外観

プルマン ジャカルタ セントラル パークの口コミ

5 out of 5
プルマン ジャカルタ セントラル パーク
Podomoro City Jl. Let. Jend S Parman, Kav 28, Jakarta Barat, Jakarta, Jakarta

口コミ

8.6

非常に良い

評価 10 - 982 件の口コミ中 443 件が非常に良い" "
評価 8 - 982 件の口コミ中 388 件が良い" "
評価 6 - 982 件の口コミ中 91 件が普通" "
評価 4 - 982 件の口コミ中 38 件が不満" "
評価 2 - 982 件の口コミ中 22 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

8.8/10

スタッフとサービス

8.8/10

設備とサービス

8.4/10

施設のコンディションと設備

8.8/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

HIROYUKI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
スタッフは親切、隣に店やレストランも豊富にありロケーションもとても良い。また宿泊シマス。
2024 年 5 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

MASAYUKI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Grabも利用しやすく、拠点として活用させていただきました。
2024 年 5 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Gaku

2023 年 5 月に 2 泊滞在
Lidiya Oktavianiからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 10 日)
Dear Gaku,Thank you for staying with us and it’s a great delight to have been at your service. We appreciate your positive review and on behalf of the Management and staff here at Pullman Jakarta Central Park, thank you very much for your patronage and we look forward to the pleasure of welcoming you back again soon.Sincerely,Lidiya OktavianiFront Office Manager

10/10 (非常に良い)

Yukiharu

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
オシャレで便利良かった
2023 年 1 月に 2 泊滞在
Lidiya Oktaviani,Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 4 日)
Dear Yukiharu,We appreciate your positive review and on behalf of the Management and staff here at Pullman Jakarta Central Park, thank you very much for your patronage and we look forward to the pleasure of welcoming you back again soon.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
出張で利用しました
出張で利用しました。ショッピングモールのすぐ隣で食事や買い物もでき、部屋も広く清潔で、快適に滞在できました。
2023 年 1 月に 5 泊滞在
Lidiya Oktaviani, Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 4 日)
Dear Value Guest,Thank you for staying with us and it’s a great delight to have been at your service. I am glad to know the strategic location of the hotel was very convenient for you as well as the room you stayed in. We appreciate your positive review and on behalf of the Management and staff here at Pullman Jakarta Central Park, thank you very much for your patronage and we look forward to the pleasure of welcoming you back again soon.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Excellent staff servive in restraunt
I stayed this hotel in Christmas for the first time. The restraunt staff named via provided me good service. As soon as I finished eating breakfast, she cleared the plates and cleaned the table. After that, I was able to drink coffee in good mood at a clean table. At other hotels, the staff are always busy working and the service is not good, but this hotel restaurant staff check guest situation carefully and provides good service. I would like to stay again.
2022 年 12 月に 1 泊滞在
Diana Afrizaからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 3 日)
Dear Valued Guest,Thank you so much for your kind words about our hotel. We strive to provide our guests with a luxury and outstanding experience during their stay here at Pullman Jakarta Central Park. We are glad that we could exceed your expectations, and it is very heartwarming that you took the time to share this feedback with us. We look forward to welcoming you back to Pullman Jakarta Central Park on your next visit. Sincerely ,Diana AfrizaGuest Experience Executive

2/10 (非常に不満)

Hiroki

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Worst Hotel
I have booked room with business lounge but they are not operating their business lounge. I asked them refund but they didn't accept. Also room is very duty condition . Finally , I decided to move to other hole in Jakarta. I stayed this hotel only 2 hours. don’t waste your time and money for this hotel.
2021 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2020 年 2 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

hayashim

出張
朝食は品数豊富でよい
2020 年 1 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 17 日)
Dear Hayashim, We sincerely appreciate the effort in sharing your experience with us. Your feedback and experience will help us point out the key areas on which to work on. Thank you again and we look forward to welcome you back on the near future. Kindest regards, Rhys Challenger General Manager

8/10 (良い)

Y

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
モール側の部屋か、アパート側の部屋かで景観がかなり違います。
2020 年 1 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
まぁまぁ
エアコンの効きが良く悪臭無し◎シャワーの水圧も良かった◎ シャワールームとトイレが別なのは良いが、シャワールームを出たらすぐ部屋の人から丸見えです。内開きドアなのでドアに隠れる事も出来ません。トイレの換気扇が無い?又は壊れていた。 総じて清潔で、スタッフの対応もとても良く、モール直結の点も良かったですが、5つ星ホテルだと思うとかなり物足りなかったかな。
2019 年 12 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Nitta

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
素晴らしい滞在
立地もよくモールと隣接して便利です。スタッフの対応もよく快適に過ごせました。
2019 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 11 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Bagus‼️
Bagus‼️ 部屋のテレビ、大型にしてください(^^;;
2019 年 10 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
アーリーチェックインや空港送迎など、メッセージ機能で質問させていただきましたが、返事が早く丁寧でとても助かりました。また利用したいです。
2019 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 8 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Atsushi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 8 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

2019 年 8 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 12 日)
Dear Guest, Thank you so much for your rating. Unfortunately the rating did you give us 1/5 stars is reflecting some of your experiences did not meet your expectation. Please allow me to express my sincerest apologies. We would like to know further, please do not be hesitate to contact us directly to discuss your concern in further details. We look forward to hear from you. Best Regards, Rhys Challenger General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタイリッシュでアートなオシャレホテルでした。ルームサービスの食事も全て美味しかったです。ショッピングモールと連結しているので時間を持て余す事なく有意義に過ごす事ができました。また利用したいと思ってます。
2019 年 8 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2019 年 6 月に 5 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 13 日)
Dear Guest, Many thanks for posting your rating, sorry to see that you only allocated 6/10 without any further feedback which would have allowed us to take the opportunity to review to ensure we have a higher rating on your next visit. I do hope we will have the opportunity to welcome you back and I would be glad if you would contact us directly to discuss further of your concern also for all the arrangement on your future stay with us. Warmest regards, Rhys Challenger General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 6 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

KEI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
清潔、安心、買い物に便利
2019 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
さすがに文句のつけるところはなかったです。 強いて言えば、ベットの高さが高いので、登るのに少し大変でした。
2019 年 5 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 4 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

旅人、埼玉

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
掃除が今回は行き届いてなかったのが残念。それがまずは基本ポイントです。朝食ビュッフェは毎回関心するくらい品数、おいしさは良いので楽しみのひとつです。ショッピングモールと隣接しているのが何より便利で次回も多分利用すると思います。
2019 年 4 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 7 日)
Dear Guest, I would like to thank you for providing us with your feedback relating to your recent stay at Pullman Jakarta Central Park. I am sorry to note that we were unable to provide the guest experience that you were looking for. I have personally raised the concerns that you shared with my team and I am happy to report that we have resolved the issues that you highlighted. At the same time, we have also taken measures to prevent any future occurrences of this nature. Pullman aims to provide a stimulating atmosphere combined with lively service to our guests. Your comments will encourage my team to bring forth the highest level of service, to every guest, every time. Thank you again and I look forward to welcoming you back again at Pullman Jakarta Central Park. Kind regards, Rhys Challenger General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
毎回ジャカルタでは使わせて頂いているため、プルマンの受付フロントに着くと、我が家に帰って来たみたいな安心感があります。 また、ルームクリーニングスタッフは常ににこやかに、挨拶をしてくださり。室内清掃及び、感心する心配りを経験いたしました。
2019 年 3 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 3 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Atsushi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
モールに直結
モールに直結していて便利。
2019 年 2 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Ito

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 2 月に 4 泊滞在
PJCP からの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 25 日)
Dear Ito, Thank you for taking the time to rate your experience at Pullman Jakarta Central Park on Hotels.com. It is a real pleasure to know that you had an enjoyable stay and we have been able to fulfill your requirement. Warm regards, Rhys Challenger General Manager

10/10 (非常に良い)

pichan

出張
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel is located very near to a huge shopping mall which has nice restaurants, big supermarket and other shops and it is very convenient to spend time for shopping and eating. the creative design of the lobby area, nice and friendly staffs are also something I need to report. Awesome. I want to come back again soon.
2019 年 2 月に 2 泊滞在
PJCP からの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 25 日)
Dear Pichan, Thank you for taking the time to rate your experience at Pullman Jakarta Central Park on Expedia. It is a real pleasure to know that you had an enjoyable stay and we have been able to fulfill your requirement. Warm regards, Rhys Challenger General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
バスタブがなかった点と、コーヒーポットが使いにくかった点と廊下の音が少しうるさかった点がマイナス評価になります。これはあくまで、高い値段をとった割には、アコモデーションがいまいちだったという私個人の考え方です。
2018 年 11 月に 2 泊滞在
PJCP からの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 15 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your time to rate our hotel and share your thought about us. We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon at Pullman Jakarta Central Park. Sincerely, Rhys Challenger General Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
本当にルームサービスが残念 誰がつくったの?と言いたくなるほど不味かった 料理が乗っている運搬テーブルには ゴキブリが、スープはまるで塩を食べているかのようにしょっぱい(インドネシア人が食べての感想です) パスタはほぼ腐っていました。 もうこのホテルにはいかないと思います。 その他は素晴らしかった故に 残念です。
2018 年 12 月に 2 泊滞在
PJCP からの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 15 日)
Dear Valued Guest, We very much appreciate you have shared your experience following your recent stay at Pullman Jakarta Central Park. We welcome all guest feedback as it enables us to continually strive for service excellence in order to improve and maintain our five star standards. We regret to learn that your stay with us did not entirely meet your expectations thus marring your impression of the hotel. Please accept our sincere apologies for the inconveniences you have encountered. Please do rest assured the elements of your experience has been shared with our Department Heads concerned accordingly to ensure follow up is carried out on all your highlighted points. At Pullman Jakarta Central Park, it is our aim to always provide an exceptional experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Thank you again for sharing your experience, and we do look forward to welcoming you again soon at Pullman Jakarta Central Park. Yours Sincerely, Rhys Challenger General Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
部屋の温度調整が利かなく寒い、エアコンをオフにしても22℃前後 ショッピングには、非常に便利、ただそれだけのホテル
2018 年 12 月に 2 泊滞在
PJCP からの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 18 日)
Dear Valued Guest, We very much appreciate you have shared your experience following your recent stay at Pullman Jakarta Central Park. It is with regrets that your room experience especially the AC control system did not entirely meet your expectation. We have immediately shared your experience to our concerned Manager as to take appropriate actions for further improvements. Please accept our sincere apologies for the inconvenience you have encountered. At Pullman Jakarta Central Park, it is our aim to always provide an exceptional experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Thank you again for sharing your experience, and we do look forward to welcoming you again soon at Pullman Jakarta Central Park. Yours Sincerely, Rhys Challenger General Manager

8/10 (良い)

HAYATO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
利便性良い
直結のショッピングモールが有り利便性は高いと思います。部屋のデザインは変わっているものの、キレイに手入れされていました。
2018 年 12 月に 1 泊滞在
PJCP からの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 14 日)
Dear Hayato, We very much appreciate your time to rate us on Expedia, Hope to welcome you again on your next visit at Pullman Jakarta Central Park. Warmest Regards, Rhys Challenger General Manager

2/10 (非常に不満)

16、Japan

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
部屋に虫が複数飛んでいて非常に不快だった。 またハンドタオルの交換もなされておらず、 部屋のスリッパも汚い状況で価格に見合う品質 ではなかった。
2018 年 12 月に 2 泊滞在
PJCP からの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 21 日)
Dear 16, Thank you very much for choosing Pullman Jakarta Central Park and for taking the time to provide us with insights into your experience during your last stay with us. We are sincerely apologize for the inconveniences you experienced which left a unpleasant memory with you. Please rest assured that I have personally looked into all listed matters with my team to improve future guest experiences. At Pullman Jakarta Central Park, it is our aim to always provide an exceptional experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. We look forward to have a chance to welcome you back at Pullman Jakarta Central Park. Yours Sincerely, Rhys Challenger General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
executive roomに宿泊した。清潔感や広さがあり、快適でした。
2018 年 12 月に 3 泊滞在
PJCP からの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 17 日)
Dear Valued Guest, Thank you very much for your patronage and we look forward to the pleasure of welcoming you back again soon. Sincerely, Rhys Challenger General Manager

8/10 (良い)

スマイル、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
空港からホテルまで約20分から30分です。 ショッピングモールに隣接しており、便利でした。
2018 年 11 月に 2 泊滞在
PJCP からの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 14 日)
Dear スマイル, We very much appreciate your time to rate us on Expedia, Hope to welcome you again on your next visit at Pullman Jakarta Central Park. Warmest Regards, Rhys Challenger General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 11 月に 2 泊滞在
PJCP からの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 13 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking time to give us your rating about us on Hotels.com Kind Regards, Rhys Challenger General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
すごく良かったです!
すごく良かったです!
2018 年 9 月に 1 泊滞在
PJCPからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 13 日)
Dear Valued Guest, Thank you very much for the fantastic review! Kind Regards, Rhys Challenger General Manager

8/10 (良い)

Hoaiguru、Singapore

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
部屋に設置されている冷蔵庫の効きが悪かったが、それ以外は大満足でした。隣にショッピングモールがあり、便利。清潔で快適。ホテル全体に絵画や芸術品が飾られていて、部屋にもあってオシャレでした。
2018 年 9 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ショッピングモールに併設で利便性が高い
ショッピングモールに併設で食事や買い物も楽にすることができた。市内中心部への交通の便もよく仕事の移動も楽にできた。
2018 年 8 月に 2 泊滞在
PJCPからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 7 日)
Dear Valued Guest, Thank you very much for sharing your stay experience to other valued Expedia guests. I am glad to know that our location, which is adjacent to Central Park and Neo Soho Malls, has benefited you. We look forward to serving you again at Pullman Jakarta Central Park. Yours Sincerely, Rhys Challenger General Manager

8/10 (良い)

miwa

良かった点 : スタッフとサービス
いい感じ
早めに着いたのですが、うまく対応してもらえました。レセプションが人によって少し不親切。 ジムが係がいなくてわかりにくい?などありましたが、総合的によいで。 レセプションのそばな蚊にささます、
2018 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

まーくん、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ショッピングモール隣接
ホテルのセキュリティは万全。 また2つのショッピングモールとSOGOに隣接していて、各種コーヒーショップ、牛角、すき家、一風堂、CoCo壱、さとなど日本レストランがずらり。 現地の食べ物が苦手な私には最高なロケーション。 あとホテルのスタッフが大変親切で、暖かみがあり、ジャカルタ滞在には必ずここを選びます。
2018 年 8 月に 2 泊滞在
PJCPからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 7 日)
Dearまーくん, Thank you very much for writing a lovely review in Expedia. I am happy to read how much you enjoyed your stay with us, especially because of our location which is adjacent to Central Park and Neo Soho Malls. Our All Day Dining, Collage, provides various International dishes in an open kitchen buffet concept, you might want to try it on your upcoming visit with us. At Pullman Jakarta Central Park, it is our aim to always provide an exceptional experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Thank you very much again for sharing your experience and we look forward to welcoming you again soon at Pullman Jakarta Central Park. Yours Sincerely, Rhys Challenger General Manager

2/10 (非常に不満)

masaki

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
I want stay again.お勧めしません。
front staff is bad attitude to me. I don't want stay anymore. room view so bad.ここはスタッフの態度悪すぎです。フランス系のホテルだそうですが教育がなっていません。部屋も変なデザインでガラスで中見えるしトイレの音も丸聞こえ。日本人には合わないかも。
2018 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

旅人、埼玉

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
チェックイン対応ok
早朝の到着便(6:00着)でホテルチェックイン待ちは覚悟していましたが部屋の準備が整え次第と到着後2時間後には入室できました。たまたまかもしれないけどラッキーでした。ここの朝食ビュッフェは最高です。品数が多く本当に美味しい!また次の時も利用したいです!
2018 年 8 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Nao、Nagoya

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
シャワーの圧力が弱いのが難点
2018 年 7 月に 1 泊滞在
PJCP からの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 1 日)
Dear Nao, Thank you very much for taking some of your precious time to complete your review of our hotel on Expedia. We look forward to welcoming you again soon at Pullman Jakarta Central Park. Yours Sincerely, Rhys Challenger General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2018 年 7 月に 1 泊滞在
PJCP からの返信 (投稿日 : 2018 年 7 月 17 日)
Dear Valued Guest, Thank you very much for taking some of your precious time to complete your review with 5/5s of our hotel on Hotel.com It is a real pleasure to know that you have a wonderful staying & we have been able to fulfill your requirement during your stay with us. At Pullman Jakarta Central Park, it is our aim to always provide an exceptional experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Thank you very much again for sharing your experience and we look forward to welcoming you again soon at Pullman Jakarta Central Park. Yours Sincerely, Rhys Challenger General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Central Park Mallに隣接する便利なモダンホテル
前回ビジネスでPullman Jakarta Thamrin Cityを利用しましたので、今回はPullam Jakarta Central Parkを利用しました。ジャカルタ市内で最大のショッピングモールに隣接しているということで、セキュリティがしっかりしていて安全でしたし、食事にも困りませんでした。ただ、内装のモダンアートがいまいち個人的なテーストに合わず、少し不気味な印象を受ける部分もありましたので、居心地の良さでいうとThamrin Cityの方が良かったかたなと思います。また、ショッピングモールも両方見学をしましたが、Thamrin Cityにあるショッピングモールの方は規模が小さいですが、高級感がありました。Central Parkの朝食は満点でコーヒーもとてもおいしく頂きました。
2018 年 3 月に 3 泊滞在
PJCP からの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 26 日)
Dear Valued Guest, Thank you very much for taking some of your precious time to complete your review of our hotel on Expedia. It is a real pleasure to know that you had an enjoyable stay and we have been able to fulfill your requirement. Thank you very much for your patronage and we look forward to the pleasure of welcoming you back again soon and to have a chance to meet and greet you on your upcoming stay at Pullman Jakarta Central Park. Yours Sincerely, Francois Laran General Manager