噴水

ダブルツリー バイ ヒルトン ホテル ロサンゼルス ダウンタウンの口コミ

4 out of 5

口コミ

7.8

良い

評価 10 - 1543 件の口コミ中 710 件が非常に良い" "
評価 8 - 1543 件の口コミ中 323 件が良い" "
評価 6 - 1543 件の口コミ中 210 件が普通" "
評価 4 - 1543 件の口コミ中 151 件が不満" "
評価 2 - 1543 件の口コミ中 149 件が非常に不満" "

8.2/10

清潔度

8.4/10

スタッフとサービス

7.6/10

設備とサービス

7.8/10

施設のコンディションと設備

8.0/10

環境への配慮

口コミ

4/10 (不満)

Hiroyuki

出張
良かった点 : 清潔度
チェックインが、17時まで待たされた
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 19 日)
ひろゆき様、ご意見ありがとうございます。チェックイン時の待ち時間については承知しており、確実に対処いたします。お客様のご意見は改善に役立てさせていただきますので、ご理解のほどよろしくお願いいたします。

4/10 (不満)

sho

気になった点 : 施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 4 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 8 日)
Sho, your rating suggests there may have been aspects of your stay with us that did not meet your expectations. We always strive to provide a satisfactory experience to our guests and we are truly sorry that was not reflected during your trip. We hope to have an opportunity to better serve you on your next visit.

10/10 (非常に良い)

Harumichi

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても快適に過ごすことができました
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 9 日)
Harumichi 様、ダブルツリー バイ ヒルトン ロサンゼルス ダウンタウンで快適にお過ごしいただけたとのこと、大変嬉しく思います。当ホテルではお客様に最高の体験をしていただけるよう努めております。またのお越しを心よりお待ちしております。

6/10 (普通)

Norio

小さなお子様連れの家族旅行
窓ガラスを拭いて貰いたい
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 1 日)
ノリオさん、フィードバックに感謝し、窓をきれいにしたいというご要望を理解しています。私たちのチームはゲストのためにきれいな環境を維持することに尽力しており、お客様のご要望は十分に考慮されます。お客様のご滞在が快適なものであったことを願っており、またの機会に当ホテルでのお客様の経験を改善させていただければ幸いです。

6/10 (普通)

NOBUKO

気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Wi-Fiが弱くほぼ繋がらない
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 7 日)
ノブコさん、フィードバックありがとうございます。 Wi-Fi 接続に関してご懸念があることを承知しております。私たちのチームは、インターネットを含むサービスの向上に継続的に取り組んでいます。あなたのフィードバックは、必要な改善を行うのに役立ちますので、よろしくお願いいたします。次回のご訪問の際には、より良いサービスをご提供できることを願っております。

10/10 (非常に良い)

Kohki

良かった点 : 清潔度
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 29 日)
Kohki, it's wonderful to know that you had a fantastic experience at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. Your high rating is greatly appreciated, and the whole team hopes to see you again soon for another outstanding visit.

8/10 (良い)

EBIHARA

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Locations were convenient, but there were sirens, shouting, and heavy bass throughout the night!
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 20 日)
Ebihara, it is pleasing to hear that you found the DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown's location beneficial. However, we're sorry to hear about the disrupting noises you experienced during your stay. We strive to provide a peaceful environment and your feedback helps us work towards that. We hope to have another chance to serve you for a more serene experience.

10/10 (非常に良い)

yusuke

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 7 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 12 日)
Thanks, Yusuke! It's outstanding your time at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown was fantastic. We can't wait until your next visit!

8/10 (良い)

Yohei

2024 年 1 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 21 日)
Yohei, thank you for the 4-star rating. It's a pleasure to hear you had a satisfying stay at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. We look forward to welcoming you back in the future for an even better experience!

8/10 (良い)

Daishi

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 24 日)
Daishi, it's wonderful to hear that you had a positive stay with us at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. We appreciate your feedback and look forward to your next visit. Safe travels!

4/10 (不満)

Atsuko

気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
窓ガラスが、もう何年も掃除してないほど汚れていました。入口の電球も暗く窓も汚れているので部屋がとても暗く、テレビでなるべく明るい番組を選んで消音でつけたままにして過ごしました。
2023 年 12 月に 5 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 12 日)
Atsukoさん、ご指摘いただきありがとうございます。窓ガラスの清潔さと照明に関してお客様が期待されていた水準を提供できなかったこと、大変申し訳ありません。これらの問題は一層の改善を目指して、関連部署に確認と対応を行っております。次回お越しいただく際には、より満足いただける体験を提供できるよう努めましょう。 ご意見ありがとうございます。

6/10 (普通)

AYAKO

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
地下鉄、バス停が近くにあり便利たが、路上生活者がウロウロしているので夜は注意が必要です。 隣に7イレブンがあり便利だった。
2023 年 11 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 30 日)
アヤコさん、フィードバックありがとうございます。立地が便利でコンビニも近くて助かったとのお言葉を頂き大変嬉しく思います。夜の体験に関して、私たちはゲストに安全で快適な環境を提供するよう努めていますので、ご安心ください。必要な改善を検討する際に、皆様のご意見を尊重いたします。今後ともよろしくお願いいたします。

10/10 (非常に良い)

KAZUTAKA

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
最高でした。ありがとうございました。
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 28 日)
Kazutaka, ありがとうございました。DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtownでのご滞在をお楽しみいただけたようで嬉しいです。またのご滞在をお待ちしております。

10/10 (非常に良い)

Masumi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2日間シャワーのお湯の温度が低かったのですが、全体的には満足です。帰りにベルマンにタクシーを頼んだら、メーターの付いていないタクシーがきて、少し高額な運賃を請求されました。ベルマンが呼んだタクシーだったのに残念です。
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 2 日)
ますみさん、ダブルツリー バイ ヒルトン ロサンゼルス ダウンタウンでのご経験を共有していただきありがとうございます。シャワーの水温やタクシー料金に関してご心配をおかけし大変申し訳ございませんでした。料金の問題を避けるために、すべてのお客様にタクシーがメーター制であることを確認していただくようお願いいたします。総じて、全体的に満足のいく滞在ができたことを嬉しく思います。弊社をお選びいただきまして誠にありがとうございます。またのご利用をお待ちしております。

4/10 (不満)

Youichi

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
5泊7日しましたが1度もベッドメイクに来る事は有りませんでした。 ハワイ•グアムのヒルトンに泊まった時は必ずルームクリーニングがあっただけに非常に残念です。 ですのでここはお勧め出来ません!!
2023 年 8 月に 5 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 3 日)
Youichiさん、レビューをいただき、ありがとうございます。期待通りのハウスキーピングサービスが提供されなかった点についてお詫び申し上げます。ゲストに最高の体験を提供することが私たちの目標ですので、お詫び申し上げます。お客様のフィードバックは改善のため大切にされておりますので、ぜひ次回ご来館の際には改善されたおもてなしをご体感いただきたいと思います。

10/10 (非常に良い)

NOBORU

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 20 日)
Noboru, thank you! We're thrilled to hear that your experience at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown met your expectations. We hope to see you again soon for another exceptional stay.

10/10 (非常に良い)

Masanori

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 19 日)
Thank you for taking the time to leave this wonderful rating, Masanori! We hope to see you again soon at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown so we can share yet another amazing experience!

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 16 日)
We appreciate the feedback. While it's great you enjoyed your time with us, we're disappointed your stay was anything less than perfect. We look forward to sharing a more positive experience with you soon.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 14 日)
Thanks for the perfect rating! We can't wait to see you again soon for another amazing experience at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown.

8/10 (良い)

???

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度
10数年ぶりの海外旅行なので、日本の常識は海外の常識とは異なることを再確認しました。 アメニティが揃っていると言っても、歯ブラシやブラシなどはないので注意です。 公共機関、とくにメトロのBラインは少し治安が悪いかも?と思うところを通るので、最初は緊張しました。坂を登るので、結構大変でした。また、新しいメトロが出来ていて、サンタモニカに行くには快適でした。 あとは、夜中にサイレンの音、工事の音がずっとなってて、子どもは怖がって夜泣してしまいました。それも、アメリカならでは、と思えば普通です。 シャワーの出が少し悪かったので星マイナスしましたが、清掃はしっかりしてくれたので、とても快適に過ごせました。
2023 年 7 月に 5 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 3 日)
ユーザー様のご意見をいただき誠にありがとうございました。アメニティの取り扱いや、周辺環境についてのご意見はありがたく参考にさせていただきます。また、バスルームの水の流れについては、改善の検討をいたします。ご滞在中に騒音がご迷惑をおかけしたこと、何とぞご理解いただけますと幸いです。サービス向上に向け、引き続き努力してまいります。またのお越しをお待ちしております。

4/10 (不満)

Yosuke

2022 年 11 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Kyoko

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 11 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 18 日)
Thanks for the great rating, Kyoko!We are always working very hard to provide the best experiences for all of our guests. It's great to see that you enjoyed yourself! We hope you plan on visiting DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown soon, we'd love to have you back!

10/10 (非常に良い)

AKANE

2021 年 11 月に 6 泊滞在

8/10 (良い)

Kanazawa、Mitaka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
2021 年 9 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Alexander、hayward

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Overall a nice hotel
2024 年 5 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Diana

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
The hotel itself was nice. I stayed for a week and EVERY DAY we were woken up by people protesting at 6 in the morning until 10 am. We asked if we could switch rooms to the other side since the protestors had loud horns but the staff said no. It definitely ruined the experience which is unfortunate because the property itself is nice, but the rude awakenings aren’t worth it.
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 20 日)
Diana, thank you for your feedback. It is great to hear you appreciated the property itself. Your experience with the external noise is noted, and it's unfortunate that your request for a room change could not be accommodated. Your satisfaction is important to us, and we hope to provide a more peaceful stay if you decide to return in the future.

10/10 (非常に良い)

Jose

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Bernardo

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Staff is very friendly, at least the Employee that helped me at the front desk. But hotel lacks cleanliness! It seems like the room that I got was barely cleaned. Mostly everything in the room was dirty and dusty. Hotel needs a major cleaning. The area didn’t stay behind. Loud noise by protesters in the morning. This will be my first and last time staying at that hotel.
2024 年 5 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Hermela

2024 年 5 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Joanne

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
It was nice, but the AC auto is loud, and you can hear guests from outside at night when sleeping talking opening, and closing the door.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 16 日)
Joanne, thank you for staying at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. We're pleased you found your stay nice. We have noted your feedback regarding the AC and noise levels. Your comments are valuable and will be reviewed. We're looking forward to welcoming you back.

6/10 (普通)

Marialal

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 17 日)
We appreciate you taking the time to share your feedback, Marialal.We regret that your experience with us was anything less than ideal. We look forward to sharing a more enjoyable experience with you soon.

2/10 (非常に不満)

James

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
The staff tried to help, but we were woken up by noisy demonstrations.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 15 日)
James, thank you for your feedback. We're sorry to hear that external noise disrupted your stay. Our team is dedicated to ensuring guest comfort and will look into ways to improve in this regard. We appreciate your understanding.

8/10 (良い)

arlet lazar

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 4 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 15 日)
arlet lazar, thank you for your rating! DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown is pleased to know you had a positive experience. We look forward to having you stay with us again.

8/10 (良い)

Nimsi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 14 日)
Nimsi, it's excellent to hear that you had a favorable stay at the DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. We hope to have the opportunity to exceed your expectations during your next visit.

10/10 (非常に良い)

Zobria

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 18 日)
Thanks for the perfect rating, Zobria!We aim to please and your praise lets us know we're doing our job! We look forward to sharing another amazing experience with you soon at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown.Have a wonderful day!

10/10 (非常に良い)

Ana

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Thanks for the cookies.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
Ana, we're delighted you enjoyed the cookies at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown! They are indeed a guest favourite. We hope to welcome you back in the near future for another pleasant visit.

10/10 (非常に良い)

Consuelo、Romeoville

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
Consuelo, thank you for booking with DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. Should there be any thoughts or suggestions you'd like to share from your stay, we'd love to hear them to ensure our future guest experiences are first-rate. We value your business and your feedback is important to us.

2/10 (非常に不満)

alfred

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Haven’t got my deposit back yet either horrible
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
Alfred, we regret to hear about your dissatisfaction with the deposit policy. Please reach out to the hotel directly so we may be able to address this with you. We look forward to hearing from you soon.

4/10 (不満)

Taylor

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Guess we had bad luck.. someones dog barking nonstop all night. Then on checking in and out had very rude front desk staff that roll their eyes when I simply was trying to buy a 8 ounces bottle of water for 9 dollars when the 2 dollar water in the vending machine conveniently was out of order. One of the reasons I picked this hotel was because parking was supposedly included but no.. it's "included" for a cheap price of $47 self park or $54 for Valet.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 12 日)
Taylor, it's certainly disappointing to hear about the trouble you had during your stay. It's regrettable you faced inconvenience from excessive noise and some interactions with our team were less than pleasant. We always aim to offer welcoming and efficient service. With respect to the cost of amenities like water and parking, these are set in order to maintain and exceed the high standards we pursue for our guests. We hope you'll give us another chance to show you the top tier experience we strive to provide.

10/10 (非常に良い)

Hirotaka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 12 日)
Hirotaka, thank you for your Expedia review! We're delighted to hear about your positive experience at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. Your feedback matters to us and we hope to host you again, maintaining our high standards for your next stay. Safe travels!

10/10 (非常に良い)

Roger

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Modern clean rooms really felt luxury with a very descent price
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 10 日)
Roger, we're thrilled you characterized your experience at the DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown as luxurious and appreciated our well-maintained rooms. Thank you for recognizing the excellent value we provide. It is our goal to offer an exceptional stay at a fair cost. We eagerly anticipate your next visit.

8/10 (良い)

Velda

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We loved the staff especially Jorge (Bellman) Everyone we talked to on property knew directions and what to expect. Your team loves their city. Everything on property including the room was excellent. Bad side.... bring ear plugs. Too much going on outside that could be heard into the room from protests to large scale fireworks productions.
2024 年 5 月に 5 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 9 日)
Velda, it's wonderful to hear how much you enjoyed your stay at the DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. We're delighted that Jorge and other team members were particularly helpful and that you relished the overall experience on our property. We value your feedback regarding the noise level. Rest assured, we continually strive to enhance our guest experiences. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.

8/10 (良い)

Sergio

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 10 日)
Sergio, thank you for taking the time to rate your stay at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. Your rating suggests you enjoyed your experience, and we're delighted by this. Should you wish to provide any feedback, we would appreciate the opportunity to improve upon your next stay. We eagerly anticipate your return.

6/10 (普通)

Rosa

家族旅行
Considering location, very noisy.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
Rosa, we appreciate your feedback regarding the noise. It's essential for us to understand points of improvement based on our guest's experiences. Rest assured, we are exploring various options to ensure a quieter atmosphere for the comfort of all our guests. We hope you give us another opportunity to provide a more peaceful stay.

8/10 (良い)

Eileen

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 2 日)
Eileen, thank you for your rating of DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. It's a pleasure to know your stay met expectations and we hope to welcome you back for an even better experience in the future.

6/10 (普通)

Theofilo

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
The room was clearly dated with peeling wallpaper and visually dirty ventilation for a/c. One wall of electric sockets didnt work and wasnt even completely fastened to the wall. The fire/smoke detector was working (lights were on) but wasnt properly mounted. The window frame was bare wood as if quickly repaired without finishing it off to prevent splinters. This was room 1415.
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 30 日)
Theofilo, it seems like some aspects of your stay did not meet your expectations. We regret to hear about your experiences with the condition of the room and its facilities. Ensuring that everything functions well and conveys an aesthetic appeal is important to us. Your feedback has been shared with our team members to address these concerns. We hope you will give us another chance to deliver a more satisfying experience in the future.

10/10 (非常に良い)

Brandon

2024 年 4 月に 4 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 20 日)
Brandon, thank you for your positive rating! The team at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown is thrilled you had an enjoyable stay. We hope to welcome you back soon!

10/10 (非常に良い)

Joseph、Fort Walton beach

2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 19 日)
Thank you for the fantastic rating, Joseph!It's outstanding you had such a wonderful experience at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. We care about the satisfaction of our guests. We can't wait to see you again soon!

6/10 (普通)

Elaine

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Beautiful hotel & staff so helpful but so noisy with union protests early in mornings that no one told me about
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 29 日)
Elaine, it's great to hear you appreciated the beauty of our hotel and the assistance provided by our team members. However, it's unfortunate that unforeseen events outside our control affected your peaceful stay. We understand your concern regarding noise disturbances and appreciate your patience in this matter. We hope for the opportunity to serve you again for a much more serene experience.

8/10 (良い)

Sarah

2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 19 日)
Thank you for this lovely rating, Sarah!We're thrilled to know we could provide an enjoyable experience for you. We care about the comfort and satisfaction of our guests so we look forward to hosting you again at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. We'd like to share an even better experience with you soon.