外観

ヒルトン ガーデン イン チューリッヒ リンマタールの口コミ

4 out of 5

口コミ

8.0

とても良い

評価 10 - 225 件の口コミ中 83 件が非常に良い" "
評価 8 - 225 件の口コミ中 85 件が良い" "
評価 6 - 225 件の口コミ中 25 件が普通" "
評価 4 - 225 件の口コミ中 18 件が不満" "
評価 2 - 225 件の口コミ中 14 件が非常に不満" "

8.2/10

清潔度

8.2/10

スタッフとサービス

7.8/10

設備とサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

7.8/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : 清潔度
Generally good hotel but there was dust on desk in Suite room, which is not acceptable.
2021 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Robert

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very nice hotel. The staff was very helpful and friendly.
2024 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ersin

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Naja für Frühstück 27 Franken verlangen dafür kein Gemüse hinstellen ist schon etwas zu viel Auswahl fällt sehr üppig aus wirklich Im allgemeinen ist dieses Hotel sehr gut und in einer sehr ruhigen Lage in 20 min mit dem auto in der Stadtmitte
2024 年 3 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Flávio Eduardo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Hotel razoável
Café da manhã razoável, hotel antigo . Bem longe do centro de Zurich.
2024 年 2 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Christoffer

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Matthieu

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Christian

出張
良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Lars

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
OK hotel men elendig beliggenhed
OK hotel men elendige omgivelser og støj fra en gods banegård som har aktivitet døgnet rundt og det larmer. Der burde være en kaffe automat mere ved morgenbuffet der er evig trængsel for at få en kop kaffe....
2023 年 11 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Nayantara

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
The staff were great and very helpful. The hotel carpet was very dirty though and they do not give slippers, luckily i had my own so i didn't have to step on the carpet at all. They also did not come and clean my room during the day? They have housekeeping so not sure why they didn't. Everything else was good. Tram is a 2 min walk and it's easy to get to the city centre from the hotel.
2023 年 9 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Semira

気になった点 : 施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Ali onur

2023 年 2 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Carolyn M

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Service schlecht- Aircon kein Funktion
2023 年 8 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Humberto A.

Péssima localização para quem vai a Zurique
Péssima localização para quem vai a Zurique!!!
2023 年 6 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Filip

2023 年 6 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

ESTELA

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Nice neighborhood...spacious room..close to public transportation
2023 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

David

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Unterkunft war sehr gut nur Strassenbahn machte etwas Lärm.
2023 年 6 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Lars

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
War ok. Allerdings finde ich es fragwürig, dass manche Zimmer ihre Fenster nicht geschlossen hatten und gleichzeitig die Klimaanlage läuft. Gleichzeitig werden die Flure nicht gekühlt um Strom zu sparen. Das Treppenhaus ist eher ein Tropenhaus.
2023 年 6 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Lars

2023 年 6 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Raj

気になった点 : スタッフとサービス
Staff at the help desk not helpful when I booked I thought that there is Sunna facility but it not there when I I asked they say I mite seen different hotel rooms supposed to be sound proof but it was not
2023 年 5 月に 3 泊滞在
Hilton Garden Inn Zurich Limmattal Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 30 日)
Dear RajThank you for taking your time to share your experience about your stay with us. We are sorry to hear that you found a helpdesk not helpful. Our Hotel does not have sauna or any spa fascilities other than a 24 hour PRECOR Gym.We will gladly pass your feedback within the team!Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.We look very much forward to welcoming you to our hotel in the future.Yours Sincerely,

6/10 (普通)

kanchai

家族旅行
良かった点 : 清潔度
2023 年 5 月に 2 泊滞在
Hilton Garden Inn Zurich Limmattal Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 30 日)
Dear KanchaiThank you for taking your time to share your experience about your stay with us. We are very happy to hear you found the stay in our hotel to your fullest satisfaction. We will gladly pass your kind feedback within the team!Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.We look very much forward to welcoming you to our hotel in the future.Yours Sincerely,

8/10 (良い)

David

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Nice place.
Everything was great except for one thing. The beds were a bit too hard. Softer beds would be nice.
2023 年 4 月に 1 泊滞在
Hilton Garden Inn Zurich Limmattal Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 17 日)
Dear DavidThank you for taking your time to share your experience about your stay with us. We are very happy to hear you found the stay in our hotel to your liking. However, we thank you for your honestly regarding our beds. We will also gladly pass your kind feedback within the team!Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.We look very much forward to welcoming you to our hotel in the future.Yours Sincerely,

2/10 (非常に不満)

FARSHAD

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Carpet was super dirty wall old paint dirty and scrashy
2023 年 3 月に 4 泊滞在
Hilton Garden Inn Zurich Limmattalからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 12 日)
Dear FarshadThank you for taking a moment to share your experience with us.Please accept our sincere apologies for not meeting your expectations this time. We will inform the relevant departments regarding your mentioned points. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.We hope you will give us another chance in the future and sincerely appreciate your honesty whilst giving us your feedback.Sincerely,

10/10 (非常に良い)

Jens

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 2 月に 1 泊滞在
Hilton Garden Inn Zurich Limmattalからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 12 日)
Dear Jens,Thank you for taking your time to share your experience about your stay with us. We very much appreciated your feedback!We are very happy to hear you found the stay in our hotel to your fullest satisfaction.Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.We look forward to seeing you again.

10/10 (非常に良い)

Nicolas

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 3 月に 1 泊滞在
Hilton Garden Inn Zurich Limmattalからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 12 日)
Dear Nicolas,Thank you for taking your time to share your experience about your stay with us. We very much appreciated your feedback!We are very happy to hear you found the stay in our hotel to your fullest satisfaction.Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.We look forward to seeing you again.

10/10 (非常に良い)

Eric

2023 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mario

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Tout parfait
2023 年 1 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Johan

気になった点 : スタッフとサービス
2022 年 12 月に 1 泊滞在
Hilton Garden Inn Zurich Limmattal Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 19 日)
Sehr geehrter Herr JohanVielen Dank, dass Sie sich einen Moment Zeit genommen haben, um uns Ihre Erfahrungen mitzuteilen. Es freut uns sehr zu hören, dass Sie einen schönen Aufenthalt in unserem Hotel hatten – genau darum geht es in unserer Hilton Hospitality! Unser Ziel ist es, Ihren nächsten Aufenthalt besser und angenehmer zu gestalten. Wenn etwas nicht so ist, wie Sie es mögen, lassen Sie es einfach ein Teammitglied wissen, und wir werden es richtig machen. Garantiert.Wir freuen uns, Sie in Zukunft wieder in unserem Hotel wieder begrüßen zu dürfen und stehen Ihnen jederzeit bei Rückfragen zur Verfügung.Einen schönen Tag und herzliche Grüsse

10/10 (非常に良い)

ilhami

2022 年 12 月に 1 泊滞在
Hilton Garden Inn Zurich Limmattal Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 19 日)
Sehr geehrter IlhamiVielen Dank, dass Sie sich einen Moment Zeit genommen haben, um uns Ihre Erfahrungen mitzuteilen. Es freut uns sehr zu hören, dass Sie einen schönen Aufenthalt in unserem Hotel hatten – genau darum geht es in unserer Hilton Hospitality! Unser Ziel ist es, Ihren nächsten Aufenthalt besser und angenehmer zu gestalten. Wenn etwas nicht so ist, wie Sie es mögen, lassen Sie es einfach ein Teammitglied wissen, und wir werden es richtig machen. Garantiert.Wir freuen uns, Sie in Zukunft wieder in unserem Hotel wieder begrüßen zu dürfen und stehen Ihnen jederzeit bei Rückfragen zur Verfügung.Einen schönen Tag und herzliche Grüsse

4/10 (不満)

Leotrim

出張
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Man sieht schon das die Zimmer sehr oft gebraucht wurden. Hygiene sehr Mangelhaft aber nähe Ausfahrt und gutes Personal.
2022 年 11 月に 1 泊滞在
Hilton Garden Inn Zurich Limmattal Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 19 日)
Sehr geehrter LeotrimVielen Dank, dass Sie sich einen Moment Zeit genommen haben, um uns Ihre Erfahrungen mitzuteilen. Wir bemühen uns, die Erwartungen jeden Tag zu übertreffen und schätzen, dass Sie uns Ihr ausführliches Feedback gegeben haben. Es tut uns sehr leid zu hören, dass wir Ihre Erwartungen dieses Mal nicht ganz erfüllen konnten. Unser Ziel ist es, Ihren nächsten Aufenthalt besser und angenehmer zu gestalten. Wenn etwas nicht so ist, wie Sie es mögen, lassen Sie es einfach ein Teammitglied wissen, und wir werden es richtig machen. Garantiert.Wir freuen uns, Sie in Zukunft wieder in unserem Hotel wieder begrüßen zu dürfen und stehen Ihnen jederzeit bei Rückfragen zur Verfügung.Einen schönen Tag und herzliche Grüsse

10/10 (非常に良い)

Maria

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Alles ok
2022 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Vanessa

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Alles super
2022 年 11 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Yvette

2022 年 10 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Angela

2022 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Franz Felix

2022 年 9 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

FABIO

家族旅行
良かった点 : 清潔度
Camera ok con aria condizionata. Colazione abbondante
2022 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Luca

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Molto bello l'hotel, ottima l'accoglienza e gentili nel dare indicazioni. La stanza spaziosa e pulita.Ben collegato con il centro città tramite i mezzi.
2022 年 8 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Coline

2022 年 8 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Tomasz

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
Nieco zawiedziony
Oczekiwałem więcej, po hotelu , który jest stosunkowo nowy. Hotel wygodny, obszerny parking, oferujący smaczne śniadanie. Dojazd do Zurichu zajmuje kilkanaście minut. Na minus brudne wykładziny w hotelu, szczegôlnie w windach. Pomocne byłoby oznakowanie dojazdu od strony zjazdu z autostrady.
2022 年 7 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Siv Cathrine Bruun

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Skitne rom, elendig service
Vi hadde leid to rom, og begge manglet dusjehåndklær ved ankomst. Da vi ba om 5 håndklær fikk vi kun 4. I tillegg manglet rommene vann, og da vi ga beskjed om dette fikk vi bare til svar at det var vann på rommene, hvilket jo ikke stemte. Det verste var likevel at begge rommene var skitne. På den ene rommet var det søl som liknet oppkast på teppet mellom sengene, og på det andre rommet var det skitne flekker på badet, i tillegg til skitne flekker på sengetøyet. Flere av gjestene våknet av at sengetøyet ga kløe. Som om ikke dette var nok reserverte hotellet kr 6500 på betalingskortet ved innsjekk, til tross for at begge rommene var forhåndsbetalt, minibaren var tom og vi fikk beskjed om at de «kun» reserverte kr 1000 pr rom. Beløpet er fortsatt reservert 2 dager etterpå til tross for at vi ikke benyttet oss av betalingsfasiliteter. Dette hotellet oppleves IKKE som et 4-stjerners hotell, og vi kommer aldri tilbake hit.
2022 年 7 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Achink

2022 年 7 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Per

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
fin hotel
2022 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

OLIVIER

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Personnel accueillant et serviable. Petit déjeuner complet. Proposer une formule de parking avec tarif préférentiel plutôt que de devoir payer le parking par heure serait appréciable.
2022 年 7 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Lily

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度
Trotz angegebener Schallisolation hat man den Verkehr auf den Gleisen gut hören können nachts. Das Bett hat geknarrt und unser Baby ständig geweckt. Für uns keine 4 Sternehotel
2022 年 7 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Hugo

2022 年 7 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Michael

2022 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

marisol delgado

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Muy buena opción de alojamiento
2022 年 6 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Harald

出張
2022 年 3 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Daniel

2022 年 3 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Derya

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Sandra

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
in der nähe der Firma
2022 年 2 月に 1 泊滞在