屋内プール、サンラウンジャー

アンコール ホリデー ホテルの口コミ

4 out of 5
アンコール ホリデー ホテル
Cnr of Sivutha Blvd & National Road 6, Siem Reap

口コミ

8.0

とても良い

評価 10 - 102 件の口コミ中 28 件が非常に良い" "
評価 8 - 102 件の口コミ中 51 件が良い" "
評価 6 - 102 件の口コミ中 15 件が普通" "
評価 4 - 102 件の口コミ中 3 件が不満" "
評価 2 - 102 件の口コミ中 5 件が非常に不満" "

8.0/10

清潔度

8.0/10

スタッフとサービス

7.4/10

設備とサービス

7.4/10

施設のコンディションと設備

口コミ

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテルは古いですが清掃が行き届き、部屋もひろい
2019 年 12 月に 4 泊滞在
Issacからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 25 日)
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to write wonderful review. It fills us with great joy to know that you had a pleasurable stay whilst you were staying with us. Again, thank you for sharing this brilliant review and we look forward to welcoming you back to Angkor Holiday Hotel in the very near future. Best wishes, Kakada KHUN E-Commerce Executive

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
電源がカードで集中管理だったので部屋を不在にすると冷蔵庫が使えない プールが点検工事中だった
2019 年 6 月に 3 泊滞在
Kakadaからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 3 日)
Dear Guest, Thank you for selecting to stay at Angkor Holiday Hotel and sharing your review on your recent stay. We would like to take this opportunity to apologize for the inconvenience this has created during your stay. Our team will turn your comments into actions for improvement of our service and will of course provide more on the hospitality. We value all the fact comments which allow us to make things better for our perspective guests. Anyway, thank you so much for your time and effort to share your comments. Best regards, Kakada Khun

8/10 (良い)

Tom

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
立地も良く、お部屋もキレイで、バスタブもあり、スタッフの方々も感じがよかったです! あとは、朝食のラーメン?とフルーツが特に 美味しかった。 強いて言えば、シャワーと洗面所のお水が鉄臭かったこと。それ以外は完璧でした!
2019 年 3 月に 4 泊滞在
kakadaからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 3 日)
Dear Tom, Thank you so much for taking the time to write wonderful review. It fills us with great joy to know that you had a pleasurable stay whilst you were staying with us. Again, thank you for sharing this brilliant review and we look forward to welcoming you back to Angkor Holiday Hotel in the very near future. Best wishes, Kakada KHUN

8/10 (良い)

元トロイ在住、東南アジア

気になった点 : 清潔度、客室の快適度
オールドマーケットから暑い中歩くのは少々大変ですが、トゥクトゥクを使えば問題ありません。全体的に設備は古いですが、コストパーフォーマンスは悪くないと思います。年末年始であったためか、前のレストランのライブがうるさかったです。プール側なら問題なかったかもしれません。
2018 年 12 月に 3 泊滞在
Kakadaからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 1 日)
Dear Guest, We’re so delighted that you had a pleasant stay with us. We’re really appreciated for rating us great score on services and staff. Ones again, thank you for your support and look forward to welcoming you back to Angkor Holiday Hotel. Kind regards, Kakada KHUN

8/10 (良い)

Otoussn、ハノイ

良かった点 : スタッフとサービス
ロケーションの良いホテル
街中にあってどこへ行くのも便利だと思います。忙しかったせいか、従業員の笑顔が少なかった。朝食はちょっと物足りない気がしました。インターネットの繋がりが遅い。
2018 年 2 月に 3 泊滞在
Thom Mr からの返信 (投稿日 : 2018 年 2 月 21 日)
親愛なる貴重なゲスト、 貴重な時間をお過ごしいただきありがとうございます。Angkor Holiday Hotel! 私たちは、会社が変更された新しいリンクが接続されているので、無線LANの接続が遅いとお詫び申し上げます。朝食のために我々は変化を見つけて、アイテムを追加する! あなたが理解して、あなたの気持ちを自由に保つことを願っています 最高の点は、 トムMR

10/10 (非常に良い)

Yoshi、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
従業員が素晴らしいホテル
従業員の対応が素晴らしい。 こちらの要望に対して嫌な顔1つせず全て対応してくれた。 フロントに自由使用可能なパソコンあり。 ピックアップサービスが来なかった時、電話してくれたり協力してくれた。出かける時は扉の外まで追いかけてきて「どこまでお出かけですか。」と聞いてきてくれる。 こちらの事を真摯に考えたサービスができている。また泊まりたい。
Ecommerce Executiveからの返信 (投稿日 : 2017 年 3 月 29 日)
Dear Value Guest Thank you very much for your give us fully score ! We are delighted to hearing you feedback and let we know your spent value time to stay with us and we would like to improving more! Please give us occasional to stay with us again! The best regards, Thom Mr

6/10 (普通)

Minetaka

良かった点 : 客室の快適度
部屋も広く良かったです。 ただ、クローゼットから虫が出てきた。
kakadaからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 12 日)
Dear Value Guest, Thank you for selecting to stay at Angkor Holiday Hotel and sharing your review on your recent stay. We would like to take this opportunity to apologize for the inconvenience this has created during your stay. Our team will turn your comments into actions for improvement of our service and will of course provide more training to our staff on the hospitality. We value all the fact comments which allow us to make things better for our perspective guests. Anyway, thank you so much for your time and effort to share your comments. Best regards, Kakada Khun

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
スーパーやナイトマーケットが近く過ごしやすいホテルです。
部屋に備え付けの水はチェックアウトのさいに精算です。近くのスーパーで購入したほうが安いですよ。ここに限りませんがやはり中国の方が深夜から朝まで騒いでいました。
kakadaからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 11 日)
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to write wonderful review. It fills us with great joy to know that you had a pleasurable stay whilst you were staying with us. Again, thank you for sharing this brilliant review and we look forward to welcoming you back to Angkor Holiday Hotel in the very near future. Best wishes, Kakada KHUN

8/10 (良い)

ROY、札幌市

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
古いホテルですが 掃除が行き届き コスパ今回最優秀 気持ちの良いホテル。
去年に続き 再度の滞在となります。今回も欧米人のグループツアー客がほとんどで 中国、韓国、日本人は少人数でした。 おかげで静かに 過ごす事が出来ました。
kakadaからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 11 日)
Dear Guest, We’re thrilled to read of what an enjoyable stay you had with us at Angkor Holiday Hotel. We’re really appreciated for your compliments towards the team. Thank you for choosing to stay at Angkor Holiday Hotel. Warm regards, Kakada KHUN

8/10 (良い)

フタゴノチチ、横浜市

街の中心部に近いホテル
空港までの無料ピックアップをお願いしたとこ対応してもらえました。 立地はオールドマーケットまで、徒歩で10分強で、歩けない距離ではありませんが、気温が高い中で歩くと、汗だくになりました。 トゥクトゥクだと、オールドマーケットまで2ドルでした。 私の宿泊した部屋はシャワーのみでしたが、バスタブのある部屋もあります。 ただ、宿泊した部屋が4階だったのですが、エレベーターがなく、3階までエレベーターに乗って、1階分階段を登らないといけないのが、つらかったです。 チェックアウトは12時でしたが、荷物を預けて、プールのシャワーも使えたので、汗を落として帰国の飛行機に乗ることができました。

8/10 (良い)

H、Niigata,Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
町中で何かと便利
全く問題はない。ホテルの滞在は西洋人中心なので、朝のバイキングでも、西洋人受けのするものがよく準備され、日本人にとっても違和感はない。
kakadaからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 12 日)
Dear Guest, It was such a great pleasure to have you lodging with us and we’re pleased that you had a wonderful time at Angkor Holiday Hotel. We hope that we will have a pleasure opportunity to welcoming you back to Siem Reap in the near future. Best regards, Kakda KHUN

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
マーケットは、近いホテルでしたが
アーリーチェックインができるか?ときいたら、夕食に、このお店を予約したら、できる、でなければ、15時といわれました。 部屋にゴキブリはでるし、お風呂がオケはありますが、汚いから、シャワーのみ。 チェックアウトは.午前中のツアーがあるから、1時でもいいか?ときいたら ダメと。仕方なく、5時15分のツアーにあわせて、チェックアウト。 残念でした。 朝ごはんも、もうちょっとメニューがほしい。
kakadaからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 12 日)
Dear Value Guest, Thank you for selecting to stay at Angkor Holiday Hotel and sharing your review on your recent stay. We would like to take this opportunity to apologize for the inconvenience this has created during your stay. Our team will turn your comments into actions for improvement of our service and will of course provide more training to our staff on the hospitality. We value all the fact comments which allow us to make things better for our perspective guests. Once again, thank you very much for your feedback and I trust that we will have another chance to restore your confidence back in the near future. Best regards, Kakada Khun

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
食事やショッピングに便利なホテル
国道6号線に面し、交差点に立つ、ショッピングや食事に便利なホテル。リラックスするのにちょうど良かった。
kakadaからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 12 日)
Dear Guest, It was such a great pleasure to have you lodging with us and we’re pleased that you had a wonderful time at Angkor Holiday Hotel. We hope that we will have a pleasure opportunity to welcoming you back to Siem Reap in the near future. Best regards, Kakda KHUN

8/10 (良い)

ROY、札幌市

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
コスパ優秀、おもてなしの感じるホテルです。
シェムリアップ空港からタクシークーポンを7💲で買い20分ほどで到着です。ウエルカムドリンク おしぼりのサービスがありました。全館禁煙で 玄関外とプールサイドに 喫煙スペースがあります。 欧米からの退職者とその家族のツアー客が多かったが 中国、韓国、日本からも少数ながら いました。 朝食は品数、味ともに 満足できるものでした。部屋は居心地は良いのですが 水まわり全般 水圧が弱いです。チェックアウト時に感想を尋ねてきたスタッフさんに伝えました。 即、改善することは 難しいとは思いますが。 到着初日は、玄関外に待機のトゥクトゥクで博物館、翌日 日本から予約のアンコールトム半日ツアー(日本語ガイドさん)、翌々日トゥクトゥクでアンコールワット半日ツアー(ガイド無し)をしました。
kakadaからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 12 日)
Dear Value Guest, We’re so delighted that you had a pleasant stay with us. We’re really appreciated for rating us great score on services and staff. Ones again, thank you for your support and look forward to welcoming you back to Angkor Holiday Hotel. Kind regards, Kakada KHUN

8/10 (良い)

kk、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
パブストリートにも歩いていける
1人でしたが、ダブルサイズ、クイーンサイズのツインルームであり、十分過ぎる広さで快適でした。朝食のビュッフェも種類がたくさんあり十分でした。ネットでは、空港の送迎は無料とありましたが、空港での迎えはなく、やむなくツクツクに5ドル払いました。ホテルからの送りもなく、何故か6ドルでした。

8/10 (良い)

u、JAPAN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
航空券とセットの割引で大満足のコスパ!
立地が大変良く、街へ遊びに行くのにまったく困りません。ホテルの斜め向かいにラッキーモールがあるのも嬉しかったです。窓口の方の対応、客室内の家具、アメニティ、清潔度は中級クラスで、特に問題ありません。ドライヤーもあります。コンセントはA型・C型どちらも使えました。朝食ビュッフェもおいしかったです。

8/10 (良い)

Toshihiro、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
良いホテル
1泊の滞在でしたが、雰囲気の良さを感じました。レストランの食事も美味しくて、プールも清潔感があり十分に楽しめました。ただし、部屋のアメニティー、設備はちょっと寂しく、もう少しシャワーの水圧があれば良かったですね。立地はスーパーマーケット、お土産屋が目の前なので言う事なし。スタッフの対応も気持ち良く、総合的に良いホテルです。

6/10 (普通)

nori、Thailand

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
普通
立地は良い。大型スーパーに近い。部屋に蚊がいて就寝中に何回か起こされた。次の日に虫避けをお願いしていたが用意してくれなかった。朝食は普通。プールサイドで作ってくれるカンボジアラーメンは美味しい。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
外観古いが四つ星ホテルらしい。

6/10 (普通)

mor

良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地の良いホテル
ラッキーモールやスーパーが近く、オールドマーケットも徒歩圏内にあり、便利。 ホテル内はWi-Fiも使える。 一応スパやマッサージのサービスがあり、中庭にはプールも。 朝食はビュッフェスタイルだが、バリエーションも割とある。フォーやオムレツは出来立ての温かいものを食べられる。 最後の日タオルが足りなかったので、電話でフロントに頼んだが、何故か持ってきてくれなかった点は、マイナス評価。 ホテルの空港送迎は片道15ドルと高いので、タクシーやトゥクトゥクを使った方がよい。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
交通至便
Sivatha通りと国道6号線の交差点にあり、Sivatha通りを北上すると、アンコール・ワット&アンコール・トム、南下すると、オールド・マーケット(パブ・ストリート)、6号線を西に行くと、一之瀬泰造が通ったというレストラン「バンテアイ・スレイ」、さらには至近距離にスーパーが複数あり、アンコール遺跡以外は徒歩圏内です(アンコール・ワットも歩いて1時間でした)。 設備、食事等は、普通だと思います。 カードでの支払いが、20ドル以上でないとできないと言われ、チェック・アウト後のマッサージ利用の支払いに困ったことと、荷物を預かるスペースが、入口横のドアマン兼ポーターの台の裏で、人がいない時もあって、不安を感じたことが、マイナス点でした。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
便利な場所で個人旅行にもおすすめです
ホテルスタッフはとても親切でした。 朝食もとても満足です。洋食の他、フォー等の麺類も用意されて、その場で熱々を仕上げてくれます。また、オムレツもコックがその場で焼いてくれます。3泊しましたが、3日ともちょっとづつメニューを変えてきています。

6/10 (普通)

jurlique、日本, 東京都

良かった点 : 施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
大通り側の部屋はうるさいです
2007年オープンということでキレイなホテルを想像したが、そうでもなかった。別に古いという感じでもないが、新しいという感じもしなかった。 朝食のビュッフェは、おかゆなどもあり、種類は多かった。 ホテルの前にはトゥクトゥクのドライバーが常に待機していたが、あまり感じのいいものではなかった。

10/10 (非常に良い)

Anonymous

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
スタッフの対応や朝食も満足のいくものでした。ちょっと残念だっ
スタッフの対応や朝食も満足のいくものでした。ちょっと残念だったのは冷蔵庫が不調であったことです。清潔で満足のいく、お勧めホテルです。

8/10 (良い)

Ting

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Cleanliness and Friendly Staff
Enjoyed the cleanliness and friendly staff.
2021 年 3 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Kerry

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 6 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice room with friendly staff
I arrived very early in the morning by bus. The more was no store opened yet, the receptionist kindly accepted early check in. (It was very early indeed.) I was lucky to be able to take a nap at the hotel. This may not happen during high season, but I appreciate flexibility that the hotel offered. The hotel is located next to a new mall where you can buy Starbucks or some western chain food. 10 min walk from pub street, not so loud. Nice place.
2020 年 5 月に 1 泊滞在
Kakada KHUNからの返信 (投稿日 : 2020 年 6 月 5 日)
Dear Guest, Thank you so much for choosing to stay at Angkor Holiday Hotel. We’re all happy to see your positive comments that you had a wonderful moment at our property and we’re fortunate to have an amazing team who takes a good care of your stay. We hope to have the pleasure of welcoming you back to Angkor Holiday Hotel soon. Sincerely, Kakada KHUN Angkor Holiday Hotel Team

8/10 (良い)

MYUNGGYU

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 2 月に 1 泊滞在
KKDからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 24 日)
Dear Value Guest, We’re so delighted that you had a pleasant stay with us. We’re really appreciated for rating us great score on services and staff. Ones again, thank you for your support and look forward to welcoming you back to Angkor Holiday Hotel. Kind regards, Kakada KHUN

10/10 (非常に良い)

Javier

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 3 泊滞在
Zenからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 11 日)
Dear Javier, We're all cheerful that you enjoyed with our services and hospitality provided by our team here. We hope that we will have a pleasure opportunity to welcoming you back to Angkor Holiday Hotel in near future. With personal best regards, Kakada KHUN

8/10 (良い)

zein

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Very good
2019 年 11 月に 3 泊滞在
Kakadaからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 18 日)
Dear Guest, We really appreciate and sincere thank you for your recent stay and share your positive comments. Our team looks forward to welcoming you back to Angkor Holiday Hotel. Thank you, Kakada KHUN

8/10 (良い)

Leong Kwong

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
overall it is ok but the breakfast menu is the same through out the year i guess. been staying there for 3 weeks and the menu never changed. Oh ya, my phone couldn't get connected to their wifi though. i get connection at other places. could be some incompatible setting
2019 年 9 月に 5 泊滞在
Kakadaからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 30 日)
Dear Mr. Leong Kwong, Thank you so much for taking the time to review about your stay at Angkor Holiday Hotel. We are pleased that you had such a wonderful experience with us here. Once again, we really appreciate for your positive compliments and hope to welcome you back here soon. Kindest regards, Angkor Holiday Hotel Team

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 8 月に 2 泊滞在
Kakadaからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 28 日)
Dear Guest, We really appreciate and sincere thank you for your recent stay and share your positive comments. Our team looks forward to welcoming you back to Angkor Holiday Hotel. Thank you, Kakada KHUN

10/10 (非常に良い)

Deb

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Refresh and Recharge
Refresh and sustain lovely big room very firm mattress but pillows heavenly, great swimming pool even if an aromatherapy massage in the parlor and a game of snooker near the pool the included breakfast was fantastic
2019 年 8 月に 1 泊滞在
KAKADAからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 19 日)
Dear Deb, Thank you so much for taking the time to write wonderful review. It fills us with great joy to know that you had a pleasurable stay whilst you were staying with us. Again, thank you for sharing this brilliant review and we look forward to welcoming you back to Angkor Holiday Hotel in the very near future. Best wishes, Kakada KHUN

8/10 (良い)

Hion.JH.Kim

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
직원들 친절하고 좋았다. 다만 호텔택시를 이용하여 관광를 강요하는 것이 싫었다. 툭툭이와 패스왑이 좋다
2019 年 7 月に 3 泊滞在
kakadaからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 7 日)
Dear Hion.JH.Kim, We’re so delighted that you had a pleasant stay with us. We’re really appreciated for rating us great score on services and staff. Ones again, thank you for your support and look forward to welcoming you back to Angkor Holiday Hotel. Kind regards, Kakada KHUN

8/10 (良い)

Alan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Great choice
Hotel room was very nice but bed was very firm. Breakfast buffet was great and had good selection of local foods. Location was central to many restaurants and shops. We found a Tuk Tuk driver outside the hotel door who we negotiated with to transport us for entire stay. Hotel staff were friendly and helpful.
2019 年 7 月に 2 泊滞在
Kakadaからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 31 日)
Dear Alan, It was such a great pleasure to have you lodging with us and we’re pleased that you had a wonderful time at Angkor Holiday Hotel. We hope that we will have a pleasure opportunity to welcoming you back to Siem Reap in the near future. Best regards, Kakda KHUN

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 3 月に 2 泊滞在
Kakadaからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 27 日)
Dear Guest, Greeting from Angkor Holiday Hotel, Thank you very much for your review. Our team looks forward to welcoming you back to Angkor Holiday Hotel. Best regrad, Kakada KHUN - Ecommerce Executive Angkor Holiday Hotel

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
A good hotel in a good location
Good hotel, comfortable and on excellent location for Siem Reap. However the Wi-fi was very flaky and I was a bit disappointed that the room did not have a view, There were also a couple of electricity power downs.
2019 年 3 月に 1 泊滞在
kakadaからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 20 日)
Dear Guest, It was such a great pleasure to have you lodging with us and we’re pleased that you had a wonderful time at Angkor Holiday Hotel. We hope that we will have a pleasure opportunity to welcoming you back to Siem Reap in the near future. Best regards, Kakda KHUN

6/10 (普通)

Brigitte

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Quelques disfonctionnements
Quelques dis fonctionnements dans la chambre, fenêtre ne ferme pas, clim et WiFi s'arrêtent souvent.
2019 年 3 月に 1 泊滞在
kakadaからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 6 日)
Dear Value Guest, Thank you for selecting to stay at Angkor Holiday Hotel and sharing your review on your recent stay. We would like to take this opportunity to apologize for the inconvenience this has created during your stay. Our team will turn your comments into actions for improvement of our service and will of course provide more training to our staff on the hospitality. We value all the fact comments which allow us to make things better for our perspective guests. Anyway, thank you so much for your time and effort to share your comments. Best regards, Angkor Holiday Hotel Team

8/10 (良い)

Amy

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 12 月に 1 泊滞在
kakadaからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 27 日)
Dear Guest, We’re so delighted that you had a pleasant stay with us. We’re really appreciated for rating us great score on services and staff. Ones again, thank you for your support and look forward to welcoming you back to Angkor Holiday Hotel. Kind regards, Kakada KHUN

10/10 (非常に良い)

Subathra

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Decent stay in Siem reap
Hotel service was good, breakfast spread was decent
2018 年 5 月に 3 泊滞在
Thom Mr からの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 29 日)
Dear Valued Client, Thank you so much for your take the time with Angkor Holiday Hotel.Specially you give us a high score for promote our property. I hope you will coming to stay with us again! The best regards, THOM Mr

8/10 (良い)

zoltan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Érkezéskor ellenőrizd a szobapapucsok számát.A Mi szobánkban nem volt de távozáskor kifizetették a hiányát.A reggeli elég szegényes.
2018 年 2 月に 2 泊滞在
ECOMからの返信 (投稿日 : 2018 年 2 月 8 日)
Kedves Értékes Vendég, Köszönjük, hogy időt szakít az Angkor Holiday Hotel-re! Nagyon örülünk a megosztási élményeteknek! Mi bocsánatot kérünk a szobánkhoz való hozzáféréssel, ami nem elég! A helyszínen ellenőrizzük újra, hogy megakadályozzuk a problémát, és rosszul érezd magad a tartózkodás alatt! Ha megadja nekünk az idejét, hogy jöjjön vissza, hogy megnézzük a helytelen! Szívélyes üdvözlettel, Thom Mr

8/10 (良い)

Pratik、Sydney, Australia

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Well maintained hotel
Everything is really great except airport pick up & drop off service. After my booking it was confirmed by the hotel management that they will arrange an airport pick up but no one showed up on my arrival. Same story at the time of drop off as it was not arranged and reception staff has no clue whatsoever.
2017 年 9 月に 6 泊滞在
Thounからの返信 (投稿日 : 2017 年 11 月 8 日)
Dear Pratik on Wotif, Thank you so much for your choose to stay with Angkor Holiday Hotel, We are really proud with your take value time write review for us. We are apologizing with everything make you sad and not feel free during your trip.For airport pick up we are never ignore all of guest booking with us.Any ways,we are spot check every time before guest arrival in our hotel.Specially if you are give us flight number detail is the best point that we would like to give you best response. We hope you understand and take your feel free and give us the chance come back to stay with us again! The best regards, Thom Mr

4/10 (不満)

BB、CA

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Not a Nice Hotel
Everything about this hotel is bad except for the breakfast. The A/C does not work - the fan runs but does not cool at all. Bathroom and toilet are filthy, leaky and outdated. Room cleaning service is bad. The hotel location is nice, and staff are mostly friendly. The management is a bit rude. The 1-way (in or out) to airport taxi service was included in our reservation, but was denied.
Thoun Thom からの返信 (投稿日 : 2017 年 3 月 15 日)
Dear Value Guest Warmest greeting from Angkor Holiday Hotel, We really regard with your review very much! First of all: Thank you so much for your value time to stayed with our hotel and give us an experimentation as your write detail about facilities our lack services! On behalf of our management, we do apologize for what inconvenience caused happened to you. Second: Our facilities already oversee with housekeeping manager before you arrived with the hotel. If it is dealing with problem, it is our intention to resolve this very quickly. Third: Service’s providing: Yes of course! Your reservation was included with pick up only that our reservation control always, email asks your flight or bus station for make sure with you. If you are directly with hotel we can't offer you a transfer. The last on: We assure you that your complaint is being taken very seriously. You are a most valued customer, and any dissatisfaction on your part indicates an opportunity for improvement on our part. We do hope your kind understand and give us an opportunity to welcome you back once day in the future. With best regards, Thom Mr Ecommerce Executive

6/10 (普通)

Richard

良かった点 : 清潔度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Renovations were noisy
Unfortunately under heavy renovations, so jackhammers and dust were a problem. Broken kettle, wifi hardly works. Otherwise a nice grand hotel with charm in a perfect location.
Dear Richard We are really impressive with you review detail about our facilities providing! We do apologies with our lack service during you stay with our hotel because we are renovating so due to we are less providing but now everything is improving all of points ,Any way we was got with good review for us after we improving ! Please coming again to see you improving! The best regards, Thom Mr

8/10 (良い)

Pik Kwan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

6/10 (普通)

TEH、Singapore

良かった点 : スタッフとサービス
Overall acceptable, only the hotel are quite old.
kakadaからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 11 日)
Dear Guest, It was such a great pleasure to have you lodging with us and we’re pleased that you had a wonderful time at Angkor Holiday Hotel. We hope that we will have a pleasure opportunity to welcoming you back to Siem Reap in the near future. Best regards, Kakda KHUN

10/10 (非常に良い)

Lillibeth、Philippines

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great! Place is accessible and can be located easily
Kakadaからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 11 日)
Dear Guest, It was such a great pleasure to have you lodging with us and we’re pleased that you had a wonderful time at Angkor Holiday Hotel. We hope that we will have a pleasure opportunity to welcoming you back to Siem Reap in the near future. Best regards, Kakda KHUN

6/10 (普通)

Paul & T

Did the job ,pool nice
Pity one way transfer didn't relate to back to the airport, we arrived from central Cambodia independently
kakadaからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 11 日)
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Angkor Holiday Hotel. I personally would like to apologize for the aspects of your experience that fell short of expectations on transportation and our English skill of our staff.We definitely knew how you felt. Our team will turn your comments into actions for improvement of our service and will of course provide more training to our staff on the hospitality. Best regards, Kakada KHUN

2/10 (非常に不満)

YUNJIN

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
4성급 호텔에서 쥐가 나왔어요~mouse hotel
4성급호텔이라고 해서 3박예약했는데, 객실에서 쥐가 나왔어요. 그런데 호텔의 대처방법은 더 잘못되었어요. 죄송하다는 말한마디 없이 트립어드바이저에 올리라면서 당당하게 얘기하네요. 이런식으로 후기 올리는 방법 밖에 없다는 것이 너무 화가 납니다. 호텔 불매운동이라도 해야겠어요. room is mouse.
kakadaからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 11 日)
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Angkor Holiday Hotel and also for taking the time to share your both positive and negative stay experiences with us. Sorry about your room was not met your expectation. We of course will take every guest’s feedback to improve the defective areas and optimize the satisfactions for our future guests. Once again, thank you very much for your feedback and I trust that we will have another chance to restore your confidence back in the near future. Best regards, Kakada KHUN

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
条件一般,性价比还行,无中文服务,没兑现接机
酒店位置好,对面有个大超市,和国内超市一样,什么都有,就是价格偏贵。酒店不达四星标准,也就三星,泳池太小,而且设在众目睽睽处,很别扭。酒店承诺接送机没兑现,入住前联系接机,因他说的英语我听不懂,我说的英语他也听不懂,竟然扣我三次电话,真........不过到酒店后,当面服务还挺好的。酒店无1人会中文,不会英语的朋友慎选。另外,iPhone5s竟然连不上wifi。
kakadaからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 11 日)
Dear Value Guest, Thank you for selecting to stay at Angkor Holiday Hotel and sharing your review on your recent stay. We would like to take this opportunity to apologize for the inconvenience this has created during your stay. Our team will turn your comments into actions for improvement of our service and will of course provide more training to our staff on the hospitality. We value all the fact comments which allow us to make things better for our perspective guests. Anyway, thank you so much for your time and effort to share your comments. Best regards, Kakada Khun