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ヒルトン ロサンゼルス エアポートの口コミ

4 out of 5
ヒルトン ロサンゼルス エアポート
5711 W Century Blvd, Los Angeles, CA

口コミ

7.6

良い

評価 10 - 4654 件の口コミ中 1915 件が非常に良い" "
評価 8 - 4654 件の口コミ中 1010 件が良い" "
評価 6 - 4654 件の口コミ中 721 件が普通" "
評価 4 - 4654 件の口コミ中 505 件が不満" "
評価 2 - 4654 件の口コミ中 503 件が非常に不満" "

8.0/10

清潔度

8.2/10

スタッフとサービス

7.4/10

設備とサービス

7.6/10

施設のコンディションと設備

7.8/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

HIROMI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kenji

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

HIROMI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
買い物から戻った時にルームカードキーが使えなくて部屋に入れず困りましたが、スタッフが親切に対応してくれて助かりました。
2024 年 5 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Tanya

出張, グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
相変わらず施設が古すぎる。 今回宿泊した部屋のシャワーヘッドはブラブラで使い物になりませんでした。
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Makoto

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
よかった
2024 年 5 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Reiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

SUMIRE

2024 年 3 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Tanya

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
いかんせん、施設が古すぎる。 空港から近いと言うだけで、足元を見られている感を感じてしまう。
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Franco Ramirezからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 7 日)
Dear Tanya,Thank you for sharing your thoughts about your recent stay with us. We genuinely appreciate your feedback and are sorry to learn that we left you with a less-than-ideal impression.We understand the importance of providing a comfortable and modern environment for our guests, and I apologize for any inconvenience caused. Your feedback is crucial in our ongoing efforts to enhance our services and facilities.Regarding your feelings about the proximity to the airport, we want to assure you that our commitment to guest safety and comfort remains our top priority. I'm sorry if this aspect of your stay did not meet your expectations, and I appreciate you bringing it to our attention.Your comments will be shared with our management team for further review and consideration as we continuously work to improve our offerings. If there are specific areas you believe need attention, please feel free to share additional details so we can address them more effectively.We value your honesty and hope that we can have another opportunity to welcome you in the future and provide you with a more positive experience.

6/10 (普通)

SAORI

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Yusuke

2024 年 2 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

YUKO

気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
空港から無料シャトルバスが頻繁に出ているのは良いが、前に泊まっていた人が使ったと思われるタオルがそのまま残っていたり、シャワーが壊れていたりと施設が古く、ハウスクリーニングも行き届いていない。値段の割に残念だと感じた。近くのマリオットにはスタバなど軽食を買えるお店も入っているようだが、ヒルトンは何もなし。周りにもお店がないので、空港で買っていくか、ホテルのレストランでご飯を食べるしかない。
Franco Ramirezからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Dear Yuko,We appreciate your feedback regarding your recent stay. We apologize for any inconvenience you experienced with the facilities and housekeeping. Rest assured, we take your comments seriously and will address these issues to enhance the overall guest experience. Thank you for bringing this to our attention.In response to your concerns about snack options, we would like to inform you that we do have a Starbucks and a Bistro on-site where you can purchase snacks, as well as 4 other on-site restaurants. Additionally, there is a gift shop in the lobby for your convenience. We hope you will give us another chance to exceed your expectations during your future visits. Safe travels!

8/10 (良い)

Minako

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Franco Ramirezからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Dear Minako,Thank you for your rating! We appreciate your feedback and are pleased to have had you as our guest. If there's anything specific you'd like us to improve or if you have any suggestions, feel free to share. We hope to welcome you back for an even better experience in the future. Safe travels!

10/10 (非常に良い)

Haruki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Franco Ramirezからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Dear Haruki,Thank you for the perfect score! We're thrilled to hear that you had a fantastic experience during your stay. If there's anything specific you loved or any additional feedback you'd like to share, please feel free to do so. We look forward to the pleasure of welcoming you back for another outstanding visit in the future! Safe travels!

8/10 (良い)

MORIYASU

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Makoto

2023 年 12 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

naoharu

2023 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Yasuto

2023 年 12 月に 1 泊滞在
Franco Ramirezからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 21 日)
Dear Yasuto, We are thrilled to receive your positive feedback and a perfect score for your recent stay at Hilton Los Angeles Airport! It warms our hearts to know that we could provide you with an outstanding experience. If there are any specific aspects of your stay that stood out to you or any team members who went above and beyond, we'd love to hear more. Your satisfaction is our priority, and we look forward to welcoming you back for another excellent stay.Warm regards,

10/10 (非常に良い)

Hideyuki

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Ver clean
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Franco Ramirezからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 5 日)
Dear Hideyuki,Thank you for your feedback regarding the cleanliness of our hotel. We're thrilled to hear that you found our property to be very clean during your stay. Providing a comfortable and well-maintained environment is a priority for us.If you have any additional comments or if there's anything specific you'd like to share, please feel free to reach out. We appreciate your positive review and look forward to welcoming you back for another excellent experience.Best regards,

10/10 (非常に良い)

Gomi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
it's very clean room.
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Franco Ramirezからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 5 日)
Dear Gomi,Thank you for your positive feedback about the cleanliness of your room at Hilton Los Angeles Airport. We appreciate your kind words and are delighted to have met your expectations. Our dedicated team works hard to maintain a welcoming and hygienic environment for our guests, and your satisfaction is our motivation.If you have any further comments or suggestions, feel free to reach out. We look forward to welcoming you back to Hilton Los Angeles Airport in the future.Best regards,

4/10 (不満)

Yuka

気になった点 : 施設のコンディションと設備
There was a fly in the room. The carpets are old and dirty.
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Franco Ramirezからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 5 日)
Dear Yuka,We appreciate you taking the time to share your experience, and we apologize for the inconveniences you faced during your stay. Your comments will be shared with our housekeeping team to address the cleanliness issues and ensure that proper measures are taken. We take your feedback seriously and will work diligently to improve our services. If there's anything specific you'd like to discuss or if you have further comments, please feel free to let us know. We value your input and hope to have the opportunity to enhance your experience in the future. Thank you for your understanding. Safe travels.

10/10 (非常に良い)

Keisuke

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Franco Ramirezからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 2 日)
Thank you for the fantastic rating Keisuke! We're thrilled to know you had a perfect experience during your stay. If you have any specific feedback or if there's anything more you'd like to share about your stay, please feel free to let us know. We're here to make your future visits just as exceptional. Looking forward to hosting you again soon!

2/10 (非常に不満)

Yukari

気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I took my luggage out of the trunk and was naked with the intention of taking a bath.I was tired and didn't want to change my room, so I didn't ask them to change my room, but there was no water in the bath or shower. She can't believe she's being led into a room like this.
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Franco Ramirezからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 31 日)
I'm truly sorry to hear about the issue you faced with the shower in your room. Our showers at this property work slightly differently – you need to pull the shower handle out towards you to turn the water on and adjust the temperature by turning it side to side. We understand that this may not be the usual setup, and we apologize for any inconvenience you experienced. Your feedback is important to us, and we appreciate your understanding. We hope you'll consider giving us another opportunity to provide you with an improved stay in the future.

6/10 (普通)

Yuki

I didn't like a thing that the bathroom was dirty, but I liked a comfortable bed
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Franco Ramirezからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 27 日)
Dear Yuki,Thank you for sharing your feedback about your recent stay with us. We appreciate your honest comments.We apologize for the cleanliness issue you encountered in the bathroom. Your feedback is important to us, and we will use it to improve our services and ensure a more pleasant experience for our guests.On a positive note, we're pleased to hear that you found the bed comfortable. Your comfort is our priority, and we're glad that aspect of your stay was satisfactory. We hope to have the opportunity to serve you better in the future.

6/10 (普通)

MAYU

良かった点 : 清潔度
Love the restaurant, location and staffs
I stayed at Hilton the night before my flight. Staffs were very kind and were willing to help. The room were nice and clean but a little bit small compared to Marriott, where I stayed last time. Even though the staffs were nice and kind, the reception seemed under staffed for the number of customers they're accommodating. So I had to wait in line for a while to check in. Also maybe because they were occupied with the check-in/out, I wasn't able to fins concierge who can take care of other needs. Deli was honeslty not the quality of hotel value but the Italian restaurant was actually very reasonable, and the food was great. It was totally worth to spend a little more for a decent meal than some ready-made salad or sandwich.
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Franco Ramirezからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 5 日)
Thank you for sharing your detailed feedback regarding your stay at the Hilton. We're pleased to hear that you found the staff kind and willing to assist, and that you enjoyed the cleanliness of the room. Your comments about the room size and reception wait time have been duly noted, and we apologize for any inconvenience you experienced. We'll work to ensure more efficient check-in processes in the future.We appreciate your feedback regarding the dining options. It's great to hear that you enjoyed the Italian restaurant and found it to be a good value for a quality meal. We take all guest comments seriously and will use your input to improve our services and offerings. We hope to have the opportunity to serve you again in the future and provide an even more enjoyable stay.

8/10 (良い)

Yoshihisa

2023 年 8 月に 1 泊滞在
Franco Ramirezからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 27 日)
Thank you for taking the time to leave your review! We're glad to hear you had a great stay with us. If you ever want to provide more details about your experience, please feel free to share.

8/10 (良い)

Tsuyoshi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Franco Ramirezからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 24 日)
Hello Tsuyoshi!Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future.

6/10 (普通)

HIROSHI

良かった点 : スタッフとサービス
空港に近く便利
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Franco Ramirezからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 22 日)
Dear Hiroshi,Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you found the hotels location to be convenient and to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Safe travels.

8/10 (良い)

Makoto

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 7 月に 3 泊滞在
Andyからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 25 日)
Good afternoon, Makoto! Thank you for taking the time to leave a review with our property! We love to see you enjoyed your recent stay with us! We hope to see you in the near future! Safe Travels,

10/10 (非常に良い)

TOMOHITO

2023 年 6 月に 1 泊滞在
Andyからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 12 日)
Good afternoon, Tomohito! Thank you for taking the time to leave a review with our property! We love to see you enjoyed your stay! Safe Travels!

6/10 (普通)

KEIKO

2023 年 7 月に 1 泊滞在
Andyからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 6 日)
Good afternoon, Keiko! Thank you for taking the time to leave a review with our property! I'm sorry to see your stay didn't go as expected, if you wouldn't mind leaving additional comments so we would have a better understanding of how to improve your guest experience, we would really appreciate it! Safe Travels,

6/10 (普通)

mitsuru

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
まあまあ
2泊しましたが初日の清掃では枕はぐちゃぐちゃになったままでした バスルームの扉は体重をかけて押し込まないと閉まりません 空港へのシャトルバスは待ち時間も少なく快適でした
2023 年 6 月に 2 泊滞在
Andyからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 27 日)
Hello, Mitsuru! Thank you for taking the time to leave a review with our hotel. I'm sorry to hear you didn't enjoy your stay as much as you expected to. I will certainly be looking into your reservation and notifying our housekeeping management of your concerns regarding the room cleanliness concerns. Thank you for your time!

8/10 (良い)

Masanao

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
トランジットで宿泊しました。空港から近く、かかかも手頃でした。
2023 年 6 月に 1 泊滞在
Andyからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 19 日)
Good afternoon, Masanao.Thank you for taking the time to leave a review with our property! We're glad to see you found the price point of our property excellent along with the convenient location our property has. Safe Travels!

8/10 (良い)

TAKEYUKI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
A rest room key is broken and the ice machine was conveniently close by, but noisy.
2023 年 5 月に 2 泊滞在
Andyからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 16 日)
Good evening, Takeyuki! Thank you for taking the time to leave a review with our property! We're glad to see you were able to enjoy your stay with us! While we appreciate the feedback, if you are able to elaborate on what you mean by the restroom key being broken so we can fix the problem that occurred during your stay for our future guests, we would greatly appreciate it!

8/10 (良い)

Makoto

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 5 月に 3 泊滞在
Andyからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 11 日)
Good afternoon, Makoto! Thank you for taking the time to leave a review with our property. We're glad to see you enjoyed your stay with us! Safe Travels!

10/10 (非常に良い)

??

2023 年 4 月に 1 泊滞在
Hilton Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 12 日)
Dear Guest,Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future.

6/10 (普通)

hiroshi

特に良かったところはなかった。悪くも無くこんなものか!と感じた。
2023 年 2 月に 3 泊滞在
Andy からの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 2 日)
Good morning, Hiroshi!Thank you for taking the time to leave a review with our property! I would like to apologize that we weren't able to wow you during our stay, we do appreciate the feedback and I will let our management team know of your review to attempt to improve future stays.Thank you,

6/10 (普通)

Yoshitaka

良かった点 : スタッフとサービス

8/10 (良い)

Makoto

良かった点 : 清潔度
問題なく、良かった。
Andyからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 9 日)
Good morning, Makoto! Thank you for taking the time to leave a review with our property! We're glad you enjoyed your stay. Safe travels!

8/10 (良い)

SHIHO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
中々良かったと思います。ベッドメイクのチップを忘れてしまいましたので次回きちんとしたいです。
2022 年 10 月に 1 泊滞在
Andyからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 24 日)
Thank you for taking the time to leave review with our property Shiho! We're glad you enjoyed your stay and hope you choose to stay with us again the next time you visit LA!

10/10 (非常に良い)

Miyuki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 10 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Miyagawa

2022 年 9 月に 5 泊滞在

6/10 (普通)

Yuma

良かった点 : 清潔度
ルームサービスなど思ったより遅いところが多かった。 アーリーチェックインが可能と言われていたが、実際に行ってみたらその日は不可能で、3時間待たされた。
2022 年 8 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ヒルトンでこの価格レベルからすると十分満足できるホテル
L.A.出張時には毎回利用しています。LAXから至近で便利なホテルです。新しくはないので、設備はやや古く、インターネットが遅いなどの欠点はありますが、不便なほどではないのでヒルトンブランドの最低ラインと思えば、価格から考えても十分に満足できるホテルです。
2022 年 7 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Yuya

2022 年 7 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

SAKURA

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
空港から近くシャトルバスも頻繁に来たので良かったです。部屋に電子レンジはありませんがロビー近くのラウンジで使えます。
2022 年 6 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

megumi

出張
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋の掃除は毎日こない。値段の割にサービスが伴わない。冷蔵庫ぐらいつけて欲しい。サービス料金約7.000円取られたが何のサービスか知りたい。7.000円の価値のあるサービスは受けてない。
2022 年 6 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Rihito

2022 年 6 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

MINEGISHI

2022 年 5 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Koji

カップルで旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
4日に一度しかハウスキーパーが来ない、まわりに何もない、車がないので出かけられないなど
2022 年 5 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

DAISUKE、NISHITOKYO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
帰国前日なので、交通の便が良いところが、よかったため フロントの対応はさすがのヒルトン、アメリカ最終日を気持ちよく過ごすことができました 部屋は目の前が空港なのでそれなりに音がしますが、ロケーション的に仕方ないかと 送迎バスも便利なので、空港周辺では良いホテルだと思います
2022 年 5 月に 1 泊滞在