施設内の設備

メルキュール ジャカルタ コタの口コミ

4 out of 5
メルキュール ジャカルタ コタ
Jalan Hayam Wuruk 123, Jakarta, Jakarta

口コミ

7.8

良い

評価 10 - 326 件の口コミ中 80 件が非常に良い" "
評価 8 - 326 件の口コミ中 148 件が良い" "
評価 6 - 326 件の口コミ中 65 件が普通" "
評価 4 - 326 件の口コミ中 24 件が不満" "
評価 2 - 326 件の口コミ中 9 件が非常に不満" "

7.6/10

清潔度

8.0/10

スタッフとサービス

7.0/10

設備とサービス

7.0/10

施設のコンディションと設備

7.2/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

ICHIRO

2023 年 8 月に 3 泊滞在
Teuku Rusiansyah - General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 12 日)
Dear Ichiro,Thank you for choosing Mercure Jakarta Kota for your stay, and for taking the time to share your feedback.We are pleased to know that you had an overall positive experience during your stay. We would greatly appreciate any specific comments or suggestions you may have to help us improve further.Your feedback is invaluable to us, and we hope to welcome you back in the future for an even more enjoyable stay.Sincerely,Teuku Rusiansyah - General Manager

8/10 (良い)

hiroyasu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
スタッフが親切だった。バスタオルが2枚あったが、タオルがなかった。
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Teuku Rusiansyah - General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 7 日)
Dear Mr. Hiroyasu,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are pleased to hear that you found our staff to be helpful during your stay at Mercure Jakarta Kota.Please accept our sincere apologies for any inconvenience you experienced regarding the availability of towels in your room. Rest assured, we will address this with our housekeeping team to ensure such oversights do not occur in the future.Your valuable comments are vital to us as we continuously strive to enhance our services and facilities. If there is anything else you would like to bring to our attention or if you have any additional feedback, please feel free to let us know.We truly value your patronage and hope to have the opportunity to welcome you back for an improved and more satisfying experience in the future.Sincerely,

10/10 (非常に良い)

Yoshio

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
good environment
2023 年 7 月に 4 泊滞在
Teuku Rusiansyah - General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 24 日)
Dear Yoshio,On behalf of the entire team at Mercure Jakarta Kota, I want to extend our sincerest gratitude for taking the time to share your valuable feedback with us. Your comments play a crucial role in our continuous efforts to improve and deliver exceptional experiences to our esteemed guests like you.We are thrilled to learn that you had a wonderful stay with us, and that you found our hotel to be a pleasant environment for your visit. Your kind words regarding our convenient location and the ease of finding nearby dining options are greatly appreciated.Rest assured that your feedback will be shared with our team, and we will use it as a source of inspiration to further elevate the quality of our services and facilities.Once again, thank you for choosing Mercure Jakarta Kota for your recent stay. We are eagerly looking forward to welcoming you back for another memorable experience in the near future.Sincerely,

6/10 (普通)

Koji

出張
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
良:リーズナブル。消耗備品は揃っている。スタッフの対応はそれなりに良い。 悪:設備が古い。朝食の内容が単調。周辺に特段の施設無し。
2022 年 5 月に 4 泊滞在
Teuku Rusiansyahからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 19 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking your value time to share your feedback which will help us to provide the better facilities and services. I wish to apologize on this occasion. Rest assured that we will being looking to bring the necessary improvement on the highlight point. Thank you for letting us know. We hope to be able to welcome you back again and better serve you in the near future. Sincerely Teuku Rusiansyah - General Manager

10/10 (非常に良い)

Yasuhiro

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 3 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

MAMORU

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
サプライズ
早朝便に乗るため、午前3:30のチェックアウト。 早朝にもかかわらず、ロビーで誕生日を祝っていただいた。 ジャカルタではスリに遭い、意気消沈の所を嬉しいおもてなし。 スタッフは皆いい人達でした!
デコったパンケーキです。
2020 年 2 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
2020 年 2 月に 1 泊滞在
gmからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 4 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your time to rate us on on expedia. It would be helpful for us if you could share us your experience by letting us know in detail so we can follow up if there is any improvement we can do or action to be taken during your recent stay with us. Many Thanks, Riganda Togatorop - General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 1 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

TOSHIO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
旧市街に有り中華系レストラン多い
プールのチェアーにマットが無く痛くて寛げない。飾り程度のプール。値段相応です。
2020 年 1 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
リピーターです。アコー系ホテルなので安定したサービスです。プールがリニューアルされており滞在一週間毎日快適でした。建物は老朽化していますが立地や利便性考えるとコストパフォーマンス高いホテルでお薦めです。
2019 年 12 月に 6 泊滞在

8/10 (良い)

Sadao

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
利用価値のある高級ホテル
トランスジャカルタのオリモ駅の目の前という好立地のホテルです。高級ホテルなので、ロビーが豪華ですし、部屋も清潔で十分満足できました。ジムもプールもあるので、快適な滞在ができると思います。朝食は種類が多く1日では全て食べるのは無理です。ちなみに味は並でした。総合的に見ると、この料金でこのホテルに宿泊できるのはお得だと思います。
朝食レストラン
ホテルロビー
2020 年 1 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Naoki

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
良いホテルだと思います
総合的にまぁまぁのホテルではないかと思います、部屋、掃除、フロント、立地など合格点です。歩いて行ける餃子屋さん「俺の餃子」は美味しい餃子と冷え冷えのビールがありますよ~
2019 年 12 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適に過ごせるホテル
1週間滞在しましたがとても快適に過ごす事が出来ました。
2019 年 12 月に 10 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
心地いいホテル
場所もよく便利なところでした。ホテルのスタッフの方も親切でまた泊まりたいと思います。 但し、電源の位置が悪いのと数が少ないのが残念です。
2019 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

KATSUMI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
スタッフの対応も良くMRT地下鉄も近い!
スタッフの対応も良く、日本人向けのスーパーも隣で、居酒屋やデパートも近くお土産購入に便利でした。
2019 年 11 月に 7 泊滞在

8/10 (良い)

zack、日本

良かった点 : スタッフとサービス
施設の古さは否めませんが、ロケーションは大変良く バス、タクシー利用も便利。 スタッフの対応はスムーズです。
2019 年 10 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

MAMORU

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
2019 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
設備はやや古いしバスタブはないが、清潔感もあり、値段を考えると十分良いと思えました。ハンドタオルの設置がないのは気になりました。スタッフは親切でした。
2019 年 10 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

PCR、Earth

出張, カップルで旅行
全体的に古くなって来ており、改修が必要。
2019 年 10 月に 1 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 21 日)
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Mercure Jakarta Kota. Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Jakarta Kota. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. Your feedback regarding our room has been shared with the department concerned for improvement. And we are still continuing to carry out renovations and improvements in phases for areas in the hotel, including rooms, bathrooms and facilities inside; and hopefully this change will make the atmosphere of your next stay even more comfortable and better. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Riganda Togatorop General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
施設は古いですが、部屋は広めです。ただし、電源コンセントが1箇所のみ。しかも机の下にあり不便。スタッフはフレンドリーで対応はいいです。立地はコタ地区なのでBNI city方面からだとタクシーかgrabの利用必須。近くにコンビニ(ファミマも)があり、ちょっとした買い物には困らない。
2019 年 9 月に 1 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 21 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Jakarta Kota. I appreciate you bringing this matter to our attention therefore giving us the opportunity to improve. Your feedback regarding power socket, we are still on process one by one to additional power socket in room. I hope this improvement will make your stay more comfortable. Your positive praise for our teams has been shared because this is one tool to always motivate the team to continue to provide great service to our guests. We are also glad that our location has benefited you. We sincerely thank you for sharing your experience and we do look forward to welcoming you back to Mercure Jakarta Kota. Sincerely, Riganda Togatorop - General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
古いけど満足でした。
2019 年 9 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

建物は古いが部屋が広く騒音も聞こえない。浴槽があり湯量も十分。近くの通りには屋台や安食堂が並び、気取らない雰囲気が良い。ドリアンの屋台も多く、これを目当てにこの宿を利用している面もある。待機しているタクシーは、Blue Bird Taxiで空港などに行くときは安心して使える。
2019 年 9 月に 1 泊滞在
gmからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 30 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking time to share your thought about us at Hotels.com following your recent visit. It is a pleasure that our hotel has benefited you. Further to your comment, it would be helpful for us if you could share us your experience by letting us know in detail so we can follow up if there is any improvement we can do or action to be taken. Many thanks, Riganda Togatorop - General Manager

8/10 (良い)

こまいぬ、大阪

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
建物は古くて傷みも見られる。 立地とスタッフの対応は非常に良い。
2019 年 9 月に 6 泊滞在

6/10 (普通)

Komi、TOKYO

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
施設の老朽化は否めませんが、シャワーのお湯が出なくて部屋を替えてもらえました。その他エレベーターはカードで自分のフロアしか押せない仕組みのため友人の部屋に行くのに大変面倒でした。朝食の種類は多いですが食べられる物が少なくコーヒー飲めればOK程度に考えてもらえるといいと思います。部屋のコンセントも使いずらい位置にあるため携帯の充電で不便でした。
2019 年 9 月に 7 泊滞在
gmからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 30 日)
Dear Mr. Ranu Wijaya, Greetings from Mercure Jakarta Kota Thank you for taking the time and effort to fill up our online survey regarding your recent stay at Mercure Jakarta Kota. We regret to learn that you had disappointment on our room and in room dining. I would like to assure you that your feedback have been shared with the rest of the team and that we are taking series of steps to evaluate and improve our services in those areas. Please rest assured that your feedback matters to us that it is through feedback such as yours that we are able to improve the quality of our products and services. Once again, thank you for your feedback and we do hope that we will have the pleasure to better serve you again in your future trips to Jakarta. Sincerely, Riganda Togatorop - General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2019 年 9 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地的にもよい、ロビーのコーヒーショップも落ち着く
2019 年 8 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

keiji

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ホテルの周りにビールを飲めるところが少ない。
2019 年 8 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Seitaro

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Seitaro

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
いいホテルです、他のホテルには泊まりたくないです。
ほぼ毎年利用させてもらっています。ここを拠点にタイやバリやマレイシアなどに旅行しています。部屋も綺麗でルームメイキングなどもよかったです。
2019 年 8 月に 12 泊滞在

8/10 (良い)

にっく

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
旧市街にあるホテル。
2019 年 8 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Takeshi、東京

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
サービスが良い
電源アダプターを貸してくれたりして良かった。
2019 年 8 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
2019 年 7 月に 1 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 10 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time and effort to fill up our online survey regarding your recent stay at Mercure Jakarta Kota and rating it with 5 stars. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Riganda Togatorop - General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
広く清潔感がありとてもよかったです。
2019 年 7 月に 8 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 10 日)
Dear Valued Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Riganda Togatorop - General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
it was great hospitality service with a reasonable coat.
2019 年 7 月に 1 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 10 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time and effort to fill up our online survey regarding your recent stay at Mercure Jakarta Kota. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Riganda Togatorop - General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフが親切。設備、食事も問題ない。
2019 年 7 月に 1 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 10 日)
Dear Mr. Mick, Thank you for taking the time and effort to fill up our online survey regarding your recent stay at Mercure Jakarta Kota. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Riganda Togatorop - General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
少し設備が古く感じましたが問題のないレベルです。
2019 年 5 月に 1 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 10 日)
Dear Valued Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Jakarta Kota. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Riganda Togatorop - General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
フロントロビーがないと聞いていましたが、ちゃんとありました。自分でconfirmしなさいというのは国際電話だし 手数がかかりました。 後は朝食もいろいろあり楽しかったです。 施設の古さもコタらしくて、キーキーと音を立てるシャワーを楽しみました。部屋も広く出窓型大窓好きです。十分満足しました。最初エントランスホール天井ステンドグラスの写真で決めたんです。お世話になりました。また行きたいです。もっと歩き回れるような治安改善されたらいいのにと思います。
2019 年 5 月に 1 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 10 日)
Dear Valued Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Jakarta Kota. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Riganda Togatorop - General Manager

10/10 (非常に良い)

Toshihisa

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good to stay one day in CGK.
good location to visit Chine town and Kota on foot,
2019 年 5 月に 1 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 30 日)
Dear Mr. Toshihisa, Thank you very much for choosing to stay at Mercure Jakarta Kota and rating it with 5 stars. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Riganda Togatorop - General Manager

10/10 (非常に良い)

RIKA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good quality !
I stayed for 1 night on a transit for diving tour. Spacious comfortable room, clean bathroom, hot shower, good quality staff. I want to stay here again.
2019 年 5 月に 1 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 30 日)
Dear Mrs. Rika, Thank you very much for choosing to stay at Mercure Jakarta Kota. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Riganda Togatorop - General Manager

8/10 (良い)

ボビー、西日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
シャワーが一新されており、締まりの悪い蛇口や安定しない湯温が全て改善されていました。
2019 年 4 月に 8 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 30 日)
Dear Valued Guest, I would like to sincerely thank you for staying with Mercure Jakarta Kota and for taking the time to share your experience during your stay. I took note of improvement for water tap and the unstable water temperature and please rest assure that we are taking it seriously and find ways to improve it. Your feedback is highly appreciated as this will help us improve the level of service to our guests. All colleagues of Mercure Jakarta Kota are looking forward to welcoming you back in the near future. Sincerely, Riganda Togatorop - General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 4 月に 5 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 30 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time and effort to fill up our online survey regarding your recent stay at Mercure Jakarta Kota. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Riganda Togatorop - General Manager

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 4 月に 3 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 30 日)
Dear Valued Guest, Thanks for your time to rate us on online survey. Further to your feedback, it would be helpful for us if you could share us your experience by letting us know in detail so we can follow up if there is any improvement we can do or action to be taken during your recent stay with us. Many thanks, Riganda Togatorop General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
2019 年 4 月に 1 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 17 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time and effort to fill up our online survey regarding your recent stay at Mercure Jakarta Kota and rating it with 5 stars. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Riganda Togatorop - General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
特に気になる点もなく快適に過ごせました。
2019 年 3 月に 3 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 2 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time and effort to review regarding your recent stay at Mercure Jakarta Kota. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Jamal Muhamad - General Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
2019 年 3 月に 2 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 30 日)
Tamu yang terhormat, Salam dari Mercure Jakarta Kota Hotel. Terima kasih telah meluangkan waktu untuk berbagi mengenai pengalaman Anda di Mercure Jakarta Kota Hotel. Saya menyesal bahwa pengalaman Anda tidak memenuhi harapan Anda. Harapan kami bahwa Anda akan memberi kami kesempatan untuk melayani Anda lebih baik dalam waktu dekat. Hormat saya, Jamal Muhamad - General Manager

6/10 (普通)

MAMORU

良かった点 : 客室の快適度
2019 年 3 月に 3 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 24 日)
Dear Mr. Mamoru, Greetings from Mercure Jakarta Kota Hotel. Thank you for taking the time to review regarding your experience at Mercure Jakarta Kota Hotel. I am sorry that your experience did not meet your expectations. Our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Jamal Muhamad - General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
設備は古く快適さはあまりないが、とにかくコスパは素晴らしい。朝食も決して悪くない。値段を考えるとむしろかなり良いかも。 もう少し高くなっても良いので、シャワーやバスルームを改善した部屋を提供してもらえるとなお良い
2018 年 12 月に 2 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 24 日)
Dear Valued Guest, I would like to sincerely thank you for staying with Mercure Jakarta Kota and for taking the time to share your experience during your stay. I took note of improvement for our rooms and please rest assure that we are taking it seriously and find ways to improve it. Your feedback is highly appreciated as this will help us improve the level of service to our guests. All colleagues of Mercure Jakarta Kota are looking forward to welcoming you back in the near future. Sincerely, Jamal Muhamad - General Manager

8/10 (良い)

Naoya

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 3 月に 3 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 24 日)
Dear Mr. Naoya, Thank you very much for choosing to stay at Mercure Jakarta Kota. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Jamal Muhamad - General Manager

8/10 (良い)

HIRO

換気扇の音がうるさかった
2019 年 2 月に 7 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 24 日)
Dear Mr. Hiro, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Mercure Jakarta Kota. I appreciate you bringing this matter to our attention therefore giving us the opportunity to improve. Please accept my sincere apologies for the inconvenience this have caused you. Rest assured that your comment regarding exhaust fan has been coordinated with the respective department. We all look forward to the pleasure of having you back with us at Mercure Jakarta Kota and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Jamal Muhamad - General Manager