施設からの眺望

プルマン南京禄口エアポート (南京禄口机场铂尔曼大酒店)の口コミ

5 out of 5
プルマン南京禄口エアポート (南京禄口机场铂尔曼大酒店)
Nanjing Lukou Intl Airport, Lukou Town Jiangning District, Nanjing, Jiangsu

口コミ

9.0

とても素晴らしい

評価 10 - 415 件の口コミ中 257 件が非常に良い" "
評価 8 - 415 件の口コミ中 119 件が良い" "
評価 6 - 415 件の口コミ中 20 件が普通" "
評価 4 - 415 件の口コミ中 14 件が不満" "
評価 2 - 415 件の口コミ中 5 件が非常に不満" "

9.2/10

清潔度

9.0/10

スタッフとサービス

9.2/10

設備とサービス

9.2/10

施設のコンディションと設備

8.4/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

Masahiro

出張
室内は広いが装備は使い勝手がよく無い
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Richard Shenからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 1 日)
親愛なるお客様、この度はプルマン南京禄口空港にご宿泊をお選びいただき、ご滞在体験をお寄せいただきまして誠にありがとうございます。まず初めに、当ホテルでのご不快な思いをさせてしまい、誠に申し訳ございませんでした。私たちはあなたのフィードバックを大切にしていますが、より良い印象を残せなかったことを残念に思っています。客室の清潔さ、設備、サービス、環境に関してお客様からのご意見を真摯に受け止め、大変遺憾に存じます。客室清掃の強化、設備更新、室内照明の改善、空調温度の最適化など、早急に改善策を講じてまいります。同時にスタッフの教育も強化し、サービス品質の向上を図ってまいります。貴重なご意見をいただきまして重ねて御礼申し上げます。今後とも改善に努め、より良いご滞在体験をご提供できるよう努めてまいります。幸せな人生を祈ってます!よろしくお願いします。 プルマン南京禄口空港マネージャー、リチャード ゲスト エクスペリエンス マネージャー

6/10 (普通)

SHUICHI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
設備OKだが、ウオシュレットがない。
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Richard Shenからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 8 日)
Dear guest ,Thank you for choosing to stay at Pullman Nanjing Lukou Airport ,I would like to thank you for taking the time to write such a positive review about our hotel. We are delighted to know that you have a great experience at our hotel. We appreciate the great comments and will share your positive feedback with the entire team. I am sure everyone will be encouraged by your kind words and will be spurred on to continue working hard to exceed the expectations of our guests. We look forward to welcoming you back in the near future. Wish you have a lovely day! Sincerely, Richard Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Very nice
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Richard Shenからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 27 日)
Dear guest ,Thank you for choosing to stay at Pullman Nanjing Lukou Airport ,I would like to thank you for taking the time to write such a positive review about our hotel. We are delighted to know that you have a great experience at our hotel. We appreciate the great comments and will share your positive feedback with the entire team. I am sure everyone will be encouraged by your kind words and will be spurred on to continue working hard to exceed the expectations of our guests. We look forward to welcoming you back in the near future. Wish you have a lovely day! Sincerely, Richard Guest Experience Manager

8/10 (良い)

Yoko

2023 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

TOMOAKI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
空港から歩いてとても近く、清潔で、スタッフの対応も良い。部屋もとても広い。水回りも清潔感有り。 各航空会社のクルーも多く宿泊しており、安心感があるホテル。
2023 年 9 月に 2 泊滞在
Richard Shenからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 19 日)
Dear Tomoaki,Thank you for choosing to stay at Pullman Nanjing Lukou Airport ,I would like to thank you for taking the time to write such a positive review about our hotel. We are delighted to know that you have a great experience at our hotel. We appreciate the great comments and will share your positive feedback with the entire team. I am sure everyone will be encouraged by your kind words and will be spurred on to continue working hard to exceed the expectations of our guests. We look forward to welcoming you back in the near future. Wish you have a lovely day! Sincerely, Richard Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

Zhi

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
convenient, nice room
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Richard Shenからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 22 日)
Dear guest, thank you for choosing to stay at the Pullman Nanjing Lukou Airport. Thank you very much for taking the time to write such a positive review for our hotel. For your feedback, the hotel leaders pay special attention to it. I have fed back your question to the catering department. We are currently improving and enriching our dishes. We look forward to having more service experiences for you in the near future. At the same time, we hope that you will choose our Pullman Hotel again when you transit through Nanjing Lukou Airport next time. The hotel will definitely live up to your expectations. Wish you a pleasant day! Sincerely, Richard Guest Experience

10/10 (非常に良い)

quan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
nice
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Richard Shenからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 15 日)
Dear guest, thank you for choosing to stay at the Pullman Nanjing Lukou Airport. Thank you very much for taking the time to write such a positive review for our hotel. For your feedback, the hotel leaders pay special attention to it. I have fed back your question to the catering department. We are currently improving and enriching our dishes. We look forward to having more service experiences for you in the near future. At the same time, we hope that you will choose our Pullman Hotel again when you transit through Nanjing Lukou Airport next time. The hotel will definitely live up to your expectations. Wish you a pleasant day! Sincerely, Richard Guest Experience

8/10 (良い)

Junichi

2023 年 6 月に 1 泊滞在
Richard Shenからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 15 日)
Dear guest ,Thank you for choosing to stay at Pullman Nanjing Lukou Airport ,I would like to thank you for taking the time to write such a positive review about our hotel. We are delighted to know that you have a great experience at our hotel. We appreciate the great comments and will share your positive feedback with the entire team. I am sure everyone will be encouraged by your kind words and will be spurred on to continue working hard to exceed the expectations of our guests. We look forward to welcoming you back in the near future. Wish you have a lovely day! Sincerely, Richard Guest Experience Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2023 年 5 月に 1 泊滞在
Oscar Zhangからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 24 日)
Dear guest ,Thank you for choosing to stay at Pullman Nanjing Lukou Airport ,I would like to thank you for taking the time to write such a positive review about our hotel. We are delighted to know that you have a great experience at our hotel. We appreciate the great comments and will share your positive feedback with the entire team. I am sure everyone will be encouraged by your kind words and will be spurred on to continue working hard to exceed the expectations of our guests. We look forward to welcoming you back in the near future. Wish you have a lovely day! Sincerely, Oscar Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

Michiya

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 4 月に 1 泊滞在
Lucyからの返信 (投稿日 : 2021 年 5 月 8 日)
尊敬的宾客,您好,非常感谢您选择下榻南京禄口机场铂尔曼大酒店并抽出宝贵的时间给予我们满分好评。看到您在我们酒店经历了一段愉快的入住体验,我们感到非常的开心与荣幸,您的认可与肯定是对我们不断追求宾客满意度最大的鼓励,真挚地期待您再度光临,体验我们酒店更多的产品和服务,祝您生活愉快!谨启 Lucy 宾客体验经理 南京禄口机场铂尔曼大酒店

8/10 (良い)

HIROAKI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 2 月に 1 泊滞在
Nancyからの返信 (投稿日 : 2021 年 2 月 18 日)
Dear Guest HIROAKI: Thank you for staying at the Pullman Nanjing Lukou Airport and giving us your most generous feedback regarding your recent stay. I am very happy to hear that you enjoyed the stay with us. Your feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. We highly value your feedback and all our efforts are concentrated in improving guest satisfaction. Thank you again for sharing your review score and looking forward to welcoming you again at Pullman. Our world is your playground! Sincerely, Guest Experience Manager-Nancy Pullman Nanjing Lukou Airport

4/10 (不満)

Hideki

2020 年 12 月に 1 泊滞在
Nancyからの返信 (投稿日 : 2021 年 1 月 5 日)
Dear guest Hideki, Thank you for taking the time to give us your valuable feedback regarding your stay at Pullman Nanjing Lukou Airport. I am so sorry that your experience in our hotel did not meet your expectation; please allow me to express my sincerest apologies. I will much appreciate if you could share more details about your stay, it definitely help us to investigate the case and to take actions for improvement Thank you again for sharing your review, and we are looking forward to welcoming you again at Pullman Nanjing. Happy New Year! Sincerely Nancy- Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 10 月に 1 泊滞在
Nancyからの返信 (投稿日 : 2020 年 10 月 26 日)
尊敬的宾客: 非常感谢您选择入住南京禄口机场铂尔曼大酒店并与我们分享了您的体验点评。很遗憾,从您的评分中得知,此次入住体验没有达到您的预期,在此请允许我向您表达我们最诚挚的歉意。为每一位宾客创造物有所值的绝佳入住体验是我们铂尔曼全体员工全力以赴的动力和目标。您的意见和建议对我们不断改进和完善服务品质十分重要,我们真诚地希望可以与您取得进一步沟通,望您惠赐更多有关您此次入住的情况,以帮助我们发现所存在的不足并及时加以改进,以便于我们在未来能够为您奉上备受欢迎、倍感美妙的宾客体验。再次感谢您与我们分享您的点评,铂尔曼全体员工期待您的下次光临。祝您生活愉快!谨启 Nancy 宾客体验经理 南京禄口机场铂尔曼大酒店

10/10 (非常に良い)

Masahiro

2020 年 8 月に 1 泊滞在
Nancyからの返信 (投稿日 : 2020 年 8 月 31 日)
Dear Customer Masahiro, Thank you for staying at the Pullman Nanjing Lukou Airport and giving us your valuable feedback. I am very happy to hear that you enjoyed the stay with us. Your feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. All our efforts are concentrated in improving guest satisfaction. Thank you again for sharing your feedback and looking forward to welcoming you again at Pullman. Sincerely, Guest Experience Manager-Nancy

10/10 (非常に良い)

WEI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
空港と直結しており、歩いて5分弱で空港に入れます。早朝便や深夜便の利用大変便利です。
2020 年 1 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
暖房の効きが弱く30度設定まで上げても肌寒かったです。それ以外は清潔感もあり充実しています。空港直結なので、朝早い便の時は助かります。
2020 年 1 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2020 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とくにないとおもう。
2019 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
設施、價格、早餐質量都很高,與剛開業時保持不變,值得讚賞。
2019 年 11 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

2019 年 10 月に 2 泊滞在
Shellyからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 19 日)
Dear guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Pullman Nanjing Lukou Airport. I am very sorry that we did not meet your expectations, and I would like to take this opportunity to apologize for the any inconvenience you have experienced. I do wish we can turn back the clock to make it right for you. If you could share more detail feedback with us which will help us to investigate where the issue is, we will much appreciate. Thank you for sharing your concerns with us, and I take full responsibility to improve the experience of your next visit. Best regards, Shelly, Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
空港内の便利できれいなホテル
張家界から南京経由の成田までの乗継で利用しました。空港内にあるホテルで、出発階から徒歩5分程度です。とても便利な場所にあります。外資系だけあって英語が通じます。ホテルはとてもきれいでした。南京に夜中の1時40分に着く予定が約1時間遅れて朝3時前に到着、翌朝8時の飛行機だったので、3時間ほどしか寝れませんでしたが、非常に快適でした。朝食はつけませんでした。
2019 年 9 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

テク橋、千葉

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
少し日本語が話せるスタッフがいます。荷物も部屋まで運んでくれるサービスもあります。 デポジットは 500元 クレジットカード払いです。チェックアウトの時 ルームサービスなど使用していないなら返金処理されます。 出発ロビーからはカートでホテルに入れますが 到着口のフロアーからは エスカレーター 及び エレベーター前に カートが入れないようにポールが立っています。
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Shellyからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 25 日)
Dear guest, Thank you for your valuable feedback regarding your stay at the Pullman Nanjing Lukou Airport. We are very happy to read your positive feedback on our location and service. As for there are some pillars before the airport elevator or the escalator which blocked the airport luggage carts, we are so sorry for any inconvenience caused for you. Please allow me to introduce that the elevator at the Domestic Arrival of the airport is free for the luggage carts pass smoothly. You can go to the third floor with carts by this elevator next time. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to welcoming you again when your travels take you to Nanjing. Best regards, Shelly Guest Experience Manager Pullman Nanjing Lukou Airport

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
トランジェットには最高の立地条件。
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Shellyからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 9 日)
Dear guest, We would like to thank you for spending your valuable time to give us the feedback regarding your stay at Pullman Nanjing Lukou Airport. I am very glad to hear that you enjoyed the stay with us. I will be sure to share your comments with team and I believe that your praise will motivate all our employees to better serve you and other guests in the future. Thank you so much for recommending our hotel and I certainly hope we are able to welcome you back soon. Best Regards, Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
乗換の拠点では最高の立地
周辺に何もないのが唯一の欠点。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Shellyからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 9 日)
Dear guest, We would like to thank you for spending your valuable time to give us the feedback regarding your stay at Pullman Nanjing Lukou Airport. I am very glad to hear that you enjoyed the stay with us. I will be sure to share your comments with team and I believe that your praise will motivate all our employees to better serve you and other guests in the future. Thank you so much for recommending our hotel and I certainly hope we are able to welcome you back soon. Best Regards, Guest Experience Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 8 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
空港へのアクセスが良いだけのホテル
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Shellyからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 25 日)
Dear guest, Thank you for choosing to stay with us and sharing your recent experience with us. It is great to hear that you were impressed by our convenient location. Our property has 312 spacious and soundproofed rooms, it is part of Lukou Airport Terminal Building and links Terminal 1 and Terminal 2, only 3 minutes walk from the hotel lobby to the Departure Hall. We will continue to maintain our standards to enhance the overall experience of our valuable guests. We all welcome you to come back again in the near future. Best regards, Shelly Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

Gaofeng

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
とてもオシャレで綺麗なホテルだった
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Shellyからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 9 日)
Dear guest, Thank you very much for taking the time to share your comments on your recent stay with us, which encourages our team members to do even better next time. Our property is located in the Nanjing Lukou Airport, it links Terminals 1 and Terminal 2 of the airport together, only 2 minutes to Terminals and 5 minutes to Airport Transportation Hub by walking. I am delighted you had a great stay and that our colleagues so impressed you. We encourage our staff to enrich the guests' journey whether staying or simply visiting the hotel. Please take the Pullman Nanjing Lukou Airport as your home in Nanjing and we are ready to welcome you. Sincerely, SHELLY GUEST EXPERIENCE MANAGER

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
空港直結なところ、部屋からの眺めが良かった。
2019 年 6 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

hikaru

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
安心できるホテルです。
従業員の訓練の行き届いた良いホテルだと思います。 洗面台が、水が溜まって排水出来ないメカに成っており、これは改良した方が良いかと思います。
2019 年 6 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
飯うまい、両替・チェックアウト早い
2019 年 6 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
豪奢なハリボテ?
物凄く豪奢な造りです。一泊1万円弱でしたが、造りだけなら日本で5〜6万円はするかも。 フカフカのカーペットが濡れていて、不思議に思いつつ避けて歩きましたが、直ぐに水回りの問題だとシャワーやバスタブを使用して気づきました。 クッションにダニがいるようでチクチクしました。 細かいことは気にせず、安全には引き換えられないと思い、ぐっすり眠りました。
2019 年 5 月に 1 泊滞在
Shellyからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 9 日)
Dear guest, Thank you very much for taking the time to let us know about your recent stay at Pullman Nanjing Lukou Airport and for pointing out to us key issues, first and foremost please allow me to sincerely apologies for the poor quality you have unfortunately experienced while staying with us. We strive to provide a superior service experience for every customer, so I have shared your valuable feedback with our team, please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Best Regards, Shelly, Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 5 月に 1 泊滞在
Shellyからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 2 日)
Dear guest, Thank you very much for staying at the Pullman Nanjing Lukou Airport . We are happy to learn that you’ve had a pleasant experience during your stay with us. I have shared your compliments with our team to encourage them to continuously strive for excellence. We sincerely look forward to welcoming you back to the Pullman Nanjing Lukou Airport very soon. Best regards, Shelly Guest Experience Manager

8/10 (良い)

YOSHIKO

部屋について
空港横にあるので、非常に便利。部屋が広いので、ゆったりおちつけます。ただ、部屋の入り口のドアキズ、部屋の中のテレビボードのキズやイタミは結構、目につきます。客目線からはあまり良いとはいえないでしょう。私が泊まった部屋だけかな。他は別に言う事はなく、快適でした。
2019 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても綺麗で便利でした!
2019 年 4 月に 1 泊滞在
Shellyからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 13 日)
親愛なるゲスト, PULLMAN NANJING LUKOU AIRPORTを選択し、ご滞在を共有していただきありがとうございます。 当ホテルの優れたロケーションは、ご旅行に便利さと滑らかさをもたらしてくれることをとても光栄に思います。 あなたの賞賛は、私たちのすべての従業員への最大の励ましです。 またのご宿泊をスタッフ一同、心よりお待ち申し上げております。

8/10 (良い)

Wai Tung

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 4 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
満足できるホテルでした。
2019 年 3 月に 1 泊滞在
Shellyからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 4 日)
親愛なるゲスト、プルマン南京禄口空港ホテルでのご滞在、そして貴重なチェックインのフィードバックをお寄せいただきありがとうございます。 あなたの支持と認識は顧客満足を追求するための大きな励ましです。 私達のチームは優秀なサービスを追求し、誠意をこめて顧客に注意を払います。 ホテルのスタッフ全員が、次回の訪問を楽しみにしています。 Shelly Guest Experience Manager

8/10 (良い)

憲吉

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 3 月に 1 泊滞在
Shellyからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 9 日)
Dear guest, We would like to thank you for spending your valuable time to give us the feedback regarding your stay at Pullman Nanjing Lukou Airport. I am very glad to hear that you enjoyed the stay with us. I will be sure to share your comments with team and I believe that your praise will motivate all our employees to better serve you and other guests in the future. Thank you so much for recommending our hotel and I certainly hope we are able to welcome you back soon. Best Regards, Shelly, Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
特にありません。特にありません。
2019 年 3 月に 1 泊滞在
Sehllyからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 2 日)
親愛なるゲスト、プルマン南京禄口空港ホテルでのご滞在、そして貴重なチェックインのフィードバックをお寄せいただきありがとうございます。 あなたの支持と認識は顧客満足を追求するための大きな励ましです。 私達のチームは優秀なサービスを追求し、誠意をこめて顧客に注意を払います。 ホテルのスタッフ全員が、次回の訪問を楽しみにしています。 あなたの幸せな生活を 南京禄口空港プルマンカスタマーエクスペリエンスマネージャーシェリー

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 3 月に 2 泊滞在
Shellyからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 2 日)
Dear guest, Thank you so much for staying at the Pullman Nanjing Lukou Airport . We are happy to learn that you’ve had a pleasant experience during your stay with us. I have shared your compliments with our team to encourage them to continuously strive for excellence We sincerely look forward to welcoming you back to the Pullman Nanjing Lukou Airport very soon. Sincerely, Shelly Guest Experience Manager Executive Office, Pullman Nanjing Lukou Airport

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
いいサービスをして頂きました
2019 年 2 月に 1 泊滞在
Shellyからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 28 日)
親愛なるゲスト, Pullman Nanjing Lukou Airportにご宿泊いただきありがとうございます。 私は良い印象を与えるために私達のホテルのサービスを見てとてもうれしいです。 あなたの支持と認識は顧客満足を追求するための大きな励ましです。 私達のチームは絶妙なサービスを追求し、誠実な注意を顧客に提供します。 ホテルのスタッフ全員があなたの次の訪問を楽しみにしています。 私はあなたに幸せな人生を祈ります! Shelly, カスタマーエクスペリエンスマネージャー Pullman Nanjing Lukou Airport

10/10 (非常に良い)

Takashi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
空港隣接で非常に便利です。 部屋の広さ・設備も必要十分です。 強いてあげるなら、日本のテレビ - せめてNHKワールドでも視聴できるとなおいいのですが。。
2019 年 1 月に 2 泊滞在
Shellyからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 30 日)
Dear Takashi, プルマン南京禄口空港に滞在し、私たちとあなたの楽しい滞在を共有していただきありがとうございます。 寄せられたご意見や感想をもとに、今後のサービス向上のためにこれらを確実に利用し、さらに快適な宿泊施設の提供を提供するために、Pullmanのすべての従業員にさらなる努力を払います。 私はします。 この調査にご協力いただきありがとうございます。 またお会いできるのを楽しみにしています。 どうもありがとうございました。 SHELLY ZUO GUEST EXPERIENCE MANAGER PULLMAN NANJING LUKOU AIRPORT

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 1 月に 1 泊滞在
Shellyからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 10 日)
Dear guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Nanjing Lukou Airport. I am happy to hear that you enjoyed a comfortable stay with us. I will share your comments with all staff and I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Warm Regards, Shelly Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 12 月に 1 泊滞在
Shellyからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 10 日)
Dear guest, Thank you very much for giving us your feedback regarding your stay at the Pullman Nanjing Lukou Airport. I am happy to hear that you enjoyed a comfortable stay with us. I will share your comments with all staff and I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Best Regards, Shelly Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

Hide、大阪

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
空港に近くて便利でした。
2018 年 11 月に 1 泊滞在
Shelly Zuoからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 21 日)
親愛なる, この度は、Pullman Nanjing Lukou Airport でのご宿泊に関します、貴重なご意見・ご感想をお聞かせいただき、誠にありがとうございました。頂戴いたしましたご意見・ご感想をもとに、更なるサービスの向上に尽力してまいります。 またのご宿泊をスタッフ一同、心よりお待ち申し上げております。 SHELLY ZUO 左道菊 GUEST EXPERIENCE MANAGER 宾客体验经理 EXECUTIVE OFFICE 行政办公室 PULLMAN NANJING LUKOU AIRPORT 南京禄口机场铂尔曼大酒店

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 10 月に 1 泊滞在
Shelly Zuoからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 29 日)
Dear guest, Thank you so much for choosing our Pullman Nanjing Lukou Airport and taking your valuable time to write this kind review. We are happy to learn that you’ve had a pleasant experience during your stay with us. I have shared your compliments with our team to encourage them to continuously strive for excellence We sincerely look forward to welcoming you back to the Pullman Nanjing Lukou Airport very soon. Sincerely, Shelly Guest Experience Manager Executive Office, Pullman Nanjing Lukou Airport

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
深夜に到着しても空港直結のため心配なかった。ジムが綺麗。部屋も綺麗。日本語は通じず。英語はなんとか通じた。
2018 年 10 月に 3 泊滞在
Shelly Zuoからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 30 日)
親愛なるお客様, この度は、Pullman Nanjing Lukou Airport でのご宿泊に関します、貴重なご意見・ご感想をお聞かせいただき、誠にありがとうございました。頂戴いたしましたご意見・ご感想をもとに、更なるサービスの向上に尽力してまいります。 またのご宿泊をスタッフ一同、心よりお待ち申し上げております。 SHELLY ZUO 左道菊 GUEST EXPERIENCE MANAGER 宾客体验经理 EXECUTIVE OFFICE 行政办公室 PULLMAN NANJING LUKOU AIRPORT 南京禄口机场铂尔曼大酒店

6/10 (普通)

aosm、Osaka,Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 10 月に 1 泊滞在
Shelly Zuoからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 15 日)
Dear aosm, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Nanjing Lukou Airport and thank you for your nice words on our breakfast. First and foremost please allow me to sincerely apologies for the poor quality you have unfortunately experienced while staying with us. I do hope we will have another occasion where we can welcome you back to the Pullman Nanjing Lukou Airport and to show you how we value your comments and have improved them. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to welcoming you again when your travels take you to Nanjing. Warm regards, Shelly Guest Experience Manager Pullman Nanjing Lukou Airport

8/10 (良い)

hikaru

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
満足です。
飛行場から回廊で直接玄関に行けるので深夜の到着、早朝の出発に便利です。 レセプションのサービスも良く訓練行き届いています。 朝食が少し割高です。
2018 年 9 月に 2 泊滞在
Shelly Zuoからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 30 日)
Dear Hikaru, この度は、Pullman Nanjing Lukou Airport でのご宿泊に関します、貴重なご意見・ご感想をお聞かせいただき、誠にありがとうございました。頂戴いたしましたご意見・ご感想をもとに、更なるサービスの向上に尽力してまいります。 またのご宿泊をスタッフ一同、心よりお待ち申し上げております。 Warm regards, Shelly Guest Experience Manager Pullman Nanjing Lukou Airport