外観

ヒルトン ロンドン パディントンの口コミ

4 out of 5
ヒルトン ロンドン パディントン
146 Praed Street, Paddington, London, England

口コミ

7.8

良い

評価 10 - 1002 件の口コミ中 414 件が非常に良い" "
評価 8 - 1002 件の口コミ中 279 件が良い" "
評価 6 - 1002 件の口コミ中 168 件が普通" "
評価 4 - 1002 件の口コミ中 75 件が不満" "
評価 2 - 1002 件の口コミ中 66 件が非常に不満" "

8.4/10

清潔度

8.0/10

スタッフとサービス

7.6/10

設備とサービス

7.6/10

施設のコンディションと設備

7.8/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

KAZUYA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

TAKANORI

2024 年 5 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

TAKURO

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Facility is old and the maintance is below expectations.
2024 年 5 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

TAKURO

2024 年 4 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Hidetaka

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I always love to be there, this hotel. Super. Staff and managers are very friendly and warm hearted persons only. Superb. Thanks.
2024 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Noritsune

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It is nice place that exist close to London Paddington Station.
2024 年 2 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

MASAKO

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
何度かロンドンに行っていますが、2度目の利用です。朝食が良いのと、立地が最高です。設備は古いですが清潔です。冷蔵庫が無い事がデメリットです。
2024 年 2 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Noriyoshi

良かった点 : 清潔度、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
パディントン駅に隣接していて、もともとは鉄道会社(GWR)が運営していたホテルのようです。 全体に設備が古くエアコンのファンの音がうるさかったです。 シャワーの温度は快適でした。 ホテルの回りはレストランやパブが多く、食事には困りません。 コインランドリーは徒歩5〜6分ぐらいの所にあります。 エリザベス線や地下鉄の駅も徒歩1分なので移動には便利です。
2024 年 1 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
駅直結で便利
ヒースローエクスプレスが出てるパディントン駅直結で立地がよい。部屋も広く設備も使いやすい。
2024 年 1 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Toru

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 11 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kazushi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 11 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

AKIRA

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 10 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Tomokazu

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 10 月に 6 泊滞在

6/10 (普通)

Yoko

良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
知らない間にアップグレードされて
チェックイン時にエグゼクティブプランへのアップグレードを提案されましたが必要ないと断りました。 案内された部屋に行くには階段を数段上がる必要があり、重いスーツケースを持ってたどり着けなかったので、フロントに戻り階段を上る必要のない部屋を要求して、替えてもらいました。 翌朝チェックアウト時にアップグレードのチャージが上乗せされていることが分かりました。 こちらはアップグレードに承諾した覚えがないことを主張して本来の料金にしてもらいましたが、こちらが気がつかなければそのまま上乗せされていたかと思うと、納得ができません。
2023 年 10 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Yuko

2023 年 10 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Hidetaka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I love this hotel very much. This is well located when going back to Japan since this is a part of paddington station where Heathrow express and Elizabeth line are both available. Thanks.
2023 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 7 泊滞在

8/10 (良い)

Katsumi

出張
良かった点 : スタッフとサービス
ヒースローから1本圧倒的に便利です。地下鉄にもアクセス抜群で、ロンドンに慣れていなければ、暗然・安心をとってこのホテルが絶対おすすめです。
2023 年 9 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 施設のコンディションと設備
駅直結は便利。
建物は古いし、何故か冷蔵庫は全て撤去されているし(IHG系ホテルも撤去されていたので最近のトレンド?) 唯一良いとすれば、駅直結なのでスーツケースを持っている人は楽。空港にはHEATHROW EXPRESS を使わず、VICTRIA LINEで行けます。
2023 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Hideki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
breakfast was fatastic. The place is convenient for food, walk and acess to airport.
2023 年 8 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

Kikuko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
ヒースロー空港からエクスプレスとエリザベスラインが乗り換え不要で一本、さらにパディントン駅直結、という立地が良い。 シャワーは、壁に固定でないのは良いものの、水圧がとても弱いのが日本人には気になる部分でしたが、その他は問題なく滞在できました。
2023 年 7 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

Mao

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2023 年 7 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Kojiro

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
チェックインに少し時間がかかった
2023 年 7 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Toshihiko

出張
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
日本と比較することは出来ないが、Room chargeが高過ぎる。
2023 年 7 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

yoshinori

2023 年 6 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Fumito

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 5 月に 6 泊滞在

8/10 (良い)

TATSUYUKI

2023 年 5 月に 2 泊滞在
Hilton London Paddingtonからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 16 日)
Thank you for taking a moment to share your experience. We are very pleased to hear that overall you had a good stay with us. Your feedback on your review and rating is important to us and it is through customer feedback that we can improve guest experience. We sincerely hope to have the opportunity to welcome you back in the near future to Make It Right for you.Kind regardsHilton London Paddington

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
便利で清潔です。
ヒースロー空港からダイレクトで行けるので何度も利用しています。エリザベスラインが開通したので、更に便利になりました。 3連泊しましたが、午後5時頃迄清掃が入らない場合が多いです。今回はアクシデント(火災警報器が鳴り宿泊者が外に避難)がありましたが、特にクレームでもないのでまた利用します。
2023 年 5 月に 3 泊滞在
Hilton London Paddingtonからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 16 日)
Thank you for taking a moment to share your experience. We are so pleased to hear you enjoyed your stay with us, and in particular, the location of our hotel was convenient for you. Once again, thank you for taking the time to write with your valuable feedback. We hope that we will have the pleasure of welcoming you back again soon.Kind regardsHilton London Paddington

8/10 (良い)

NOBUHIKO

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
駅のまわりが再開発でだいぶかわりました。エリザベスラインが開通して、かなり便利です。
2023 年 4 月に 3 泊滞在
Hilton London Paddingtonからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 16 日)
Thank you for taking the time to review. We are sorry you were not entirely pleased with your stay. However, we are pleased to read our superb location was convenient to you. We sincerely hope to have the opportunity to welcome you back in the near future to Make It Right for you.Kind regards,Hilton London Paddington

4/10 (不満)

natsumi

2023 年 3 月に 1 泊滞在
Hilton London Paddingtonからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 26 日)
Thank you for for taking the time to review. We appreciate your review of your recent experience at our hotel. We are sorry you had a disappointing experience with us, and we have addressed these issues with our team. All guest feedback is extremely important to us and we do appreciate your participation. Exceptional guest service is the foundation of our brand promise. Your feedback helps us improve. Thank you once again for your comments.Kind regardsHilton London Paddington

2/10 (非常に不満)

Katsuya

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 3 月に 1 泊滞在
Hilton London Paddingtonからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 6 日)
Thank you for taking a moment to share your experience. We apologize we were not able to provide you with the quality of services you deserve on this occasion. Your feedback on your review and rating is important to us and it is through customer feedback that we can improve guest experience. We sincerely hope to have the opportunity to welcome you back in the near future to Make It Right for you.Kind regardsHilton London Paddington

10/10 (非常に良い)

RIE

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 2 月に 1 泊滞在
Hilton London Paddingtonからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 6 日)
Thank you for sharing your excellent review and for awarding us 5/5. We are very pleased to hear you had a wonderful stay. I have shared your review with the rest of the team members, as they too will be delighted to have received such wonderful evaluation. Thank you once again and we look forward to welcoming you back again in the not too distant future.Kind regardsHilton London Paddington

8/10 (良い)

KYUKOH

2023 年 2 月に 3 泊滞在
Hilton London Paddingtonからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 19 日)
Thank you for taking a moment to share your experience. We are very pleased to hear that overall, you enjoyed your stay with us. Your feedback on the review is important to us, and it is through customer feedback that we can improve guest experience. We sincerely hope to have the opportunity to welcome you back in the near future to Make It Right for you.Kind regardsHilton London Paddington

10/10 (非常に良い)

Tamiko

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Excellent location. No need to pull your heavy trolly from Paddingtong station! Strange noise everytime you flush.
2023 年 2 月に 2 泊滞在
Hilton London Paddingtonからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 24 日)
Thank you from all of us for your excellent review. Glad to hear our superb location worked out well for you. However, we are sorry to hear you experienced noise from the bathroom. We wonder if you had the chance to report this to our Manager on Duty who would have been more than happy to review to have this rectified or offer a room move. Once again, thank you and we look forward to welcoming you back again. Kind Regards,

8/10 (良い)

Sayomi

家族旅行
素敵なお部屋でした。 一つ残念な事はスリッパがなかった事です。
2023 年 2 月に 2 泊滞在
Hilton London Paddingtonからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 24 日)
Thank you from all of us for your excellent review. We are pleased to hear you had a good stay. However, we are sorry to hear slippers we not placed in your room. I have followed up with our housekeeping team to ensure standards are met at all times. Once again, thank you and we look forward to welcoming you back again. Kind Regards,

10/10 (非常に良い)

MASAKO

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
とても便利が良くて、どこに行くのも便利でした。 朝早く着いたのですが、お部屋が空いており、チェックイン前に通して下さり、とても助かりました。次回も利用したいです。
2023 年 2 月に 3 泊滞在
Hilton London Paddingtonからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 8 日)
Thank you for sharing your excellent review and for awarding us 10 points. We are very pleased to hear you had a wonderful stay. I have shared your review with the rest of the team members, as they too will be delighted to have received such wonderful evaluation. Thank you once again and we look forward to welcoming you back again in the not too distant future.Kind regards

8/10 (良い)

Toru

2023 年 2 月に 1 泊滞在
Hilton London Paddingtonからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 7 日)
Dear ToruThank you for taking a moment to share your experience. I am very pleased to hear that overall, you enjoyed your stay with us. Your feedback on the review is important to us, and it is through customer feedback that we can improve guest experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future.Kind regards

10/10 (非常に良い)

Minako

2023 年 1 月に 1 泊滞在
Hilton London Paddingtonからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 1 日)
Thank you for taking a moment to share your experience. I am delighted that you had a great stay and that you found every aspect of the hotel, our service and facilities to be excellent. Such wonderful evaluation is greatly appreciated and I have shared your comments with the rest of the team. Thank you once again and we look forward to welcoming you back again in the not too distant future.Kind regards

2/10 (非常に不満)

HISASHI

気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
初めの部屋460号室のバスタブの不良で、お湯を貯める際、お湯が溢れてかなり広範に床が水浸しになってしまった。 変更してもらった部屋417号室にて同じ条件でお湯を貯めたら、ちゃんとオーバーフローが働き溢れなかった。 ホテル側から未だ補償関連の連絡は来ていないが、この先こじれると不安である。
Hilton London Paddingtonからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 7 日)
Thank you for taking the time to review. We are sorry you were not entirely pleased with your stay and for the issues encountered in your room. We have taken all the points highlighted on-board. We apologise for the inconvenience and disappointment caused on this occasion. We sincerely hope to have the opportunity to welcome you back in the near future to Make It Right for you.Kind regards,

4/10 (不満)

tomohiko

10/10 (非常に良い)

Hiroyuki

出張
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
ロンドン中心部に位置し、さらにパディントン駅に直結しているため、雨が降っていても濡れることなく電車・地下鉄にアクセスができるためとても便利で、再度利用したい。 シャワーの温度が朝の時間はぬるいときがあった。
2022 年 9 月に 4 泊滞在
Dakshaからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 14 日)
Dear Hiroyuki, Thank you for taking the time to share your recent feedback with us. We are delighted you enjoyed all aspect of your stay. We all look forward to welcoming you back again soon.

8/10 (良い)

Shinnosuke

2022 年 7 月に 1 泊滞在
Dakshaからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 6 日)
Dear Shinnosuke, Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We are pleased to hear that overall you had a good stay and the superb location was convenient to you. We look forward to welcoming you back again.

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

出張
ブランド名・コストと豪華感が全く釣り合わない
空港からのエクスプレスでパディントン駅到着後、直結でチェックインできるし、駅利用者の為の食べ物屋も利用でき、更にPCR検査業者も駅構内におり、利便性は最高。しかしいやしくもヒルトンを名乗り、決して安くないホテルでありながら室内冷蔵庫は故障していて使えず、デスクにメモパッド、ボールペンの一本もなく、洗面所にコップもなく、まるで空室のアパートを借りたかの如き印象で、5万円を超えるコストから期待する豪華感、非日常感は全くない。それでも利便性に負けて次も予約を取る気がするが、冷蔵庫の修理位はホテル業を営んでいるんだからキチンとやってもらいたい
2022 年 7 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

Kazuhiro

2022 年 6 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
お勧めできない
4泊で10万円と決して安くない値段でしたが、階段しかない入り口でバギーで入るのを手伝ってくれない、受付の人は機嫌が悪く高圧的、お部屋の清掃をお願いしてもされていない、と残念でした。 朝食も美味しいとは言えません。 友人におすすめすることはないです。
2021 年 8 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2020 年 10 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Kazuhiko

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
コロナ禍ディスカウント希望
コロナ禍なので仕方ないかもしれませんが、全てのサービスは全くありませんでした。 通常の料金でわ無く、割引があったのでは?
2020 年 9 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
パディントン駅直結で、移動に便利。ホテルだけでなく、駅のスーパーマーケットや近くにレストランも多く、とにかく便利。
2020 年 3 月に 2 泊滞在
Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 23 日)
Dear Anonymous, Thank you for your positive feedback and comments. We hope to see you once again at the Hilton London Paddington. Kind regards,

6/10 (普通)

mso415、芦屋市

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度
ティッシュペーパーが殆ど入っていなかった。 デポジットがデビットカードで引き落とされたまま未確定でリストアップされまだ返金されていない。 前回3月6日-13日のデポジット2件と理由がわからない2件の分も未確定のまま処理されずまだ引き落とされたままで返金されていない。 地の利は抜群なのに残念。
2020 年 3 月に 1 泊滞在
Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 23 日)
Dear Mso415, Thank you for taking the time in providing feedback and we are sorry there was an issue with your stay. If you would like to discuss your stay further, please contact our Guest Relations desk Kind regards