Thank you Shigeo, for taking the time to share your experience with us, -! We can't wait to welcome you back for another great time here at Rio Las Vegas soon.
Yuya,Thank you for taking the time to provide your feedback. We hope to see you next time!
8/10 (良い)
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2024 年 3 月 5 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
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2024 年 3 月に 2 泊滞在
Jordan W. Guest Experience Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 9 日)
Thank you for staying at Rio Las Vegas on your recent trip to Las Vegas.
8/10 (良い)
Keisuke
2024 年 1 月 18 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Keisuke
2024 年 1 月に 5 泊滞在
Jordan W. Guest Experience Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 20 日)
Thank you for your rating. We are working to improve our resort to earn your 5-star review for service in all areas. We hope we can welcome you back to Rio Las Vegas on your next trip with our renovations complete for you to enjoy the reimagined Rio.
10/10 (非常に良い)
KOU
出張
2024 年 1 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
KOU
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Jordan W. Guest Experience Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 12 日)
Thank you for taking the time to share your experience with us, KOU! We can't wait to welcome you back for another great time here at Rio Las Vegas soon.
Jordan W. Guest Experience Coordinator からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 15 日)
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at the Rio Hotel. We sincerely apologize for the inconveniences you encountered, including the presence of dust in the room and the issue with the refrigerator. Your comments are important to us, and we regret that our service fell short of your expectations. We have shared your concerns with our housekeeping and maintenance teams to address the issues you mentioned. Rest assured, we will take the necessary steps to prevent such occurrences in the future. It is our goal to provide a comfortable and enjoyable experience for all our guests, and we apologize for any lapse in service you experienced during your stay. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back for a much-improved stay in the future. If you have any further details or if there's anything else we can do to assist you, please don't hesitate to let us know.
こんにちは。最近のご滞在に関してフィードバックをお寄せいただきありがとうございます。 リオ ラスベガスは非常にオープンしており、完全に改装中です。 看板は再塗装され、デジタルボードに変更されています。 私たちはすべての店を満席にするよう取り組んでおり、来月には新しいレストランがオープンします。 またのお越しをお待ちしております。Good afternoon, thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay. Rio Las Vegas is very much open and is being completely renovated. The signs are being repainted and changed to digital boards. We are working to have all the shops filled and we have new restaurants opening next month. We hope to welcome you back soon!
10/10 (非常に良い)
Daiki
出張
2023 年 11 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
85点
Daiki
2023 年 10 月に 7 泊滞在
Jordan W. Guest Experience Coordinator からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 8 日)
Thank you for the great review, Daiki! Come back for another wonderful time soon!
Hello Mei, I would like to thank you for taking the time to express your experience concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issues you may have experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.
2/10 (非常に不満)
KATSUAKI
カップルで旅行, グループ旅行
2023 年 4 月 5 日
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
チェックインに時間がすごくきる。
設置してある自動チェックイン機がまったく使えない。
KATSUAKI
2023 年 4 月に 1 泊滞在
ALMからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 5 日)
Hello Katsuaki, I would like to thank you for taking the time to express your experience concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issues you may have experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
出張
2023 年 1 月 9 日
気になった点 : 清潔度
宿泊されたお客様
2023 年 1 月に 3 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
出張
2023 年 1 月 8 日
Waited 2hour to check in
Waited 2hour to check in
It was terrible
宿泊されたお客様
2023 年 1 月に 3 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Janie
2023 年 1 月 5 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
non of the express check-in machines work and counter took 120 minutes, and manager can’t do anything, worst of worst
An old broken down place. Not the Vegas that everyone expects.
Taichiro
2022 年 7 月に 9 泊滞在
8/10 (良い)
Nozaka
2022 年 5 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nozaka
2022 年 5 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Miyabi
2022 年 3 月 29 日
Miyabi
2022 年 3 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
toshinori
2022 年 3 月 18 日
良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
まぁまぁかな
まぁまぁ良かったです。
toshinori
2022 年 1 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Yu
グループ旅行
2021 年 12 月 18 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
歯ブラシだけは欲しかったです
Yu
2021 年 12 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
TATSUYA
2021 年 11 月 11 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度
TATSUYA
2021 年 11 月に 8 泊滞在
8/10 (良い)
Hiroki
グループ旅行
2021 年 10 月 17 日
良かった点 : スタッフとサービス
ホテルは綺麗で部屋の窓からの景色も良かった、お風呂に不満がありアメニティにも不満がありました
Hiroki
2021 年 10 月に 3 泊滞在
6/10 (普通)
SHIGETOSHI
2021 年 8 月 28 日
良かった点 : 清潔度
SHIGETOSHI
2021 年 8 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
SAYAKA
2021 年 8 月 12 日
SAYAKA
2021 年 8 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
Takanobu
家族旅行
2021 年 7 月 22 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Takanobu
2021 年 7 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Cole
カップルで旅行, グループ旅行
2024 年 5 月 26 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Rooms were not clean, hotel smelled horribly. Some staff members were very rude.
Cole
2024 年 5 月に 6 泊滞在
10/10 (非常に良い)
LaShonn
家族旅行
2024 年 5 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Nice off strip property
LaShonn
2024 年 5 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Michael R
カップルで旅行
2024 年 5 月 26 日
Loved my stay looking forward to another trip to rio thanks
Michael R
2024 年 5 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
Richard
2024 年 5 月 26 日
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
The shower knob in my room was stuck. It took a few hours for someone to come & fix it
Richard
2024 年 5 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Jacqueline
家族旅行
2024 年 5 月 26 日
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
The hotel is under construction and the wait for elevator is crazy and housekeeping only came once in the 4 days i was there waited 4 hours for them to bring us new towels and toilet paper
Jacqueline
2024 年 5 月に 3 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Ryan
出張, 家族旅行
2024 年 5 月 26 日
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
room was dirty, food residue still on the table, stains on the walls, you couldn't even sit on the sofa it was so gross, wore my flip flops in the shower
Ryan
2024 年 5 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Jeff
カップルで旅行
2024 年 5 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
The property is undergoing extensive renovations and so some optios were limited.
Overall, it was a nice experience. I would stay here again
Jeff
2024 年 5 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Worawut
グループ旅行
2024 年 5 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice hotel to stay out of strip
Worawut
2024 年 5 月に 5 泊滞在
6/10 (普通)
Catherine
グループ旅行
2024 年 5 月 26 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
The older rooms definitely need more upkeep/cleaning. The renovated rooms were clean and new, but there were a few things that can be fixed.
Catherine
2024 年 5 月に 4 泊滞在
Diana Thomasからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 26 日)
Thank you, Catherine, for your rating. We are working to improve our resort to earn your 5-star review for service in all areas. We hope we can welcome you back to Rio Las Vegas on your next trip with our renovations complete for you to enjoy the reimagined Rio.
10/10 (非常に良い)
Juan
2024 年 5 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
👍
Juan
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Diana Thomasからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 26 日)
Thank you, Julian, for staying at Rio Las Vegas on your recent trip to Las Vegas.
10/10 (非常に良い)
Yimi
カップルで旅行
2024 年 5 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It was good and clean. The staff was nice and helped a lotm
Yimi
2024 年 5 月に 4 泊滞在
Diana Thomasからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 26 日)
Thank you, Yimi, for the great survey! Come back for another wonderful time soon!
6/10 (普通)
Marc
家族旅行, グループ旅行
2024 年 5 月 26 日
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
We just used the room to change for our renewal ceremony.
Marc
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Diana Thomasからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 26 日)
Thank you, Marc, for the survey. Come back for another wonderful time soon!
10/10 (非常に良い)
Sherrie
2024 年 5 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
What is a very nice place to stay
Sherrie
2024 年 5 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Gerardo
2024 年 5 月 25 日
良かった点 : 施設のコンディションと設備
Room have amazing views and good room size.
Gerardo
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Diana Thomasからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 26 日)
Thank you, Gerardo, for the great survey! Come back for another wonderful time soon!
10/10 (非常に良い)
Ivonne
カップルで旅行
2024 年 5 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The way the room was it was really nice..
Ivonne
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Diana Thomasからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 26 日)
Thank you, Ivonne, for the great survey! Come back for another wonderful time soon!
6/10 (普通)
Jomo
2024 年 5 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Jomo
2024 年 5 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Guadalupe
2024 年 5 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Guadalupe
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Diana Thomasからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 26 日)
Thank you, Guadalupe, for staying at Rio Las Vegas on your recent trip to Las Vegas.
6/10 (普通)
juan pablo
出張, カップルで旅行
2024 年 5 月 25 日
気になった点 : 清潔度
Better smell
juan pablo
2024 年 4 月に 7 泊滞在
Diana Thomasからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 25 日)
Thank you, Juan Pablo, for your rating. We are working to improve our resort to earn your 5-star review for service in all areas. We hope we can welcome you back to Rio Las Vegas on your next trip with our renovations complete for you to enjoy the reimagined Rio.
10/10 (非常に良い)
Yasheetta
2024 年 5 月 25 日
It was great
Yasheetta
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Diana Thomasからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 25 日)
Thank you, Yasheetta, for taking the time to share your kind words. We truly appreciate you sharing your experience at Rio Las Vegas.