高級寝具、デスク、WiFi (無料)

アエロテル クアラルンプールの口コミ

3.5 out of 5
アエロテル クアラルンプール
Kuala Lumpur International Airport 2, Level 2M, Gateway, Sepang, Selangor

口コミ

7.8

良い

評価 10 - 433 件の口コミ中 167 件が非常に良い" "
評価 8 - 433 件の口コミ中 148 件が良い" "
評価 6 - 433 件の口コミ中 57 件が普通" "
評価 4 - 433 件の口コミ中 28 件が不満" "
評価 2 - 433 件の口コミ中 33 件が非常に不満" "

9.0/10

清潔度

8.0/10

スタッフとサービス

8.0/10

設備とサービス

8.4/10

施設のコンディションと設備

8.2/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Tsuyoshi

2024 年 5 月に 1 泊滞在
Aerotel Kuala Lumpurからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 17 日)
Thank you so much for taking the time to post a review. We truly appreciate on the comments received and loved to welcome you back soon. Thanks again and have a great day ahead!

10/10 (非常に良い)

Yuichi

良かった点 : 設備とサービス
Good
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Aerotel Kuala Lumpurからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 17 日)
Thank you so much for taking the time to post a review. We truly appreciate on the comments received and loved to welcome you back soon. Thanks again and have a great day ahead!

8/10 (良い)

Fumio

2023 年 12 月に 1 泊滞在
Aerotel Kuala Lumpurからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 17 日)
Thank you so much for taking the time to post a review.We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us, and satisfied for services offered. We truly appreciate on the comments received and loved to welcome you back soon. Thanks again and have a great day ahead!

8/10 (良い)

TERUO

2023 年 11 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Yoshiei

2023 年 11 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Tomofumi

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Aerotel Kuala Lumpurからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 17 日)
Thank you so much for taking the time to post a review.We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us, and satisfied for services offered. We truly appreciate on the comments received and loved to welcome you back soon. Thanks again and have a great day ahead!

10/10 (非常に良い)

Masumitu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Aerotel MALからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 22 日)
Thank you so much for taking the time to post a review, Masumitu!We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us, and satisfied for services offered. We truly appreciate on the rating received and loved to welcome you back soon. Thanks again and have a great day ahead!

6/10 (普通)

Ren

2023 年 9 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

NORIHIRO

2023 年 7 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

maiko

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
夜寝る時に工事の音がすごかった。水が流れにくい。男性と女性のシャワー、トイレが共同だった
2023 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Tomoko

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
ツインのお部屋に2枚で宿泊しました。カードキーが1枚しかなく、各自別行動ができないの残念でした。
2023 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

NAOKO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
空港から近くてよかったです
2022 年 12 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Noisy room with cold shower
Noise of open/close doors and snor from near room disturbed throughout night. Only cold shower with wet floor. Shower and toilet are not in the room, which is not described in the web site. Too expensive for this condition. I never revisit again.
2022 年 12 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

AYUMI

2022 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Shogo

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
空港から近いし観光地の有名なホテルより施設も新しくおしゃれ。何よりきれい。 無駄なものもなく充分。 窓がないところだけ残念でした。
2022 年 4 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

MANABU

こちらの確認ミスでイミグレが必要な場所にホテルがあることに気が付きましたので入国できず、別のホテルロビーに滞在しました。また次の機会、楽しみにしています。
2022 年 3 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
マレーシア入国禁止で行けなくなったにも関わらず、エクスペディアから電話して頂いても電話に出ず、キャンセルに対する応答をしなかった事に憤りを感じてます。
2020 年 3 月に 1 泊滞在
Kittからの返信 (投稿日 : 2020 年 4 月 1 日)
Dear Guest, sorry for your bad experience and thank you for sharing this with us. We will look into it and improve from here. Thank you

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 2 月に 1 泊滞在
ALFREDからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 29 日)
Dear Anonymous, Thank you for your support and for posting your review on Expedia. Your rating review made our day and Plaza Premium Lounge and Aerotel team appreciates it! We aim to exceed our guests’ expectations and I am glad you had experienced it! We hope you will recommend us to family & friends and will continue to support us in future. Looking forward to your return visit to the Plaza Premium Lounge and Aerotel Enhance your airport experience!! Warm regards, Reservations Officer

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス
共有のバス、トイレが少なく待つことが多かった。そもそもソロルームがバス、トイレ共有との説明がプランの説明に無いのはおかしい。
2020 年 2 月に 1 泊滞在
ALFREDからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 25 日)
Dear Anonymous; Thank you for staying with us and for posting your review on Expedia. I would like to apologize for all the inconvenience during your stay with us. Your feedback will be reviewed for continual improvement. This is not the memories we intend our valued guests to leave us with and we hope you will accord us another opportunity to serve you better. Please do not hesitate to contact me should your travels brings you back to Plaza Premium Lounge and Aerotel!! Looking forward to your return visit to the Plaza Premium Lounge and Aerotel. Enhance your airport experience!! Warm regards,Reservations Officer

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
他の方も書かれていますが、スタッフが無愛想。
2020 年 2 月に 1 泊滞在
ALFREDからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 25 日)
Dear Anonymous; Thank you for staying with us and for posting your review on Expedia. I would like to apologize for all the inconvenience during your stay with us. Your feedback will be reviewed for continual improvement. This is not the memories we intend our valued guests to leave us with and we hope you will accord us another opportunity to serve you better. Please do not hesitate to contact me should your travels brings you back to Plaza Premium Lounge and Aerotel!! Looking forward to your return visit to the Plaza Premium Lounge and Aerotel. Enhance your airport experience!! Warm regards, Reservations Officer

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 2 月に 1 泊滞在
alfredからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 24 日)
Dear Anonymous, Thank you for your support and for posting your review on Expedia. Your rating review made our day and Plaza Premium Lounge and Aerotel team appreciates it! We aim to exceed our guests’ expectations and I am glad you had experienced it! We hope you will recommend us to family & friends and will continue to support us in future. Looking forward to your return visit to the Plaza Premium Lounge and Aerotel Enhance your airport experience!! Warm regards, Reservations Officer

6/10 (普通)

Takashi

出張
気になった点 : 清潔度
普通のトランジットホテル
空港のトランジットホテルゆえ深夜早朝共人の出入りがあるので雑音出る。止む無し。 空港ビル内にあるので食事には全く困らない。
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Rio Ariffin からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 16 日)
Dear Valued Guest, Thank you for staying with Aerotel Kuala Lumpur. We hope you are happy with our service and had a pleasant stay with us. Looking forward to see you again in near future. Thank you! From: Aerotel Kuala Lumpur Team

8/10 (良い)

My、日本

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
第1ターミナルからの移動でしたが、ホテルの場所が分かりにくかったです。到着フロア(2階)と出発フロア(3階)の間の2M階で、フロントはラウンジの前にあります。対応は事務的で普通でした。 宿泊エリア入る時はカードキーで、出る時はボタンを押して出入りするので、安全です。 部屋はキレイで、WiFiも安定しています。シャワーの水圧も十分です。 廊下で話す声が聞こえたり、深夜に到着したから空港泊にしたのですが、朝8時頃に廊下で掃除機をかける音がし、起こされました。壁は厚くないかもしれません。
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Riko Ariffin からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 16 日)
Dear Valued Guest, Thank you for staying with Aerotel Kuala Lumpur. We hope you are happy with our service and had a pleasant stay with us. Looking forward to see you again in near future. Thank you! From: Aerotel Kuala Lumpur Team

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Riko Ariffin からの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 28 日)
Dear Anonymous, Thank you for your support and for posting your review on Agoda. Your rating review made our day and Plaza Premium Lounge and Aerotel team appreciates it! We aim to exceed our guests’ expectations and I am glad you had experienced it! We hope you will recommend us to family & friends and will continue to support us in future. Looking forward to your return visit to the Plaza Premium Lounge and Aerotel Enhance your airport experience!! Warm regards, Riko Ariffin Reservations Officer

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hotels.comの記載ミス?
予約表には朝食付きとあったが、ホテルでは朝食はないと言われた。 ホテルが悪いのか、Hotels.comの記載ミスなのか原因は不明。なので必ず朝食が欲しい人はこのホテルに泊まるべきではない。
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Kittからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 3 日)
Dear Valued Guest, thank you for staying with Aerotel Kuala Lumpur. We are sorry on this, I believe that that is the set up issue, which SOLO ROOM do not include the breakfast but other room types are included. We have shared this inform with the respective team and rectify the issue. Thank you and hope to see you again in near future.

8/10 (良い)

Masataka

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Kittからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 3 日)
Dear Valued Guest, Thank you for staying with Aerotel Kuala Lumpur. We hope you are happy with our service and had a pleasant stay with us. Looking forward to see you again in near future. Thank you!

10/10 (非常に良い)

Sora、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
KLIA2のショッピングモール?内にあり食べ物には困らない。 部屋にはベッドとテーブルのみのシンプルな感じ。 水が1本もらえます。 トイレとシャワーと洗面台は別の場所にあります。 15部屋くらいに対して3ヶ所あるので全部が使用中ってことはほとんどない。 寝るだけとの考えなら全然あり。 金額も4000円弱でした。
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Kittからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 3 日)
Dear Valued Guest, Thank you for staying with Aerotel Kuala Lumpur. We hope you are happy with our service and had a pleasant stay with us. Looking forward to see you again in near future. Thank you!

8/10 (良い)

BRUI、JAPAN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
荷物の預かりサービスがあると思っていたが、下の有料の所に預けてと言われました。荷物の預かりがあると思って選んだので少し残念でした。
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Kittからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 3 日)
Dear Valued Guest, Thank you for staying with Aerotel Kuala Lumpur. We hope you are happy with our service and had a pleasant stay with us. Looking forward to see you again in near future. Thank you!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
if you have a refrigerator in the room, it is best.
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Kittからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 3 日)
Dear Valued Guest, Thank you for staying with Aerotel Kuala Lumpur. We hope you are happy with our service and had a pleasant stay with us. Looking forward to see you again in near future. Thank you!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
シャワールームが使いづらい。シャワールーム内にはシャンプーしか置いてないので、石鹸は持参する必要がある。しかもシャワールーム内のハンドソープも切れていた。
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Kittからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 3 日)
Dear Valued Guest, Thank you for staying with Aerotel Kuala Lumpur. We hope you are happy with our service and had a pleasant stay with us. Looking forward to see you again in near future. Thank you!

10/10 (非常に良い)

MI、japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
数時間の滞在でしたが快適に過ごせました。 また利用したいと思います。
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Riko Ariffin からの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 10 日)
Dear Mi, Thank you for your support and for posting your review on Expedia. Your FIVE rating review made our day and Plaza Premium Lounge team appreciates it! We aim to exceed our guests’ expectations and I am glad you had experienced it! We hope you will recommend us to family & friends and will continue to support us in future. Looking forward to your return visit to the Plaza Premium Lounge. Enhance your airport experience! Warm regards, Riko Ariffin

10/10 (非常に良い)

Anonymous、Tokyo, Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
There is everything around hotel. Quite convenience place to stay for transfer.
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Riko Ariffin からの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 25 日)
Dear Anonymous, Thank you for your support and for posting your review on Expedia. Your rating review made our day and Plaza Premium Lounge and Aerotel team appreciates it! We aim to exceed our guests’ expectations and I am glad you had experienced it! We hope you will recommend us to family & friends and will continue to support us in future. Looking forward to your return visit to the Plaza Premium Lounge and Aerotel Enhance your airport experience!! Warm regards, Riko Ariffin Reservations Officer

10/10 (非常に良い)

Keni

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ホテルの場所は、少し分かり難かったですが、部屋は清潔で良かったです。
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Riko Ariffin からの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 10 日)
Dear Keni, Thank you for your support and for posting your review on Expedia. Your FIVE rating review made our day and Plaza Premium Lounge team appreciates it! We aim to exceed our guests’ expectations and I am glad you had experienced it! We hope you will recommend us to family & friends and will continue to support us in future. Looking forward to your return visit to the Plaza Premium Lounge. Enhance your airport experience! Warm regards, Riko Ariffin

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
326号室でした。 トイレットペーパー(ロール)の差込み口が斜めになっておりすぐに落ちる。シャワーノズルの土台柱下部が固定されていなくてノズルを出し入れするとハズレる。
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Kittからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 14 日)
Dear Guest, Thank you for stayed with Aerotel Kuala Lumpur. We will glad to serve you and hope to see you again in near future.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Aerotel Kuala Lumpur - Operations Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 6 日)
Dear valued guest, thank you for sharing your valuable feedback with us as customer feedback is what we rely on to continually improve our standards, so we could better meet your expectations. We do hope you will visit us again, as we consider it our honour to serve your needs. Thank you.

8/10 (良い)

Masa、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
値段もリーズナブルできれいに清掃もされていてよかったです。
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Aerotel Kuala Lumpur - Operations Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 27 日)
Dear valued guest, thank you for your great review in regard to your recent stay with Aerotel Kuala Lumpur. We look forward to welcoming you back and ensure that your next visit will be another amazing experience. Thank you.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
チェックインにかなり手こずりました。それ以外はトランジットホテルとしては良いと思います。
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Aerotel Kuala Lumpur - Operations Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 5 日)
Dear valued guest, we fully appreciate the insights you offered into Aerotel Kuala Lumpur as it makes us aware of the area where we should strive to keep up and areas where we need to improve. We have shared your feedback with relevant department so that further enhancement could be carried out. Customer feedback is what we rely on to continually improve our standards, and your comment has enabled us to know more of what our guest need from us, so we could better meet your expectations. We do hope you will visit us again, as we consider it our honour to serve your needs. Thank you.

10/10 (非常に良い)

KYOHEI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Aerotel Kuala Lumpur - Operations Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 31 日)
Dear valued guest, thank you for your great review in regard to your recent stay with Aerotel Kuala Lumpur. We look forward to welcoming you back and ensure that your next visit will be another amazing experience. Thank you.

10/10 (非常に良い)

motoharu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
チェックイン時に私が英語が喋れないので大変でしたが、受付の方が一生懸命に対応して頂き助かりました。 滞在は非常に快適に過ごせました。 確かな記憶ではありませんが、領収書と朝食件が一緒になっていて朝食時に見せたらそのまま受け取られて戻って来ずに、今経費精算をしている最中ですが領収書がなくこまております。 再発行可能であれば領収書をPDFにして頂きPCメールに添付し送信して頂く事は可能でしょうか。
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Aerotel Kuala Lumpur - Operations Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 23 日)
Dear valued guest, thank you very much for the great review of Aerotel Kuala Lumpur. We are very much looking forward to welcoming you back, hopefully in the near future. As for the receipt, could you ask from Expedia?

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Aerotel Kuala Lumpur - Operations Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 23 日)
Dear valued guest, hank you very much for the great review of Aerotel Kuala Lumpur. We are very much looking forward to welcoming you back, hopefully in the near future.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
隣の部屋の電話が鳴り続いていてとてもうるさかった。
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Aerotel Kuala Lumpur - Operations Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 10 日)
Dear valued guest, thank you very much for highlighting your experience with us. We are glad that your overall stay with Aerotel Kuala Lumpur was satisfactory. We look forward to welcoming you back soon.

10/10 (非常に良い)

Hirono

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
とっても快適なトランジットホテル
日本から0時近くにKLIAに到着&翌朝10時くらいの飛行機で離島に移動する旅程で、9H利用しました。初めてのマレーシアで&深夜到着でしたので、空港移動にちょっと戸惑いましたが、地下の電車でKLIA2まで移動できました。空港内かつとても清潔で快適にベッドで寝れました。3人で別々の部屋を予約しましたが、私の部屋が一番奥だったからか、携帯が圏外になってしまいちょっと困りましたが、ホテルのWi-Fiがつながれば大丈夫でした。カウンターのかたもとても親切で良かったです。またマレーシアでトランジットが必要な時があればここを利用しようと思います。
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Aerotel Kuala Lumpur - Operations Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 10 日)
Dear Valued Guest, I am very pleased to learn that your overall stay with Aerotel Kuala Lumpur at klia2 was satisfactory. We look forward to welcoming you back soon. Thank you!

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋が何か施設的なカタコトや水道が流れる音でうるさい
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Aerotel Kuala Lumpur - Operations Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 10 日)
Dear valued guest, thank you very much for highlighting your experience with us. We are sorry to learn of your less than favourable experience. Please be assured your feedback will be shared with relevant department for further enhancement. We sincerely hope you will visit us again, as we consider it our honour privilege to serve your needs.

2/10 (非常に不満)

MM、東京

出張
気になった点 : スタッフとサービス
スタッフは無愛想で、まともにアルファベットも書けず、チェックアウト後に荷物は預かってくれません。国際空港内のホテルとしては、あまりにひどいサービスでした。
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Aerotel Kuala Lumpur - Operations Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 10 日)
Dear valued guest, thank you very much for highlighting your experience with us. We are sorry to learn of your less than favourable experience. Please be assured your feedback will be shared with relevant department for further enhancement. We sincerely hope you will visit us again, as we consider it our honour privilege to serve your needs.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 9 月に 1 泊滞在
Aerotel Kuala Lumpur - Operations Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 10 日)
Dear valued guest, thank you very much for your great review in regard to your recent experience with Aerotel Kuala Lumpur. It is my pleasure to know that you enjoyed the stay. We are certainly looking forward to welcoming you back, hopefully in the near future. Thank you!

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
壁薄い、音漏れあり。短時間の滞在向き。空港内なのでとても便利。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Aerotel Kuala Lumpur - Operations Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 10 日)
Dear valued guest, thank you very much for your review in regard to your recent experience with Aerotel Kuala Lumpur. We will share your comment to relevant team and we are certainly looking forward to welcoming you back, hopefully in the near future. Thank you!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Aerotel Kuala Lumpur - Operations Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 10 日)
Dear valued guest, thank you very much for your great review in regard to your recent experience with Aerotel Kuala Lumpur. It is my pleasure to know that you enjoyed the stay. We are certainly looking forward to welcoming you back, hopefully in the near future. Thank you!

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Aerotel Kuala Lumpur - Operations Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 10 日)
Dear valued guest, thank you for your review in regard to your recent experience with Aerotel Kuala Lumpur. We are certainly looking forward to welcoming you back, hopefully in the near future. Thank you!

2/10 (非常に不満)

Roshi、japan

グループ旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
wi-fiパスワードをチェックインの時に教えてもらえなかったので、聞きにいくのが大変でした。 電話しようと思いましたが、フロントの電話番号が部屋に無かった。 カードキーの開け方も難しく、聞いた時の対応があまり良く無かった。 部屋は綺麗でした。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Aerotel Kuala Lumpur - Operations Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 10 日)
Dear valued guest, thank you very much for highlighting your experience with us. We are sorry to learn of your less than favourable experience. Please be assured your feedback will be shared with relevant department for further enhancement. We sincerely hope you will visit us again, as we consider it our honour privilege to serve your needs.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Aerotel Kuala Lumpur - Operations Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 10 日)
Dear valued guest, thank you very much for your great review in regard to your recent experience with Aerotel Kuala Lumpur. It is my pleasure to know that you enjoyed the stay. We are certainly looking forward to welcoming you back, hopefully in the near future. Thank you!