ロビー

ミケランジェロ ホテルの口コミ

4 out of 5
ミケランジェロ ホテル
Piazza Luigi di Savoia, 6, Milan, MI

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 1000 件の口コミ中 412 件が非常に良い" "
評価 8 - 1000 件の口コミ中 434 件が良い" "
評価 6 - 1000 件の口コミ中 96 件が普通" "
評価 4 - 1000 件の口コミ中 35 件が不満" "
評価 2 - 1000 件の口コミ中 23 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

8.2/10

スタッフとサービス

8.2/10

設備とサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

口コミ

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ジェットバスや朝食の生絞りブラッドオレンジジュースがとても美味しくて良かったです。 また宿泊したいです。
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Michelangelo hotelからの返信 (投稿日 : 2020 年 4 月 8 日)
Dear Guest, thank you for you kind reply. We hope welcoming you back as soon as possible. Kind Regards, The Management and the Staff

8/10 (良い)

Kj、逗子

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
今回、新型コロナウィルスの影響で、宿泊中にホテルが閉鎖になりました。その際も最後まで親切に対応してくれました。
2020 年 3 月に 6 泊滞在
Michelangelo Hotelからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 25 日)
Dear Guest, Thank you for your kind reply. We hope welcoming you back as soon as possible... Kind Regards, The Management and the Staff

8/10 (良い)

YASUSHI

出張
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
シーズン的に安かったらここがおすすめです
中央駅すぐ横、空港バス停前の好立地 真向いのレストランもおいしい 冷蔵庫もついていてお土産の食品も 出発までキープできます 地下鉄駅も目の前ですが 最近夜遅くの地下通路は危ないので 遅くなったらタクシーで帰るのをお勧めします
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 5 日)
Thanks for taking time to share the post about your stay at Michelangelo Hotel. We are glad to read you had a pleasant stay with us and really happy to know you appreciated the strategic location (just 50m from Central Station and other main public tran sport) and also your room amenities. We look forward to welcoming you back in the near future, Kind Regards The Management and the Staff

8/10 (良い)

Fumi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
駅近でとっても便利でした。フロントの方はビジネスホテルらしい対応でした。
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 25 日)
Thank you for sharing with us your experience at Michelangelo Hotel. We are happy to see that you had a nice stay and you appreciated our strategic location near Milan Central Station. Thank you again and we hope to welcome you back in the future. Best regards, The Management and the Staff

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2020 年 2 月に 2 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 25 日)
Thank you your feedback. We are happy to see that you had a nice stay. Looking forward to welcoming you back to Michelangelo Hotel in the near future, Kind Regards, The Management and the Staff

8/10 (良い)

Naoya

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 25 日)
Thank you your feedback. We are happy to see that you had a nice stay. Looking forward to welcoming you back to Michelangelo Hotel in the near future, Kind Regards, The Management and the Staff

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ある程度快適に過ごすことができました
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 18 日)
Thank you for sharing your experience. We are happy to see that you had a nice stay. Looking forward to welcoming you back to Michelangelo Hotel in the near future, Kind Regards, The Management and the Staff

6/10 (普通)

Charlie、ロンドン

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ミラノ中央駅の前にありロケーションが非常に良い。 ジャグジー付き、カーテンは電動で開閉、ズボンプレッサーもありました。 次回も宿泊したいホテルです。
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 17 日)
Thank you for sharing your experience. We are happy to see that you had a nice stay and you appreciated our room's comforts and strategic location near Milan Central Station. Looking forward to welcoming you back to Michelangelo Hotel in the near future, Kind Regards, The Management and the Staff

10/10 (非常に良い)

toshihiro

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 17 日)
Thank you for the higher score! We are happy to see that you had a nice stay. Looking forward to welcoming you back to Michelangelo Hotel in the near future, Kind Regards, The Management and the Staff

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2020 年 1 月に 2 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 7 日)
Thank you for sharing your experience at the Michelangelo Hotel. We are happy to read that you had a nice stay. Looking forward to welcoming you back soon, best regards. The Management and the Staff

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
古いホテルでしたが掃除も行き届いており清潔感はありました。ミラノ中央駅から4~5分の立地で、広いロビーがあることからロビーでの商談や待合わせに最適でした。 朝食もブッフェスタイルで食材も豊富でした。日本の醤油も置いてあり思わずゆで卵にマヨネーズと醤油を付けて食べました。
2020 年 1 月に 3 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 7 日)
Thank you for posting your review about the Michelangelo Hotel. We are glad to read that you had a nice stay and that you particularly appreciated our selection of food for breakfast. Looking forward to welcoming you back soon, best regards. The Management and the Staff

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2020 年 1 月に 2 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 7 日)
Thank you for sharing your experience at the Michelangelo Hotel. We are happy to read that you had a nice stay. Looking forward to welcoming you back soon, best regards. The Management and the Staff

2/10 (非常に不満)

Milano通い、FUKUOKA JAPAN

出張
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
ホテルの立地、サービスはいつ行っても 非常に素晴らしい。 しかし今回は驚く経験をしました。 ホテルで空港迄タクシーを呼んで貰うと、無免許白タク。運転手は途中でガソリンいれるし、150キロ位で飛ばし、しかも携帯でずっと話、最後はメールまでしだす始末。命の危険を感じました。最低!!!
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 7 日)
Thank you for sharing your experience at the Michelangelo Hotel. We apologies for not having met your expectations. We take your comment very seriously and will use it as a tool to improve and guarantee higher standards. We hope you will give us a second chance in the near future, best regards. The Management and the Staff

2/10 (非常に不満)

K、Japan

出張
気になった点 : 清潔度、設備とサービス
Personale,Accoglienza come ospite VIP,Upgrade gratuito della camera Cara del succo nel frigorifero. Usiamo ogni volta ma recentemente sono terribilli
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 7 日)
Grazie per aver condiviso il suo commento. Siamo molto dispiaciuti che la qualità del suo soggiorno non abbia incontrato le sue aspettative. La ringraziamo comunque per il suo feedback; è sempre utile ed importante per noi quando un ospite ci porta a conoscenza della sua esperienza, permettendoci così di migliorare la qualità dei nostri servizi. Le siamo molto grati per averci scelto e speriamo di avere presto l’occasione di accoglierla nuovamente. Cordiali Saluti La Direzione e lo Staff

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2020 年 1 月に 3 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 7 日)
Thank you for sharing your review about the Michelangelo Hotel. We are happy to read that you had a nice stay. Looking forward to welcoming you back soon, best regards. The Management and the Staff

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
バスタブ付きはうれしい
部屋も広々、バスルームも広め、バスタブ付きはフライト後にはうれしい。 食事はイマイチだけどいろいろ種類はあります。駅からすぐで乗り換えにはすごく便利
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 7 日)
Thank you for sharing your experience at the Michelangelo Hotel. We are glad to read that you had a nice stay and enjoyed the comforts of our rooms, as well as our strategic location. Looking forward to welcoming you back soon, best regards.

8/10 (良い)

Mimi

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
朝食の種類が豊富で良かったです。
2020 年 1 月に 3 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 12 日)
Thank you for posting your review about the Michelangelo Hotel. We are glad to read that you had a nice stay and particularly enjoyed our breakfast buffet. Looking forward to welcoming you back soon, best regards. The Management and the Staff

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ミラノ中央駅から近く便利です。設備は古いですが、基本的に清潔でいいと思います。また利用したいと思います。
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
Thank you for sharing your experience. We are glad to read that you enjoyed our strategic location, as well as the cleanliness of our rooms. Looking forward to welcoming you back soon, best regards. The Management and the Staff

10/10 (非常に良い)

SHIN、KOBE

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
施設は清潔に保たれ、スタッフの対応も丁寧。サービスも細やかで、ミラノでの宿泊はここ以外に考えられない
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
Thank you for sharing your review. We are glad to hear that you enjoyed the cleanliness of our rooms and the kindness of our staff. Looking forward to welcoming you back in the near future, best regards. The Management and the Staff

8/10 (良い)

TOSHIHIKO、HK

出張
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
朝食会場にご飯があると聞いたが、当日はなかった。
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
Thank you for sharing your review. We are happy to see that you had a nice stay. Looking forward to welcoming you back to the Michelangelo Hotel, best regards. The Management and the Staff

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 13 日)
Thank you for sharing your comment. We apology for not having met your expectations, but we take your comment very seriously and highly appreciate the feedback you have provided. Each comment help us to improve the quality of the service offered to our Guests. Hoping you will give us a second chance in the near future, Best Regards, The Management and the Staff

6/10 (普通)

Don、埼玉

出張
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
宿泊部屋、ホテルには大変満足です。ただ、4日のディナーでは、冷凍と知らされていたパスタの温めが足りなくて、キャンセルを頼み。電子レンジで温め直したらパスタが柔らかすぎて。他の皿は素晴らしく。結局、このプリモ一皿に対しては払えないと言ったものの、システム上の事情とやらで拒否され。バカにするのも程々にして欲しいな。 ホテル自体は、いつも大変素晴らしいのに当日のフロア主任には再考を。
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
Thank you for sharing your review. We are happy to read that you had a nice stay. Looking forward to welcoming you back to the Michelangelo Hotel,best regards.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 7 日)
Thank you for sharing your experience. We are happy to see that you had a nice stay. Looking forward to welcoming you back to Michelangelo Hotel in the near future, kinds Regards The Management and the Staff

10/10 (非常に良い)

T.I.、TOKYO

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
駅前で非常に便利。朝食もおいしい。部屋は狭いが清潔なので気にはならない。
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
Thank you for posting your positive review about the Michelangelo Hotel. We are happy to read that you enjoyed the cleanliness of our rooms, as well as the selection of food offered for breakfast. Looking forward to welcoming you back, best regards. The Management and the Staff

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
年末に宿泊しました。ミラノ中央駅から徒歩1分くらいの距離だったので、21時半くらいに到着しましたが安心でした。 部屋も広くてバスタブ付きで快適でした。朝食も種類が多く野菜もあり美味しかったです。オレンジの生搾りジュースはマシーンのスイッチをオンにして、オレンジを3個連続投入したら量もちょうどでした。
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
Thank you for posting your review. We are happy to read that you enjoyed the facilities of our rooms, as well as its spaciousness. We are looking forward to welcoming you back soon, best regards. The Management and the Staff

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
部屋に電気湯沸かし器とガラス製のコップ又は陶器のカップが欲しい。
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
Thank you for posting your review. We are glad to hear that you had a nice stay. Looking forward to welcoming you back soon, best regards. The Management and the Staff

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
建物は古いですが清潔さは問題ありません。定評あるホテルです。バスタブがあるのが日本人には嬉しい所です。
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 12 日)
Thank you for sharing your review about the Michelangelo Hotel. We are glad to read that you had a nice stay and that you enjoyed the comforts and the cleanliness of our rooms. Looking forward to welcoming you back soon, best regards. The Management and the Staff

4/10 (不満)

KIYOMI

良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
☆ミラノで大晦日2019、年越し2020新年へ!
バスルームの阿波が効果的で良かったが、バスガウンがないのが残念!0時過ぎに豪快な花火がキレイ嬉しく感激で、 3階だったので、入口で喧嘩騒ぎで騒音酷く、3時位まで警察呼んだりして眠れない夜で、ミラノの年越し、新年を迎えました。
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 7 日)
Thank you for sharing your comment. We apology for not having met your expectations, but we take your comment very seriously and highly appreciate the feedback you have provided. Hoping you will give us a second chance in the near future. Best Regards, The Management and the Staff

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
バスタブがあり、特に冬場であったので非常に身体が温まった。 部屋の設備に関しては、ベッドサイドにコンセントがなく不自由であった。また、部屋にポットがなく温かい飲み物が飲みたかったが飲めなかったのが残念でした。
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 12 日)
Thank you for sharing you experience at the Michelangelo Hotel. We are glad to hear that you had a nice stay and that you enjoyed the comforts of our rooms. Looking forward to welcoming you back soon, best regards. The Management and the Staff

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 7 日)
Thank you for sharing your experience. We are happy to see that you had a nice stay. Looking forward to welcoming you back to Michelangelo Hotel in the near future, Kinds Regards, The Management and the Staff

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
wifiがまったくつながらず困りました。ドアも特殊で、チップをはらって教えてもらいました。朝食も7時半からと遅く、朝食代を払ったにもかかわらず利用できませんでした。場所はミラノ駅からすぐて、わかりやすかったです。
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 12 日)
Thank you for sharing your review. We are sorry that the quality of your stay didn't meet your expectations. We take your comment very seriously and will you use it as a tool to improve our standards. Looking forward to welcoming you back soon, best regards. The Management and the Staff

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋が広い。お湯のポットがない。
2019 年 12 月に 5 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 8 日)
Thank you for sharing your experience. We are happy to see that you had a nice stay. Looking forward to welcoming you back to Michelangelo Hotel in the near future, Kinds Regards, The Management and the Staff

4/10 (不満)

shirou

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
清潔感
最近はミケランジェロに滞在していますが、 今回は特に落胆しました。 チェックインしたら一見清掃されてる様に見えますが、 ゴミ箱には前泊者のゴミがそのままにされて いました。トイレも前泊者の痕跡が残されていましたなどです。これが4星ですか?
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 8 日)
Thank you for sharing your comment. We apologies for not having met your expectations, but we take your comment very seriously and highly appreciate the feedback you have provided. Each comment help us to improve the quality of the service offered to our Guests. Hoping you will give us a second chance in the near future, Best Regards. The Management and the Staff

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ミラノ中央駅から徒歩圏で交通面で非常に便利。レストランも周辺に多く便利。便利な分、夜遅くまでやや騒々しい感じであった。
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 16 日)
Thank you for sharing your experience. We are happy to see that you had a nice stay. Looking forward to welcoming you back to Michelangelo Hotel in the near future, Kinds Regards, The Management and the Staff

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
チェックインで待たされるのは良いが、愛想も無く、説明も何も無い。
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 10 日)
Thank you for sharing your comment. We apology for not having met your expectations, but we take your comment very seriously and highly appreciate the feedback you have provided. Each comment help us to improve the quality of the service offered to our Guests. Hoping you will give us a second chance in the near future, Best Regards, The Management and the Staff

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 11 月に 4 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 10 日)
Thank you for sharing your experience. We are happy to see that you had a nice stay. Looking forward to welcoming you back to Michelangelo Hotel in the near future, Kinds Regards, The Management and the Staff

10/10 (非常に良い)

ITO

2019 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

ryoj、japan

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
連れが以前泊まって良かったので宿泊しました。 部屋は広くて良かったですが、ホテルの内側だったので、景観は良くなかったです。朝食は、メニューも豊富で美味しかったです。
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 2 日)
Thank you for sharing your experience. We are happy to see that you had a nice stay. Looking forward to welcoming you back to Michelangelo Hotel in the near future, Kinds Regards, The Management and the Staff

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
歯ブラシがない。シャンプーはあるがリンスやコンディショナーがない。バスにティッシュはあるが、部屋にはない。
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 26 日)
Thank you for sharing your experience. We are happy to see that you had a nice stay. Looking forward to welcoming you back to Michelangelo Hotel in the near future, Kinds Regards, The Management and the Staff

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
良かった所  駅前で移動が楽だった。 残念だった所  ミニバーと、書いてあったので、電気ポット等あるのかと思っていたがなかった事。 背の高いホテルなのに、低層階、一番奥を案内された事。
2019 年 11 月に 2 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 22 日)
Thank you for sharing your experience. We are happy to see that you had a nice stay. Looking forward to welcoming you back to Michelangelo Hotel in the near future, Kinds Regards, The Management and the Staff

10/10 (非常に良い)

Don、埼玉

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
いつもながらジャクジーバスは長旅の疲れをとるのに良い。また、ホテル内のレストランのクイックランチは20ユーロ程だが、質、量共に満足できる。
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 22 日)
Thank you for sharing your experience. We are happy to see that you had a nice stay. Looking forward to welcoming you back to Michelangelo Hotel in the near future, Kinds Regards, The Management and the Staff

6/10 (普通)

Babycinamonn

家族旅行
駅からは近い。ほぼ目の前。
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 22 日)
Thank you for sharing your experience. We are happy to see that you had a nice stay. Looking forward to welcoming you back to Michelangelo Hotel in the near future, Kinds Regards, The Management and the Staff

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 22 日)
Thank you for sharing your experience. We are happy to see that you had a nice stay. Looking forward to welcoming you back to Michelangelo Hotel in the near future, Kinds Regards, The Management and the Staff

8/10 (良い)

K、、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
いつも安心して利用しています。 設備が老朽化していると感じます。 エレベーターは奥から2番目は、故障かと感じるくらい動きが鈍い。 部屋の電動カーテンは反応しない。浴槽もガタがきています。 ただ、観光等で利用するには十分です。
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 22 日)
Thank you for sharing your experience. We are happy to see that you had a nice stay. Looking forward to welcoming you back to Michelangelo Hotel in the near future, Kinds Regards, The Management and the Staff

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ジャグジーバスが、疲れていた体に最高でした。
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 22 日)
Thank you for sharing your experience. We are happy to see that you had a nice stay. Looking forward to welcoming you back to Michelangelo Hotel in the near future, Kinds Regards, The Management and the Staff

8/10 (良い)

sumiko

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 22 日)
Thank you for sharing your experience. We are happy to see that you had a nice stay. Looking forward to welcoming you back to Michelangelo Hotel in the near future, Kinds Regards, The Management and the Staff

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 23 日)
Thank you for sharing your experience. We are happy to see that you had a nice stay. Looking forward to welcoming you back to Michelangelo Hotel in the near future, Kinds Regards, The Management and the Staff

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ミラノ中央駅からのアクセスが良く便利です。
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 23 日)
Thank you for sharing your experience at the Hotel Michelangelo. We are delighted to see that we have met your expectations and that you had a pleasant stay. Looking forward to welcoming you in the near future, kind regards. The Management and the Staff

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 16 日)
Thank you for sharing your comment. We apology for not having met your expectations. Each comment helps us improve the quality of the services offered to our Guests. Hoping you will give us a second chance in the near future, Best Regards, The Management and the Staff

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Hotel Michelangeloからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 16 日)
Thank you for sharing your comment. We apology for not having met your expectations, but we take your comment very seriously and highly appreciate the feedback you have provided. Each comment help us to improve the quality of the service offered to our Guests. Hoping you will give us a second chance in the near future, Best Regards, The Management and the Staff