プール

ハイアット リージェンシー パリ エトワールの口コミ

4 out of 5
ハイアット リージェンシー パリ エトワール
3, Place du Général Kœnig, Paris, Paris

口コミ

8.8

非常に良い

評価 10 - 1005 件の口コミ中 593 件が非常に良い" "
評価 8 - 1005 件の口コミ中 266 件が良い" "
評価 6 - 1005 件の口コミ中 79 件が普通" "
評価 4 - 1005 件の口コミ中 30 件が不満" "
評価 2 - 1005 件の口コミ中 37 件が非常に不満" "

9.2/10

清潔度

8.8/10

スタッフとサービス

8.6/10

設備とサービス

9.0/10

施設のコンディションと設備

9.0/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

toshita

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
クラブアクセスはとてもユースフルでした。
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Markからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Dear guest,Thank you for your review, following your stay at Hyatt Regency Paris Étoile.It was a pleasure to welcome you and we are glad to hear that you enjoyed your club acces!Looking forward to the pleasure of welcoming you back soon!

10/10 (非常に良い)

Harada、Kawaguchi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Ramyからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 27 日)
Dear Harada,Thank you so much for sharing your feedback regarding your recent stay at Hyatt Regency Paris Etoile.We are delighted you enjoyed your stay at our hotel and we will happily share your comments with the whole team.We look forward to welcoming you again in the near future.Kind regards,RamyOnline Guest Relations - Hyatt Regency Paris Etoile

10/10 (非常に良い)

Masahiro

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The location of the hotel is very nice. It was walking distance to the New Year's countdown event at the ARC. The hotel staff was very friendly and helpful. Our family enjoyed our stay at the hotel.
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Constance Debruyne Online guest relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Dear Masahiro, Thank you for taking the time to share your feedback with us regarding your stay at Hyatt Regency Paris Étoile.We are very pleased to read that you enjoyed your stay and especially the central location of our hotel. Be assured that your comments have been shared with the entire team.Looking forward to the pleasure of welcoming you back soon!

8/10 (良い)

YUMI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 12 月に 6 泊滞在
.からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Dear Yumi, Thank you very much for your review, following your stay at Hyatt Regency Paris Étoile. We sincerely thank you for your review and we look forward to welcoming you back in the near future. Very best regards, Ronan - online guest relation manager

10/10 (非常に良い)

hiromi

2023 年 12 月に 1 泊滞在
Ramyからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 27 日)
Dear HiromiThank you so much for sharing your feedback regarding your recent stay at Hyatt Regency Paris Etoile.We are delighted you enjoyed your stay at our hotel and we will happily share your comments with the whole team.We look forward to welcoming you again in the near future.Kind regards,RamyOnline Guest Relations - Hyatt Regency Paris Etoile

10/10 (非常に良い)

Kazuhiko

2023 年 11 月に 3 泊滞在
.からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 13 日)
Dear Kazuhiko, Thank you very much for your review, following your stay at Hyatt Regency Paris Étoile. It will be a pleasure to welcome you back to the Hyatt Regency Paris Étoile during your future stays in the French capital. We remain at your entire disposal. Very best regards, Ronan - online guest relation manager

10/10 (非常に良い)

Hironori

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
great
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Paola - Online Guest Relation Agentからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 3 日)
Dear Hironori,Thank you for taking the time to share your feedback with us regarding your stay at Hyatt Regency Paris Étoile. It is a pleasure to read your kind word about your stay in our hotel, as we take pride in making our guests’ stay the most memorable one. Looking forward to the pleasure of welcoming you back soon!

8/10 (良い)

KOIZUMI

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
場所もそんなに悪く無いし、スタッフも良いです。ただ、エアコンの調整がやり難いのと排水が良く無いです。部屋数が多いのでこの問題を解決するのは容易では無いでしょうね、でも楽しく過ごせました。
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Louise - Guest Online Relation Agentからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 29 日)
Thank you for your review, following your stay at Hyatt Regency Paris Étoile.It was a pleasure to welcome you and we are sorry to hear that you encountered some difficulties. However, we are glad to hear that you enjoyed the hotel overall and your stay.We sincerely thank you for your review and we look forward to welcoming you back in the near future.

4/10 (不満)

TSUYOSHI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Room differed views with my reserved conditions.
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Paola - Online Guest Relation Agentからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 14 日)
Dear Tsuyoshi,Thank you for taking the time to share your feedback with us regarding your stay at Hyatt Regency Paris Étoile.We are disappointed to hear that our property did not meet your expectations, especially concerning your booking.Looking forward to the pleasure of welcoming you back soon!Best regards.

10/10 (非常に良い)

Tamie

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋から見えるエッフェル塔が最高。ラウンジのお食事もとても美味しかったです。
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Paola Online Guest Relation agentからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 14 日)
Dear Tamis,It is such a pleasure to read your wonderful comments further to your recent stay at the Hyatt Regency Paris Étoile. It is a pleasure to read your kind words about your stay in our hotel, as we take pride in making our guests’ stay the most memorable one. We sincerely thank you for your review and we look forward to welcoming you back in the near future.Best regards.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適に過ごすことが出来て良かった。
とても快適に過ごすことが出来て、満足しています。 ベッドの寝心地が良かったので、疲れが取れました。 バスタブがなかったのが、少し残念でしたが、その他はとても良かったです。 朝食のバイキングは、とてもボリューミーで美味しいものでした。 部屋からの眺めも、とても良かったです。
2023 年 8 月に 5 泊滞在
Thanh Toi - オンライン ゲスト リレーション チームからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 23 日)
ハイアット リージェンシー パリ エトワールでのご滞在に関して、ご意見をお聞かせいただきありがとうございます。特にこのような特別な機会に、私たちとの時間をどれほど楽しんでいただけたかを読んで、本当にうれしく思います。フランスの首都での今後のご滞在の際には、ハイアット リージェンシー パリ エトワールにまたお越しいただければ幸いです。

10/10 (非常に良い)

OYAMA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 7 泊滞在
Thanh Toi - Online Guest Relations Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 23 日)
Dear Oyama,Thank you for taking the time to share your feedback with us regarding your stay at Hyatt Regency Paris Étoile.It is a pleasure to read your kind words about your stay in our hotel, as we take pride in making our guests’ stay the most memorable one. We sincerely thank you for your review and we look forward to welcoming you back in the near future.

10/10 (非常に良い)

SHUNSUKE

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフは皆さん親切で、ホテルも清掃が行き届いており非常に心地よい時間を過ごせました。
2023 年 8 月に 7 泊滞在
PARHRからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 12 日)
Dear Shunsuke,It is such a pleasure to read your wonderful comments further to your recent stay at the Hyatt Regency Paris Étoile.It is a pleasure to read your kind words about your stay in our hotel, as we take pride in making our guests’ stay the most memorable one. We sincerely thank you for your review and we look forward to welcoming you back in the near future.Clement - Online Guest Relations Team

10/10 (非常に良い)

TARO

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
スタッフが日本好きな方が多く、とてもフレンドリーでした!子供にも優しく親切です。 エッフェル塔ビューは、パリ祭の花火もバッチリ見えました。 朝食のビュッフェはパン、生ハムチーズ、フルーツ、オムレツなど、美味しくおすすめです。 直結の地下スーパーで飲み物、紙コップ、衛生製品、食品、おつまみ、菓子、土産、定番のバターまで買うことができました 鉄道のるのはすぐ、レストランも近くに沢山! 凱旋門も20分ほど散歩して歩けます! タクシーも毎回すぐ乗れました! 残念なのは構造上、シャワーブースの排水がうまくできず、ジャブジャブになることでした。 でも、私は空港に行く直前にバターと冷凍枝豆を買い、スーツケースに入れ持ち帰れたこと、エッフェル塔が見れたことが凄くプラスだったので、次もまた利用したいです。
2023 年 7 月に 4 泊滞在
Emma - Online Guest Relation Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 27 日)
Dear Taro,It is such a pleasure to read your wonderful comments further to your recent stay at the Hyatt Regency Paris Étoile.We are very pleased to read that you enjoyed your stay and especially our staff professionalism and our impressive views.Please be assured that I have shared your feedback with the concerned team, this is very rewarding for all of us.We hope to have the pleasure of welcoming you back at our brand new Hotel for your future stop-overs to Paris.Best regards.

4/10 (不満)

Toshiyuki

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス
・館内施設・部屋自体は問題なし。 ・フロントスタッフにも問題なし。 ・コンシュルジュが複数名居る際には、内輪のお喋りに忙しく、彼ら(彼女ら)のお喋り終了まで要望を聴いてもらえなかった。 ・コンシュルジュにハウスキーピング・サービスの不備を伝えたが、その時は解決したものの、同じ事が再発した。顧客から挙がった問題への解決意識が希薄。 ・ハウスキーピングの不備が多過ぎる:①無料提供のミネラルウオーター提供漏れ ②タオル・バスマットの提供漏れ ③部屋の清掃漏れ(朝食後外出し 夕刻戻ったところ、清掃未完。別の部屋を清掃中のスタッフにクレームし、対応させた)←一泊5万円のHyattクラスではあり得ない事例(少なくとも私は初体験)。
2023 年 7 月に 4 泊滞在
Mathildeからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 21 日)
Dear M.Toshiyuki We are disappointed to learn that our property did not meet your expectations, particularly with regard to housekeeping. Be assured we pay all our attention to your feedback in order to improve our guests' experience at the hotel.All our teams remain at your entire disposal. Looking forward to the pleasure of welcoming you back soon! Very best regards, Mathilde - Online Guest Relations Team

6/10 (普通)

KEIJI

2023 年 2 月に 4 泊滞在
PARHRからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 21 日)
Thank you for taking the time to share your feedback with us regarding your stay at Hyatt Regency Paris Étoile.

8/10 (良い)

Yoshitaka

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 7 月に 3 泊滞在
Reservation teamからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 25 日)
Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay at Hyatt Regency Paris Etoile. We are delighted you enjoyed your stay at our hotel. We look forward to welcoming you again in the near future. Kind regards, Reservation team

10/10 (非常に良い)

Takaaki

出張
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
エッフェル塔と パリの街の眺めが最高でした クラブフロアに宿泊しましたが あえてクラブフロアにしなくても 最上階の バーで楽しむのが良い感じです クラブフロアの方向けの エグゼラウンジからは エッフェル塔がほぼみえません
2021 年 9 月に 1 泊滞在
The front desk teamからの返信 (投稿日 : 2021 年 10 月 5 日)
Dear Takaaki, We thank you very much for taking the time to give us a feedback on your stay. We are pleased to know that you enjoyed the view over Paris and the Effeil Tower. It is true that from the private lounge, you can enjoy a view on another Paris neighborhood, however you the Windo bar is perfectly located facing the Effeil Tower as you have noticed. We hope to welcome you again during your next stay in the city. Best regards,

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
2020 年 12 月に 2 泊滞在
L'Equipe de Réceptionからの返信 (投稿日 : 2020 年 12 月 29 日)
Cher Monsieur/Madame, Nous tenons à vous remercier d’avoir choisi le Hyatt Regency Paris Etoile lors de votre récent séjour à Paris. Cependant nous avons été navré d’apprendre que vous n'avez pas été satisfait par nos services. Nous vous prions d’accepter nos plus sincères excuses pour les désagréments que vous avez rencontrés. Au Hyatt Regency Paris Etoile, nous sommes très attachés à offrir à chacun de nos clients des services et prestations d’une qualité irréprochable et nous sommes donc navrés de constater que nous n’avons pas su répondre à vos attentes. Dans l’attente du plaisir de vous recevoir, à nouveau, au sein de notre établissement, je vous remercie de nous offrir l’agréable opportunité d’être de meilleurs hôtes et nous nous tenons à votre disposition pour toute éventuelle assistance, à l’avenir. Bien cordialement

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great Nice view
2020 年 9 月に 1 泊滞在
Charlotte Roulotからの返信 (投稿日 : 2020 年 9 月 19 日)
Dear Anonymous, Greetings from Paris and thank you for choosing the Hyatt Regency Paris Etoile on your recent travel, and for taking the time to complete our guest feedback questionnaire. We are pleased you have enjoyed your stay with us and have carried back pleasant memories of our hotel and our services. We will certainly share your appreciation with all our employees. Thank you again for being our guest, we hope to welcome you soon again in our property. Most sincerely,

10/10 (非常に良い)

kunie

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
アクセス、エッフェル塔ビューが最高
空港からライン2のバスでポルトマイヨの停留所がこのホテルの前に止まります。帰りも同じバス停で空港に30分で着きました。 そして、何より、私達が泊まったのは、25階のエッフェル塔が見えるツイン。朝焼けのパリとエッフェル塔、夜は凱旋門のライトアップも左に見えながら、エッフェル塔の毎時5分行われるシャンパンフラッシュを堪能出来ます。 エッフェル塔ビューで予約すること、朝食がとても良いので、朝食付きをおすすめします、
2020 年 3 月に 2 泊滞在
MMからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 11 日)
Dear Kunie, It is a real pleasure to read your wonderful comments and recommendations further to your recent experience at Hyatt Regency Paris Etoile. We are all looking forward to welcome you back to our brand new Hotel and showing you the very best of our hospitality. With my best regards, Michel Morauw General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
エッフェル塔の景色、毎日水が貰える、フロントの対応がよかったです。 オペラから離れてるので立地はまずまずでした。 お風呂の温度調整が少し難しかった。
2020 年 2 月に 4 泊滞在
MMからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 27 日)
Dear Guest, It is a real pleasure to read your wonderful and positive comments further to your recent experience at Hyatt Regency Paris Etoile. Your valuable comments regarding the variation of temperature of the water in the shower have been shared with our Engineering Managers for appropriate actions in order to improve our quality of service. We are all looking forward to welcoming you back soon to our brand new Hotel ! With my best regards, Michel Morauw General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2020 年 2 月に 2 泊滞在
MMからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 19 日)
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share your positive feedback further to your recent experience at Hyatt Regency Paris Etoile. We are all looking forward to welcoming you back soon to our brand new Hotel ! With my best regards, Michel Morauw General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
快適。
2020 年 2 月に 6 泊滞在
MMからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 19 日)
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share your positive feedback further to your recent experience at Hyatt Regency Paris Etoile. We are all looking forward to welcoming you back soon to our brand new Hotel ! With my best regards, Michel Morauw General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 2 月に 4 泊滞在
MMからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 15 日)
Dear Guest, Thank you for having taken the time to share your positive feedback further to your recent stay at Hyatt Regency Paris Étoile. We are all looking forward to welcome you back to our brand new Hotel. With my best regards, Michel Morauw General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 2 月に 2 泊滞在
MMからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 10 日)
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share your positive feedback further to your recent experience at Hyatt Regency Paris Etoile. We are all looking forward to welcoming you back soon to our brand new Hotel ! With my best regards, Michel Morauw General Manager

8/10 (良い)

R、日本

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
部屋は清潔で静か。エッフェル塔ビューの部屋にしたので朝から晩までエッフェル塔が見れ1時間ごとに輝くシャンパンシャワーを楽しめました。立地はとてもよくホテル直結でスーパーやレストランもあり、近場にはレストランがたくさんあり食事には困りません。フロントの対応もいいのですが、室内のアメニティに問題があります。歯ブラシはありません。水もスーパーで買います。シャンプー&コンディショナー、ボディソープは女子二人なら足りないくらい小さなボトルです。しかし、外出前にメモして、紙カップ、コーヒー、シャンプー等メモを置いておけば補充しておいてくれます。普通は補充するのが当たり前なんですが(苦笑)できるスタッフとできないスタッフがいるのではないでしょうか?チップも置いていってるのに、そこだけが残念でした。
2020 年 1 月に 6 泊滞在
MMからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 7 日)
Dear Guest, It is a real pleasure to read your wonderful comments and recommendations further to your recent experience at Hyatt Regency Paris Etoile. Please be advised that all the amenities are at available upon request by dialing "0" from your room phone. We are all looking forward to welcoming you back soon to our brand new Hotel ! With my best regards, Michel Morauw General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 5 泊滞在
MMからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 10 日)
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share your recent and positive experience at Hyatt Regency Paris Etoile. We are all looking forward to welcoming you back soon to our brand new Hotel ! With my best regards, Michel Morauw General Manager

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
予約した部屋と違う部屋を案内された。エクスペディアの予約画面見せようとしても、いらないって払う仕草されて、そのくせパスポートの名前で検査して、チェックインに15分かかったのに、違うタイプの部屋だった。
2019 年 12 月に 1 泊滞在
MMからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 10 日)
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share your recent experience at Hyatt Regency Paris Etoile. Your disappointment and frustration regarding the room assignment have been shared with our Front Office Manager for appropriate actions, in order to improve ou quality of service and to ensure that future guests do not experience the challenges that you have described. I strongly hope to have the pleasure to demonstrate you that our teams can be better hosts upon a next reservation at our property. With my sincere regards, Michel Morauw General Manager

4/10 (不満)

Risa

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 2 泊滞在
MMからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
Dear Risa, Thank you so much for taking the time to share your recent experience at Hyatt Regency Paris Etoile. I strongly hope to have the pleasure to demonstrate you that our teams can be better hosts upon a next reservation at our property. With my sincere regards, Michel Morauw General Manager

10/10 (非常に良い)

FUY

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
・4階のキングサイズベッドに宿泊しました。 ・エッフェル塔が見える部屋ではありませんでしたが、遠くにモンマントルの丘が見えて夜景も綺麗でした。 ・ポットの中に水が残っていて残念でしたが、それ以外は綺麗で快適でした。 ・シャワーの水圧が強くて嬉しかったです。 ・冷蔵庫も設置されていて助かりました。 ・RER、メトロも徒歩圏内です。 ・空港へのダイレクトバス停留所が近くて便利です。 ・凱旋門にも徒歩圏内です。 ・直結のショッピングモールの中にPAULやSTARBUCKS、スーパーマーケットがあるので便利です。 ・朝食はホットミールもあって美味しかったです。 ・朝のピーク時にはエレベーターが混雑して、なかなか乗れませんでした。(10分くらい待った) ・総じて大満足のホテルでした。ありがとうございました。
2019 年 11 月に 2 泊滞在
MMからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 3 日)
Dear Fuy, It is a real pleasure to read your wonderful and positive feedback comments further to your recent experience at Hyatt Regency Paris Etoile. We are all looking forward to welcoming you back soon to our brand new Hotel ! With my best regards, Michel Morauw General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 11 月に 2 泊滞在
MMからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 12 日)
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share your great and positive feedback, further to your recent experience at Hyatt Regency Paris Etoile. We are all looking forward to welcoming you back soon to our brand new Hotel ! With my best regards, Michel Morauw General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
無料の水がなかったこと。
2019 年 11 月に 1 泊滞在
MMからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 24 日)
Dear Guest, Thank you for having taken the time to share your feedback comments further to your recent stay at Hyatt Regency Paris Étoile. Your valuable comments have been shared with our Director of Rooms for appropriate actions in order to improve our guests comfort. With my sincere regards, Michel Morauw General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
エッフェル塔が見える部屋で最高でした。
2019 年 10 月に 3 泊滞在
MMからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 5 日)
Dear Guest, It is a real pleasure to read your wonderful feedback comments further to your recent stay at Hyatt Regency Paris Etoile. We all look forward to welcoming you again soon at our brand new Hotel With my best regards, Michel Morauw General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 10 月に 1 泊滞在
MMからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 3 日)
Dear Guest, Thank you for having taken the time to share your great feedback further to your recent stay at Hyatt Regency Paris Étoile. With my best regards, Michel Morauw General Manager

8/10 (良い)

ポチ

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
下層階であったが、改装していたのか上の階より綺麗だった。 エレベーターが故障していて非常階段で利用させられたのが残念だった。
2019 年 10 月に 2 泊滞在
MMからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 3 日)
Dear Guest, It is a real pleasure to read that you enjoyed your recent stay at Hyatt Regency Paris Étoile, despite an issue regarding the lifts. Your valuable comments have been shared with our Safety Department for appropriate actions in order to improve our guests’ comfort and our quality of service. with my sincere regards, Michel Morauw General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
靴べらがなかった 歯ブラシが無かった
2019 年 10 月に 2 泊滞在
MMからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 22 日)
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share your recent and positive experience at Hyatt Regency Paris Etoile. Kindly be noted that any amenities in guest room are available upon request by calling "0" from the room phone. We are all looking forward to welcoming you back soon to our brand new Hotel ! With my best regards, Michel Morauw General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
エレベータシステムが最初は判りにくいが、行きたい階を入力すると使えるエレベータが表示されるシステムでとても合理的で便利だった。受付の深夜~早朝のフロント係がとてもサービスが良く感激した。空港直行のバス停も近く、交通の便も良く、部屋も綺麗でとても良かったです。朝食は素晴らしい。ショッピングモールも繋がっていて、文句なしです。
2019 年 10 月に 2 泊滞在
MMからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 16 日)
Dear Guest, It is a real pleasure to read all your positive comments further and recommendations to your recent stay at Hyatt Regency Paris Etoile. We are all looking forward to welcoming you back soon to our brand new Hotel ! With my best regards, Michel Morauw General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
3度目の宿泊で、今回は二泊しました。 エッフェル塔側の高層階を予約していたので目の前にエッフェル塔が。 夜8時からジャストタイムで点滅します。今回(2019年10月)は乳がん撲滅キャンペーンで、ピンク色に輝いていました。 部屋は狭いです。バスタブもありません。朝食は値段は高いのにビックリするほどマズかったです。唯一、フレッシュジュースはまあまあ。 しかし、ホテルに隣接している商業ビルにPaulやスタバ、有名ケーキ店のアンジェリーナ、特大スーパーもあり、メトロの1番線なのでどこへ行くにも便利。 今回、感心したのは、コップ類がガラスや陶器ではなく、紙コップやプラスチックカップに変わっていたこと。 世界的潮流で、ホテルのコップ類の不衛生さが問題視されている中、ビニールパッケージされたコップが置かれていたのは「さすがHyatt」。
2019 年 9 月に 1 泊滞在
MMからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 15 日)
Dear Guest, It is a real pleasure to know that your recent stay has been enjoyable, despite the quality of food offered upon Breakfast, you have experienced. Obviously, your valuable comments have been shared with our F&B Managers for appropriate actions in order to improve our quality of service. We are all looking forward to welcoming you back soon to our brand new Hotel ! With my best regards, Michel Morauw General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
近場の地下鉄がクローズ
2019 年 9 月に 2 泊滞在
MMからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 30 日)
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share your recent experience at Hyatt Regency Paris Etoile. We are looking forward to welcoming you back soon to our brand new Hotel ! With my best regards, Michel Morauw General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
滞在中に財布を忘れたのですが、キープしてくれてます。まだ届いてないので、サイトからも急ぎ送ってもらうように言ってくださると助かります。取りおいていただいた感謝も添えて。
2019 年 9 月に 4 泊滞在
MMからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 27 日)
Dear Guest, It is a real pleasure to read all your wonderful comments further to your recent stay at Hyatt Regency Paris Etoile. Kindly be noted that your wallet will be shipped, shortly, to your address by our Lost & Found Department. We are looking forward to welcoming you back soon to our brand new Hotel ! With my best regards, Michel Morauw General Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
ぱっと見は綺麗に見えたのですが、良く見ると洗面所のガラス扉が片面外れそうになっていたり、ドライヤーが壊れていて、交換したもそれも壊れていた。
2019 年 9 月に 1 泊滞在
MMからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 17 日)
Dear Guest, thank you for having taken the time to share your feedback further to your recent stay at Hyatt Regency Paris Étoile. Your valuable comments regarding technical issues have been shared with our Engineering Manager for immediate actions in order to improve our quality of service. With my sincere regards, Michel Morauw General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
拙い英語なのにとても聞いてくださってくれるのが嬉しかったです。また優しかったのもうれしかったです
2019 年 8 月に 1 泊滞在
MMからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 9 日)
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share your recent and great experience at Hyatt Regency Paris Etoile. We are all looking forward to welcoming you back to our brand new Hotel and showing you the very best of our hospitality. With my best regards, Michel Morauw General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 7 月に 3 泊滞在
MMからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 18 日)
Dear Guest, Thank you for having taken the time to share your great feedback Looking forward to welcome you again to Hyatt Regency Paris Étoile. With my best regards, Michel Morauw General Manager

2/10 (非常に不満)

T、日本

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
改装中のフロア セキュリティボックスはロック掛かってる 洗面所にトイレの掃除道具一式置き忘れてる上に、連絡しても取りに来ない シャンプーなどが備えわすれてる上に、連絡しても中々持ってきてくれない などなど、今回4泊したが今までに無い最悪な経験
2019 年 8 月に 1 泊滞在
MMからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 20 日)
Dear Guest, Thank you for having taken the time to share your feedback further to your recent stay at Hyatt Regency Paris Étoile. Your valuable comments regarding the safe and the amenities at disposal in the guest room have been shared with our Housekeeping Managers for immediate actions in order to avoid this kind of issues in the future and to improve our quality of service. With my sincere regards, Michel Morauw General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 7 月に 2 泊滞在
MMからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 31 日)
Dear Guest, It is a real pleasure to read your positive feedback further to your recent stay at Hyatt Regency Paris Étoile. We are looking forward to welcome you again at our brand new Hotel. With my best regards, Michel Morauw General Manager

8/10 (良い)

Hashimoto、日本

出張
良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
部屋は新しくきれいで、特にTVは大画面だしTVプログラムもNHKワールドがあるなど満足できるレベルでした。
2019 年 7 月に 2 泊滞在
MMからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 27 日)
Dear Hashimoto, Thank you for your positive comments regarding the guest room you stayed in recently at Hyatt Regency Paris Étoile. We are looking forward to welcome you again at our brand new Hotel. With my best regards, Michel Morauw General Manager

10/10 (非常に良い)

Masami

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
パリ祭の花火を観たいのでエッフェル塔ビューの部屋に宿泊。チェックインの際に勧められた部屋からの眺めはバッチリで、花火を満喫できました、1階のお店は24時間オーブンで、宿泊者は好きな時にエビアンが無料でもらえました。中心からは少し離れていますが、地下鉄1号線の近くで観光には困りませんでした。
2019 年 7 月に 4 泊滞在
MMからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 24 日)
Dear Masami, What a wonderful review about your recent stay at the Hyatt Regency Paris Étoile! We are very pleased to read that you enjoyed your stay and especially the view of the Eiffel Tower from your room. We sincerely thank you for your review and we look forward to welcoming you back in the near future. With my best regards, Michel Morauw, General Manager

10/10 (非常に良い)

Ryan、Edmonton

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Other than the construction, the property, room, and staff were exceptional. Would stay here again if returning to Paris.
2024 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Diana

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Excelente
2024 年 5 月に 3 泊滞在