ロビー応接スペース

オラン ホテルの口コミ

4 out of 5
オラン ホテル
Harikzadeler Sk No:32, Laleli, Istanbul, Istanbul

口コミ

7.4

良い

評価 10 - 96 件の口コミ中 32 件が非常に良い" "
評価 8 - 96 件の口コミ中 29 件が良い" "
評価 6 - 96 件の口コミ中 15 件が普通" "
評価 4 - 96 件の口コミ中 8 件が不満" "
評価 2 - 96 件の口コミ中 12 件が非常に不満" "

7.8/10

清潔度

7.6/10

スタッフとサービス

8.0/10

設備とサービス

7.6/10

施設のコンディションと設備

8.6/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Latifa

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Verrassend goed. Speciale dank aan dhr Galip voor zijn hartelijke ontvangst en het aanbieden van zijn hulp Het hotel bevind zich vlakbij de Metro en vlakbij alle bezienswaardigheden. Goed ontbijt en goed housekeeping. Bij problemen bellen naar de receptie er komt gelijk iemand naar de kamer
2023 年 10 月に 7 泊滞在

6/10 (普通)

Josef

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Bed was too hard to lie upon and too small (for 2 people). Breakfast was okay. Breakfast room was nice with its view over the city to the sea. The staff was willing and very helpful, both with information to pulic travel and organizign us the second transfer (back to the airport). The hotel is situated very close to the city centre. You can go by feet to reach a lot of the interesting places.
2023 年 10 月に 5 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Belharet

2023 年 5 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

IBTISSEME、montreal

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
C'était dégueulasse, la femme de chbre ne passait jamais biens que je lui ai remis un gros pourboire , bcp de bruits autour de la chbre , les lits sont minuscules

10/10 (非常に良い)

Fadi

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice
2022 年 9 月に 6 泊滞在

8/10 (良い)

BADR EDDINE

2022 年 6 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Yacine

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Super propre rapport qualité prix imbattable
2022 年 6 月に 7 泊滞在
Oran Hotel Teamからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 13 日)
Dear Mr. Yacine, Thank you for your feedback, we look forward to serving and welcoming you again soon. Kind regards,

6/10 (普通)

Sabrine

良かった点 : 客室の快適度
2022 年 5 月に 5 泊滞在
Gökmen KARAKAYAからの返信 (投稿日 : 2022 年 5 月 31 日)
Dear Sabrine; Thank you for staying at Oran Hotel.Hope to see you again to give a much better service for you. Best Regards,

10/10 (非常に良い)

ademola

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
It's fantastic
2022 年 4 月に 4 泊滞在
Gökmen KARAKAYAからの返信 (投稿日 : 2022 年 5 月 9 日)
Thank you so much hope to see you again as soon as possible. Best Regards,

8/10 (良い)

Jessica、Sirault

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Situation vraiment optimale , au centre de toutes les choses a voir . A deux pas du metro qui vous emmène partout , mais tout est aussi facilement accessible a pied . Personnel serviable , sympathique . Un peu déçu néanmoins car le bar de l hotel est inaccessible, hors service . On ne peut pas y prendre un verre un soir après une longue journee de visite . Il n y a pas de carte et le bar est vide . Obligé de sortir prendre un verre a l exterieur . Les chambres sont propres , la salle de bain aussi . Le linge est propre et est changé quotidiennement. Le petit déjeuner est relativement varié , mais gros point négatif sur les "jus de fruits" qui sont de vulgaires boissons chimiques horriblement sucrées et même pas fraîches. Pas un seul croissant ou petit pain au chocolat non plus . Dommage .
2022 年 3 月に 4 泊滞在
Gökmen KARAKAYAからの返信 (投稿日 : 2022 年 4 月 2 日)
Dear Jessica; Thank you for choosing Oran hotel and for your good comments. Hope to see you again here thanks. Best regards, Gökmen KARAKAYA Front Office Supervisor

10/10 (非常に良い)

Mehdi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Le petit déjeuner à revoir à par ça il es bien personnes tooop galip si vous avez besoin de quelques j'ose il vous aidera
2021 年 12 月に 3 泊滞在
Oran hotel teamからの返信 (投稿日 : 2022 年 1 月 10 日)
Dear Mr. Mehdi, Thank you very much for your kind comments about our hotel and staff. We are happy to know that you have satisfied your accomodation. Hope to welcome you again soon. Best regards

10/10 (非常に良い)

Mehdi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Coool avec le réceptionniste GALIP
2021 年 12 月に 1 泊滞在
Oran hotel team,からの返信 (投稿日 : 2022 年 1 月 5 日)
Dear Mr. Mehdi, Thank you very much for your score. We are very happy to see that you have enjoyed your stay at Oran hotel Istanbul. We hope to welcome you again soon. Best regards,

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 客室の快適度
気になった点 : 清潔度
Şöyle böyle
Saat 11e kadar temizlik onun dışında oda temizlenmez. Personel pek de kibar sayılmazdı ve arkadaşıyla konuşurmuş gibi konusmasindan hoşlanmadım. Ayrica şampuan yoktu sadece duş jeli vardi. Sabunluk kırıktı.
2021 年 11 月に 2 泊滞在
Gökmen KARAKAYAからの返信 (投稿日 : 2021 年 12 月 7 日)
Merhaba Sn Misafirimiz ; Öncelikle otelimizi tercih ettiğiniz için teşekkürederiz.Otelimizle ilgili memnuniyetsizliğinizi üzülerek öğrendik her daim misafir memnuniyeti odaklı çalışan otelimiz bundan sonraki ziyaretinizde çok daha fazla gayret göstererek memnun kalmanız için tüm çabayı gösterecektir tekrar teşekkür eder sağlıklı günler dileriz. Saygılarımızla,

10/10 (非常に良い)

Mohammed

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Everything was good,but the rooms are not good isolated.
2021 年 11 月に 6 泊滞在
Oran Hotel Teamからの返信 (投稿日 : 2021 年 11 月 25 日)
Dear Mr. Mohammed, Thank you for choosing Oran Hotel İstanbul for your stay. We are pleased to read your comment about our hotel, we will also consider your comment about isolation. Hope to welcome you again soon. Best regards,

6/10 (普通)

Mohammad

家族旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備
The room was too small, there was bad smell in the corridor and the toilet was uncomfortable
2021 年 7 月に 2 泊滞在
Gökmen KARAKAYAからの返信 (投稿日 : 2021 年 8 月 17 日)
Dear Guest; Thank you so much for your feedback.We are sorry that you felt uncomfortable at our hotel. Also we are so suprised that there was bad smell and the toilet was uncomfortable. We just renovated the hotel everything is new and we havent got any complaining about it before. Anyway thank you again for your feed back it helps us to know about it to not to have the same problem again hope to see you again. Best Regards

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Very bad hotel
The are not respect there guest And no recomment this hotel at all Dont stay in this hotel
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Gökmen KARAKAYAからの返信 (投稿日 : 2020 年 4 月 2 日)
Dear Guest; Thank you for your kind interest to Oran Hotel First of all, we wish you to accept our sincere apologies for the communication problem that does not reflect our service standards. The issue will be carefully examined by our management team and necessary measures will be taken to prevent repetition. Best Regards

8/10 (良い)

Muawiya

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Oran hotel teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 29 日)
Dear Muawiya, Thank you for choosing Oran Hotel İstanbul for your stay. We appreciate your comments about our hotel. We hope to welcome you again soon. Best regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 施設のコンディションと設備
2019 年 11 月に 4 泊滞在
Gökmen KARAKAYAからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 16 日)
Dear Guest; Thank you for choosing us for your accomadation hope to see you again at our hotel. Best Regards Gökmen KARAKAYA Front Office Supervisor

10/10 (非常に良い)

MERIAMA

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
AGREABLE SEJOUR A ORAN HOTEL
Hôtel très bien situé métro tram et tous commerces à côté. les récéptionistes sont très gentilles sérviables et à l'écoute petits soucis les baignoires sont hautes pour y accéder (pour personnes âgées) le HAMMAM ET SAUNA ETAIT UN BONHEUR POU LE GROUPE
2019 年 11 月に 6 泊滞在
Gökmen KARAKAYAからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 16 日)
Dear Guest; Thank you for choosing us for your accomadation hope to see you again at our hotel. Best Regards Gökmen KARAKAYA Front Office Supervisor

10/10 (非常に良い)

Fathi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 10 月に 14 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Elashourtu

出張
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、客室の快適度
Je pas aime du tout une petite chambre avec un lit tres bas horrible
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Oran hotel teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 14 日)
Dear guest, Thank you for staying Oran hotel Istanbul. We are sorry about your stay is not satisfied you. We will consider your comments. Hope to welcome you soon. Best regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
No tienen mapas turísticos pero eso es una nimidad. El servicio es bueno y su staf muy amable.
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Oran hotel teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 2 日)
Dear guest, Thank you for your kind interest to Oran hotel Istanbul. Your comments are very important for us. We always try to do our best. Hope ro welcome you again. Best regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Clean, quite and near to metro and tram way stations in addition to this it is in very good location lalali where every thing is available. The staff is very good
2019 年 7 月に 10 泊滞在
General Manager Bertuğ Arif KORULARからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 18 日)
Dear Guest, First of all, we would like to thank you for choosing Oran Hotel Istanbul. All our employees are trying to give you the best service with a smiling face and the fact that this effort is noticed by you makes us happy.

8/10 (良い)

Maksim

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2019 年 7 月に 1 泊滞在
Oran Hotel Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 16 日)
Dear guest, Thank you for staying with us. We work hard to make our guests happy. We appreciate your feedback. Hope to welcome you again soon. Kind regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 7 月に 1 泊滞在
Oran hotel teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 18 日)
Dear guest, Thank you for staying Oran hotel Istanbul. We work hard to make our guests happy and we appreciate your feedback. Hope to welcome you again soon. Best regards,

10/10 (非常に良い)

Sief

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 6 月に 3 泊滞在
Bertuğ Arif KORULAR - General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 17 日)
Dear Sief, First of all I would like to thank you for choosing the Oran Hotel Istanbul for your accommodation needs during your visit to Istanbul. I would like you to know that as the Oran Hotel Istanbul, our first aim is to provide maximum guest satisfaction and for all of you to leave our hotel happy and thank you very much for your comments. We are looking forward to welcoming you again at the Oran Hotel Istanbul during your next visit to Istanbul and rest assure that we will do our utmost to make your stay the most comfortable and enjoyable one.

10/10 (非常に良い)

Voyage

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
séjour affaires a istanbul
séjour affaires a Istanbul
2019 年 5 月に 5 泊滞在
Gökmen KARAKAYAからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 13 日)
Dear Guest ; Thank you for choosing Oran Hotel for your accomadation. Hope to host you again as soon as possible. Best Regards Gökmen KARAKAYA Front Office Supervisor

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
We accidently double booked the same hotel, they would not refund due to cancellation policy. And when we requested a 5pm check out they also refused even though we paid for an extra room for 3 nights which we did not use :( . Also they put one bath towel for a 3 person booking
2019 年 5 月に 3 泊滞在
Gökmen KARAKAYAからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 13 日)
Dear Guest; First of all thank you for your kind interest to Oran Hotel. İt was our pleasure to host you at Oran Hotel.As you know your reservation has been made as a non refundable meand it was not belong to us to cancel the reservation whic you made by mistake.Also regarding to your late c/out request as you know its 12:00 o clock for c out and if we do not have enough room unfurtunatelly we cant give late c/out also its not about to pay or not if we had we could give even free late c/out untill 5 pm. For the towels we are really so sorry that you had such a simple problem thanks for your understanding and hope to host you at Oran Hotel again. Gökmen KARAKAYA Front Office Supervisor

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 4 月に 4 泊滞在
General Manager Bertuğ Arif KORULARからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 23 日)
Dear Guest First of all, we would like to thank you for choosing Oran Hotel Istanbul. All our employees are trying to give you the best service with a smiling face and the fact that this effort is noticed by you makes us happy. We will be glad to share your kind comments about all our team members. We would like to thank you for your interest in our hotel and wish you to say '' Welcome back '' as soon as possible. Our respect ,

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Gefällt mir nicht Zimmer klein, dreckig, alt Zu laut Personal unfreundlich
2019 年 3 月に 3 泊滞在
General Manager Bertuğ Arif KORULARからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 3 日)
Dear Guest, First of all, we wish you to accept our sincere apologies for the communication problem that does not reflect our service standards. The details you have provided will be carefully examined by our management team and necessary measures will be taken to prevent repetition. Our Respect ,

8/10 (良い)

BADR EDDINE

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 1 月に 3 泊滞在
Oran Hotel Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 23 日)
Dear Mr. Eddine, Thank you for choosing Oran Hotel for your stay. We try to do best for our valued guests. We thank you for your kind reviews about our hotel. We hope to welcome you again soon. Kind regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
Nice an worth it
The hotel is close approximately to all important and attractive places i wanted to visit. They had very nice staff and service
2018 年 12 月に 6 泊滞在
Oran Hotel Team からの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 5 日)
Dear valued guest, Thank you for choosing Oran Hotel for your stay. We appreciate your good comments about our staff and service. We hope to welcome you again soon. Kind regards, Oran Hotel Team

8/10 (良い)

wael

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 12 月に 1 泊滞在
ORAN HOTEL TEAM,からの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 25 日)
Dear our valuable Guest, We had a great pleasure to welcome you at our hotel. Thank you for taking your timeto write review. We hope to see you soon again. Best regards,

8/10 (良い)

Amir Wazir

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 12 月に 9 泊滞在
ORAN HOTEL TEAM,からの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 18 日)
Dear Amir Wazir, We had a great pleasure to welcome you at our hotel. Thank you for taking your time to write review. We hope to see you again soon. Best regards,

2/10 (非常に不満)

Jacqueline、istanbul,

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Staff never picked me up from airport has agreed through Expedia and also double confirmed with me by email my flight time arrival and so on . After feeling stranded I was helped by airport staff to get a private car to airport . When ask manager at arrival he looked at the sticky note regarding my name and pick up but then say I can it here but I don’t know y they didn’t pick you up . I will let you know he saw me every day and said not a words , we would say And short chit chat but he never mentioned. 2ndly bath was more like a washtub not a full-size bathtub however shower was good fantastic pressure and perfect hot water gage as desired. I needed to change location closer to my hospital I was going to have op in But the refuse to refund me two nights I wouldn’t be there. I was also charged for an expired sprite date the 5/7/2018 that I left the full can there for evidence after a sip of the drink was how I enquirer after its date . I was still charge they say because I opened it . Charg was 6 times the cost for a can elsewhere
2018 年 12 月に 5 泊滞在
ORAN HOTEL TEAM,からの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 18 日)
Dear Mrs. Jacqueline, Thank for staying with us. We are very sorry that your stay did not meet your expectations. Your comments will be considered properly. Kind regards,

8/10 (良い)

BADR EDDINE

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 12 月に 5 泊滞在
ORAN HOTEL TEAM,からの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 18 日)
Dear Badr Eddine, We had a great pleasure to welcome you at our hotel. Thank you for taking your time to write review. We hope to see you again soon. Kind regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
مكان فريد
مكان جيد جدا
2018 年 11 月に 4 泊滞在
ORAN HOTEL TEAM,からの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 18 日)
Dear guest, Thank you for staying Oran Hotel Istanbul. In order to serve ou best, we are improving our service. Thank you for taking your time to write review. We hope to welcome you again soon. Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Daniel

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
My review of hotel oran
I stsayed 5 days in this hotel. They have a travel agency on ground floor. They have 2 restaurants. They have a sauna but it wasn't working they we repairing it. They have a swimming pool to. They give you slippers. They don't have an iron to lend guests. I like their breakfast it's on the top floor. The front desk people speak good english. I will stay here again highly recommended
2018 年 10 月に 5 泊滞在
ORAN HOTEL TEAM,からの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 15 日)
Dear Daniel, thank you for sharing your experience at Oran Hotel. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. We are looking forward to welcoming you again soon. Best regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Very good location
Lovely, polite and helpful staff. They made us feel very welcome and helped with directions, they also resolved any problems we had. Ridvan and co were excellent in helping and very friendly. Staff take pride in their work. Will recommend this hotel to family and friends. Thank you for your services from Asima and Maddi
2018 年 10 月に 4 泊滞在
ORAN HOTEL TEAM,からの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 23 日)
Dear guest, Thank you for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. We hope to welcome you again. Kind regrads, Your Hotel Team,

10/10 (非常に良い)

Zinah、California, USA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 9 月に 2 泊滞在
Ferhatからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 3 日)
Thank You For your nice review. Kind regards,

2/10 (非常に不満)

Aous

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
تحربه سيئه واستقبال اسوأ
كانت اقامة سيئة جدا .. البدايه مع موظفين الاستقبال .. تعاملهم سئ لابعد الدرجات ووقحين وخاصة غالب اخلاقه سيئه جدا وتعامله سيئ اسوأ موظف استقبال قابلته في حياتي .. التكييف في الغرف متهالك وفي الصيف لايقوم بتبريد الغرفه ، الصوفا عند النوم عليها اكتشفت انها تحتوي على حشرات قارصه " بق" ، طلبت مفرش اضافي وقام الموظف بفتح غرفتي وانا نائمه بحجة اعطاپي المفرش بدلا من وضعه امام الغرفه .. مايميز الفندق موقعه في المنطقه المركزيه الا انه تتوفر اختيارات اكثر بكثير وبسعر افضل في المنطقه المركزيه
2018 年 7 月に 4 泊滞在
Ferhatからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 3 日)
Thank you for your review, Kind regards.

8/10 (良い)

Maab

良かった点 : 清潔度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2018 年 6 月に 2 泊滞在
ORAN HOTEL TEAM,からの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 27 日)
Dear Guest, Thank you for staying with us and taking time to get in touch with us to share your experience in Oran Hotel. We appreciate all comments made by our valued guests to achieve the highest standards.We hope to welcome you soon. Best regards,

6/10 (普通)

VJ

良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good location - Room for improvement
Room was comfortable and clean when we checked in. Housekeeping on the remainder of the time was very poor. Bathroom was not cleaned properly. Tea and coffee sachets not replaced daily.
Oran Hotel Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2018 年 4 月 10 日)
Dear guest, Thank you for staying with us and sharing your recent experience in Oran Hotel Istanbul. I have just taken your notes and evaluate them with related departments. We are looking forward to welcoming you in our hotel and have the opportunity to make you happy during your star. Best regards,

10/10 (非常に良い)

Adeel

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Everything good
It was good stay. Location also very nice. Breakfast v good
2018 年 3 月に 6 泊滞在
Ferhatからの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 20 日)
Dear Mr Adeel, On Behalf of the ORAN HOTEL Team I want to say Thank you for choosing our hotel for your acommodation in Istanbul. We will be poud to see you again at ORAN HOTEL. Kind regards, Ferhat ARGİN Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
perfect
nice
2017 年 12 月に 4 泊滞在
zeynep ORANからの返信 (投稿日 : 2018 年 1 月 30 日)
Dear guest, thank you very much for your reviews.I am happy to know that you are satisfied with our services. We are looking forward to welcoming you in our hotel soon. Kind regards, Z.ORAN / Sales Manager

10/10 (非常に良い)

Sidi Mohammed Bachir

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Bin
L'hôtel est très propre, calme à l'intérieur, chambres bien aménagées et confortables, Petit déjeuner excellent
2017 年 11 月に 2 泊滞在
oranからの返信 (投稿日 : 2017 年 12 月 11 日)
Dear Mr Bachir, On Behalf of the Oran Hotel Team I want to thank you very much for your nice comment. We hpe to welcome you again at your home in Istanbul

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
petit déjeuner très pauvre
.
2017 年 10 月に 7 泊滞在
oranからの返信 (投稿日 : 2017 年 11 月 15 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 (良い)

Ghassan 、beirut - Lebanon

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
It is comfortable in location fir our buisness
I have been staying in this hotel for more than 4 years and this year I felt they have better hotel Managment
2017 年 10 月に 5 泊滞在
zeynep ORANからの返信 (投稿日 : 2017 年 11 月 9 日)
Dear Mr. Ghassam, thank you for staying with us again and taking time to get in touch with us to share your recent experience in Oran Hotel. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. We hope to welcome you soon. Best regards, Z.ORAN Sales Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
안내된 크기보다 작은 방, 답답한 전망과 소음, 그러나 양호한 아침식사
방 크기가 안내된것 보다 매우 작음. 대단히 실망. 앞 호텔과의 건물 거리가 10미터도 안됨. 커튼을 열어 둘 수 없음.
2017 年 5 月に 15 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Passable
Personnel à revoir ne parle que le turque pas gentil