外観

Mohenic Hotel Seoul Myeongdongの口コミ

2.5 out of 5
Mohenic Hotel Seoul Myeongdong
115 Toegye-ro, Jung-gu, Seoul, Seoul

口コミ

7.8

良い

評価 10 - 69 件の口コミ中 27 件が非常に良い" "
評価 8 - 69 件の口コミ中 17 件が良い" "
評価 6 - 69 件の口コミ中 16 件が普通" "
評価 4 - 69 件の口コミ中 7 件が不満" "
評価 2 - 69 件の口コミ中 2 件が非常に不満" "

8.0/10

清潔度

8.2/10

スタッフとサービス

7.0/10

設備とサービス

7.2/10

施設のコンディションと設備

7.4/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

Megumi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 14 日)
お客様、この度はモヘニックホテルソウル明洞をご利用いただきまして誠にありがとうございます。お客様の貴重なご意見をお聞かせいただき、ありがとうございます。お客様に満足のいくサービスを提供できなくて、足りない姿をお見せしたことについて誠に申し訳ございません。またの機会にモヘニックホテルソウル明洞をご利用いただけることを願っております。何かご質問やご要望がございましたら、どうぞお気軽にお知らせください。モヘニックホテルソウル明洞

6/10 (普通)

yaeko

ホテルが同じ建物で2つ混在しているので、特にチェックインのフロント場所が把握しにくかった。
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 23 日)
お客様、この度はモヘニックホテルソウル明洞をご利用いただきまして誠にありがとうございます。ホテルの構造上の問題で、フロントを訪れたことにご不便をおかけして申し訳ございません。この問題は、ホテル全体に共有し、今後はこのような問題が起こらぬよう、フロント位置説明案を再び考案し、改善できるようにしております。初のチェックインの際不便な思いをさせましたことをもう一度大変申し訳ございません。お客様の貴重なご意見をいただき、誠にありがとうございます。モヘニックホテルソウル明洞

8/10 (良い)

Sachiko

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
リッチ良し、フロントの対応も良かったです。 悪かった点はファーストチェックインが貨物用のエレベーターで清掃職員が利用していた為、中々乗ることができなかった。
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 16 日)
お客様、この度はモヘニックホテルソウル明洞をご利用いただきまして誠にありがとうございます。お客様の貴重なご意見をお聞かせいただき、ありがとうございます。お客様に満足のいくサービスを提供できなくて、足りない姿をお見せしたことについて誠に申し訳ございません。またの機会にモヘニックホテルソウル明洞をご利用いただけることを願っております。何かご質問やご要望がございましたら、どうぞお気軽にお知らせください。モヘニックホテルソウル明洞

10/10 (非常に良い)

Waka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
Dear guest,Warm greetings from Mohenic Hotel Seoul Myeongdong.First of all, thank you for visiting Mohenic Hotel Seoul Myeongdong and for sharing your experience.We are pleased to hear that you had a satisfactory stay without any inconvenience during your stay at our hotel.We promise to always try to provide better service.We hope that the happy memories of the Mohenic Hotel will be remembered by you for a long time, and look forward to meeting you on your next trip.Have a nice day today.Best regards,Mohenic Hotel Seoul Myeongdong

6/10 (普通)

YOKO

2024 年 3 月に 2 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 9 日)
お客様、この度はモヘニックホテルソウル明洞をご利用いただきまして誠にありがとうございます。お客様の貴重なご意見をお聞かせいただき、ありがとうございます。お客様に満足のいくサービスを提供できなくて、足りない姿をお見せしたことについて誠に申し訳ございません。またの機会にモヘニックホテルソウル明洞をご利用いただけることを願っております。何かご質問やご要望がございましたら、どうぞお気軽にお知らせください。モヘニックホテルソウル明洞

6/10 (普通)

Natsuki

2024 年 2 月に 2 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
お客様、この度はモヘニックホテルソウル明洞をご利用いただきまして誠にありがとうございます。お客様の貴重なご意見をお聞かせいただき、ありがとうございます。お客様に満足のいくサービスを提供できなくて、足りない姿をお見せしたことについて誠に申し訳ございません。またの機会にモヘニックホテルソウル明洞をご利用いただけることを願っております。何かご質問やご要望がございましたら、どうぞお気軽にお知らせください。モヘニックホテルソウル明洞

10/10 (非常に良い)

kazuaki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ミリオレホテルと共用な建物で、部屋番号プレートにモヘニック、ミリオレとランダムな配置の部屋でした。最初は従業員用(カードキー不要)のエレベーターでモヘニック専用のフロントへ。メインエレベーターは各ホテルのカードキーをかざさないと動かない仕組みでした。当てがわれたお部屋は、エレベーター横のくぼんだ所で、お部屋とわからなくスルーしてしまいましたが、入ったらとても広く、南山タワーもバッチリ見えてとても良かったです!ただ、トイレの紙が流せないタイプが残念。Wi-Fiも、フロントでQRコードを読み込めば、問題なく利用でき、毎日のペットボトルが冷蔵庫に完備されてとても良かったです。フロントは日本語が使える人も日によってはいましたが、韓国/英語だけの日もありました。チェックアウト時も従業員専用エレベーターを利用しましたが、時間帯によっては従業員が沢山乗り込んできます。また、フロントが狭いので、長時間のスーツケースの預かりや、大きな荷物は出来ない事もあるそうです。
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 5 日)
お客様、この度はモヘニックホテルソウル明洞をご利用いただきまして誠にありがとうございます。当ホテルでのご宿泊に関しまして、満足して頂けた様子がお伺いでき、嬉しい限りでございます。今後ともお客様に快適な滞在になりますよう、スタッフ一同更なるサービスの向上に努めて参ります。お客様のまたのお越しを心よりお待ち申し上げております。モヘニックホテルソウル明洞

10/10 (非常に良い)

Hiroki

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地が良く、とても快適でした。
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 30 日)
お客様、この度はモヘニックホテルソウル明洞をご利用いただきまして誠にありがとうございます。お客様が仰る通り、当ホテルでは明洞駅前に位置しており、お買い物やお食事をするにはとても便利な立地でございます。当ホテルでのご宿泊に関しまして、満足して頂けた様子がお伺いでき、嬉しい限りでございます。是非またソウルにお越しの際には当館でのご宿泊をご検討くださいませ。スタッフ一同お客様のまたのご来館を心よりお待ち申し上げております。モヘニックホテルソウル明洞

6/10 (普通)

KAORI

家族旅行
4人でトリプルルームに3泊しました。部屋はスーツケースが余裕で広げれるくらいの広さはありました。南山タワーが見えない街側の部屋だったので少し残念でした。バスルームが臭すぎて吐きそうでした。ダイソーで消臭芳香剤を買いましたが全く効果がないぐらい臭かったです。それと、2日目の清掃が無く、フロントまでバスタオルなどを貰いにいきました。本当に駅からすぐで、バス停もまん前にあるので立地はいいです。立地を重視する方にはオススメですが、私はもう泊まらないと思います。
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 15 日)
お客様、この度はモヘニックホテルソウル明洞をご利用いただきまして誠にありがとうございます。お客様の貴重なご意見をお聞かせいただき、ありがとうございます。お客様に満足のいくサービスを提供できなくて、足りない姿をお見せしたことについて誠に申し訳ございません。またの機会にモヘニックホテルソウル明洞をご利用いただけることを願っております。何かご質問やご要望がございましたら、どうぞお気軽にお知らせください。モヘニックホテルソウル明洞

10/10 (非常に良い)

Reiko

2023 年 11 月に 3 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 21 日)
お客様、この度はモヘニックホテルソウル明洞をご利用いただきまして誠にありがとうございます。当ホテルでのご宿泊に関しまして、満足して頂けた様子がお伺いでき、嬉しい限りでございます。今後ともお客様に快適な滞在になりますよう、スタッフ一同更なるサービスの向上に努めて参ります。お客様のまたのお越しを心よりお待ち申し上げております。モヘニックホテルソウル明洞

8/10 (良い)

Toshiyuki

2023 年 10 月に 3 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 31 日)
お客様、この度はモヘニックホテルソウル明洞をご利用いただきまして誠にありがとうございます。当ホテルでのご宿泊に関しまして、満足して頂けた様子がお伺いでき、嬉しい限りでございます。今後ともお客様に快適な滞在になりますよう、スタッフ一同更なるサービスの向上に努めて参ります。お客様のまたのお越しを心よりお待ち申し上げております。モヘニックホテルソウル明洞

6/10 (普通)

Inada

気になった点 : 設備とサービス
Wi-Fiがなかった
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 10 日)
お客様、この度はモヘニックホテルソウル明洞をご利用いただきまして誠にありがとうございます。お客様の貴重なご意見をお聞かせいただき、ありがとうございます。お客様に満足のいくサービスを提供できなくて、足りない姿をお見せしたことについて誠に申し訳ございません。またの機会にモヘニックホテルソウル明洞をご利用いただけることを願っております。何かご質問やご要望がございましたら、どうぞお気軽にお知らせください。モヘニックホテルソウル明洞

10/10 (非常に良い)

Soichi

2023 年 9 月に 2 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 24 日)
お客様、この度はモヘニックホテルソウル明洞をご利用いただきまして誠にありがとうございます。当ホテルでのご宿泊に関しまして、満足して頂けた様子がお伺いでき、嬉しい限りでございます。今後ともお客様に快適な滞在になりますよう、スタッフ一同更なるサービスの向上に努めて参ります。お客様のまたのお越しを心よりお待ち申し上げております。モヘニックホテルソウル明洞

8/10 (良い)

??

2023 年 9 月に 3 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 24 日)
Dear guest,Warm greetings from Mohenic Hotel Seoul Myeongdong.First of all, thank you for visiting Mohenic Hotel Seoul Myeongdong and for sharing your experience.We are pleased to hear that you had a satisfactory stay without any inconvenience during your stay at our hotel.We promise to always try to provide better service.We hope that the happy memories of the Mohenic Hotel will be remembered by you for a long time, and look forward to meeting you on your next trip.Have a nice day today.Best regards,Mohenic Hotel Seoul Myeongdong

8/10 (良い)

Chie

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2度目の宿泊です。 チェックイン時はエレベーターを業務用のを使用しますが、それ以降は普通にエレベーターが使用できるので問題ないです! 部屋からは南山タワーがきれいに見えるお部屋でしたのでうれしかったです! コンセントはCタイプの差し込みしかありません。 USBの差し込みもないので少し不便です。 立地もよく、また価格が安ければ利用させていただきたいです!
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 21 日)
大切なお客様へ、まず、Mohenic Hotel Seoul Myeongdongをご利用いただき、ご体験いただきありがとうございます。滞在中に当ホテルの素晴らしい景色をお届けできることを嬉しく思います。私たちのクルーは皆、あなたが満足していると聞いて幸せで報われます。モヘニックホテルの幸せな思い出が長く記憶されることを期待し、次の旅行でお会いできることを楽しみにしています。今日も良い一日を。敬具,Mohenic Hotel Seoul Myeongdong

2/10 (非常に不満)

yuko

2023 年 8 月に 2 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 20 日)
Dear valued guest,First of all, thank you for visiting Mohenic Hotel Seoul Myeongdong and for sharing your experience.We apologize for not being able to provide you with satisfactory service.If it is available to share your feedback to us, promise to make more efforts to improve the situation so that the same situation does not occur anymore.Our hotel has kept continuing to make efforts to minimize inconvenience to all guests.We will become a better hotel that develops further with your valuable opinions.We look forward to serving you again with improved service next time.Have a nice day today.Regards,Mohenic Hotel Seoul Myeongdong

6/10 (普通)

yuki

2023 年 8 月に 3 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 20 日)
Dear valued guest,First of all, thank you for visiting Mohenic Hotel Seoul Myeongdong and for sharing your experience.We apologize for not being able to provide you with satisfactory service.If it is available to share your feedback to us, promise to make more efforts to improve the situation so that the same situation does not occur anymore.Our hotel has kept continuing to make efforts to minimize inconvenience to all guests.We will become a better hotel that develops further with your valuable opinions.We look forward to serving you again with improved service next time.Have a nice day today.Regards,Mohenic Hotel Seoul Myeongdong

10/10 (非常に良い)

YUKIKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
チェックイン時間より少し早く着いたのですがすぐに部屋に入れました。シャワーの水圧、温度もバッチリ!エアコンもよくきいてました。 立地も良く行動しやすかったです。
2023 年 6 月に 1 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 4 日)
お客様、おはようございます、まず、当モヘニックホテルにお越しいただき、時間を割いてご利用レビューを共有していただきありがとうございます。当ホテルでお泊りになる間、不便なく満足のいく宿泊になったようで嬉しく思います。常により良いサービスを提供するために努力します。モヘニックホテルでの幸せな思い出がお客様に長く記憶されることを願い、次の旅行にもお会いできることを願っています。今日も良い一日をお過ごしください。ありがとうございます。モヘニックホテルです

8/10 (良い)

Yukito

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
nice
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 8 日)
Dear valued guest,First of all, thank you for visiting Mohenic Hotel Seoul Myeongdong and for sharing your experience.We are pleased to hear that you had a satisfactory stay without any inconvenience during your stay at our hotel.We promise to always try to provide better service.We hope that the happy memories of the Mohenic Hotel will be remembered by you for a long time, and look forward to meeting you on your next trip.Have a nice day today.Regards,Mohenic Hotel Seoul Myeongdong

8/10 (良い)

Madoka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
チェックインの場所が分かりにくいだけで、駅にも明洞の繁華街にも近いし南大門やソウル駅までも徒歩圏内でよかった
2023 年 5 月に 2 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 23 日)
大切なお客様へ、まず、Mohenic Hotel Seoul Myeongdongをご利用いただき、体験を共有していただき、ありがとうございます。スタッフ一同、お客様をより快適にお過ごしいただけるよう努めております。あなたがすでに言ったように、私たちのホテルはとても良い場所にあります。 私たちはあなたが満足していると聞いて幸せで報われます。Mohenic Hotelの幸せな思い出があなたに長く記憶されることを願って、次の旅行であなたに会えることを楽しみにしています。今日も良い一日を。敬具,モヘニックホテルソウル明洞

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
場所はいいけど
駅から近いですが、地下から1階に階段で上がらないと入り口がないので、スーツケースを持ってると大変です。少し遠回りすれば、エスカレーターが利用できますが。お部屋は広くて眺めもいいですが、シーツ換えやごみ捨てはしてくれますが、お掃除はしてくれません。 テレビは4チャンネルしか映らないので、つまらないです。
2023 年 4 月に 5 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 17 日)
こんにちは、お客様、まず、当モヘニックホテルにお越しいただき、時間を割いてご利用レビューを共有していただきありがとうございます。お客様に満足のいくサービスを提供できず、足りない姿をお見せしたことについてお詫び申し上げます。お話しいただいた不便な点については、関係部署と共有しており、今後同じ状況が発生しないよう教育と改善にさらに努めます。今後もモヘニックホテルはお客様の不便を最小限に抑えるために持続的に努力していきます。お客様が残してくださった大切な意見で、さらに発展するモヘニックホテルになります。次回はより良いサービスでまたご案内できることをお祈りします。ありがとうございます。モヘニックホテルドリーム

10/10 (非常に良い)

kazue

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 3 月に 3 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 3 日)
Dear valued guest,First of all, thank you for visiting Mohenic Hotel Seoul Myeongdong and for sharing your experience.We are pleased to hear that you had a satisfactory stay without any inconvenience during your stay at our hotel.We promise to always try to provide better service.We hope that the happy memories of the Mohenic Hotel will be remembered by you for a long time, and look forward to meeting you on your next trip.Have a nice day today.Regards,Mohenic Hotel Seoul Myeongdong

4/10 (不満)

Takayoshi

出張
気になった点 : スタッフとサービス
もう一つ
同じ敷地内の他のホテルの一部を買い取っての開業したとおもわれる。 駐車場通路が狭すぎ。 フロントが非常に分かりにくい・ 部屋に電話がない。(内戦もできない) 12時をすぎて外出したところ、掃除なし。 部屋はまあまあ。 5泊の予定でしたが、3泊を放棄して他のホテルに移動。
2023 年 1 月に 5 泊滞在

4/10 (不満)

Chris、Markham

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The property located right next to subway station exit. The building is shared with another hotel. This hotel is located in the inside this another hotel and it shows up in random rooms only. The room is very dated and lacking of facilities. Inside the room is hot and has no thermostat so there is no control to the room temperature. The hotel left you with a short floor fan and two tiny windows for air circulation. There was only one location inside this room for a wall plug, not only it does not offer international adapter, it is also far from the bed. TV has very limited channel options and I was not able to find any channel in English. They also offer two clothes hangers inside this two win beds room which is ridiculous. There also a mosquito inside the room when I first arrived. This hotel definitely can not bring me back even though it a great location and nice city view. I do not recommend it.
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 14 日)
Dear guest,Warm greetings from Mohenic Hotel Seoul Myeongdong.First of all, thank you for visiting Mohenic Hotel Seoul Myeongdong and for sharing your experience.We apologize for not being able to provide you with satisfactory service.We have shared the inconvenience you had experienced with the relevant department, and promise to make more efforts to staff training and improve the situation so that the same situation does not occur anymore.Our hotel will continue to make efforts to minimize inconvenience to all guests.We will become a better hotel that develops further with your valuable opinions.We look forward to serving you again with improved service next time.Have a nice day today.Best regards,Mohenic Hotel Seoul Myeongdong

10/10 (非常に良い)

jim

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great location
2024 年 4 月に 7 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 8 日)
Dear guest,Warm greetings from Mohenic Hotel Seoul Myeongdong.First of all, thank you for visiting Mohenic Hotel Seoul Myeongdong and for sharing your experience.All of our staff are trying to make our customers feel more comfortable.As you already mentioned, our hotel is in a very good location. We feel happy and rewarded to hear that you're satisfied.We hope that the happy memories of the Mohenic Hotel will be remembered by you for a long time, and look forward to meeting you on your next trip.Have a nice day today.Best regards,Mohenic Hotel Seoul Myeongdong

10/10 (非常に良い)

jim

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great location walking distant to night market
2024 年 4 月に 8 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 8 日)
Dear guest,Warm greetings from Mohenic Hotel Seoul Myeongdong.First of all, thank you for visiting Mohenic Hotel Seoul Myeongdong and for sharing your experience.All of our staff are trying to make our customers feel more comfortable.As you already mentioned, our hotel is in a very good location. We feel happy and rewarded to hear that you're satisfied.We hope that the happy memories of the Mohenic Hotel will be remembered by you for a long time, and look forward to meeting you on your next trip.Have a nice day today.Best regards,Mohenic Hotel Seoul Myeongdong

8/10 (良い)

MARY RUTH

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Recommended for easy acces and convenient transportation. Walking distance to shopping stalls , malls, resto and night market and some tourist spots. I will stay here again.
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 9 日)
Dear guest,Warm greetings from Mohenic Hotel Seoul Myeongdong.First of all, thank you for visiting Mohenic Hotel Seoul Myeongdong and for sharing your experience.All of our staff are trying to make our customers feel more comfortable.As you already mentioned, our hotel is in a very good location. We feel happy and rewarded to hear that you're satisfied.We hope that the happy memories of the Mohenic Hotel will be remembered by you for a long time, and look forward to meeting you on your next trip.Have a nice day today.Best regards,Mohenic Hotel Seoul Myeongdong

10/10 (非常に良い)

Nicole Nina

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel was pretty confusing at first because it’s the same building as Migliore Hotel. Overall, the location is great. It’s literally just few steps from the subway station, Myeongdong underground mall and Myeong-dong street. Keep in mind that the elevator sometimes takes few minutes wait because it’s shared by 2 hotels. Few steps from restaurants, shopping, and convenience stores. And on the lobby, there’s a currency exchange with good rates. That’s where I exchanged my CAN dollars cash to KRW won. PS. There’s a WOWPASS machine in 3rd floor (Migliore Hotel reception desk).
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
Dear guest,Warm greetings from Mohenic Hotel Seoul Myeongdong.First of all, thank you for visiting Mohenic Hotel Seoul Myeongdong and for sharing your experience.We are pleased to hear that you had a satisfactory stay without any inconvenience during your stay at our hotel.We promise to always try to provide better service.We hope that the happy memories of the Mohenic Hotel will be remembered by you for a long time, and look forward to meeting you on your next trip.Have a nice day today.Best regards,Mohenic Hotel Seoul Myeongdong

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 15 日)
Dear guest,Warm greetings from Mohenic Hotel Seoul Myeongdong.First of all, thank you for visiting Mohenic Hotel Seoul Myeongdong and for sharing your experience.We apologize for not being able to provide you with satisfactory service.We have shared the inconvenience you had experienced with the relevant department, and promise to make more efforts to staff training and improve the situation so that the same situation does not occur anymore.Our hotel will continue to make efforts to minimize inconvenience to all guests.We will become a better hotel that develops further with your valuable opinions.We look forward to serving you again with improved service next time.Have a nice day today.Best regards,Mohenic Hotel Seoul Myeongdong

10/10 (非常に良い)

yang jae

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 15 日)
안녕하십니까 고객님,먼저, 저희 모헤닉 호텔을 방문해 주시고 귀한 시간 내시어 이용 후기를 공유해 주셔서 감사드립니다.저희 호텔에서 머무시는 동안 불편함 없이 만족스러운 투숙이 된 것 같아 기쁘게 생각합니다.항상 더 좋은 서비스를 제공하기 위하여 노력하겠습니다.모헤닉 호텔에서의 행복한 기억이 고객님께 오래도록 기억되길 바라며, 다음 여행에도 만나 뵙기를 바랍니다.감사합니다.모헤닉 호텔 서울 명동 드림

6/10 (普通)

Sewoong

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 26 日)
안녕하십니까 고객님,먼저, 저희 모헤닉 호텔을 방문해 주시고 귀한 시간 내시어 이용 후기를 공유해 주셔서 감사드립니다.고객님께 만족스러운 서비스를 제공해 드리지 못하고 부족한 모습을 보여 드린 점 죄송합니다.말씀 해주신 불편 사항에 대해서는 유관 부서와 공유했으며 추후에 동일한 상황이 발생하지 않도록 교육과 개선에 더욱 힘쓰겠습니다.앞으로도 모헤닉 호텔은 고객님들의 불편을 최소화하기 위해 지속해서 노력할 것입니다.고객님께서 남겨주신 소중한 의견으로 더욱 발전하는 모헤닉 호텔이 되겠습니다.다음번에는 더욱 나은 서비스로 다시 모실 수 있기를 기원합니다.감사합니다.모헤닉 호텔 서울 명동 드림

10/10 (非常に良い)

DAVID

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good Hotel near metro and myeondong shopping area
It was weird. There is a single large building with another hotels name on it ( Migliore ). Inside the hotel by the elevator it says for mohenic hotel lobby take the service elevator to the 17th floor. Some of the rooms have a mohenic logo on them while most have a Migliore logo. Once checked in you can use any elevator with the key. Just checking was weird. Had issues with the wifi. But maintenance came out and resolved it. The check-in experience was 2 star but the room was 3 stars and all good
2023 年 11 月に 3 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 12 日)
Dear guest,Warm greetings from Mohenic Hotel Seoul Myeongdong.First of all, thank you for visiting Mohenic Hotel Seoul Myeongdong and for sharing your experience.We apologize for not being able to provide you with satisfactory service.We have shared the inconvenience you had experienced with the relevant department, and promise to make more efforts to staff training and improve the situation so that the same situation does not occur anymore.Our hotel will continue to make efforts to minimize inconvenience to all guests.We will become a better hotel that develops further with your valuable opinions.We look forward to serving you again with improved service next time.Have a nice day today.Best regards,Mohenic Hotel Seoul Myeongdong

10/10 (非常に良い)

Grace

2023 年 11 月に 4 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 12 日)
Dear guest,Warm greetings from Mohenic Hotel Seoul Myeongdong.First of all, thank you for visiting Mohenic Hotel Seoul Myeongdong and for sharing your experience.We are pleased to hear that you had a satisfactory stay without any inconvenience during your stay at our hotel.We promise to always try to provide better service.We hope that the happy memories of the Mohenic Hotel will be remembered by you for a long time, and look forward to meeting you on your next trip.Have a nice day today.Best regards,Mohenic Hotel Seoul Myeongdong

6/10 (普通)

Alice

良かった点 : スタッフとサービス
沒有電話聯絡room service, 亦冇提供這服務, 有問題無法提供幫助,感覺似自助旅店
2023 年 11 月に 3 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 5 日)
親愛的客人:來自首爾明洞Mohenic酒店的熱情問候。首先,感謝您訪問首爾明洞莫赫尼酒店,分享您的經驗。很抱歉沒能爲您提供滿意的服務。與相關部門分享了這段時間經歷的不便,並承諾爲了不再發生同樣的情況,將更加努力進行職員研修和改善情況。本酒店將繼續努力,儘量減少給所有客人帶來的不便。我們將以您寶貴的意見,成爲一家更好的酒店,進一步發展。我們期待下次以更好的服務再次爲您服務。祝你今天愉快。最誠摯的問候,首爾明洞Mohenic酒店

10/10 (非常に良い)

Saunak

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent hotel for a short stay. Very efficient and the staff is polite and helpful. USP of the hotel is its amazing location and connectivity. Only inconvenience is that while arriving difficult to reach 17th floor reception. Once you have card, then no issue.
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 28 日)
Dear guest,Warm greetings from Mohenic Hotel Seoul Myeongdong.First of all, thank you for visiting Mohenic Hotel Seoul Myeongdong and for sharing your experience.We are pleased to hear that you had a satisfactory stay without any inconvenience during your stay at our hotel.We promise to always try to provide better service.We hope that the happy memories of the Mohenic Hotel will be remembered by you for a long time, and look forward to meeting you on your next trip.Have a nice day today.Best regards,Mohenic Hotel Seoul Myeongdong

8/10 (良い)

YOOSANG

出張, グループ旅行
気になった点 : スタッフとサービス
만족치 못하네요
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 28 日)
안녕하십니까 고객님,먼저, 저희 모헤닉 호텔을 방문해 주시고 귀한 시간 내시어 이용 후기를 공유해 주셔서 감사드립니다.고객님께 만족스러운 서비스를 제공해 드리지 못하고 부족한 모습을 보여 드린 점 죄송합니다.말씀 해주신 불편 사항에 대해서는 유관 부서와 공유했으며 추후에 동일한 상황이 발생하지 않도록 교육과 개선에 더욱 힘쓰겠습니다.앞으로도 모헤닉 호텔은 고객님들의 불편을 최소화하기 위해 지속해서 노력할 것입니다.고객님께서 남겨주신 소중한 의견으로 더욱 발전하는 모헤닉 호텔이 되겠습니다.다음번에는 더욱 나은 서비스로 다시 모실 수 있기를 기원합니다.감사합니다.모헤닉 호텔 서울 명동 드림

6/10 (普通)

ALYCIA

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
The area was very conveniently close to all the shops and food stalls, the hotel was pretty hard to find because it is basically within another hotel building, but we eventually found some sort of signage inside the building. The beds were so hard, didn’t have the best nights sleep and shower pressure was poor. All else was decent, overall average stay but great location close to transport (subway and bus).
2023 年 11 月に 4 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 28 日)
Dear guest,Warm greetings from Mohenic Hotel Seoul Myeongdong.First of all, thank you for visiting Mohenic Hotel Seoul Myeongdong and for sharing your experience.We apologize for not being able to provide you with satisfactory service.We have shared the inconvenience you had experienced with the relevant department, and promise to make more efforts to staff training and improve the situation so that the same situation does not occur anymore.Our hotel will continue to make efforts to minimize inconvenience to all guests.We will become a better hotel that develops further with your valuable opinions.We look forward to serving you again with improved service next time.Have a nice day today.Best regards,Mohenic Hotel Seoul Myeongdong

6/10 (普通)

Paul

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Day cleaning and refills of rest room was not good.
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 28 日)
Dear guest,Warm greetings from Mohenic Hotel Seoul Myeongdong.First of all, thank you for visiting Mohenic Hotel Seoul Myeongdong and for sharing your experience.We are sorry to hear that you have experienced an inconvenience due to insufficient room cleaning during your stay.We have shared the inconvenience with the relevant team and will make more efforts to staff training and improve the problem so that the same situation does not occur anymore.Our hotel will continue to make efforts to minimize inconvenience to all guests.We will become a better hotel that develops further with your valuable opinions.We look forward to serving you again with improved service next time.Have a nice day today.Best regards,Mohenic Hotel Seoul Myeongdong

4/10 (不満)

sangmi

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
호텔아님 모텔임
호텔은 아니고 모텔이고 아주 오래된 시설입니다. 방음 잘안되고 카페트바닥이라 비염 있다면 패스하세요
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 14 日)
안녕하십니까 고객님,먼저, 저희 모헤닉 호텔을 방문해 주시고 귀한 시간 내시어 이용 후기를 공유해 주셔서 감사드립니다.고객님께 만족스러운 서비스를 제공해 드리지 못하고 부족한 모습을 보여 드린 점 죄송합니다.말씀 해주신 불편 사항에 대해서는 유관 부서와 공유했으며 추후에 동일한 상황이 발생하지 않도록 교육과 개선에 더욱 힘쓰겠습니다.앞으로도 모헤닉 호텔은 고객님들의 불편을 최소화하기 위해 지속해서 노력할 것입니다.고객님께서 남겨주신 소중한 의견으로 더욱 발전하는 모헤닉 호텔이 되겠습니다.다음번에는 더욱 나은 서비스로 다시 모실 수 있기를 기원합니다.감사합니다.모헤닉 호텔 서울 명동 드림

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 24 日)
Dear guest,Warm greetings from Mohenic Hotel Seoul Myeongdong.First of all, thank you for visiting Mohenic Hotel Seoul Myeongdong and for sharing your experience.We apologize for not being able to provide you with satisfactory service.We have shared the inconvenience you had experienced with the relevant department, and promise to make more efforts to staff training and improve the situation so that the same situation does not occur anymore.Our hotel has kept continuing to make efforts to minimize inconvenience to all guests.We will become a better hotel that develops further with your valuable opinions.We look forward to serving you again with improved service next time.Have a nice day today.Best regards,Mohenic Hotel Seoul Myeongdong

6/10 (普通)

Jihun

2023 年 9 月に 1 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 10 日)
Dear guest,Warm greetings from Mohenic Hotel Seoul Myeongdong.First of all, thank you for visiting Mohenic Hotel Seoul Myeongdong and for sharing your experience.We apologize for not being able to provide you with satisfactory service.We have shared the inconvenience you had experienced with the relevant department, and promise to make more efforts to staff training and improve the situation so that the same situation does not occur anymore.Our hotel has kept continuing to make efforts to minimize inconvenience to all guests.We will become a better hotel that develops further with your valuable opinions.We look forward to serving you again with improved service next time.Have a nice day today.Best regards,Mohenic Hotel Seoul Myeongdong

4/10 (不満)

hyungjun

家族旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備
아직 숙제가 많은 호텔
엘리벨이터 tv등 주차장이용등 많은 블편이 있었지만 직원분의 친절함이 다커버를 했다 직원분들은 굉장히 친절하게 잘 안내해줌
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 10 日)
안녕하십니까 고객님,먼저, 저희 모헤닉 호텔을 방문해 주시고 귀한 시간 내시어 이용 후기를 공유해 주셔서 감사드립니다.고객님께 만족스러운 서비스를 제공해 드리지 못하고 부족한 모습을 보여 드린 점 죄송합니다.말씀 해주신 불편 사항에 대해서는 유관 부서와 공유했으며 추후에 동일한 상황이 발생하지 않도록 교육과 개선에 더욱 힘쓰겠습니다.앞으로도 모헤닉 호텔은 고객님들의 불편을 최소화하기 위해 지속해서 노력할 것입니다.고객님께서 남겨주신 소중한 의견으로 더욱 발전하는 모헤닉 호텔이 되겠습니다.다음번에는 더욱 나은 서비스로 다시 모실 수 있기를 기원합니다.감사합니다.모헤닉 호텔 서울 명동 드림

8/10 (良い)

SUAIDI BIN A

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The only setback is the air con ventilation is centralised so sometimes its feels a little bit warm
2023 年 9 月に 5 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 4 日)
Dear valued guest,First of all, thank you for visiting Mohenic Hotel Seoul Myeongdong and for sharing your experience.We are sorry to hear that you experienced inconvenience due to problems in room facilities.We keep managing all rooms and have checked again before checking in. Nevertheless, it's our fault.Our hotel has kept continuing to make efforts to minimize inconvenience to all guests.We will become a better hotel that develops further with your valuable opinions.We look forward to serving you again with improved service next time.Have a nice day today.Regards,Mohenic Hotel Seoul Myeongdong

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

Great location
Location was great. Views were great. However it felt like there was no or minimal air condition in the room itself, luckily there a fan provided. No safe box. Insufficient toiletries.
2023 年 9 月に 4 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 21 日)
Dear valued guest,First of all, thank you for visiting Mohenic Hotel Seoul Myeongdong and for sharing your experience.We apologize for not being able to provide you with satisfactory service.We have shared the inconvenience you had experienced with the relevant department, and promise to make more efforts to staff training and improve the situation so that the same situation does not occur anymore.Our hotel has kept continuing to make efforts to minimize inconvenience to all guests.We will become a better hotel that develops further with your valuable opinions.We look forward to serving you again with improved service next time.Have a nice day today.Regards,Mohenic Hotel Seoul Myeongdong

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
地點得方便
酒店的房間很整潔,而且地點很方便,步行幾分鐘就到明洞地鐵站。
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 20 日)
尊敬的客人,首先感謝您訪問Mohenic Hotel Seoul Myeongdong並分享您的經驗。我們所有的員工都在努力讓我們的客戶感到更舒適。如你所說,我們的酒店位置很好。 聽到您滿意,我們感到非常高興和獎勵。我們希望莫赫尼克酒店的美好回憶能長久地留在您的記憶中,並期待下次旅行時與您見面。祝你今天愉快。敬請期待您的光臨!Mohenic Hotel Seoul Myeongdong

10/10 (非常に良い)

Katherine、GARDENA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 8 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 20 日)
Dear valued guest,First of all, thank you for visiting Mohenic Hotel Seoul Myeongdong and for sharing your experience.We are pleased to hear that you had a satisfactory stay without any inconvenience during your stay at our hotel.We promise to always try to provide better service.We hope that the happy memories of the Mohenic Hotel will be remembered by you for a long time, and look forward to meeting you on your next trip.Have a nice day today.Regards,Mohenic Hotel Seoul Myeongdong

10/10 (非常に良い)

James

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great views just can get warm!
Amazing location since you simply go downstairs and your in the heart of Myeondong. Our only little issues with the place is that it has central AC and if you are used to cooler temperatures it can get warm especially in summer. The refrigerator also does not get that cold as well. But the views are amazing and the staff was beyond great!
2023 年 7 月に 3 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 9 日)
Dear valued guest,First of all, thank you for visiting Mohenic Hotel Seoul Myeongdong and for sharing your experience.We are pleased to hear that you had a satisfactory stay without any inconvenience during your stay at our hotel.We promise to always try to provide better service.We hope that the happy memories of the Mohenic Hotel will be remembered by you for a long time, and look forward to meeting you on your next trip.Have a nice day today.Regards,Mohenic Hotel Seoul Myeongdong

10/10 (非常に良い)

Kayo

2023 年 6 月に 2 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 3 日)
Dear valued guest,First of all, thank you for visiting Mohenic Hotel Seoul Myeongdong and for sharing your experience.We are pleased to hear that you had a satisfactory stay without any inconvenience during your stay at our hotel.We promise to always try to provide better service.We hope that the happy memories of the Mohenic Hotel will be remembered by you for a long time, and look forward to meeting you on your next trip.Have a nice day today.Regards,Mohenic Hotel Seoul Myeongdong

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Convenient Clean Nice view
2023 年 6 月に 4 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 4 日)
Dear valued guest,First of all, thank you for visiting Mohenic Hotel Seoul Myeongdong and for sharing your experience.We are pleased to hear that you had a satisfactory stay without any inconvenience during your stay at our hotel.We promise to always try to provide better service.We hope that the happy memories of the Mohenic Hotel will be remembered by you for a long time, and look forward to meeting you on your next trip.Have a nice day today.Regards,Mohenic Hotel Seoul Myeongdong

10/10 (非常に良い)

Ceci

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Staff is helpful. The room is clean, spacious. The hotel is near the metro. For checkin, first time needs to take the freight lift to 17/f, and can access other lifts with room key card.
2023 年 6 月に 3 泊滞在
Mohenic Hotel Room Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 4 日)
Dear valued guest,First of all, thank you for visiting Mohenic Hotel Seoul Myeongdong and for sharing your experience.All of our staff are trying to make our customers feel more comfortable.We are very happy and pleased to hear that you were satisfied with our crews' service and kindness during your stay.Your positive feedback makes our employees more enjoyable and rewarding.We hope that the happy memories of the Mohenic Hotel will be remembered by you for a long time, and look forward to meeting you on your next trip.Have a nice day today.Regards,Mohenic Hotel Seoul Myeongdong