外観

ラディソンブルバンダービルトホテル、ロンドンの口コミ

4 out of 5

口コミ

8.8

非常に良い

評価 10 - 1001 件の口コミ中 531 件が非常に良い" "
評価 8 - 1001 件の口コミ中 325 件が良い" "
評価 6 - 1001 件の口コミ中 92 件が普通" "
評価 4 - 1001 件の口コミ中 35 件が不満" "
評価 2 - 1001 件の口コミ中 18 件が非常に不満" "

9.0/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

8.6/10

設備とサービス

8.4/10

施設のコンディションと設備

8.0/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Gen

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 7 泊滞在
William Treacher Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 10 日)
Your positive rating is a testament to the dedication and commitment of our team here at Radisson Blu Edwardian Vanderbilt. We are thrilled to hear that your experience with us left such a positive impression.We understand the need of our guests to maintain their fitness routine even while traveling. Hence, we provide a 24-hour gym equipped with cardio machines and free weights to help you stay on track with your fitness goals. We hope you were able to take full advantage of this facility during your stay.It’s always a pleasure to hear when we have met or exceeded our guests' expectations. Our team will continue to strive to deliver the highest level of service to all our guests. We eagerly look forward to welcoming you back on your next visit.Kind Regards,

8/10 (良い)

CHIHARU

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
早朝に到着する旨、エクスペディア経由のメール内で連絡したら部屋は用意されていてチェックイン出来ました。深夜便で疲れていたので部屋で荷解き、ひと休み出来て良かったです。バスタブもリクエスト通りで湯量も多くて快適でした。冷蔵庫は小さく効きがあまり良く無かった為ペットボトルを数本入れて使用するだけでした。最寄りのグロスターロード駅は混雑する事なく3つのラインが使えてどこに行くにも便利でした。ピカデリーラインでヒースロー空港から直結ですが、帰りは朝早い便だったのでサークルラインでパディントン駅経由でエリザベスラインを使いましたが乗継ぎも簡単で空港駅から出国エリアまでも近くて便利でした。また次回もこちらのホテルを予約したいと思っています。
2023 年 11 月に 5 泊滞在
Aleksandr Rogovskiからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 9 日)
Dear Chiharu,Thank you for taking the time to share your review on Expedia. We are pleased to hear that your early arrival was accommodated smoothly, and that you were able to rest and unpack comfortably upon arrival after a long flight. It's great to know that the bathtub met your request and provided a relaxing experience.We apologize for any inconvenience caused by the small refrigerator and its limited cooling efficiency. Your feedback is important to us, and we will look into this matter to ensure better amenities for our guests.We are delighted that you found the location of our hotel convenient, especially with the proximity to Gloucester Road station and its access to three different lines, making your travel around the city and to the airports hassle-free.Your intention to choose our hotel again for your next visit is highly appreciated. We look forward to welcoming you back and aim to provide another pleasant and comfortable stay.Warm regards,Aleksandr RogovskiReception Manager

10/10 (非常に良い)

Jochi

2023 年 11 月に 1 泊滞在
Rafael G Reception Supervisorからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 5 日)
Thank you so much for your kind words and giving us a positive review. We are delighted to hear that your stay with us was such an enjoyable experience. Here at the Radisson Blu Edwardian Vanderbilt, we strive to provide exceptional service and create a pleasant atmosphere for our guests. We are so pleased that we were able to meet your expectations and contribute to making your stay an unforgettable one. Thank you again for taking the time to share your review with us - it means a lot!Kind RegardsRafael GReception Supervisor

6/10 (普通)

NAHO

出張
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
スタッフの接客はとてもフレンドリーでアットホームで素敵でした。一番下のランクのお部屋は、本当に小さくて清潔感もあまりない印象です。特に洗面所が小さすぎて不便なのですが、なぜか浴槽はありました。
Aleksandr Rogovskiからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 19 日)
Dear Naho,Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate your kind words about our staff and are pleased to hear that you found them to be friendly and welcoming.We apologize for any inconvenience you experienced with the size of the room and the cleanliness. We understand the importance of providing comfortable and clean accommodations for our guests, and we will take your comments into consideration for future improvements. Additionally, we acknowledge the challenge with the bathroom setup and will work towards enhancing our guest experience in this area.Thank you once again for your valuable feedback. We hope to have the opportunity to serve you better in the future.Warm regards,Aleksandr RogovskiReception Manager.

8/10 (良い)

MIWA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
英語がわからない私に、一生懸命伝えようと努力して下さいました。 朝食が美味しくて、レストランの雰囲気も、素敵です。
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Aleksandr Rogovskiからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 26 日)
親愛なる美和様、私たちとの最近の滞在についての肯定的なレビューを共有していただき、ありがとうございます。言語の壁にもかかわらず、私たちのスタッフが効果的にコミュニケーションを取るための努力をしたと聞いて、大変うれしく思います。私たちはすべてのお客様が歓迎され、快適に感じられるように努力しており、あなたの言葉はその努力の証となります。また、私たちの朝食を楽しんでいただき、レストランの雰囲気を高く評価していただき、大変嬉しく思います。私たちは食事の質とダイニングの経験に自信を持っており、あなたのフィードバックは大変ありがたいです。再度、あなたの優しい言葉に感謝いたします。滞在についてさらに共有したいことがある場合、または将来何かお手伝いできることがある場合は、遠慮なくお知らせください。近い将来、私たちのホテルにまたお越しいただけることを楽しみにしております。敬具、アレクサンドル・ロゴフスキーフロントマネージャー

10/10 (非常に良い)

YUKIKO

2023 年 6 月に 1 泊滞在
Aleksandr Rogovskiからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 21 日)
Dear YUKIKO,Thank you very much for your wonderful rating and for taking the time to share it with us.We're absolutely delighted to hear that you had such a positive experience at our hotel. It's always our aim to provide our guests with the highest level of service, and it's so rewarding to hear that we met this mark during your stay.We hope to welcome you back to the Radisson Blu Edwardian Vanderbilt Hotel very soon!Best regards,Aleksandr Rogovski,Reception Manager,Radisson Blu Edwardian Vanderbilt Hotel

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : スタッフとサービス
立地とフロント対応はいい
立地がよく、清潔感があります。フロントの対応も悪くないです。ですが部屋がかなり狭く、スーツケースを広げる余裕も無いくらいです。朝食はまあまあ。少し割高に思えますがロンドンならむしろマシな方かも。
2020 年 1 月に 3 泊滞在
PFからの返信 (投稿日 : 2020 年 5 月 3 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to review us here at the Radisson Blu Edwardian Vanderbilt Hotel. We are happy to see that you enjoyed the location of us and happy about the cleanliness levels maintained. We will make sure the feedback concerning room size and pricing are followed up with the relevant departments, so that we are able to improve our guest services. We do hope that these will not hinder you in your return to us. Warm Regards, The Guest Relation Team

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2020 年 3 月に 3 泊滞在
TGRTからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 16 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to review us. We do hope that we can welcome you back soon. Warm Regards, The Guest Relations Team

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
駅近、ジムあり、朝食充実のホテルです。
地下鉄グロスターロード駅、徒歩1分でスパーマーケットや飲食店も近くて便利です。 朝食は、生ジュース2種、ヨーグルト2種、ベーコンやスモークサーモン等のbuffetだけでなく、フレンチトーストのオーダーもできますよ。 部屋は、まぁ狭いです。 でも浴槽があり、お湯の量はたっぷりです。 ジムというよりトレーニング部屋といった感じで狭いです、朝から混んでます。 ホテル内はとても広くて、ホテル入り口から遠い部屋だと館内で迷ってしまいます。
2020 年 2 月に 6 泊滞在
GRTからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 5 日)
Dear guest, Many thanks for your feedback. Please be assured that the point/s raised will be followed up by the relevant department in order to improve constantly our service for all our guests. Kind regards Guest Relations team

10/10 (非常に良い)

YUKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great
高級感のある素敵なホテルでした。 日中は入り口付近にハリボーのグミが用意されていて地味に嬉しかったです。 ヨーロッパのホテルのアメニティにしてはめずらしくスリッパが用意されていてこれも嬉しかったです。
2020 年 2 月に 2 泊滞在
GR teamからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 3 日)
Dear guest, Many thanks for your feedback. We are really glad to hear that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming you back here at the Radisson Blu Edwardian Vanderbilt Hotel soon. Kind regards Guest relations team

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地がよく、清潔でここちよかった。ロンドンの常宿です。
2020 年 1 月に 7 泊滞在
GRTからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
Dear guest, Many thanks for your feedback. We are really glad to hear that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming you back here at the Radisson Blu Edwardian Vanderbilt Hotel soon. Kind regards Guest relations team

10/10 (非常に良い)

Nさん、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
朝7時にホテルに到着した為、アーリーチェックインが可能か尋ねた所、快く提供してくれたことが何よりも良かったです。 フルブレックファーストも種類・味ともに良かったです。
2020 年 1 月に 3 泊滞在
GRTからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 23 日)
Dear guest, Many thanks for your feedback. We are really glad to hear that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming you back here at the Radisson Blu Edwardian Vanderbilt Hotel soon. Kind regards Guest relations team

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
expedia vip特典がよかった.事前に,サービス内容をもっとわかりやすくしてくれると,なお良い.
2020 年 1 月に 1 泊滞在
GRTからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 23 日)
Dear guest, Many thanks for your feedback. We are really glad to hear that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming you back here at the Radisson Blu Edwardian Vanderbilt Hotel soon. Kind regards Guest relations team

10/10 (非常に良い)

CHIKA、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフが親切。シャンプー等がエコ仕様。スマートテレビだったのでYouTubeも見られてストレスフリーでした!
2019 年 12 月に 7 泊滞在
GRTからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 23 日)
Dear guest, Many thanks for your feedback. We are really glad to hear that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming you back here at the Radisson Blu Edwardian Vanderbilt Hotel soon. Kind regards Guest relations team

10/10 (非常に良い)

Liz、Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel is very close to the station. It was easy to find. The facility is very nice and clean. I enjoyed my stay in London.
2019 年 4 月に 7 泊滞在
GR teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 16 日)
Dear guest, Many thanks for your feedback. We are really glad to hear that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming you back here at the Radisson Blu Edwardian Vanderbilt Hotel soon. Kind regards Guest relations team

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地が良い
場所はサウスケンジントン駅よりもグロチェスターロード駅のほうが近く、駅周辺にもショップやレストランが沢山あって便利。建物の内廊下が短距離間に幾つも扉があって一々開け閉めするので不便である。
2019 年 10 月に 2 泊滞在
GR teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 22 日)
Dear guest, Many thanks for your feedback. Please be assured that the point/s raised will be followed up by the relevant department in order to improve constantly our service for all our guests. Kind regards Guest Relations team

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
バスタブがあったので良かったです。 部屋も広く、駅も徒歩2分ほどで立地も良く、ホテルレストランで食べたステーキとフィッシュ&チップスも美味しかったです。
2019 年 10 月に 6 泊滞在
GR teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 11 日)
Dear guest, Many thanks for your feedback. We are really glad to hear that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming you back here at the Radisson Blu Edwardian Vanderbilt Hotel soon. Kind regards Guest relations team

6/10 (普通)

MT、Japan

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
ホテル全体が入り組んだ迷路のようになっています。今回、シングルルームに泊まりました。部屋が狭いのは承知していましたが、眺めのない(目線にボイラーのような設備)小さな窓の薄暗い屋根裏部屋のような部屋でした。コンパクトながらも部屋は清潔で、必要なものは揃っておりましたが、歩くたびに床が軋むので薄気味悪い感じでした。テレビは、薄型で大きなものが用意されてましたが、ケーブルの受信が悪くほとんどの番組が映りませんでした。
2019 年 9 月に 2 泊滞在
GR teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 25 日)
Dear guest, Many thanks for your feedback. Please be assured that the point/s raised will be followed up by the relevant department in order to improve constantly our service for all our guests. Kind regards Guest Relations team

10/10 (非常に良い)

FUJIMI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
居心地の良いホテル
建物に歴史があり、客室の雰囲気も抜群です。スタッフもフレンドリーで、何事にも直ぐに対応してくれます。
2019 年 8 月に 7 泊滞在
GRTからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 8 日)
Dear guest, Many thanks for your feedback. We are really glad to hear that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming you back here at the Radisson Blu Edwardian Vanderbilt Hotel soon. Kind regards Guest relations team

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ホテルの立地とスタッフ皆様がとても親切で感動しました。是非又泊まりたいです
2019 年 8 月に 1 泊滞在
GRTからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 29 日)
Dear guest, Many thanks for your feedback. We are really glad to hear that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming you back here at the Radisson Blu Edwardian Vanderbilt Hotel soon. Kind regards Guest relations team

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
駅から近く便利な立地
グロスター・ロード駅から至近距離のため、ヒースロー空港からのアクセスも良いです。 玄関が数段階段を上がったところにあるので、スーツケースを抱えて上がる必要があります。 こじんまりとしたロビーですが奥にはバーも併設されています。 ロビーにはキャンディーやグミなどのお菓子を置いたワゴンがあり、滞在中好きに食べる事ができました。周辺にはスーパーやファーストフード、レストランも点在しているため、滞在中の食事には困りません。 施設は古いですが清潔なため快適に滞在できます。総じて宿泊料が高いロンドンでは手ごろな値段で宿泊できるのでおすすめできます。
2019 年 7 月に 2 泊滞在
GR teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 7 日)
Dear guest, Many thanks for your feedback. We are really glad to hear that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming you back here at the Radisson Blu Edwardian Vanderbilt Hotel soon. Kind regards Guest relations team

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの方に丁寧に対応いただけました。 場所も駅から近くとても便利です。
2019 年 7 月に 3 泊滞在
LMからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 4 日)
Thank you for your feedback

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
広いホテルだったので、チェックインのあとお部屋に着くまでが少し迷いました。
2019 年 7 月に 3 泊滞在
GRTからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 31 日)
Dear guest, Many thanks for your feedback. Please be assured that the point/s raised will be followed up by the relevant department in order to improve constantly our service for all our guests. Kind regards Guest Relations team

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
最初に当てがわれた部屋は換気塔の横で騒音がひどかった。部屋を替えてもらい助かったが、こんな部屋を当てがうホテルも問題である。おとなしい日本人は泣き寝入りになるので、英語は片言でも相手がおかしければ変更を強く申し入れよう。
2019 年 7 月に 2 泊滞在
GRTからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 26 日)
Dear guest, Many thanks for your feedback. Please be assured that the point/s raised will be followed up by the relevant department in order to improve constantly our service for all our guests. Kind regards Guest Relations team

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
駅からも近く、とても便利な立地。 適当な広さと清潔感のある部屋。 エレベーターが狭く、遅いことが気になる。 朝食も美味しかった。
2019 年 7 月に 4 泊滞在
LMからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 21 日)
Thank you for your lovely feedback about the hotel ,we are sorry you did not like our lift Looking forward to have you at Vanderbilt The Reception Team

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2019 年 6 月に 1 泊滞在
GRTからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 9 日)
Dear guest, Many thanks for your feedback. Please be assured that the point/s raised will be followed up by the relevant department in order to improve constantly our service for all our guests. Kind regards Guest Relations team

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
朝食が充実していてとても美味しかった。特にクロワッサンが東京の人気店と変わらないくらい美味しかった。部屋もきれいで程よい広さで良かった。
2019 年 5 月に 3 泊滞在
GRTからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 7 日)
Dear guest, Many thanks for your feedback. We are really glad to hear that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming you back here at the Radisson Blu Edwardian Vanderbilt Hotel soon. Kind regards Guest relations team

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋については、よく言われているような狭さはなく、普通の日本のビジネスホテルのシングルよりも広く十分だったように思います。 毎日きれいに清掃してくれていて、とても快適に過ごすことができました。 チェックインも丁寧に対応していただき(英語不慣れでごめんなさい)エレベーターまで荷物を運んでくれました。 というか、運んでもらわなかったらかなり迷ったと思います(笑) そのくらい最初は複雑に思えた経路でしたが、扉が多いだけの一本道で、慣れると面白い構造に思えてきて楽しかったです。 悪い点 通常朝食は6:30からですが、土日は7:00からのようで、6:40くらいに行ったら、何かスタッフ同士が言い合いをしていて、気づいただろうに無視されたのが少しショックでした。(出直したらにこやかに対応してくれましたが笑) また最終日にエレベーターが止まっていて、荷物下すのに苦労しました(電話して頼めばよかったのですが、英語も不慣れなので迷った末結局は自分で階段でおりました)
2019 年 5 月に 5 泊滞在
Lucaからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 16 日)
Dear Guest, Apologize about the inconvenience you had during your stay. We do hope to see you soon here at Vanderbilt. Thank you for staying with us Kind Regards The Reception Team

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
駅近くロケーション良い、過ごしやすいホテル
4泊の初日の狭い部屋にガッカリ!スーツケースも開けられない部屋でした。翌朝、お願いしたら、部屋を変えて頂きありがたかった。掃除が済んでないの日は、お願いしたら、対応は早かった。お願いしないといけないのは、日本人的には、大変かもしれないですが、それを心得てれば過ごしやすいホテル。場所は駅近くとても便利。朝食も英国的らしい。バスタブあり。シャワー固定のみ。タオルあり。
2019 年 4 月に 4 泊滞在
Lucaからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 18 日)
Dear Guest , we are sorry about the room you had on the first day. We are glad it got better later on Kind Regards The Reception Team

8/10 (良い)

Yoshiki

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、客室の快適度
2019 年 2 月に 3 泊滞在
Guest relations teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 15 日)
Dear guest, Many thanks for your feedback. We are really glad to hear that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming you back here at the Radisson Blu Edwardian Vanderbilt Hotel soon. Kind regards Guest relations team

8/10 (良い)

AJAX、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
部屋はフロントから遠く、狭い廊下をそれなりの距離を歩く。でも、部屋の内部は清潔。特にベッドシーツは秀逸。朝食のスタッフ、清掃員、フロント、皆フレンドリー。今回は昨年10月以来2回目の宿泊であるが、3回目もあり得るのだろう。そんな滞在でした。
2019 年 2 月に 5 泊滞在
Guest relations teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 14 日)
Dear guest, Many thanks for your feedback. We are really glad to hear that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming you back here at the Radisson Blu Edwardian Vanderbilt Hotel soon. Kind regards Guest relations team

10/10 (非常に良い)

Seiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 1 月に 1 泊滞在
Guest relations teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 29 日)
Dear guest, Many thanks for your feedback. We are really glad to hear that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming you back here at the Radisson Blu Edwardian Vanderbilt Hotel soon. Kind regards Guest relations team

10/10 (非常に良い)

FUJIMI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適なホテル
地下鉄の駅から近く、大きなスーパーもありとても便利。博物館も徒歩圏内で周辺の環境も抜群。スタッフも皆、感じがよく快適に過ごせます。
2019 年 1 月に 6 泊滞在
Guest Relations Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 20 日)
Dear guest, Many thanks for your feedback. We are really glad to hear that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming you back here at the Radisson Blu Edwardian Vanderbilt Hotel soon. Kind regards Guest relations team

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
駅に近くて便利。 移動にも楽でした。
2018 年 12 月に 3 泊滞在
Guest relations teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 4 日)
Dear guest, Many thanks for your feedback. We are really glad to hear that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming you back here at the Radisson Blu Edwardian Vanderbilt Hotel soon. Kind regards Guest relations team

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 施設のコンディションと設備
宿泊二日前にSNSで送られて来たオンラインチェックインにログインしても、エラーが出て結果何も出来ずじまい。本当に予約が出来ているのかが不安であった。
2018 年 12 月に 3 泊滞在
Guest relations teamからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 20 日)
Dear guest, Many thanks for your feedback. Please be assured that the point/s raised will be followed up by the relevant department in order to improve constantly our service for all our guests. Kind regards Guest Relations team

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
地下鉄駅(グロスターロード駅)から近く、パブやレストランなども周りに多くあるため、快適に過ごすことができた。 朝食に提供されるクロワッサンがとても美味しかった。
2018 年 11 月に 3 泊滞在
GR Teamからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 29 日)
Dear guest, Many thanks for your feedback. We are really glad to hear that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming you back here at the Radisson Blu Edwardian Vanderbilt Hotel soon. Kind regards Guest relations team

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 11 月に 4 泊滞在
Guest relations teamからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 26 日)
Dear guest, Many thanks for your feedback. We are really glad to hear that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming you back here at the Radisson Blu Edwardian Vanderbilt Hotel soon. Kind regards Guest relations team

6/10 (普通)

William

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Hotel is a nice Edwardian. Enjoyed that part. However, Radisson Blu Vanderbilt fumbled our reservation from Expedia and charged us directly for the two nights despite the fact that this was a prepaid reservation with Expedia.This necessitated several follow ups on our part to get a refund of the erroneous charge.
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Aleksandr Rogovskiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Dear William,Your recent review caught our attention, especially with regards to the reservation issue you encountered. We sincerely apologize for any inconvenience this might have caused. Our hotel prides itself on providing seamless services to all our guests and ensuring their stay is as comfortable as possible. It is regrettable that this was not the case during your time with us. Please rest assured that we take such matters seriously and strive to prevent any discrepancies in the future. We appreciate your patience in this matter and are grateful for your feedback which helps us to improve our services.We hope this incident won't deter you from choosing us again in the future. Looking forward to serving you better on your next visit.Best Regards,Aleksandr RogovskiFront of House Manager

8/10 (良い)

Louise

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
A nice room, comfortable bed, fluffy towels replenished each day. Nice staff - very helpful. The only downside was there was a generator or very noisy air conditioning and it was hard to sleep. Otherwise great.
2024 年 5 月に 5 泊滞在
Aleksandr Rogovskiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 16 日)
Dear Louise,I am glad to hear that you found our rooms to be comfortable, and our staff to be helpful during your stay. Your comfort is our top priority, and we are delighted that our fluffy towels and comfortable beds added to your overall experience.However, I regret to hear about the noise disturbance you experienced. Please accept our apologies for any inconvenience caused. We strive to provide a tranquil environment for all our guests and your feedback is helpful in maintaining this.Should you decide to visit us again, we assure you of our commitment to ensuring your comfort and satisfaction. Best Regards,Aleksandr RogovskiFront of House Manager

10/10 (非常に良い)

Anne Marie

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Like the location...cleanliness and staff helpfulness.
2024 年 5 月に 5 泊滞在
Aleksandr Rogovski Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 10 日)
Dear Anne Marie,Thank you for taking the time to leave us a review. We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that you found our location, cleanliness, and staff helpfulness to your satisfaction.Ensuring our guests have a comfortable and enjoyable experience is our top priority, and your feedback motivates us to continue providing excellent service.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for another wonderful stay.Warm regards,

8/10 (良い)

Dale

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The AC unit was broken and they didn’t fix it during my stay.
2024 年 5 月に 5 泊滞在
Aleksandr Rogovski Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 9 日)
Dear Dale,Thank you for taking the time to share your feedback with us following your recent stay.We sincerely apologize for any inconvenience you experienced due to the broken AC unit. Ensuring the comfort of our guests is of utmost importance to us, and we regret that we were unable to resolve this issue during your stay.Please know that your comments have been shared with our maintenance team to address the AC unit promptly and prevent similar occurrences in the future. We appreciate your understanding and patience in this matter.We hope that despite this setback, you were able to enjoy the other aspects of your stay with us. Your feedback is invaluable to us as we continually strive to improve the guest experience.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more seamless experience in the future.Warm regards,

10/10 (非常に良い)

Howard

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We really enjoyed our stay. All staff members couldn't have been nicer and helpful. The morning breakfast was very good with many options. You have about a 5 minute walk to the Gloucester Underground station. This is an "old school" hotel in the best way - loads of atmosphere and charm.
2024 年 4 月に 5 泊滞在
Aleksandr Rogovski Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 6 日)
Dear Howard, Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that our staff members were able to make your experience memorable. Providing exceptional service is at the heart of what we do, and we're delighted that you found our team to be helpful and accommodating.It's fantastic to know that you enjoyed our morning breakfast selection and found it to be to your liking. We strive to offer a variety of options to cater to all tastes and preferences.We're also pleased to hear that you appreciated our hotel's convenient location, just a short walk from Gloucester Underground station. Accessibility is important to us, and we're glad you found it convenient for your travels.Thank you for your kind words about the atmosphere and charm of our hotel. We take pride in preserving its unique character while ensuring our guests have a comfortable and enjoyable stay.We truly appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back for another memorable stay in the future.Warm regards,

10/10 (非常に良い)

Jonathan、Golden Valley

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent location, 3 minute walk to Gloucester Road Tube station. This station provides access to 3 lines, including the Piccadilly Line to Heathrow Airport. The area is also one of the most upscale in London—very safe. You can also walk to many sightseeing destinations such as: Hyde Park, Kensington Palace, V&A Museum, Harris’s, etc.
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Stephanie Aからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 26 日)
Dear JonathanThank you for your glowing review of your recent stay at Radisson Blu Vanderbilt! It sounds like you had a fantastic experience. The convenient location near Gloucester Road Tube station and its accessibility to multiple lines, including the Piccadilly Line to Heathrow Airport, is definitely a plus. It's great to hear that you felt safe in the upscale area, and the proximity to various sightseeing destinations such as Hyde Park, Kensington Palace, and the V&A Museum must have made your stay even more enjoyable. We appreciate your positive feedback and hope to welcome you back soon for another wonderful stay!Kind Regards,Stephanie A.Reception Supervisor

8/10 (良い)

Ewa

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Our second stay in the hotel was better then previous. Our first room was full of moths.We wouldn't get back to hotel but it was too late to change reservations, and when we got back we got better room (no moths)
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Aleksandr Rogovskiからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 25 日)
Dear Ewa,Thank you for returning to our hotel and for taking the time to share your experience on Expedia. I'm relieved to hear that your second stay was an improvement over the first, and I apologize for the initial issue with moths in your room. We strive to maintain the highest standards of cleanliness and comfort, and clearly, we did not meet these standards during your first visit.I am glad, however, that we were able to resolve the issue by moving you to a better room for your subsequent stay. It's important to us that all our guests have a pleasant and comfortable experience, and your feedback is crucial in helping us improve our services.Thank you again for choosing to stay with us despite the initial setback. We hope to continue to have the opportunity to welcome you back in the future, ensuring each stay is better than the last.Warm regards,Aleksandr RogovskiFront Office Manager

8/10 (良い)

Mohammad

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Conveniently located nearby the bus and metro stations. comfortable beds and quiet place. safe neighborhood.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Aleksandr Rogovskiからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 24 日)
Dear Mohammad,Thank you for taking the time to leave a review on Expedia and for rating us 4 out of 5. We are pleased to hear that you found our location convenient and appreciated the comfort of our beds and the quietness of our environment. It's also reassuring to know that you felt safe in the neighborhood around our hotel.We continually strive to provide a welcoming and comfortable experience for all our guests, and your feedback is an important part of that process.We hope to have the pleasure of welcoming you back soon, aiming to make your next stay worthy of a 5-star rating.Warm regards,Aleksandr RogovskiFront Office Manager

10/10 (非常に良い)

Jane

2024 年 4 月に 1 泊滞在
Aleksandr Rogovskiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 14 日)
Dear Jane,It is truly heartening to receive your perfect score. Your satisfaction is of the utmost importance to us at the Radisson Blu Vanderbilt Hotel, and knowing that you had a wonderful experience is rewarding.We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future. Best Regards,Aleksandr RogovskiFront of House Manager

10/10 (非常に良い)

Patricia

良かった点 : 施設のコンディションと設備
The entire stay was so friendly and helpful. Given the opportunity we would stay here again
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Aleksandr Rogovski Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 10 日)
Dear Patricia,Thank you for your outstanding feedback! We're thrilled to hear that you had a friendly and helpful experience during your stay with us.Ensuring that our guests feel welcomed and well-assisted is our top priority, and we're delighted that we succeeded in making your stay memorable.We're honored that you would choose to stay with us again given the opportunity. We look forward to welcoming you back and providing you with another exceptional experience.If there's anything specific you'd like for your next stay, please don't hesitate to let us know. Thank you for choosing to stay with us, and we can't wait to see you again soon!Kind regards, Aleksandr Rogovski Front Office Manager

8/10 (良い)

ARIADNA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Aleksandr Rogovski Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 10 日)
Dear Ariadna,Thank you for your feedback and for choosing to stay with us. We're glad to hear that overall, you had a positive experience during your stay.Your feedback helps us to continuously improve and provide better service to our guests. If there are any specific areas where you think we can do better, please let us know.We look forward to welcoming you back and providing you with an even better experience during your next stay with us. If there's anything we can do to make your future stays more enjoyable, please don't hesitate to reach out.Thank you again for your feedback, and we hope to see you again soon!Kind regards, Aleksandr Rogovski Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

Charles

2024 年 3 月に 7 泊滞在
Aleksandr Rogovskiからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 29 日)
Dear Charles,Thank you for taking the time to share your positive experience with us! We're delighted to hear that you had a wonderful stay.If there's anything specific that stood out to you or any areas where we can continue to improve, please feel free to let us know. Your feedback helps us ensure that every guest has a fantastic experience with us.We look forward to welcoming you back again soon!Best regards,Aleksandr RogovskiFront Office Manager

10/10 (非常に良い)

Simon

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We stayed in a premium room at the hotel which was really well appointed and had some beautiful touches. The welcome at reception was very good and the breakfast perfect after a big night at the Royal Albert hall.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Aleksandr Rogovski Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 8 日)
Dear Simon,Thank you for your wonderful review! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay in one of our premium rooms and that you found it to be well-appointed with beautiful touches. Providing a warm welcome and excellent service at reception is a top priority for us, and we're delighted to hear that you had a positive experience.We're also glad to hear that you enjoyed our breakfast offerings, especially after attending an event at the Royal Albert Hall. It's great to know that we could provide you with the perfect start to your day.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back again in the future! If there's anything else we can do to make your next stay even more enjoyable, please don't hesitate to let us know.Kind regards,Aleksandr Rogovski Front Office Manager