屋内プール

ホテル フィア ヤーレスツァイテン ケンピンスキー ミュンヘンの口コミ

5 out of 5

口コミ

9.0

とても素晴らしい

評価 10 - 977 件の口コミ中 612 件が非常に良い" "
評価 8 - 977 件の口コミ中 228 件が良い" "
評価 6 - 977 件の口コミ中 77 件が普通" "
評価 4 - 977 件の口コミ中 38 件が不満" "
評価 2 - 977 件の口コミ中 22 件が非常に不満" "

9.4/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

9.2/10

設備とサービス

8.8/10

施設のコンディションと設備

8.8/10

環境への配慮

口コミ

2/10 (非常に不満)

?

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Sebastian Gerstenlauer, Director of Qualityからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 15 日)
Dear Valued Guest, greetings from the Hotel Vier Jahreszeiten Kempinski Munich. Thank you very much for your rating for us on expedia.com. Unfortunately we do not understand the reason for the low rating. Kindly get back to our Director of Quality Mr. Sebastian Gerstenlauer (sebastian.gerstenlauer@kempinski.com). We hope once your travel plans will bring you back to Munich, we will be able to welcome you at the Hotel Vier Jahreszeiten Kempinski Munich. Until then, we remain with warm regards from Munich, Your Management Team

6/10 (普通)

KUNIHIKO

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
Nicht nur im Korridor sondern auch im Zimmer werden die Wände mit den Replikaten der berühmten Kunstwerken der alten Meister, die fast so groß wie die Originalen sind, geschmückt. Das ist einzigartige Einrichtung. Mit diesen Einrichtung können die Gäste echt Münchener Luft erleben.
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Hotel Vier Jahreszeiten Kempinski Münchenからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 24 日)
Sehr geehrter Gast KUNIHIKO,herzliche Grüße aus dem Hotel Vier Jahreszeiten Kempinski München.Vielen Dank für die Zeit, welche Sie sich extra genommen haben um Ihre Erfahrung mit uns und auf Expedia zu teilen. Es ist eine sehr schöne Rückmeldung, die uns wirklich freut und wir zu schätzen wissen.Wir hoffen, Sie bald wieder in unsrem Haus begrüßen zu dürfen und verbleiben mit den besten Grüßen aus der Maximilianstrasse.Ihr Management Team

10/10 (非常に良い)

Asako

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 4 月に 1 泊滞在
Lena Müller - Director of Qualityからの返信 (投稿日 : 2021 年 4 月 18 日)
Dear Valued Guest, thank you very much for sharing your highly appreciated feedback with us on Expedia. We are delighted to hear, that your recent stay was a pleasant one and you encountered the services Kempinski is renowned and famous for. Once again, thank you for your time and we are looking forward welcoming you back again to our hotel in the hopefully not too distant future. Yours sincerely, Lena Müller Director of Quality

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 11 月に 3 泊滞在
Holger Schrothからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 18 日)
Dear Valued Guest, thank you so much for your kindrating – we are all delighted to learn that you enjoyed your visit. Wishing you a great day ahead and it would be our great pleasure to welcome you back in the hopefully not too distant future. Remaining with best regards from Munich, Holger Schroth Managing Director

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
最高にcoolなホテルです!また必ず泊まりに行きます!! ダンケシェーン!!!
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Holger Schroth - Managing Directorからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 15 日)
Dear Valued Guest, thank you very much for sharing your highly appreciated feedback with us on Expedia. We are delighted to hear, that your recent stay was an enjoyable one and that you have encountered the services Kempinski is renowned and famous for. Once again, thank you for your time and we look forward to welcoming you back in the hopefully not too distant future. Yours sincerely, Holger Schroth Managing Director

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 5 月に 1 泊滞在
Holger Schroth - Managing Directorからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 5 日)
Sehr verehrter Gast, herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben uns Ihre exzellente Bewertung auf Expedia mitzuteilen. Wir hoffen Sie bald wieder im Hotel Vier Jahreszeiten Kempinski München begrüßen zu dürfen und verbleiben bis dahin mit den besten Grüßen aus München, Ihr Holger Schroth Managing Director

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
中央駅から徒歩1分。大聖堂の横。最高のロケーション。
2018 年 12 月に 2 泊滞在
Holger Schroth - Managing Directorからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 10 日)
Dear Valued Guest, thank you very much for taking the time to share your valuable feedback with us on Expedia. It is a pleasure to hear that you have enjoyed your stay with us and were able to discover Munich due to the prime location within the city. We are looking forward to welcoming you back in the hopefully not too distant future. Yours sincerely, Holger Schroth Managing Director

6/10 (普通)

PENGUIN、PAR

良かった点 : 清潔度
Nice location.
The room was clean. The bed was nice for sleep. But it was noisy early in the morning from out side of the hotel. And the shower button did not work well. It was hard to stop the shower water. I was afraid for the hot water was about to overflow.
2017 年 9 月に 1 泊滞在
Axel Ludwig-Managing Directorからの返信 (投稿日 : 2017 年 9 月 27 日)
Dear Pengiun, Thank you so much for your stay at Hotel Vier Jahreszeiten Kempinski Munich and for sharing your highly appreciated feedback with us. We apologize for the inconveniences regarding the shower and will check this immediately. We regret that the room location did not meet your expectations. The hotel comprises 306 rooms and suites in total and we would be delighted assisting you with your upcoming reservation. I am sure we have the perfect room for you and remain at your disposal for any query you might have. With warmest regards, Axel Ludwig - Managing Director

8/10 (良い)

a、Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Center of Munich
Space of the pront gate, poarking, and reception area are very samall. So I had to waite in a long cue standing next to people having cake to check in with my heavu luggage. Also, I had to carry mu heavy luggage to thrid floor with stairs. I would say it was inconvenient for me.
2017 年 8 月に 1 泊滞在
Axel Ludwig - Managing Director からの返信 (投稿日 : 2017 年 8 月 22 日)
Dear a, Thank you for your stay at Hotel Vier Jahreszeiten Kempinski Munich and for sharing your highly appreciated feedback with us. Please accept our apologies for the arrival experience and rest assured that all issues will be addressed to the respective departments. The team and I truly hope that we will be able to welcoming you back to Hotel Vier Jahreszeiten Munich soon again. With best regards, Axel Ludwig - Managing Director

10/10 (非常に良い)

ハナ

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
素敵なホテル
ブティック街に面し、また市庁舎広場のマリエンプラッツまで徒歩圏内。更にホッフブロイハウスも直ぐ近く。古くからあるミュンヘンの名門ホテルで雰囲気も最高でした。
Monika Tritz, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2016 年 11 月 25 日)
Dear 素敵なホテル, Thank you very much for your recent stay at Hotel Vier Jahreszeiten Kempinski Munich and for sharing your wonderful feedback with us. We are delighted to hear that you have enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back in the near future to Munich. With best regards from Munich, Monika Tritz Hotel Manager

8/10 (良い)

Takeshi、JAPAN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
悪くはない
内装を一部改装した歴史あるホテル バスタブなし エアコン調整不良 雰囲気とロケーションは最高

4/10 (不満)

HS

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
3人宿泊に対してOne King Bedの小さな部屋、どうやって寝るの?
3人宿泊で決して安くない721.41EUR/泊のエクゼクティブルームの予約を入れたにも関わらず、どう見てもStandard のOne KingBedでエクストラベットを入れたら荷物を広げるスペースもない、とても見すべらしい小さな部屋に通されました。Frontのチェックイン担当者に散々文句を入れ交渉した結果隣の予備室を開けてもらい部屋のスペースはなんとか解決できた。しかし、部屋の位置が一階のバーのちょうど真上の二階の部屋で、バンドの演奏が夜中の2時まで行われ、耳栓をしなければ寝れない状態であった。ドイツで夏休みの最終訪問地ミュンヘンでドイツの名門ホテルで豪華に過ごそうと思っていたが、散々な結果であった。交渉の際Frontの担当者にマネージャーを呼び出すよう要求したため、しぶしぶ譲歩してもらえたが、我々を東洋人とみて交渉できないものと馬鹿にしていたのではないか! もう二度とこのホテルには泊まりたくない!

10/10 (非常に良い)

Akitoshi、長野

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
5星ホテルの価値は、十分あります。
サービスがよく、清潔、朝食が美味い。旧市街に近く、歩いて買い物や、食事が出来て、大変便利です。部屋は、大変静かで、街中なのに、騒音は、一切ありません。 タオル交換も、1日に2回もしてくれますので、いつも新しいタオルが使えて、清潔です。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
若干割高感あり
部屋はまずまず広くて快適でしたが、バスタブがないのが残念でした。 ドイツ流なのかもしれませんが、チェックインの時に部屋までの案内がないなど値段の割にはサービスは普通でした。

8/10 (良い)

keiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ハプニングがあったけどまた泊まりたいHotel
重厚な外観に趣のあるラウンジ。フロントの方やスタッフの方は優しくて明るく気持ちいい。観光やショッピングにも徒歩で行けて便利な立地!…と良いことだらけ!ですが、シャワー使用時にハプニング発生‼︎ ボティシャンプーの泡だらけの状態の時に突然シャワーが止まってしまった‼︎ 私達がシャワーを使い過ぎたのでしょうか?仕方なく洗面所からお湯を移動しながら泡を落としました。

10/10 (非常に良い)

Michael、München

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
サービスの良さに満足
初夏の観光に利用しました。 ロビーでアフタヌーンティーをした際、スタッフの男性の方のサービスがとてもよかったです。 紅茶について詳しく教えてくれた他、様々な要望にも柔軟に対応していただき、とても感じのよい対応でした。 ルームサービスの夕食をお願いしても、さほど時間がかからずに美味しい夕食を準備してくれました。 チェックイン・チェックアウトの際の対応もよく、またコンシェルジュの方もいろいろと調べてくれて助かりました。

8/10 (良い)

Noriyuki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

2/10 (非常に不満)

TOSHIYA、Tokyo

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
ダメすぎる対応。
ツインの部屋を予約したが、ダブルの部屋だった。最悪なホテル。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
リッチな気分を味わえました
リノベーションされた部屋で快適ではありました。ただ、シャワーはハイテクすぎてやや使いにくかったのがマイナス点ですが、その他は文句ありません。旧市街やレジデンツ、HBハウスへも徒歩圏で便利でした。

6/10 (普通)

YASUHIRO

気になった点 : 客室の快適度

10/10 (非常に良い)

elisabeth、fukuoka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
究極の贅沢
留学生としてドイツ在住だった30年前、州立歌劇場の5階の学生席でオベラを聴いた帰り道、タキシードやミンクのコートで着飾った紳士淑女達が帰りつく先のホテルがフィヤヤーレスツァイテン・ケンピンスキーだった。豪華な威厳のある出入口には大柄で凛としたドイツ人のドアマンが居て礼儀正しく挨拶を交わしドアを開けていたのが忘れられなかった。当時夢の様な映像であり印象深い。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

シャワーのみの部屋があるので、必ず確認を
数年前にも数日宿泊したことがあり、その時と比べるとレートが違い私たちにとっては高額でしたが、どこへ行くにも便利でしたので、年末年始に再訪しました。 部屋は改装が終わっており、以前よりとても綺麗で設備も最新でした。バスルームもスペースとしてはゆったりしており、洗面台自体にも床暖房のようなヒーターが入っているなど寒さを感じない工夫はしてありますが、バスタブはありませんでした。 本来は部屋に入ってすぐチェックすべきなのでしょうが、ベッドルームが綺麗に改装されており当然最新の洗面所でバスタブがあると思い込んでしまい、荷解きを終えて外出してから帰ってから気づいたためタイミングを逃してしまいました。 日中の最高気温が氷点下のこの季節、シャワーだけではなかなか体が温まらず、結構大変でした。 廊下に貼ってあったフロア図面を見ると同じような広さの部屋は他にもあるようでしたので、お風呂にゆったり入って手足を温めたいと思う方は、必ず事前に確認された方が良いと思います。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
思い出に残るホテル
雰囲気があり、スタッフ、施設とも素晴らしいホテルでした。ぜひ、また泊まりたいと思います。 ホテルから、レジデンツや観光にも行きやすかったです。一生の思い出ができました。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ヨーロピアンな雰囲気と利便性を兼ね備えたホテル
ロビーもとても雰囲気があり、落ち着いた家具類の客室とともに、ヨーロピアンな雰囲気を満喫できました。それでいてスタッフの方々は明るく親切で立地もよく気持ちよく滞在出来ました。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
落ち着きと華やぎのあるホテル
部屋もバスルームもロビーも外観もすべてとても満足しました。またフロントの方々の応対がとても明るくて親切で、気持ちよく滞在出来ました。マリエン広場までも思ったより全然近くて観光にもとても便利でした。

10/10 (非常に良い)

Shiho

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
街の中心地にあり日本で言うなら銀座にあるホテル
希望した喫煙可能な部屋で、とても綺麗で快適な部屋でした。 サービスその他も大変良く対応してくれて再度宿泊したいホテル。

10/10 (非常に良い)

旅人、tky

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
安眠できる
親切なスタッフとフロントの対応は五星ホテルの平均レベルに達している。。レストランはそれほどでもないが、朝食のビュッフェに欧州では珍しく中華料理があり、味の変化を愉しめた。立地は申し分ない。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
優れた立地
周囲に高級店が多く、治安も安心できました。ホテルの設備も満足しています。ただ、その反面周囲にスーパーやキオスクはないため、訪れる前に購入しておくことをお勧めします。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

8/10 (良い)

鹿児島ワニさん、日本, 鹿児島県鹿児島市

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
とても便利です
改装し近代的な部屋になっていました。 近くにビアホールが多くあります。 観光、交通、買い物の便はとても良くいつも利用しています。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
快適でした。
5月に3泊しましたが、立地もよくホテルのサービスも良かったです。ホテル自体は増築をして部屋を増やしたような作りでバリアフリーにはなっていませんので、足が不自由な方には少々不便ではないでしょうか。フィットネスルームもあり、総合的には良いホテルだと思います。

10/10 (非常に良い)

dan、日本, 兵庫県芦屋市

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
あこがれのケンピンスキー
以前ドレスデンの同ケンピンスキーに泊まり最高だったので、ミュンヘンは少し高かったけれど旅の最後にと思い泊まりました。ただ驚いたのは最初案内された部屋にバスタブがなく、地方の4つ星以下のホテルならともかく、都市の5つ星ホテルでは経験ありませんでした。レセプションですぐに対応して変更してくれました。部屋の設備(風呂のON/OFF,温度など)すべてデジタル機器で最新のため、機器に弱い方はとまどわれるかもしれません。いずれにしてもロビーからすべて豪華でした。

10/10 (非常に良い)

shara、ミュンヘン

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ミュンヘンの見所の中心に立地
とても綺麗で雰囲気も良く、サービスが行き届いたホテルだと思います。ただ1点、他の海外ホテルでも良くあることとのことですが、HOTELS.COM経由で既にクレジットカード支払いが済んでいるにも拘らず、チェックアウト時に請求されそうになりました。「既に支払いが済んでいる」というもっと明確な文言を予約票に明記する等、HOTELS.COMはもっとしっかり徹底して下さい。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
非常に快適でした
中央駅からのアクセスはやや遠く感じましたが,トラムに乗ればすぐでしたし,Uバーンでもアクセス可能でした。部屋,シャワールームは広く,また朝食も満足できるものでした。部屋のライトが切れていた点がメンテナンスの観点から気になりましたが,連絡したらすぐに対応していただけました。非常に高く評価しました。

10/10 (非常に良い)

Tatsuru、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ハネムーンに最高
ハネムーンリクエストで、シャンパンとチョコレートをご用意いただきました。 ホテルも高級感に包まれ、最高の気分でした。

10/10 (非常に良い)

ssiibbaa、日本, 福岡県北九州市

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
高級ブランド街の中にあるホテル
悪いところは見当たりません。 3人で宿泊したら、部屋はベッドルームとリビング?合わせて30畳くらいの凄く広い部屋でした。バスルームは、浴槽とシャワールーム両方が完備してあって、アメニティも凄くよかったです。従業員の方もみんな親切で、優しい英語で対応してくれました笑

4/10 (不満)

DM

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
感想
フロントの対応は悪い コンシェルジュも悪い

10/10 (非常に良い)

VISITER、埼玉、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
大変いいですよ。
2年ぶりの宿泊ですが、部屋がフルリフォームされており、今まで泊まったホテルの中で一番最新の設備になってました。廊下などもリフォーム済。メインエントランスを現在も工事中。 格式高いホテルだけあって、対応は抜群。客層はかなりハイグレードです。 金額も高いですが、メイン通りに面してるだけあり、買い物には適してますし、交通の便は最高です。

10/10 (非常に良い)

Burilliant

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
お買物には最適!
ホテルの目の前に、シャネルやエルメス、ヴィトンが並ぶ便利な立地であると共に、素晴らしいサービスで快適な時間を過ごす事が出来ました。食事もとっても美味しかったし、ルームサービスの対応も良くて最高でした。また宿泊させて頂きたいと思ったホテルです^^

6/10 (普通)

Hiko、Yokohama, JPN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 客室の快適度
隣室や廊下の声以外は満足
新館のためか部屋の壁が薄く、隣室や廊下の声が結構聞こえました。 ただ、同時期の同料金の別のホテルははるかに悪かったようですので、コストパフォーマンスは良いのかもしれません。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
街の中心部
オペラ座の隣、レジデンツやホーフブロイハウスは徒歩3分、マリエン広場も徒歩7~8分ととても便利。(中央駅からは遠く、地下鉄の駅も近くにないけど) ホテルは落ち着いた雰囲気でサービスもいいです。但し、古い建物なのか部屋まで行くのに階段をいくつか通らなければなりませんでした。

10/10 (非常に良い)

大橋幸師、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
さすがケンピンスキー
フロント・スタッフの対応も一流、サービスも一流、部屋の雰囲気も一流、買い物には、絶好のロケイション、次回はもっと長く滞在したい。 難を言えば、ホテル・メンテナンス工事の音が若干うるさかった。

10/10 (非常に良い)

saru、Tokyo Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
very good location and service
I visited this hotel 15years ago. The hotel is still keeping high standard and very friendly service.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最高のロケーションと快適さ
最高のロケーションと、まるで自分の部屋にいるような快適さがありました。部屋も広く、使いやすくなってます。おしゃれなバスルームもけっこうポイントです。プールも最高。ただ古いからでしょうか、歩くことに床がきしむことが気になりました。従業員の対応もとても皆さん良かった。ぜひまた泊まりたいホテルです。

8/10 (良い)

David、Charlotte

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very nice hotel overall. A little disappointing that the “view” out of the windows was an inner rooftop area of blank walls. Also, small things such as a cheap coffee maker in the room and no shower lotion soap, just bar soap. The buffet breakfast was excellent and the lobby is very nice.
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Hotel Vier Jahreszeiten Kempinski Münchenからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 3 日)
Dear DavidThank you so much for taking the time to share your experience with us.It is wonderful to hear that overall you enjoyed your stay with us and had a good time. We will share your kind words about our lavish Breakfast buffet with the entire team.Unfortunately, we were unable to meet all of your expectations and I would like to apologise for any inconvenience this may have caused you.If you are not satisfied with any product or service during your stay, please do not hesitate to contact one of our managers. Unfortunately, we were not informed and would have liked to have had the opportunity to clarify the situation on the spot.Regarding the soap, I would like to inform you that we use soap bars for sustainability reasons. They are then recycled and donated to countries such as Africa. This is one of the many points for our Earth Check Gold status certification.Please be assured that I will pass on the points you have raised to the relevant department heads for internal review.Dear David, we cannot undo your experience, but we would be delighted to welcome you back and show you the warm service we are known for.Yours sincerely from Munich, Your Management Team

10/10 (非常に良い)

Lillian

良かった点 : 清潔度、設備とサービス
Excellent location, service and room
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Hotel Vier Jahreszeiten Kempinski Münchenからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 3 日)
Dear valued Guest Lilian, Greetings from lovely Munich. Thank you so much for your time and the effort to leave a review here with us. We are amazed to read that you enjoyed not only your stay but especially our location, our heartfelt service and the room. Please rest assured, that we will share your Feedback with the entire team. We are looking very much forward to welcoming you back and remain with best regards, your Management Team

2/10 (非常に不満)

GABRIEL、Miami

気になった点 : 清潔度
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Hotel Vier Jahreszeiten Kempinski Münchenからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 3 日)
Dear GABRIEL,Thank you for taking the time to share your recent experience with us.I am sorry to hear that you look back with disappointment and were generally not satisfied. I am very sorry for this and apologise for the inconvenience.You are always welcome to contact one of our managers already during your stay if you are not satisfied with a product or service. We would have loved to get the opportunity to rectify our mistakes on the spotUnfortunately, we cannot undo your experience, but we would be happy to welcome you back should you consider our hotel again and to convince you of our service, which you can and may expect from a Kempinski. Best regards, Your Management Team

10/10 (非常に良い)

Lekun

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
1
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Hotel Vier Jahreszeiten Kempinski Münchenからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 3 日)
Dear Lekun, Greetings from the Hotel Vier Jahreszeiten Kempinski Munich. Thank you very much for taking the time to share your great and valuable feedback with us on Expedia. We are very pleased to read that you enjoyed your stay. We are looking forward to welcoming you back soon and remain with the best regards from the Maximilianstrasse, Your Management Team

10/10 (非常に良い)

Daniel

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very lovely hotel
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Hotel Vier Jahreszeiten Kempinski Münchenからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 3 日)
Dear Daniel, Warm greetings from Hotel Vier Jahreszeiten Kempinski Munich. Thank you very much for your fantastic feedback and the time it took. We are delighted to hear that you had a very pleasant stay and enjoyed our lovely hotel. We are looking very much forward to welcome you again here in Munich and remain with kind regards, Your Management Team