7 つの屋外プール、プール パラソル、サンラウンジャー

ロイヤルクリフグランドホテル パタヤの口コミ

5 out of 5
ロイヤルクリフグランドホテル パタヤ
353 Phra Tamnuk Road, Pattaya, Chonburi

口コミ

9.2

とても素晴らしい

評価 10 - 387 件の口コミ中 264 件が非常に良い" "
評価 8 - 387 件の口コミ中 86 件が良い" "
評価 6 - 387 件の口コミ中 23 件が普通" "
評価 4 - 387 件の口コミ中 8 件が不満" "
評価 2 - 387 件の口コミ中 6 件が非常に不満" "

9.4/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

8.8/10

設備とサービス

9.0/10

施設のコンディションと設備

9.0/10

環境への配慮

口コミ

2/10 (非常に不満)

Yorichika

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
人種差別をする人間がフロントにいた。
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Royal Cliff Hotels Groupからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 5 日)
Dear Mr. Yorichika, Thank you for sharing your feedback with us. We deeply regret to learn about the unpleasant experience you encountered during your recent stay with us.First and foremost, we want to extend our sincerest apologies for any discomfort or offense caused by the interaction you described with our receptionist. We want to assure you that discrimination of any kind has no place in our establishment, and we are truly sorry if you felt otherwise.We understand that the process of collecting guest information can sometimes be perceived as intrusive, and for that, we apologize for any inconvenience caused. Please know that our intention was solely to ensure a smooth and secure check-in process for both you and your companion. However, we acknowledge that our communication may not have been as clear or sensitive as it should have been, and for that, we take full responsibility.We genuinely value your feedback as it helps us identify areas where we can improve. Rest assured, we will be taking immediate steps to reinforce training with our staff, emphasizing the importance of cultural sensitivity and effective communication. It is our utmost priority to provide every guest with a welcoming and inclusive environment, and we are committed to doing better.Once again, we apologize for the misunderstanding and any inconvenience caused. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and demonstrate the true level of hospitality we aspire to deliver.Warm regards,Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Tamako

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
バルコニーが広く寛げて、景色も最高でした。
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Royal Cliff Hotels Groupからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 21 日)
Dear Mr. & Mrs. Nakamura,Thank you very much for taking the time to leave such a wonderful review! We are thrilled to hear that you had an excellent experience with us. Providing top-notch service and ensuring our guests' satisfaction is always our priority, and it's incredibly rewarding to know that we succeeded in meeting your expectations.We appreciate your kind words and your support. Should you find yourself in our area again, we would be delighted to welcome you back for another exceptional stay.Warm regards,Royal Cliff Hotels Group

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Pensiriからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 12 日)
Dear Mr. Tokuda,Thank you very much for staying with us. We work hard to make our guests happy and we really do appreciate your feedback! Thank you very much once again & we are all looking forward to welcome you once again here at Royal Cliff Hotels Group. It was a pleasure to have you as our guest.Best regards, Royal Cliff Hotels Group

10/10 (非常に良い)

Masato

良かった点 : 清潔度
2023 年 6 月に 3 泊滞在
Pensiriからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 17 日)
Dear Mr/Ms Masana,We would like to thank you for giving us the highest score, your feedback is really important to us. On behalf of the management team, we would like to extend our sincere thank you. We truly hope to have the privilege to welcome you back in the near future!Best regards, Royal Cliff Hotels Group

10/10 (非常に良い)

haruka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 5 月に 2 泊滞在
Pensiriからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 6 日)
Dear Haruka,We would like to thank you for your score, your feedback is really important to us. On behalf of the management team, we would like to extend our sincere thank you. We truly hope to have the privilege to welcome you back in the near future!Best regards, Royal Cliff Hotels Group

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
毎年宿泊するが、ホテル受付スタッフが、毎度接客レベルが低い。 態度がでかく、不親切。 しかし、親切なスタッフもいる。
2020 年 2 月に 4 泊滞在
Jan Lorenzen からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 26 日)
Dear Valued Guest, Thank you very much for staying with us at the Royal Cliff Grand Hotel "Formal Luxury" and for the valuable feedback. We look forward to welcome you back again in the near future. Kind Regards, Jan Lorenzen

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2020 年 2 月に 6 泊滞在
janからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 12 日)
Dear Valued Guest, Thank you very much for this wonderful rating. Warm Regards, Jan Lorenzen

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 2 月に 2 泊滞在
janからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 12 日)
Dear Valued Guest, Thank you very much for this wonderful rating. Warm Regards, Jan Lorenzen

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
リゾート感
ゆっくり過ごすには最高の環境でした。 リゾートを求めている人たちにはいいホテルだと思います。 ただたまには市内に出たい時など車がないと不便をすると思います。 朝食はやや内容に比べると割高に感じました。全体的にはコストパフォーマンスに優れた宿泊先だと思います。
2019 年 7 月に 2 泊滞在
Jan Lorenzen からの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 20 日)
Dear Valued Guest, Thank you very much for choosing to stay with us here at the Royal Cliff Grand Hotel as well as for this lovely review. We all look forward to welcome you back again in the near future. Kind Regards, Jan Lorenzen - Resident Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 6 月に 5 泊滞在
Jan Lorenzen からの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 23 日)
Dear Valued Guest, Thank you very much for staying with us at the Royal Cliff Grand Hotel and for this lovely rating. We look forward to welcome you back again in the near future. Kind Regards, Jan Lorenzen - Resident Manager

8/10 (良い)

Mike

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
ルームサービスが悪いですね。
2019 年 2 月に 3 泊滞在
Jan Lorenzen からの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 14 日)
Dear Valued Guest, Thank you very much for staying with us at the Royal Cliff Grand, thank you for raising the point regarding room service where i will address the point personally and we look forward to welcoming you back again in the near future.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 10 月に 2 泊滞在
Jan Lorenzen からの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 23 日)
Dear Guest, Thank you very much for the wonderful rating and we look forward to welcoming you back to the Royal Cliff Grand Hotel again in the near future. Kind Regards, Jan Lorenzen - Resident Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ホテルに籠る予定ならいいと思います。
レガシースイートとノーマルな部屋に宿泊。どちらも大変テラスが気持ちよい。広さもゆったりとしていて寛げました。ノーマルな部屋でもシャワーブースが別についていて便利でした。プールは写真みて期待していくとがっかりするかも。悪くはないですが、思っていたほどインスタ映えしません。一応ビーチもあるので、マリンスポーツとか海で泳がないでゴロゴロするだけなら、ラン島に行く必要ないと思います。場所が不便でウォーキングストリートに出るのにタクシーで定額250バーツとかホテルの前払いタクシーオンリーなので交通費が高くつきました。なのでリピートはしないと思います。 空港までも定額で2200バーツでした、行きは1600バーツだったので高い!綺麗な車でしたが。ホテルにずっと籠もる予定なら良いと思います。レストランも良心的な価格です。スタッフは終始満面の笑みでかなり感じが良いです。
2018 年 9 月に 1 泊滞在
Jan Lorenzen からの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 25 日)
Dear Valued Guest, Thank you very much for the lovely feedback and it was an absolute to have you here at the Royal Cliff Grand Hotel as our guests. We look forward to welcoming you back in the near future. Kind Regards, Jan Lorenzen - Resident Manager

10/10 (非常に良い)

栃木のポンキチ、タイ

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
リゾート感溢れるホテルです。 プール(edge infinity)は、非常に癒されます。 難点は、  レストランが高い  交通の便が悪い です。 ★自家用車があれば、全く問題ありません。
2018 年 9 月に 1 泊滞在
Jan Lorenzen からの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 8 日)
Dear Valued Guest, I am delighted to read that you had a lovely stay with us here at the Royal Cliff Grand Hotel and we look forward to welcoming you back in the near future. Kind Regards, Jan Lorenzen - Resident Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 7 月に 2 泊滞在
Jan Lorenzen からの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 11 日)
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back to the Royal Cliff Grand Hotel. Kind Regards, Jan Lorenzen - Resident Manager

6/10 (普通)

So

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
お風呂の水を貯めようと思い溜めていたら少し茶色の水がたまっていたので水道管がかなり老朽化している感じ。ホテル全体としてかなり古くなってしまっているので雰囲気はいいだけに残念でした。
2018 年 7 月に 3 泊滞在
Jan Lorenzen からの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 2 日)
Dear Valued Guest, Thank you very much for staying with us at the Royal Cliff Grand Hotel. Thank you very much for bring your concern to our attention and we will look in to the matter right away. Kind Regards, Jan Lorenzen - Resident Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
のんびり過ごすリゾートホテル
ホテルは高台にあり、繁華街までタクシーが必要。エレベーターと階段で一番下のビーチに行けるが、水は綺麗でなく、海水浴は無理。プールサイドでのんびり過ごすのは最適。シーフードなどを食べるには、外のレストランが良さそう。
2018 年 7 月に 2 泊滞在
Jan Lorenzen からの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 2 日)
Dear Valued Guest, Thank you very much for your feedback and i am extremely pleased that you had a wonderful stay with us. We look forward to welcoming you back to the Royal Cliff Grand Hotel in the near future. Kind Regards, Jan Lorenzen - Resident Manager

8/10 (良い)

Nagao

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
朝食は美味しかったけど!
レストランがちょっと遠かったので場所が分かりにくかった。朝食はメニュー数も多く美味しかったけど、お客の数が多く、お皿の供給が追い付いていなかった。落ち着いて食べられる雰囲気ではなかったのが残念だった。
2018 年 5 月に 1 泊滞在
Jan Lorenzen からの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 23 日)
Dear Valued Guest, Thank you very much for the valuable feedback and we are extremely pleased that you had a wonderful stay with us. Kind Regards, Jan Lorenzen - Resident Manager

6/10 (普通)

masahisa

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
期待0の島でした。
建屋が2棟あるが1棟は古いがロケーシションは良いが島自体の海の透明度はプーケット、サムイ、ピピ島に比べて良くないカンボジアのシアヌークビルまで行けば透明度は良くなります。中国人には人気がある島ですが期待外れの島で1度で十二分でした。ホテルは便利な位置にあり付近のビーチの水は透明度は最悪0でした。
Jan Lorenzen からの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 23 日)
Dear Valued Guest, Thank you very much for the constructive feedback which can only help us to improve. We look forward to welcoming you back to the Royal Cliff Grand Hotel in the near future. Kind Regards, Jan Lorenzen - Resident Manager

10/10 (非常に良い)

ちゅーや、神奈川県

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
想像以上
今回2日間の宿泊で利用しました。 街から離れていて静かなリゾートホテルです。 窓からの景色も、朝・昼・晩それぞれ違う雰囲気を楽しめて最高の気分で過ごせました。

8/10 (良い)

マンジン、千葉 JAPAN

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
コスパの良いリゾート
パタヤでは老舗の高級リゾートです。ただし最近のタイの新しいホテルのようにスタイリッシュさにはかけます。しかし価格を考えれば十分満足です。 大箱の割にはスタッフ教育は良いと思います。 wifiが有料の方も取られたとかいう書き込みもあったので心配したのですが、画面上に選択がキチンと出るし、英文さえキチンと理解できれば問題ないと思いますよ。 Eチェックインでのボーディングパスのプリントアウトや、バンコク行きのバスのでホテルピックアップの確認などのサポートもキチンとしていただきました。 あとココは食事がうまいです。ビールがちょと高いのが辛いかな? 緑ので多いジムも気持ち良いですね。また来年訪ねたい。
ビーチ
グランドのテラス
ビーチテラス

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
客室からのシービューが素晴らしい
街から離れてゆっくりしたい方にオススメのホテル。プライベートビーチ、インフィニティプールなどで丸々1日の〜んびりできます。価格以上の満足感を得られました。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

8/10 (良い)

Annie、バンコク トンロー

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
4つのグループホテルで形成
グループホテル内の各種プールやレストランを共同で使えるので、子供も探検気分で楽しめました プライベートビーチなのでのどか。貝殻や石拾いができました。

10/10 (非常に良い)

kazunori、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
都会の喧騒から離れて!
初めてのパタヤ! ゆったり過ごすには最適のホテルだと思います。街までは離れていますが逆にその方が良いかな…特にプールでまったりして疲れを癒すのに最適。 ただ、自分が宿泊したのは週末で土曜日の深夜までビーチサイドのクラブ?ディスコ?花火の音や音楽がうるさ過ぎで眠れなかった。 ホテル自体は問題はないです。次回タイに行く時は2泊がこのグランドホテルでその後バンコクに移動するというパターンになりそうです。 パタヤの定宿になると思います。

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
少し残念
一番残念なのはベッドで布団が湿って不快でカビ臭かったことです。テラスの清潔感もイマイチで折角のパタヤ旅行が残念なものに。。。。。。。。。。。。。

8/10 (良い)

Bartosz、Buxtehude

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great complex with beautiful pools and amazing views on the ocean and Koh Larn. Staff and service simply perfect. Two things still to improve: some shuttle from hotel to Pattaya central should be included in the high price of the stay, because the hotel is 4km far in the middle of nothing. . Here and there you can see that a small renovation could be done in the rooms. But generally very good!
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Thibault Sellierからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 16 日)
Dear Valued Guest,Thank you for your thoughtful review and for highlighting the beauty of our pools and ocean views, as well as our perfect staff and service.We do have shuttle going to the main malls in Pattaya at an affordable rate available during day time.Also, we appreciate your suggestions regarding the room renovations. Those renovations will be done this year at the Royal Cliff Grand Hotel.We hope to welcome you back for another enjoyable stay in the future so you can try our newly renovated rooms.With my best regards,Thibault SellierHotels ManagerRoyal Cliff Hotels Group

10/10 (非常に良い)

Kara

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 13 泊滞在
Royal Cliff Hotels Groupからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
Dear Valued Guest,Thank you very much for taking the time to leave such a wonderful review! We are thrilled to hear that you had an excellent experience with us. Providing top-notch service and ensuring our guests' satisfaction is always our priority, and it's incredibly rewarding to know that we succeeded in meeting your expectations.We appreciate your kind words and your support. Should you find yourself in our area again, we would be delighted to welcome you back for another exceptional stay.Warm regards,Royal Cliff Hotels Group

10/10 (非常に良い)

Jose

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great hotel in Pattaya clean and super friendly staff. Prices are very good compared to others and hotel it’s has probably the best view in pattaya
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Royal Cliff Hotels Groupからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 3 日)
Dear Valued Guest,Thank you very much for taking the time to leave such a wonderful review! We are thrilled to hear that you had an excellent experience with us. Providing top-notch service and ensuring our guests' satisfaction is always our priority, and it's incredibly rewarding to know that we succeeded in meeting your expectations.We appreciate your kind words and your support. Should you find yourself in our area again, we would be delighted to welcome you back for another exceptional stay.Warm regards,Royal Cliff Hotels Group

10/10 (非常に良い)

Yiu

良かった点 : 清潔度
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Royal Cliff Hotels Groupからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 8 日)
Dear Mr. Cheng,Thank you very much for taking the time to leave such a wonderful review! We are thrilled to hear that you had an excellent experience with us. Providing top-notch service and ensuring our guests' satisfaction is always our priority, and it's incredibly rewarding to know that we succeeded in meeting your expectations.We appreciate your kind words and your support. Should you find yourself in our area again, we would be delighted to welcome you back for another exceptional stay.Warm regards,Royal Cliff Hotels Group

10/10 (非常に良い)

Jean-Marc、Stouffville

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Many restaurants were closed. But the hotel was spectacular! The views of the ocean also spectacular. I would definitely go there again.
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Royal Cliff Hotels Groupからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 1 日)
Dear Mr. Bohemier,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us.We are thrilled to hear that you found our hotel spectacular, especially with its ocean views. Your positive comments motivate us to continue delivering exceptional experiences to our guests.We apologize for any inconvenience caused by the closure of some restaurants during your stay. We continually strive to provide a variety of dining options, and we will take your feedback into consideration to enhance our offerings.It would be our pleasure to welcome you back for another spectacular experience in the future. Please do not hesitate to contact us directly if there is anything we can assist you with before your next visit.With my best regards,Thibault SellierHotels ManagerRoyal Cliff Hotels Group

6/10 (普通)

Michael

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
On Expedia it said I would receive an upgrade if available- the last that did checkin said there is no upgrade - I had to pay £70 to upgrade.
2024 年 3 月に 5 泊滞在
Pensiriからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 14 日)
Dear Mr. Mcmillan,Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay with us.You received a bottle of Wine and a Spa discount as a benefits for the VIP guest with your reservation. We value your feedback and if there's anything else we can assist you with or if you have any further concerns, please feel free to contact us directly.With my best regards,Thibault SellierHotels ManagerRoyal Cliff Hotels Group

10/10 (非常に良い)

Oleg

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Very good
2024 年 2 月に 15 泊滞在
Pensiriからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 1 日)
Dear Mr. Morgulis,Thank you very much for taking the time to leave such a wonderful review! We are thrilled to hear that you had an excellent experience with us. Providing top-notch service and ensuring our guests' satisfaction is always our priority, and it's incredibly rewarding to know that we succeeded in meeting your expectations.We appreciate your kind words and your support. Should you find yourself in our area again, we would be delighted to welcome you back for another exceptional stay.Warm regards,HOTEL MANAGER

6/10 (普通)

Jeremy Smith

良かった点 : 清潔度
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Pensiriからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 25 日)
Dear Mr. Smith,Thank you for choosing our hotel for your recent stay. We greatly appreciate your feedback and strive to ensure that all our guests have a positive experience.We noticed that you gave us the average score without mentioning any specific concerns. We genuinely value your opinion and would like to understand the areas where we may have fallen short of your expectations.Could you please take a moment to share any specific issues you encountered during your stay? Your insights will help us identify and address any shortcomings to enhance our services.Thank you once again for choosing our hotel, and we apologize if your experience did not meet your expectations. We look forward to hearing from you.Stay safe & Best regards,Royal Cliff Hotels Group

10/10 (非常に良い)

Jörg

2024 年 2 月に 4 泊滞在
Royal Cliff Hotels Groupからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 8 日)
Dear Mr. Adamsdotter,Thank you very much for taking the time to leave such a wonderful review! We are thrilled to hear that you had an excellent experience with us. Providing top-notch service and ensuring our guests' satisfaction is always our priority, and it's incredibly rewarding to know that we succeeded in meeting your expectations.We appreciate your kind words and your support. Should you find yourself in our area again, we would be delighted to welcome you back for another exceptional stay.Warm regards,Royal Cliff Hotels Group

10/10 (非常に良い)

Lars Ole

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
helt fantastiske basseng , hage ,personale og strand Det eneste som kunne vært bedre er adgang til hotellet fra nærområdet rundt til fots , nå kun via stranden eller hovedport
2024 年 2 月に 5 泊滞在
Cliveからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 7 日)
Dear Mr. Ole,Thank you so much for choosing to stay with us here at Royal Cliff Pattaya and for taking the time to post your feedback. The Royal Cliff Hotels Group takes great pride in ensuring guests always feel the warmth and exclusivity of our hospitality during their stay.Once again, thank you very much for having chosen our hotel and all of us are looking forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Clive NagingtonGroup Hotel Manager

8/10 (良い)

Joakim

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Pensiriからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 12 日)
Dear Mr. Bjerved,Thank you very much for staying with us. We work hard to make our guests happy and we really do appreciate your feedback! Thank you very much once again & we are all looking forward to welcome you once again here at Royal Cliff Hotels Group. It was a pleasure to have you as our guest.Best regards, Royal Cliff Hotels Group

10/10 (非常に良い)

Roy

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nydelig
Jeg velger dette hotelet igjen 110%. Rommene var som luksus suits samt nydligste utsende
2024 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ermin

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Fantastisk hotell
Jeg var på dette hotellet i januar 2024. Hotellet er veldig godt vedlikeholdt, rommene er store med store terrasser vendt mot hav med fantastisk utsikt over øyer. Renholdet er veldig veldig bra, det samme gjelder frokost, restauranter strand, basseng wifi etc. Kommer jeg tilbake til Pattaya vet jeg hvor jeg skal bo
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Cliveからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 13 日)
Dear Valued Guest,Thank you so much for choosing to stay with us here at Royal Cliff Pattaya and for taking the time to post your feedback. The Royal Cliff Hotels Group takes great pride in ensuring guests always feel the warmth and exclusivity of our hospitality during their stay.Once again, thank you very much for having chosen our hotel and all of us are looking forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Clive NagingtonGroup Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Roy

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Cliveからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Dear Valued Guest,Thank you very much for choosing to stay with us here at Royal Cliff during your recent trip to Thailand and for taking the time to post your feedback. I personally look forward to seeing you again soon upon your next visit to Thailand. Best regards, Clive NagingtonGroup Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Andrew

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Royal Cliff hotels are all very good with some shared facilities. Not within walking distance of anything but easy to get Bolts or Grab taxes. Fantastic swimming pools and easy to walk down the steps to the beach where the sea is even warmer than the swimming pools. They found a way to check me in 8:00 a.m. after an early flight and I'm very grateful.
2023 年 12 月に 8 泊滞在
Cliveからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Thank you very much for choosing to stay with us here at Royal Cliff during your recent trip to Thailand and for taking the time to post your feedback. We really appreciate your nice comments on the service provided at check in. Our staff always go to great length to provide guests the best stay possible.I personally look forward to seeing you again soon upon your next visit to Thailand. Best regards, Clive NagingtonGroup Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Jyri

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Luksusta
Aivan mahtava paikka,ainut miinus että sijaitsee vähän sivussa jos pattayan iltarientoihin haluaa.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Cliveからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Thank you very much for choosing to stay with us here at Royal Cliff during your recent trip to Thailand and for taking the time to post your feedback. We really appreciate your comments on location of the hotel. We do have regular shuttle service that can go into town between 12pm - 8pm.I personally look forward to seeing you again soon upon your next visit to Thailand. Best regards, Clive NagingtonGroup Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

ammala

Pensiriからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 12 日)
Dear Ms. Cantrell,Thank you very much for staying with us. We work hard to make our guests happy and we really do appreciate your feedback! Thank you very much once again & we are all looking forward to welcome you once again here at Royal Cliff Hotels Group. It was a pleasure to have you as our guest.Best regards, Royal Cliff Hotels Group

10/10 (非常に良い)

Thomas

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Amazing
Amazing rooms, views all facilities are top notch, staff very friendly and helpful
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Cliveからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 8 日)
Thank you so much for choosing to stay with us here at Royal Cliff Pattaya and for taking the time to post your feedback. The Royal Cliff Hotels Group takes great pride in ensuring guests always feel the warmth and exclusivity of our hospitality during their stay. Your pictures look amazing and truly capture the essence of exotic luxury!Once again, thank you very much for having chosen our hotel and all of us are looking forward to welcoming you back in the near future. Please do feel free to book directly with us in the future, so you can take advantage of our latest promotions. Best regards, Clive NagingtonGroup Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Xing

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Pensiriからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 28 日)
Dear Mr. Wei,Thank you very much for staying with us. We work hard to make our guests happy and we really do appreciate your feedback! Thank you very much once again & we are all looking forward to welcome you once again here at Royal Cliff Hotels Group. It was a pleasure to have you as our guest.Best regards, Royal Cliff Hotels Group

10/10 (非常に良い)

Marshal

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
May still have room for improvement
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Cliveからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 4 日)
Dear Valued Guest,I really appreciate you spending your holiday here with us at Royal Cliff Pattaya during your recent trip to Thailand and for taking the time to post some valuable feedback.It is a shame you felt our property did not match your expectations. Please feel free to contact me directly to advise in what areas we should improve and I will personally make sure these improvements are made.I would like to express my sincere thanks for choosing our hotel and all of us are looking forward to welcoming you back in the near future, when I am sure you will see a big improvement in the consistency of the high quality service, which we strive to offer.Best regards, Clive NagingtonGroup Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Marshal

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Should improv services in dining, specially for breakfast. Do not change the location so easily.
2023 年 12 月に 5 泊滞在
Pensiriからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 14 日)
Dear Mr. Liang,Thank you for the excellent review following your stay at the Royal Cliff Grand Hotel ! We apologize for any inconvenience by the change in breakfast location.We appreciate your feedback as we work to improve our services.We hope you will give us another chance to welcome you back to our resort.With my best regards,Royal Cliff Hotels Group

10/10 (非常に良い)

Khoi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very nice hotel
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Pensiriからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 2 日)
Dear Mr. LiangThank you very much for staying with us. We work hard to make our guests happy and we really do appreciate your feedback! Thank you very much once again & we are all looking forward to welcome you once again here at Royal Cliff Hotels Group. It was a pleasure to have you as our guest.Best regards, Royal Cliff Hotels Group

6/10 (普通)

Paul

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It’s normal for a hotel to up charge for services, but $100 US for laundry of a few t shirts, boxers and a few sun dresses is absurd. The gross over charging and luke warm showers every morning earns then an F
2023 年 11 月に 4 泊滞在
Pensiriからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 2 日)
Dear Mr. Hefer,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We genuinely appreciate your comments as they help us identify areas for improvement.We sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your stay. We understand that our laundry service pricing may not have met your expectations.Regarding the temperature of the shower, we regret any discomfort you encountered. We will investigate and address this matter promptly to enhance the overall guest experience.We value your patronage and hope to have an opportunity to welcome you back, providing an improved and more satisfactory stay.With my best regards,Thibault SellierHotels Group ManagerRoyal Cliff Hotels Group

10/10 (非常に良い)

benjamin.

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Quite ans relaxing. Very private. Friendly staff and service
2023 年 11 月に 4 泊滞在
Pensiriからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 26 日)
Dear Mr. Denning,Thank you so much for taking the time to share your feedback with us! We are absolutely delighted to hear that you had such a wonderful experience during your visit.Your kind words about our establishment being quite and relaxing, as well as the mention of privacy, mean a lot to us. We strive to create a tranquil and private atmosphere for our guests to unwind and enjoy their time with us.It warms our hearts to know that you found our staff to be friendly and the service you received was up to your expectations. Our team is dedicated to providing the best possible service to all our guests, and it's truly rewarding to see that reflected in your review.Your satisfaction is our top priority, and your positive feedback is a great source of motivation for us to continue delivering exceptional experiences. We look forward to welcoming you back in the future and ensuring that your next visit is just as enjoyable.Once again, thank you for choosing us, and we genuinely appreciate your top marks and kind comments. If you have any more suggestions or if there's anything else we can do to make your next stay even more memorable, please don't hesitate to let us know.Warm regards,Hotel Manager