2 つの屋外プール、プール パラソル

M ソーシャル ホテル プーケットの口コミ

5 out of 5
M ソーシャル ホテル プーケット
199 Rat U Thid 200 Pee Road, Patong, Phuket

口コミ

8.2

とても良い

評価 10 - 1000 件の口コミ中 390 件が非常に良い" "
評価 8 - 1000 件の口コミ中 387 件が良い" "
評価 6 - 1000 件の口コミ中 136 件が普通" "
評価 4 - 1000 件の口コミ中 56 件が不満" "
評価 2 - 1000 件の口コミ中 31 件が非常に不満" "

8.2/10

清潔度

8.4/10

スタッフとサービス

8.2/10

設備とサービス

7.8/10

施設のコンディションと設備

9.8/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

YU

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフは皆んな感じ良く親切です。 ショッピングモールに隣接しているので、何かと便利な立地。 丁度良い部屋の広さです、清潔感もあります。 アメニティのグレードはそこそこ、バスタブがあれば、より良かったです!
2024 年 5 月に 4 泊滞在
Pjey Mayandi General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 6 日)
Dear Yu,Warm greetings from M Social Phuket.We greatly appreciate your kind words about our excellent service and impressive social amenities. It's fantastic to know that the central location added to the convenience of your stay.Your recommendation means a lot to us, and we look forward to the pleasure of welcoming you back for another fantastic stay at M Social Phuket.Warm Regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 3 月に 1 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 19 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We are delighted that you had enjoyed your stay with us. Your appreciation will be shared with our team members, which will be of great encouragement, as we continue to strive towards service levels which our guests will come away with positive impressions. We look forward to welcoming you back soon Kind regards, The Management

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
いつも通り立地最高の宿
2020 年 3 月に 11 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 18 日)
Dear Guest, Thank you for your good comments. We are delighted that you had enjoyed your stay with us and came away with lasting impressions. We look forward to your return visit soon. Kind regards, The Management

8/10 (良い)

ヒロ、神奈川県

グループ旅行
良かった点 : 清潔度
シャワーが壊れてて水に近いぬるま湯しか出なかった けどまあ外出れば暑いからそこまで問題にならなかった
2020 年 3 月に 3 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 16 日)
Dear Guest, We appreciate your effort in highlighting your recent stay experience. Your concerns have been raised to attention for necessary actions. Please accept our sincere apologies and thank you for your support. Kind regards, The Management

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
水回りの受け器に多少塗装の剥がれはあったものの、清潔感のある部屋で満足です。 ショッピングにも非常に便利な場所です。
2020 年 2 月に 4 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 2 日)
Dear Guest, We appreciate your effort in highlighting your recent stay experience. Your concerns have been raised to attention for necessary actions. Please accept our sincere apologies and thank you for your support. Kind regards, The Management

10/10 (非常に良い)

SATO、OSAKA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The reception staff and the restaurant at the breakfast are very good, especially the response of Miss JAH is very good and would like to go again
2020 年 2 月に 5 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 21 日)
Dear Sato, Thank you for sharing your feedback. We are delighted that you had enjoyed your stay with us. Your appreciation will be shared with our team members, which will be of great encouragement, as we continue to strive towards service levels which our guests will come away with positive impressions. We look forward to welcoming you back soon Kind regards, The Management

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 4 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 17 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We look forward to your return visit soon. Kind regards The Management

8/10 (良い)

シュウジ、東京

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
今回で4回目の宿泊になりますが、いつも満足しています。プールが4階なので3階に部屋だったのが残念でしたが、その他は問題ありません。次回望月利用したいトマト思います。
2020 年 1 月に 3 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 28 日)
Dear Guest Thank you for sharing your feedback. We look forward to your return visit soon. Kind regards The Management

4/10 (不満)

グッチ、愛知県名古屋市

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
フロントでのVIP access適応されません‼️日本人は後回しにされます‼️2部屋予約しましたが1部屋しか用意されておらず1部屋で待たされましたが謝罪もなかったです 朝食も種類が少なくパトンでの宿泊は5回目でしたがビーチへのアクセスと買い物以外は最低レベルでした ‼️お勧めできません。
2020 年 1 月に 3 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 28 日)
Dear Guest, We appreciate your effort in highlighting your recent stay experience. Your concerns have been raised to attention for necessary actions. Please accept our sincere apologies and thank you for your support. Kind regards, The Management

6/10 (普通)

Navu、Tokyo

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ジャングセイロンと同じ建物で外に出ずにアクセスでき、パトンビーチまで徒歩すぐ、バングラロードも目の前と観光には大変便利な立地です。ビーチサイドとレイクサイドの2つにエリアが分かれていますが、年末のカウントダウンの日に泊まったので、うるさくなさそうなレイクサイドの方を選び、(結局カウントダウン当日はどこでもイベントや花火をやっていてそこそこうるさかったですが笑…)レイクサイド側は概ね静かで良かったです。 残念だったのが、部屋の清掃が甘くて、アメニティの補充がされていない・バスマットを交換し忘れている等のミスがあったことです。一日中外出していたので時間が足りないはずはなく、チップの額が少なかったのか?等と変に気を回してしまいました。年末年始の忙しい時期とは言え、前後に宿泊したリゾートホテルと比べるとちょっとサービスのレベルは落ちる印象です。 過度な期待はせず、アクティブ観光派の方が利便性重視で宿泊するにはいいと思います。
2019 年 12 月に 2 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 28 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We are delighted that you had enjoyed your stay with us. Your feedback has also enabled us an opportunity to address the areas highlighted for improvements ahead. Thank you for your support and we look forward to your return visit soon. Kind regards, The Management

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
新婚旅行で行きました。立地と価格を重視し、それなりに良いホテルに泊まれればいいかなと思い、選択したのですが想像以上に素敵なホテルでした。空港からホテルへの送迎
2019 年 12 月に 3 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 28 日)
Dear Guest, Thank you for your good comments. We are delighted that you had enjoyed your stay with us and came away with lasting impressions. We look forward to your return visit soon. Kind regards, The Management

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
パトンの中心部の位置にありショッピングにも便利
今回の部屋はプールアクセスの部屋に宿泊。 フロントが2箇所ありメインのビーチフロントとリバーサイドフロント。これが厄介な事に離れていて、ツアーなどのピックアップなどが大変かも!くれぐれもフロントは要注意です。
2019 年 12 月に 5 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 8 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We are delighted that you had enjoyed your stay with us. Your feedback has been very helpful and has enabled us to review our processes in order to deliver quality service standards at all times. We look forward to your return visit soon. Kind regards The Management

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
バングラ通りからのアクセスが最高です。 ジャンクセイロンとも連結していて便利です。
2019 年 12 月に 5 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 28 日)
Dear Guest, Thank you for your good comments. We are delighted that you had enjoyed your stay with us and came away with lasting impressions. We look forward to your return visit soon. Kind regards, The Management

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
2019 年 12 月に 4 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 6 日)
Dear Guest Thank you for sharing your feedback. We look forward to your return visit soon. Kind regards The Management

10/10 (非常に良い)

HARU、日本

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
一言で言うなら「でかい」ですね。ジムは別棟にあり、こちらに行くのも一旦外に出て、2,3分歩かないと行けません。スタッフの皆様は気さくに挨拶もしてくださり、気持ちよく滞在できました。朝からスタッフの皆様は一生懸命広い廊下、庭の手入れ等頑張っていました。朝食はほぼ同じメニューで飽きてしまいそうですが、工夫で美味しく頂く事が出来ました。アメニティに関しては普通です。歯ブラシが無かったかなたただ、数回フロントに電話しましたが、対応が遅い、うち2回はガチャ切りされました。繁華街も近く、商業施設も隣接しておりタイフードを楽しみたい方には最適の場所だと思います。プールもきれいです。
2019 年 12 月に 4 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 28 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We are delighted that you had enjoyed your stay with us. Your feedback has also enabled us an opportunity to address the areas highlighted for improvements ahead. Thank you for your support and we look forward to your return visit soon. Kind regards, The Management

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
とにかく蚊が多い。せっかくの美味しい朝ごはんも早く食べてその場から去りたくなるくらい蚊に刺されて食事に集中できませんでした。蚊の対策ができていれば立地もサービスも文句無しです。あと歯ブラシがありませんでしたが、持参したので問題なかったです。次は虫除けを持ってリピートします。
2019 年 12 月に 4 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 28 日)
Dear Guest, We appreciate your effort in highlighting your recent stay experience. Your concerns have been raised to attention for necessary actions. Please accept our sincere apologies and thank you for your support. Kind regards, The Management

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
繁華街から近く!
繁華街から近く便利な場所でした。 お部屋のwifiが壊れていたため、使用できなかったのが残念です。
2019 年 12 月に 4 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 28 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We are delighted that you had enjoyed your stay with us. Your feedback has also enabled us an opportunity to address the areas highlighted for improvements ahead. Thank you for your support and we look forward to your return visit soon. Kind regards, The Management

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地が最高でした。スタッフも親切な方ばかりで、とても楽しく過ごせました。
2019 年 12 月に 3 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 28 日)
Dear Guest Thank you for sharing your feedback. We look forward to your return visit soon. Kind regards The Management

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの方は問題なく丁寧に対応してくださいましたが、お部屋にダニがいたのか、何箇所か噛まれました。 あとお部屋のドライヤー、使用するとすぐストップし、どうやら、30秒くらい使うとストップし、50秒待つとまた使えるとのことで、その繰り返しでロングヘアーなのでめちゃくちゃ不便でした。 備え付けのタオルは少なくて足りませんでした。 どこかから蚊のようなのが湧いているのか、常にお部屋で飛んでいました。2度目は泊まりたくないです。 朝食のブッフェは可もなく不可もなくでした。
2019 年 12 月に 3 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 28 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We are delighted that you had enjoyed your stay with us. Your feedback has also enabled us an opportunity to address the areas highlighted for improvements ahead. Thank you for your support and we look forward to your return visit soon. Kind regards, The Management

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

グループ旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
初日はボディーソープもなく、シャワーも出が悪い
2019 年 12 月に 2 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 6 日)
Dear Guest, We appreciate your effort in highlighting your recent stay experience. This has enabled us an opportunity to revalue and make improvements to the respective areas highlighted including some of our systems, processes including re-training for the necessary changes to bring about improvements to our service delivery. Please accept our sincere apologies. We appreciate your kind understanding and thank you for your support. Kind regards, The Management

10/10 (非常に良い)

bisu、水戸

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても良い 送迎も注文した ハイエースでした。深夜のチェックインで 心配でしたが問題無く出来ました。 繁華街のど真ん中にあり コンビニやショッピングモールに直結して便利だった。ビーチサイドの部屋は、浴槽無いので注意が必要です。
2019 年 12 月に 2 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 6 日)
Dear Bisu, Thank you for your good comments. We are delighted that you had enjoyed your stay with us and came away with lasting impressions. We look forward to your return visit soon. Kind regards, The Management

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Room lights did not work properly and Bering not fixed even though we asked staff the inconvenience. Good location, good facilities, but
2019 年 12 月に 3 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 2 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We are delighted that you had enjoyed your stay with us. Your feedback has also enabled us an opportunity to address the areas highlighted for improvements ahead. Thank you for your support and we look forward to your return visit soon. Kind regards, The Management

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 12 月に 10 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 30 日)
Dear Guest Thank you for sharing your feedback. We look forward to your return visit soon. Kind regards The Management

8/10 (良い)

OKB8509、日本 新宿

家族旅行
4度目の滞在でしたが、快適でした。
2019 年 12 月に 10 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 28 日)
Dear Guest Thank you for your good comments. We look forward to your return visit soon. Kind regards The Management

8/10 (良い)

Ocean

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
また利用したいです。
2019 年 11 月に 3 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 2 日)
Dear Ocean, Thank you for your good comments. We are delighted that you had enjoyed your stay with us and came away with lasting impressions. We look forward to your return visit soon. Kind regards, The Management

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2019 年 11 月に 4 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 25 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We look forward to your return visit soon. Kind regards The Management

8/10 (良い)

MAR

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
空港に行くタクシーをお願いしましたが、フロント精算だと思っていたら空港に着いてドライバーに支払いをしました。プーケットには何度も行っていますがはじめてのパターンでした。 ホテルはとても清潔感があり良かったです。
2019 年 11 月に 3 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 21 日)
Dear Mar, Thank you for sharing your feedback. We are delighted that you had enjoyed your stay with us. Your feedback has been very helpful and has enabled us to review our processes in order to deliver quality service standards at all times. We look forward to your return visit soon. Kind regards The Management

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
レイクサイドはバングラ通りから遠い.カートはなかなか来ない.近い入口が早く閉まるので遠回りしなくてはならない
2019 年 11 月に 3 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 21 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We are delighted that you had enjoyed your stay with us. Your feedback has been very helpful and has enabled us to review our processes in order to deliver quality service standards at all times. We look forward to your return visit soon. Kind regards The Management

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 10 月に 3 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 21 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We look forward to your return visit soon. Kind regards The Management

10/10 (非常に良い)

KEISUKE

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 10 月に 2 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 15 日)
Dear Keisuke, Thank you for sharing your feedback. We look forward to your return visit soon. Kind regards The Management

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 10 月に 2 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 11 日)
Dear Guest Thank you for sharing your feedback. We look forward to your return visit soon. Kind regards The Management

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
場所が良くて、それなりの設備とサービスがあって、値段も良心的である。 今後プーケットに宿泊するにおいては十分候補に挙がるホテルと思われる。
2019 年 9 月に 3 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 30 日)
Dear Guest, Thank you for your good comments. We are delighted that you had enjoyed your stay with us and came away with lasting impressions. We look forward to your return visit soon. Kind regards, The Management

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
フロントの対応が良かったです。
2019 年 9 月に 3 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 27 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We are delighted that you had enjoyed your stay with us. Your appreciation will be shared with our team members, which will be of great encouragement, as we continue to strive towards service levels which our guests will come away with positive impressions. We look forward to welcoming you back soon Kind regards, The Management

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
部屋に二泊で4回もカードキーが使え無く、その度にフロントに、沢山の買った物を持ちながらの往復は苦痛だった。
2019 年 9 月に 2 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 27 日)
Dear Guest, We appreciate your effort in highlighting your recent stay experience. This has enabled us an opportunity to revalue and make improvements to the respective areas highlighted including some of our systems, processes including re-training for the necessary changes to bring about improvements to our service delivery. Please accept our sincere apologies. We appreciate your kind understanding and thank you for your support. Kind regards, The Management

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
清潔だが立地がうるさい
2019 年 9 月に 2 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 25 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We are delighted that you had enjoyed your stay with us. Your feedback has also enabled us an opportunity to address the areas highlighted for improvements ahead. Thank you for your support and we look forward to your return visit soon. Kind regards, The Management

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
ルームキーが開かないことがありました。
2019 年 9 月に 4 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 23 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We are delighted that you had enjoyed your stay with us. Your feedback has also enabled us an opportunity to address the areas highlighted for improvements ahead. Thank you for your support and we look forward to your return visit soon. Kind regards, The Management

4/10 (不満)

yuuki

気になった点 : 清潔度
2019 年 9 月に 3 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 20 日)
Dear Yuki, Thank you for sharing your feedback. We look forward to your return visit soon. Kind regards The Management

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
まず、フロントのホテルマンの対応がとても 気持ちよかったです。英語がそこまで理解できない私たちにゆっくりと話してくれて、部屋まで荷物を持って案内してくれました。 部屋に関しては、プールに直接入れるタイプの部屋を予約しました。プールに入った後、更衣室などではなくそのままバルコニーにあるシャワーを浴びて部屋に入れるので便利でした。シャワールームはお湯もお水もしっかり出るので問題ありませんでした。スコールのときは、ゆっくりくつろげる部屋でした。
2019 年 8 月に 3 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 2 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We are delighted that you had enjoyed your stay with us. Your appreciation will be shared with our team members, which will be of great encouragement, as we continue to strive towards service levels which our guests will come away with positive impressions. We look forward to welcoming you back soon Kind regards, The Management

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 8 月に 3 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 30 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We look forward to your return visit soon. Kind regards The Management

6/10 (普通)

T、JAPAN

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
追加料金でデラックスルームを選択。計3名で宿泊になり、子供分の追加ゲスト料金も支払いましたが、アメニティは無し、バスタオル、スリッパもありませんでした。スタッフへ頼んでも、結局ダメ。部屋も4F壁ビューの眺望無し。浴室から部屋へシャワーの水が浸水して夜は水浸し状態で床が滑り危ない。テレビは映らず音声のみの故障品?全体的にスタッフは良い印象でした。プールや共有スペースの綺麗さはよいと思います。良し悪しは宿泊する部屋次第ですね。
2019 年 8 月に 5 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 26 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We are delighted that you had enjoyed your stay with us. Your feedback has also enabled us an opportunity to address the areas highlighted for improvements ahead. Thank you for your support and we look forward to your return visit soon. Kind regards, The Management

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
全体的には満足してます。ただ歯ブラシとひげ剃りを忘れられていたみたいですが、メモを残して置いたら対応していただけました。
2019 年 8 月に 3 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 22 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We are delighted that you had enjoyed your stay with us. Your feedback has been very helpful and has enabled us to review our processes in order to deliver quality service standards at all times. We look forward to your return visit soon. Kind regards The Management

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 8 月に 2 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 19 日)
Dear Guest Thank you for sharing your feedback. We look forward to your return visit soon. Kind regards The Management

4/10 (不満)

Ko、Tokyo

グループ旅行
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
たくさん買い物をし、部屋に戻るとカードキーが使えない、入室出来ない、それも4泊で4回、それも2枚とも。 また初日にアンケートがエクスペディアから届き、ホテルからの回答がすぐ対応しますとの事だが、全く対応しないの。嘘つきのホテルです。 If you shop a lot and return to the room, you will not be able to use the key card, you will not be able to enter the room, and it will be 4 times in 4 nights, both of which are 2 cards. On the first day, a survey arrived from Expedia, and the response from the hotel will be handled immediately. A liar hotel.
2019 年 8 月に 4 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 21 日)
Dear Ko, We appreciate your effort in highlighting your recent stay experience. This has enabled us an opportunity to revalue and make improvements to the respective areas highlighted including some of our systems, processes including re-training for the necessary changes to bring about improvements to our service delivery. Please accept our sincere apologies. We appreciate your kind understanding and thank you for your support. Kind regards, The Management

10/10 (非常に良い)

ブラックパンダ、日本

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
言うまでもなく買い物、食事に便利で他に出る必要がないです。ただそれ以外にも、プールサイドのスタッフが料理を出すだけでなくセッティングも気遣ってくれたり、お盆時期の混雑にも関わらずレイトチェックアウトにしてくれたり、サービスが良いので定宿です。
2019 年 8 月に 7 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 20 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We are delighted that you had enjoyed your stay with us. Your appreciation will be shared with our team members, which will be of great encouragement, as we continue to strive towards service levels which our guests will come away with positive impressions. We look forward to welcoming you back soon Kind regards, The Management

4/10 (不満)

robby

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
cityサイドの受付スタッフの態度がとても残念。 余裕がないためなのか、、、 後から声をかけられて、アーリーチェックインをさせてもらえた。 likeサイドの皆さんはとても良かった。 記念日を伝えたところ、部屋にケーキをプレゼントしてくれた。 ショッピングセンターとスーパーにダイレクトイン出来るのでとても便利でした。
2019 年 8 月に 3 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 20 日)
Dear Robby, Thank you for sharing your recent stay experience and compliments for the team. Your feedback has also enabled us an opportunity to address the areas highlighted for improvements ahead. We have shared your concerns with our service team leaders and would like to assure that every effort is being made. Thank you for your support. Kind regards, The Management

10/10 (非常に良い)

Katsuhiro

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
100点満点
非常に素晴らしいホテルでした。部屋の広さ、清潔感、スタッフの対応の良さ、周辺の便利さ、部屋の設備、プールやフィットネスなどがある点、全てにおいて満足しました。また、来年、使わせていただきます。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 19 日)
Dear Katsuhiro, Thank you for sharing your feedback. We are delighted that you had enjoyed your stay with us. Your appreciation will be shared with our team members, which will be of great encouragement, as we continue to strive towards service levels which our guests will come away with positive impressions. We look forward to welcoming you back soon Kind regards, The Management

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 8 月に 6 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 17 日)
Dear Guest, Thank you for your good comments. We are delighted that you had enjoyed your stay with us and came away with lasting impressions. We look forward to your return visit soon. Kind regards, The Management

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、設備とサービス
2019 年 8 月に 3 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 16 日)
Dear Guest Thank you for sharing your feedback. We look forward to your return visit soon. Kind regards The Management

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 8 月に 3 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 13 日)
Dear Guest Thank you for sharing your feedback. We look forward to your return visit soon. Kind regards The Management

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

2019 年 8 月に 1 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 16 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We look forward to your return visit soon. Kind regards The Management