噴水

ダブルツリー バイ ヒルトン ホテル ロサンゼルス ダウンタウンの口コミ

4 out of 5

口コミ

7.8

良い

評価 10 - 1509 件の口コミ中 689 件が非常に良い" "
評価 8 - 1509 件の口コミ中 320 件が良い" "
評価 6 - 1509 件の口コミ中 207 件が普通" "
評価 4 - 1509 件の口コミ中 146 件が不満" "
評価 2 - 1509 件の口コミ中 147 件が非常に不満" "

8.0/10

清潔度

8.4/10

スタッフとサービス

7.6/10

設備とサービス

7.8/10

施設のコンディションと設備

8.0/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Harumichi

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても快適に過ごすことができました
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 9 日)
Harumichi 様、ダブルツリー バイ ヒルトン ロサンゼルス ダウンタウンで快適にお過ごしいただけたとのこと、大変嬉しく思います。当ホテルではお客様に最高の体験をしていただけるよう努めております。またのお越しを心よりお待ちしております。

6/10 (普通)

Norio

小さなお子様連れの家族旅行
窓ガラスを拭いて貰いたい
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 1 日)
ノリオさん、フィードバックに感謝し、窓をきれいにしたいというご要望を理解しています。私たちのチームはゲストのためにきれいな環境を維持することに尽力しており、お客様のご要望は十分に考慮されます。お客様のご滞在が快適なものであったことを願っており、またの機会に当ホテルでのお客様の経験を改善させていただければ幸いです。

6/10 (普通)

NOBUKO

気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Wi-Fiが弱くほぼ繋がらない
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 7 日)
ノブコさん、フィードバックありがとうございます。 Wi-Fi 接続に関してご懸念があることを承知しております。私たちのチームは、インターネットを含むサービスの向上に継続的に取り組んでいます。あなたのフィードバックは、必要な改善を行うのに役立ちますので、よろしくお願いいたします。次回のご訪問の際には、より良いサービスをご提供できることを願っております。

10/10 (非常に良い)

Kohki

良かった点 : 清潔度
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 29 日)
Kohki, it's wonderful to know that you had a fantastic experience at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. Your high rating is greatly appreciated, and the whole team hopes to see you again soon for another outstanding visit.

8/10 (良い)

EBIHARA

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Locations were convenient, but there were sirens, shouting, and heavy bass throughout the night!
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 20 日)
Ebihara, it is pleasing to hear that you found the DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown's location beneficial. However, we're sorry to hear about the disrupting noises you experienced during your stay. We strive to provide a peaceful environment and your feedback helps us work towards that. We hope to have another chance to serve you for a more serene experience.

10/10 (非常に良い)

yusuke

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 7 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 12 日)
Thanks, Yusuke! It's outstanding your time at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown was fantastic. We can't wait until your next visit!

8/10 (良い)

Yohei

2024 年 1 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 21 日)
Yohei, thank you for the 4-star rating. It's a pleasure to hear you had a satisfying stay at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. We look forward to welcoming you back in the future for an even better experience!

8/10 (良い)

Daishi

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 24 日)
Daishi, it's wonderful to hear that you had a positive stay with us at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. We appreciate your feedback and look forward to your next visit. Safe travels!

4/10 (不満)

Atsuko

気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
窓ガラスが、もう何年も掃除してないほど汚れていました。入口の電球も暗く窓も汚れているので部屋がとても暗く、テレビでなるべく明るい番組を選んで消音でつけたままにして過ごしました。
2023 年 12 月に 5 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 12 日)
Atsukoさん、ご指摘いただきありがとうございます。窓ガラスの清潔さと照明に関してお客様が期待されていた水準を提供できなかったこと、大変申し訳ありません。これらの問題は一層の改善を目指して、関連部署に確認と対応を行っております。次回お越しいただく際には、より満足いただける体験を提供できるよう努めましょう。 ご意見ありがとうございます。

6/10 (普通)

AYAKO

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
地下鉄、バス停が近くにあり便利たが、路上生活者がウロウロしているので夜は注意が必要です。 隣に7イレブンがあり便利だった。
2023 年 11 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 30 日)
アヤコさん、フィードバックありがとうございます。立地が便利でコンビニも近くて助かったとのお言葉を頂き大変嬉しく思います。夜の体験に関して、私たちはゲストに安全で快適な環境を提供するよう努めていますので、ご安心ください。必要な改善を検討する際に、皆様のご意見を尊重いたします。今後ともよろしくお願いいたします。

10/10 (非常に良い)

KAZUTAKA

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
最高でした。ありがとうございました。
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 28 日)
Kazutaka, ありがとうございました。DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtownでのご滞在をお楽しみいただけたようで嬉しいです。またのご滞在をお待ちしております。

10/10 (非常に良い)

Masumi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2日間シャワーのお湯の温度が低かったのですが、全体的には満足です。帰りにベルマンにタクシーを頼んだら、メーターの付いていないタクシーがきて、少し高額な運賃を請求されました。ベルマンが呼んだタクシーだったのに残念です。
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 2 日)
ますみさん、ダブルツリー バイ ヒルトン ロサンゼルス ダウンタウンでのご経験を共有していただきありがとうございます。シャワーの水温やタクシー料金に関してご心配をおかけし大変申し訳ございませんでした。料金の問題を避けるために、すべてのお客様にタクシーがメーター制であることを確認していただくようお願いいたします。総じて、全体的に満足のいく滞在ができたことを嬉しく思います。弊社をお選びいただきまして誠にありがとうございます。またのご利用をお待ちしております。

4/10 (不満)

Youichi

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
5泊7日しましたが1度もベッドメイクに来る事は有りませんでした。 ハワイ•グアムのヒルトンに泊まった時は必ずルームクリーニングがあっただけに非常に残念です。 ですのでここはお勧め出来ません!!
2023 年 8 月に 5 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 3 日)
Youichiさん、レビューをいただき、ありがとうございます。期待通りのハウスキーピングサービスが提供されなかった点についてお詫び申し上げます。ゲストに最高の体験を提供することが私たちの目標ですので、お詫び申し上げます。お客様のフィードバックは改善のため大切にされておりますので、ぜひ次回ご来館の際には改善されたおもてなしをご体感いただきたいと思います。

10/10 (非常に良い)

NOBORU

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 20 日)
Noboru, thank you! We're thrilled to hear that your experience at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown met your expectations. We hope to see you again soon for another exceptional stay.

10/10 (非常に良い)

Masanori

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 19 日)
Thank you for taking the time to leave this wonderful rating, Masanori! We hope to see you again soon at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown so we can share yet another amazing experience!

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 16 日)
We appreciate the feedback. While it's great you enjoyed your time with us, we're disappointed your stay was anything less than perfect. We look forward to sharing a more positive experience with you soon.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 14 日)
Thanks for the perfect rating! We can't wait to see you again soon for another amazing experience at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown.

8/10 (良い)

???

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度
10数年ぶりの海外旅行なので、日本の常識は海外の常識とは異なることを再確認しました。 アメニティが揃っていると言っても、歯ブラシやブラシなどはないので注意です。 公共機関、とくにメトロのBラインは少し治安が悪いかも?と思うところを通るので、最初は緊張しました。坂を登るので、結構大変でした。また、新しいメトロが出来ていて、サンタモニカに行くには快適でした。 あとは、夜中にサイレンの音、工事の音がずっとなってて、子どもは怖がって夜泣してしまいました。それも、アメリカならでは、と思えば普通です。 シャワーの出が少し悪かったので星マイナスしましたが、清掃はしっかりしてくれたので、とても快適に過ごせました。
2023 年 7 月に 5 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 3 日)
ユーザー様のご意見をいただき誠にありがとうございました。アメニティの取り扱いや、周辺環境についてのご意見はありがたく参考にさせていただきます。また、バスルームの水の流れについては、改善の検討をいたします。ご滞在中に騒音がご迷惑をおかけしたこと、何とぞご理解いただけますと幸いです。サービス向上に向け、引き続き努力してまいります。またのお越しをお待ちしております。

4/10 (不満)

Yosuke

2022 年 11 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Kyoko

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 11 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 18 日)
Thanks for the great rating, Kyoko!We are always working very hard to provide the best experiences for all of our guests. It's great to see that you enjoyed yourself! We hope you plan on visiting DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown soon, we'd love to have you back!

10/10 (非常に良い)

AKANE

2021 年 11 月に 6 泊滞在

8/10 (良い)

Kanazawa、Mitaka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
2021 年 9 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Elaine

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Beautiful hotel & staff so helpful but so noisy with union protests early in mornings that no one told me about
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 29 日)
Elaine, it's great to hear you appreciated the beauty of our hotel and the assistance provided by our team members. However, it's unfortunate that unforeseen events outside our control affected your peaceful stay. We understand your concern regarding noise disturbances and appreciate your patience in this matter. We hope for the opportunity to serve you again for a much more serene experience.

2/10 (非常に不満)

Austin

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The Garden was not well maintained, with broken glass on the floor, half ass clean rooms, found mess left over from the previous persons stay, terrible service, dirty windows, not recommended not as nearly as clean as I thought! Better hotels around the area.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 28 日)
Austin, it's disheartening to read your comments about your recent stay. We always strive to uphold a high standard of cleanliness and service, so hearing these areas didn't meet your expectations is disappointing. We take note of the concern you mentioned regarding garden maintenance and room cleanliness. We understand that perfecting these areas would greatly enhance our guest experience. We hope you'll consider giving us another opportunity to serve you better in the future, when we can show you what we truly have to offer.

2/10 (非常に不満)

David

2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 28 日)
We appreciate the feedback, David.It's disheartening that we couldn't exceed your expectations and offer you the most positive experience possible. We care deeply about the satisfaction of our guests so we do hope you give us another opportunity to improve your opinion of us.

10/10 (非常に良い)

Brenda

良かった点 : 施設のコンディションと設備
.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 27 日)
Thank you for the 5 out of 5 rating, Brenda!We're thrilled to see how much you enjoyed staying at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. We look forward to hosting you again in the near future! Thank you again for sharing.

8/10 (良い)

Peter

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Nice staff
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 26 日)
Peter, it's wonderful to hear that you had a positive experience with the team members at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. We're glad that they enhanced your stay with their warmth and professionalism. We look forward to welcoming you back soon.

2/10 (非常に不満)

Divine

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
So money minded. Breakfast pay. $31 per kid. Horrible. Parking expensive. Worse hotel ever. Will never recommend to the next 100 generations to come
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 24 日)
Divine, we sincerely regret hearing about your disappointment regarding our pricing for amenities. It's paramount for us to maintain a balance between quality and costs while assuring guest satisfaction. Clearly, in your case, we seem to have missed the mark. We appreciate your feedback and it will be instrumental in guiding efforts to review and adjust our policies as necessary. We hope for an opportunity to give you an improved experience in the future.

10/10 (非常に良い)

Nana

2024 年 4 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 26 日)
Nana, it's a joy to know your stay at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown was successful. We're thrilled you had a top-notch experience and are grateful for your rating on Expedia. We look forward to serving you again in the future.

10/10 (非常に良い)

Anthony

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Would recommend
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 24 日)
Anthony, we are thrilled that you recommend DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. We appreciate your support and hope to see you again soon.

2/10 (非常に不満)

??

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 24 日)
Though no specific details were provided, we're saddened to learn about your less-than-satisfying experience. We strive to ensure every guest has an enjoyable stay and will review our services accordingly. We hope to have the opportunity to better serve you in the future.

10/10 (非常に良い)

Claudia

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Nice and comfortable
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Claudia, we are touched to hear your concise feedback. At DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown, we gather utmost joy knowing our guests find themselves comfortable within our welcoming environment. We hope to have the privilege of serving you again in the future!

8/10 (良い)

Gabriella

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
clean and safe for the location it’s in
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Gabriella, thank you for highlighting the cleanliness and safety during your stay at the DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. We strive to provide a comfortable and secure atmosphere for our guests. We look forward to welcoming you back in the future.

10/10 (非常に良い)

kathy

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Easy access
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 20 日)
Kathy, it's great to hear that you found the DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown conveniently located. We are always here to ensure a seamless stay. Looking forward to welcoming you back in the future.

6/10 (普通)

Brenda

良かった点 : スタッフとサービス
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 20 日)
Brenda, it seems you had a mixed experience at our hotel. As team members at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown, we always strive to offer the best for our guests, and your feedback helps us in that endeavor. We would appreciate if you could share more about your stay so we could use your suggestions to improve our service. Thank you for your time.

8/10 (良い)

Amanda

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Low in staff due to strikers picketing. So anything I wanted I had to go down and get from the 18th floor. And the ice machine was broken on my floor.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 17 日)
Amanda, it's great to hear you stayed with us at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. We appreciate your patience during the unique circumstances you encountered with our team members being less available than usual. We regret that certain amenities, including the ice machine, caused inconvenience. Your experience gives us the opportunity to improve and we're dedicated to making your next stay even better.

2/10 (非常に不満)

Melissa

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The e Floors were wet no customer service
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 16 日)
Melissa, we appreciate your feedback as it helps us grow. It's unfortunate to learn about your experience with the floor condition and customer service. We'd like to assure you that we hold ourselves to high standards in this regard and are dedicated to enhancing these aspects of our services. We hope for an opportunity to serve you better in the future.

2/10 (非常に不満)

Leticia

出張, カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
They were on strike, bar and restaurant were not functioning fully and the protesters were out in the building very early in the morning and we weren’t able to get our sleep properly.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 16 日)
Leticia, we're genuinely sorry to hear about the interruption in your rest due to the circumstances outside the hotel. We understand that these settings are not the most convenient during a stay. Please be assured that we value the importance of providing full services to our guests and aim to improve your next visit with us. We appreciate your understanding and patience during this time.

2/10 (非常に不満)

Gabriella

家族旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
GIVE THE EMPLOYEES THE WORK CONTRACT THEY WANT. The hotel is in a great location but when we arrived come to find out the employees were on strike and that is fine they need to fight for a decent treatment after dedicating their lives to the company. But the noise they were making woke us up at 7am. CORPORATE IF YOU ARE READING THIS MAKE THE CONTRACT HAPPEN FOR THE EMPLOYEES.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 16 日)
Gabriella, it's unfortunate that your stay coincided with certain activities that disrupted your rest. We respect the rights of all our team members and are actively working towards resolving any ongoing matters in a fair and timely manner. We apologize for any inconvenience this may have caused you. We appreciate your understanding and your highlighting of our prime location. Thank you.

10/10 (非常に良い)

Jeric

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I like the services they provided.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 14 日)
Jeric, that's wonderful to hear you enjoyed your stay at the DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. We're always aiming to provide great service and your acknowledgement truly boosts our team's morale. We eagerly await your next visit!

10/10 (非常に良い)

Nidia

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It was clean and central to a lot of areas.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 14 日)
Thank you for taking the time to leave this wonderful rating, Nidia! We hope to see you again soon at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown so we can share yet another amazing experience!

10/10 (非常に良い)

Ricardo、los Angeles

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 12 日)
Ricardo, thank you for choosing to stay at the DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown and for your high rating. We're delighted to know you had a great experience. We eagerly look forward to your future visits.

6/10 (普通)

Payton

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 10 日)
Payton, thank you for taking the time to share your rating from your stay with us. In the future, please feel free to share your thoughts so we can make your stay more comfortable. We hope to have the chance to serve you again soon.

10/10 (非常に良い)

Mariah

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Good
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 8 日)
Mariah, it's wonderful to learn your stay at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown met your expectations. Your support means a lot to our team members. We hope to welcome you back in the future for another pleasant experience.

8/10 (良い)

Sebastian A

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 9 日)
Sebastian, thank you for taking the time to rate your stay at the DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. We're pleased to see that you had a positive experience. If there's any feedback or particular highlights you'd like to share about your stay, we'd be delighted to hear them. We look forward to welcoming you back soon.

8/10 (良い)

john

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Friendly Staffs & nice facility.
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 7 日)
John, it's wonderful to hear that you enjoyed your experience at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. We're glad you appreciated both our warm team members and well-maintained facilities. We look forward to your next visit. Thank you for taking the time to share your thoughts.

2/10 (非常に不満)

Dulcevita

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 8 日)
Dulcevita, it seems your experience didn't meet your expectations. We're always here to improve and make your stay fantastic, so if you decide to stay with us again, expect a better experience. Looking forward to a second chance to impress you.

10/10 (非常に良い)

Cort

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 6 日)
Thank you for this excellent rating, Cort!We're always working hard to provide a high-quality experience for all of our guests so It's wonderful to hear that you had such an enjoyable stay at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown! We'd love to host you again someday for yet another unforgettable visit.

8/10 (良い)

Fernando

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Very clean and staff was very helpful
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 4 日)
Fernando, it's great to hear you had a pleasant experience at DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown. Our team members are always here to assist our valued guests, and we're glad you recognized their efforts. Appreciating our cleanliness standards also means a lot to us. We hope to have the pleasure of serving you again in the future.

10/10 (非常に良い)

BLANCA、SANTA MARIA

2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 23 日)
Blanca, your stellar rating for DoubleTree By Hilton Los Angeles Downtown has truly brightened our day. We're absolutely thrilled that you had a superb stay with us, and we eagerly await your return in the future.