外観

ル スフラン ホテル & マリーナの口コミ

4 out of 5
ル スフラン ホテル & マリーナ
Le Caudan, Po Box 91, Port Louis

口コミ

8.2

とても良い

評価 10 - 290 件の口コミ中 97 件が非常に良い" "
評価 8 - 290 件の口コミ中 134 件が良い" "
評価 6 - 290 件の口コミ中 37 件が普通" "
評価 4 - 290 件の口コミ中 14 件が不満" "
評価 2 - 290 件の口コミ中 8 件が非常に不満" "

8.6/10

清潔度

8.2/10

スタッフとサービス

8.6/10

設備とサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

8.4/10

環境への配慮

口コミ

4/10 (不満)

M、Japan

良かった点 : 清潔度
気になった点 : 客室の快適度
-We had to wait at entrance for one hour for just checking in. -Although we booked a room for two ppl, there wa only one set of room amenities (slippers, bathrobe, cup etc). -Waiter spilled glass of water during the dinner. My dress and tablecloth got wet but he didn’t apologize. -There were tons of ants on the cakes for dessert buffet. -Room was clean. Location was good.
2018 年 12 月に 1 泊滞在
Le Suffren Hotel & Marinaからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 14 日)
Dear M, We would like to apologise about the incident with the waiter as this does not at all reflect the standards of excellence we aim for in our hotel. Your comments have been well noted and communicated to the management. We do hope we can welcome you again!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 8 月に 3 泊滞在
Le Suffren Hotel & Marinaからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 4 日)
Dear guest, We thank you for the wonderful rating and hope to welcome you back soon.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
全体的には使いやすいです
ホテルはウォータータクシーに2分ほど乗ればポートルイスのコルドンモールにアクセスでき、そのまま市内中心部へも徒歩でアクセス可能です。 部屋はごく普通で、WIFIのスピードは十分早いのでストレスはありません。 但し、コンセントが少ないので電源の取り場所が限られます。 朝食はバイキング方式ですが、サラダ系がありません。 まれに金曜日の夜にマリーナ側のバーで20:00-26:00までハッピーアワーパーティーが開かれる為、マリーナ側の客室は大音量の音楽に深夜まで悩まされる事になります。
2018 年 3 月に 6 泊滞在
Warrenからの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 26 日)
Dear Guest, We are pleased that you enjoyed your time with us. Thank you for having taken the time to rate and share your experience with us. Being a few minutes away from the city centre and Le Caudan, we're away from the hustle and bustle of the city yet close enough to get there by foot! We trust that you were able to visit the I Spa for a true moment of serenity. We look forward to welcoming you back in the near future.

8/10 (良い)

グラメンE233、埼玉県

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ウォータータクシーのあるホテル
ル コーダンウォーターフロント(ショッピングモール)に行く水路を渡る船が特別な休日を演出してくれました。
2017 年 12 月に 5 泊滞在
Warrenからの返信 (投稿日 : 2018 年 1 月 15 日)
Dear グラメンE233, we're very pleased to see that you enjoyed your time with us. Thank you for sharing the lovely photos! We look forward to welcoming you back.

8/10 (良い)

FUKUSHIMA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ポートルイスの滞在に便利なホテル
電話のかけ方をフロントにたずねたところ、とても丁寧に対応していただきました。

10/10 (非常に良い)

りえ、tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
とても快適、CITYホテルなのにリゾート気分
 無料のwater taxiに乗ると1分でお台場のようなショッピングエリアへ。フロントのサービスは感じがよく的確。ホテルの雰囲気もマル。ロビーでのインターネットは無料、部屋からはすごく高い。一日3000円くらいする。でも何台でもつなげます。

10/10 (非常に良い)

Diane

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Lorenzo De Martinからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 22 日)
Thank you for the excellent rating.

8/10 (良い)

Mangala

2024 年 2 月に 3 泊滞在
Lorenzo De Martinからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 14 日)
Thank you for the rating

10/10 (非常に良い)

Katyiria

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Everyone was very informative. Very helpful. Great team.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Lorenzo De Martinからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 9 日)
Dear valued guest, Thank you for your delightful feedback! We’re absolutely thrilled that you appreciated the warmth and professionalism of our staff during your stay. As you reflect on your experience, did you have the chance to explore all our amenities, including the serene spa, the well-equipped gym and our two restaurants and bar? We want to ensure that you made the most of your time with us! Warm regards, Lorenzo De Martin – General Manager

6/10 (普通)

Anil

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Didn’t like the extremely noisy parties they have every weekend . Didn’t like that the air condition was erratic. Didn’t like that they advertise shuttle boat service that they never offered. Didn’t like that the mobile devices didn’t charge properly . Didn’t like the limited ala carte menue they offered. They room rates are exorbitant but they pale beside their sister hotel which is not much more rate wise.
2024 年 1 月に 6 泊滞在
Lorenzo De Martinからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 9 日)
Dear valued guest, Thank you for sharing your feedback about your recent stay with us. We truly appreciate your candid comments, as they help us identify areas for improvement and enhance the overall guest experience.We apologize that your experience was not up to your expectations. We will take your feedback seriously and work towards addressing the mentioned concerns as this is not our level of standard. Please know that we value your patronage, and we hope you’ll consider staying with us again in the future. Warm regards, Lorenzo De Martin – General Manager

10/10 (非常に良い)

Carol

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We were only there 1 night. A cyclone had come through the area a few days before we arrived and had done considerable damage . Inspite of that our stay was excellant....staff great....food great.....breakfast buffet wonderful. Would recommed.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Lorenzo De Martinからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 9 日)
Dear valued guest, Your delightful experience warms our hearts! Despite the recent cyclone and the considerable damage, it caused, we’re thrilled to hear that your stay was excellent. Did you have the chance to indulge in a relaxing spa treatment at our I Spa suite? We hope you left feeling rejuvenated and pampered! We eagerly await the pleasure of welcoming you back soon. Warm regards, Lorenzo De Martin – General Manager

6/10 (普通)

Yves

2024 年 1 月に 2 泊滞在
Lorenzo De Martinからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 9 日)
Dear valued guest, Your rating is greatly appreciated! As ensuring guest satisfaction is our utmost priority, we kindly invite you to share additional details about your experience. This will enable us to promptly address any concerns you may have encountered. We eagerly await the pleasure of welcoming you back soon! Warm regards, Lorenzo De Martin – General Manager

10/10 (非常に良い)

vijay kumar

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
All facilities are excellent
2023 年 12 月に 7 泊滞在
Lorenzo De Martinからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 9 日)
Thank you for your excellent rating.

10/10 (非常に良い)

Arnaud

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Mauritian Hospitality at its best
Loved the experience. Felt welcome from start to finish. Will be back for sure!
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Lorenzo De Martinからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 9 日)
Dear valued guest, It gives us immense pleasure to learn that you made the most of your stay at our hotel. We hope that you had the chance to enjoy a relaxing spa experience at I Spa club and also enjoy our Hammam, jacuzzi and pool. Looking forward to welcoming you again soon. Warm regards, Lorenzo De Martin - General Manager

8/10 (良い)

Andre K

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 12 月に 5 泊滞在
Lorenzo De Martinからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 9 日)
Thank you for your rating.

8/10 (良い)

Shane

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I enjoyed the stay
2023 年 11 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Camille

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Probably the nicest hotel in Port Louis - if you can afford it! Great vibe in bar area and beds are extremely comfortable
2023 年 11 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Vincent

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Bel hôtel, personnel très accueillant et gentil. Chambre confortable au volume très agréable Un grand merci après une excellente semaine passée dans cet hôtel !
2023 年 10 月に 6 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Looking very tired
Rates alga be doubled since my visit last year. So certainly not value for money. Hotel is tired- rooms and particularly the bathrooms look 20 years old. At check in, was told to wait 5 minutes while they check the room. Surely the room was checked before. Even after the check somebodies old dirty sock was under the bed and a used plastic water bottle. Location is convenient for meetings in the city. Took ferry to waterfront in evening. When I returned it was not operating, so had to walk back along road in the dark. I have been staying at this hotel for last few years, but think I need to find somewhere a bit fresher and better value.
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Jessica Baleekdarからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 9 日)
Dear valued guest, Thank you for your honest review. We appreciate your feedback and we are sorry to hear that you did not enjoy your stay with us. Please note that the rates of our hotel are based on the market demand and the quality of our facilities and amenities. We always strive to provide the best service and value for our guests, and we apologize for any inconvenience you experienced. We will investigate about the issues you mentioned and take appropriate actions. We value your loyalty and we hope that you will give us another chance to serve you better. Please contact us directly if you have any questions or concerns. We look forward to hearing from you soon. Thank you. Warm regards, Jessica Baleekdar – Resident Manager

4/10 (不満)

Engina

2023 年 8 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Michael

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Very nice hotel the bedrooms were very comfortable and clean The staff were very helpful and couldn't do enough for us Many thanks for looking after us 😀 oh we did enjoy the water taxi aswell
2023 年 6 月に 2 泊滞在
Jessica Baleekdarからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 7 日)
Dear valued guest, We are thrilled to hear that you had a very nice stay at our hotel and appreciated our helpful staff and services. Thank you for your lovely feedback and for choosing us. Did you also have the chance to enjoy our spa treatments at I Spa club? We have a variety of soothing and revitalizing options to indulge yourself and improve your wellness. We hope to see you again soon and make your next stay even more wonderful. Warm regards, Jessica Baleekdar - Resident Manager

10/10 (非常に良い)

marc

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Tres bien
Le suffren est parfait concernant la situation dans Port louis. merci a toute l'équipe
2023 年 6 月に 6 泊滞在
Jessica Baleekdarからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 14 日)
Bonjour, Merci pour votre commentaire. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour au Suffren. Avez-vous eu l’occasion de visiter des lieux d’intérêt comme le musée Blue Penny et l’océanarium Odysseo, à quelques pas de l’hôtel ? Ce sont des attractions incontournables pour découvrir la culture et la biodiversité de l’île Maurice. Nous espérons vous revoir bientôt au Suffren. Cordialement, Jessica Baleekdar - Resident Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
I think the room offered to me had not been used by other guests for quite some time. so there are some dirts in the 🛀 bathtub. they have shower room and the tub. one comes with shower gel (blue color one) but the other comes with a transparent one, which, be frank, i cannot be sure if that is shampoo? or all-in-one😅
2023 年 5 月に 1 泊滞在
Jessica Baleekdarからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 8 日)
Dear valued guest, We appreciate your valuable feedback. We are sorry to hear that you faced some issues with the bathtub and the toiletries. Please rest assured that this is not a reflection of our usual quality as we always strive to maintain a high level of cleanliness. We will investigate the matter and take corrective actions. We hope that you had the chance to enjoy our other services such as the spa treatments at I Spa club. We hope to see you again soon and provide you with a better experience. Warm regards, Jessica Baleekdar - Resident Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 5 月に 5 泊滞在
Jessica Baleekdarからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 8 日)
Thank you for your rating

8/10 (良い)

Anita

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice relaxed hotel with a water taxi over to the shops ….this runs back and forth till 11pm ….breakfast is ok …coffee good ….limited fruit ….staff are friendly ..our room looked out over the harbour.
2023 年 4 月に 2 泊滞在
Jessicaからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 19 日)
Dear valued guest, Thank you for taking the time to write this review. We are glad that you enjoyed your overall experience at our hotel. We hope that you also had the chance to indulge in a relaxing spa treatment at I Spa club. Looking forward to welcoming you soon again. Kind regards, Jessica Baleekdar - Resident Manager

4/10 (不満)

Åsa

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
2023 年 3 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Neima

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Good
2023 年 3 月に 1 泊滞在
Jessica Baleekdarからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 19 日)
Dear valued guest, Thank you for your feedback. We hope that you made the most of our delicious dishes at Pomme de Mat restaurant. Looking forward to welcoming you again soon. Kind regards, Jessica Baleekdar - Resident Manager

8/10 (良い)

Victoria

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great hotel for business and short term stays. Bathrooms are a little tired but overall, very clean and comfortable.
2023 年 2 月に 2 泊滞在
Jessicaからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 23 日)
Dear valued guest, Thank you for your feedback. We are glad that you enjoyed your stay at our hotel. We hope that you had the opportunity to enjoy the delicious sushis at Sushi Quay restaurant. Looking forward to welcoming again soon. Kind regards, Jessica Baleekdar – Resident Manager

6/10 (普通)

Carolyn

2023 年 2 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

Mirko

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度
Die Unterkunft und das Hotel waren ganz ok. Was mangelt ist der Service am Pool es fehlen Handtücher man muss erst rumrennen um welche zu bekommen. Ja und dann die Sauberkeit, es wird zwar irgendwie denn ganzen Tag sauber gemacht aber.! Die super Lage am Hafen wir eigentlich durch den ganzen Dreck der im Wasser vor dem Hotel schwimmt wieder weg gemacht. Es fährt zwar den ganzen Tag ein kleines Boot für den Transport der Gäste von einer Seite zur anderen aber den Müll im Wasser interessiert niemanden. Ich habs sogar mal angesprochen aber wie schon gesagt es interessiert nicht. Du sitzt beim Frühstück oder zum entspannen auf der Hotelterrasse und alles schwimmt vor deiner Nase vorbei. Ja das Personal, die sind echt super freundlich. Da kannst echt nichts sagen.
2022 年 12 月に 11 泊滞在
Jessicaからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 16 日)
Dear valued guest, Thank you for taking the time to write this review. We are glad that you enjoyed our amenities. We regret to hear about your bad experience. Rest assured, we take good note of your message. Your message has been communicated to the concerned department to bring corrective measures. We hope that you still had the opportunity to make the most of a soothing spa treatment at I Spa Club. Looking forward to welcoming you again in the future for a renewed experience. Kind regards, Jessica Baleekdar – Resident Manager

2/10 (非常に不満)

Arif

家族旅行
良かった点 : 清潔度、客室の快適度
2022 年 12 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Sohaana

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Staff were very friendly and helpful, unfortunately the bed was extremely uncomfortable leaving us with busy pains.
2022 年 12 月に 6 泊滞在
Jessicaからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 16 日)
Dear valued guest, Thank you for your feedback. We are glad that you made the most of the services provided by our staff. We regret to hear about your experience with the bed. We take good note of your message and will make sure to communicate your message to the concerned department to improve on this point. We hope that still had some good time by enjoying live music at Pink Socks on Friday evening. Looking forward to welcoming you again in the future. Kind regards, Jessica Baleekdar – Resident Manager

6/10 (普通)

Fazeela

2022 年 12 月に 2 泊滞在
Jessicaからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 16 日)
Dear valued guest, Thank you for rating our hotel. We hope that you made the most of our amenities and services. We hope that you also had the opportunity to try our 2 restaurants with international cuisine at Pomme de Mat restaurant and Japanese cuisine at Sushi Quay restaurant. Looking forward to welcoming you again in the future. Kind regards, Jessica Baleekdar - Resident Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 客室の快適度
Bof
Pas de fer à repasser dans la chambre, et on nous en a fourni un défectueux. Boutons de la climatisation arrachés. Eau dans la douche à notre arrivée. Mis à part cela la chambre est spacieuse et le personnel assez accueillant
2022 年 12 月に 1 泊滞在
Jessicaからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 23 日)
Bonjour, nous nous excusons pour ces mauvaises expériences. Veuillez noter que ce n'est pas le standard habituel de notre hôtel. Nous sommes désolés que vous ayez dû faire face à de tels désagréments. Soyez rassurés, votre message a été communiqué à la direction afin de prendre les mesures nécessaires pour éviter que de telles situations ne se reproduisent. Malgré tout, nous espérons que vous avez eu l'opportunité de passer un moment de détente autour d'un massage au I Spa club ou de découvrir les lieux intéressants autour de l'hôtel comme l'océanarium Odysseo, à quelques pas seulement. Nous espérons toujours vous accueillir à nouveau dans le futur pour une expérience renouvelée.Cordialement, Jessica Baleekdar - Resident Manager

8/10 (良い)

Tracy

2022 年 12 月に 1 泊滞在
Jessicaからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 19 日)
Thank you for rating us.

8/10 (良い)

Lasse hiis

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 12 月に 1 泊滞在
Jessicaからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 19 日)
Thank you for rating our hotel.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度
Bathrooms are a bit dated and the breakfast didn't taste that great.
2022 年 11 月に 5 泊滞在
Jessicaからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 19 日)
Dear valued guest, Thank you for taking the time to write this review. We are sorry to hear about your remarks and we apologise for any inconvenience caused. Please note that your message has been communicated to the concerned department to inquire further about the issues in order to take the necessary actions. Looking forward to welcoming you again soon. Kind regards, Jessica Baleekdar - Resident Manager

10/10 (非常に良い)

Evan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Had a one night stay at Le Suffren. Staff were pleasant, room was great, enjoyed the restaurant. Great spot if you need to be in Port Louis.
2022 年 11 月に 1 泊滞在
Jessicaからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 19 日)
Dear valued guest, Thank you for this great review. We are glad that you enjoyed your experience at our hotel. We hope that you also had the opportunity to visit the places of interest around the hotel such as Aapravasi Ghat World Heritage site and Odysseo Oceanarium as well as shopping at Le Caudan Waterfront. Looking forward to welcoming you again soon. Kind regards, Jessica Baleekdar - Resident Manager

10/10 (非常に良い)

olivier

2022 年 11 月に 1 泊滞在
Jessicaからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 19 日)
Thank you for the excellent rating.

8/10 (良い)

pierre

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
le ménage des chambres peut être amélioré la situation
2022 年 11 月に 3 泊滞在
Jessicaからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 17 日)
Bonjour, Nous prenons bonne note de votre remarque. Votre message sera communiqué au département concerné afin d'améliorer notre service. MerciCordialement, Jessica Baleekdar - Resident Manager

10/10 (非常に良い)

Gloria

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
I loved it
Had an amazing time during my stay. Everything was comfortable and the people we very welcoming and kind. There was even a boat shuttle to cross the river. The food was amazing.
2022 年 11 月に 3 泊滞在
Jessicaからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 17 日)
Dear valued guest, Thank you for this wonderful review. We are glad that you made the most of the moments you spent at our hotel. It's great that you enjoyed using our water taxi to enjoy the other side at Le Caudan Waterfront for shopping and more leisure activities in the city. We hope that you also had the opportunity to treat yourself with relaxing spa treatments at I Spa club. Looking forward to welcoming you again soon. Best regards, Jessica Baleekdar - Resident Manager

10/10 (非常に良い)

Deborah

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備

10/10 (非常に良い)

ALAIN

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
bonjour le Suffren ce qui m'a déplu c'est que je n'ai pa pu avoir de places pour effectuer des massages. Cordialement Mme Savigny
2022 年 9 月に 2 泊滞在
Jessicaからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 20 日)
Bonjour, Merci d'avoir pris le temps d'écrire ce commentaire et merci d'avoir choisi notre hôtel. Nous espérons que vous avez apprécié votre séjour et que vous avez profité de nos services tels que nos deux restaurants et le bar Pink Socks avec vue sur la marina de Port Louis. Veuillez noter que I Spa Club est généralement très prisé par nos clients, mais les réservations doivent être faites à l'avance. Nous espérons que lors de votre prochaine visite, vous pourrez passer une journée spa pour profiter de nos massages et soins esthétiques. Au plaisir de vous revoir. Merci. Cordialement,Jessica Baleekdar – Resident Manager

10/10 (非常に良い)

Casey、New York

2022 年 6 月に 13 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Yannick

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 6 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Jean Jacques

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 2 月に 9 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Dimitri

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 6 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Korehito

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 4 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Hervé

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Albert

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 3 月に 5 泊滞在