スイート 1 ベッドルーム プライベートプール オーシャンビュー (Ocean Front Prestige Suite) | プール | 3 つの屋外プール、営業時間 7:00 ~ 18:00、プール パラソル、サンラウンジャー

ザ アプルバァ ケンピンスキー バリの口コミ

5 out of 5
ザ アプルバァ ケンピンスキー バリ
Jalan Raya Nusa Dua Selatan, Nusa Dua, Bali

口コミ

9.6

最高に素晴らしい

評価 10 - 354 件の口コミ中 288 件が非常に良い" "
評価 8 - 354 件の口コミ中 40 件が良い" "
評価 6 - 354 件の口コミ中 15 件が普通" "
評価 4 - 354 件の口コミ中 8 件が不満" "
評価 2 - 354 件の口コミ中 3 件が非常に不満" "

9.6/10

清潔度

9.6/10

スタッフとサービス

9.6/10

設備とサービス

9.6/10

施設のコンディションと設備

9.4/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

WAKANA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Yoko

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
日本人スタッフの方もいらっしゃり、とてもリラックスして快適に過ごすことができました。お心遣いが素晴らしくて、記念日としてこのホテルを選んで本当に良かったです。ありがとうございました。
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Management からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 16 日)
Dear Mr. Yoko, We are delighted to hear that your stay with us was filled with relaxation and comfort. Our team takes great pride in ensuring every guest's experience is exceptional, and it warms our hearts to know that our Japanese staff members contributed to your memorable anniversary celebration.Your kind words are truly appreciated, and we thank you for choosing our hotel to mark such a special occasion. It was our pleasure to provide you with a thoughtful and unforgettable experience.We eagerly await the opportunity to welcome you back for another extraordinary stay.Warm regards,Management of The Apurva Kempinski Bali

10/10 (非常に良い)

Mikiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 3 泊滞在
The Apurva Kempinski Baliからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 13 日)
Dear Ms Mikiko,Thank you for giving The Apurva Kempinski Bali an excellent rating on this forum. Warm regards,

8/10 (良い)

TAKESHI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 2 泊滞在
The Apurva Kempinski Baliからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 2 日)
Dear Takeshi san,We are thrilled to learn that you left The Apurva Kempinski Bali satisfied. Your kind words about your experience mean the world to us. We appreciate your patronage and hope to have the pleasure of hosting you again soon.Best regards,The Apurva Kempinski Bali

10/10 (非常に良い)

Yuki

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 3 泊滞在
The Apurva Kempinski Baliからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 24 日)
Dear Mr/Ms Yuki,Thank you for staying with us and for sharing a positive review towards your experience with us.Warm regards,The Apurva Kempinski Bali

8/10 (良い)

harunobu

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
残念
ホテルの外観、設備は大変素晴らしいものでした。 接客も気持ちよく楽しく過ごさせていただきました。 ただ、朝食時に、ほうきでホコリが思いっきりまうくらいのいきおいで掃除をしだしたことが不愉快でなりませんでした。 ビジネスホテルでもあれはない。。。。 一流ホテルとはかけはなれてるなと感じました。
2023 年 12 月に 3 泊滞在
The Apurva Kempinski Baliからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 6 日)
Dear Valued Guest,Thank you for sharing your feedback about your recent stay at our hotel. We are delighted that you were satisfied with our facilities and appreciated the hospitality of our staff.We apologize for the inconvenience caused by the cleaning process in the restaurant during breakfast hours. Your feedback has been brought to the attention of our relevant teams. Rest assured, we are taking immediate steps to rectify this issue and implement better procedures to ensure a more seamless and undisturbed dining experience for our guests.We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back for an even more enjoyable stay.Warm regards,The Apurva Kempinski Bali

10/10 (非常に良い)

AKIO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
非常に綺麗で圧巻な建造物でした。ヴィラに宿泊しましたが、サービスもよく、納得できる内容でした。 但し、ヴィラだと蟻が多く、食べ物をリビングに置くとすぐに蟻がたくさん湧きました。また、2階のお風呂では最初赤水が出ましたので、このランクだと少し残念です。 しかしながら総じて素晴らしい滞在経験になりました。 スタッフもみんなとても親切で助かりました。 日本人スタッフもいるみたいですので、英語わからなくても大丈夫かもしれません。
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Management からの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 7 日)
Dear Mr/Ms. Akio, Thank you for your recent stay with us and for taking the time to share your feedback. We're delighted to hear that you found our building impressive and that our staff's kindness made a positive impact on your experience.We sincerely apologize for the issues you encountered, such as the ants in your villa and the water in the bath. We're actively addressing these concerns to ensure a better experience for future guests.Your support is greatly appreciated, and we look forward to the opportunity to welcome you back. Best regards,Management of The Apurva Kempinski Bali

8/10 (良い)

MIYUKI、SakaiCitySakaiku

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
プール付きの部屋に宿泊しました。部屋のプールの水が夜から朝にかけて減ったり増えたりしていて帰る頃には半分くらいになり泳げ無かったです。その事を除いては施設は新しくスタッフさんのサービスも良かったです。メインプールも大きくてカバナでのんびり過ごせました。
2023 年 9 月に 2 泊滞在
The Apurva Kempinski Baliからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 14 日)
Dear Miyuki san,Greetings from The Apurva Kempinski Bali!Thank you for taking the time to share your review.We are delighted to learn that you had a pleasant stay with us and enjoyed the excellent service that the team has provided.We look forward to welcoming you again and continuing to create wonderful experience.Warm regards,The Apurva Kempinski Bali

10/10 (非常に良い)

HIROKI、Osakashinishiku

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ジュニアスイートに3泊しました。 ホテル内で全て満足できます。 値段に相応しいサービスです。 また宿泊するでしょう。 スタッフの対応がとにかく素晴らしい! 運が良ければお部屋に猿がきます。 Have a nice day
2023 年 10 月に 3 泊滞在
The Apurva Kempinski Baliからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 14 日)
Dear Hiroki san,We extend our sincere appreciation for choosing The Apurva Kempinski Bali for your recent stay. Your positive review is a testament to our commitment to delivering a truly luxurious experience. We eagerly anticipate the pleasure of serving you once more in the future.Warmest Regards,Management of The Apurva Kempinski Bali

10/10 (非常に良い)

ayaka

2023 年 9 月に 2 泊滞在
The Apurva Kempinski Baliからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 14 日)
Dear Mr/Ms Ayaka,Thank you for staying with us for giving us a perfect score 5 of 5, indicating that you enjoyed your overall experience.Warm regards,Management of The apurva Kempinski Bali

10/10 (非常に良い)

AKIO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 2 泊滞在
The Apurva Kempinski Baliからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 19 日)
Dear Akio san,Thank you for staying with us during your recent visit to Bali.We are glad that you depart from our hotel with wonderful memories.We look forward to welcoming you back in the near future.Warm regards,Management of The Apurva Kempinski Bali

10/10 (非常に良い)

Mutsumi

2023 年 6 月に 5 泊滞在
The Apurva Kempinski Baliからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 30 日)
Dear Mr/Ms Mutsumi,Greetings from The Apurva Kempinski Bali!Thank you for taking the time to share your review.We are delighted to learn that you had a pleasant stay with us and enjoyed the excellent service that the team has provided.We look forward to welcoming you again and continuing to create wonderful experience.Warm regards,The Apurva Kempinski Bali

8/10 (良い)

Shinichi

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The Apurva Kempinski Baliからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 3 日)
Dear Mr. Shinichi,Thank you for staying with us and for sharing your positive experience towards your stay.Warm regards,The Apurva Kempinski Bali

10/10 (非常に良い)

Koichiro

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
大変素晴らしい設備でした。
2023 年 4 月に 3 泊滞在
The Apurva Kempinski Baliからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 3 日)
Dear Koichiro san,Thank you for staying with us and for sharing your wonderful impressions.We are delighted that you enjoyed our services and facilities.We look forward to welcoming you back to our resort in the near future.Warm regards,The Apurva Kempinski Bali

10/10 (非常に良い)

Masako

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 3 月に 1 泊滞在
The Apurva Kempinski Baliからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 29 日)
Dear Mr/Ms Masako,Thank you for giving The Apurva Kempinski Bali an excellent rating on this forum. Feedback like this will encourage our staff members even more determined to seek further ways to improve the service levels we are giving to our guests. Warm regards,The Apurva Kempinski Bali

10/10 (非常に良い)

Mitsuyoshi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 3 月に 3 泊滞在
The Apurva Kempinski Baliからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 29 日)
Dear Mr. Mitsuyoshi,Thank you for giving The Apurva Kempinski Bali an excellent rating on this forum. Feedback like this will encourage our staff members even more determined to seek further ways to improve the service levels we are giving to our guests. Warm regards,The Apurva Kempinski Bali

10/10 (非常に良い)

Seiya

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
何よりもクリフの建物がカッコよくて感動しました。外からも中からも素晴らしい身構えをしていました。 レストランでの食事もとても美味しく、スタッフも素晴らしい対応でした。 ルームのエアコンの温度設定が27℃以上の制御ができないせいか我々にとっては寒かったです。
The Apurva Kempinski Baliからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 27 日)
Dear Mr/Ms Seiya,Thank you very much for staying with us. We are pleased to learn that you were impressed by every aspects of our resort, from the well-appointed room to your dining experience.We look forward to welcoming you back to our resort in the not too distant future.Warm regards,The Apurva Kempinski Bali

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
全部の施設でスタッフが積極的に働いており、どこでも気持ちいいサービスを受けられました。 インドネシアでこれだけしっかり全員が良いサービスを提供している環境は初めて見たので感動しました
2020 年 12 月に 2 泊滞在
Vincent Guironnetからの返信 (投稿日 : 2020 年 12 月 28 日)
Dear Valued Guest, We are glad to learn that all the services and facilities provided during your stay exceeded your expectations. We are committed to deliver service excellence, and we are delighted that you recognise this. We look forward to welcome you back to our resort in the near future. Warm regards, Vincent Guironnet General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
滞在中何度も掃除に来てくれて、綺麗な状態を保って頂きました。
2020 年 11 月に 1 泊滞在
Vincent Guironnetからの返信 (投稿日 : 2020 年 11 月 30 日)
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us and for writing a positive feedback to us. Warm regards, Vincent Guironnet General Manager

10/10 (非常に良い)

YASUKO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 3 月に 3 泊滞在
Vincent Guironnetからの返信 (投稿日 : 2020 年 4 月 2 日)
Dear Yasuko, Thank you and we appreciate the score 10 out of 10 that you gave to us. We are thrilled to learn that you enjoyed your experience with The Apurva Kempinski Bali. Regards, Vincent Guironnet

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
お金はかかってるけど細かいところが残念。
フロントの豪華さは圧巻。フロントを見るだけでも価値あり。 チェックアウト後も使用できるDepartureLoungeが魅力で最終日に選んだが、シャワーのお湯がなかなか出ない、Loungeの温度が寒すぎるのが残念だった。 プールはバリ最大級。 部屋は、前の人の使用した空き瓶が残ってたり、蛇口が一つ壊れていたり、整備が雑なところがあった。 従業員も感じがよく豪華で全体的には悪くないが細かいサービスがまだまだ行き届いていない印象。
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Vincent Guironnetからの返信 (投稿日 : 2020 年 4 月 2 日)
Dear Valued Guest, Thank you for the score 10 out of 10 that you gave to us. We are delighted to read that you were impressed by every aspects of the resort. We look forward to welcoming you back to the resort in the near future. Regards, Vincent Guironnet

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
素敵なホテル
すごく素敵なホテルでした。 最近できたホテルなので綺麗だし、造りが独特で宮殿みたいでした。
2020 年 1 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

TAKUO

2020 年 1 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mayumi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Vincent Guironnetからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 30 日)
Dear Mayumi, Thank you for having chosen to stay at The Apurva Kempinski Bali and for giving an excellent rating. Warm regards, Vincent Guironnet General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
このホテルに泊まるためにバリ旅行を計画すべき! 素晴らしいホテルでした。 ただ、努力はされてると思うのですが室内にもハエが多く…その点だけ残念でした
2020 年 1 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Yuki

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Vincent Guironnetからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 30 日)
Dear Yuki, Thank you for having chosen to stay at The Apurva Kempinski Bali and for giving an excellent rating. Warm regards, Vincent Guironnet General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフ全員の対応も良かったです。まだ、非常に綺麗で満足いくホテルでした。 食事もおいしかったです。
2019 年 12 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

SU

カップルで旅行, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
5泊、とても快適に過ごせました。 ただ、5泊目は空調トラブルのため部屋を移動しなければならないハプニングあり。 間取りはほぼ同じでしたが、慣れ親しんだ部屋、景色を変えなければいけなかったことに関しては残念でした。
2019 年 11 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 10 月に 3 泊滞在
Vincent Guironnetからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 18 日)
Dear Our Valued Guest, Thank you for giving The Apurva Kempinski Bali an excellent rating on this forum. Vincent Guironnet General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 9 月に 3 泊滞在
Vincent Guironnetからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 16 日)
Dear Our Valued Guest, Thank you for sharing an excellent score of your experience with The Apurva Kempinski Bali. Warm regards, Vincent Guironnet General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Vincent Guironnetからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 16 日)
Dear Our Valued Guest, Thank you for sharing an excellent review of your stay. Regards, Vincent Guironnet General Manager

10/10 (非常に良い)

sss

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Wonderful property and staff. The best resort in Nusa Dua
2024 年 5 月に 9 泊滞在
Management からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 22 日)
Dear Valued Guest, We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and found our property and staff to be exceptional.Warm regards, Management of The Apurva Kempinski Bali

10/10 (非常に良い)

Azmin、Petaling Jaya

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Easily the best hotel in Bali
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Management からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 16 日)
Dear Mr/Ms. Azmin, Thank you for your gracious words; they truly uplift our spirits. To be hailed as "easily the best hotel in Bali" by a discerning guest like yourself is the ultimate affirmation of our dedication to excellence.Warm regards, Management of The Apurva Kempinski Bali

10/10 (非常に良い)

dino

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Amazing toilets
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Management からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 16 日)
Dear Mr. Dino, We eagerly await the opportunity to welcome you back for another extraordinary stay.Warm regards,Management of The Apurva Kempinski Bali

8/10 (良い)

EUNHYUN

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Small from towels
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Management からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 16 日)
Dear Mr/Ms. Eunhyun, Thank you graciously for sharing your feedback with us. Warm regards, Management of The Apurva Kempinski Bali

10/10 (非常に良い)

Vicky

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

brian

2024 年 4 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Hana、Maple Valley

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
This was one of the best hotel experiences I’ve ever had. The property is just absolutely stunning, even better than the pictures, and the food is delicious. The staff was so incredibly kind and friendly. Also if you get Bali belly, the hotel will send a doctor to your room and administer treatment in-room so you do not miss out on your vacation. I would return in a heartbeat!
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Management からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 30 日)
Dear Ms. Hana, We're delighted to hear that you found our property stunning and enjoyed our delicious food. Providing exceptional service is our top priority, and we're thrilled that our staff could contribute to making your stay memorable. It's great to know that our in-room medical assistance was helpful for you. We truly appreciate your kind words and look forward to welcoming you back for another exceptional stay!Warm regards, Management of The Apurva Kempinski Bali

10/10 (非常に良い)

Laura

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
One of the best hotels I have ever stayed in! Service and facilities were exemplary. Staff were incredible as was the spa treatments and food. If it wasn’t so far away from home, I would be booking for another visit soon.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Management からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 30 日)
Dear Ms. Laura, We're thrilled to hear that you had such a remarkable experience during your stay with us! Providing exemplary service and top-notch facilities is what we strive for, and we're delighted that you found both to your satisfaction. Our team takes great pride in delivering exceptional hospitality, and it's heartening to know that their efforts left such a positive impression on you. From indulgent spa treatments to delectable culinary delights, we aim to create memorable moments for each guest. While we understand the distance factor, we hope to welcome you back whenever you find yourself in the area again. Thank you for your kind words and for choosing to share your experience with us!Warm regards, Management of The Apurva Kempinski Bali

10/10 (非常に良い)

Michael Affandy

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very nice property. A lot of dining options and they are great! Staff are also very good. Will definitely come back.
2024 年 4 月に 7 泊滞在
The Apurva Kempinski Baliからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 13 日)
Dear Mr. Affandy,Thank you for staying at The Apurva Kempinski Bali.We are delighted to learn that your experience was memorable.We look forward to welcoming you back in the near future.Warm regards,

10/10 (非常に良い)

Ivy

2024 年 4 月に 3 泊滞在
Management からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 30 日)
Dear Mr/Ms. Ivy, We truly appreciate your kind words and look forward to welcoming you back for another exceptional stay!Warm regards, Management of The Apurva Kempinski Bali

10/10 (非常に良い)

Matias

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
One of the most impressive hotels I've ever seen. Clean room, facilities and very walkable.
2024 年 3 月に 6 泊滞在
The Apurva Kempinski Baliからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 13 日)
Dear Mr. Matias,Thank you for staying at The Apurva Kempinski Bali and for sharing your wonderful impressions towards your stay.Warm regards,

10/10 (非常に良い)

Natalie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The property and service was exquisite would stay again and again
2024 年 3 月に 3 泊滞在
The Apurva Kempinski Baliからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 13 日)
Dear Ms Natalie,Thank you for choosing The Apurva Kempinski Bali.We are delighted to learn that your stay was exceptional.We look forward to welcoming you back to our Majestic Open-Air Theatre!Warm regards,

10/10 (非常に良い)

Reiner、Meerbusch

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Eine Hotel Anlage der Spitzenklasse, für uns das bisher beste 5 Sterne Hotel Resort mit Top Service, Pool Landschaft, sehr gutem Essen mit großer Auswahl. Ein traumhaftes Zimmer mit 65 qm und sehr hygienisch und gepflegt.
2024 年 3 月に 8 泊滞在
Management からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 29 日)
Dear Mr/Ms. Reiner, Thank you immensely for your glowing review! It truly delights us to hear that your experience at our hotel resort surpassed your expectations. Providing top-notch service and maintaining the highest standards of hygiene and maintenance are always our utmost priorities.Warm regards, Management of The Apurva Kempinski Bali

10/10 (非常に良い)

Ron

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Imagine the pearly gates of heaven.... That just about describes this place....
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Management からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 29 日)
Dear Mr. Ron, Thank you for sharing such a beautifully poetic review! Your comparison to the pearly gates of heaven truly paints a vivid picture of your experience with us. Warm regards, Management of The Apurva Kempinski Bali

10/10 (非常に良い)

Chew Ling

カップルで旅行, 家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
A beautiful and relaxing place. Everyone has enjoyed their stay so much. The buffet breakfast provides a good choices of food. There are many kids activities as well. Recommended!
2024 年 3 月に 2 泊滞在
The Apurva Kempinski Baliからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 23 日)
Dear Mr/Ms Chew Ling,Thank you for staying at The Apurva Kempinski Bali and for sharing your delightful experience. We are thrilled to learn that you thoroughly enjoyed your time with us, particularly the culinary delights served at our breakfast restaurant and the engaging activities offered at our kids club. Your words of praise fill us with immense pride and joy, as we continuously strive to exceed the expectations of our valued guests.We look forward to the pleasure of serving you again soon.Warm regards,The Apurva Kempinski Bali

8/10 (良い)

Christina

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Beautiful property, amazing views
2024 年 2 月に 3 泊滞在
The Apurva Kempinski Baliからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 2 日)
Dear Ms Christina,We are grateful for your positive review of The Apurva Kempinski Bali. Knowing that you left satisfied brings us great joy. Your feedback motivates us to maintain the highest standards of service. We look forward to serving you again soon.Warm regards,The Apurva Kempinski Bali

10/10 (非常に良い)

Ahmed

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Best resort
2024 年 2 月に 10 泊滞在
The Apurva Kempinski Baliからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 2 日)
Dear Mr. Ahmed,We are thrilled to learn that you left The Apurva Kempinski Bali satisfied. Your kind words about your experience mean the world to us. We appreciate your patronage and hope to have the pleasure of hosting you again soon.Best regards,The Apurva Kempinski Bali

10/10 (非常に良い)

Monique

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
So so so ein schönes Hotel, ein absoluter Traum!
2024 年 2 月に 1 泊滞在
The Apurva Kempinski Baliからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 2 日)
Dear Ms Monique,Thank you for sharing your satisfaction regarding your recent stay at The Apurva Kempinski Bali. We are delighted to hear that you had a pleasant experience. Your feedback inspires us to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back for another memorable stay.Warm regards,The Apurva Kempinski Bali