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イビス ラバト アグダルの口コミ

3 out of 5
イビス ラバト アグダル
Avenue Haj Ahmed Charkaou, Place De La Gare Rabat Agdal, Rabat

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 320 件の口コミ中 139 件が非常に良い" "
評価 8 - 320 件の口コミ中 127 件が良い" "
評価 6 - 320 件の口コミ中 26 件が普通" "
評価 4 - 320 件の口コミ中 19 件が不満" "
評価 2 - 320 件の口コミ中 9 件が非常に不満" "

8.6/10

清潔度

8.4/10

スタッフとサービス

7.8/10

設備とサービス

8.4/10

施設のコンディションと設備

7.8/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Kyoko

2023 年 5 月に 12 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kyoko

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフは親切、部屋も清潔感がある
2023 年 3 月に 11 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Hiromu

出張
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
not good in regard of cleanliness and facility
2023 年 2 月に 10 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 12 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 5 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 5 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
Agdal駅の近くでロケーションが良い。TGVを通す為,モダンな駅を建設中だが,騒音はほとんど気にならない。来年には素晴らしい環境となっているでしょう。ホテルは新築後,1年。部屋はibisの国際スタンダード。綺麗だが,以前のモロッコスタイルの方が趣きがあった。スタッフは多いが,役に立っているのは1人だけ。
2018 年 1 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Medoss、Chicago

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Nice
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

valentina guadalupe

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Todo bien
2024 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Shihab

良かった点 : 設備とサービス
Nice personnel
2024 年 4 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Michel

気になった点 : 清潔度
Hôtel assez isolé à part la grande gare rien autour
2024 年 3 月に 7 泊滞在

8/10 (良い)

Hassan

良かった点 : 清潔度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Abdelatif、FORT MILL

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The staff was really friendly and very helpful when it comes to service such as booking transportation early morning to the Airport or asking about direction somewhere. Many thanks to the gentlemen for Night Shift front lobby desk for all his kind help.
2024 年 2 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

xavier

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very nice.
2024 年 2 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Alain

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Underbart
2024 年 1 月に 9 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Rohit

10/10 (非常に良い)

Sheherazade

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent et petit déjeuné parfait
2023 年 12 月に 7 泊滞在

8/10 (良い)

Elisa

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

KEITH

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good, clean hotel
Good, clean hotel, easy to get to as it is a few minutes walk from the Rabat Agdal train station. Comfortable room, good breakfast. Only negative was no tea or coffee facility in the room.
2023 年 12 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Oz

2023 年 12 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

sergio

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
2023 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Mourad、Atlanta

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
This hotel is located a short walk away from the Aghdal Train station. It is clean, quiet, with good breakfast and helpful staff. A very good value for a 3-star hotel.
2023 年 12 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Nishimwe Clarisse

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Very clean, and the staff are polite
2023 年 11 月に 4 泊滞在

4/10 (不満)

SAEED

出張
気になった点 : 清潔度、設備とサービス
The kitchen smell over powers everything and they need to do a serious refurb on this hotel. It is lacking basic things. I will complement them on the breakfast.
2023 年 11 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

NAYEEMUDDN

2023 年 11 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

MOHAMMED

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Ras
2023 年 11 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Gert、Dendermonde

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Vlakbij station Rabat Agdal, super vriendelijk personeel. Kamers zijn nogal klein, maar wel heel proper.
2023 年 11 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Mickael

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
À proximité de la gare Rabat Agdal en marchant mais loin du centre ville Je recommande
2023 年 11 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Abdun Nafay

出張, 家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Air conditioning wasn’t functional in rooms. Very noisy outside because of trams/trains not good sound proofing in rooms
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Guest Experience Team, ibis Rabat Agdalからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 16 日)
Dear Valued Guest,Thank you for staying with us and sharing your feedback.We apologize for the inconvenience caused by the non-functional air conditioning and the noise disturbances. Your comments are important, and we will work promptly to address these issues for a more comfortable stay for our guests in the future.We hope to welcome you back for an improved experience.Best regards,Guest Experience Team, ibis Rabat Agdal

8/10 (良い)

Haval

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mohamed Riadh

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Guest Experience Team, ibis Rabat Agdalからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 16 日)
Dear valued guest,Thank you for sharing your feedback with us! We're delighted to hear that your experience at Ibis Rabat Agdal was perfect. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back for another wonderful stay.Best regards,Guest Experience Team, ibis Rabat Agdal

4/10 (不満)

Ryan Alexander

2023 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Touria

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The hotel is very conveniently located and affordably priced for all budgets. However, the check in was not as smoothly as expected. The front desk agent who checked me in was not as helpful as anticipated. This all changed later on that evening and the next day when two agents: Noufel and Faisal, who were extremely professional and very helpful. These two employees went above and beyond to make my stay well worth it. They helped me store and retrieve my heavy luggage, find local transportation, provided helpful information and made me feel better for choosing this property. Because of Noufel and Faisal, I will recommend and return to this hotel.
Guest Experience Team, ibis Rabat Agdalからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 16 日)
Dear Valued Guest,Thank you for your recent stay at ibis Rabat Agdal and for taking the time to share your experience. We apologize for any inconvenience during your check-in; your feedback is valuable and will help us improve.We are thrilled to hear that Noufel and Faisal made a positive impact on your stay with their exceptional service. Your commendation will be shared with them and the team to continue providing outstanding experiences for our guests.We appreciate your recommendation and look forward to welcoming you back for another enjoyable stay.Best regards,Guest Experience Team, ibis Rabat Agdal

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Africa

2023 年 9 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

Mohamed

2023 年 9 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Haeshin

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Valeria

2023 年 9 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Gerald

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff is very welcoming, friendly. Location is idéal and safe. Breakfast buffet is basic. My friend was stick and we could not get something to eat outside breakfast hours, contrary to advertisement
2023 年 9 月に 5 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Disappointed
Room is very small. Beds are not comfortable. No refrigerator and no safe inside the room. When taking a shower, the water leaks and floods the bathroom floor. The bathroom itself is very small. The hairdryer gets so hot when used for a few minutes. We requested a quiet room and they gave us a noisy room overlooking the train railway. Then they changed it after we asked. We could hear the train at night because the railroad is very close. Also, the hotel employees were talking loud at night and they disturbed us. I think the security guard and his friends or colleagues. The front desk employees are not friendly especially Hicham. They need to put some smiles on their faces. The employees working at the breakfast area are not helpful and they are not nice. Breakfast should be free for hotel guests. They charge more than $7.00 for the breakfast. Stingy hotel! The only good about this hotel is its location. It is very close to the train station.
2023 年 9 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

yaqoub、WOODBRIDGE

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
the only complain is lacking a small refrigerator in the room to keep some water or other necessary drinks
2023 年 9 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Kamal

2023 年 7 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 8 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Zouhair

2023 年 8 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Yunusa

出張
2023 年 8 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mariam

2023 年 8 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Samir

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 8 月に 4 泊滞在

4/10 (不満)

Abdesslam

気になった点 : 清潔度
Mala experiencia
No fue satisfactoria. En la recepción no han querido darnos más toallas, sólo había 2 en la habitación. Me pareció lamentable. Además, la moqueta del suelo estaba muy sucia y olía mal en la habitación.
2023 年 8 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Mahmoud

2023 年 7 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jean

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Difficil de communiquer avec l,hotel par telephone, mais les solutions sont à portée de conversation. Reservez pour le garage car les places se remplissent tres vite.
2023 年 7 月に 1 泊滞在