フロント

モーテル 6 キング シティ、カリフォルニアの口コミ

2 out of 5

口コミ

6.4
評価 10 - 521 件の口コミ中 102 件が非常に良い" "
評価 8 - 521 件の口コミ中 135 件が良い" "
評価 6 - 521 件の口コミ中 122 件が普通" "
評価 4 - 521 件の口コミ中 77 件が不満" "
評価 2 - 521 件の口コミ中 85 件が非常に不満" "

6.8/10

清潔度

7.2/10

スタッフとサービス

5.8/10

設備とサービス

6.4/10

施設のコンディションと設備

6.6/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

Carina

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 5 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Kristy、Royal oaks

良かった点 : スタッフとサービス
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 20 日)
Hi Kristy,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

2/10 (非常に不満)

Smoky

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Front desk smells bugs where at the front door bed was not good sheets where dirty
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
Hi Smoky, We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Natalie #Team6

6/10 (普通)

Maricela

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
No toilet paper refill, no TV service and pillows not in good condition
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
Hi Maricela, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6

10/10 (非常に良い)

DAISY

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I really liked the property. It was quiet and felt safe
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 6 日)
Hi DaisyWe’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Lilith#Team6

10/10 (非常に良い)

Héctor Moises

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excelente ubicación, el cuarto perfecto solo que las almohadas nada buenas , pero si recomendable, saludos.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 6 日)
Hola Héctor Moises,¡Gracias, realmente nos encanta recibir comentarios tan positivos! Nos alegra que su experiencia haya sido buena y esperamos volver a verlo pronto.Lilith#Equipo6

6/10 (普通)

Beth

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Everything was fine except the bed was too hard for my taste!
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 6 日)
Hi BethThanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6

6/10 (普通)

Matthew

2024 年 4 月に 1 泊滞在
Nancy Y.からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 1 日)
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

2/10 (非常に不満)

Mahogani

出張, 家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This property was the worst that I have experienced by far. From the terrible customer service, to the dirty hotel room interiors, to even the devices not working, such as the television or phone. Booked this for a quick trip and couldn’t even make it to the next mornings check out. Beware, the images are false advertisement. This hotel will not take accountability for their inability to upkeep their spaces, so should things go wrong, Do not expect to be accommodated. Hopefully this review will help the next person, not experience what we did.
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 8 日)
Hi Mahogani,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

6/10 (普通)

Samuel、Kelso

出張
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
There was one issue I had with the bathroom - it had a strong sewage odor.
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Nancy Y.からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 2 日)
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

4/10 (不満)

Maria

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 14 日)
Hi Maria, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

4/10 (不満)

Sami

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Nancy Y.からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 7 日)
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 (非常に良い)

Jaime

良かった点 : 清潔度
Clean room
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 20 日)
Hi Jaime,Thank you for the amazing review!Maz K.#Team6

8/10 (良い)

Arnita

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Marcos

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Bad hotel experience
It was very bad.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
Hi Marcos,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

10/10 (非常に良い)

Ilqar

2024 年 1 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Martin

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Aurélie

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度
Quite noisy and not clean
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 8 日)
Hi Aurélie,Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6

4/10 (不満)

Hector Javier、inglewood

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
Yo reserve habitación con cama king size y al llegar al cuarto mi cama era queen size, hable con el "gerente o manager" y no me soluciono nada pero me siguio cobrando el cuarto king size
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Nancy Y.からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 2 日)
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

8/10 (良い)

Joanna

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

troy

2023 年 12 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Avishek

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備

6/10 (普通)

robert g

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice ,quite, safe.clean from the outside...the rooms had a old mist smell.floors were dirty.shower walls had womens hair.
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 5 日)
Hi Traveler,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

2/10 (非常に不満)

carlos

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
cockroaches in the HOTEL! DISGUSTING.
I don't think it will matter because Hotels.com will continue to support places like this. So long as they continue to pay Hotels.com, they will continue to promote dumps like this. Hotels like this should not be even in this platform 🙄. Nasty, uncomfortable beds. Nasty bathrooms. Nasty towels. DISGUSTING COCKROACHES ALL OVER THE ROOM!!!! YOU GUYS ARE SICK!
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 5 日)
Hi Traveler,We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Maz K.#Team6

6/10 (普通)

Carlos

出張
2023 年 11 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Carlos

出張
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス
It’s a Motel 6, not a Hilton. The room is good for what you pay. Plus, it’s right next door to the CHP station. Conveniently located and the staff is nice. Can’t ask for much more than that. I would recommend and stay again.
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Nancy Y.からの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 28 日)
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 (非常に良い)

Annette、Anaheim

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Friendly staff
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 20 日)
Hi Annette,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

4/10 (不満)

Orlando、San Francisco

出張
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Towels were stained and damp.
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 13 日)
Hi Orlando,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Maz K.#Team6

4/10 (不満)

Linda

ペット同伴の旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス
Walls so thin I could hear the man in the next room snore all night. Very weak coffee was not ready until 6:30 when I was told it would be ready at 6am But the bed was comfortable.
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 13 日)
Hi Linda,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

6/10 (普通)

Eddie

2023 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Pedro R

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
2023 年 10 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Robert

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Worst experience ever
This is the worst experience I’ve ever had in my life, and I do a lot of traveling. Not only was the hotel extremely unprofessional, but so was Hotels.com. I’m extremely disappointed with both of them. Here is why… I booked a hotel or a motel because it was 12 AM and I wanted to rest When I got to the hotel, apparently the booking that I did it said... accessible that I know which I bet you many people that read this would know that I guess the word accessible now means handicap. The folks at the Motel 6 refused to give me the room because they said I wasn’t handicapped. And I said you’re right… So then I said we’ll just switch the room they said they couldn’t , then I spent an hour and a half on the phone with Hotels.com… Which, by the way is obviously located in somewhere in India no disrespect meant however… I spent an hour and a half and then at the end of it they basically said, unfortunately accessible means handicap and they won’t give you your refund and neither will we. I am fighting this because I believe that this is a misrepresentation. It is also not clear it didn’t have a logo with a handicap , or it didn’t say handicap accessible it just said accessible… Which is unacceptable. Sorry, Hotels.com and Motel 6. I won’t be coming your way anytime soon…
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 25 日)
Hi Robert,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention.Maz K.#Team6

6/10 (普通)

Nicole

2023 年 10 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Fernando

2023 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Elizabeth

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Está bien
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Nancy Y.からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 17 日)
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

8/10 (良い)

Carlos

出張
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
It’s a motel 6, you get what you pay for. It was clean, the water was warm and there’s a microwave and fridge. Can’t ask for more than that.
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Nancy Y.からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 17 日)
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 (非常に良い)

Andreas

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
A
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 9 日)
Hi Andreas,Thank you for the perfect rating!!Lilith#Team6

10/10 (非常に良い)

Karl

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
👍
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 29 日)
Hi Karl,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

8/10 (良い)

Nancy

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Maria del C

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good atention
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Nancy Y.からの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 26 日)
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

2/10 (非常に不満)

Diane

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Moved to different hotel
Awful, pool clisedxand dirty, no families just creepy people we cancelled second night
2023 年 8 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Curtis

2023 年 8 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Aaron

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Sheets had been washed, but we're stained. Beds were old and worn. Looked like the room was a mix of old IKEA furniture and partially completed bathroom sets mixed together. Skipped taking a shower or attempting to get comfortable. Staff was very nice and the surrounding area seemed safe. It's about what you'd expect for a motel 6.
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 28 日)
Hi Aaron,Thank you for sharing your feedback with us. We take all guest experiences seriously and appreciate you bringing your concerns to our attention. We value your business and would love the chance to make your next visit with us even better. Please don’t hesitate to come back and stay with us again. We look forward to serving you.Lilith#Team6

4/10 (不満)

Lizenia

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
not clean at all
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 28 日)
Hi Lizenia,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

2/10 (非常に不満)

Kevin

ペット同伴の旅行, 家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This was the most pricey Motel 6 we stayed in during our road trip (at least $50 more than the others). We booked a Deluxe room but was immediately disappointed that the lights did not turn on when we flipped the switch. Were they not to “keep the lights on”? The thermostat on the wall was broken. Shelving in the fridge was broken, the beddings were all wrinkly, bath towels have seen better days and felt like rags, the pool had dried leaves all over it, the wifi was spotty and kept kicking you out. When we ask the desk clerk for shampoo and conditioner, she said they do not provide them. If you plan to stay here, bring your own of everything (extra pillows, hair dryer would help). The office also reeks of some kind of spicy food. Speaking of food there’s a MacDonalds, Taco Bell and KFC within walking distance.
2023 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Angelina

2023 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kiera

Clean basic rooms. Friendly front office staff. Convenient to freeway, gas, and food.
2023 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Laurel

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Just needed a quick overnight on our way up California - 2 rooms for our family of 6. Very convenient off the freeway. Squeaky clean, nice new wood-look flooring and comfortable beds. Lots of TV channels and AC worked well. Simple and affordable. My 22 yo daughter who has traveled all over was impressed with the quality for the price.
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 21 日)
Hi Laurel,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6

6/10 (普通)

Monica

小さなお子様連れの家族旅行
The area was good and good wifi
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 21 日)
Hi Monica,Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K.#Team6