屋外プール、プール パラソル、サンラウンジャー

アナンタラ ボプット コ サムイ リゾートの口コミ

5 out of 5
アナンタラ ボプット コ サムイ リゾート
99/9 Moo 1 Bophut Bay, Koh Samui, Surat Thani

口コミ

9.0

とても素晴らしい

評価 10 - 310 件の口コミ中 189 件が非常に良い" "
評価 8 - 310 件の口コミ中 75 件が良い" "
評価 6 - 310 件の口コミ中 34 件が普通" "
評価 4 - 310 件の口コミ中 9 件が不満" "
評価 2 - 310 件の口コミ中 3 件が非常に不満" "

9.0/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

9.0/10

設備とサービス

8.8/10

施設のコンディションと設備

8.4/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 8 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
とても落ち着いた雰囲気でゆっくり過ごすことができました。 朝食もジャムの種類が豊富でとても美味しかった。 エッグステーションで作ってもらったオムレツも美味しかったです。 また是非行きたいです。
2019 年 7 月に 2 泊滞在
Juliane Pからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 21 日)
Dear valued guest, thank you very much for taking the time to share the experiences and comments of your stay at the Anantara Bophut Koh Samui Resort on Expedia. Lovely to hear, you especially enjoyed the breakfast with its many choices and the calm and peaceful atmosphere in the resort. We most certainly look forward to welcoming you back during your next trip to Koh Samui for another wonderful time. Samui Greetings, Juliane Päch, Resort Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nothing to say except amazing.
2019 年 4 月に 3 泊滞在
Juliane Pからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 11 日)
Dear valued guest, thank you very much for sharing your experiences of your stay at the Anantara Bophut Koh Samui Resort on Expedia. We appreciate your comment and are delighted that you enjoyed the resort and had an amazing time. We all look forward to welcoming you back for another wonderful stay. Samui Greetings, Juliane Päch, Resort Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても清潔で、サービスも最高でした。
2019 年 4 月に 1 泊滞在
Juliane Pからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 11 日)
Dear valued guest, thank you very much for sharing your memories of your recent stay at the Anantara Bophut Koh Samui Resort on Expedia. We appreciate your compliments of our team members and comment, that you found the resort very clean. We all look forward to welcoming you back for another wonderful stay. Samui Greetings, Juliane Päch, Resort Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2回目の滞在でしたが、満足度200%
2019 年 2 月に 3 泊滞在
Juliane Pからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 14 日)
Dear valued guest, thank you for taking the time to share your feedback on your recent return stay to the Anantara Bophut Koh Samui Resort on Expedia. It is a great delight to see, that you had yet another most excellent stay and left with such fond memories. Thank you for your feedback and we all look forward to welcoming you back for another mesmerizing holiday. Samui Greetings, Juliane Päch, Resort Manager

10/10 (非常に良い)

K、japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
海に直結、緑豊富な施設。とてもおしゃれで綺麗に整備されていて、スタッフはとてもホスピタリティ溢れてて、最高の場所。
2019 年 1 月に 1 泊滞在
Juliane Pからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 2 日)
Dear K, thank you very much for your excellent score and inspiring feedback on your recent stay at the Anantara Bophut Koh Samui Resort! We appreciate you taking the time to share your comments on Expedia on a memorable time and are excited, to welcome you back again in the not so distant future. Samui Greetings, Juliane Päch, Resort Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
2018 年 12 月に 4 泊滞在
Juliane Pからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 10 日)
Dear valued guest, thank you for your review on Expedia and I am sorry to learn, that you did not enjoy your stay here at the Anantara Bophut Koh Samui Resort. As you did not provide any furthder details, I would appreciate if you could take the time to contact me and share your feedback. In case we failed to meet our guests’ expectations, we would like to know and determine how we can improve in order to avoid similar occurrences in the future. Best regards, Juliane Pach, Resort Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
日本語を話せるスタッフはいませんでしたが、非常に対応よく全く問題無く過ごせました。ベルボーイからホテル従業員全員の対応は過去いろいろな各国へ旅行へ行っていますが、ほぼベストなホテルだったと思います。ボディトークで話してみましたが、ホテル従業員のみなさんで理解するよう対応ことには、びっくりでした。安心して泊まれるホテルですね。
2018 年 12 月に 2 泊滞在
Juliane Pからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 27 日)
Dear valued guest, thank you for taking the time to write about your wonderful experiences at the Anantara Bophut Koh Samui Resort and sharing them on Expedia. Despite the lack of Japanese speaking team members, I am delighted to discover that the communication did work and you were able to enjoy your stay to the fullest. We look forward to welcoming you back for another mesmerizing stay. Samui Greetings, Juliane Päch, Resort Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最高のホテルです!スタッフの方々、ホテルのロケーション、全てが素晴らしいと思います。タイの文化を取り入れた大自然の中に佇むホテルにも圧巻。朝食ブッフェも最高です。 今回ウェディングで利用しましたが、最高の旅になりました!ありがとうございました! また必ずリピートします。
2018 年 11 月に 4 泊滞在
Juliane Pからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 11 日)
Dear valued guest, thank you very much for this stunning review on your stay at the Anantara Bophut Koh Samui Resort and for taking the time to share this on Expedia! Always a great delight when our guests had such a splendid time. We all look forward welcoming you back for another most memorable stay. Samui Greetings, Juliane Päch, Resort Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 客室の快適度
部屋はレストランから遠い部屋にしてもらって。
G.Wに結婚25周年に3泊しました。 到着日にはお祝いのベットメーキングやチョコレートケーキを用意していただき大変感激しました。 スタッフも感じよく、ホテルの居心地もよかったです。 朝食も種類も多く、美味しかった。 滞在客は欧米人が多く、プールサイドも落ち着き、静かに過ごすのには快適です。 ただ、大陸の方が一家族いるだけで、それを打ち破られますが・・・。 それはホテルのせいではないので仕方ない・・・。 スパも素晴らしかったです。 スパ専用の建物が立っていて、雰囲気抜群、非日常が味わえます。 しかし、滞在の部屋が良くなかった。 朝食のレストランの真横。 毎朝5時半になると、朝食の準備でガチャガチャとした食器の音や、スタッフのおしゃべりの声で起こされます。 部屋を変えてもらうのも面倒なので我慢しましたが、レストランから離れた部屋にしてもらうのをお勧めします。
Lutz Muellerからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 24 日)
Dear valued guest, Thank you for your positive review of your recent stay. Your compliments are much appreciated. We continuously strive for the best possible guest experience so your comments have been well noted and we'll address them to our best ability. We hope to see you back at our resort for an even better stay. Please let us know if we can be of any assistance With kind regards,

8/10 (良い)

うめちゃん、バンコク

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ゆっくり過ごす為のホテル
アナンタラホテルは、お気にいりのホテルでサムイ島だけではなく、他のリゾート地でも利用しています。 南国に滞在している気分を盛り上げてくれる庭の造り、植物、カラフルな象のオブジェ 蝉の鳴き声や鳥の鳴き声がうるさすぎる難点もありますが、深い森の中にいるような気分になります。
2018 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Katie、Tachikawa

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
上質な時間を過ごせるホテル
荷物預かりから始まり、ホテル内(スパやジムなど)から客室案内までスムーズな進行だった。 客室も洗練されていて、雰囲気がとてもよかった。ホテルやプール利用者のみならず、ボプットビーチエリアも落ち着いていて安心して過ごすことができた。 非常にコストパフォーマンスが良かった。
2017 年 11 月に 2 泊滞在
Andrea Orru’ Resort Managerからの返信 (投稿日 : 2017 年 11 月 20 日)
親愛なるケイティさん、 私たちと一緒にご滞在いただきありがとうございました。ソーシャルメディアであなたの積極的な経験を共有していただきありがとう 私たちはあなたが私たちのリゾート、私たちのチームメンバーと私たちのビーチが提供するサービスを楽しんだことがとてもうれしいです。 私たちのハウスキーピングチームがあなたの部屋の清掃に遅れていて、フィードバックが取られ、すでにチームと共有されていれば、残念です。 私たちの場所は本当に便利であり、あなたがそれを見つけてうれしいです。 チームと私はあなたを見返すことを楽しみにしています。 宜しくお願いします、 アンドレア・オーラ リゾートマネージャー

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Disappointed
The room was very small very old and stained sheets pillow cases and covers, the complementary fruits very poor and refilled only twice in 8 nights stay, the breakfast was ok not the best I had variety and taste, I understand it's kind of a boutique hotel but definitely not five stars and the worst thing ever was the bathroom door it's either close the shower room or the toilet, only good thing is how close it's to the fishermen village
2017 年 7 月に 8 泊滞在
Andrea Orru’ Resort Managerからの返信 (投稿日 : 2017 年 7 月 31 日)
Dear Expedia user, Thank you for staying with us and for sharing your feedback. I deeply apologize for the shortfalls experienced during your stay, which does not reflect our usually high standards or service. Your feedback and comments are taken very seriously and already shared with related department heads. Further improvement will take place and training provide to those who are in needs. I do understand your disappointment but do hope to see you back and have a second chance to show you that can do better. Best Regards,

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
立地は最高
フィッシャーマンズワーフに徒歩で行けるので、とても便利。午前の到着にもかかわらず、すぐにチェックイン出来て、帰りは夜のフライトだったのでレイトチェックアウトをお願いすると、2時まで無料で使用させていただき、夕方に別室を用意してもらえ、シャワーや着替えをする事が出来てとても助かりました。ただプールサイドでのタオルや飲み物のオーダー等、ほぼセルフなのは残念でした。朝食のブッフェは種類が豊富で美味しかったです。
From Anantara Bophut Koh Samui Resortからの返信 (投稿日 : 2017 年 7 月 8 日)
親愛なるお客様、 私たちと一緒にご滞在いただきありがとうございました。 私たちはあなたの居場所を楽しんでサービスを提供してくれてうれしいです。 すぐにお会いできるのを楽しみにしています。 宜しくお願いします、 アンドレア・オルル(Andrea Orru) リゾートマネージャー

6/10 (普通)

パンダ、JAPAN

良かった点 : スタッフとサービス
ホテル到着はチェックインが出来る時間に到着したほうがいいです。
空港に早朝到着したので、そのままホテルに直行しましたが、14時までチェックイン出来なかったので、疲れた身体を休めることが出来なかった。短期間の休暇だったので6時間のロスは痛かった。今まで、様々な国の他のホテルでは空室があれば部屋に入れていたので、同じように考えていた当方が甘かった。 プライベートプールのついた部屋は素晴らしい。キッチンがないのが残念。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
アクセス良く高級感あるホテル
フィッシャーマンズビレッジに近く、買い物、食事には非常に便利です。 入り口やロビー、プール等々、高級感があってとても良かったです。
Lutzからの返信 (投稿日 : 2016 年 8 月 30 日)
Dear Traveler, Thank you for sharing your positive experience on the social media. We are glad that you liked our resort and the infinity pool overlooking the ocean. Our location is indeed very convenient, being just a short walk to Fisherman’s Village and The Warf, with many options for dining and shopping for our guests to discover. We all look forward to see you again and discover further our offerings. Sunny regards from Bophut on Koh Samui island! Lutz Mueller General Manager

10/10 (非常に良い)

ワイさん、愛媛

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
すばらしい思い出が作れるホテル。ホテルスタッフにも会いたくなるホテル。
本当に心地よい時間が流れて最高でした。帰り便の予約がなかったら延泊してたでしょう。「これぞリゾート」と言える南国の写真集に出てくるようなロケーションで記念写真が撮れます。 3泊したうち、2回野生のリスを見ることが出来ました。ラッキーです。 日本語は通じません。でも、会話は簡単な英語で十分です。必要最小限の会話を準備をしておけば誰でも大丈夫です。 (WIFIは、現地でも絶対に使えるようにして下さい) ホテルのサービス・スタッフとも、すべて良かったです。 今からすぐにでもホテルに帰りたい気分です。 コンビニもすぐ近くにあるよ。
Lutz Muellerからの返信 (投稿日 : 2015 年 10 月 23 日)
Dear Expedia member, We are glad that we gave you great memories, enjoying our infinity pool overlooking the ocean, sunbathing on the beach and the proximity to Fisherman’s Village offering a good variety of dining and outing. Lastly, we are truly looking forward to welcoming you back in the near future. Regards from our little Paradise, Koh Samui! Lutz Mueller General Manager lmueller@anantara

10/10 (非常に良い)

Hideki、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ホスピタリティに優れジャングルのような緑の多いホテル
6泊しました。ジャングルの中のように緑の多いホテルです。SPAは独立した施設となっており、初めての利用でしたのでとてもビックリしました。また、フィッシャーマンズビレッジ至近で、食事や買物の便も良く滞在中飽きずに過ごせました。ボプットビーチは、濁っているので快適に泳ぐような海ではなかったですが、非常に落ち着いたビーチで私どものような年寄りにはとても良かったです。

8/10 (良い)

マリー、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
綺麗で便利なリゾート
ファミリーマートが近く、フィッシャーマンズビレッジ(レストランやマッサージ屋が沢山ある)も徒歩圏内なので立地が良い。 客室も綺麗で清潔感があり、アナンタラスパは街中の安いマッサージ屋以上に非常に心地良かった。
Dear Naomi Greetings from Anantara Bophut Resort & Spa We would like to thank you very much for having taken the time to post your review here. it is always nice to know that our guest have enjoyed their stay with us. I am very glad to know that you have enjoyed our Award Wining Spa experience. We do ageree with you that a visit to our spa is an amazing experience and cannot be compared to the local massage salons nearby. We hope to have the pleasure to serve you once again With kind regards Christian Gerart General Manager

10/10 (非常に良い)

cion

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
とても素敵なホテルです。
サムイ島に一週間滞在で前半四泊チャウエン、後半の二泊三日ボプットのアナンタラに滞在しましたが、ホテルに着いて直ぐに半分づつ予約を入れても良かったと思いました。ホテルの入り口の蓮の花が咲く橋のような道路から、車寄せ フロント フロント正面の部屋でのウエルカムドリンクを頂きながらのチッエクインと到着からアナンタラマジックに!部屋の設備も良くアメニティーもフルセット、外に出れば手入れの行き届いた庭から、可愛い猿のオブジェがあるプール その向こうのビーチと素晴しいロケーションが待ち舞えています。スタッフ方々のホスピタリティ溢れるサービスとゆっくり流れる時間にまた伺いたいと思うホテルになりました。ただレストランのパスタにアルデンテを期待してはいけません(笑)
Dear reon Greetings from Anantara Bophut Resort & Spa Thank you very much for haven taken the time and share your experiences with us and all other readers on this platform. We are delighted to know that you have enjoyed the second part of your vacation here in Samui in our resort. Indeed it is a much more tranquil and relaxed atmosphere as most hotels and resorts in Chaweng, still only a 15 minute cab ride if one decides to go to explore the nightlife . I am very happy to read that you liked our landscape and the small little details you discovered during your stay. We are looking forward to be again the hotel of your choice during your next visit to Koh Samui With kind regards Christian Gerart General Manager

6/10 (普通)

もり、東京

良かった点 : 清潔度
こんなものかなぁ
GW中に4泊した。 サムイ島でのホテル選びはかなり迷って決めただけに、アナンタラボプットは少し残念だった。 エントランスは雰囲気もあり、タイらしさもあって期待は高まった。私達は朝の9時過ぎにホテルに着いたが部屋に案内をしてもらえた。部屋で荷物出しをし、セキュリティボックスが使用出来なくなっていたため、直してもらうのにホテルの設備スタッフが2時間近くかかっていたが直らず、私達はそれに付き合わされた。結局セキュリティボックスごと交換になったのだが、早めに判断してほしかった。 部屋の広さは事前に分かっていた事だったが、バルコニーは狭かった。 プールは画像で見た通りで、併設されたFULLMOONというレストランは味も良く、景色も良かった。 色々と曜日でイベントを考えており、ゲストを楽しませてくれていると感じた。スタッフも感じも良く、レストランのスタッフや、バーのスタッフもあじはどうですか?と気遣ってくれた。 シャワーもタイのホテルに多い流れの悪さも感じず、ストレスも無かった。チェックアウトの際フロントの女性にホテルに預けていたゴルフバッグを持ってくるようお願いしたが、彼女は面倒くさそうにし、他のスタッフにお願いしたかったようだが、早朝のため人がおらず、結果彼女がもってきてくれたが、だいぶ待たされた。帰国後チェックアウトの際の明細書控えを見たところ、私達ではない控えが入っていた。 日本人はほとんど会わず、北ヨーロッパ系、中国人が多かった。

10/10 (非常に良い)

sat、JPN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
変わりゆくボープットビーチで、静かに過ごすラグジュアリーホテル
ボープットビーチに滞在するときのお気に入りのホテルで、いつも3-4伯します。この4.5星に相応しい設備とサービスのホテルは、目の前にビーチとレストラン、バーが並ぶフィッシャーマンズビレッジまで抜群にアクセスがよいです。2年前に滞在したときから、建物の内装、プールが改装されており、ロビーは以前と正反対の明るい色調、各部屋はエアコン、バスルーム等の設備が最新のものに換装されて快適性が改善されています。その一方、インテリアから落ち着いたアジアンリゾートの雰囲気が薄れてしまったのが個人的に残念ですが、野鳥がさえずり、リスが住む中庭は昔から変わりません。このホテルでバリューがある部屋は、2F,3Fの標準的なスーペリアですね。すべての部屋が中庭に張り出したソファー付きのバルコニーがあり、野鳥のさえずりを聞きながら一日中静かに過ごせます。スタッフのサービスもグレードに相応しいものと思います。改装とともにスタッフも総入れ替えになったようで、話をした4名のスタッフはすべて改装後に勤務スタートした若手の人たちでした。アシスタントマネージャーも20代と思われるタイ人女性で、チェックイン後に部屋のアップグレードを勧められるなど、なかなか商売上手です。(いくつか部屋を見せてもらって、こっちも負けずに追加料金を値切る交渉までしましたが妥協に至らず、笑顔で交渉決裂したのですが、部屋に戻ったら、お詫びのシャンパンが差し入れられていました。)部屋に縫い針が落ちていたり、誤った朝食料金がチャージされたりありましたが、若手スタッフといえでどもクレームには真摯に、問題なく対応してくれました。唯一残念なのは、プールに新設されたビーチバーで、目分量で作っているモヒートは飲めたものではありません。まとめますと、(東京価格と同等以上だが)優れたリゾートロケーションのホテルレストラン、結婚式などの付加価値サービスを特別な日の特別な人のために活用するのもよし、ホテルは豪華、快適にリゾート気分を味わいたいが、それ以外はコストセーブ(物価急上昇のボープットビーチでも、100B以下で食事できるとことは複数あります)どちらのニーズも満たすホテルでしょう。

6/10 (普通)

Ichi、東京

良かった点 : 客室の快適度
こんなものかな。
フィッシャーマンビレッジに徒歩圏内なので食事やマッサージに出かけるのに便利だった。 朝食のオムレツが美味しかった。 よくある大型ホテルという感じで、特に感動もなければ、がっかりもしませんでした。 別のホテルで3泊して移動してきましたが、そちらの方が個人的には良かったです。

10/10 (非常に良い)

hana、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
リラックスできる良いホテルです
落ち着いた感じでよかったです。アメニティは少なかったですが、備え付けのシャンプー、コンディショナー、ソープ、アロマオイルが良い香りでリゾート気分でリラックスできました。 チャウエンビーチまでの無料シャトルバスなどが用意されていると便利で良いと思います。 朝食を外の席でとったのですが、たまに鳥が来て鳴いたり、朝食中の席を飛び回っていたので、そこだけは何か対策がとられると良いと思いました。

6/10 (普通)

Michael

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent location, nice garden and pool area and impeccable service. However, way too crowded for the size of the property, which really weighed on our experience. Room needs to be refurbished.
2024 年 3 月に 20 泊滞在
Thomasからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Dear Michael,Thank you very much for taking the time to share your valuable feedback about your recent stay at Anantara Bophut.We are delighted to hear that you had an overall enjoyable stay and that the excellent location, the nice garden and pool area, as well as the impeccable service have left a lasting impression on you.Please do accept our sincere apologies that you found the resort to be too crowded during your stay, as we were running on very high occupancy and that this was not what you were looking for.Thank you also for your constructive feedback on our rooms and the need of refurbishment. Together with our design team, we are currently working on a design enhancement, which I am certain will be to your liking for a future stay with us.Already now, the team and I are very much looking forward to welcoming you again in the near future and wish you all the very best until then.Warm regardsThomas - General Manager

10/10 (非常に良い)

Paul Jackson

2023 年 12 月に 10 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Florian、MARSEILLE

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Magnifique hôtel. Accueil chaleureux dès la sortie de la voiture par Sandy qui s'est occupée de nous jusqu'à la fin du séjour. Elle nous a donné ses coordonnées whatsapp si jamais nous avions le moindre problème. Grâce au statut VIP Expedia Gold nous avons eu la chance d'être surclassé en suite junior Garden View. L'architecture et les jardins sont grandioses. L'établissement est en front de plage avec suffisamment d'équipement pour tout le monde. Nous avons été invités par l'équipe de management pour un cocktail d'accueil. Le personnel est au petit soin à tous les niveaux. Du service au bar jusqu'au garçon de plage. Le petit déjeuner est l'un des meilleurs que j'ai pu avoir en Thaïlande au niveau diversité et qualité. Notre avion retour étant tardif, l’hôtel nous a offert la possibilité de faire un late check-out à 14h. Au total je suis ravi de mon expérience dans cet hôtel. Mon seul regret est finalement que de n'y être resté que 2 nuits. Hâte d'y retourner.
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Thomasからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 24 日)
Cher Florian, Nous tenons à vous exprimer notre sincère gratitude pour le temps que vous avez pris pour partager votre expérience à l'Anantara Bophut. Nous sommes ravis d'apprendre que votre séjour a été à la hauteur de vos attentes et que vous avez pleinement apprécié les différents aspects de notre établissement. C'est un grand plaisir de lire vos commentaires élogieux sur notre accueil chaleureux, en particulier la mention de Sandy qui a veillé à ce que votre séjour soit mémorable du début à la fin. Nous sommes ravis de constater que notre équipe a su répondre à vos besoins, et nous transmettrons vos éloges à Sandy et à l'ensemble du personnel. Nous sommes également ravis que vous ayez pu bénéficier d'un surclassement en Suite Junior Garden View. La satisfaction de nos clients est notre priorité, et nous sommes ravis que vous ayez apprécié l'architecture grandiose, les jardins, ainsi que l'accès facile à la plage et aux équipements. Recevoir des commentaires positifs sur la diversité et la qualité de notre petit déjeuner est une source de fierté pour nous, et nous sommes enchantés que cela ait contribué à rendre votre séjour mémorable. Nous sommes ravis d'avoir pu accommoder votre demande de late check-out jusqu'à 14h et que cela ait ajouté à la satisfaction globale de votre séjour. Nous comprenons votre regret de ne pas être resté plus longtemps, mais soyez assuré que nous serions ravis de vous accueillir à nouveau pour une expérience tout aussi exceptionnelle, si ce n'est meilleure, lors de votre prochain séjour. Au nom de toute l'équipe, merci de nous avoir choisis et de partager votre expérience. Nous attendons avec impatience le plaisir de vous accueillir à nouveau à l'Anantara Bophut Koh Samui. Bien cordialement, Thomas - Directeur Général

10/10 (非常に良い)

GAGANDEEP

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Beautiful property, attentive staff, great location
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Thomasからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 21 日)
Dear Gagandeep,Thank you very much for your wonderful 5 star review about your recent stay at Anantara Bophut.We are thrilled to hear that you had an amazing time with us and that the beautiful property with its great location and our attentive team have left a lasting impression on you. I will happily share your praise with them as an additional motivation for their passion and dedication.It has been a great pleasure being your hosts and the team and I are very much looking forward to welcoming you again in the near future.Warm regardsThomas - General Manager

6/10 (普通)

Marie-pierre

グループ旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Très bel hôtel chambre très petite décevante Plage avec vase partout je n’ai pas du tout aime la plage avé. Bcp de monde
2023 年 8 月に 4 泊滞在
Thomasからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 29 日)
Dear Marie-Pierre,Thank you very much for taking the time to share your valuable feedback about your recent stay at Anantara Bophut.We are very happy to hear that you had an overall enjoyable experience, however would like to apologize for not having been able to fully live up to your expectations.Our resort offers a great variety of different room categories, ranging from 32 to 80 sqm. This allows all of our guests to choose what is best suited for them and I am very sorry that your room didn't fully meet your expectations. I have noted that for a future stay you would prefer to stay in a bigger room, which we will be happy to accommodate.During your stay at our resort, Koh Samui was in a very high season, which means that a lot more travelers can be encountered on the island. Bophut beach is a really nice stretch, which usually doesn't have a lot of tourists, except for fisherman's village. For us, being close by, but not in the middle of it, usually ensures that our guests very much appreciate the calm environment. I am so sorry to hear that you didn't enjoy your time on our beach and would be happy to find a great solution for it during your next stay with us.Thank you once again for choosing to stay with us and we hope that we get to welcome you again in the near future. Until then, if I may be of any personal assistance, please do not hesitate to contact me any time.Warm regardsThomas - General Manager

10/10 (非常に良い)

Shane、Brisbane

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Best spot on Bophut Beach. Lovely quiet resort only mins walk from Fisherman's Village.
2023 年 8 月に 6 泊滞在
Thomasからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 29 日)
Dear Shane,Thank you very much for your wonderful review about your recent stay at Anantara Bophut.We are delighted to read that you had an amazing time and that you very much appreciated the wonderful location of the resort, as well as it being the best spot on Bophut Beach.The team and I are very much looking forward to welcoming you again in the near future and wish you all the very best until then.Warm regardsThomas - General Manager

10/10 (非常に良い)

Thomas

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Personal enorm freundlich!
2023 年 5 月に 14 泊滞在

6/10 (普通)

chantal

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
Ok stay
The Anantara is well located right next to the Fishing market in Bophut. The hotel is quite old fashion, the rooms could be updated a bit. The pool if ugly. The gardens are beautiful with the giant nenuphars. The breakfast buffet was great and the pool restaurant good. I asked the hotel to fetch me 200m away and they wouldn t. That was a big disappointment as other least expensive hotels offer such service
2023 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 2 月に 6 泊滞在
Sincerely yours, Pornsaran S. からの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 25 日)
Dear Khun Anonymous,Warm your greetings from Anantara Bophut Koh Samui Resort and thank you for sharing your kind review on Hotel.com.Such positive feedback is extremely valuable to us, since it encourages our team members to deliver the very best experiences from the start to finish of each guest’s stay.We're delighted to receive such a glowing review rating! and we hope to have the pleasure of welcoming you again very soon. We are incredibly proud of the team here and their capacity to continually impress.We look forward to welcoming you back soon and to making next stay even more enjoyable and memorable.

4/10 (不満)

Nigel

良かった点 : 清潔度
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hotel is in a very good location , but very poor Condition need Fully Refurbishing , Breakfast area can’t accommodate Guests, same with the pool. Rooms Dark and depressing and the Bathrooms Like a Box one Star rating Hotel overall no more then 3 Star Quality
2023 年 2 月に 5 泊滞在
Sincerely yours, Pornsaran S. からの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 25 日)
Dear Khun Nigel,Warm your greetings from Anantara Bophut Koh Samui Resort and thank you for sharing your kind review on Hotel.com.Please accept my deepest apologies for any inconvenience you experienced during your stay. Guest satisfaction is of the utmost importance to us and I am concerned to hear that your stay with us did not live up to your expectations.Please rest assured that I am investigating all of the issues you raised and will take every action necessary to improve our services.Once again I sincerely apologise for any dissatisfaction you experienced and do hope that we will have the pleasure of showing you the very best of our hospitality in the future.

10/10 (非常に良い)

Sharona、Lombard

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2023 年 2 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

kastur

良かった点 : 施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度
Picturesque hotel…
The hotel is so beautiful like a picture, luscious green and great design of the structure. Staff were friendly and helpful. Breakfast was good. Location was great with a lots of services near by. We were slightly disappointed with the cleaning of our room and the space in the bathroom. Beach area was small and not so clean. Also for us as a couple it was not a quiet surrounding as there were too many children screaming.
2023 年 1 月に 4 泊滞在
Sincerely yours, Pornsaran S. からの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 25 日)
Dear Khun kastur,Warm your greetings from Anantara Bophut Koh Samui Resort and thank you for sharing your kind review on Hotel.com.Please accept my deepest apologies for any inconvenience you experienced during your stay. Guest satisfaction is of the utmost importance to us and I am concerned to hear that your stay with us did not live up to your expectations.Please rest assured that I am investigating all of the issues you raised and will take every action necessary to improve our services.Once again I sincerely apologise for any dissatisfaction you experienced, and do hope that we will have the pleasure of showing you the very best of our hospitality in the future.

10/10 (非常に良い)

Michael Dan

2022 年 9 月に 6 泊滞在

8/10 (良い)

Timi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Almost like paradise
The hotel is absolutely beautiful, but the regular deluxe room is very disappointing. It was supposed to have garden view with balcony, but all you see is a dirty rooftop. We paid extra to get upgraded to a suite, now that room is luxury! The breakfast is amazing! The dinner in the restaurant is not worthed, much better and cheaper options in the Fisherman village. The pool and beach is wonderful, but there aren't enough sunbeds on the beach. 9am all sunbeds been "reserved" with guests leaving their towels.
2022 年 7 月に 6 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Frederic、sunny isles beach

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
My son forgot 2 shirts in the closet after receiving them from laundry. He went back to the hotel and we called them. But the shirts disappeared from the room. Totally unacceptable.
2022 年 6 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Bird

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great beautiful property , very close to fisherman village , good food , friendly staff l. The only drawback was the pool bar , rather slow and understaff (at least while when we were there ) other than that highly recommended
2022 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

jo

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 3 月に 12 泊滞在
Pierre-Antoineからの返信 (投稿日 : 2022 年 4 月 27 日)
Dear jo, thank you very much for taking the time to rate our resort and stay, we look forward to welcoming you back. Sincerely.

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

2020 年 3 月に 3 泊滞在
Thom Dirkseからの返信 (投稿日 : 2020 年 4 月 9 日)
Dear Valued Guest, Greetings from Anantara Bophut Koh Samui We were not able to identify your stay and are thus not sure why the feedback is so negative. Our guests are generally very satisfied and we'd really like to know what happened during your stay.Especially whether it was related to Covid-19 which is not within our control. Please do reach out as we'd like to resolve the issues. Best, Thom Best, Thom

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
Lage in bophut, Stil des Hauses, lillypond und Gartenanlage, Restaurant "Fullmoon" war phantastisch ! Frühstück sehr gut, Personal sehr freundlich
2020 年 3 月に 14 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Sehr gute Lage. Fischerdorf, Dpeedboote, Masssgen, Nachtleben. Tolles Frühstücksbuffet. Personal sehr zuvorkommend.
2020 年 3 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Tracy

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
A little pocket of paradise.
Awesome infinity pool & on the beach. Great location just a few minutes walk to Fisherman’s Village which is full of restaurants, shops, bars & great massage places. Staff were attentive & always greeted you with a smile. Breakfast was great too.
2020 年 3 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 2 月に 5 泊滞在

4/10 (不満)

Jes、Uk

カップルで旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備
I have stayed at many 5 star hotels but the room style and size does not live up to that level - only a transparent glass door between shower and toilet and views of many of the rooms are poor unless you pay a steep price. We paid over £200 a night and had a dark room with no light, even after changing, it wasn’t much better. First and last time at an Anatara - Shangri La and Kempinski in my view are so much better.
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Lutz Mueller からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 25 日)
Dear Jes, Our apologies for not meeting your expectations during your recent stay. The rooms at our resort could be considered small starting at 32 square meters for the Premier Garden View Room. However we also offer units which are much larger such as the spacious Garden View Suite (64SQM) and Anantara Beachfront Pool Suite (80SQM). The feedback of our guests is generally really positive, our apologies you did not feel the same way. With kind regards

10/10 (非常に良い)

Sumayyah

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great hotel!
Fantastic hotel! Room: Junior Garden Suite, was nice and spacious, and very clean. The hotel service was impressive, staff were pleasant and remembered my name, and very accommodating. Would recommend use of the spa, it’s beautiful, and a hidden gem.
2020 年 2 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

Henrik

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice Thai-style Anantara Hotel, nice beach, delicious breakfast and really good location.
2020 年 2 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Alles wunderbar! Sehr schöne Anlage. Nette Mitarbeitende und tolles Essen
2020 年 1 月に 8 泊滞在