外観

デイズ イン バイ ウィンダム ロサンゼルス LAX / レドンド / マンハッタン ビーチの口コミ

2.5 out of 5

口コミ

7.2

良い

評価 10 - 1000 件の口コミ中 278 件が非常に良い" "
評価 8 - 1000 件の口コミ中 314 件が良い" "
評価 6 - 1000 件の口コミ中 177 件が普通" "
評価 4 - 1000 件の口コミ中 103 件が不満" "
評価 2 - 1000 件の口コミ中 128 件が非常に不満" "

7.2/10

清潔度

8.0/10

スタッフとサービス

6.6/10

設備とサービス

6.6/10

施設のコンディションと設備

6.6/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

SHIGEKI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
スタッフがとても親切で素晴らしかった
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 8 日)
Dear SHIGEKI,Hello! We're delighted to hear that you found our staff to be kind and wonderful! Providing excellent service is our priority, and we're thrilled that our team made your experience enjoyable. Your kind words mean a lot to us, and we'll be sure to pass along your compliments. Thank you for staying with us, and we hope to welcome you back soon!Sincerely, Hotel Manager

8/10 (良い)

Shiro

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
The fan of the bathroom is too noisy. The wall was vibrating due to the fan.
2023 年 6 月に 2 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 20 日)
Dear Shiro,Thank you for your feedback. I am so sorry to hear your experience was not enjoyable and that you were disturbed by the noise from the fan. We take feedback like this to heart as we strive for consistent guest satisfaction. I hope you will allow us the opportunity to host you again, we will do our best to ensure your experience exceeds expectations.Sincerely,Hotel Manager

8/10 (良い)

Kenji

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
エレベーターは故障中 👎
エレベーターが故障していて、荷物を4階まで階段で運ぶハメに。2基設置すべきです。フリーのブレックファスト バッグは忙しい朝の出発にありがたい。フロントデスクのジェネラルマネジャーのマイクはとてもフレンドリーだった。
2023 年 3 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 13 日)
Dear Kenji,Thank you for taking the time to review your recent stay with us. We regret the inconvenience caused by the broken elevator, and we are glad to hear that our free breakfast bags were a welcome addition. We are also pleased to hear that our Front Desk General Manager Mike was friendly and helpful. We will be sure to take your feedback into consideration and make the necessary improvements. Guest satisfaction is our priority. Thank you again for your review and we hope to have the opportunity to serve you again in the future.Sincerely,Hotel Manager

8/10 (良い)

MITSUYOSHI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 4 月に 15 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2021 年 4 月 24 日)
Dear Mitsuyoshi, Thank you very much for staying with us and for giving the 8-star feedback. We apprehend that you had a good stay with amenities and services as you have not mentioned anything in detail. Guest reviews are important to us and please let us know if you found anything which needs to improve. Also, we look forward to your next visit. Sincerely, Hotel Manager.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
スタンダード
普通に良いです。
2020 年 1 月に 6 泊滞在
MCからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 29 日)
Thank you

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
思っていたより快適
一泊だったので、まあいいやと思って予約したが、思っていたより快適だった。フロントは感じいいし、部屋も清潔、何よりもWi-Fiが早い。空港、一泊なら、また、泊まる。向かいにモールがあって、まあ、食べるものには困らなくもないが、基本的に車がないと厳しいかも、、、
2019 年 10 月に 1 泊滞在
MCからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 16 日)
Thank you for choosing to book with us. Regards

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
2019 年 10 月に 2 泊滞在
MCからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 13 日)
We hope you return soon. Thank you

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Everything is good to me. But Razor and bottles of water are not provided.
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 26 日)
Dear Valued Guest, It is really nice to note that you liked the stay and services at our hotel during your recent visit. Glad to see your positive overall observations which shall definitely motivate us to serve our guests still better. We look forward to welcoming you again soon!!! Best Regards, Hotel Manager.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
2019 年 7 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 1 日)
Dear Guest, Your experience is important to us, so thanks for sharing it. We appreciate your kindness in letting us know that 4 out of 5. Our mission is to provide the best service and ensure that our guests rate us the most comfortable hotel in our area. Hope you had a satisfactory stay. You can except a still better experience next time. Please stay with us again. We are thankful for your feedback. Sincerely, Hotel Manager

6/10 (普通)

kohei、東京

良かった点 : スタッフとサービス
フレンドリーな宿
フロントの対応は、フレンドリーでした。 ただ施設自体が古い為、室内はそれなりです。
2019 年 4 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 13 日)
こんにちはゲストさん、 でのご滞在とフィードバックをありがとう。 私たちは間違いなくあなたの観察に取り組みます。 次回はさらに改善された滞在を期待できます。 また近いうちにご訪問ください。 敬具 ホテルマネージャー

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
施設は古いですが、きちんと清掃されていました。朝食付きでしたが、ホテルの優しさを感じました。 ありがとう。
2019 年 4 月に 2 泊滞在
MCからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 30 日)
Thank you. We hope you will return again

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
壁薄
隣の部屋の音が聞こえやすい
2019 年 3 月に 1 泊滞在
MCからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 3 日)
Thank you for staying. We hope to see you again. Sincerely

6/10 (普通)

taichi

良かった点 : スタッフとサービス
普通
フロントの対応がとても良かったがセキュリティがゆるい。
2019 年 3 月に 4 泊滞在
mcからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 18 日)
Thank you for staying. We address all comments and take needed steps to correct any issue. You are always welcome to contact us. Sincerely

8/10 (良い)

Y.H、Okinawa, JP

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
It's good Hotel.
2019 年 2 月に 1 泊滞在
MCからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 23 日)
Thank you for choosing our property. Regards

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 客室の快適度
2019 年 1 月に 2 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 1 日)
Dear Guest, We always appreciate the positive comments left by the most important people in our world; our guests. I am glad that you enjoyed your stay with us, and that our staff have gone above and beyond in terms of service. We strive to provide the very best in comfort to our customers. Thank you again, and we look forward to seeing you (and serving you) in the near future. Yours in Hospitality, Hotel Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2018 年 12 月に 4 泊滞在
Hotel Manager.からの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 26 日)
Dear Guest, Thanks for your comments and 3-Star rating. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, Hotel Manager.

4/10 (不満)

Nobuyoshi

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
空港近くで寝るだけの宿でした。
デイズインなので期待していましたが、設備も古く、周辺の環境も良くなく値段からすると少し不満!
2018 年 11 月に 1 泊滞在
ホテルマネージャーからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 5 日)
お客様、 ご滞在のために当ホテルをご選択いただきありがとうございます。 私たちはあなたの期待通りに滞在が成立しなかったことを残念に思います。 ご滞在中に必要なアメニティと設備の質をあなたに提供できなかったことを申し訳ありません。 遭遇した問題をお詫びし、これが修正されていることを確認します。 もう一度私たちと一緒に滞在してください。 敬具、 ホテルマネージャー

10/10 (非常に良い)

Suzuki、Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
無料のパーキング 周りにドラッグストアとマクドナルド 部屋も綺麗でいろんなとこにアクセスしやすく、久しぶりのロサンゼルスを満喫できた。
2018 年 10 月に 5 泊滞在
MCからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 3 日)
We are glad you enjoyed your stay. We hope you will will return soon. Sincerely

8/10 (良い)

J

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good for first night in LA after arriving at LAX late night. McDonald's and Domino's pizza just next to the inn.
2018 年 10 月に 1 泊滞在
MCからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 26 日)
Thank you for staying. We are glad you enjoyed your visit. Regards

2/10 (非常に不満)

J、japan

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
写真と全然違う
部屋は タバコ臭いし,階段にコバエが沢山飛んでいて とても快適とは言いがたいモーテルです。写真とはだいぶ違う気がします
2018 年 5 月に 1 泊滞在
MCからの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 21 日)
Thank you for staying. We are sorry you were ubhappy with your stay. We are always willing to discuss any issue with our guest. Regards

8/10 (良い)

yoichi

良かった点 : スタッフとサービス
少し古いですが金額と立地からすればほぼ満足してます。ただしビジネスや寝るだけと考えている人向きで、ファミリーやカップルでゆっくりするには不向きかと思います。
2018 年 6 月に 1 泊滞在
MCからの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 21 日)
Thank you for staying. We are always interested in our guest comments and needs. We are willing to discuss anything with our guest. Regards

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
場所が便利だった。
ガーデナのブックオフにも友人宅にも近かったため、とても便利でした。 空港にもそこそこ近いし泊まってよかった。
MCからの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 27 日)
Thank you for staying with us. sincerely

6/10 (普通)

AKIKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
大型車だったので敷地内に駐車できず、しかし従業員は親切・部屋は清潔でいいホテル
冷蔵庫・電子レンジ・コーヒーメーカー・アイロン・エアドライヤー・Wifi・朝食・駐車場付き。 冷蔵庫は故障中だったため交換、コーヒーメーカーは前の人が使ったままだった。 大きめの車が停められる駐車場付きだったので選んだが、停められる台数に限りがあり敷地内には停められず3泊とも路上駐車となった。仮に敷地内に停められたとしても、両隣に似たような大型が駐車されれば出し入れが出来なくなる可能性も。 全体的に従業員は親切、部屋は清潔、いいホテルだった。
MCからの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 24 日)
Thank you for staying with us. We have addressed the issues listed and made needed corrections. We would like to point out that we have plenty of parking for vehicles except large trucks and or simular sized vehicle. Regards

10/10 (非常に良い)

Tilak

Goid
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Mikeからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 23 日)
Thank you for your review. We hope to see you again.

8/10 (良い)

Carlos

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Lots of food places in walking distance. Area was safe and I would come back.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Mikeからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 16 日)
Thank you Carlos. We hope you will return soon

4/10 (不満)

RICARDO

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度
The property is very tacky. The rooms need updated for a Wyndham hotel. This is poor.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 1 日)
Dear RICARDO,We apologize for the disappointment you experienced during your stay. Your feedback regarding the condition of our rooms is concerning, and we take it seriously. Rest assured, we will address these issues with our management team to ensure improvements are made. We appreciate your candid feedback and hope to have the opportunity to regain your trust in the future.Sincerely, Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Michelle

2024 年 3 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 30 日)
Dear Michelle,Thank you very much for your positive feedback! We're delighted to hear that you had a pleasant stay with us and that our efforts to provide a clean, comfortable, and hospitable experience were successful. Your recommendation means a lot to us, and we look forward to welcoming you back in the future. If there's anything we can do to make your next stay even better, please don't hesitate to let us know. We appreciate your support!Sincerely, Hotel Manager

4/10 (不満)

Martin

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
our room was in need of serious maintenance.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 18 日)
Dear Martin,We apologize for the inconvenience caused by the condition of your room. Please know that guest satisfaction is our top priority, and we take your feedback seriously. Rest assured, we're addressing the maintenance issues to ensure a more pleasant experience for future guests. We appreciate your feedback and hope to welcome you back with improved conditions.Sincerely, Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Gurjot

2024 年 1 月に 8 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 21 日)
Dear Gurjot,Hello! We are delighted to know that you enjoyed a great stay at our hotel. We strive to give all of our guests the finest service possible. Your perfect review is an affirmation of our efforts, which encourages us to continue doing our best for you. We hope that you will return soon!Sincerely, Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Edgar

Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 5 日)
Dear Edgar,Thank you for the perfect rating! We're thrilled to hear that you had an exceptional experience during your stay with us. Providing top-notch service and accommodations is our goal, and we're glad we were able to meet your expectations. We appreciate your feedback and look forward to serving you again in the future!Sincerely, Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Jaime Mario Jacobo

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
La relación precio/servicio muy buena
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 31 日)
Dear Jaime Mario Jacobo,We're delighted to hear you found our price/service ratio very good! Providing value for our guests is a top priority, and we're thrilled to have met your expectations. Your positive feedback is greatly appreciated, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the future.Sincerely, Hotel Manager

8/10 (良い)

Pasquale

2024 年 1 月に 4 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 21 日)
Dear Pasquale,Thank you for taking the time to provide us with a 4-star rating. We're glad you enjoyed your stay overall, and we deeply appreciate your feedback. We are always striving to deliver the best possible experience to our guests, so we will make sure to use this information to keep improving. Thanks again for the rating and we hope to have you stay with us again soon.Sincerely, Hotel Manager

8/10 (良い)

Karla

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Todo muy bien, el personal muy accesible. Hablaban español y la zona se sentia segura
2023 年 12 月に 7 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Dear Karla,Hello! We're delighted to hear that you had a very good experience during your stay. It's wonderful that our staff was accessible and accommodating, offering services in Spanish. Your comfort and safety are our priorities, and we're pleased the area felt secure. Thank you for your positive feedback, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay. Safe travels!Sincerely, Hotel Manager

8/10 (良い)

Alonso

2023 年 12 月に 3 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 21 日)
Dear Alonso,We appreciate your recent stay and the 4-star rating. We're pleased to hear you had a wonderful time at our hotel. Our commitment is to offer the best service and a comfortable stay. If you have any suggestions for improvement, kindly share. We look forward to welcoming you again soon.Sincerely, Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Grisette

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Mikeからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 25 日)
Thank you for staying with us. We are glad that you were happy with your visit and hope you return.

4/10 (不満)

Eugenio

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 20 日)
Dear Eugenio,Thank you for sharing your rating. We apologize that your experience fell short of your expectations. We value your feedback and will use it to improve our services. If there is anything specific you would like to address or discuss further, please let us know. We appreciate your patronage and hope to have the opportunity to make it up to you in the future.Sincerely, Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Corinne

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Rooms were very clean and nicely conditioned. Very quiet and relaxing area. NO BED BUGS OR ANY BUGS PERIOD
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 14 日)
Dear Corinne,We're delighted to hear that you found the rooms clean, well-conditioned, and in a quiet, relaxing area. Ensuring a bug-free environment is a top priority, and we're pleased to confirm your experience was bug-free. Your comfort and satisfaction are important to us, and we look forward to providing you with more enjoyable stays in the future.Sincerely, Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Candace

2023 年 10 月に 8 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 11 日)
Dear Candace,I appreciate the flawless score. We are thrilled to learn that you had an amazing time. Please feel free to discuss any specifics you found enjoyable or any recommendations you may have for making it better. We value your opinions and want to have you stay with us again for another awesome experience!Sincerely, Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Darron

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 28 日)
Dear Darron,Thank you for your stellar review! We're thrilled to hear that your experience at our hotel was excellent. Providing exceptional service and creating memorable stays is our top priority. Your positive feedback motivates us to continue delivering outstanding hospitality. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future.Sincerely, Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Henrietta

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Staffing
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 16 日)
Dear Henrietta,Fantastic to hear that you had a positive experience with the staffing! A top rating for the staff indicates a high level of satisfaction. If there's anything specific about the service or interactions with the staff that stood out and you'd like to share, feel free to provide more details. We appreciate your feedback and look forward to serving you again in the future!Sincerely, Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 13 日)
Dear Guest,Hello! We're thrilled to learn that your stay at our hotel was excellent. Our commitment to delivering top-notch service is unwavering, and your fantastic ten-star review reinforces the hard work of our team. Your acknowledgment inspires us to maintain this level of service for your future visits. We eagerly anticipate your return and the opportunity to provide you with another unparalleled hotel experience.Sincerely, Hotel Manager

6/10 (普通)

Javier

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
Poor breakfast
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Mikeからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 10 日)
Thank you for staying with us. We are sorry you were unhappy with our breakfast. Please feel free to contact us to discuss. Thank you

10/10 (非常に良い)

Harish

2023 年 11 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 29 日)
Dear Harish,Thank you for the perfect rating! We're thrilled to hear you had a fantastic experience. If there's anything specific you loved about your stay or any suggestions you have, feel free to share. We appreciate your support and look forward to hosting you again for another 5-star experience.Sincerely, Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Lorena

2023 年 10 月に 2 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 19 日)
Dear Lorena,A big thank you for your stay at our hotel. It is really delightful to see your feedback. We are delighted to know everything went great during your stay and that our location was perfect for your needs. It was a pleasure hosting you, and we hope you will continue making us your home whenever you are in our area. Eagerly looking for your next visit. Sincerely, Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Guadalupe

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
El Hotel super limpio, las camas super agusto y lo mejor 4 almohadas para cada quien, el baño muy limpio grande espacio en cuarto. Me encantó!
2023 年 10 月に 5 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 27 日)
Dear Guadalupe,Thank you for sharing your fantastic feedback regarding your recent stay at our hotel. We're thrilled to hear that you found our rooms exceptionally clean, our beds comfortable, and the abundance of pillows to your liking. We take pride in providing a comfortable and clean environment for our guests, and it's rewarding to know that you had a great experience. We look forward to welcoming you back and exceeding your expectations once again.Sincerely,Hotel Manager

8/10 (良い)

Kaylee

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス
Stay was overall pretty good. I stayed in room 310. However, there were no bath towels and when I tried to call the front desk, the phone microphone didn't work. Tried to shower anyway, and the water pressure was almost nonexistent and there was no hot water.
2023 年 10 月に 4 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 25 日)
Dear Kaylee,Thank you for sharing your feedback about your recent stay with us. We are glad to hear that your overall experience was positive. However, we apologize for the inconvenience you encountered with the missing bath towels and the malfunctioning phone microphone. We understand how frustrating this must have been for you. We also apologize for the issues with the water pressure and hot water in your room. We appreciate you bringing these matters to our attention, and we will address them promptly to ensure a better experience for our future guests. Thank you for choosing our hotel, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Sincerely,Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Tracy

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Monsterpalooza at burbank convention center
Check in went great, I arrived at midnight but desk person was awake, Friendly and helpful. Breakfast was spare but adequate and hot tub easy to use. Maid came while I was out and did great job all five days, I left extra tip and mentioned to front desk how happy I was, you could tell how much time they put into removing graffiti and smell to keep your elevator so clean. My last day I received notice my mother was in hospital and she did not make it, your staff were so nice, I forgot my watch when I left useing card of file I left and was able to at least see her. Your staff called me and mailed me my watch so I received it today, I was so happy it was a gift from my father but is a Rolex! They were so great, thanks again. If you let me know the name of employee I talkrd to I would lik e to ensure she receives something for her/his time.
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 23 日)
Dear Tracy,Thank you for sharing your experience with us. We are deeply sorry for your loss and extend our heartfelt condolences to you and your family during this difficult time. We're glad to hear that your check-in went smoothly and that our front desk staff was friendly and helpful, even during your late arrival. We understand the importance of a warm welcome. Thank you for acknowledging the efforts of our housekeeping team. They take pride in providing a clean and comfortable environment for our guests. We appreciate your kind words and will make sure to pass your compliments along. We're glad that we were able to assist you in retrieving your watch. Our team is committed to going above and beyond for our guests, and we're happy that we could help reunite you with such a meaningful item. If you could provide us with more details about your interaction with our staff, we would be more than happy to recognize and appreciate their exceptional service. Thank you for choosing our hotel, and we wish you strength and healing during this difficult time.Sincerely,Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Juneil

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 10 月に 4 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 23 日)
Dear Juneil,We appreciate your time and efforts in sharing your experience with us. Your feedback helps us to continue striving to deliver an exceptional experience to each of our guests in all areas of our hotel. Thank you again for taking the time to share your perfect rating! We look forward to hosting you again soon.Sincerely,Hotel Manager

8/10 (良い)

Andrea

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice place
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 11 日)
Dear Andrea,Thank you for your review of our hotel. We appreciate your feedback and are glad to hear that you found our place to be nice. We strive to provide a comfortable and enjoyable experience for all our guests. Thank you for choosing our hotel, and we look forward to welcoming you back in the future.Sincerely,Hotel Manager

2/10 (非常に不満)

Asim

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 3 日)
Dear Asim,Thank you for choosing our property for your stay, although we are disappointed to see that you have rated us with only one star. We apologize for any difficulties you may have encountered during your stay and we are committed to making sure that you have a pleasant experience. We would greatly appreciate your feedback so that we can identify and address any areas in which we fell short of your expectations. Our main priority is to ensure that you are completely satisfied and we hope that you consider staying with us again in the future. Sincerely,Hotel Manager