施設の正面

アシュレー サバン ジャカルタの口コミ

4 out of 5
アシュレー サバン ジャカルタ
Jalan H. Agus Salim No.22AB, RT.2/RW.1, Kb. Sirih, Menteng, Jalan Sabang, Jakarta, Jakarta

口コミ

7.8

良い

評価 10 - 8 件の口コミ中 2 件が非常に良い" "
評価 8 - 8 件の口コミ中 3 件が良い" "
評価 6 - 8 件の口コミ中 3 件が普通" "
評価 4 - 8 件の口コミ中 0 件が不満" "
評価 2 - 8 件の口コミ中 0 件が非常に不満" "

8.4/10

清潔度

8.4/10

スタッフとサービス

8.0/10

設備とサービス

8.0/10

施設のコンディションと設備

8.4/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Small but comfy
It was an amazing stay. The hotel is small but well maintained. All staff were very kind and helpful. There are many restaurants and food stalls around the hotel and it is also near some malls.
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Ariからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 27 日)
Dear Valuable guest,Thank you for the good review of our hotel. We are glad that you have enjoyed your visit, feeling comfortable with our service.Our team always tries to provide the best and fulfill the needs or requests of our guests. We hope this good service will bring you back to stay with us.Best regards,Raynatha TicoaluOperations Manager

6/10 (普通)

John

出張
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good but not real clean & coffee stingy
Just as described and great service. Not great cleaning service for deep clean in our room and coffee machine the white elephant in terms of not allowing guests to use it and dining area underused during day and night
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Ariからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 27 日)
Dear John,Thank you for your review of our hotel. We apologize for the inconvenience you experienced while staying at our hotel. We have noted your complaint, so that it becomes our reference to improve our services in the future. We look forward to serving you again on your next visit.Best regards,Raynatha TicoaluOperation Manager

8/10 (良い)

Pascal

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Clean but with some hickups
Clean Room, no warm water at the sink, AC turns off automatically after a while. Breakfast do free but variety is basic. I would recommend to do breakfast elsewhere. Friendly stuff and overall satisfied
2022 年 9 月に 3 泊滞在
Winda Lieadyからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 23 日)
Dear Pascal, Thank you for sharing your feedback. It is with regret to hear that your last visit fell short of your expectation. We definitely will take a note and move this case to action to ensure your next visit would give you a better experience and leaving a fond memory. On behalf of our staff, we would like to apologize for the inconvenience happened and we would like to invite you again to earn your trust. Your sincerely, Winda Lieady Hotel Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

semoking룸은 흡연자도 역함을 느낄정도로 담배쩐내가 심각함. pc방 흡연실보다도 더 심한 냄새.. 방에 냉장고 없음. 조식 도시락 음식은 이미 다 식어서 차갑고 딱딱함.
2022 年 4 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Kang

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Best location . 방음 않됨.
2022 年 1 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

KWOK KEUNG

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 客室の快適度
2019 年 11 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

turki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ممتاز
الموقع ممتاز والنطافة ممتازة ومريح لكن الفندق ينقصه بعض الامكانيات في الغرفة لايوجد ثلاجة للتبريد ولايوجد مناديل واوراق للكتابة والفطور اندنوسي غير مختلف
2019 年 6 月に 3 泊滞在
Mirzaからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 5 日)
Dear SIr/Madame Warmest greeting from Ashley Sabang Hotel Jakarta Thankyou for chosing Ashley Sabang as your accomodation in Jakatra and share your experience here. We do really appreciate of your review, and we will try to consider of what you concern to our internal management. We are look forward to serve you again sir/madame. Sincerely Yours Mirza Asst. Hotel Management