施設の正面

アシュリー ワヒド ハシム ジャカルタの口コミ

4 out of 5
アシュリー ワヒド ハシム ジャカルタ
Jalan K.H. Wahid Hasyim No. 73-75, Gondangdia, Menteng, Jakarta Pusat, Jakarta

口コミ

8.8

非常に良い

評価 10 - 236 件の口コミ中 109 件が非常に良い" "
評価 8 - 236 件の口コミ中 104 件が良い" "
評価 6 - 236 件の口コミ中 15 件が普通" "
評価 4 - 236 件の口コミ中 4 件が不満" "
評価 2 - 236 件の口コミ中 4 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

8.8/10

スタッフとサービス

8.2/10

設備とサービス

8.6/10

施設のコンディションと設備

8.0/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

Masayuki

出張
部屋が狭いですが、綺麗なホテル。
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Joko Haryantoからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 30 日)
Dear Mr/Mrs. MasayukiWarm greetings from Ashley Jakarta Wahid .We appreciate for the review that has given and happy to know your delightful experience with us.We’re always happy to welcome you back here.Regards,Joko HaryantoHotel Manager

10/10 (非常に良い)

Kiyoshi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 7 泊滞在
Joko Haryantoからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 26 日)
Dear Mr/Mrs. Kiyoshi Warm greetings from Ashley Jakarta Wahid .We appreciate for the review that has given and happy to know your delightful experience with us.We’re always happy to welcome you back here.Regards,Joko HaryantoHotel Manager

10/10 (非常に良い)

??

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Joko Haryantoからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 26 日)
Dear Valued GuestWarm greetings from Ashley Jakarta Wahid .We appreciate for the review that has given and happy to know your delightful experience with us.We’re always happy to welcome you back here.Regards,Joko HaryantoHotel Manager

6/10 (普通)

YOSHIAKI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Breakfast was acceptable. When I faced difficulty, staff were so kind to solve this issue.
2024 年 2 月に 5 泊滞在
Joko Haryantoからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 6 日)
Dear Mr/s YoshiakiThank you for your review. As we are dedicated to deliver an excellent service, we are happy to hear that our colleagues went extra mile to ensure your stay was a memorable one. Your recognition of our efforts are very encouraging and will certainly empower our colleagues to strive for the best every day. We look forward to welcoming you again for another perfect stay. Best Regards,Joko HaryantoCluster Hotel Manager

8/10 (良い)

Tadashi

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
スタッフの対応が良い
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Jokoからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
Dear Mr TadashiThank you for your review. As we are dedicated to deliver an excellent service, we are happy to hear that our colleagues went extra mile to ensure your stay was a memorable one. Your recognition of our efforts are very encouraging and will certainly empower our colleagues to strive for the best every day. We look forward to welcoming you again for another perfect stay. Best Regards,Joko HaryantoCluster Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

MASUDA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 11 月に 3 泊滞在
jokoからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
Dear Mr/s MasudaThank you for your review. As we are dedicated to deliver an excellent service, we are happy to hear that our colleagues went extra mile to ensure your stay was a memorable one. Your recognition of our efforts are very encouraging and will certainly empower our colleagues to strive for the best every day. We look forward to welcoming you again for another perfect stay. Best Regards,Joko HaryantoCluster Hotel Manager

8/10 (良い)

Takashi

2023 年 11 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

NAOTO

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
キレイなホテルです。
2023 年 7 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

haruko

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
便利な場所にあり、スタッフが親切で、ランドリールームがあり、安く泊まれるよ。
2023 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Hiroshi

出張
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
コスパの良いホテル
初日にエアコンが効かず、下水の悪臭は酷く、最悪でしたが、クレームを入れるとすぐに対応してくれたのが良かった。 朝食はレパートリーが少ない。 値段が安く、屋台が並ぶ通り、両替所にも近かったので、総合的には良かった。
2023 年 3 月に 3 泊滞在
Levyからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 14 日)
Dear Hiroshi, Thank you for taking the time to complete our online Guest satisfaction survey.We noticed that we failed to meet your expectations in certain aspects of your recent stay with us. After careful review of your concerns, we offer you our deepest apologies for having failed to give you the service all our guests expect. We would like to convey our apology for such inconvenience happened at your last stay with us. Please rest assured that we are working with Management and Engineering Manager to tackle this issue as soon as possible. It is indeed, our country was having extreme Heat storm recently that was quite unexpected to have such impact to our room. Certainly it will be our valuable lesson to keep improving ourselves. Hiroshi , we are truly apologize for any discomfort caused to you and we earnestly hope this inopportune experience will not tarnish your trust in our Hotel.Yours sincerely, Levie Raymon Michael Operation Manager

8/10 (良い)

Masayuki

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
レストランも遅くまでやっていて、フロントのスタッフもレストランのスタッフも皆さん親切です。 ホテルの前の渋滞が気になりますが、ホテルは良いです。
Levyからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 18 日)
Dear Masayuki,Thank you for taking the time to share your stay experience at Ashley Wahid Hasyim Jakarta!It is very encouraging for us to know that you had several delightful moments during your stay and most importantly, that you felt home-away-from-home!We would like to share your happiness with our team as we take pride in providing good service and hospitality.We convey our apology for such inconvenience happened about the opening hour of our Restaurant. Please rest assure that we have addressed the issue directly to the Restaurant Manager to monitor and control their team so that we can open the breakfast time precisely so that our guest could enjoy the breakfast conveniently. We do hope that they could take necessary actions to ensure this one can be happened as soon as possible.We thank you again for your valued patronage and look forward to welcoming you back at our Hotel.Yours sincerely,Levie Raymon MichaelOperation Manager

8/10 (良い)

asano

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
無料の朝食が結構美味しかったのと、ランドリールームを自由に使えて良かったです。 スタッフも親切でした。部屋の床がじゅうたんじゃないのも清潔な感じがして良かったが、毎日掃除してもゴミが落ちていた。でもまあいいかな
2022 年 7 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

asano

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 7 月に 8 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
綺麗で使い勝手のよい素敵なホテルでした。
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Pipin Wからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 4 日)
Dear Ashley Guest, Thank you for sharing your wonderful experience with us. We are happy to hear that you had a nice stay with us. We believe comfortable bed and clean room are essential for all travelers, therefore we pay serious attention to deliver these aspects well. We do hope that we will have the pleasure of welcoming you back again soon. Regards, Pipin W Hotel Manager Ashley Jakarta Wahid Hasyim

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 4 泊滞在
Pipin Wからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 15 日)
Dear Ashley Guest, Thank you for the wonderful rating. We are pleased to know that we have surpassed your expectations in all aspects of our hotel facilities, products and service delivery. I look forward to sharing your lavish praises with my team as we take pride in our mission in providing moments of delight. Kind Regards, Pipin W Hotel Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
シンプルだが、快適なホテル
シンプルな部屋ですが、生活で快適でした。 地下鉄の Sarina駅が使えるようになると、交通の便も良くなりますね。
2019 年 11 月に 3 泊滞在
Pipin Wからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 25 日)
Dear Ashley Guest, Thank you for writing us review. We are pleased to read that you enjoyed your stay at our hotel. Our highest priority is our guests' comfort because we know that our guests' comfort is the key to a great stay and the key to keeping our guests happy. It was a pleasure to have you as a guest and all of us are looking forward to welcome you again. Your Sincerely, Pipin W Hotel Manager

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Hotel service was good. But, I have never seen a hotel with many guests who had no common sense, at breakfast, laundry room.
2019 年 9 月に 12 泊滞在
Pipinからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 4 日)
Dear Ashley Guest, Thank you for rating us. It is with regret that our legendary great service did not able to helping you satisfy your stay. Ashley Jakarta Wahid Hasyim is a hotel purposed for all kind of traveler. Therefore, we are happy to have traveler for many segment such as business, leisure, family and even for backpacker. However, please be assure that we strive to provide a seamless experience to every guest. We hope to see you again in our hotel. Best Regards, Pipin W Hotel Manager Ashley Jakarta Wahid Hasyim

10/10 (非常に良い)

Akira

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 7 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
朝食のメニューが現地の宿泊客用なので、外国人の好むようなメニューを取り入れるのが良いと思う。
2019 年 7 月に 4 泊滞在
Pipinからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 25 日)
Dear Sir/Madam, It is an honor to receive a good review from you. We appreciate your genuine feedback about our breakfast. We have notified the respected department to remind to find better menu that will satisfy wider nationalities. We do hope we can serve you again in the future. Look forward to welcoming you back. Pipin W Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

NATSUKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
凄く良かったです
部屋は少し狭く、バスタブもありませんが一人で泊まるには充分でした。 コンセントの数も多く快適に過ごせました。朝ごはんは毎日メニューに変化がありどれも美味しかったったです。そして何よりも立地が最高でした! サリナデパートや屋台街も近く至るところに飲食店があります。ジャカルタに泊まる時には絶対にまた利用したいホテルです。
2019 年 4 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
ジャカルタの中でも、最も便利な地区と思います。 百貨店、モール、コンビニ等徒歩範囲内です。 築浅できれい。 シャワーのみ、朝食の品数が少ないのが、減点要因です。
2019 年 1 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

T、Singapore

良かった点 : 客室の快適度
There are many eating place and convenient for working
2018 年 12 月に 15 泊滞在
Wawanからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 21 日)
Dear T Thank you for your great compliments. Our business model has always been to provide a modern design with fresh look, well-designed and peaceful environment conducive to work and rest, in a convenient location with easy access for both business and leisure. We are glad to read that you like the facilities that has been provided. Thank you for choosing Ashley, and we look forward to welcoming you back ! Sincerely Wawan Irawan Operational Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
コストパフォーマンスが良い!
朝ごはんが充実していました。
2018 年 12 月に 3 泊滞在
wawanからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 12 日)
Dear, I would like to thank you for your ASWESOME 5 STARS! If you don't mind on your next trip to share your experience with us, because your valuable input is very important for us to improve our hotel quality. We hope to see you again very soon! Sincerely Wawan Irawan Operational Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
コストパフォーマンス最高です。
新しい宿でとても清潔で、快適に過ごせました。 部屋はやや狭いですが、帰って寝るだけなら十分です。朝食ビュッフェも無料で十分に用意されていて、コストパフォーマンス最高です。 注文をつけるならば、部屋にティッシュペーパーがないこと(頼んだらトイレットペーパーを余計に渡されました)、ひげ剃りがないこと(頼んだら持ってきてもらえましたが、翌日にはまたなくなっているので、毎日注文が必要でした)、ジムがあるということで表示もあるのに、最後まで発見できなかったこと、くらいでしょうか(フロントに聞けばわかったのかもしれません)。 周辺にはレストランも多く、宿の近くだけでも十分楽しめます。サリナデパートまですぐなのも嬉しい。
2018 年 11 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
新しくスタイリッシュな中級ホテル
ジャカルタの中心部に位置し、歩いて5~6 分でサリナデパートとバスウエイの停留所があります。このデパートは、庶民的で、フードコートやお土産のフロアーもあります。また、ここから12分ぐらい歩くとプラザインドネシアに行けます。そして、ホテル前には、ブルーバード専用のタクシー乗り場があり、常時車が待機しています。中級ホテルでは考えられません。ロビーもフレンドリーで、チェックアウトの日の夜のフライトだったので、荷物も快く預かってくれました。
2018 年 9 月に 1 泊滞在
Wawanからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 8 日)
Dear Our Value Guest, Thank you for sharing your observation and feedback on your recent stay in Ashley Jakarta. I am glad to read that you found Ashley location is strategic one. Hope you had a great shopping time. We do hope we can serve you again in the near future. Once again, thank you for staying in Ashley. Sincerely, Wawan Irawan Operation Manager

10/10 (非常に良い)

YOU、広島

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ジャランジャクサにほど近い位置にあり,サリナデパートも徒歩圏内なので,夕食等には全く困らない。部屋はかなり豪華なつくりで十分万ぞできるものだった。
2018 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
なかなか良いホテル
2017年に出来たらしいホテル。 ローカル系ですが、部屋も綺麗でシャワーの水圧も十分です。 フロントは英語問題なし。 時々プロモもありますが、元々安めで朝食が結構美味しいので良く泊まってます。
2018 年 7 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

T、Singapore

My favorite hotel, but this time...
I like to stay at this hotel. But this time there was not good thing. Because I came back to the room in the night, the room was not clean up at all.
2018 年 6 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

aki、横浜

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
コスパが良いホテル
夜中の2時に着きましたが対応も良く、朝ごはんのクオリティも高かったです。また、インドネシアに来ることがあれば利用したいと思います。
2018 年 6 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
トイレは臭い
2018 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

T、Singapore

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
Good breakfast
High cost performance incl. good breakfast There are many eating places and good relaxing for the weekend. It is possible to go to the nearest mall, Plaza Indonesia and Grand Indonesia by walk. It takes about 20 minutes, even thogh it is too hot diring walking.
2018 年 4 月に 2 泊滞在
Mazlina Ramli (Corp. Director of Sales)からの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 21 日)
Dear T, Thank You for taking the time to share your experience with us during your recent stay. Please rest assured that we always strive for improved guest satisfaction and maintain the highest service standard at all times. We are delighted that we had the opportunity to be at your service and look forward to welcoming you back at the Ashley Hotel – Jakarta.

6/10 (普通)

T、Singapore

気になった点 : スタッフとサービス
Some mistakes this time
I often use this hotel, but this time there were some mistakes of the hotel as follows; There is no towel in the room by mistake, so I called Front, Hotel service staff, cleaning service staff from room, but no one answered. It took so much time to just check in....not good arranging.
2018 年 4 月に 2 泊滞在
Mazlina Ramli (Corp. Director of Sales)からの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 21 日)
Dear T, Thank you for choosing to stay at Ashley Hotel - Tangerang and sharing your review. We were concerned to learn of your disappointment with the service provided by our associates. We wish to take this opportunity to extend my apology and seek your patience. Your valuable feedback has been shared with our management team for immediate improvement. Thank you for bringing this to our attention and we hope to welcoming you back again in the future

8/10 (良い)

T、Singapore

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Good cost performance hotel
Good hotel, affordable price, convenient place to do business, many eating places. So basically no dissatisfaction with the hotel. However, sometimes very noisy voices from next rooms. depending on the guest.
2018 年 3 月に 2 泊滞在
Mazlina Ramli (Corp. Director of Sales)からの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 21 日)
Dear T, It was a great pleasure having you with us and it’s wonderful to read that you enjoyed all aspects of Ashley Hotel and your great compliment to our staff services and location. As you know, your words have already been shared with all our team that helped make this stay a great one. Please do let us know when you’re ready to come back to Jakarta, we’ll ensure another great stay for you. We all look forward to seeing you again soon.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
清潔感があり、快適でした。 朝食もおいしくいただきました(焼きそば、美味です!) 日本のテレビ番組が見られれば、あと、Wi-Fiの接続があまりよくなかったのですが、それを除けば満点でした。
2018 年 2 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

T、Singapore

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good Price and Good location
Sometimes use this hotel on business tirp Good location for my business Many restarurant around hotel
2018 年 2 月に 7 泊滞在

8/10 (良い)

T、Singapore

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Lively ambience around the hotel
Good and convenient location. There are many eating place
2018 年 1 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
残念
綺麗でレストランの朝食もコスパ高いが、禁煙で予約したにも関わらず、満室でアップグレード追加金額を要求された。おかしいと再三言ったがそれは保障では無く、あくまでリクエストだと主張された。 最後はマネージャーが出てきてスタッフに無料アップグレードを指示していたが、綺麗なホテルだけに残念
2018 年 1 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

ikuo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適なホテル
「安宿街」として有名らしいジャランジャクサ通りにほど近いところにあるとても綺麗なホテルでした。モナスまでタクシーで15000ルピー程度。コタまで乗っても25000ルピーくらい。利用したツインルームも「広い」とまでは言えないけれど、狭苦しいさを感じることはありません。ジャランジャクサ通りには街なかで売っていない大瓶のビールを飲める店が何軒もありましたよ。
2017 年 12 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

T、Singapore

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
New stylish hotel
Room size is enough to stay for one or two people. And breakfast is also enough in terms of kind of foods and taste. Cost performance is very good.
2017 年 12 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

K

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
清潔
清潔で快適なホテル。チェックイン時にデポジットを求められる。ホテルから徒歩圏内にコンビニと飲食店もあり、拠点にするにはまずまずの立地。
2017 年 9 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Hiroshi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
夜の周辺散策を楽しめるホテル
パダン料理のレストランが24時間営業で、それ以外にも遅くまで営業している店が多いので、夜遅い戻りでも、食事を楽しめる立地が良い。
2017 年 11 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
それなりのホテル
フロント対応最悪
2017 年 11 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Masanori

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
便利、きれい
ロビーも部屋もきれいで、狭すぎず、広すぎず私にはちょうど良かったです。 ホテルマンの対応も良かったです。 モールやスーパーも徒歩5分くらいで、レートが比較的よい両替所もあるので便利でした。 部屋にティッシュが置いてないとか、二人部屋なのにスリッパが一足しかおいてなかったとかはありましたが、トータル的には良かったです。
2017 年 10 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

TT、Singapore

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Stylish hotel at lively location
Room is good enough space and confortable to stay. Breakfast is also good.
2017 年 10 月に 3 泊滞在
Mazlina Ramliからの返信 (投稿日 : 2017 年 11 月 9 日)
Dear TT, Service with Smile from Ashley Hotel - Jakarta... Thank You for taking the time to share your experience with us during your recent stay. Please rest assured that we always strive for improved guest satisfaction and maintain the highest service standard at all times. We are delighted that we had the opportunity to be at your service and look forward to welcoming you back at the Ashley Hotel – Jakarta. Best Regards, Mazlina Ramli Corp. Director of Sales & Marketing

8/10 (良い)

mibo、日本国千葉県船橋市

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
コストパフォーマンスの高いホテルです
クイーンベッドのお部屋に2泊しました。 チェックインのときにデポジットとしてに300,000R必要ですので、現金かクレジットカードは必携です。 朝食は期待できる内容・質とは言い難いですが、私のお腹を満たすには必要かつ十分でした。また、お料理の幾つかは日替わりでしたので、嬉しかったです。 部屋の鍵のデータを毎日更新しなければならないのは、少し面倒に思いました。 初日に使用したバスタオルが少し匂いましたが、翌日のバスタオルは大丈夫でした。 冷蔵庫があまり冷えないので、がっかりしました。 私は空港からガンビル駅までバスで、そこから徒歩でホテルに行きました。普通の方には空港あるいはガンビル駅からタクシーをお勧めしますが、歩けない距離ではないと思います。 全体的にはとても良いホテルだと思います。今回と同じような料金でしたらまた泊めて頂きたいと思います。
2017 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Andy、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great hotel, reasonable price
This is a great place to stay - great location, great breakfast, clean rooms, quiet but close to many things.
2017 年 8 月に 10 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
清潔で、アメニティも豊富で、場所も便利で、ネットも快適で、シャワーの温度や水圧も十分高く、申し分ない。

10/10 (非常に良い)

Giovanny

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
We did stay for 2 nights, the hotel's location is easily walk from MRT/Sarinah. The staff are friendly and helpful, they also allowed us to check in 1hr earlier. We did ask for new towel because there is cigarette smell on the towel and they changed quickly with the fresh new towel. Overall is good stay at Ashley Hotel
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Joko Haryantoからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 26 日)
Dear Mr/Mrs. GiovannyWarm greetings from Ashley Jakarta Wahid .We appreciate for the review that has given and happy to know your delightful experience with us.We’re always happy to welcome you back here.Regards,Joko HaryantoHotel Manager

10/10 (非常に良い)

HYUNG

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Jokoからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
Dear Mr/s HyungThank you for your review. As we are dedicated to deliver an excellent service, we are happy to hear that our colleagues went extra mile to ensure your stay was a memorable one. Your recognition of our efforts are very encouraging and will certainly empower our colleagues to strive for the best every day. We look forward to welcoming you again for another perfect stay. Best Regards,Joko HaryantoCluster Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Sylvain

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Très bon hôtel
Très bon service, de l’accueil au départ. Personnel gentil et arrangeant pour un départ un peu plus tardif. Petit-déjeuner inclus dans le prix de la chambre, sous forme de buffet, assez varié et copieux. Je ne suis pas sûr de revenir à Jakarta mais, si je reviens, je redemanderai sûrement une chambre ici.
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Jokoからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
Dear Mr/s SylvainThank you for your review. As we are dedicated to deliver an excellent service, we are happy to hear that our colleagues went extra mile to ensure your stay was a memorable one. Your recognition of our efforts are very encouraging and will certainly empower our colleagues to strive for the best every day. We look forward to welcoming you again for another perfect stay. Best Regards,Joko HaryantoCluster Hotel Manager