施設の敷地

リオ・ホテル&カジノの口コミ

3.5 out of 5
リオ・ホテル&カジノ
3700 W Flamingo Rd, Las Vegas, NV

口コミ

6.6
評価 10 - 17643 件の口コミ中 5256 件が非常に良い" "
評価 8 - 17643 件の口コミ中 3659 件が良い" "
評価 6 - 17643 件の口コミ中 2855 件が普通" "
評価 4 - 17643 件の口コミ中 2489 件が不満" "
評価 2 - 17643 件の口コミ中 3384 件が非常に不満" "

7.0/10

清潔度

7.0/10

スタッフとサービス

6.4/10

設備とサービス

6.4/10

施設のコンディションと設備

6.8/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

Shigeo

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
とても部屋が綺麗で過ごしやすいホテルでした。
2024 年 4 月に 6 泊滞在
Diana Thomasからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Thank you Shigeo, for taking the time to share your experience with us, -! We can't wait to welcome you back for another great time here at Rio Las Vegas soon.

8/10 (良い)

kohji

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
お部屋は廊下とともにリニューアルされて全て新しく清潔だった、バスタブを期待してたのに、最新のシャワールームになっていたのがちょっと残念、まあ最新なのでヨシです
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Diana Thomasからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 10 日)
コウジさん、ご経験を共有していただきありがとうございます。リノベーションしたお部屋と廊下は新しくて綺麗だったと伺い、大変嬉しく思います。バスタブではなくシャワールームについてご不快な思いをさせていただいたことは承知しておりますが、ご満足いただけたようで大変嬉しく思います。施設やサービスの改善を続ける上で、お客様からのフィードバックは貴重です。さらにご意見やご不明な点がございましたら、お気軽にお問い合わせください。日頃のご愛顧に感謝申し上げますとともに、またのご来館を心よりお待ちしております。

6/10 (普通)

Yuya

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Leandra Jからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 29 日)
Yuya,Thank you for taking the time to provide your feedback. We hope to see you next time!

8/10 (良い)

??

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Jordan W. Guest Experience Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 9 日)
Thank you for staying at Rio Las Vegas on your recent trip to Las Vegas.

8/10 (良い)

Keisuke

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
2024 年 1 月に 5 泊滞在
Jordan W. Guest Experience Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 20 日)
Thank you for your rating. We are working to improve our resort to earn your 5-star review for service in all areas. We hope we can welcome you back to Rio Las Vegas on your next trip with our renovations complete for you to enjoy the reimagined Rio.

10/10 (非常に良い)

KOU

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Jordan W. Guest Experience Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 12 日)
Thank you for taking the time to share your experience with us, KOU! We can't wait to welcome you back for another great time here at Rio Las Vegas soon.

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
清掃状況が悪い
部屋にはホコリが多く、冷蔵庫が壊れてました。修理に来た人は不愛想で、お詫びの一言もありませんでした。
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Jordan W. Guest Experience Coordinator からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 15 日)
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at the Rio Hotel. We sincerely apologize for the inconveniences you encountered, including the presence of dust in the room and the issue with the refrigerator. Your comments are important to us, and we regret that our service fell short of your expectations. We have shared your concerns with our housekeeping and maintenance teams to address the issues you mentioned. Rest assured, we will take the necessary steps to prevent such occurrences in the future. It is our goal to provide a comfortable and enjoyable experience for all our guests, and we apologize for any lapse in service you experienced during your stay. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back for a much-improved stay in the future. If you have any further details or if there's anything else we can do to assist you, please don't hesitate to let us know.

4/10 (不満)

MASAMI

出張
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
こちらは数回宿泊しておりますが、 今回行ってびっくり! 改装中なのか?閉館しているのか? 入口のナオンも着いていなかったし 看板は壊れておりました 館内も暗く、お店もクローズしており 人もまばらで宿泊客も少なかったです ただ、 古いホテルで、昔ながらの雰囲気と 部屋は広く快適でした! 順次改装しているみたいですので、 早く復活してほしいですが、閉館なのかな?
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Jasmine B. Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 6 日)
こんにちは。最近のご滞在に関してフィードバックをお寄せいただきありがとうございます。 リオ ラスベガスは非常にオープンしており、完全に改装中です。 看板は再塗装され、デジタルボードに変更されています。 私たちはすべての店を満席にするよう取り組んでおり、来月には新しいレストランがオープンします。 またのお越しをお待ちしております。Good afternoon, thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay. Rio Las Vegas is very much open and is being completely renovated. The signs are being repainted and changed to digital boards. We are working to have all the shops filled and we have new restaurants opening next month. We hope to welcome you back soon!

10/10 (非常に良い)

Daiki

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
85点
2023 年 10 月に 7 泊滞在
Jordan W. Guest Experience Coordinator からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 8 日)
Thank you for the great review, Daiki! Come back for another wonderful time soon!

8/10 (良い)

DAIKI、Kobe city

出張
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
もう5回目の宿泊でレンタカーあるなら一番良いです。 今回は、工事で2日ほど朝からうるさく、残り3日はWi-Fiが使え無くて困りました。
2023 年 10 月に 7 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Masanori

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
シャワーでバスタブに溜まったお湯が流れないで溜まり続けた。フロントに電話するも、直ぐに修理して貰えないと言う回答で、シャワーを浴びたいの何とか急いで欲しいと伝えたものの、電話が切られた。最終的にフロントまで行って、直ぐに修理できないなら、部屋を変えられないからと要望するも、それも対応出来ないとな回答。それなら宿泊をキャンセルすると言ったら、漸く対応してくれた。そこまでしないと修理してくれないとは残念。ストリップまで無料シャトルサービスが以前あったのも無くなっていて、ストリップまで行くのも不便だった。
2023 年 10 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Yuki

2023 年 9 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

mei

2023 年 6 月に 1 泊滞在
ALMからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 4 日)
Hello Mei, I would like to thank you for taking the time to express your experience concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issues you may have experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

2/10 (非常に不満)

KATSUAKI

カップルで旅行, グループ旅行
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
チェックインに時間がすごくきる。 設置してある自動チェックイン機がまったく使えない。
2023 年 4 月に 1 泊滞在
ALMからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 5 日)
Hello Katsuaki, I would like to thank you for taking the time to express your experience concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issues you may have experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 清潔度
2023 年 1 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

出張
Waited 2hour to check in
Waited 2hour to check in It was terrible
2023 年 1 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Janie

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
non of the express check-in machines work and counter took 120 minutes, and manager can’t do anything, worst of worst
2023 年 1 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Yoshiteru

気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
至る所の破損 アメニティが少ない

10/10 (非常に良い)

Shin

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
安い値段に比べて部屋は広くて綺麗で、高騰しがちなラスベガスにあって昔の値段の感覚で泊まれる数少ないホテルだと思いました。 ただストリップまで歩くと20分くらい掛かるため、朝夕の涼しい時間帯以外はホテル前から出る有料バスかLyft、Uberを使う必要があります。
2022 年 10 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

RYOKO

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
以前のようなシャトルバスがあれば良かったです。とにかくストリップまでの移動が大変。有名なブッフェもやってませんでした。滞在予定の方はいつ再開するのかチェックするのをお勧めします。
2022 年 9 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Tetsuya

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
チェックインに時間がかかる。プールがやってなかった。
2022 年 8 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Taichiro

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
An old broken down place. Not the Vegas that everyone expects.
2022 年 7 月に 9 泊滞在

8/10 (良い)

Nozaka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 5 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Miyabi

2022 年 3 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

toshinori

良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
まぁまぁかな
まぁまぁ良かったです。
2022 年 1 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Yu

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
歯ブラシだけは欲しかったです
2021 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

TATSUYA

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度
2021 年 11 月に 8 泊滞在

8/10 (良い)

Hiroki

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
ホテルは綺麗で部屋の窓からの景色も良かった、お風呂に不満がありアメニティにも不満がありました
2021 年 10 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

SHIGETOSHI

良かった点 : 清潔度
2021 年 8 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

SAYAKA

2021 年 8 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Takanobu

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 7 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Cole

カップルで旅行, グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Rooms were not clean, hotel smelled horribly. Some staff members were very rude.
2024 年 5 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

LaShonn

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Nice off strip property
2024 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Michael R

カップルで旅行
Loved my stay looking forward to another trip to rio thanks
2024 年 5 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Richard

良かった点 : 清潔度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
The shower knob in my room was stuck. It took a few hours for someone to come & fix it
2024 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Jacqueline

家族旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
The hotel is under construction and the wait for elevator is crazy and housekeeping only came once in the 4 days i was there waited 4 hours for them to bring us new towels and toilet paper
2024 年 5 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Ryan

出張, 家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
room was dirty, food residue still on the table, stains on the walls, you couldn't even sit on the sofa it was so gross, wore my flip flops in the shower
2024 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Jeff

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
The property is undergoing extensive renovations and so some optios were limited. Overall, it was a nice experience. I would stay here again
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Worawut

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice hotel to stay out of strip
2024 年 5 月に 5 泊滞在

6/10 (普通)

Catherine

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
The older rooms definitely need more upkeep/cleaning. The renovated rooms were clean and new, but there were a few things that can be fixed.
2024 年 5 月に 4 泊滞在
Diana Thomasからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 26 日)
Thank you, Catherine, for your rating. We are working to improve our resort to earn your 5-star review for service in all areas. We hope we can welcome you back to Rio Las Vegas on your next trip with our renovations complete for you to enjoy the reimagined Rio.

10/10 (非常に良い)

Juan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
👍
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Diana Thomasからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 26 日)
Thank you, Julian, for staying at Rio Las Vegas on your recent trip to Las Vegas.

10/10 (非常に良い)

Yimi

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It was good and clean. The staff was nice and helped a lotm
2024 年 5 月に 4 泊滞在
Diana Thomasからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 26 日)
Thank you, Yimi, for the great survey! Come back for another wonderful time soon!

6/10 (普通)

Marc

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
We just used the room to change for our renewal ceremony.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Diana Thomasからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 26 日)
Thank you, Marc, for the survey. Come back for another wonderful time soon!

10/10 (非常に良い)

Sherrie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
What is a very nice place to stay
2024 年 5 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Gerardo

良かった点 : 施設のコンディションと設備
Room have amazing views and good room size.
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Diana Thomasからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 26 日)
Thank you, Gerardo, for the great survey! Come back for another wonderful time soon!

10/10 (非常に良い)

Ivonne

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The way the room was it was really nice..
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Diana Thomasからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 26 日)
Thank you, Ivonne, for the great survey! Come back for another wonderful time soon!

6/10 (普通)

Jomo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 5 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Guadalupe

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Diana Thomasからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 26 日)
Thank you, Guadalupe, for staying at Rio Las Vegas on your recent trip to Las Vegas.

6/10 (普通)

juan pablo

出張, カップルで旅行
気になった点 : 清潔度
Better smell
2024 年 4 月に 7 泊滞在
Diana Thomasからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 25 日)
Thank you, Juan Pablo, for your rating. We are working to improve our resort to earn your 5-star review for service in all areas. We hope we can welcome you back to Rio Las Vegas on your next trip with our renovations complete for you to enjoy the reimagined Rio.

10/10 (非常に良い)

Yasheetta

It was great
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Diana Thomasからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 25 日)
Thank you, Yasheetta, for taking the time to share your kind words. We truly appreciate you sharing your experience at Rio Las Vegas.