外観

サマーセット パレス ソウルの口コミ

4 out of 5
サマーセット パレス ソウル
7, Yulgok-ro 2-gil, Jongno-gu, Seoul, Seoul

口コミ

8.8

非常に良い

評価 10 - 1326 件の口コミ中 703 件が非常に良い" "
評価 8 - 1326 件の口コミ中 480 件が良い" "
評価 6 - 1326 件の口コミ中 91 件が普通" "
評価 4 - 1326 件の口コミ中 30 件が不満" "
評価 2 - 1326 件の口コミ中 22 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

8.8/10

スタッフとサービス

8.6/10

設備とサービス

8.6/10

施設のコンディションと設備

8.8/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

MICHINORI、Shibuya-ku

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
家族で泊まるには最適だと思います。1才の子供と泊まりましたが、部屋も広く、キッズスペースもあり、飽きずに過ごせました。1階にコンビニエンスストアもあり、ちょっとしたものは手に入ります。
2024 年 4 月に 2 泊滞在
GSMからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 10 日)
Dear MICHINORI,Thank you for taking the time to write this review.We are happy to have met your expectations in service and quality standards. Receiving such feedback from our residents inspire us to continually improve our service delivery.Once again, thank you for your valued patronage. We look forward to welcoming you again in the near future.Yours sincerely,Joyce KimGuest Service Manager

10/10 (非常に良い)

TOMOKO

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

MEGUMI

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
リビングが広くくつろげる。 ベッドルーム、バス、トイレが二つありプライバシーが守られて、気をつかうことなく疲れが取れる。
2024 年 3 月に 3 泊滞在
GSMからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 29 日)
Dear MEGUMI,Thank you for taking the time to write this review.We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. At the same time, we are happy to have met your expectations in service and quality standards. It is always encouraging for us to learn that our residents are satisfied with our service.Once again, thank you for your valued patronage. We look forward to welcoming you again in the near future.Yours sincerely,Joyce KimGuest Service Manager

8/10 (良い)

Hyewon

2024 年 3 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

MITSUE

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフがとても親切、ホテルも快適でした。
2023 年 12 月に 2 泊滞在
GSMからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 10 日)
Dear MITSUE,Thank you for taking the time to write this review.We are glad to hear that you enjoyed your stay. At the same time, we are happy to have met your expectations in service and quality standards. Receiving such positive feedback from our residents motivates us to further improve our commitment to delivering good service.Once again, thank you for your valued patronage. We look forward to welcoming you again in the near future.Yours sincerely,Joyce KimGuest Service Manager

2/10 (非常に不満)

DOYOUNG

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
ホテルの近くは禁煙になっているけど、タバコ吸っている人が多すぎる。 赤ちゃんがいるため、赤ちゃんのベッドを予約していたが、午後3時からチェックインなのに午後4時に行ったけど、準備中だった。 また、靴を抜く部屋を探して予約したが、シャワーホースが信じられないぐらい汚かった。 ここまでは我慢したが、部屋にある引き戸が壊れていて、使うと引き戸が落ちて怪我をするかもしれないため使えなかった。
2023 年 10 月に 1 泊滞在
GSMからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 17 日)
Dear DOYOUNG,Thank you for taking the time to write this review.We are very sorry to hear about your disappointment with Somerset Palace Seoul and that we could not make your stay more comfortable.In regards to the baby cot request, I would like to seek your understanding that we set up the baby cot after the guest checks in since the room is assigned upon check-in. Also I will share your comment regarding the room facilities with the Engineering and the Housekeeping Managers to look into so that we can do the inspection more carefully.Once again, please accept our apologies and contact me directly for your future bookings. I will personally look after your stay. Yours sincerely,Joyce KimGuest Service Manager

8/10 (良い)

RYOKO

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
3人一部屋でしたが、タオルなどの補充がされていませんでした。
2023 年 4 月に 3 泊滞在
GSMからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 20 日)
Dear RYOKO,Thank you for taking the time to write this review.We are sorry to hear about your unpleasant experience and that we could not make your stay more comfortable. I will share your feedback with out team members and seek further improvements in our future plan.Once again, thank you for your valued patronage. We look forward to welcoming you again in the near future.Yours sincerely,Joyce KimGuest Service Manager

10/10 (非常に良い)

Kenji

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
ホテルスタッフが気持ち良い。
2023 年 3 月に 6 泊滞在
GSMからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 27 日)
Dear Kenji,Thank you for taking the time to write this review.We are happy to have met your expectations in our service. We hope that we will have a pleasure of welcoming you again in the near future.Yours sincerely,Joyce KimGuest Service Manager

6/10 (普通)

MASANOBU

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 客室の快適度
寒かったです
暖房がオンドルしかないので、部屋が暖まるまで時間がかかりました。
2020 年 2 月に 2 泊滞在
GSMからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 17 日)
Dear MASANOBU, Thank you for taking the time to write this review. We appreciate your review and we will continue to make our efforts to improve our service and products. Once again, thank you for your staying with us. We look forward to welcoming you again in the near future. Yours sincerely, Joyce Kim Guest Service Manager

8/10 (良い)

おやじ

良かった点 : 清潔度
喫煙室のリクエストが予約確定していたが、通っていなかった。 それ以外は、大変良かった。 交通が多少不便でした。
2020 年 2 月に 2 泊滞在
GSMからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 13 日)
Dear おやじ, Thank you for taking the time to write this review. We are glad that you enjoyed your stay with us. At the same time, we are sorry that we could not assist you on the request for the smoking room. I will share your comment with Guest Service Team to take care of the guest's request during the room assignment. Once again, thank you for your valued patronage. We look forward to welcoming you again in the near future. Yours sincerely, Joyce Kim Guest Service Manager

10/10 (非常に良い)

Moriyuki

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

YOSHIE

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
値段の割に良い
便利な場所で良かったです。家具や、ソファーはとても古びていて、落書きもありました。でも値段を考えれば、良いと思います。屋上プールは、ホームページで見るより狭く、水着を用意して渡航したが、はいりませんでした。
2019 年 9 月に 3 泊滞在
GSMからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 25 日)
Dear YOSHIE, Thank you for taking the time to write this review. I have noted your comment regarding your recent stay with us. We will continue in our improvement efforts to enhance our residents' overalll stay at our property. Once again, thank you for your valued patroneg. We look forward to wecoming you again in the near future. Yours sincerely, Joyce Kim Guest Service Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
快適に過ごさせていただきました。丁度雨模様の日もあったのですが、宿泊者が利用できる傘があるともっと良かったです。
2019 年 8 月に 4 泊滞在
GSMからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 11 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to write this review. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. It is always encouraging for us to learn that our residents are satisfied with our service. Once again, thank you for your valued patronage. We look forward to welcoming you again in the near future. Yours sincerely, Joyce Kim Guest Service Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Hospitarity was realy nice, but I think that they need hair conditioner at hotel. Because Japanese usually use hair conditioner every day.
2019 年 4 月に 3 泊滞在
GSMからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 22 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to write this review. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. At the same time, I have noted your comment in regards to the hair conditioner. Your feedback will be shared with the Management team to review. Once again, thank you for your valued patronage. We look forward to welcoming you again in the near future. Yours sincerely, Joyce Kim Guest Service Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋の設備は、エアコン、洗濯機、冷蔵庫があり、お風呂とシャワールームは別にありました。掃除も行き届いていて、とても快適に過ごせました!また、朝食はビッフェ形式で、種類も色々ありとても美味しかったです!立地も地下鉄の駅から5分程度。明洞にも30分ほどはかかりますが歩いて行くことができ、立地も抜群。家族旅行でソウルに来ることがあれば、また泊まりたいです!
2019 年 4 月に 2 泊滞在
GSMからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 22 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to write this review. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. At the same time, we are happy to have met your expectations in service and quality standards. Receiving such positive feedback from our residents motivates us to further improve our commitment to delivering good service. Once again, thank you for your valued patronage. We look forward to welcoming you again in the near future. Yours sincerely, Joyce Kim Guest Service Manager

8/10 (良い)

Jackie

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋は広く、必要最低限なものは揃っている。 アメニティグッズはないが、大体持参しているので問題なし。 シャンプー、ボディーソープ、クリームはあるが、コンディショナーがないので、それはつけてもらいたい。 一方、建設されてから年数が経つため、多少の古さは否めない。トイレもウォシュレットが付いておらず、浴槽も黒シミが目立ち始めている。 朝食も以前は種類も豊富で美味しかったが、質、量共にかなり低下していると言わざるを得ない。 70点ぐらいの感覚です。
2019 年 4 月に 2 泊滞在
GSMからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 4 日)
Dear Jackie, Thak you for taking the time to write this review. I have noted your observations and recommendations for improvements to the areas you concern. Since we value your feedback, I will share your comment with the Management team to review. Once again, thank you for your valued patronage. We will continue in our improvement efforts to provide excellent service to our residents. Yours sincerely, Joyce Kim Guest Service Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 設備とサービス
部屋は広いが設備が古い
2019 年 4 月に 1 泊滞在
GSMからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 4 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to write this review. I have noted your comment in regards to the facilities. I am pleased to inform you that we are planning to do replacement work of the wall paper and the equipment gradually. Once again, thank you for your valued patronage. We look forward to welcoming you again in the near future. Yours sincerely, Joyce Kim Guest Service Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

2019 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Yukari

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 3 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
とても広く、部屋や食事も満足のいくものでした。
2019 年 3 月に 2 泊滞在
GSMからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 12 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to write this review. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. It is always encouraging for us to learn that our reisdents are satisfied with our service. Once again, thank you for your valued patronage. We look forward to welcoming you again in the near future. Yours sincerely, Joyce Kim Guest Service Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
親切にして頂き 快適に過ごせました また利用したいと思います
2019 年 3 月に 2 泊滞在
GSMからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 12 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to write this review. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. Receiving such positive feedback from our residents motivates us to further improve our service. Once again, thank you for making us as one of your preferred accommodation choices. We look forward to welcoming you again in the near future. Yours sincerely, Joyce Kim Guest Service Manager

8/10 (良い)

Yoshinobu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 3 月に 6 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
3月3日から2泊で利用しました。3人で利用したので、ベッドが3つ欲しかったのですが、キングサイズとセミダブル、合計2つでしたので、エキストラを入れていただき差額を支払いました。予約の時に3人と入力しましたが、入力画面にベッドの数も確認していただくところがあると良かったです。 立地も良く、観光に便利です。お部屋は広く床暖房で快適でした。また利用したいです。
2019 年 3 月に 2 泊滞在
GSMからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 12 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to write this review. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. At the same time, I have noted your recommendations in the areas that we can imporve. Your feedback will be shared with the Reservation Manager to look into. Once again, thank you for your valued patronage. We look forward to welcoming you again in the near future. Yours sincerely, Joyce Kim Guest Service Manager

10/10 (非常に良い)

Chika

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
オススメです
お部屋をアップグレードしてくださりました。落ち着いたエリアで清潔感もあり、最高でした。 キッチンや洗濯機もついているので、長期滞在や子供のいる方にもオススメです。
2019 年 1 月に 1 泊滞在
GSMからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 30 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to write this review. We are happy to have met your expectations in service and quality standards. It is always encouraging for us to learn that our residents are satisfied with our service. Once again, thank you for your valued patronage. We look forward to welcoming you again in the near future. Yours sincerely, Joyce Kim Guest Service Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
変圧器と加湿器を貸してほしいとリクエストしたらすぐに持ってきてくださった。 また、夕食に行きたい店を話したら予約してもらえました。人気店だと聞いてたから助かりました!
2019 年 1 月に 2 泊滞在
GSMからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 15 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your experience about our serviced residence. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. Your review inspire us to do better to ensure that our residents have a warm and pleasant experience. Once again, thank you for your valued patronage. We look forward to welcoming you again in the near future. Yours sincerely, Joyce Kim Guest Service Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 10 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Ken、Osaka, Japan

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
My single queen bed room was large. A kitchen, a big fridge and a washing machine must be convenient for long stay. (My stay was short.) A convenience store is on the ground floor, and many restaurants in walking distance. Room clean is not perfect. Much dust at power sockets and under a microwave. Amenity of tooth brush and paste is NOT available.
2018 年 10 月に 3 泊滞在
GSMからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 12 日)
Dear Ken, Thank you for taking the time to write this review. We were delighted to learn that you enjoyed your stay with us. At the same time, I have noted your comment in regards to the room condition. As we are keen to make our efforts to improve our service, I will share your feedback with the Housekeeping Manager to review. Once again, thank you for your valued patronage. We look forward to welcoming you again in the near future. Yours sincerely, Joyce Kim Guest Service Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
古い建物だが、清潔に保たれていた。エレベーターが遅いのが少し気になったが、それ以外は快適なホテルだった。
2018 年 10 月に 3 泊滞在
GSMからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 12 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to write this review. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We will continually make our efforts to provide and improve the level of service that residents have come to expect. Once again, thank you for your valued patronage. We look forward to welcoming you again in the near future. Yours sincerely, Joyce Kim Guest Service Manager

8/10 (良い)

mipo4、岐阜 日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
夫婦で10月末に4泊しました。景福宮・昌徳宮・北村/三清洞・仁寺洞の真ん中でロケーションは最高です。エレベーターは2か所で合計4台でストレスは感じませんでした。裏玄関からは安国駅や仁寺洞に行くのに近道でもっぱらこちらを利用しました。景福宮の夜景を期待していましたが、9階928号室からは景福宮は全く見えませんでした。 1番安いカテゴリーの部屋でしたが、とても広く、キッチン・乾燥機付き洗濯機・アイロン台が完備で便利でした。外食しない日は部屋で市場で買った・カンジャンケジャン・スンデ・ジョンをつまみにマッコリ飲み比べでまったりしました。バスタブも大きくゆったり寛ぐことができましたが、トイレにウオシュレットがないのが唯一の不満でした。アメニティーはシャンプー・ボディーシャンプー・ボディーローションのみですので、リンス・歯ブラシ・シェイバーは持参して下さい。各タオルは2枚づつありましたが、シャンプーなどは1個づつでした。夜はとても静かで全く物音・人の声は聴こえませんでした。朝食はコンティネンタルスタイルで洋食中心ですが、ビビンパが自分で作れました。日替わりで野菜カレー・野菜のおかゆ・オートミール・フレンチトースト・フレッシュジュース(キャロット・トマト・アロエでした)がありました。チーズ。ベーコン・トマトなどが入ったミックスオムレツはオーダー制ですので遠慮せず注文してみて下さい。利用客はアジア圏が8割、欧米1割、その他1割といったところですが、騒がしい人はいませんでした。 仁川空港との往復にはリムジンバス6011を利用しました。 行きは土曜日夕方でラッシュに巻き込まれ1時間30分かかりましたが、帰りは水曜日午後で1時間でスムースでした。
2018 年 10 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

ニコニコ、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
細かいところまで綺麗に清掃してありました
お部屋も広く綺麗に清掃してあったのて、快適に過ごすことができました。洗濯乾燥機付きでしたので便利でした。スタッフの対応も親切丁寧でした。
2018 年 9 月に 2 泊滞在
GSMからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 8 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to write this review. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. At the same time, we are happy to hear the compliment of our staff. Your kind review inspire us to continually improve our service delivery. Once again, thank you for your valued patronage. We look forward to welcoming you again in the near future. Yours sincerely, Joyce Kim Guest Service Manager

10/10 (非常に良い)

hide、okayama Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 9 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

yoichi

仁寺洞、北村探索に便利
部屋は広くて過ごしやすいです。少し古いですが仁寺洞、北村探索には、凄く便利。只、日本大使館が隣なので関係悪化の時は日本人の滞在はお勧め出来ません。
2018 年 8 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

shu、日本

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
※病人に優しくないホテルとエクスペディア 7/13-15の2泊3日の予定で予約(予約の際、キャンセル不可、連泊割引等の規定無し)。1泊目の夜、急な嘔吐、下痢の為、翌朝5時にチェクアウトし帰国して病院を受診。後日、エクスペディアに診断書を提出し、2泊目のキャンセル料について交渉するも不可。キャンセル料を取らなかった航空会社に比べ、非常に冷たい対応のホテルとエクスペディア。
2018 年 7 月に 2 泊滞在
AGSMからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 3 日)
Dear shu, Thank you for taking the time to write this review. We are sorry to hear about your disappointment regarding shortening the reservation. We regret that we could not assist you during your stay, while we give the flexibility against the policy to the guests upon their situation. I will look into this case and share with our staff to perform much better role moving forward. Once again, please accept our apologies. I hope that we will have another opportunity to serve you better. Yours sincerely, Joyce Kim Assistant Guest Service Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2018 年 7 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2018 年 6 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 6 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
子連れなら♪
利用は3回目、今回も2bedroomに4泊しました。1ヶ月前だと空室がないことも多いので早めの予約をおすすめします。キッチンや洗濯乾燥機付き、そして土足禁止の清潔な部屋はとても気に入っています。 お部屋は広々としており、コンビニも横にあるので、外食ができなかった場合にも安心です。スタッフの方の対応も申し分ありません。コストパフォーマンスが高く、韓国はタクシーやドライバーにかかる金額も安いので立地気にすることなくこちらと決めています。
2018 年 5 月に 4 泊滞在
AGSMからの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 1 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to write this review. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. It is always encouraging for us to learn that our residents are satisfied with our service. Once again, thank you for your valued patronage. We look forward to welcoming you again in the near future. Your sincerely, Joyce Kim Assistant Guest Service Manager

8/10 (良い)

HISASHI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
女友達2人旅
旅行をプレゼントしただけなので泊まった友人から聞いた感想なのだが、お部屋が広くて快適!最高だったー!との事です。日本語を話せるスタッフは居なかったそうです。朝食も美味しかったそうですが、ホテルでよくある目の前で卵を料理してくれるコーナーは無かったそうです。文句ひとつ出てこないので当たりのホテルっぽいですよ
AGSMからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 16 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to write this review. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. Your feedback inspire us to do better to ensure that our residents have a warm and pleasant experience. Once again, thank you for your valued patronage. We look forward to welcoming you again in the near future. Yours sincerely, Joyce Kim//Assistant Guest Service Manager

10/10 (非常に良い)

atom、JAPAN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地場所が最高です☆
室内がとても広く静かで使いやすかった。 15階で窓からの景色も素晴らしくて友達と二人して大満足のソウル旅行になりました。
2018 年 4 月に 2 泊滞在
AGSMからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 16 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to write this review. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. It is always encouraging for us to learn that our residents are satisfied with our service. Once again, thank you for your valued patronage. We look forward to welcoming you again in the near future. Yours sincerely, Joyce Kim//Assistant Guest Service Manager

10/10 (非常に良い)

Jay

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
よかったです
部屋が広くて、綺麗でした。サービスも良くて、特に問題ありませんでした。場所はちょっとビジネス街ですから、夜は閉まってる店が多いです。
2018 年 2 月に 2 泊滞在
AGSMからの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 7 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to write this review. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. It is encouraging for us to learn that our residents are satisfied with our service. Once again, thank you for your valued patronage. We look forward to welcoming you again in the near future. Yours sincerely, Joyce Kim//Assistant Guest Service Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 2 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

NORITAKA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
良いロケーションと広い室内
ロケーションもよく、部屋も広く快適で、滞在を楽しみました。ちょっとだけマイナスだったのは、部屋の温度の調節がうまくいかないこと(暑すぎました)と、セーフティーボックスが壊れていて、使えなかったことです。
2017 年 12 月に 5 泊滞在
AGSMからの返信 (投稿日 : 2018 年 1 月 9 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to write this review. I have noted your comment in regards to the room temperature and the safe. We regret that we could not assist you on these during your stay, while we could check and solve the problem if you gave us an order. By the way, we will do carry more careful inspection before the guests' arrival. Once again, thank you for your valued patronage. We look forward to welcoming you again, giving us another opportunity to serve you better. Yours sincerely, Joyce Kim// Assistant Guest Service Manager

8/10 (良い)

kaori、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
便利でした
何度か泊まっていますが、便利で使い安いホテルでした。部屋での仕事も快適にできました。また使いたいです
2017 年 9 月に 5 泊滞在
AGSMからの返信 (投稿日 : 2017 年 10 月 15 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your experience about our serviced residence. We were delighted to learn that you enjoyed your stay with us. It is always encouraging for us to learn that our residents are satisfied with our service. Once again, thank you for making us as one of your preferred accommodation choices. We look forward to welcoming you again in the near future. Yours sincerely, Joyce Kim// Assistant Guest Service Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
The staff did not explain which elevators go up to the residence floors. When I returned from other wrong elevators and asked, she indicated the correct elevators but did not explain how to open the glass doors to reach the correct elevators...
2017 年 8 月に 1 泊滞在
AGSMからの返信 (投稿日 : 2017 年 9 月 9 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to write this review. I have noted your comment in regards to the explanations about the elevator. As we are constantly looking at ways to improve our service, I will share your feedback with the Guest Service Team. Once again, thank you for your valued patronage. We look forward to welcoming you again in the near future. Yours sincerely, Joyce Kim// Assistant Guest Service Manager

10/10 (非常に良い)

YOHKO、TOKYO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
くつろげる空間&素敵なスタッフ
部屋も広くてくつろげるし スタッフの方々の対応も暖かくてここ数年はソウルに行くとこのホテルしか泊まる気にならないくらい素晴らしいホテルです 1階にコンビニがあるのもとても便利 また、7月も予約しました!
AGSMからの返信 (投稿日 : 2017 年 6 月 10 日)
Dear Guest, Thank you for your compliments about our service and staff. We are happy to have your expectations in service and quality standards. Once again, thank you for making us as one of your preferred accommodation choices. We look forward to welcoming you again in the near future. Yours sincerely, Joyce Kim// Assistant Guest Service Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
便利でくつろげるホテル
アパートメントタイプなのでゆったりとした時間を過ごせます。 ツーベッドルームなので、同室でもプライバシーも守れますし、共有スペースは広いし…普通のホテルにはない楽しみ方ができます。
Assistant Guest Service Mからの返信 (投稿日 : 2017 年 5 月 13 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your experience about our serviced residence. We were delighted to learn that you enjoyed your stay with us. At the same time, we are happy to have met your expectations in service and quality standards. Once again, thank you for your kind review. We look forward to welcoming you again in the near future. Yours sincerely, Joyce Kim// Assistant Guest Service Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
景福宮側の快適なホテル
ソウルの観光名所として有名な景福宮のすぐ近くに位置しており、観光に出かけやすい場所に位置しています。 室内には充実した家具類が備え付けられており、到着初日から快適な生活が可能です。 一階にコンビニがあるので、忘れ物があっても安心です。
AGSMからの返信 (投稿日 : 2017 年 4 月 14 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your experience about your recent stay with us. We were delighted to learn that you enjoyed your stay with us. At the same time, we are happy to have met your expectations in service and quality standards. It is always encouraging for us to learn that our residents are satisfied with our service. Once again, thank you for your kind review. We look forward to welcoming you again in the near future. Yours sincerely, Joyce Kim// Assistant Guest Service Manager

6/10 (普通)

Madonna、S

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
観光スポットにアクセスしやすい
女性4人なのに、ベッドが3台しかなくさらにバスローブやタオルも3人分しか用意されていなかった。朝食も内容が以前泊まった時より、良くなかった。空港までタクシーを予約したのに、小さいタクシーで荷物が乗せられず、トラブル。4人と言う事を考慮したら初めからジャンボタクシーを頼んで欲しかった
AGSMからの返信 (投稿日 : 2017 年 2 月 28 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to write this review. We are sorry for your inconvenience during your stay. As we are keen to make improvements to enhance our residents' overall stay at our properties, I have shared with the relevant departments. We will continue in our improvement efforts to provide excellent service and products. Once again, thank you for your valued patronage. We hope to have another opportunity to serve you better. Yours sincerely, Joyce Kim// Assitant Guest Service Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
部屋が広々としている。スタッフの教育も行き届いている。朝食はまあ普通。安国駅が近く立地もよい。コストパフォーマンス良し。
AGSMからの返信 (投稿日 : 2016 年 12 月 17 日)
Dear Guest, Thank you for the time to write this review. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We will continue in our improvement efforts to provide excellent service to our residents. Once again, thank you for your valued patronage. We look forward to welcoming you again in the near future. Yours sincerely, Joyce Kim// Assistant Guest Service Manager