レストラン

コンラッド 上海 (上海康莱德酒店)の口コミ

5 out of 5
コンラッド 上海 (上海康莱德酒店)
789 Nanjing Road East, Shanghai, Shanghai

口コミ

8.6

非常に良い

評価 10 - 1001 件の口コミ中 457 件が非常に良い" "
評価 8 - 1001 件の口コミ中 378 件が良い" "
評価 6 - 1001 件の口コミ中 110 件が普通" "
評価 4 - 1001 件の口コミ中 32 件が不満" "
評価 2 - 1001 件の口コミ中 24 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

8.6/10

スタッフとサービス

8.0/10

設備とサービス

8.4/10

施設のコンディションと設備

8.0/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Azusa

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
地下鉄の駅が近く、起点として動き回るのに最高の立地でした。朝食は多彩で味もどれも美味しく大変満足できました。接したスタッフどなたも気持ちの良い応対で、次回上海滞在時も利用したいです。
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Conrad Shanghaiからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 9 日)
Dear guests, thank you very much for choosing Conrad Shanghai! Your satisfying stay is a great encouragement to the hotel and a driving force for our progress, and we will continue to be passionate about making every guest feel at home. Looking forward to your next visit!

8/10 (良い)

YICHENG

良かった点 : 清潔度、設備とサービス
施設がちょっと古いが、とても便利です。
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Conrad Shanghaiからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 6 日)
Dear guests, thank you very much for choosing Conrad Shanghai! Your satisfying stay is a great encouragement to the hotel and a driving force for our progress, and we will continue to be passionate about making every guest feel at home. We will strengthen the service and improve the details in the future operation to provide you with higher quality experience. Looking forward to your next visit!

10/10 (非常に良い)

Shuhei

2023 年 6 月に 4 泊滞在
General Manager Thomas Hoebornからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 28 日)
Dear guests, thank you very much for choosing Conrad Shanghai! Your satisfying stay is a great encouragement to the hotel and a driving force for our progress, and we will continue to be passionate about making every guest feel at home. Looking forward to your next visit!

10/10 (非常に良い)

reiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
場所もサービスも最高なホテル
全てのサービスにおいてとてもよいとかんじています。
26階宿泊した部屋から見た窓外の風景
26階にある宿泊した部屋の窓から見た外の風景
廊下
2021 年 8 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

2020 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

たく、東京

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
清潔感もあり、スタッフも親切で気持ちの良いサービスであった。 ロケーションも良く、買い物や観光にも大変便利なところであった。 また利用したい。
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Cedrick Croasからの返信 (投稿日 : 2020 年 8 月 27 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to let us know about your time with us at Le Royal Méridien Shanghai. We genuinely look forward to feedback from our guests and are always happy to know when you enjoyed your time with us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future! Cedrick Croas Hotel Manager Le Royal Méridien Shanghai

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
新しい部屋の内装が良く、以前に比べ広く感じました。 ただ、廊下の絨毯がふかふか過ぎるのが気になりました。スーツケースを運ぶのに苦労しました。
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Cedrick Croas Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 6 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to let us know about your recent stay with us at Le Royal Méridien Shanghai. We will most certainly pass on your feedback to our team. We look forward to welcoming you back to Shanghai very soon! Have a great day, Cedrick Croas Hotel Manager Le Royal Méridien Shanghai

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Cedrick Croas Hotel Manager からの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 3 日)
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to let us know about your time with us at Le Royal Méridien Shanghai. We genuinely look forward to feedback from our guests and are always happy to know when you enjoyed your time with us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future! Cedrick Croas Hotel Manager Le Royal Méridien Shanghai

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Cedrick Croas Hotel Manager からの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 3 日)
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to let us know about your time with us at Le Royal Méridien Shanghai. We genuinely look forward to feedback from our guests and are always happy to know when you enjoyed your time with us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future! Cedrick Croas Hotel Manager Le Royal Méridien Shanghai

8/10 (良い)

秀秀、大阪

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテルの場所は繁華街にあって、交通便利。スタッフの対応がとても良い。部屋の清潔度がいい、食事環境は良好です。
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Cedrick Croas Hotel Manager からの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 3 日)
Dear xiuxiu, Thank you for taking the time to let us know about your time with us at Le Royal Méridien Shanghai. We genuinely look forward to feedback from our guests and are always happy to know when you enjoyed your time with us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future! Cedrick Croas Hotel Manager Le Royal Méridien Shanghai

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
老朽化が進んでいるが手入れが行き届いていて清潔感がある 立地がいい ガラスが曇っていて景色がクリアではなかった所が残念 スタッフの対応が良い
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Cedrick Croas Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 6 日)
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to leave such detailed feedback following your stay with us. This specificity is extremely beneficial for our team in continuing our improvement efforts. We look forward to welcoming you back to Shanghai very soon! Have a wonderful day, Cedrick Croas Hotel Manager Le Royal Méridien Shanghai

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ホテルを出てすぐに南京東路があり、地下鉄の駅も近く大変便利でした。 スタッフの方もテキパキと対応してくださり、とても満足のいく滞在となりました。
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Tyson Baeからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 18 日)
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to let us know about your time with us at Le Royal Méridien Shanghai. We genuinely look forward to feedback from our guests and are always happy to know when you enjoyed your time with us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future! Tyson Bae General Manager Le Royal Méridien Shanghai

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
チェックイン時にけっこう待たされた。並んでいたのに、2人しかスタッフが対応していなかった。
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Cedrick Croasからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 15 日)
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to let us know about your recent stay with us at Le Royal Méridien Shanghai. We apologize for the experience you had .We work diligently with our associates to ensure we offer a warm, friendly reception and that we exceed your expectations as our guest each time. Please rest assured that we will share this feedback with our team and will take the proper steps to ensure you nor any other guest has a similar experience in the future. Once again, we apologize and hope that this won't deter you from returning for another stay with us in the future. Thank you once again for your feedback! Cedrick Croas Hotel Manager Le Royal Méridien Shanghai

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
交通便利、買い物便利
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Cedrick Croasからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 4 日)
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to leave such detailed feedback following your stay with us. This specificity is extremely beneficial for our team in continuing our improvement efforts. We look forward to welcoming you back to Shanghai very soon! Have a wonderful day, Cedrick Croas Hotel Manager Le Royal Méridien Shanghai

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 8 月に 5 泊滞在
Cedrick Croasからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 4 日)
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to leave such detailed feedback following your stay with us. This specificity is extremely beneficial for our team in continuing our improvement efforts. We look forward to welcoming you back to Shanghai very soon! Have a wonderful day, Cedrick Croas Hotel Manager Le Royal Méridien Shanghai

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 6 月に 1 泊滞在
Cedrick Croasからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 1 日)
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to let us know about your time with us at Le Royal Méridien Shanghai. We genuinely look forward to feedback from our guests and are always happy to know when you enjoyed your time with us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future! Cedrick Croas Hotel Manager Le Royal Méridien Shanghai

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 5 月に 3 泊滞在
Cedrick Croas, Hotal Manager,Le Royal Meridien SHからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 9 日)
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to let us know about your time with us at Le Royal Méridien Shanghai. We genuinely look forward to feedback from our guests and are always happy to know when you enjoyed your time with us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
クローゼットのハンガーかけの高さの調節方がわからなかった。 チェックインに時間がかかりすぎ。
2019 年 5 月に 2 泊滞在
Cedrick Croas, Hotel Manager,Le Royal Meridien SHからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 9 日)
Dear Anonymous , Thank you for taking the time to let us know about your time with us at Le Royal Méridien Shanghai. We genuinely look forward to feedback from our guests and are always happy to know when you enjoyed your time with us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future!

8/10 (良い)

everyone37、Nagoya, jp

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
メインエントランスが工事中で、工事の音も少し聞こえ、ちょうどその時期にあたったのが不運…。朝食会場にはアイスクリームまであって、毎日大満足でした。  スタッフで英語があまりできない人もいましたが、コンシェルジュの方は英語も堪能で、帰りの飛行機の座席確保をお願いしたところ、快く引き受けていただき、さらにエキストラチャージ分をご自分の携帯で決済してくださいました。助かりました!
2019 年 4 月に 3 泊滞在
Cedrick Croas, Hotel Manager, Le Royal Meridien SHからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 6 日)
Dear everyone37, Thank you for taking the time to let us know about your time with us at Le Royal Méridien Shanghai. We genuinely look forward to feedback from our guests and are always happy to know when you enjoyed your time with us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
部屋の構造について。バスルームから出てすぐにお部屋とつながっているのは、友人同士だとどこで着替えればいいか分からない感じでした。せめて仕切るものがあれば嬉しかったです。
2019 年 4 月に 4 泊滞在
Cedrick Croas, Hotel Manager, Le Royal Meridien SHからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 5 日)
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to let us know about your time with us at Le Royal Méridien Shanghai. We genuinely look forward to feedback from our guests and are always happy to know when you enjoyed your time with us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 4 月に 3 泊滞在
Cedrick Croas, Hotel Manager,Le Royal Meridien SHからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 9 日)
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to let us know about your time with us at Le Royal Méridien Shanghai. We genuinely look forward to feedback from our guests and are always happy to know when you enjoyed your time with us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future!

2/10 (非常に不満)

タルサ

出張, 家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
昨年5月で終了と思っていた工事がまだ継続中。入口が限定されて工事前は地下鉄や南京東路に面してホテルへ出入りできる便利な立地だったが、昨年の工事以来、大回りをしないと地下鉄にも南京東路にも出られずとっても不便。タクシーも停めにくい。また工事に伴い朝食レストランも階数が変わり、客室からはエレベーターを乗り継がないと行けないがエレベーターの数も限られていて階段を利用しないと時間がかかる。バイキング形式の朝食レストランでも、トラブル。案内されて着席する席が決まり飲み物をオーダーして食事を取りに行って戻ると隣の席の人が、ここは自分たちの席だと言い出し、私たちの席はなくなっていた。係りの人に言っても謝ることもなく別の席をつければいいんだろ的な言い方で不愉快だった。子連れの家族で滞在するのでコネクティングルームがあるこのホテルを8年以上、毎年数回、出張兼家族旅行で利用し続けていたが、今年は混んでいたという事とコネクティングをお願いするのが前日だったので交渉して同じフロアにはなったが本来は予約している部屋の形とは違う角部屋を含んでの離れた部屋に滞在することになりこのホテルに滞在する意味がなかった。2日目以降は何度もフロントに確認とお願いに行きコネクティングルームに移動させてもらったが、今後は別のホテルの利用を考えたい。工事が終わりホテル入り口が商業施設入り口からもアクセスできるような元の姿に戻ったらまた利用を考えたいが、いつ終わるとも分からない工事が続く限り出入りは大変不便と感じた。室内のカーベットも浴室との境がめくれ上がりカビが生えていて不潔だった。工事前の便利さを求めていたので大変残念だった。最終日にレイトチェックアウトができたのは助かった。
2019 年 3 月に 3 泊滞在
Cedrick Croas,Hotel Manager, Le Royal Meridien SHからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 9 日)
Dear タルサ, Thank you for taking the time to leave such detailed feedback following your stay with us. This specificity is extremely beneficial for our team in continuing our improvement efforts. We look forward to welcoming you back to Shanghai very soon! Have a wonderful day,

8/10 (良い)

F、日本

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
デポジットにクレジットカードが使用できなかった。使えるカードは銀聯カードだけと記載してください。 空港送迎の24時間シャトルバスは存在しませんでした。 ホテル自体は、アクセスもよく、快適でした。 クラブラウンジは便利でした。朝ご飯を部屋に持ち帰る事も出来ました(^∇^)
2019 年 3 月に 4 泊滞在
Benjamin Zahn,General Manager,Le Royal Meridien SHからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 21 日)
Dear F, We cannot express just how much we enjoy receiving comments like yours from our loyal guests. Our team works so hard each day to make sure we exceed the expectations of each of our guests, and positive feedback makes it all worthwhile. Thank you for taking the time to let us know just how much you enjoyed your stay, and we look forward to celebrating your next milestone with you in Shanghai!

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
ダブルとツインで値段の高かったツインを部屋を3人利用で予約したが、エキストラベッドが入らないという理由でダブルの部屋になった。 ツインのホテルを選んだので残念だった。
2019 年 2 月に 2 泊滞在
Benjamin Zahn,General Manager,Le Royal Méridien SHからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 13 日)
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to let us know about your time with us at Le Royal Méridien Shanghai. We genuinely look forward to feedback from our guests and are always happy to know when you enjoyed your time with us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2019 年 1 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Marko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Thank you so much for your kind hospitality at front desk staff . especially Ryan! your excellent Japanese speaking and kindness was really helpful us. ありがとう あなたの日本語のおかげでとてもいい旅になりました!
2018 年 12 月に 2 泊滞在
Benjamin Zahn,General Manager,Le Royal Meridien SHからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 15 日)
Dear Marko, Thank you for taking the time to let us know about your time with us at Le Royal Méridien Shanghai. We genuinely look forward to feedback from our guests and are always happy to know when you enjoyed your time with us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
クラブラウンジの食事はとても美味しかったが、夕食時のメインの料理(牛肉)の準備数量が少なく、少し遅れて行くとチキンやパスタといった違う料理になっており不公平感を感じた。 また、アフタヌーンティーも準備数量が極端に少なく、15時過ぎに行ったら何も食べるものがなかった。
2018 年 12 月に 3 泊滞在
Benjamin Zahn,General Manager,Le Royal Meridien SHからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 15 日)
Dear Anonymous, We cannot express just how much we enjoy receiving comments like yours from our loyal guests. Our team works so hard each day to make sure we exceed the expectations of each of our guests, and positive feedback makes it all worthwhile. Thank you for taking the time to let us know just how much you enjoyed your stay, and we look forward to celebrating your next milestone with you in Shanghai!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 12 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

zero

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
チェックインに時間が掛かりすぎることを除けば、非常に良いホテルです
2018 年 12 月に 2 泊滞在
Benjamin Zahn,General Manager,Le Royal Meridien SHからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 29 日)
Dear zero, Thank you for taking the time to let us know about your time with us at Le Royal Méridien Shanghai. We genuinely look forward to feedback from our guests and are always happy to know when you enjoyed your time with us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
部屋はクラブルームで快適で綺麗でした。 クラブラウンジでは朝食は十分でしたが、アフタヌーンティーはあまり品数がなく少しがっかりしました。英語が出来ないのですが、スタッフの方が携帯の変換で対応してくれて助かりました。 時間問わず、クラブラウンジでカフェが楽しめて良かったです。
2018 年 12 月に 1 泊滞在
Benjamin Zahn,General Manager,Le Royal Meridien SHからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 18 日)
Dear Anonymous, We cannot express just how much we enjoy receiving comments like yours from our loyal guests. Our team works so hard each day to make sure we exceed the expectations of each of our guests, and positive feedback makes it all worthwhile. Thank you for taking the time to let us know just how much you enjoyed your stay, and we look forward to celebrating your next milestone with you in Shanghai!

10/10 (非常に良い)

R

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
利便性もよく、綺麗で眺めも良いので、非常に快適に過ごすことができました。
2018 年 12 月に 1 泊滞在
Benjamin Zahn,General Manager,Le Royal Meridien SHからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 18 日)
Dear R, Thank you for taking the time to let us know about your time with us at Le Royal Méridien Shanghai. We genuinely look forward to feedback from our guests and are always happy to know when you enjoyed your time with us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future!

10/10 (非常に良い)

TaKa69、tokyo, japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
便利な立地で良かった
2018 年 12 月に 1 泊滞在
Benjamin Zahn,General Manager,Le Royal Meridien SHからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 18 日)
Dear TaKa69, Thank you for taking the time to let us know about your time with us at Le Royal Méridien Shanghai. We genuinely look forward to feedback from our guests and are always happy to know when you enjoyed your time with us,thanks for your recognition for our location,We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future!

8/10 (良い)

YUN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
友人と二泊しました。脱衣スペースがなく、入浴時は同室者への配慮が必要であった。それ以外はとても快適で、飲用および洗面所のペットボトルの水も毎日交換してもらえて助かった。チェックアウト後に荷物を預かってもらえたので最後まで滞在を楽しめた。
2018 年 12 月に 2 泊滞在
Benjamin Zahn,General Manager,Le Royal Meridien SHからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 18 日)
Dear YUN, Thank you for taking the time to let us know about your time with us at Le Royal Méridien Shanghai. We genuinely look forward to feedback from our guests and are always happy to know when you enjoyed your time with us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future!

6/10 (普通)

naoki、TOKYO

良かった点 : 客室の快適度
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2018 年 11 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 11 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
サービス、立地、ロケーション最高でした!
2018 年 11 月に 3 泊滞在
Benjamin Zahn,General Manager,Le Royal Meridien SHからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 18 日)
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to let us know about your time with us at Le Royal Méridien Shanghai. We genuinely look forward to feedback from our guests and are always happy to know when you enjoyed your time with us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 10 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 11 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
スタッフの方々の優しく親切な対応に助けていただき、母娘で最高の思い出を作ることができました。 大変感謝しています。ありがとうございました。
2018 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

YANG

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 9 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

くろれっさ、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊時ホテル低層部工事中。おそらく繁華街への出入り口があると思うが使用できず。メインエントランスから駅に向かう道路も工事のため、半分程度で通路が狭い。客室から地上に出るには、ロビー迄と地上迄のエレベータを乗り継がないといけないため面倒。 クラブフロアに3名で宿泊したが、クラブラウンジ利用料金は2名分迄含まれ、3名で利用する場合は、1名分(349RMB)は追加請求となる。クラブラウンジで夕方と朝利用したが、夕方は夕食になるほどの種類があり、朝食も麺等を作ってくれるカウンターもあり、一通りの種類はある。 ホテルは快適で、スタッフの対応も良く、全体的に良いホテルと思う。
2018 年 8 月に 1 泊滞在
Benjamin Zahn,General Manager,Le Royal Meridien SHからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 5 日)
Dear Valued Guest, We cannot express just how much we enjoy receiving comments like yours from our loyal guests. Our team works so hard each day to make sure we exceed the expectations of each of our guests, and positive feedback makes it all worthwhile. Thank you for taking the time to let us know just how much you enjoyed your stay, and we look forward to celebrating your next milestone with you in Shanghai!

8/10 (良い)

Ichiro

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
値段と設備、利便性のバランスは総じて良いように感じました。また泊まっても良いです。 強いて不満を挙げるとすれば、朝食のエッグベネディクトが美味しくなかったことかな。 東京お台場のコンラッドのものとは天と地の差でした。
Benjamin Zahn General Manager Le Royal Méridien Shからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 28 日)
Dear Valued Guest, Welcome to Le Royal Méridien Shanghai, thanks for your recognition for our location, we will continue to provide quality stay experience to our guest, looking forward to see you again and wish you all the best

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
駅に近くでどこに行くのも便利。
駅から近くでどこに行くのも便利でした。エレベーターホールにはスタッフの方がいらしてエレベーターのボタンを押してくれたり、困ったことがあると助けてくれました。 部屋も清潔で使いやすかったです。 繁華街にあるので遅くなっても治安に心配はいりません。 ただ、私は一人だったので問題ありませんでしたが、バスルームを出たらいきなりお部屋なので、同行者がいたら少し困るのではないかと思いました。
Benjamin Zahn General Manager Le Royal Méridien Shからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 28 日)
Dear Valued Guest, Very glad to see you at Le Royal Méridien Shanghai, Thank you for taking the time to let us know about your time with us,We genuinely look forward to feedback from our guests and are always happy to know when you enjoyed your time with us,looking forward to see you again and wish you all the best

8/10 (良い)

H、JAPAN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
観光に便利な立地
地下鉄の駅から出てすぐの場所になり,一番の繁華街や観光地にも歩いて行かれるので便利だった。 夜遅くなっても治安が悪い感じはしなかった。 お風呂に洗い場のようなスペースがあり,使い勝手がよかった。
2018 年 4 月に 3 泊滞在
Benjamin Zahn General Manager Le Royal Méridien Shからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 4 日)
Dear Valued Guest, Welcome to Le Royal Méridien Shanghai, thanks for your recognition, looking forward to see you again and wish you all the best Benjamin Zahn General Manager Le Royal Méridien Shanghai

8/10 (良い)

Ann、福岡市

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
地下鉄人民広場直ぐで立地抜群!
お台場のメディディアンに比べると設備レベルは下がると思いますが、従業員の対応は完璧でした。GWに3泊滞在しました。
2018 年 4 月に 3 泊滞在
Benjamin Zahn General Manager Le Royal Méridien Shからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 4 日)
Dear Valued Guest, Welcome to Le Royal Méridien Shanghai, Thanks for your recognition for our staff, Our team works so hard each day to make sure we exceed the expectations of each of our guests, and positive feedback makes it all worthwhile. Thank you for taking the time to let us know just how much you enjoyed your stay. looking forward to see you again and wish you all the best

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

10/10 (非常に良い)

HIROSHI、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
とにかく便利なホテル
スタッフの方も親切で、とにかく買い物やどこに行くにも便利。 エレベーターの乗り換えが少し手間でしたが、次回も利用しようと思っています。
2018 年 3 月に 3 泊滞在
Benjamin Zahn からの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 23 日)
Dear Valued Guest, We cannot express just how much we enjoy receiving comments like yours from our loyal guests. Our team works so hard each day to make sure we exceed the expectations of each of our guests, and positive feedback makes it all worthwhile. Thank you for taking the time to let us know just how much you enjoyed your stay, and we look forward to celebrating your next milestone with you in Shanghai! Best regards, Benjamin Zahn General Manager Le Royal Méridien Shanghai

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
外灘の景色が見渡せる所まで歩行者天国で夜も安心して街を楽しめた
ホテルは良かったが、ホテルウェーディングしてるタクシーにのったが詐欺にあった。ディズニーランドまでで、道を間違ったとランドの周りを2回まわり、パーキング料金を通行料がかかると言ってメータ料金の他に120元はらわされた!手前で降ろしてと言っても降ろしてくれないので払った。ホテルゲストだというのにホテルの信用性が低いのか?
2018 年 1 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
部屋の清潔さ、広さが良く、快適感も良かったですが、朝食の種類は多いですが、味はあまり評価できないと思います。特に、お茶などの飲み物は五つ星のホテルレベルと合わないです。
2018 年 1 月に 2 泊滞在