内装

チューン ホテル KLIA - KLIA 2の口コミ

3.5 out of 5
チューン ホテル KLIA - KLIA 2
Lot Pt 13, Jalan Klia 2/2, Sepang, Selangor

口コミ

7.8

良い

評価 10 - 1005 件の口コミ中 319 件が非常に良い" "
評価 8 - 1005 件の口コミ中 407 件が良い" "
評価 6 - 1005 件の口コミ中 146 件が普通" "
評価 4 - 1005 件の口コミ中 65 件が不満" "
評価 2 - 1005 件の口コミ中 68 件が非常に不満" "

8.0/10

清潔度

8.2/10

スタッフとサービス

7.6/10

設備とサービス

7.8/10

施設のコンディションと設備

7.8/10

環境への配慮

口コミ

4/10 (不満)

Yusuke

2024 年 5 月に 1 泊滞在
Afiqからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 17 日)
Dear Yusuke, Please accept our sincere apology for the shortcomings and receiving feedback is a great helps to us, and as such, we will certainly have a look at areas of concern in a positive manner for our improvement going forward. We look forward to welcoming you back soon. Muhammad Afiq – Duty Manager.

8/10 (良い)

TOSHIHIKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Caroleneからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 11 日)
Dear Toshihiko , Thank you for leaving us a rating. We are glad you enjoyed your stay with us and we look forward in welcoming you back again soon. Regards, Carolene Bosco – General Manager

8/10 (良い)

HIROKUNI

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
KLia2 からすぐ近くなのでとても便利でした
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Afiqからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 10 日)
Dear Hirokuni, Thank you for staying with us, we are pleased to know that you found it a convenient place to stay during your travels and that you enjoyed your stay with us. We look forward in welcoming you back in the near future. Regards, Muhammad Afiq – Duty Manager.

10/10 (非常に良い)

Tsukiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Afiqからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 3 日)
Dear Tsukiko, Thank you for leaving us a good rating. We are glad you enjoyed your stay with us and we look forward in welcoming you back again soon. Regards, Muhammad Afiq – Duty Manager.

10/10 (非常に良い)

SAORI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The staff services and location were good.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Afiqからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 26 日)
Dear Saori , We are delighted you have chosen Tune KLIA2 as your preferred choice of accommodation. Thank you for your positive feedback and looking forward to extend our hospitality to you again soon. Regards, Muhammad Afiq – Duty Manager.

10/10 (非常に良い)

Masaki

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
エアポートホテルとしてはとても優秀です。朝食ビュッフェもとても充実しています。
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Afiqからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 4 日)
Dear Masaki, Thank you for choosing to stay at Tune Hotel KLIA2. We are glad to know that you were satisfied with your stay and enjoyed the dining experience. We hope that you will be able to visit us again so that we may extend our warm hospitality to you again! The team look forward to welcoming you back soon. Regards, Muhammad Afiq – Duty Manager.

8/10 (良い)

Tatsuaki

良かった点 : スタッフとサービス
食事するには便利
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Afiqからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 3 日)
Dear Tatsuaki , We are delighted you have chosen Tune KLIA2 as your preferred choice of accommodation. Thank you for your positive feedback and looking forward to extend our hospitality to you again soon. Regards, Muhammad Afiq – Duty Manager.

8/10 (良い)

TAKAYUKI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Afiqからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 9 日)
Dear Takayuki, Thank you for leaving us a good rating. We are glad you enjoyed your stay with us and we look forward in welcoming you back again soon. Regards, Muhammad Afiq – Duty Manager.

10/10 (非常に良い)

TETSUKA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
空調の効き具合もシャワーのお湯も問題なく使えました。朝食のバイキングはどの料理も美味しくてお腹いっぱいになりました。
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Afiqからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 3 日)
Dear Tetsuka, Thank you very much for taking the time to drop us a review about your recent stay with us.We are delighted to see that our services made such a positive impression and delivered an incredible experience during your stay. We look forward to welcoming you back for more memorable moments. Thank you for recommending us . Regards, Muhammad Afiq – Duty Manager.

10/10 (非常に良い)

Haruyo

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Afiqからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 27 日)
Dear Haruyo, Thank you for leaving us a good rating. We are glad you enjoyed your stay with us and we look forward in welcoming you back again soon. Regards, Muhammad Afiq – Duty Manager.

2/10 (非常に不満)

Yoichi

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Afiqからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 27 日)
Dear Yoichi, Thank you for taking the time to share your recent experience stay with us. Please accept our apologies that your overall experience did not meet up to your expectations. Rest assured that your comments have been shared with the team and action will be taken to ensure the issues you experienced are corrected moving forward.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience in the near future.Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback.Regards, Muhammad Afiq – Duty Manager.

10/10 (非常に良い)

Fumito

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Carolからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 17 日)
Dear Guest , Thank you for leaving us a perfect rating. We are glad you enjoyed your stay with us and we look forward in welcoming you back again soon. Regards, Carolene Bosco – General Manager

2/10 (非常に不満)

KAIRA

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
バスローブはない。 歯ブラシもあったかどうか、と覚えが不安になるほどのアメニティの少なさ。 スタッフは親切な人はいる。 24時間いつでも人が出入りするが、壁が薄いため、神経質な方にとってはうるさく感じると思う。
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Afiqからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 14 日)
Dear Kaira , Thank you for taking the time to share your recent experience stay with us. Please accept our apologies that your overall experience did not meet up to your expectations. Rest assured that your comments have been shared with the team and action will be taken to ensure the issues you experienced are corrected moving forward.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience in the near future.Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback.Regards, Muhammad Afiq – Duty Manager.

10/10 (非常に良い)

MARCEL PAULO

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても良かったです。
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Afiqからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 12 日)
Dear Marcel, Thank you for leaving us a good rating. We are glad you enjoyed your stay with us and we look forward in welcoming you back again soon. Regards, Muhammad Afiq – Duty Manager.

6/10 (普通)

RYUICHI

カップルで旅行
KLIA2でKIX→KL→KKトランジットで17時から04時まで利用しました、歯ブラシは有りません。ドライヤーありました。荷物をエアアジアのスタッフにお願いしてピックアップして出国、重いカートを押して迷いながらホテルにチェックインした時はホッとしました。 そこからは歩いて空港内の一階のレストランでtakeaway、部屋でビールを飲んで就寝。 少し場所が分かりづらいのが難点でした、空港で野宿するわけには行きませんからね。
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Afiqからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 1 日)
Dear Ryuichi , Thank you for taking the time to share your recent experience stay with us. Please accept our apologies that your overall experience did not meet up to your expectations. Rest assured that your comments have been shared with the team and action will be taken to ensure the issues you experienced are corrected moving forward.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience in the near future.Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback.Regards, Muhammad Afiq – Duty Manager.

8/10 (良い)

Mayuko

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
It was clean and no smell. I was satisfied abut that. But amenities ware poor. You have to bring toothbrush,shampoo,nightwear and slippers if you need.
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Afiqからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 1 日)
Dear Mayuko , Thank you for taking the time to share your recent experience stay with us. Please accept our apologies that your overall experience did not meet up to your expectations. Rest assured that your comments have been shared with the team and action will be taken to ensure the issues you experienced are corrected moving forward.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience in the near future.Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback.Regards, Muhammad Afiq – Duty Manager.

10/10 (非常に良い)

Yasuyuki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Afiqからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 15 日)
Dear Yasuyuki, Thank you for leaving us a good rating. We are glad you enjoyed your stay with us and we look forward in welcoming you back again soon. Regards, Muhammad Afiq – Duty Manager.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
アメニティは少なくて、タオルと石けん、ドライヤーくらい。掃除も3日に一度みたいで、最低限のサービスで安くしてるようです。宿泊者は朝食付きで、入り口でチェックする人もいません。 空港から雨に濡れず徒歩5分弱。空港にはスーパー、コンビニ、レストランもあり特に不便は感じません。部屋の広さは十分です。空港内のカプセルホテルで仮眠しましたが、そっちよりは体を休めることができて良かったです。 ただ、部屋の前に木があって、夕方から朝まで鳴き声がうるさかったですね。
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Afiqからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 16 日)
Dear Guest , We are very grateful that you took the time to post generous comments, after your recent stay with us. It is very nice to know that you appreciated the hotel facilities and the service provided by our team. We will be sure to pass along your outstanding comments to all staff. We know they take great pride in creating such wonderful stays for our guests and ensuring that they feel welcomed and well looked after. Regards, Muhammad Afiq – Duty Manager.

6/10 (普通)

THI VAN ANH

出張
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
部屋の基本設備が良いが、 他のホテルのように細かい物はなくて困っていました。 スリッパもないし、寝巻きもないし、それにホテルの当たり前の物である歯ブラシやフェスタオルもなかったです。 まあ、確かにホテル予約前の確認画面で設備リストが載っていなかったが、上記の物がないのは意外でした。 困ったのはよく確認しなかった自分が悪いだね。 良い点は空港に近いし、直接タミナール2から歩いていけるのは便利です。 ただし道が分かりづらいので、空港スタッフに聞くのをおすすめです。チップ取られるかもしれないが、時間をかなり短縮できます。
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Afiqからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 16 日)
Dear Thi Van , Thank you for taking the time to share your recent experience stay with us. Please accept our apologies that your overall experience did not meet up to your expectations. Rest assured that your comments have been shared with the team and action will be taken to ensure the issues you experienced are corrected moving forward.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience in the near future.Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback.Regards, Muhammad Afiq – Duty Manager.

8/10 (良い)

Hiroshi

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
アクセスが良いのがとても利点がありますが 今回泊まった部屋は 残念ながら 蟻が何匹も出て 少し神経質になってしまいました。
2023 年 11 月に 3 泊滞在
Afiqからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 16 日)
Dear Hiroshi , Thank you for taking the time to share your recent experience stay with us. Please accept our apologies that your overall experience did not meet up to your expectations. Rest assured that your comments have been shared with the team and action will be taken to ensure the issues you experienced are corrected moving forward.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience in the near future.Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback.Regards, Muhammad Afiq – Duty Manager.

8/10 (良い)

Hiroshi

良かった点 : スタッフとサービス
早朝便を利用の為利用させて頂いてます 利便性も高く 快適には過ごせるので 良いと思います
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Afiqからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 26 日)
Dear Hiroshi , Thank you for staying with us, we are pleased to know that you found it a convenient place to stay during your travels and that you enjoyed your stay with us. We look forward in welcoming you back in the near future. Regards, Muhammad Afiq – Duty Manager.

4/10 (不満)

Hiroshi

2023 年 11 月に 1 泊滞在
Afiqからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 19 日)
Please accept our sincere apology for the shortcomings and receiving feedback is a great helps to us, and as such, we will certainly have a look at areas of concern in a positive manner for our improvement going forward. We look forward to welcoming you back soon. Muhammad Afiq – Duty Manager.

8/10 (良い)

Hiroshi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
素泊まりで 4時間程の乗り継ぎのために 予約しました 部屋は清潔でした 次回は ティッシュを持って行かないといけないなと思いました
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Afiqからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 2 日)
Dear Hiroshi , We are delighted you have chosen Tune KLIA2 as your preferred choice of accommodation. Thank you for your positive feedback and looking forward to extend our hospitality to you again soon. Regards, Muhammad Afiq – Duty Manager.

10/10 (非常に良い)

KIMOTO

2023 年 10 月に 1 泊滞在
Afiqからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 6 日)
Dear Kimoto, Thank you for leaving us a good rating. We are glad you enjoyed your stay with us and we look forward in welcoming you back again soon. Regards, Muhammad Afiq – Duty Manager.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Good cost performance
I was worried that my late-night flight would arrive late and I would not be able to check in on time, but I was able to check in without incident. From Terminal 1, I took the free shuttle bus to Terminal 2. I am glad I made it in time because there was still a line for immigration at this time. The hotel room was about the same as the cost of staying at the hotel, but I appreciated that breakfast was included. The courtyard terrace was also lit up and had a nice mood. We could not relax because we had to check out early in the morning, so we would like to spend more time at the next time we stay at the hotel.
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Afiqからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 7 日)
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Tune Hotel KLIA2. We are glad to know that you were overall satisfied with your stay, and it was a pleasure being of service to you. We hope that you will be able to visit us again so that we may extend our warm hospitality to you again! The team look forward to welcoming you back soon. Regards, Muhammad Afiq – Duty Manager.

10/10 (非常に良い)

Yui

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
日本から到着した空港(KILA2)から歩道橋を渡ってすぐでした。 室内は清潔感があり、ゆっくり過ごすことができました。 次の日の昼過ぎにブルネイ行きの飛行機に乗る予定だったので、時間に余裕をもって行動できたので良かったです。
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Afiqからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 5 日)
Dear Yui , We are very grateful that you took the time to post generous comments, after your recent stay with us. It is very nice to know that you appreciated the hotel facilities and the service provided by our team. We will be sure to pass along your outstanding comments to all staff. We know they take great pride in creating such wonderful stays for our guests and ensuring that they feel welcomed and well looked after. Regards, Muhammad Afiq – Duty Manager.

4/10 (不満)

Kazue

気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
早朝便に乗るため宿泊。部屋の設備やアメニティは最低限です。それは分かっていたので問題ないのですが、部屋に虫が多くて閉口。すごく小さなアリみたいな、歩く虫がデスクや洗面所に大量にいました。かろうじてベッドにはいなかったですが。
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Afiqからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 27 日)
Dear Kazue , Thank you for taking the time to share your recent experience stay with us. Please accept our apologies that your overall experience did not meet up to your expectations. Rest assured that your comments have been shared with the team and action will be taken to ensure the issues you experienced are corrected moving forward.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience in the near future.Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback.Regards, Muhammad Afiq – Duty Manager.

10/10 (非常に良い)

Yumiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Afiqからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 27 日)
Dear Yumiko, Thank you for leaving us a good rating. We are glad you enjoyed your stay with us and we look forward in welcoming you back again soon. Regards, Muhammad Afiq – Duty Manager.

10/10 (非常に良い)

Koichiro

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Afiqからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 23 日)
Dear Koichiro , Thank you for leaving us a good rating. We are glad you enjoyed your stay with us and we look forward in welcoming you back again soon. Regards, Muhammad Afiq – Duty Manager.

8/10 (良い)

kana

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
空港へのアクセスが徒歩可能でとても良かった
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Afiqからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 16 日)
Dear Kana, Thank you for staying with us, we are pleased to know that you found it a convenient place to stay during your travels and that you enjoyed your stay with us. We look forward in welcoming you back in the near future. Regards, Muhammad Afiq – Duty Manager.

10/10 (非常に良い)

Haruka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Afiqからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 9 日)
Dear Haruka , Thank you for leaving us a good rating. We are glad you enjoyed your stay with us and we look forward in welcoming you back again soon. Regards, Muhammad Afiq – Duty Manager.

8/10 (良い)

kazuhiro

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
3 mins to KLIA2 terminal. Perfect location for those who are looking for a place to stay just a night near airport.
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Afiqからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 9 日)
Dear Kazuhiro , Thank you for staying with us, we are pleased to know that you found it a convenient place to stay during your travels and that you enjoyed your stay with us. We look forward in welcoming you back in the near future. Regards, Muhammad Afiq – Duty Manager.

10/10 (非常に良い)

Kazuhisa

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
夜中の空港着での利用でしたが良かったです。
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Afiqからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 19 日)
Dear Kazuhisa , We are delighted you have chosen Tune KLIA2 as your preferred choice of accommodation. Thank you for your positive feedback and looking forward to extend our hospitality to you again soon. Regards, Muhammad Afiq – Duty Manager.

2/10 (非常に不満)

Taro

2023 年 6 月に 1 泊滞在
Afiqからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 9 日)
Dear Taro, Please accept our sincere apology for the shortcomings and receiving feedback is a great helps to us, and as such, we will certainly have a look at areas of concern in a positive manner for our improvement going forward. We look forward to welcoming you back soon. Muhammad Afiq – Duty Manager.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

深夜着のトランジット泊
0時過ぎ着予定のフライトのトランジットで使いました。 ・トランジットホテルだけれど、フロントは24時間ではない。 チェックインは2時まで。AirAsia遅延が多いので、ちょっとドキドキしました。 ・空港までの屋根ありの通路には空調がなく、暑いです。 ・部屋には冷蔵庫がない。氷のサービスも夜はない。(レストランが空いていればもらえるらしいです) ・セキュリティーボックスの場所が分かりにくかったです。(窓際のベット脇のテーブルの下にある) ・KLIA2の入国審査後、そのまま奥に向かい(KLIAexpress の改札のフロア) ファミリーマート脇のエスカレーターで降り、専用通路でホテルに向かいます。 (エスカレーターが止まっている時は、駐車場エレベーターの中2階) ・受付のスタッフの感じは良い。 ・レストランは開放的で居心地が良いです。 ・朝食も美味しいです。
2023 年 6 月に 1 泊滞在
Afiqからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 7 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your recent experience stay with us. Please accept our apologies that your overall experience did not meet up to your expectations. Rest assured that your comments have been shared with the team and action will be taken to ensure the issues you experienced are corrected moving forward.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience in the near future.Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback.Regards, Muhammad Afiq – Duty Manager.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
トランジット 12時間のday use
KLIA2のトランジットのために予約しました。 朝の7時着で17時に発のフライトなので、観光するか部屋でゆっくりするか迷っていましたが 12時間のDAY useで両方叶いました。 朝荷物を置きシャワーを浴びて。 ピンクモスクとシルバーモスクをGrabタクシーでまわり、シャワーを浴びてチェックアウト。 ・空港の入国審査を出た後10分くらい歩きます。 KLIAexpress の改札のあるフロアの奥、 ファミリーマートの脇にあるエスカレーターで降りて専用の通路を歩きます。 (エスカレーターが止まっている時は、駐車場用エレベーターで中2階で降ります) ・通路とエレベーターがめちゃくちゃ暑いので、疲れているとちょっと滅入りました。 ・部屋は清潔ですが、古い感じ。。 ・スタッフはとても感じ良いです。 チェックインの時にランチ用のミールチケットをもらいました。 フライトの時間を聞かれて、「12時間のday useだと長すぎる」と言われたので特別な対応だったのだと思います。 そのチケットもトランジット観光するので、ランチから朝食に変えてくれました。
2023 年 5 月に 1 泊滞在
Afiqからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 7 日)
Dear Guest, We are very grateful that you took the time to post generous comments, after your recent stay with us. It is very nice to know that you appreciated the hotel facilities and the service provided by our team. We will be sure to pass along your outstanding comments to all staff. We know they take great pride in creating such wonderful stays for our guests and ensuring that they feel welcomed and well looked after. Regards, Muhammad Afiq – Duty Manager.

8/10 (良い)

HIROKO

2023 年 5 月に 1 泊滞在
Afiqからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 7 日)
Dear Hiroko , Thank you for leaving us a good rating. We are glad you enjoyed your stay with us and we look forward in welcoming you back again soon. Regards, Muhammad Afiq – Duty Manager.

6/10 (普通)

MUNEAKI

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
乗り継ぎで利用しました。ターミナルからの案内表示がないので、インフォメーションで聞くのがいいです。行き方は聞けば簡単です。部屋は綺麗ですが、バスタオルのみで、コップやティシュがないのは不便です。ただ寝るだけなら快適で便利でいいと思います。
2023 年 4 月に 1 泊滞在
Caroleneからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 2 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your recent experience stay with us. Please accept our apologies that your overall experience did not meet up to your expectations. Rest assured that your comments have been shared with the team and action will be taken to ensure the issues you experienced are corrected moving forward.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience in the near future.Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback.Regards, Carolene Bosco – General Manager.

4/10 (不満)

takehiro

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
KLIA2空港まで歩いていけるので利用しました。 徒歩5分ほどです。 部屋は汚いです。スリッパなし。アメニティなし。ティッシュなし。 気が滅入ります。 バックパッカーをしていた昔を思い出させてくれました。
2023 年 4 月に 1 泊滞在
Caroleneからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 19 日)
Dear Takehiro, Thank you for taking the time to share your recent experience stay with us. Please accept our apologies that your overall experience did not meet up to your expectations. Rest assured that your comments have been shared with the team and action will be taken to ensure the issues you experienced are corrected moving forward.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience in the near future.Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback.Regards, Carolene Bosco – General Manager.

8/10 (良い)

Yuichi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 4 月に 1 泊滞在
Caroleneからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 12 日)
Dear Yuichi , Thank you for leaving us a rating. We are glad you enjoyed your stay with us and we look forward in welcoming you back again soon. Regards, Carolene Bosco – General Manager

6/10 (普通)

Yoko

家族旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス
早朝便利用のため宿泊。その意味ではベストチョイスだったかなと思います。
2023 年 4 月に 1 泊滞在
Caroleneからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 8 日)
Dear Yoko , Thank you for staying with us, we are pleased to know that you found it a convenient place to stay during your travels and that you enjoyed your stay with us. We look forward in welcoming you back in the near future. Regards, Carolene Bosco- General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
KLIA-KLIA2じゃなくて、KLIA2
まず、歯ブラシを持参すること。ミネラルウォーターは置いてあった。 クアラルンプール空港は2つのターミナルがあって、KLIA2の方に隣接していることに注意。KLIAからは無料バスがあってバス停はホテルから見えるくらい近いけど、電車で移動した方が時間が読めるし快適。ターミナルには食堂もコンビニもあるので、便利。 部屋は最低限だが、私の感覚では立派。清掃もされていてきれい。小さな虫がいるのは南国のデフォルト。空港値段と考えて、あまり多くを望まなければ十分快適です。
2023 年 3 月に 1 泊滞在
Caroleneからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 29 日)
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Tune Hotel KLIA2. We are glad to know that you were overall satisfied with your stay, and it was a pleasure being of service to you. We hope that you will be able to visit us again so that we may extend our warm hospitality to you again! The team look forward to welcoming you back soon. Regards, Carolene Bosco – General Manager.

6/10 (普通)

??

2023 年 3 月に 1 泊滞在
Caroleneからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 11 日)
Dear Guest, Thank you for leaving us a rating. We are glad you enjoyed your stay with us and we look forward in welcoming you back again soon. Regards, Carolene Bosco – General Manager

2/10 (非常に不満)

Shinsuke

2023 年 3 月に 3 泊滞在
Caroleneからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 29 日)
Dear Shinsuke , Thank you for leaving us a rating. We are glad you enjoyed your stay with us and we look forward in welcoming you back again soon. Regards, Carolene Bosco – General Manager

6/10 (普通)

Yoshito

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
部屋に冷蔵庫やコップもなく、タオルもバスタオルとバスマットだけだったり、テレビの写りも悪く、部屋にあるコンセント3個のうち2個が使えなかったり朝食つきのプランのはずが朝食なしと伝わっていたりしたが、スタッフは親切で、買い物も食事も24時間営業の空港のコンビニ、レストランが使えるし、ホテルの朝食も美味しかったので、全体としては納得できるし悪くなかった。
2023 年 2 月に 2 泊滞在
Caroleneからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 16 日)
Dear Yoshito, Thank you for taking the time to share your recent experience stay with us. Please accept our apologies that your overall experience did not meet up to your expectations. Rest assured that your comments have been shared with the team and action will be taken to ensure the issues you experienced are corrected moving forward.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience in the near future.Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback.Regards, Carolene Bosco – Hotel Manager.

6/10 (普通)

YUKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 2 月に 1 泊滞在
Caroleneからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 7 日)
Dear Yuko, Thank you for leaving us a rating. We are glad you enjoyed your stay with us and we look forward in welcoming you back again soon. Regards, Carolene Bosco – General Manager

8/10 (良い)

Takahira

良かった点 : スタッフとサービス
2023 年 2 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

natsuko

家族旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
空港から近いです
空港から近くて便利でした 部屋に入った時にエアコンが稼働しておらず暑かったですがファンを回したら涼しくなりました
2023 年 1 月に 1 泊滞在
Caroleneからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 28 日)
Dear Natsuko, Thank you for taking the time to share your recent experience stay with us. Please accept our apologies that your overall experience did not meet up to your expectations. Rest assured that your comments have been shared with the team and action will be taken to ensure the issues you experienced are corrected moving forward.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience in the near future.Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback.Regards, Carolene Bosco – Hotel Manager.

8/10 (良い)

NOBORU

2023 年 1 月に 11 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 12 月に 1 泊滞在
Caroleneからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 13 日)
Dear Guest , Thank you for leaving us a perfect rating. We are glad you enjoyed your stay with us and we look forward in welcoming you back again soon. Regards, Carolene Bosco - Hotel Manager