ロビーラウンジ

レオナルド ロンドン ヒースロー エアポートの口コミ

4 out of 5

口コミ

8.8

非常に良い

評価 10 - 3960 件の口コミ中 2219 件が非常に良い" "
評価 8 - 3960 件の口コミ中 1101 件が良い" "
評価 6 - 3960 件の口コミ中 376 件が普通" "
評価 4 - 3960 件の口コミ中 148 件が不満" "
評価 2 - 3960 件の口コミ中 116 件が非常に不満" "

9.2/10

清潔度

9.0/10

スタッフとサービス

8.4/10

設備とサービス

8.8/10

施設のコンディションと設備

8.6/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

?

良かった点 : 清潔度
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Leoからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 17 日)
Dear Akira,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon for another wonderful stay.Sincerely,Leonardo Team

10/10 (非常に良い)

Masaaki

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice location, convenient connection to the airport, very clean room, kind and speedy services.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Leonardo Hotelからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
Dear Masaaki,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon for another wonderful stay.Sincerely,Leonardo Team

4/10 (不満)

?

出張
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ボディソープがカラで交換をお願いしたが、誰も来なかった。翌日レセプションに言ったが、何も知らなかった
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Leonardo Hotelからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 18 日)
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience caused. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,Leonardo Team

8/10 (良い)

Kaori

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
空港からローカルバスで3つ目のバス停なので便利でした。部屋の広さも十分でチェックインもチェックアウトもスムーズでした。
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Leonardo Hotelからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 17 日)
Dear Kaori,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon for another wonderful stay.Sincerely,Leonardo Team

8/10 (良い)

Masako

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
テレビ横の電灯がつかなかった。日本ではほぼ0%だけれど、イギリスでは割と遭遇します。パジャマやアメニティがないのもイギリス(海外?)の当たり前なのでしょうね。違いも楽しむことにします。
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Leonardo Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 14 日)
Dear Masako,Thank you for your feedback ! We apologize for any inconveniences caused. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Leonardo Team

10/10 (非常に良い)

Tomoko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
空港から近いのが便利です。ホテル内にレストランもあるので良かったです。シャワーブースの仕切りが半分しかないので、バスルーム自体が水浸しになります。
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Leonardo Hotel Team からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 8 日)
Dear Tomoko,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Leonardo Hotelからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 24 日)
Dear Sir/Ma'am,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon for another wonderful stay.Sincerely,Leonardo Team

6/10 (普通)

Sayuri

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Leonardo Hotelからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 22 日)
Dear Sayuri,Thank you for the review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon for another wonderful stay.Sincerely,Leonardo Team

6/10 (普通)

Hisako

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Leonardo Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 18 日)
Dear Hisako,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon for another wonderful stay.Sincerely,Leonardo Team

8/10 (良い)

YUMI

部屋は清潔で広々としておりとても快適。ただ、空港からのアクセスがとても分かりにくく、寒空の下バス停で1時間以上時間待ってしまった。
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Leonardo Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 11 日)
Dear Yumi,Thank you very much for staying with us and for sharing a review. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay in our clean and comfortable room. We are, however, very sorry to read about the inconveniences you experienced during your stay. Please accept our sincerest apologies for any disruptions you encountered. We will promptly share your comments with our management team, and together, we will work diligently to make the necessary improvements in these areas to ensure that every guest's stay is nothing short of perfect. We look forward to welcoming you back again.Kind regards,Leonardo Team

10/10 (非常に良い)

Seiji

良かった点 : 清潔度
2024 年 2 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Emi

2024 年 1 月に 2 泊滞在
Leonardo Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 2 日)
Dear Emi,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon for another wonderful stay.Sincerely,Leonardo Team

8/10 (良い)

YUKARI

美味しい朝食
ここの朝食はとても美味しかった。特にハッシュポテトが最高でした。
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Leonardo Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 21 日)
Dear Yukari,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay, especially our varied full English buffet breakfast. We hope to see you again very soon for another wonderful stay.Sincerely,Leonardo Team

10/10 (非常に良い)

Kanako

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Leonardo Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 9 日)
Dear Kanako,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon for another wonderful stay.Sincerely,Leonardo Team

10/10 (非常に良い)

YASUYUKI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good access from Heathrow
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Leonardo Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 17 日)
Dear Yasuyuki,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Leonardo Team

10/10 (非常に良い)

KAZUAKI、CHIBASITYUOUKUDAIGANJITYO

2023 年 10 月に 1 泊滞在
Leonardo Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 30 日)
Dear Kazuaki,Thank you for sharing the review regarding your stay. We look forward to welcome you back again for another wonderful stay.Kind regards,Leonardo Team

8/10 (良い)

ISAO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
朝早い便にもハイヤーを17ポンドで呼んでもらえるので安心です。
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Leonardo Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 1 日)
Dear Isao,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Leonardo Team

6/10 (普通)

Aki

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : 設備とサービス
シャワー室のボトルが両方ともシャンプーだったが、これが普通なのか
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Leonardo Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 8 日)
Dear Aki,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Leonardo Team

8/10 (良い)

Teiko

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
遅い到着で諦めていた夕食も、レストランとほぼ同じメニューをバーで提供していたので助かりました。スタッフの接客も気持ちよく、リラックスして過ごすことができました。
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Leonardo Hotel Team からの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 19 日)
Dear Teiko, Thank you for sharing your great experience with us. We hope to welcome you again in future.

10/10 (非常に良い)

Yoshiyuki

2023 年 8 月に 2 泊滞在
Leonardo Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 23 日)
Dear Yoshiyuki,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Leonardo Team

10/10 (非常に良い)

Sae

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2回目の利用です。空港すぐ近くなので非常に便利で、料金も手頃ですが他の同価格のホテルよりもやや高級感があり満足しています。ホテル内のレストランも満足できる味で立地を考えると値段も良心的〜やや割高くらいです。空港への行き来のバスの本数はあまり多くなく、人数によってはタクシーの方がお得なのは要注意です。
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Leonardo Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 31 日)
Dear Sae,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Leonardo Team

8/10 (良い)

Yasumasa

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice and comfortable hotel
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Leonardo Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 31 日)
Dear Yasumasa,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Leonardo Team

8/10 (良い)

Midori

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
出発の日はバスを利用するつもりでしたがスタッフがタクシーを呼んでくださりとても助かりました。朝食もおいしかったです。
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Leonardo Team からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 29 日)
Dear Midori,Thank you for taking the time to rate your experience with us. We hope to welcome you soon again in future.

8/10 (良い)

CHIHARU

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
1 空港から10分程度。近くのバス停から行けます。 ホテル前からシャトルバス6ポンドからあります。 2 朝食の野菜は新鮮。味付けも薄めです。 3 部屋は10畳ほど。浴室はシャンプー、シャワージェル、ハンドソープのみ備え付け。 4 連泊する際はカードの更新が必要。
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Leonardo Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 30 日)
Dear CHIHARU,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Leonardo Team

10/10 (非常に良い)

Eiji

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice room and kind staff
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Ivorからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 15 日)
Dear Eiji,Thank you for taking your time to rate us so highly.I look forward to welcoming you back soon.Kind Regards,Ivor ColacoLeonardo Team

8/10 (良い)

Rina

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適な滞在でした
オンラインでチェックインチェックアウトができて、空港にも近く、部屋も広くてきれいで快適した。 ドアの立て付けは少し悪かったこと、ホテルの部屋までのアクセスは少し迷う可能性があります。 ホテルの近くに飲食店やスーパーもあるので食事には困りません。 ホテルの空港へのバスもありますが値段や時間的にも、通常の路線バスのほうが便利です。
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Leonardo Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 13 日)
Dear Rina,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Leonardo Team

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 6 月に 1 泊滞在
Leonardo Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 13 日)
Dear Anonymous,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Leonardo Team

8/10 (良い)

Yoshiyuki

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ヒースローターミナルからの送迎シャトルバスは、ホテル専用で無料でダイレクトのものがあればより良いと思います。複数のホテルをまわるので非常に不便でした。
2023 年 5 月に 1 泊滞在
Leonardo Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 8 日)
Dear Yoshiyuki: Thank you for taking the time to share your feedback. We are very sorry to hear that your experience with the transport had impacted your stay with us. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We strongly recommend the public transport to reach any of the terminals due to the frequency and price. Hoppa bus is a private shuttle from Heathrow Airport which service is every hour. Alternative, taxis are available from 14. I am happy to share this link for when arranging future travel plans: https://www.leonardohotels.co.uk/hotels/london/leonardo-heathrow-airport/mapWe look forward to welcoming you back!

6/10 (普通)

Rika

2023 年 5 月に 1 泊滞在
Leonardo Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 30 日)
Dear Rika,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Leonardo Team

8/10 (良い)

Kazuhiro

2023 年 4 月に 1 泊滞在
Comment from Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 24 日)
Dear Kazuhiro,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely

6/10 (普通)

Kazuhei

2023 年 4 月に 1 泊滞在
Leonardo Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 17 日)
Dear Kazuhei,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

10/10 (非常に良い)

Yasunori

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 4 月に 1 泊滞在
Leonardo Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 26 日)
Dear Yasunori,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

10/10 (非常に良い)

Toshio

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 4 月に 1 泊滞在
Leonardo Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 6 日)
Dear Toshio,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

10/10 (非常に良い)

Naoki

2023 年 4 月に 1 泊滞在
Leonardo Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 13 日)
Dear Naoki,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

10/10 (非常に良い)

Masakazu

2023 年 4 月に 1 泊滞在
Leonardo Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 9 日)
Dear Masakazu,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

8/10 (良い)

AI

2023 年 3 月に 2 泊滞在
LEONARDO TEAMからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 25 日)
Dear AL,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 (良い)

Shinsuke

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
部屋は広くて綺麗です。
2023 年 3 月に 1 泊滞在
LEONARDO TEAMからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 17 日)
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 (良い)

Yumiko

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
到着した日の夜だけ宿泊しました。部屋は綺麗で広く、全く問題ありませんでした。
Leonardo Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 27 日)
Dear Yumiko,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon for more nights.Sincerely,

10/10 (非常に良い)

??

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ロンドン観光の初日に泊まりましたが選んで正解でした。 部屋は広く清潔でリッチな気分になります。使い捨てのスリッパのおかげでリラックスできました。 窓から空港の滑走路が見えて、世界中の航空会社の飛行機が離着陸するのを眺められて楽しかったです。騒音はそれほどでもなく、しっかり眠れました。 朝食をつけるプランにしましたが、とてもおいしかったです。ビュッフェ形式だったのでお腹いっぱいになるし、食べ慣れないイギリスの料理を少し試すことができたのもよかったです。温かいものを温かいまま提供してくれていたので本当に満足しました。 ヒースロー空港からはバスですぐ着き、ロンドン市内へのアクセスもいくつか選択肢があります。 従業員の人たちも親切で気分良く泊まることができました。ありがとうございました。
lからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 6 日)
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 (非常に良い)

yuuta

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
14時ごろの早めのチェックインにも対応してくれました。また、VIP GOLDのため、フードとドリンクなどの20%OFFの特典もありました。 Expediaの会員特典をまとめて書いた紙をいただけたら、さらに良かったと思います。
2023 年 1 月に 1 泊滞在
Leonardo Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 15 日)
Dear Yuuta, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

8/10 (良い)

Kazuya

2022 年 11 月に 1 泊滞在
Leonardo Teamからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 24 日)
Dear Kazuya, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely!

10/10 (非常に良い)

Yoshifumi

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 11 月に 1 泊滞在
lからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 15 日)
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 (非常に良い)

Matsunaga

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
 サービスがよく行き届いており、とても良くスッキリしたスタートを切れた。£14でしっかりとセルフサービス朝食を味わえるのも良い点だし、バス停から徒歩2-3分、ヒースロー空港から3駅目、と交通の便も良い。コストをかけて安心安全を、と言うのならば、このホテルは格別だし、おすすめしたい。あと、徒歩5分以内にポルトガル料理店とコンビニに近いスーパーマーケットがあるので、この点もおすすめだ。  逆に言えば、出だしのコストを控えたい方には大出費となることに注意せねばならない。例えば、ホテルのディナーは普通に品物と飲み物を注文すれば軽く£20を超えるし、近隣のレストランも相場が変わらない。値段を気にする方にはおすすめできないが、安心に背を変えられないとおっしゃる方には断然おすすめだ。
2022 年 10 月に 8 泊滞在
Leonardo Teamからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 1 日)
Dear Matsunaga ,Thank you very much for providing your amazing feedback! We do hope that we will have opportunity to welcome you back in near future!

10/10 (非常に良い)

Tomio

出張
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
コストパフォーマンスが良いと思います。ターミナル2、3からタクシーで5分〜10分です。乗り継ぎの為に一泊には持ってこいです。
2022 年 9 月に 1 泊滞在
Leonardo Teamからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 10 日)
Dear Tormio ,Thank you for your feedback and its good to hear you enjoyed your stay with us.We hope to welcome you back!

10/10 (非常に良い)

Yusuke

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
空港ターミナルからは市バスを利用して行きました。バス停からも比較的近くにあり、便利でした。部屋は広く、綺麗で快適でした。
2022 年 8 月に 1 泊滞在
Leonardo Teamからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 4 日)
Dear Yusuke ,Thank you for your feedback and its good to hear you enjoyed your stay with us.We hope to welcome you back!

10/10 (非常に良い)

chisato

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
部屋は綺麗でした。また利用したいです。
2022 年 8 月に 1 泊滞在
Leonardo Teamからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 28 日)
Dear chisato ,Thank you very much for providing you valuable feedback which will help us to improve quality of our services.

10/10 (非常に良い)

MISAKI

2022 年 8 月に 1 泊滞在
Leonardo Teamからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 28 日)
Dear MISAKI ,Thank you very much for providing you valuable feedback which will help us to improve quality of our services.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2022 年 6 月に 1 泊滞在
Leonardo Teamからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 24 日)
Dear akemi , Thank you very much for providing you valuable feedback which will help us to improve quality of our services.

6/10 (普通)

toshiharu

出張
気になった点 : スタッフとサービス
連泊したがタオルの交換なし びっくりした
2022 年 6 月に 2 泊滞在
Leonardo Teamからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 20 日)
Dear toshiharu , Thank you very much for providing you valuable feedback which will help us to improve quality of our services.

8/10 (良い)

MIHO

良かった点 : スタッフとサービス
ヒースロー空港ターミナル3から近い距離にあるホテルでした。ホテルホッパーのバスを利用しましたが、歩いていける距離だったから利用しなくても良かったかもしれません。 バスタブが無いのが残念でした。また、カーテンしてもシャワーの水が洗面台まで流れていたのでそこが改善して欲しいです。
2022 年 5 月に 1 泊滞在
Leonardo Teamからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 9 日)
Dear MIHO , Thank you very much for providing you valuable feedback which will help us to improve quality of our services.