会議室

ヒルトン ガーデン イン ロンドン ヒースロー ターミナル 2 アンド 3の口コミ

3.5 out of 5

口コミ

8.8

非常に良い

評価 10 - 3571 件の口コミ中 2146 件が非常に良い" "
評価 8 - 3571 件の口コミ中 920 件が良い" "
評価 6 - 3571 件の口コミ中 290 件が普通" "
評価 4 - 3571 件の口コミ中 112 件が不満" "
評価 2 - 3571 件の口コミ中 103 件が非常に不満" "

9.4/10

清潔度

9.0/10

スタッフとサービス

8.6/10

設備とサービス

9.2/10

施設のコンディションと設備

8.6/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Otani

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
近くて便利でした
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Hilton Garden Inn London Heathrow Terminals 2 &3からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 24 日)
Dear Otani Thank you so much for your exceptional feedback. We are glad we could win your trust and provide you with the best. We hope to enhance this experience even further in the future. We are indeed looking forward to your next visit!Yours sincerely,Bharat B. MadanGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

SACHIKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very good location
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Hilton Garden Inn London Heathrow Terminals 2 &3からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 29 日)
Dear Sachiko Thanks for your lovely review, we truly appreciate your continued support and loyalty. We are so pleased you enjoyed your recent stay and look forward to welcoming you back soon. Kind regards. Yours sincerely,Bharat B. MadanGeneral Manager

6/10 (普通)

Tomoko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Hilton Garden Inn London Heathrow Terminals 2 &3からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 4 日)
Dear Tomoko Thank you so much for your exceptional feedback. We are glad we could win your trust and provide you with the best. We hope to enhance this experience even further in the future. We are indeed looking forward to your next visit!Yours sincerely,Bharat B. MadanGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

CHIAKI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Best for T2 and T3. Convenient, quiet, and friendly staff.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Hilton Garden Inn London Heathrow Terminals 2 &3からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 8 日)
Dear Chiaki, Thank you so much for your exceptional feedback. We are glad we could win your trust and provide you with the best. We hope to enhance this experience even further in the future. We are indeed looking forward to your next visit!Yours sincerely,Bharat B. MadanGeneral Manager

8/10 (良い)

Yutaka

出張
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great hotel. However, restaurants and room service are closed too early. After 22:30, I cannot get any wine, beer, and foods. This is an only disappointing point. But, this hotel is recommendable.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Hilton Garden Inn London Heathrow Terminals 2 &3 からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 29 日)
Dear Yutaka Thank you for recent review. We regret that we did not deliver our usual standard of service. Our team here at Hilton Garden Inn is committed to providing high-quality customer service to all our guests. We hope to see you again soon.We look forward to welcoming you back during your future visits to the UK.Yours sincerely,Bharat B. MadanGeneral Manager

8/10 (良い)

Hiroko

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Convenient for an early flight.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Hilton Garden Inn London Heathrow Terminals 2 &3からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 28 日)
Dear Hiroko Thank you so much for your exceptional feedback. We are glad we could win your trust and provide you with the best. We hope to enhance this experience even further in the future. We are indeed looking forward to your next visit!Yours sincerely,Bharat B. MadanGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Ryoungna

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Thank you,
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Hilton Garden Inn London Heathrow Terminals 2 &3からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 15 日)
Dear Ryoungna Thank you so much for your exceptional feedback. We are glad we could win your trust and provide you with the best. We hope to enhance this experience even further in the future. We are indeed looking forward to your next visit!Yours sincerely,Bharat B. MadanGeneral Manager

8/10 (良い)

HIROYUKI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
便利なロケーション
便利なロケーション。Heathrow T2の到着階(2階)を出て、向かい駐車場を突っ切ってホテルの入り口へ。 Hilton Garden Innのサインボードは柱にあるものの矢印が無いので判りにくい。 レセプションのスタッフはフレンドリー。 朝食にはサラダバーがない。
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Hilton Garden Inn London Heathrow Terminals 2 &3からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
Dear Hiroyuki Thank you for feedback, we are glad you liked overall service of hotel. We would like to apologize on signage/directions to get to hotel. As we get lot of feedback regarding signage, we now started sending across emails with direction along with video link on how to get to hotel.We look forward to welcoming you back during your future visits to the UK.Yours sincerely,Bharat B. MadanGeneral Manager

8/10 (良い)

satoko

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Hilton Garden Inn London Heathrow Terminals 2 &3からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 26 日)
Dear Satoko Thanks for your lovely review, we truly appreciate your continued support and loyalty. We are so pleased you enjoyed your recent stay and look forward to welcoming you back soon. Kind regards. Yours sincerely,Bharat B. MadanGeneral Manager

8/10 (良い)

makoto

2023 年 12 月に 1 泊滞在
Hilton Garden Inn London Heathrow Terminals 2 &3からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 3 日)
Dear Makoto Thank you for recent review. We regret that we did not deliver our usual standard of service. Our team here at Hilton Garden Inn is committed to providing high-quality customer service to all our guests. We hope to see you again soon.We look forward to welcoming you back during your future visits to the UK.Yours sincerely,Bharat B. MadanGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Haruka

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Hilton Garden Inn London Heathrow Terminals 2 &3からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 3 日)
Dear Haruka Thank you so much for your exceptional feedback. We are glad we could win your trust and provide you with the best. We hope to enhance this experience even further in the future. We are indeed looking forward to your next visit!Yours sincerely,Bharat B. MadanGeneral Manager

4/10 (不満)

??

2023 年 10 月に 4 泊滞在
Hilton Garden Inn London Heathrow Terminals 2 &3からの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 22 日)
Dear Guest Thank you for recent review. We regret that we did not deliver our usual standard of service. Our team here at Hilton Garden Inn is committed to providing high-quality customer service to all our guests. We hope to see you again soon.We look forward to welcoming you back during your future visits to the UK.Yours sincerely,Bharat B. MadanGeneral Manager

8/10 (良い)

EISAKU

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Hilton Garden Inn London Heathrow Terminals 2 &3からの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 1 日)
Dear Eisaku Thank you so much for your exceptional feedback. We are glad we could win your trust and provide you with the best. We hope to enhance this experience even further in the future. We are indeed looking forward to your next visit!Yours sincerely,Bharat B. MadanGeneral Manager

8/10 (良い)

Toshiyuki

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
空港内なので便が良い
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Hilton Garden Inn London Heathrow Terminals 2 &3からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 31 日)
Dear Toshiyuki Thank you for recent review. We regret that we did not deliver our usual standard of service. Our team here at Hilton Garden Inn is committed to providing high-quality customer service to all our guests. We hope to see you again soon.We look forward to welcoming you back during your future visits to the UK.Yours sincerely,Bharat B. MadanGeneral Manager

8/10 (良い)

shigeru

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Hilton Garden Inn London Heathrow Terminals 2 &3からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 19 日)
Dear Shigeru Thank you so much for your exceptional feedback. We are glad we could win your trust and provide you with the best. We hope to enhance this experience even further in the future. We are indeed looking forward to your next visit!Yours sincerely,Bharat B. MadanGeneral Manager

6/10 (普通)

Katsumi

出張
気になった点 : 設備とサービス
The biggest advantage is that it's close to the airport, but on top of that, accommodation costs are ridiculously high. This is a hotel where you can only sleep and prioritize convenience.
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Hilton Garden Inn London Heathrow Terminals 2 &3からの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 30 日)
Dear Katsumi Thank you for recent review. We regret that we did not deliver our usual standard of service. Our team here at Hilton Garden Inn is committed to providing high-quality customer service to all our guests. We hope to see you again soon.We look forward to welcoming you back during your future visits to the UK.Yours sincerely,Bharat B. MadanGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Mamiko

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とにかく、便利。ヒースロー空港ターミナル2出発ロビーまで徒歩5分以内。便利。荷物が沢山で心配しましたが、空港からのカートに荷物を積み、チェックインし、エレベーターでカートごと部屋まで持ち込んでしまいました。ホテルの対応はさすがヒルトンでした。近くに似た名前のヒルトンがあるので、タクシーで来られる方は要注意。
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Hilton Garden Inn London Heathrow Terminals 2 &3からの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 30 日)
Dear Mamiko Thank you so much for your exceptional feedback. We are glad we could win your trust and provide you with the best. We hope to enhance this experience even further in the future. We are indeed looking forward to your next visit!Yours sincerely,Bharat B. MadanGeneral Manager

4/10 (不満)

Makoto

2023 年 9 月に 1 泊滞在
Hilton Garden Inn London Heathrow Terminals 2 &3からの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 30 日)
Dear Makoto Thank you for recent review. We regret that we did not deliver our usual standard of service. Our team here at Hilton Garden Inn is committed to providing high-quality customer service to all our guests. We hope to see you again soon.We look forward to welcoming you back during your future visits to the UK.Yours sincerely,Bharat B. MadanGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Mikiko

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very near the Terminal 2 and convenient. Clean and friendly.
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Hilton Garden Inn London Heathrow Terminals 2 &3からの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 30 日)
Dear Mikiko , Thanks for your lovely review, we truly appreciate your continued support and loyalty. We are so pleased you enjoyed your recent stay and look forward to welcoming you back soon. Kind regards. Yours sincerely,Bharat B. MadanGeneral Manager

6/10 (普通)

Masami

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Hilton Garden Inn London Heathrow Terminals 2 &3からの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 30 日)
Dear Masami Thank you for recent review. We regret that we did not deliver our usual standard of service. Our team here at Hilton Garden Inn is committed to providing high-quality customer service to all our guests. We hope to see you again soon.We look forward to welcoming you back during your future visits to the UK.Yours sincerely,Bharat B. MadanGeneral Manager

4/10 (不満)

Keiji、Shinagawa

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Employee hospitality towards customers is extremely low and attitude is bad.
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Hilton Garden Inn London Heathrow Terminals 2 &3からの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 30 日)
Dear Keiji Thank you for recent review. We regret that we did not deliver our usual standard of service. Our team here at Hilton Garden Inn is committed to providing high-quality customer service to all our guests. We hope to see you again soon.We look forward to welcoming you back during your future visits to the UK.Yours sincerely,Bharat B. MadanGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

TAKASHI

2023 年 8 月に 1 泊滞在
Hilton Garden Inn London Heathrow Terminals 2 &3からの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 30 日)
Dear Takashi , Thanks for your lovely review, we truly appreciate your continued support and loyalty. We are so pleased you enjoyed your recent stay and look forward to welcoming you back soon. Kind regards. Yours sincerely,Bharat B. MadanGeneral Manager

2/10 (非常に不満)

Asa

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
予約支払い済みで行ったのに デポジット払わされ 帰るときには何もなく こっちも忘れてたので 帰国してから あちこちに聞きまわる面倒さ。 一見綺麗そうな部屋だったが水道蛇口が白く 手で擦ると取れる。明らかに掃除していない。 これでは素足でシャワー浴びるのも気持ち悪い。 今までで一番高い料金出したのに高級ホテルのサービスもなく愛想良くない。
2023 年 6 月に 1 泊滞在
Hilton Garden Inn London Heathrow Terminals 2 &3からの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 30 日)
Dear Asa We sincerely regret that your experience was less than perfect. We care deeply about our guest and want to provide the most comfortable experience possible. We hope you give us another chance soon, so we can share a more positive experience.We look forward to welcoming you back during your future visits to the UK.Yours sincerely,Bharat B. MadanGeneral Manager

8/10 (良い)

SHIHOKO

2023 年 8 月に 1 泊滞在
Hilton Garden Inn London Heathrow Terminals 2 &3からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 2 日)
Dear Shihoko Thank you for recent review. We regret that we did not deliver our usual standard of service. Our team here at Hilton Garden Inn is committed to providing high-quality customer service to all our guests. We hope to see you again soon.We look forward to welcoming you back during your future visits to the UK.Yours sincerely,Bharat B. MadanGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

shinichi、CHUOKU

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
The power is mot stable . I have to turn it on ever a few hours
2023 年 6 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Satoshi

2023 年 6 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Hirotsugu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 6 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

??

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋に飲料水すらなく アメニティもとぼしく、 次は利用しません
2023 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

MICHIYA

2023 年 4 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Takako

家族旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
水詰まりのある部屋で、部屋中が下水の匂いで辛かったです。水詰まりが流れたら、匂いはだいぶ消えましたが、無臭ではありませんでした。
2023 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

YOSHIDA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 2 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Sayomi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
とても清潔で、安心できました。 帰国前日に宿泊しましたので、帰国日は空港直結のホテルなので、焦る事なくゆっくりできました。
2023 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Munehiko

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ターミナル5以外なら、とても便利です。スタッフの皆さんも優しい。
2023 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

YUMI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフが皆、私の拙い英語を理解してくれて、親切に私の質問に答えてくれた。

4/10 (不満)

Seiichi

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
ターミナル3まではかなりの距離があり、荷物の多い時は移動が結構大変。 シンプルで飾り気のない機能的なホテルだが、コストパフォーマンスが高いとは言えない。
2022 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Haruka

2022 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 9 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

YUMIKO

2022 年 9 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 9 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Yasuhiro

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
空港までの距離が結構ありましたがこれも慣れるとさほど問題ではない。 リフトで上がったり下がったりとあるので下見をしておいた。
2022 年 8 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Waka

2022 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

K

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 7 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Yuko

気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
早朝便の方には大変便利です。設備や部屋を考えるとかなり割高と思いましたが、空港へのアクセス料だと納得させました。チェックイン時間のかなり前に着き荷物を預かってもらおうとすると、もう部屋に入ったいいと言われ助かりました。ホテル内部/部屋は古く、自分の部屋だけでなく周りの部屋だと思いますが蛇口を使うと(聴力テストの時のような)キーンという音がうるさく休めませんでした。時間に余裕のある方は空港の外になってもそちらを選ぶことをお勧めしたいです。
2022 年 6 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

KENICHI

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス
When we checked out, we asked front desk to store luggage until our booking FLT time. But she rejected and we have to store at airport terminal locker by extra payment. It's terribly bad service, no meaning locating near from airport. I have never had such a bad experience. it's horrible hotel service and never stay again in this hotel.
2022 年 6 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Yojiro、Chigasaki City

家族旅行, グループ旅行
イギリス滞在中で1番高いホテルでした。 第3ターミナルを使う為にホテルを予約したが、飛行場から近くとは言え、結構な距離歩く。ヒースロー自体結構広いので仕方ないとは思います。 フロントで渡されるキーカードはエレベーター使う時にタッチしなければ階数のボタンを押せないんです。他の外国のお客様も戸惑ってる方がいました。 あと着いてすぐにお茶を頂こうと思いケトルをに水を入れようと思ったら、前の客の水が残ってました。ヒルトンの名が付くのと高いホテルなので、も少ししっかり掃除してあるかとな思いガッカリです。 シャワー室の扉が無いので、勢いよくシャワー使うとトイレ迄水浸しになる。 総じて、安いホテルの方がまだサービスも良かったりで、高いのは立地と、飛行場の側にあるからなのかな?と思いました。 ただ、早朝や、深夜に飛行場を使うのであれば歩いて移動できるので便利とは思います。そうでなければ、わざわざ高いお金出してここを選ばなくても良いのでは?と個人的な感想です。
2022 年 5 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Koichi

2022 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

John

2022 年 3 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 3 月に 1 泊滞在