外観

ラディソン レッド マドリードの口コミ

4 out of 5

口コミ

8.8

非常に良い

評価 10 - 180 件の口コミ中 116 件が非常に良い" "
評価 8 - 180 件の口コミ中 37 件が良い" "
評価 6 - 180 件の口コミ中 14 件が普通" "
評価 4 - 180 件の口コミ中 5 件が不満" "
評価 2 - 180 件の口コミ中 8 件が非常に不満" "

9.2/10

清潔度

9.0/10

スタッフとサービス

8.6/10

設備とサービス

9.0/10

施設のコンディションと設備

8.8/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

ATSUSHI

2024 年 3 月に 1 泊滞在
Wojtekからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 20 日)
dear Atsushi,Thank you for your great feedback, we appreciate it! best regards, Wojtek, Guests Relations RED.

6/10 (普通)

Takako

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Wojtekからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 27 日)
Dear Takako, Thank you for your feedback, we do appreciate it! see you soon, Best regards, Wojtek, Guests Relations RED.

10/10 (非常に良い)

fumiya、Otaku

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
朝早くの到着にも関わらず荷物を預かっていただけ充実した観光が出来ました。駅近くにあるため朝の列車にも余裕で乗車出来とても良かったです。
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Wojtekからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 26 日)
Dear Fumiya, thank you for your feedback, we do appreciate it! best regards, Wojtek, Guests Relations RED.

8/10 (良い)

Takuya

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 設備とサービス
アトーチャ駅そばでプラド、王立の両美術館にも近く利便性がよい。 ダウンタウンで敷地も広く取れないので仕方ないが共用部がレストランをはじめ余裕がない気がしました
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Anastasia FOからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 14 日)
Dear Takuya, Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your positive comments about our convenient location. We understand your concerns about the limited space in our common areas, including the restaurant. We will take your feedback into consideration to improve our services. We hope to welcome you back in the future.Sicnerely,AnastasiaFront Desk

8/10 (良い)

MIWA

2023 年 7 月に 3 泊滞在
Wojtekからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 15 日)
dear Miwa, Thank you for your feedback, we appreciate it! with best regards from Madrid, Wojtek.

10/10 (非常に良い)

MELVIN、COROZAL

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I stayed in a room w terrace. Room is relatively small but the terrace space was worth it. The staff were super helpful. Would come again. Super close to bus stop, train station, museum Reina Sofia was a block away and Museo del Prado about 3 blocks. Many places to buy drinks and food around.
2024 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Anam、Markham

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent staff. Checked us right in. Location is great. Walking distance from the Atocha train station.
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Andreas Friedrich

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
sehr schönes Zimmer, sehr gutes Frühstück, sehr netter Service, sehr gute Erreichbarkeit
2024 年 5 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

GUSTAVO

2024 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Gustavo

2024 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mackinder

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Amazing ambience at the Radisson Red Madrid. Staff all lovely. Family Suite amazing. Miss Ana M the manager was delightful and really pretty. 😊💙
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Wojtekからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 4 日)
Dear Guests, thank you for sharing your feedback, we do appreciate it!Best wishes from Radisson RED Madrid.

10/10 (非常に良い)

GEMMA

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Situación, decoración
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Wojtekからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 20 日)
Estimada Gema, muchas gracias por su valoración.Esperamos poder darles la bienvenida pronto de nuevo. Saludos cordiales. Wojtek, Guests Relations RED.

10/10 (非常に良い)

Claudio

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Hotel molto bello,centrale, pulito, personale molto gentile interessante anche il ristorante eneko basque al suo interno
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Wojtekからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 20 日)
Gentile Claudio, Grazie per la sua gran valorazione. Tanti saluti da Madrid, Wojtek, Guests Relations RED

10/10 (非常に良い)

katy

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great room. Stayed with 2 children so we had 3 x single beds. Very happy. Breakfast was ok. Not amazing but good enough.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Wojtekからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 27 日)
dear katy, Thank you for sharing your experience! We're delighted to hear that you enjoyed your room and that it accommodated your family's needs well. We appreciate your feedback regarding the breakfast, and we'll certainly take it into consideration as we strive to improve our offerings. If there's anything else we can do to enhance your stay in the future, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you and your family back again soon! Wojtek

10/10 (非常に良い)

Ylebsuy Sarabastik Daniela

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Bueno
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Wojtekからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 27 日)
dear Daniela, Thanks for your feedback, we appreciate it! best, Wojtek, Guests Relations RED.

10/10 (非常に良い)

Guy

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Wojtekからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 20 日)
dear Guy,Thank you for your feedback, we do appreciate it! best wishes, Wojtek, Guests Relations RED.

6/10 (普通)

Elitza、McLean

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
Pros - location! Cons - older; issues with room, overpriced for what you get, crazy noise every night from bar downstairs (can hear on 5th floor)
2024 年 3 月に 4 泊滞在
wojtekからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 9 日)
dear Elitza, thank you for your comments, we appreciate it. Looking forward to welcoming you back, Best wishes, Wojtek, Guests Relations RED.

6/10 (普通)

mario

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Moderna bien ubicada pero no honraron mi beneficio de expedia NO me dieron mejor habitacion y NO me dieron beneficio VIP
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Wojtekからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 26 日)
Estimado Mario, muchas gracias por su comentario. Esperamos nos de otra oportunidad en el futuro donde podr'a disfrtutar de los benefios VIP. Saludos, Wojtek, Guests Relations RED.

10/10 (非常に良い)

Amy

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I liked the room and the special christmas cookies mantecados that they shared with us. The music in the elevator lobby is too loud. Our room was over the courtyard and very quiet. Much of the furniture in the lobby was very uncomfortable. The self checkin was a little rough but the staff was friendly. Great location and close to train station and museums!
2023 年 12 月に 2 泊滞在
wojtekからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 3 日)
Dear Amy, Thank you for your feedback, we really appreciate it! best regards, Wojtek, Guests Relations RED.

10/10 (非常に良い)

alejandra

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Habitación sin aspirar o sacudir
2023 年 12 月に 5 泊滞在
wojtekからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 3 日)
Dear Alejandra, Thank you for your feedback, we really appreciate it! Sorry for the housekeeping issues. best regards, Wojtek, Guests Relations RED.

10/10 (非常に良い)

MARIANGELS

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
La situación es excelente para visitar los principales museos, motivo principal de mi visita a Madrid. Cercanía con la estación de Atocha para desplazarse desde Barcelona.
2024 年 1 月に 3 泊滞在
wojtekからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 3 日)
Estimada María Angeles.Muchas gracias por su comentario, esperamos poder darles la bienvenida muy pronto de nuevo. saludos cordiales, Wojtek, Guests Relations RED.

10/10 (非常に良い)

Gonzalo

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Amazing and near train station
wojtekからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 3 日)
Dear Gonzalo, Thank you for your feedback, we really appreciate it! best regards, Wojtek, Guests Relations RED.

10/10 (非常に良い)

Joaquim

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Viaje en familia
Todo ha ido muy bien , excelente hotel y comodidad de lugar. Cerca de todo. Lo único regular el desayuno. Los jugos no son naturales y la parte caliente siempre ha estado fría y mal cocinada.
2024 年 1 月に 2 泊滞在
wojtekからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 3 日)
Estimado JoaquínMuchas gracias por su comentario, esperamos poder darles la bienvenida muy pronto de nuevo. Sentimos por la molestia ocasionada en el desayuno, sus comentarios nos ayudan a mejorar. Saludos cordiales, Wojtek, Guests Relations RED.

10/10 (非常に良い)

Jane

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Amazing experience in Madrid.
Outstanding hotel in every respect. Cannot complain about a thing. We had a manse room with a balcony and it was amazing. Only regret was the rain prevented us utilising it more. Staff were amazing. We needed to last minute need to delay our check out, and it was no problem (with a few). Smooth check in and out. Housekeeping were diligent and happy to provide extras as required. The hotel was so close to everything we wanted to see.
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Wojtekからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 13 日)
Dear Jane, thank you for your feedback, we really appreciate it! We are glad you had a nice time here with us. best regards, Wojtek, Guests Relations RED.

10/10 (非常に良い)

Cristiano

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Wojtekからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 7 日)
Dear Cristiano, thank you for your feedback. we appreciate it! best regards, Wojtek, Guests Relations RED.

10/10 (非常に良い)

Daniel

2023 年 12 月に 2 泊滞在
Wojtekからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 13 日)
Dear Daniel. Thank you for your feedback, we really appreciate it! We are glad you had a nice time here with us. best regards, Wojtek, Guests Relations RED.

8/10 (良い)

Ruth

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Wojtekからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 13 日)
Dear Ruth, thank you for your feedback, we really appreciate it! We are glad you had a nice time here with us. best regards, Wojtek, Guests Relations RED.

10/10 (非常に良い)

Maridaini

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 10 泊滞在
Wojtekからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 7 日)
Dear Maridani. thank you for your feedback. we appreciate it! best regards, Wojtek, Guests Relations RED.

8/10 (良い)

khalil

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
New year vacation
Very good location and some how friendly staff
2023 年 12 月に 5 泊滞在
Wojtekからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 7 日)
Dear Khalil. thank you for your feedback. we appreciate it! best regards, Wojtek, Guests Relations RED.

2/10 (非常に不満)

Mamatha

In Oct 2023 we stayed at Radisson and absolutely loved it, however without realizing, I booked a stay for incorrect dates in Dec 2023, however in spite of numerous follow ups and request, they did not respond to my cancellation request with a refund. Such a bring brand should be flexible on policies.
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Wojtekからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 5 日)
Dear Mamatha, Thank you for your comments, we really appreciate it! Unfortunately we can not cancel or change reservations made with travel agencies, you always have to cancel them directly where you made them. Thank you for your understanding. best regards, Wojtek, Guests Relations RED.

2/10 (非常に不満)

LAWRENCE

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
My stay at the Raddison Red Hotel in Madrid (5 Star) was beyond horrible and atrocious. When we reached the hotel on our first day, nobody came to even help with our baggages even though we were constantly stared at by the staff. Additionally, on the first night, we noticed that our hotel room’s phone wasn’t working. Due to this, we told the staff and receptionists downstairs more than three times about this issue and nothing was resolved. Moreover, on the second day, we tried to visit the hotel’s restaurant for lunch and we were greeted very poorly by the staff at the restaurant, with phrases such as “What do you want? Why are you here”. Lack of courtesy. Furthermore, every time our hotel room got “cleaned”, we weren’t given new lotion bottles, even though the bottles given were less than 5ml, and we weren’t given new bar soaps even though this was the third time our room was getting “cleaned”. In conclusion, our stay at this hotel was not at all what is expected of a 5 star hotel and it was even less of a 3 star hotel.
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Reception Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 1 日)
Thank you very much for taking the time to provide us with your valuable feedback and rating. We deeply regret that we did not meet your expectations regarding your reservation. Please accept our apologies for the inconvenience you experienced during your stay.Best regards,

10/10 (非常に良い)

LUIZ CESAR

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Ótimo
Hotel moderno, ótimo atendimento da recepcionista argentina, fácil e rápidos check in e check out, quarto amplo e moderno, banheira e ducha e espelho enorme para mulher. Água no corredor e suco e café free de manhã no saguão. Perto da estação de trem Atoche, uns 400 metros e de todo o centro histórico, acesso ao metro e ônibus em 100m. Passamos o natal no restaurante do hotel, ceia muito boa e preço justo!. Vale a pena se hospedar, com certeza voltaremos!!!
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Wojtekからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 29 日)
Dear Luiz Cesar, Thank you for your kind words! We will congratulate Flavia on your behalf. Thanks for your feedback, we really appreciate it. Best regards, Wojtek

8/10 (良い)

rodrigo

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very Good
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Wojtekからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 29 日)
Dear guests, thank you for your feedback, we do appreciate it! our best from Madrid. Wojtek

8/10 (良い)

ellen

2023 年 12 月に 3 泊滞在
Wojtekからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 13 日)
Dear guests, thank you for your feedback, we really appreciate it! best regards, Wojtek, Guests Relations RED.

8/10 (良い)

Francisco

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The staff was very friendly and professional. I had a problem with my initial reservation and they resolved it with no stress to me or my party.
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Wojtekからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 20 日)
Dear Francisco, Thank you for your great feedback, with best regards from Madrid. Wojtek, Front Desk.

8/10 (良い)

A E

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Visit marred by too-loud music
For a business hotel, where I need to make calls and have discussions, the background music was much too loud. Thumping bass in the background, means calls sound like they are from a Disco - I will not come back for this reason
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Wojtekからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 9 日)
dear guests, thank you for your feedback! We are glad that you enjoyed your stay! we are sorry to hear you did not like our music. best regards, Wojtek

8/10 (良い)

Kevin

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 1 泊滞在
wojtekからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 9 日)
dear Kevin, thank you for your feedback! We are glad that you enjoyed your stay!best regards, Wojtek

10/10 (非常に良い)

Amitkumar

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Wojtekからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 9 日)
dear guest, thank you for your feedback! best regards

10/10 (非常に良い)

Carlos

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent service
2023 年 11 月に 4 泊滞在
Wojtekからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 9 日)
dear Carlos, thank you for your feedback! We are glad that you enjoyed your stay!best regards, Wojtek

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Wojtekからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 9 日)
dear guests, thank you for your feedback! We are glad that you enjoyed your stay!best regards, Wojtek

8/10 (良い)

Maritza

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
It was perfect for what we needed. Cool terrace room and good location. The temperature and dryness in the rooms was tough to deal with
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Insafからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 19 日)
Dear Maritza,Thank you for taking the time to write your review.Please accept our apologies for the inconvenience you experienced due to the heat during your stay.Kind regards,

8/10 (良い)

Diego

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Bed mattresses were hard
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Wojtekからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 9 日)
dear Diego, thank you for your feedback! We are glad that you enjoyed your stay!best regards, Wojtek

10/10 (非常に良い)

JUAN MANUEL

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Wojtekからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 9 日)
Estimado Juan Manuel. Muchas gracias por su alta puntuación. Esperamos darles la bienvenida de nuevo muy pronto. Saludos! Wojtek

10/10 (非常に良い)

Steven

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Wojtekからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 9 日)
dear Steven, thank you for your feedback! We are glad that you enjoyed your stay!best regards, Wojtek

10/10 (非常に良い)

Davide

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
GREAT HOTEL...5 STARS
2023 年 10 月に 1 泊滞在
wojtekからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 4 日)
Dear Davide, thank you for your great feedback, we appreciate it! best regards, Wojtek, Front Desk

10/10 (非常に良い)

Davide

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
5 Stars Hotel
2023 年 10 月に 6 泊滞在
Wojtekからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 30 日)
Dear Davide, thank you for your feedback! we really appreciate it! with best regards, Wojtek, Front Desk

8/10 (良い)

Flor

良かった点 : スタッフとサービス
2023 年 10 月に 7 泊滞在
Wojtekからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 4 日)
Dear Flor, thank you for your great feedback, we appreciate it! best regards, Wojtek, Front Desk

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
HORRIBLE EXPERIENCE. DO NOT STAY HERE!
This is actually the first review I've ever done on a hotel, but I couldn't let another minute go by without letting future guests know of my HORRIBLE experience dealing with staff and management. I was double charged for a two-night stay. (And this was the second time I stayed here, the first being a few weeks earlier). Hotels.com spoke to the finance person at Radisson Red, who agreed that he saw the double charge. He requested Hotels.com send an email, and once received, he would refund my money. That was four days ago. I reached out to Hotels.com this morning to inquire why I hadn't received my refund. Hotels.com once again reached out to Radisson Red and the manager said they will not be giving me back my money as they are denying the double charge. In this day and age, when you can actually SEE the double charge on your bank statement, it seems odd and extremely unprofessional to think that simply denying a double charge will make it go away. I now have to cancel my card (it's the only way to dispute a charge with my bank's Visa card), and go to the bank to sit down with an associate and show them the double charge and dispute it. It will take another two hours of my time--not including the two hours spent disputing this charge--when I could be working to earn a living. Radisson Red has absolutely HORRIBLE staff and their management needs to learn a thing or two about dealing with their guests. I will NEVER stay at this hotel again.
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Wojtekからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 4 日)
Dear guestsWe sincerely apologize for the inconvenience you experienced with the room charge during your stay. This is not the level of service we aim to provide, and we understand your frustration.We've looked into this matter, and it appears to have been a miscommunication between our reception and the finance department We regret that it was not resolved to your satisfaction during your stay. Your feedback is valuable to us, and we have taken steps to ensure better coordination between our teams.In addition, we are sorry for not reaching out to you after your stay to address this matter. This is an oversight on our part, and we appreciate your understanding.If you are planning to return to Madrid, please feel free to contact us directly, and we will ensure this issue is rectified promptly. We hope to have the opportunity to make it right for you in the future.Thank you for choosing our hotel. Best regards,

10/10 (非常に良い)

Richard、Castle Rock

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great staff. Walkable to the historic district and Plaza Mayor. Very convenient.
2023 年 10 月に 4 泊滞在
Wojtekからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 30 日)
Dear Richard, thank you for your feedback! we really appreciate it! with best regards, Wojtek, Front Desk

8/10 (良い)

William

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Convenient location, good room facilities, room well-cleaned each day, very helpful staff. However a red and black decor is not restful, and in the dim passages dull red-on-black signage is not easy to read. Over-loud music blaring in the lobby and elsewhere spoils the experience. I've stayed here several times before the revamp but I probably won't return.
2023 年 10 月に 7 泊滞在
Wojtekからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 21 日)
Dear William, thank you for your feedback, we really appreciate it! Best regards, Wojtek, Front Desk