外観

オテル デュ コレクショヌール アルク ドゥ トリオンフの口コミ

5 out of 5

口コミ

8.2

とても良い

評価 10 - 1002 件の口コミ中 519 件が非常に良い" "
評価 8 - 1002 件の口コミ中 211 件が良い" "
評価 6 - 1002 件の口コミ中 127 件が普通" "
評価 4 - 1002 件の口コミ中 63 件が不満" "
評価 2 - 1002 件の口コミ中 82 件が非常に不満" "

8.6/10

清潔度

8.4/10

スタッフとサービス

8.4/10

設備とサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

8.4/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

TAKEHANA

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
中庭側のお部屋でしたが、中庭は整備されていなくて綺麗ではありませんでした。残念。改装した様子でお風呂は綺麗でしたが、クローゼットの戸が開かないなど少し古さを感じます。 窓が開くのですが、薄いカーテンしかなく向かい側のお部屋からお互いに丸見えなので気をつけないとなりません。ホテルの周辺はお店が少なく10分くらい歩くとスタバやパン屋さんがあります。 3つ星が妥当かと思います。次は利用無しです。
2024 年 1 月に 3 泊滞在
EAからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 9 日)
Dear valued guest, Thank you for your recent stay and for taking the time to review us on the site Expedia.com. We are sad to note that you are not entirely satisfied with your experience and would like to extend our most sincere apologies for any upset or inconvenience caused. Kindly rest assured all your comments have been well noted and taken in consideration. In terms of information only, our garden is currently in renovation please accept our most sincere apologies for the inconvenience. As to the curtains, all our rooms are equipped with curtains, black-out curtains an decorative curtains and the black out curtains are hidden behind the decorative panels. Please note that the team is always happy to assist with any information regarding the room or the use of the equipment. Dear valued guest, we will be really happy to have the chance to welcome you back soon and to serve you again, and meanwhile we remain at your entire disposal for any further assistance you may need. Warmest regards from the entire team, Sincerely yours, Executive assistant

10/10 (非常に良い)

Naoyuki

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
素晴らしい
2023 年 9 月に 2 泊滞在
EAからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 28 日)
Dear valued guest, Thank you for your recent stay and for taking the time to review us on the site Expedia.com. We are really happy to know that you fully enjoyed your experience at the Hotel du Collectionneur and we hope to have the chance to welcome you back very soon and to serve you again. Kind regards from the entire team, Sincerely yours, Executive assistant

6/10 (普通)

Yasutaka

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
Le personnel ne m'a pas bien traité
2023 年 8 月に 4 泊滞在

2/10 (非常に不満)

NAOBUMI

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 7 月に 2 泊滞在
EAからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 10 日)
Dear valued guest, Thank you for your recent stay and for taking the time to review us on this platform. We are sad to note that your are not entirely satisfied with your recent experience. Please accept our most sincere apologies for any upset or inconvenience caused. Please feel free to contact us directly should your wish to exchange more in details regarding your experience as this will certainly enable us to identify the necessary axes of improvement and maintain the quality of service we aim to offer to all our guests. Looking forward to welcoming you back at the Hotel du Collectionneur very soon. Warm regards, Sincerely yours, Executive assistant

6/10 (普通)

Ayako

2022 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

N、japam

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地、サービス全て文句なしです。
2019 年 9 月に 6 泊滞在
GR EPからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 28 日)
Dear N, We would like to thank you for your stay at the Hôtel du Collectionneur and for sharing your feedback with us. We are glad to discover that you really enjoyed your experience with us. We are looking forward to welcoming you back in a near future, and having the pleasure of serving you again. Sincerely, Elise Pontoizeau, Guest Relations.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 8 月に 7 泊滞在
Clara - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 14 日)
Dear valuable guest, Many thanks for taking the time to share your experience at the Hotel du Collectionneur ! We hope to welcome you backsoon whenever your travels bring you to Paris. Warm Regards Clara - Guest Relations

4/10 (不満)

abc

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋のお掃除も言わないと来てくれないので毎回言っていました。石鹸の補充やシャンプーの補充なども全然まともにされていない。サービスウォーターも言わないと補充されていませんでした。エクスペディアのランクはゴールドランクですが何の特典もありませんでした、リピートなしです
2019 年 8 月に 7 泊滞在
GR clからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 23 日)
Dear Guest, Thank you for choosing us for your recent stay in Paris and for taking the time to review us on Expédia. We are truly sad to discover that you are not entirely satisfied with your experience. Please accept our most sincere apologies for any upset caused. Your remarks have been well noted and immediately shared with the concerned department heads to avoid repeated issues. We hope you will give us the opportunity to welcome you back at the Hotel du Collectionneur and will restore your faith in our services. I will be pleased to assist with the reservation and take care of the necessary details. Looking forward to welcoming you back, Sincerely, Clara Lefranc, Guest Relations.

10/10 (非常に良い)

M

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
次もまた泊まりたいと思わせてくれたホテルでした。
2019 年 7 月に 5 泊滞在
GR CLからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 11 日)
Dear Guest, We would like to thank you for your stay at Hôtel du Collectionneur and for your feedback. It is a pleasure to read our service met your expectations. We will be delighted to share your kind comments with the whole team, who passionately care for our guests. Please feel free to share your experience on Expédia, future travelers will appreciate your feedback, We are looking forward to welcoming you back in a near future, and having the pleasure of serving you again. Kind regards, Clara Lefranc, Guest Relations.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
綺麗で使いやすいホテルでした。とてもゆったりした気持ちで過ごすことができました。
2019 年 7 月に 2 泊滞在
GR CL からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 14 日)
Dear Guest, The Hotel du Collectionneur team thanks you for this sincere comment. We are so happy to read that everything met your expectations, and that you could enjoy Paris and its beauties! We are also delighted to know that you enjoyed your experience in our hotel. We all wish to see you again for another experience among us. Best Regards, Clara Lefranc, Guest Relations.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
歯磨きセットが置いてほしいところですね。
2019 年 7 月に 2 泊滞在
GR CL からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 14 日)
Dear Guest, We would like to thank you for your stay at the Hôtel du Collectionneur and for your precious feedback. It is a pleasure to read our services met your expectations. We will be delighted to share your kind comments with the whole team, who passionately care for our guests. We are looking forward to welcoming you back in a near future, and having the pleasure of serving you again. We wish you a wonderful day. Warm regards, Clara Lefranc, Guest Relations.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
バスルームの鍵の開け閉めがしにくい点と、ホテルの外に改装中のゴミが山積みにしてある点がマイナスです。
2019 年 5 月に 2 泊滞在
GR clからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 23 日)
Dear guest, First of all, I would like to thank you for choosing the Hotel du Collectionneur and for your feedback. Following your comment, I would like to sincerely apologize for the inconveniences during your stay. Measures were undertaken to make sure it does not happen again in the future. Having said the above, I would be more than happy to show you this experience does not reflect the quality of service all our team work in providing every day. Therefore, please feel free to contact me at any time should your near future bring you back to Paris. I would be delighted to organize every detail of another stay with us. Thank you very much once again for your crucial feedback. Looking forward to the pleasure of welcoming you back, Respectfully yours, Clara Lefranc, Guest Relations.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ありがとうございました。 ティッシュの補充がされていなかったことが残念でしたが、とても良いホテルでした。 スタッフの方も親切に対応くださいました。
2019 年 4 月に 6 泊滞在
Vincent Laugeryからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 8 日)
お客様 この度はホテル デュ コレクショナー アルクドゥトリオンフご利用いただきまして誠にありがとうございました。 当ホテルでのお客様のご滞在がご希望に添えるものではなかったことに、心よりお詫び申し上げるとともに、率直にご意見くださいましたこと感謝申し上げます。 またお客様に当ホテルにお越しいただいた際にはご満足いただけるサービスをご提供できるようにスタッフ一同精進してまいります。 またのお越しを、心よりお待ちしております。 フロントデスクのビンセント

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 4 月に 3 泊滞在
GR EPからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 21 日)
Dear Guest, First of all, we apologize for the delay of our reply. We would like to thank you for your stay at the Hôtel du Collectionneur and for sharing your feedback with us. We are glad to discover that you enjoyed your experience. We are looking forward to welcoming you back in a near future, and having the pleasure of serving you again. Sincerely, Elise Pontoizeau, Guest Relations.

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
水漏れに対応してくれなかった
2019 年 3 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
凱旋門とシャンゼリゼ通りにに近く、スーパー、コインランドリーも近くにあり、食事をするところも近くにいろいろありとても便利でした。 ホテルで無料で貸し出しの携帯電話が繋がらなくフロントに何度も言いに行き無駄な時間を使う羽目に。諦めて、ほっておき、チェックアウトの1日前に取りに行ったところ、日本語を話せる、スタッフが現れ、日本語で携帯電話を設定してくれたとのこと。もう少し早く、対応してくれたらよかったのにとおもいました。 それ以外は、5星ホテルなので接客はすごくよかったです。
2019 年 1 月に 3 泊滞在
Executive Assistant からの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 24 日)
Dear Guest, Thank you for choosing the Hotel du Collectionneur for your recent stay in Paris and for taking the time to review us on Expedia.com. We are glad to note that you were overall satisfied with your recent experience. We have also well noted your remarks regarding hotel smart phone and we would like to reassure you that the necessary has been made to avoid recurrence of the situation. Please accept our most sincere apologies for the upset caused. Also, thank you for complimenting the staff and the service as this will be a source of motivation to all of us. Dear Guest, we will be happy to have the opportunity to welcome you back very soon and meanwhile remain at your entire disposal for any further assistance you may need. Warm regards from Paris, Mira Executive Assistant

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
コンシェルジュが素晴らしく良かった。朝ブッフェも美味しい。バスルームはシャワーもバッチリでてとても清潔。スパが無料だったのに水着がなく入れなかった。部屋に水が用意されてない。三日間出かけにフロントに寄って部屋に持って来てもらった。
2018 年 12 月に 3 泊滞在
Lilia Lindrecからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 7 日)
Dear Guest, We would like to thank you for your kind review. It is a real pleasure to know that you had a pleasant stay in our parisian mansion. Your feedback is very much appreciated, it will help us to improve our quality of service to reach the quality we aim. The entire team of the Hotel du Collectionneur wish you a very happy new year and we hope to welcome you back soon in our Art Deco Hotel. Kind regards, Lilia Lindrec Executive Assistant

8/10 (良い)

RKR、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
老舗のホテルっといった落ち着いた印象のホテルで、エントランスや中庭も広々としていて、何より従業員の皆さんの感じがとても良く、親切に色々対応してくださいました。 ただお部屋は、まぁパリのホテルですので狭いのは仕方がないのですが、アメニティーがとても残念、、ドライヤーは無く、3名の宿泊なのに何度言ってもタオルやカップなどが2組がデフォルトで、後から持って来てもらうという煩わしさがありました。ただ、大きなアイロン台とアイロンは完備なので、スーツケースの中でシワになった服を綺麗に出来たのは有り難かったです。また、シャワールームとバスタブが別々にあるのも便利でした。 立地は静かな環境ではあるものの、メトロの駅から少し距離があるのと、周りは住宅地のような場所なのでちょっとしたお買い物などもしにくいのが難点でした。 全体的にはまぁまぁの印象でした。
2018 年 8 月に 6 泊滞在

4/10 (不満)

seichan、上海

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
明らかにアメニティグッズが使い回しの物が置かれていました。クレームを訴えると部屋をランクアップしてくれたりとサービスをしてくれましたが、その後のサービスの向上は見込めず、連泊する中で、アメニティの補充に「水」がなかったり、レストランで注文した物が中々来なかったりと不満でした。フロントスタッフなどに、不満はありませんが、それ以外のスタッフの対応にムラがあり、5星とは言い難いもので残念でした。
2018 年 8 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
素晴らしいホテル
非常に良いホテルで総合力が高いと思います。フロントもスタッフも素晴らしくベルの方もタクシーを積極的に捕まえてくれたり親切でした。ただ時間帯によってはフロントもコンシェルジュも恐ろしく混んでいるので、少し時間の余裕は必要。
2018 年 7 月に 2 泊滞在
Executive Assitsant からの返信 (投稿日 : 2018 年 7 月 30 日)
Dear Guest, Thank you for staying recently with us and for taking the time to share your positive experience. We are glad to note that you appreciated your stay, more particularly the service offered by front desk and concierge teams. Your compliments are truly rewarding and motivating to us and we will be pleased to share them with the entire team. Dear Guest, we look forward to welcoming you back at the Hotel du Collectionneur in the not too distant future and to serving you again. Sincerely yours, Executive Assistant

8/10 (良い)

Benjamin、Bracken Ridge

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Beautiful hotel with very friendly staff and amazing amenities. Close to metro and bus services to get around Paris. Lots of options for dining within the hotel and close by.
2024 年 5 月に 2 泊滞在
EAからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
Dear valued guest, Thank you for your recent stay and for taking the time to share you experience with our Expedia community. We are really happy to note that you are overall satisfied with your recent stay and that you appreciate the beauty of our hotel, the friendliness of our team members and our nice central location. Thank you for you kind compliments and we all look forward to welcoming you back very soon. Kindest regards, Sincerely yours, Executive assistant

4/10 (不満)

Rita

カップルで旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
For a 5 star hotel, it was very noisy in the lobby, police blocking the entire street and difficult to get food delivered. Ordered champagne for the room and it arrived 3 days later after going to the front desk.
2024 年 5 月に 5 泊滞在
EAからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 28 日)
Dear valued guest, Thank you for your recent stay and for taking the time to review us on the site Expedia.com. We are sad to note that your stay was not up to your expectations. Please accept our most sincere apologies for any upset or inconvenience caused. We are sincerely sad if besides our efforts to avoid any inconvenience related to a state delegation staying with us during the period of your stay, you have been disturbed in any possible way.Dear valued guest, we all hope to have the chance to welcome you back soon and to serve you again, Kindest regards from the entire team, Sincerely yours, Executive assistant

10/10 (非常に良い)

Leigh

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Zichen

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
This is the most disappointing 5 star hotel I have ever stayed in. I don't know how this hotel was rated as a 5 star hotel. What surprised me the most, disappointed me, and infuriated me was actually when I went to the bathroom at night, there were two huge cockroaches sprawled on the toilet, and I'm not exaggerating in any way, close to the size of the palm of my hand. So I would like to ask how the hotel is sanitized and disinfected? This is a huge hygiene hazard for customers! I myself am very sensitive to bacteria as well as viruses, and the cockroaches were even likely to have crawled through the cups we used to brush our teeth and drink water. I can't believe this is a 5-star hotel with great reviews! For service wise, there was nothing very amazing about it. The concierge, front desk, and room service were all what a 5 star hotel should be. So I don't think there is anything commendable in terms of service On top of that, the amenities in the hotel room were poorly maintained, the plumbing on the side of the toilet was exposed and you could even see the siding! I seriously doubt that cockroaches are following these pipe cracks into my restroom. The bathroom was poorly designed, the rosette head was old as well as not being able to easily adjust the direction, there was very little water flow, and the bathtub was stained and cracked. I think taller people would have a tough time taking a shower.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
EAからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 23 日)
Dear valued guest, First of all, we would like to thank you for your recent stay and for taking the time to review us on Google My Business. We are really sad to read about your disappointment from your recent stay and would like to extend our most sincere apologies for any inconvenience or upset caused. Please rest assured that your comments have been taken very seriously and your room has been inspected in details by our Executive Housekeeper in person. Even if no insects could be found, a professional preventive treatment has been applied by a specialized company. Dear valued guest, we truly hope you will give us the chance to restore your faith in our services at the occasion of your eventual next trip to Paris and meanwhile we remain at your entire disposal for any further information or assistance you may need. Kindest regards from the entire team, Sincerely yours, Executive assistant

10/10 (非常に良い)

Laura

家族旅行
Wonderful stay! Loved everything about this
2024 年 5 月に 3 泊滞在
EAからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 23 日)
Dear valued guest, It is a pleasure to hear that you enjoyed a wonderful stay with us! Thank you for taking the time to review our hotel! We all hope you will come back and visit us soon !Warmest regards, Sincerely yours, Executive assistant

10/10 (非常に良い)

Nicole

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Amazing hotel! Concierge was so helpful! Will definitely be staying here again!
2024 年 5 月に 3 泊滞在
EAからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 23 日)
Dear valued guest, We were thrilled to welcome you at the Hotel du Collectionneur and we thank you for taking the time to post such gracious rating. We genuinely appreciate your compliments for our Concierge team helpfulness and we all look forward to your next visit!Kindest regards,Sincerely yours,Executive assistant

10/10 (非常に良い)

Vinay

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent property, friendly staff, close proximity to top attractions and shopping. Ticks all the boxes
2024 年 4 月に 2 泊滞在
EAからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 24 日)
Dear valued guest, Thank you for your recent stay and for taking the time to share your positive experience on the site Expedia.com. We all look forward to welcoming you back soon, Kindest regards, Sincerely yours, Executive assistant

10/10 (非常に良い)

Izeyah

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent experience I would definitely stay here again
2024 年 4 月に 4 泊滞在
EAからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 10 日)
Dear Traveler, We are glad to note that you fully enjoyed your stay and we would like to thank you for sharing this rating !!It will be a pleasure for us to welcome you back soon at the Hotel du Collectionneur at the occasion of your next trip to Paris !Sincerely yours, Executive Assistant

10/10 (非常に良い)

Sowmya

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Love the place , staff very friendly and location was very good
2024 年 5 月に 4 泊滞在
EAからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 10 日)
Dear valued guest, Thank you for reviewing us following to your recent stay at the Hotel du Collectionneur. We are glad to know that you enjoyed overall our hotel, our nice central location, the friendliness of our team and we all look forward to welcoming you back very soon !Kindest regards, Sincerely yours,Executive Assistant

2/10 (非常に不満)

aicha

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
I am very upset with this hôtel terrible customer service Hôtel very old Agent in the desk service very rude I don’t recommend this hotel
2024 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

María

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Is a beautiful hotel in a quiet street. Staff very helpful. Concierge lady not so much. Either she didn’t know or didn’t wanted to speak with us. First two days maid service was excellent; after that very careless. Had to ask the front desk to get their attention and still… Other than that the hotel is great!
2024 年 4 月に 5 泊滞在
EAからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 10 日)
Dear valued guest, Thank you for your recent stay and for taking the time to review us on the site Expedia.com. We are glad to know that you are overall satisfied with your stay and that you appreciated our team members helpfulness. Also please rest assured we have well noted and taken in consideration all your comments and we would like to reassure you that the necessary reminders and actions have been be taken to avoid recurrence. Dear valued guest, perhaps we may suggest that you contact us at the occasion of your eventual next stay with us and we will be pleased to facilitate you next stay and to ensure it will be a truly successful one, Warmest regards from the entire team, Sincerely yours, Executive assistant

10/10 (非常に良い)

Jade

2024 年 2 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ralph

2024 年 3 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Yohan

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Outstanding! The best hotel in Paris
2024 年 3 月に 4 泊滞在
EAからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 10 日)
Dear valued guest, Thank you very much for staying with us and for sharing your positive experience following to your stay.It is a pleasure to know that you truly enjoyed your stay at the Hotel du Collectionneur and we all look forward to welcoming you back very soon for another outstanding experience !Kindest regards,Executive Assistant

10/10 (非常に良い)

Sarah

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Good
2024 年 4 月に 7 泊滞在
EAからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 10 日)
Dear valued guest, Thank you for taking the time to share your rating following to your stay with us. We hope you will come back and visit us soon again, Warmest regards, Executive assistant

10/10 (非常に良い)

Boy Dennis

2024 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Elena

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The property was very comfortable and easy access to neighboring areas.
2024 年 3 月に 3 泊滞在
EAからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 24 日)
Dear valued guest, Thank you very much for choosing the Hotel du Collectionneur and for taking the time to share share your positive experience following to your stay. It is a pleasure to read that you truly enjoyed your stay at the Hotel du Collectionneur as well as our nice central location close to the Arc de Triomphe and the Champs Elysées. We all look forward to welcoming you back very soon!With warmest regards, Executive Assistant

10/10 (非常に良い)

TaKecia D

家族旅行
The hotel and service is excellent!!
2024 年 4 月に 4 泊滞在
EAからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 24 日)
Dear valued guest, Thank you for reviewing us following to your recent stay at the Hotel du Collectionneur. We are glad to know that you are overall satisfied with your stay and that you appreciated more particularly the quality of service. Thank you for the nice compliments for the team !Looking forward to welcoming you back very soon !Kindest regards, Sincerely yours,Executive Assistant

10/10 (非常に良い)

Michelle

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Advertised with views of the Eiffel Tower however only a few rooms offer this view
2024 年 4 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

free

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Alejandro

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Al around good Hotel, but nothing extraordinary
2024 年 4 月に 3 泊滞在
EAからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 24 日)
Dear valued guest, Thank you for reviewing us following to your recent stay at the Hotel du Collectionneur. We are pleased to know that you are overall satisfied with your experience and we all look forward to welcoming you back very soon !Warmest regards, Sincerely yours, Executive Assistant

10/10 (非常に良い)

Brittney

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great hotel. Stayed there with my family and they loved it.
2024 年 4 月に 4 泊滞在
EAからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 24 日)
Dear valued guest, We are really happy to note that you enjoyed your family stay with us and we would like to thank you for sharing this rating !!It will be a pleasure for us to welcome you back soon at the Hotel du Collectionneur at the occasion of your next trip to Paris !Kindest regards from the entire team, Sincerely yours, Executive Assistant

10/10 (非常に良い)

Taina

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The front desk gave us an early check in, that was awesome. I really appreciated that.
2024 年 3 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Cynthia

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 4 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

RONG

気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Terrible service and noisy room.
2024 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

ALBERT

2024 年 4 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Aditya、San Jose

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent property but the breakfast staff were very not flexible with timing (they close exactly at 10) with people waiting at the door.
2024 年 3 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Maritza

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
My experience at this hotel was very disappointing. From the first day, I encountered several issues, including the lack of basic bathroom amenities such as shampoo, soap, and conditioner. Additionally, the phone in the room was not working, and the air conditioning was malfunctioning. Despite requesting compensation from the management, I only received a bottle of water in the room, with no further action taken to address the problems. Even after expressing my dissatisfaction and requesting a complimentary day's stay, the management did not agree to my request. In summary, my stay at this hotel was frustrating and disappointing. For these reasons, I rate it one star and would not recommend this place to other travelers. I do not plan to return in the future.
2024 年 3 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kevin

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Amazing experience
2024 年 2 月に 1 泊滞在
EAからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
Dear valued guest, We are happy to know that you enjoyed an amazing experience at the Hotel du Collectionneur and we would like to thank you for taking the time to share your gracious rating!We all will be thrilled to to have the chance to welcome you back soon !With warmest regards, Sincerely yours, Executive assistant

10/10 (非常に良い)

Erick、los reyes la paz

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Está cerca del metro y del arco del triunfo, muy elegante y el desayuno es fantástico 10 de 10 los alimentos.
2024 年 3 月に 2 泊滞在
EAからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
Dear valued guest, Thank you for your recent stay and for taking the time to share your gracious rating! We are happy to know that you enjoyed our hotel in general and more particularly our breakfast. The team will be happy to know that we could meet your expectations on this particular point. Dear valued guest, we all hope you will come back and visit us soon again, Kindest regards from the entire team,Sincerely yours, Executive assistant