ツインルーム | ノートパソコン用作業スペース、WiFi (無料)、ベッドシーツ、アラーム付き時計

ロイヤル ナショナル ホテルの口コミ

3 out of 5
ロイヤル ナショナル ホテル
38-51 Bedford Way, London, England

口コミ

7.6

良い

評価 10 - 5401 件の口コミ中 1607 件が非常に良い" "
評価 8 - 5401 件の口コミ中 1967 件が良い" "
評価 6 - 5401 件の口コミ中 1000 件が普通" "
評価 4 - 5401 件の口コミ中 510 件が不満" "
評価 2 - 5401 件の口コミ中 317 件が非常に不満" "

8.2/10

清潔度

8.2/10

スタッフとサービス

7.2/10

設備とサービス

7.2/10

施設のコンディションと設備

7.4/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Taichi

2024 年 5 月に 2 泊滞在
Royal National Hotelからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 25 日)
Dear Taichi, Thank you for taking the time to rate your recent stay with us. We are thrilled to see that you have awarded us a perfect score, indicating that you had an exceptional stay with us. Your satisfaction is our utmost priority, and we are delighted to know that we succeeded in meeting your expectations during your time at our hotel. We hope that your stay was comfortable, enjoyable, and memorable. Should you have any further feedback or if there's anything we can do to further improve your experience in the future, please feel free to let us know. We are always here to assist you and ensure that you have a wonderful stay with us. Once again, thank you for choosing to stay at our hotel. We look forward to welcoming you back for another outstanding experience. Best regards, Mainul Royal National Hotel

8/10 (良い)

Mutsumi

家族旅行
8連泊しましたが、朝8時過ぎにいつもドアを叩かれて、毎日違うインド系スタッフが掃除をするかどうか聞いてきたのが少し煩わしかった。ただあの値段であのロケーションで、清潔で、必要なサービスが全部あったのはありがたい。修学旅行的な団体もたくさんいて、信頼できるホテルだなと思った。ホテル真ん前にバス停あり夜遅い時など助かりました。
2024 年 3 月に 8 泊滞在
Royal National Hotel からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 11 日)
Dear Mutsumi,Thank you for choosing to stay with us and for sharing your feedback with us. We're glad to hear that you found our hotel clean, with all the necessary services, and conveniently located.It's wonderful to hear that our location and the presence of essential amenities met your expectations.We apologize for any inconvenience caused by the daily knocks on the door from our housekeeping staff. Our housekeeping team strives to make each of our guest's stay as clean and comfortable as possible by providing cleaning service every day. Moreover, we have no intention to disturb our guests and while we understand that this could be frustrating for you, this is a generic procedure in Hospitality Industry to provide service and considering the size of our hotel, it's a necessity for our housekeeping team to start working in the morning. Please be advised that you make use of the Do Not Disturb sign in the future, in any hotels you might stay in, to avoid similar situations. We appreciate your feedback and your kind understanding and we look forward to welcoming you back for another pleasant stay.Warm regards,Jashanpreet KaurRoyal National Hotel

2/10 (非常に不満)

HITOMI

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
3人でトリプルで泊まりました。建物は古いがバスタブありで水回りがリノベーションされてきれいだったのでコスパは良い気がします。エアコンが調節できず寒かったり、隣の部屋と中で繋がっているのでうるさかったりはしますが許容範囲。 滞在中、タオルが補充されていなかったのでフロントに頼み持ってきてもらいました。その後、2人が外出、1人で入浴していたところノックされ、無視していました。5分ほど経ってもう一度ノックされ無視したところ、勝手に部屋に入ってこられたので風呂から震えながら声をかけたところタオルいるか?と。No!と答えると出て行きましたが命の危険を感じました。友人に連絡し戻る際にガードマンと部屋に入ってもらいましたが、半笑いでSorry madam!と言われただけで何のフォローもなし。おそらく清掃スタッフでしょうが、ホテルで死を覚悟したのは初めて。その後の対応も含め、人には勧められません。
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Royal National Hotelからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 17 日)
Dear Hitomi,Thank you for sharing your feedback with us. We regret any inconvenience you experienced during your stay.Regarding the incident you described, please allow us to clarify our procedure. Our team is instructed to enter a room only if a request is made, and there is no response to repeated knocking. This is to ensure that guests' needs are promptly addressed, especially when they may have left the hotel after making a request.Additionally, we provide "Do Not Disturb" signs in all the rooms. These can be placed on the door handle from the outside so that our team is aware that you do not wish to be disturbed.However, we understand your concerns and apologize for any discomfort caused. We assure you that your feedback has been shared with our team to ensure that our procedures are followed with the utmost respect for our guests' privacy.We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back for a more pleasant stay in the future.Warm regards,Omar

8/10 (良い)

Mitaka

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
良いホテルでした。
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Royal National Hotelからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 12 日)
Dear Mitaka,Thank you for your feedback.We are delighted to hear that you had a good experience during your stay at the Royal National Hotel. We continuously strive to provide exceptional service and ensure that our guests have a comfortable and enjoyable stay.If there is anything specific that stood out to you, or any suggestions you have for how we can further improve, please do not hesitate to let us know.We look forward to welcoming you back in the future.Best regards,Omar

8/10 (良い)

Makiko

良かった点 : スタッフとサービス
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Royal National Hotelからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 12 日)
Dear Makiko,Thank you for taking the time to leave us a rating for your stay.We are delighted that you enjoyed your visit, and we would love to hear more about what stood out. Please also feel free to suggest improvements so we can secure a perfect 5 rating in the future.We look forward to the opportunity to welcome you back during your next visit to London.Best regards,Omar

8/10 (良い)

Keigo

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ロンドン観光の拠点として4泊させていただきました。 どこへ行くにも、交通の便が使いやすく、大通り沿いのため治安面でも気になることがなく、とても安心して利用できました。 室内も、特に気になる点もなく、華美さを求めなければ、必要十分な設備が整っていると思います。
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Royal National Hotelからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 27 日)
Dear Keigo,Thank you for choosing to stay with us during your recent visit to London, and for taking the time to share your feedback.We are pleased to hear that you found our hotel to be a convenient base for your sightseeing activities and that you felt safe during your stay.We appreciate your positive comments about the interior and facilities. Our goal is to provide guests with a comfortable and enjoyable experience, and we are thrilled to know that you found everything necessary for your stay.If you have any specific suggestions or areas where we can improve, please feel free to share them with us. We value your input and use it to enhance the guest experience.Once again, thank you for your feedback, and we hope to welcome you back in the future for another pleasant stay.Best regards,Omar

10/10 (非常に良い)

Naoki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 1 月に 6 泊滞在
Royal National Hotel からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 17 日)
Dear Naoki,Thank you for providing a perfect rating. We're delighted to see that you had a positive experience during your stay. If there are any specific details about your visit that you'd like to highlight or any suggestions you'd like to share, please feel free to let us know.Warm regards,SabinaRoyal National Hotel

6/10 (普通)

MASAKI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
シャワーがほぼ出ない。また、水か、熱湯のみ。 そこだけご残念。
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Royal からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 10 日)
Dear Maskai,Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay. We appreciate your input and apologize for any inconvenience you experienced with the lack of showers and limited water temperature options.Please be assured that we take guest feedback seriously, and we will review your comments with our team to identify areas for improvement. Our goal is to ensure that every guest has a comfortable and enjoyable stay, and we regret any shortcomings during your visit.If you have any additional details or specific suggestions on how we can enhance our services, please feel free to share. We value your insights and look forward to the opportunity to welcome you back for an improved experience.Best regards,Monique Royal National Hotel

8/10 (良い)

TAKASHI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
ヒースロー空港からピカデリーラインで1本で行けるのは良いが、ピカデリーラインが狭いので市内から乗るのは大変だった。 ホテルの部屋に着くと洗面台の排水管が詰まっていて、中を見たらスプーンが引っかかっており、箸で取り除いて解決した。 朝食はボリュームがあって良いが、野菜は摂れない。 6泊したが、途中でトイレットペーパーの替えが置かれていなかったことがあった。
2023 年 12 月に 6 泊滞在
Royal National Hotelからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 2 日)
Dear Takashi,Thank you for sharing your thoughts on your recent stay at the Royal National Hotel. We appreciate your feedback and would like to apologize for any inconveniences you encountered during your visit.We are glad to hear that you found the convenience of taking the Piccadilly Line from Heathrow Airport helpful. However, we are sorry to learn about the issue with the clogged sink in your room. Your resourcefulness in solving the problem is appreciated, but we understand that this should not have been a concern for you. Rest assured that we will address this matter with our housekeeping team to prevent similar occurrences in the future.We are pleased that you enjoyed the breakfast options, although we understand that dietary preferences, such as a dislike for vegetables, can impact the overall experience. We appreciate your understanding on this matter.Regarding the replacement of toilet paper, we apologize for any oversight. We will review our procedures to ensure that such situations are avoided in the future.Your feedback is valuable to us as we continually strive to improve our services. We hope you would consider staying with us again, and if you do, please feel free to reach out to our staff if you encounter any issues during your stay.Thank you for choosing the Royal National Hotel.Best regards,Omar

8/10 (良い)

Yuka

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
外観は古いですが部屋は広くバスタブもあり 快適でした。 地下鉄駅も近く駅周辺にはレストランや スーパーもありました。 大英博物館も徒歩で行け大きな公園は 紅葉がキレイでした。
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Royal National Hotel からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 5 日)
Dear Yuka,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay. We're pleased to hear that you found the room spacious and comfortable, with the added benefit of a bathtub. It's great that our location near the subway station, restaurants, and a supermarket added to your convenience.We're also glad to know that you enjoyed the beauty of the autumn leaves in the large park within walking distance of the British Museum.If there's anything else you'd like to share or if there are specific ways we can make your future stays even more enjoyable, please feel free to let us know. We appreciate your feedback and look forward to providing you with excellent service in the future.Best regards,Monique Royal National Hotel

10/10 (非常に良い)

Shihomi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Staffs are kind and nice. The location is absolutely great! You can find underground and bus stop in walking distance which take you to almost everywhere in London. Also there is some convenience stores 24/7 both inside and outside.
Royalからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 4 日)
Dear Shihomi,Thank you for sharing your positive experience with us! We're delighted to hear that you found our staff kind and nice, and that the location of our hotel was absolutely great for your needs. It's wonderful that the proximity to the underground and bus stops made it convenient for your travels around London.We're also pleased to know that the 24/7 convenience stores, both inside and outside the hotel, added to the overall convenience of your stay.If there's anything else you'd like to share or if there are specific aspects you enjoyed, please feel free to let us know. We appreciate your feedback and look forward to the pleasure of welcoming you back for another great stay.Best regards,MoniqueRoyal National Hotel

8/10 (良い)

KAZUHIKO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
観光への地の利、交通の便が良い。近くにコンビニ、レストラン、ホテル内のパブ、ピザレストランなどがあり、重宝。事前の確認や相談に幾度も対応してくれ、滞在中も掃除を早めるなど接遇は悪くないが、スタッフの数が多く連携に難あり確認が必要。値段との関係から贅沢言わなければ、合格。 
2023 年 11 月に 5 泊滞在
Royal National Hotelからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 20 日)
Dear Kazuhiko,Thank you for taking the time to share your experience with us. We're delighted to hear that you found our hotel's location convenient for sightseeing and transportation. It's great that the nearby amenities added to the overall convenience of your stay.We appreciate your positive comments about our customer service and the early cleaning during your stay. Your feedback regarding coordination among staff members is noted, and we will work on improving this aspect of our service.Your feedback is valuable to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future for an even more enjoyable stay.Best Regards,Monique Royal National Hotel

10/10 (非常に良い)

??

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
三つ星とは思えない、日本のホテルのような綺麗さと素晴らしいサービスでした。
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Royal National からの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 10 日)
Dear Guest,Thank you so much for your wonderful feedback! We're delighted to hear that you had a positive experience during your stay at the Royal National Hotel. It's fantastic to know that our cleanliness and service met your expectations.We strive to provide a comfortable and enjoyable stay for all our guests, and your kind words are truly appreciated. If you have any specific feedback or suggestions on how we can make your next stay even better, please feel free to share.We look forward to welcoming you back on your next visit to London. If there's anything we can assist you with, please don't hesitate to let us know.Warm regards,MoniqueRoyal National Hotel

8/10 (良い)

MICHINARI

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ラッセルスクエア駅からとても近く、便利な位置にある。 ホテルの受付もスムーズにチェックイン・チェックアウトができ、荷物の預かりサービスもある。 市内へは、駅もバス停も近く便利である。 部屋はヨーロッパらしく狭いがリノベされていて綺麗。 出張などステイのみであれば、いうこと無し。
royalからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 25 日)
Dear Michinari,Thank you so much for your fantastic review of our hotel! We truly appreciate your kind words and are glad to hear that you had a great experience with us. Providing exceptional service and creating a memorable stay for our guests is our top priority, and we're delighted to know that we succeeded in meeting your expectations. Your positive feedback is a great source of motivation for our team. We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in the future. Should you need any assistance or have any special requests, please do not hesitate to reach out to us. Thank you once again for your feedback.Kind regards, Iryna KhomynRoyal National Hotel

10/10 (非常に良い)

Satomi

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
good
2023 年 9 月に 4 泊滞在
Royal National Receptionからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 5 日)
Thank you

8/10 (良い)

hiroshi

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Conveniently located near subway stations and shopping centers.
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Royal Nationalからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 26 日)
Dear hiroshi,Thank you for sharing your feedback about your recent stay with us. We are delighted to hear that you found our hotel conveniently located near subway stations and shopping centers.Our location is one of our key assets, and we're pleased to know that it made your stay more enjoyable and accessible to explore the city. Should you have any recommendations or specific details about your stay that you'd like to share, please feel free to do so. Your insights are valuable as we continue to strive for excellence.We hope to have the pleasure of hosting you again in the future, and we'll make every effort to ensure your next stay is just as convenient and enjoyable.Warm regards,Monique Royal National Hotel

6/10 (普通)

YUKIKO

家族旅行
良かった点 : 清潔度
トリプルがある施設を探してここに。 部屋も狭く施設も古かったけど、きっちり清掃はしてくれて快適に過ごせました。ドライヤーは部屋についてて有り難かったです。 清掃はドアに札かけておくと、ちょうどよい時間にちゃんとやってくれます。 今夏は暑くてちょっとエアコン欲しかった。なければ扇風機だけでも。
2023 年 9 月に 4 泊滞在
Royal National Receptionからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 22 日)
Thank you for choosing our facility and taking the time to share your feedback. We apologize if the room size and facilities did not meet your expectations. However, we're glad to hear that our cleanliness standards and the presence of a hair dryer contributed to a comfortable stay.We appreciate your suggestion regarding the cleaning service. We will definitely consider implementing a sign on the door system to ensure that cleaning is done at the appropriate time for our guests.Regarding the air conditioning, we apologize for any discomfort caused by the summer heat. While we don't currently have air conditioning, we do provide fans in each room to help alleviate the heat. We understand that it may not be as effective as an air conditioner, but we hope it still provided some relief during your stay.Thank you once again for your valuable feedback. We always strive to improve our services and amenities based on our guests' suggestions, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地と料金を考えると最善
予約完了後に、冷房なし、冷蔵庫なしと気づいたが、支障がない季節だった。
2023 年 9 月に 4 泊滞在
Royal National Receptionからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 12 日)
Thank you for bringing this to our attention. We apologize for any inconvenience caused by the lack of air conditioning and refrigerator in your reserved accommodation. We understand that these amenities are essential for a comfortable stay, and we apologize for any oversight on our part.However, we are glad to hear that the current season is not causing any major issues for you. We appreciate your understanding and flexibility in this matter.If there is anything else we can assist you with during your stay, please do not hesitate to let us know. We want to ensure that your overall experience with us is enjoyable and hassle-free.

10/10 (非常に良い)

JUNKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
The flower at gate make us enjoy. Rooms are clean and we rrelaxed.
2023 年 8 月に 6 泊滞在
Royal National Receptionからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 12 日)
Thank you!

10/10 (非常に良い)

Yuya

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
自動販売機や24時間売店があって非常に便利だった。駅からも近くてよかった。
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Royal National Receptionからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 12 日)
Thank you for sharing this feedback with us

8/10 (良い)

??

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地が良く、ロンドン市内を観光するには申し分ありません。スタッフの対応は良かったです。Wi-Fiが繋がりにくい事が難点。冷蔵庫、シャンプー、歯ブラシは付いていません。手洗いの洗剤はボディーシャンプーを兼ねています。紅茶とコーヒーがあり、これは無料です。
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Royal National Receptionからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 13 日)
Thank you for your feedback! We're glad to hear that you found our location convenient for sightseeing in London and that our staff provided a good response. We apologize for any inconvenience you experienced with the Wi-Fi connection. We are constantly working to improve it and appreciate your patience.Regarding the amenities, we understand your concerns. We do not provide refrigerators, shampoo, or toothbrushes in the room, as we aim to offer competitive rates. However, we do have them available upon request at the front desk. We apologize if this was not communicated clearly during your stay.Regarding the hand wash detergent doubling as body shampoo, we apologize for any confusion caused. We will review our amenities and ensure that this is rectified.On a positive note, we're glad you enjoyed the complimentary tea and coffee. If there's anything else we can do to enhance your stay, please let us know. We appreciate your feedback and hope to welcome you back in the future.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 4 泊滞在
Royal Nationalからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 10 日)
Dear Guest,Thank you for choosing us for your recent stay and for sharing your fantastic rating.Once again, thank you for your wonderful rating. We can't wait to welcome you back to for another fantastic stay.Warm Regards,Haider ShaheenFront OfficeRoyal National

10/10 (非常に良い)

Eri

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
駅から近いし、大英博物館も徒歩5分だし、美味しいお店がたくさんあるし、大満足。ユーロスターへの乗り換えにも便利。次回イギリスに行く際も利用したいです。
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Elainaからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 6 日)
I'm glad to hear that you had such a satisfying experience! The proximity to the station and the British Museum, as well as the availability of delicious restaurants, definitely make it a convenient and enjoyable location. It's great to know that it's also convenient for transferring to Eurostar. We would be more than happy to have you as our guest again when you visit England next time. Thank you for your kind feedback!

8/10 (良い)

Masaaki

2023 年 8 月に 2 泊滞在
Royal Nationalからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 21 日)
Dear Masaaki,Thank you for your perfect rating! We're delighted that you had an excellent experience during your stay. If you have any specific feedback or comments you'd like to share, please feel free to let us know. We appreciate your support and hope to welcome you back in the future for another wonderful stay.Kind Regards,Haider ShaheenFront OfficeRoyal National

10/10 (非常に良い)

Rie

2023 年 8 月に 5 泊滞在
Royal Nationalからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 10 日)
Dear Rie,Thank you for choosing us for your recent stay and for sharing your fantastic rating.Once again, thank you for your wonderful rating. We can't wait to welcome you back to for another fantastic stay.Warm Regards,Haider ShaheenFront OfficeRoyal National

6/10 (普通)

Maya

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
扇風機が、なかった。 エアコンもないので、6月は、まだ、なんとかなったが、暑い夏は、どうするんだろうと、思った。
2023 年 6 月に 4 泊滞在
Royal National からの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 19 日)
Dear Maya,Thank you for taking the time to share your feedback following your recent stay.We are happy to know that you enjoyed your stay with us overall.Please be advised that we do not have air conditioning. However, we do have fans available upon request. We are sorry if you were not aware at the time. Again, thank you for sharing your feedback with us and we hope to see you soon.All the best,Jashanpreet KaurRoyal National Hotel

4/10 (不満)

Daishi

2023 年 6 月に 11 泊滞在
Royal National Receptionからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 20 日)
Thank you for your review. We're sorry you were unhappy. We are constantly working on bettering our hotel.

8/10 (良い)

Masaaki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 6 月に 4 泊滞在
Royal National Hotel からの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 20 日)
Dear Masaaki,We appreciate you taking the time to provide feedback about your recent experience at the Royal National. We are happy to know that you had a good stay with us in general, and we really appreciate you for flagging up areas we can improve. Your feedback is essential in our effort to improve our service standards and it serves as motivation for our team in our effort to make sure every guest has a pleasant and comfortable experience. We hope to see you soon. Kind Regards,Iryna KhomynRoyal National Hotel

6/10 (普通)

Tetsuhiko

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス
最近改装されたようで部屋は大変綺麗。引き出しはなかったが収納は豊富。ただ、電源コンセントが枕元になく、寝室全体的にも2個。ミツマタコンセントが必須。Wifiが貧弱。なかなかデータが流れてこない。扉のところに行かないとラインをするのも時間がかかる(逆に扉付近ではまずまずデータ転送レートは良いが...)。フェースタオルが日によって置かれる枚数が1枚だったり2枚だったりした。朝食は、種類は程々だったが概ね満足いくものだった。
Royal National Hotel からの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 11 日)
Dear Tetsuhiko,Thank you for your positive review. We always aim to provide our guests with outstanding customer service and I am delighted to know that you felt looked after by our team. I'm delighted to hear that you had a good stay with us and that you were comfortable in your room. We appreciate hearing about your experience and your thoughts about the Wi-fi and the room.Your comments are really helpful in highlighting opportunities to improve our service even further and your recommendations are being addressed internally. Also, we are delighted to know that you enjoyed your breakfast in our restaurant. Rest assured I will share your kind words with the restaurant team. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, so receiving your positive feedback is very rewarding to us. We look forward to welcoming you back shortly and continuing to meet your expectations. Best regards, Athina Petikopoulou Royal National Hotel

8/10 (良い)

Masajun

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
交通便がいいです、何処へ歩いても行ける。
2023 年 3 月に 4 泊滞在
Royal National Hotel からの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 6 日)
Dear Masajun,Thank you for taking the time to share your feedback post your accommodation.We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and that you were comfortable in your room.We appreciate our location just as much as you do. We are more than happy to know that our hotel's location was convenient for your needs and accessible for transportation. Again, thank you for the feedback and we look forward to welcoming you back soon.All the best,Jashanpreet KaurRoyal National Hotel

6/10 (普通)

Mutsuo

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
思ったより古かった。
2023 年 2 月に 2 泊滞在
Royal National Hotel からの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 21 日)
Dear Mutsuo, Thank you very much for your positive feedback. We are happy to know that your experience with us was good overall. However, we regret to know that you found our rooms outdated. We are sorry for your experience with us, and we wish we have a chance again to probably accommodate you in a different room category according to your standards. Kind regards, Athina PetikopoulouRoyal National Hotel

6/10 (普通)

koichiro

家族旅行
普通の大きなホテルでした。 室内に冷蔵庫がないので持ち込むものには注意が必要です。
Royal National Hotel からの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 8 日)
Dear Koichiro, Thank you so much for taking the time to leave us such fantastic feedback. It is such a pleasure for us to know how much you have enjoyed your stay with us.We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, so receiving your positive feedback is very rewarding for us. Please note that we can provide a refrigerator in the room, but only for medical purposes.We'll be looking forward to welcoming you soon again. Best regards, Athina Petikopoulou Royal National Hotel

8/10 (良い)

MARIKO

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ありがとうございました
滞在初日 ヒーターがつかず1日我慢しましたが、フロントに相談したらチェックしてくださり直らなかったので移動しました。部屋も少しランクアップしてくださったようで初日より快適に過ごすことができました。 帰りの日の荷物も無料で数時間お願いできました。 いつもラッセルスクエアの違うホテルでしたが、口コミより清潔で過ごしやすかったと思いました。 お世話になりありがとうございました。
2022 年 11 月に 6 泊滞在
Royal National Hotel からの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 2 日)
Dear Mariko, We're so grateful that you took the time to share your feedback with us. I'm happy to hear that our team provided you with excellent service. I'll make sure that they receive your feedback. Your feedback is valuable to us, and we take pride in providing a clean and comfortable space for all of our guests, so our team appreciates that you noticed. We are looking forward to welcoming you back shortly.All the best, Athina PetikopoulouRoyal National Hotel

8/10 (良い)

???

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
交通の便がよい。バスタブがある。治安もよい。団体の観光客が多いので、スタッフが慣れている。 部屋数が多いので、自分の部屋にたどり着くのに迷子になることがある。案内図を渡されます。
2022 年 10 月に 1 泊滞在
Royal National Hotelからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 18 日)
Dear guest, We value you for taking the time to leave us such fantastic feedback following your recent stay at the Royal National Hotel. We are delighted to hear how much you have enjoyed your stay with us and that you found our location convenient for your needs. The security of our guests is of utmost importance to us so we are glad that you felt safe during your stay and that the staff was helpful and courteous towards you. We always aim to provide a comfortable and pleasant experience for our guests and we are thrilled to see we could do that for you. We look forward to welcoming you back shortly!All the best, Karolina U.Royal National Hotel

8/10 (良い)

SAKI

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2022 年 6 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

keiji

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ロンドン市内中心部にあり、少し歩かねばならないもののどこに行くのにもまぁまぁ便利
2022 年 8 月に 1 泊滞在
Royal National Hotel からの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 24 日)
Dear Keiji, We are delighted to hear how much you have enjoyed your stay with us. Rest assured that your comments will be shared across all the departments involved. We look forward to welcoming you back in the near future and continuing to meet your expectations. All The Best, Lucas Silva Royal National Hotel

8/10 (良い)

Michiyo

家族旅行
良かった点 : 清潔度
観光地のメインであるセントラル地区への交通の便が大変良い。大英博物館はすぐ近く。ハリーポッターのキングズ・クロス駅にも歩いて行ける。 ホテルの部屋数はかなり多いが、静かで過ごしやすい。 残念な点は、イギリスのホテルの多くと同じと思われるが部屋にクーラーがなく、滞在した7月下旬が暑かったために寝苦しかった。この点は涼しい季節であれば問題ではない。私たちの部屋には冷蔵庫がなかった。
2022 年 7 月に 4 泊滞在
Royal National Hotel からの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 31 日)
Dear Michiyo, Thank you for such a great rate review. We are delighted to hear how much you have enjoyed your stay with us. Rest assured that your comments will be shared with all the departments involved. Please note that non of our guest bedrooms have a mini fridge. However, we do have a mini fridge available upon request. we are sorry if you were not aware of it at the time. We look forward to welcoming you back shortly and continuing to meet your expectations. All The Best, Lucas Silva Royal National Hotel

10/10 (非常に良い)

Haruka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2022 年 7 月に 5 泊滞在

2/10 (非常に不満)

hiotshi

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 6 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
wifi以外は満足
部屋でのwifiの繋がりが悪く、ほぼ使えなかった。ロビーでは繋がる為、ほら大丈夫とホテル受付の人に言われた。
2022 年 6 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

MIHO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
毎日ハウスキーピング来てくれるのはありがたかったけれど、時間にばらつきがあり9時台に来られたときが6泊の滞在中に2回あり、まだ寝かせてくださいと伝えました。 立地はよかったです。
2022 年 6 月に 6 泊滞在

4/10 (不満)

CHIEKO

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
悲しい
初めてのロンドン旅行で利用しました。立地も良く口コミも悪くなかったので予約しました。大きい建物の旧館のようで古く部屋にたどり着くまで迷路のようで大変でした。 部屋の前についてびっくり、部屋の前の壁が崩れている・・・絶句しました。長旅の疲れもありとても悲しくなりました。壁が薄いのか他の部屋の音が響き、部屋は二階だったのですが、窓を閉めていたにもかかわらず。その下の1階部分が飲食店でうるさくて夜は眠れませんでした。 もう二度と利用することはありません。
2022 年 5 月に 6 泊滞在
Ciaran - Assistant FOMからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 9 日)
Dear CHIEKO, We appreciate you taking the time to provide feedback about your recent experience at the Royal National and we are disheartened and sorry that, on this occasion, we were unable to live up to your expectations. Your feedback is essential in our effort to improve our service standards and your comments have been shared with the appropriate departments so that they may be addressed. I have noted your feedback regarding the outside of your room and the noise from the central atrium, I have forwarded your feedback to the engineering team for review.

6/10 (普通)

JING

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地は最高です。ただし設備はやや古いです。
2022 年 5 月に 6 泊滞在
Ciaran - Assistant FOMからの返信 (投稿日 : 2022 年 5 月 13 日)
Thank you for your feedback

8/10 (良い)

Yaguchi

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
2022 年 5 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
2名で2泊 バスタオル2枚、通常タオル1枚 シャンプー、ボディソープ類なし 石鹸あり 暖房は窓下、遮光カーテンの向こう側ゆえ部屋はいまいち暖まったような気がしない(4月末だったので寒くはなかったが)
2022 年 4 月に 2 泊滞在
Ciaran - Assistant FOMからの返信 (投稿日 : 2022 年 5 月 4 日)
Thank you for your feedback

10/10 (非常に良い)

Kaoru

2022 年 4 月に 4 泊滞在
Ciaran - Assistant FOMからの返信 (投稿日 : 2022 年 5 月 4 日)
Thank you for your kind feedback

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの再教育が必要!
クロークスタッフの対応が酷かった。ホテル側のミスを客のせいにして、終いにはミスしたスタッフの犯人探しをする始末。 立地などが良かった分、今回のスタッフの態度には非常にがっかりしました。 あと、シャンプーがありません。 今まで色んな国の、リーズナブルなホテルから高級ホテルまでたくさん宿泊してきましたが、こんなこと初めてです。 おすすめはしません。
2022 年 4 月に 2 泊滞在
Ciaran - Assistant FOMからの返信 (投稿日 : 2022 年 5 月 3 日)
Thank you for taking the time to leave feedback, I must apologise for your stay, I assure you this is not the standard we uphold at the royal national, I have forwarded your feedback to the appropriate managers to follow up

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2022 年 4 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 4 月に 1 泊滞在
Ciaran - Assistant FOMからの返信 (投稿日 : 2022 年 4 月 17 日)
Thank you for your feedback

10/10 (非常に良い)

Kiyotaka

2022 年 3 月に 1 泊滞在
Royal National Hotelからの返信 (投稿日 : 2022 年 4 月 5 日)
Dear Kiyotaka, Thank you for taking the time to let us know about the great experience at the Royal National and scoring us 10 out of 10. It was truly wonderful to see your score! We are so delighted how much you enjoyed your stay with us. Your score gives an idea how much the staff looked after you throughout your stay are wonderful and greatly appreciated. It is always a pleasure to receive such positive score, and I will share this with all who helped to make your stay so memorable. We look forward to welcoming you back to our hotel in the near future. Thank you once again for choosing the Royal National Hotel. Kind Regards,