外観

ヒルトン ガーデン イン ミュンヘン シティ センター ウエスト、ドイツの口コミ


口コミ

8.6

非常に良い

評価 10 - 332 件の口コミ中 159 件が非常に良い" "
評価 8 - 332 件の口コミ中 125 件が良い" "
評価 6 - 332 件の口コミ中 32 件が普通" "
評価 4 - 332 件の口コミ中 7 件が不満" "
評価 2 - 332 件の口コミ中 9 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

8.6/10

スタッフとサービス

8.6/10

設備とサービス

9.0/10

施設のコンディションと設備

8.8/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
事前に希望していたタイプの部屋をアサインしていただいてよかった。部屋が広く、大型スーツケースを2つ広げるのに十分。 バスルームが広々していて使いやすい。バスタブがないのはヨーロッパでは当たり前だが、できればついているお部屋がよかった。 City Centerからはトラムで10分程度、S-bahnで2駅なので、大変アクセスしやすく、コスパがよいと思う。部屋からの眺望はあまりよくないが、大した問題ではないと思う。オペラの後に帰ってくるのもトラム1本なので便利。 徒歩圏内のAugustiner Brau(ビヤホール)は大変よかった。
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Lejla Ramadaniからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 9 日)
ご意見をお寄せいただき、宿泊施設として当ホテルをお選びいただきありがとうございます。 私たちはあなたの経験に本当に感謝しており、またすぐにあなたを歓迎したいと思います。 敬具、

2/10 (非常に不満)

pooqoo

家族旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの対応が最悪でした。ヒルトン系列だと思って安心していましたが、こんなホテルは今まででも最低レベルです。特にフロントの若い女の子が酷いです。 壊れたポットは交換してくれないし、欲しければお湯をコップ一杯ずつフロントまで都度取りに来いといって一方的に電話を切る。 フロントまで話にいったが、できないの一点張り。困ってフロントの前で、どうしようかとしばらく呆然としていたら、横のバーの従業員さんが、上の誰かと話をして、どこかから調達してきてくれました。 ミネラルウォーターも、毎日付くのかと思っていたら、一滞在一本(二人で!!)。三泊四日で一本でした。毎日つかないのか、とエクスペディアの予約表を見せて確認すると、今日、もう一本おいておくと言ったのに、結局なかったです。 フロントを通っても挨拶もないし、感じ悪かったです。 町から離れているけど、あえてヒルトンにしたのに、最悪でした。ミュンヘンの滞在が台無しになりました。
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Hilton Garden Inn Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 5 日)
Thank you very much for your stay as well as for your helpful reply. We are sorry for any caused inconvenience. We hope you enjoyed seeing Munich! Of course we will transfer your feedback. Thank you very much again for your time to review your last stay at our property.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 7 月に 11 泊滞在
Hilton Garden INn Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 11 日)
Thank you very much for staying with us and for your great Review.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 4 月に 5 泊滞在
Hilton Garden Inn Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 9 日)
Thank you for choosing our Hilton garden Inn City Centre for your last stay in Munich. Your feedback allows us to improve our service. We are looking forward to welcome you back in our Hotel.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
A good choice to stay in western Munich
Having car park and gym is good. However the toll gate and the path connecting to the parking area is very narrow. And it looks the restaurant for breakfast does not have enough capacity in terms of space.
2019 年 4 月に 1 泊滞在
Hilton Garden Inn Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 9 日)
Thank you for choosing our Hilton Garden Inn City Centre for your last stay in Munich. Your feedback allows us to improve our service. We are looking forward to welcome you back in our Hotel.

10/10 (非常に良い)

YUKA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
新しくて綺麗で清潔ホテル
立地は中央駅から離れていますが、電車やトラムですぐです。 新しいホテルなので綺麗で清潔でした。 綺麗好きな方には間違いないホテルかと思います。 ランドリールームもありドイツ語で使い方は難しいですがなんとか洗濯出来ました。 朝食もプリッツェルパンもあり品数は多い方だと思います。 フロントの方も分かりやすい英語で話してくれます。 ホテルwifiも日本からレンタルした4g、wifiよりも繋がりやすくLINEテレビ電話も出来ました。
2019 年 3 月に 2 泊滞在
elisからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 18 日)
最近のご滞在についてのご意見ありがとうございます。 私たちはあなたが滞在を楽しんだことを学ぶのはうれしいです。 あなたが再び戻ってきて、ドイツの機械または指示との助けを必要とするならば、フロントに連絡してください。 私たちはあなたを助けることができるようにさせていただきます。 良い週末を

2/10 (非常に不満)

tsukasa

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
朝食付きのはずが金を払わされた。金返せ。
2018 年 11 月に 2 泊滞在
Fgrassoからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 19 日)
こんにちは、私はチェックできるようにあなたの予約番号を教えてくれますか?

8/10 (良い)

Timon

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good situated
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Okan Yilmazからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Dear Valued Guest,Thank you very much for sharing your valuable feedback following your recent stay with us at Hilton Garden Inn Munich City Center West,It pleases me to read about your experience in our property, especially our level of service rendered . It is also delighted to know that our team was able to contribute in making your stay a memorable one.Once again, we thank you for your time and we geunienely hope to see your return!Kindest Regards,Okan YilmazGuest Service Agent

8/10 (良い)

Ramy

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good value for money
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Ineeからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 11 日)
Dear Valued Guest,Thank you very much for having stayed with us and for giving us as positive ratings about your recent.We are delighted to hear that you have enjoyed your stay and that we meet your overall expectations as this is what we strive to achieve for as a Hilton brand.Once again, we appreciate your time and we genuinely hope to see you return!Kindest Regards,Inee SualCluster Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

Richard

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great modern hotel just to the West of the city
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Begum Topcuからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 1 日)
Dear Mr Richard Thank you very much for sharing your valuable feedback following your recent stay with us at Hilton Gardeninn Munich City Center West It pleases me to read about your experience in our property, especially our level of service rendered . Once again, we thank you for your time and we geunienely hope to see your return!Kind RegardBegum Topcu

8/10 (良い)

Mark

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Ineeからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Dear Valued Guest,Thank you very much for choosing to stay at Hilton Garden Inn Munich City Center West and for taking the time to share your ratings through our survey. Your ratings as valued guest is highly appreciated.Once again, we appreciate your time and wishing you a lovely week ahead.Kindest Regards,Inee SualCluster Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

Richard

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great hotel just to the west of the city, excellent condition
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Begum Topcuからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 9 日)
Dear Mr Richard ,Thank you very much for choosing to stay at Gardeninn Munich City Center West It is great to read that you enjoyed your stay with us and thank you for your fantastic feedback on our service.I will make sure to share your kind and positive words with our entire team. It is always great to hear that our hard work is appreciated!Once again, we thank you for your time and genuinely hope to see you return in the future.King Regards Begum Topcu

10/10 (非常に良い)

Richard

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good hotel just to the west of the city, easy to access and nice facilities
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Mariam Tavartkiladzeからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 15 日)
Lieber Vaughan,Wir freuen uns sehr über Ihre großzügige Bewertung des Hilton Garden Inn Munich City Centre West. Vielen Dank, dass Sie uns mitgeteilt haben, wie sehr Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und wir freuen uns besonders, dass Sie sich bei uns gut aufgehoben gefühlt haben. Wir freuen uns darauf, Sie in naher Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Mariam TavartkiladzeCluster Guest Service Agent

10/10 (非常に良い)

Richard

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great hotel, good condition and not too far from the city centre
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Katrin Brehmeからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 14 日)
Dear Richard thank you for choosing our hotel for your visit to Munich and for sharing your experiences with us. We are pleased that you enjoyed your stay with us. We would be very happy to welcome you again.With best regards from Munich.Katrin BrehmeGuest Services Manager

4/10 (不満)

Zoran

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Okan Front Desk Agent Hilton Garden Inn City Westからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 14 日)
Thank you for your feedback. It is important to us! We will do our best to make your stay better next time.

4/10 (不満)

Daniela

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Katrin Brehmeからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 14 日)
Sehr geehrte Daniela,danke dass Sie unser Hotel in München ausgewählt haben.Leider konnten Sie mit uns nicht vollkommen zufrieden sein, wir bitten um Entschuldigung.Gern hätten wir mehr über Ihren Aufenthalt erfahren, gern auch per Mail an:"katrin.brehme@hilton.comMit freundlichen GrüßenKatrin BrehmeGuest Service Manager

10/10 (非常に良い)

Bernadeta

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Sehr freundlich und angenehm mit einer komfortablen und schönen, sauberen Einrichtung. Zudem hat das Hotel eine gute Lange.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Okan (Front Desk Agent) Hilton Garden Inn City Wesからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 14 日)
Wir danken Ihnen für Ihr Feedback. Wir sind froh zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt genießen

10/10 (非常に良い)

Fabio

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Okan Front Desk Agent Hilton Garden Inn City Westからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 14 日)
Thank you for your feedback. We are glad to hear that you enjoy your stay

8/10 (良い)

YUNGAN

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 5 泊滞在
Okan Front Desk Agent Hilton Garden Inn City Westからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 14 日)
Thank you for your feedback. It is really important to us! We will do our best to make your stay better next time

10/10 (非常に良い)

Ilias

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Okan Front Desk Agent Hilton Garden Inn City Westからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 14 日)
Thank you for your feedback. We are glad to hear that you enjoy your stay

8/10 (良い)

Galina

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 5 泊滞在
Katrin Brehmeからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 14 日)
Dear GuestYour wonderful rating fills us with joy. Thank you for staying with us and for taking the time to send us your feedback in this way. We hope for many more visits and wish you all the best in the meantime. With best regards from Munich.Katrin BrehmeGuest Service Manager

10/10 (非常に良い)

Paula

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Okan Front Desk Agent Hilton Garden Inn City Westからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 14 日)
Thank you for your feedback. We are glad to hear that you enjoy your stay

8/10 (良い)

David

2023 年 11 月に 4 泊滞在
Okan Front Desk Agent Hilton Garden Inn City Westからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 14 日)
Thank you for your feedback. We are glad to hear that you enjoy your stay

10/10 (非常に良い)

Nadja

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
The location for others amennities excellent
2023 年 11 月に 7 泊滞在
Okan Front Desk Agent Hilton Garden Inn City Westからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 14 日)
Thank you for your feedback. We are glad to hear that you enjoy your stay

10/10 (非常に良い)

Richard

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good hotel just to the west of main station, hotel is new and has good facilities
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Katrin Brehmeからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 20 日)
Dear Richard, we would like to thank you for the very good review of your stay at the Hotel Hilton Garden Inn Munich City West. It is wonderful to read that we fully met your expectations and that you were able to thoroughly enjoy your time with us. We remain with kind regards in the hope of seeing you again soonKatrin BrehmeGuest Services Manager

10/10 (非常に良い)

Cipriano

2023 年 9 月に 2 泊滞在
Katrin Brehmeからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 5 日)
Dear GuestYour wonderful rating fills us with joy. Thank you for staying with us and for taking the time to send us your feedback in this way. We hope for many more visits and wish you all the best in the meantime. With best regards from Munich.Katrin BrehmeGuest Service Manager

10/10 (非常に良い)

JAIRO E

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Katrin Brehmeからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 6 日)
Dear JairoYour wonderful review fills us with friends, glad you stayed with us. We hope for many more visits.All the best from Munich!With kind regardsKatrin Brehme

8/10 (良い)

David

2023 年 8 月に 2 泊滞在
Katrin Brehmeからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 6 日)
Dear DavidYour wonderful review fills us with friends, glad you stayed with us. We hope for many more visits.All the best from Munich!With kind regardsKatrin BrehmeGuest Service Manager

10/10 (非常に良い)

Steffen

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Es ist ein schönes Hotel und wir wurden sehr freundlich empfangen. Die Ausstattung ist ansprechend und auch gut gepflegt. Die Auswahl beim Frühstück war sehr gut und auch von hoher Qualität. Einzig das Zimmer ist ein wenig zu bemängeln. Das Bad war nicht wirklich sauber geputzt, es gab sehr viele Flecken und Fussel / Haare. Außerdem war unser Zimmer zur Bahnstrecke gelegen und daher war die Geräuschkulisse doch etwas laut. Alles in allem ist das Hotel zu empfehlen.
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Katrin Brehmeからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 6 日)
Sehr geehrter Steffen,Ihre wunderbare Bewertung erfüllt uns mit Freunde, schön, dass Sie bei uns waren. Für die Info über die Mängel im Bad bedanken wir uns und werden es sofort in unserem Team besprechen, damit so etwas nicht mehr passiert! Wir bitten um Entschuldigung. Gern würden wir Sie wieder in unserem Hause begrüßen dürfen und verbleibenmit freundlichen GrüßenKatrin BrehmeGuest Service Manager

8/10 (良い)

Ilona

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Das Personal ist sehr freundlich, die Zimmer picobello, wir waren sehr zufrieden.
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Katrin Brehmeからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 6 日)
Sehr geehrte Ilona,Ihre wunderbare Bewertung erfüllt uns mit Freunde, schön, dass Sie bei uns waren. Wir hoffen auf viele weitere Besuche.Alles Gute aus München!Mit freundlichen GrüßenKatrin BrehmeGuest Service Manager

8/10 (良い)

Markus

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Preis- Leistung okay , Frühstück sehr gut, leider nur ausländische Servicekräfte, kein Deutsch, kein Englisch Schade, nur eine Servicekraft kompetent aus Deutschland
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Katrin Brehmeからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 6 日)
Sehr geehrter Markus,vielen Dank für die gute Bewertung für unser Haus. Schön, dass Sie gut gestärkt durch unser gutes Frühstück den Tag beginnen konnten. Ja wir haben hauptsächlich nur ausländische Servicekräfte. Wir würden auch gern deutsche Servicekräfte einstellen, aber es bewirbt sich niemand für dafür. Wir wünschen Ihnen alles Gute.Mit freundlichen GrüßenKatrin BrehmeGuest Service Manager

8/10 (良い)

Tanja

2023 年 8 月に 1 泊滞在
Katrin Brehmeからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 7 日)
Dear Tanja,Thank you very much for choosing our hotel for your stay. Your good review fills us with friends.We wish you many more visits and remain with kind regardsKatrin Brehme Guest Service Manager

10/10 (非常に良い)

Roman

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Sehr gut
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Katrin Brehmeからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 7 日)
Sehr geehrter Roman,vielen Dank, dass Sie unser Hotel für Ihren Aufenthalt gewählt haben. Wir freuen uns, dass wir Ihren Erwartungen entsprochen haben und danken Ihnen für die sehr gute Bewertung.Gern möchten wir Sie wieder begrüßen dürfen und verbleiben mit ftreundlichen GrüßenKatrin Brehme Guest Service Manager

10/10 (非常に良い)

Nathalie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Very nice hotel! Good service, nice people at the check inn desk and a great breakfast.
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Katrin Brehmeからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 7 日)
Dear Nathalie,Thank you very much for choosing our hotel for your stay. Your wonderful very good review fills us with friendship.We wish you many more visits and remain with kind regardsKatrin Brehme Guest Service Manager

6/10 (普通)

Claudia

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Die Unterkunft ist sehr zentral gelegen. In wenigen Minuten erreicht man die Münchener Innenstadt mit der S-Bahn. Da wir ein zentrales Hotel gesucht hatten, hat uns auch die Lage an den Gleisen nicht gestört. Die Fenster waren gut schallgeschützt. Leider funktionierte die Klimaanlage in unserem Zimmer nicht. Nach Reklamation an der Rezeption, wurde dies am Folgetag repariert. Leider sprechen nicht alle Angestellten an der Rezeption gut deutsch. Überwiegend wird englisch gesprochen, dies hatten wir nicht erwartet und dadurch wurde die Kommunikation etwas schwierig. Die Zimmer sind sauber und zweckmäßig. Das Queensize Bett ist für zwei Erwachsene etwas schmal. Ungewohnt war für uns auch die gemeinsame Bettdecke. Das Frühstück im Hotel lässt keine Wünsche offen. Das Personal dort ist sehr aufmerksam und freundlich.
2023 年 7 月に 5 泊滞在
Katrin Brehmeからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 7 日)
Sehr geehrte Claudia,vielen Dank, dass Sie unser Hotel für Ihren Aufenthalt gewählt haben. Wir freuen uns, dass ihnen unsere gute Lage gefallen hat. Schön, dass Sie gut gestärkt durch unser gutes Frühstück den Tag beginnen konnten und Sie mit der Freundlichkeit des Personals zufrieden waren. An den Deutschkentnissen des Personals arbeiten wir.Gern würden wir Sie wieder begrüßen, um Sie dann vollkommen von uns zu überzeugen und verbleiben mit freundlichen GrüßenKatrin Brehme Guest Service Manager

8/10 (良い)

AGATHE

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Very good access to transportation and the center of the city without being in the center of the city Good mattresses and bathroom
2023 年 7 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Thomas

カップルで旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
alles bestens
2023 年 5 月に 3 泊滞在
Hbhからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 16 日)
Dear Thomas, thank you for taking the time to share your experience at our hotel. I am glad to hear that your stay with us was to your satisfaction. We hope to host you again in the future. Kind RegardsTugba EisenhutCluster Guest Service Agent

8/10 (良い)

Cindy

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Unser Aufenthalt im Hilton Garden Inn, war sehr angenehm und wird sicher nicht der letzte sein. Das freundliche Personal war zu jeder Zeit erreichbar und hilfsbereit! Die Lage ist perfekt, um einen entspannen Abend in der Lobby zu verbringen oder auch schnell und bequem mit einer Tram in die Innenstadt zu gelangen. Restaurants, Supermarkt und ÖV sind in direkter Nähe. Hotelbar und Restaurant sind sehr zu empfehlen. Rundum ein tolles Hotel!
2023 年 5 月に 3 泊滞在
Katrin Brehmeからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 22 日)
Sehr geehrte Cindy,vielen Dank für die gute Bewertung und das Sie bei uns waren. Besuchen Sie uns doch bald wieder, oder empfehlen Sie uns weiter.Mit freundlichen GrüßenKatrin BrehmeGuest Service Manager

10/10 (非常に良い)

Gurdave、Coquitlam

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Close to all transportation options, good breakfast.
2023 年 5 月に 5 泊滞在
katrinからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 10 日)
Dear Gurdave,Thank you for your very good rating.we hope for many more visits.Best regardsCatherine BrehmeGuest Service Manager

10/10 (非常に良い)

MARTHA

2023 年 3 月に 3 泊滞在
Brehmeからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 6 日)
Dear GuestYour wonderful rating fills us with joy. Thank you for staying with us and for taking the time to send us your feedback in this way. We hope for many more visits and wish you all the best in the meantime. With best regards from Munich.Katrin BrehmeGuest Service Manager

6/10 (普通)

VAIBHAV

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
The check-in experience could have been a lot better. Spent 1 hr doing checkin as the staff for late night checkin were clueless if anything outside the ordinary happened. All the power sockets are EU style. For a hotel that is trying to cater to international customer base that was quite off putting.
2023 年 3 月に 2 泊滞在
Brehmeからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 4 日)
Dear Vaubhav,Thank you for choosing our hotel for your visit to Munich and for sharing your experience with us afterwards. We are very sorry that you did not feel completely comfortable with us and we apologize. We are in the process of training our new reception staff. We would be happy to welcome you again so that we can then fully convince you of our qualities as hosts.Best regards from munichKatrin BrehmeGuest Service Manager

8/10 (良い)

Karin

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Personal beim Frühstücksbuffet, (außer Koch) unaufmerksam, z.T. ungepflegt.
2023 年 3 月に 1 泊滞在
Katrin Brehmeからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 15 日)
Sehr geehrte Karin,danke das Sie unser Hotel für Ihren Aufenthalt in München gewählt haben.Wir bitten vielmals um Entschuldigung für das unaufmerksame Personal und werden es gleich im Team besprechen um einen optimalen Service für unsere Gäste zu bieten.Wir wünschen Ihnen alles Gute!Mit freundlichen GrüßenKatrin BrehmeGuest Service Manager

10/10 (非常に良い)

Patrik

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
.
2023 年 3 月に 1 泊滞在
Katrinからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 10 日)
Dear guest, thank you very much for the excellent rating.Maybe see you soon.Best regardsCatherine BrehmeGuest Service Manager

10/10 (非常に良い)

Yogesh

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 2 月に 1 泊滞在
katrinからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 24 日)
Dear GuestYour wonderful rating fills us with joy. Thank you for staying with us and for taking the time to send us your feedback in this way. We hope for many more visits and wish you all the best in the meantime. With best regards from Munich.Katrin BrehmeGuest Service Manager

10/10 (非常に良い)

Kerstin

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Die Lage der Unterkunft, S-Bahn direkt vor der Tür. Ideal für ein Wochenende-Trip
Katrinからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 9 日)
Sehr geehrter Gast,vielen Dank, für Ihre wundervolle Bewertung und für die Auswahl unseres Hause, gern würden wir sie wieder in unserem Hause begrüßen und hoffen auf viele weitere Besuche, bis dahin verbleiben wir mit freundlichen GrüßenKatrin BrehmeGuest Service Manager

8/10 (良い)

Javier

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2022 年 12 月に 1 泊滞在
Katrinからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 20 日)
Dear LavierThank you for choosing our hotel for your stay in Munich and for the good rating.We hope for many more visits and remainBest regardsCatherine BrehmeGuest Service Manager

4/10 (不満)

Matthias

出張
良かった点 : 清潔度
Von einem Hilton Garden Inn würde man mehr erwarten. Beispielsweise, dass die Kaffeetassen im Zimmer im Zimmer ausgewaschen werden - und nicht einfach schmutzig umgedreht!
Katrinからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 7 日)
Sehr geehrter Matthias,vielen Dank, dass Sie unser Hotel in München für Ihren Aufenthalt gewählt hatten. Um so bedauerlich ist es, dass Sie sich nicht wohl fühlen konnten, wir bitten um Entschuldigung. Wir werden diesen Vorfall in unserem Team besprechen, um einen optimalen, sehr guten Service zu bieten und unsere Mitarbeiter neu schulen.Gern würden wir Sie wieder bei uns begrüßen, um Sie dann vollends von unseren Gastgeberqualitäten zu überzeugen.Bis dahin verbleiben wir mit freundlichen Grüßen aus München.Katrin BrehmeGuest Service Manager

10/10 (非常に良い)

Keely

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Close to public transportation and the rooms are modern.
Katrinからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 7 日)
Dear Kelly,Thank you for choosing our hotel for your stay in Munich and for the very good rating.We would be very happy to welcome you again soon in our house and hope for many more visits.Kind regardsKatrin Brehme

8/10 (良い)

Jon-Andre

2022 年 10 月に 2 泊滞在
Katrin Brehmeからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 31 日)
Dear Jon-AndreYour wonderful rating fills us with joy. Thank you for staying with us and for taking the time to send us your feedback in this way. We hope for many more visits and wish you all the best in the meantime. With best regards from Munich.Katrin BrehmeGuest Service Manager

10/10 (非常に良い)

Hans-Rudolf

2022 年 10 月に 2 泊滞在