外観

ラマナ ホテル サイゴンの口コミ

4 out of 5
ラマナ ホテル サイゴン
323 Le Van Sy Street, District 3, Ho Chi Minh City

口コミ

7.8

良い

評価 10 - 351 件の口コミ中 108 件が非常に良い" "
評価 8 - 351 件の口コミ中 132 件が良い" "
評価 6 - 351 件の口コミ中 76 件が普通" "
評価 4 - 351 件の口コミ中 19 件が不満" "
評価 2 - 351 件の口コミ中 16 件が非常に不満" "

8.0/10

清潔度

8.0/10

スタッフとサービス

8.6/10

設備とサービス

7.4/10

施設のコンディションと設備

8.6/10

環境への配慮

口コミ

4/10 (不満)

haruo

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
フロントスタッフが不親切でした。 フロントでタクシーを予約するとかなり割高になります。
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Phuong Nguyenからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Dear Guest,On the behalf of Raman Saigon’s Management, we would like to send to you our sincere thanks for your spending time to review your stay with us and it’s such a great pleasure to us to know that you have a comfortable stay in our hotel. With the purpose of giving our guests the best services, Ramana Team always tries to improve our qualities as well as facilities and your good feedback is a motivation that remind us always try our best to make the guest satisfy with our services. Once again, we would like to extend our deepest thank you for staying with us. We hope that we can have chances to welcome you back at Ramana hotel. Thank you & best regards.

8/10 (良い)

Hirari

2024 年 3 月に 4 泊滞在
Phuong Nguyenからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 5 日)
Dear Guest,On the behalf of Raman Saigon’s Management, we would like to send to you our sincere thanks for your spending time to review your stay with us and it’s such a great pleasure to us to know that you have a comfortable stay in our hotel. With the purpose of giving our guests the best services, Ramana Team always tries to improve our qualities as well as facilities and your good feedback is a motivation that remind us always try our best to make the guest satisfy with our services. Once again, we would like to extend our deepest thank you for staying with us. We hope that we can have chances to welcome you back at Ramana hotel. Thank you & best regards.

8/10 (良い)

Yuji

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
友人を紹介して、同行した。 プールサイドの軽食メニュー必須と朝食のランクアップがないと次が厳しい。 立地など折角良い条件にあるのだから、20万ドン値上げしても、整えば利用したい。それができたら、そのアピールも加えて欲しい。
2023 年 11 月に 4 泊滞在
Phuong Nguyenからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 3 日)
Dear Value Guest, First of all, on the behalf of Ramana Saigon’s Management, we would like to send you our sincerest thanks for your stay at Ramana Hotel and spending time to feedback us your experience during your time here. With the purpose of giving our guests the best services, Ramana Team always tries to improve our qualities as well as facilities and your feedback is a motivation that remind us always try our best to make the guest satisfy with our services. We also appreciate your comments and sincerely apologize for the inconvenient things about the room view. Instead of that, we will improve our service to make the guest have the most comfortable stay. . Once again, we would like to extend our deepest thank you for staying with us and therefore, we wish that we have more chances to welcome you back at Ramana hotel. Thank you & best regards.

8/10 (良い)

Yuji

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
もう一歩の良いホテル
スタッフ、立地や施設も充実できているので、シティリゾートの要素をレベルアップして欲しい。 プールサイドのバーの存在は必須で、トロピカルドリンクくらいないとリゾートにはならない。 朝食がこの程度では安ビジネス宿だからその分値上げしても、 ⭐️から⭐️⭐️⭐️には、上げて欲しい。
2023 年 11 月に 9 泊滞在
Phuong Nguyenからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 3 日)
Dear Value Guest, First of all, on the behalf of Ramana Saigon’s Management, we would like to send you our sincerest thanks for your stay at Ramana Hotel and spending time to feedback us your experience during your time here. With the purpose of giving our guests the best services, Ramana Team always tries to improve our qualities as well as facilities and your feedback is a motivation that remind us always try our best to make the guest satisfy with our services. We also appreciate your comments and sincerely apologize for the inconvenient things about the room view. Instead of that, we will improve our service to make the guest have the most comfortable stay. . Once again, we would like to extend our deepest thank you for staying with us and therefore, we wish that we have more chances to welcome you back at Ramana hotel. Thank you & best regards.

10/10 (非常に良い)

Nobuzumi

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
非常にお勧めなホテルです
部屋での喫煙は、全面禁止ですが各フロアーに喫煙コーナーがあります。ホテル内には、サウナ(マッサージ)、屋外プール、カジノが併設されており、出張合間の休日でも暇しません。併設レストランの味も十分です。非常にお勧めのホテルです。
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Kent (sale department )からの返信 (投稿日 : 2020 年 5 月 4 日)
Dear Valued guest Thank you for your positive feedback on every corner of our truly authentic hospitality.Wishing you continued safe travels and look forward to welcoming you back soon.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
wifi のセキュリティに不安がある
2019 年 10 月に 4 泊滞在
KENTからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 25 日)
Dear Valued guest, Thank you for taking the time to send us your comments following your recent stay with us.We took note on your constructive feedback to improve our services in the future. Wishing you continued safe travels and look forward to welcoming you back soon. Best regards Kent (sale Department)

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
何度も利用していますが、今日の部屋はコンセントが1つ不良で 電源コンセントが不足しました。 それ以外は満足です。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Arie Nguyenからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 21 日)
Dear Value Guest , Warm greetings from the Ramana Saigon Hotel We hope that you have safely reached back home in your lovely city. We thank you for taking the time to share your experience with us. Please accept our sincere apology for your experience for the moment you spent in our Hotel. We have immediately announced to Related Departments to enhance the quality of equipment in room and to make sure it will not happen in the future. We truly appreciate your detailed feedback, we assure that we are making our best efforts for the improvement in means of efficiency & facility as providing outstanding services in a comfortable place is the ultimate goal of all hotel collaborators. We sincerely hope that we will have a new opportunity to welcome you back again and demonstrate our commitment in service excellence. Looking forward to welcome you back soon in Saigon. Yours sincerely,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
近くにビジネス先のオフィスがあるためサイゴンでの定宿のひとつ。広いし快適。
2019 年 4 月に 1 泊滞在
Xuanからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 13 日)
Dear Value Guest, Thank you for staying with us, we very appreciate your feedback. We hope to welcome you back for the next time Regards

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 4 月に 1 泊滞在
Xuanからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 6 日)
Dear Value guest, Thank you for staying with us, we hope to welcome you back for the next time Regards

8/10 (良い)

YUUKI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
good
清潔感があり、とてもよかった。
2019 年 3 月に 1 泊滞在
Xuanからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 12 日)
Dear Yuuki, Thank you for staying with us, we very appreciate your feedback. We hope to welcome you back for the next time Regards

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good Hotel
友人の勧めで宿泊。 部屋は空調もちゃんと動くので快適に過ごせた。 シャワーもちゃんと熱いお湯が出る。 バスタブはカーテンが無いので、水跳ねを気にすると使いづらさを感じる。 朝食は種類が豊富で良い。
2018 年 5 月に 4 泊滞在
Vien Pham - Sales Executiveからの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 20 日)
Dear Mr/Ms. Anonymous, Thank you for taking time to have some words about us. It is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We well noted your feedback about the curtain and do hope to welcoming you at a next stay.

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ドライヤーが使いにくい。 Wi-Fi環境が悪すぎる。 ソケットが少ない。使いやすいところにない。 デポジットが高すぎる。

8/10 (良い)

一、Tokyo, Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good but noisy&busy
Good hotel and nice staff. There are a lot of tour guests so it's buzy and noisy. Breakfast are delicious and enough but it's very tough to find a vacant seat in the restaurant.
2018 年 3 月に 1 泊滞在
Ms. Le My Ngaからの返信 (投稿日 : 2018 年 4 月 3 日)
Dear Valued Customer, Thank you very much for your feedback regarding your stay at Ramana Saigon Hotel. We trust you had a comfortable stay with us. Thanks again for being our guest, and we look forward to welcoming you again in the near future. Sincerely, Ms. Le My Nga Ecommerce Sales Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 1 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

K Kazuya

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
空港近くて便利
2回目の利用です。フロントやベルマンも明るく接客頂きました。最近の、ベトナムのホテルは朝食が含まれないところが増えてきましたが、こちらは朝食込みでお安く宿泊できました。
2017 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ホーチミンでの仕事場に近く便利でした。 ホーチミンでのホテルは当分ここになります。今後ともよろしくお願いします。
2017 年 12 月に 4 泊滞在
Le My Ngaからの返信 (投稿日 : 2017 年 12 月 26 日)
Dear Customer, Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback! Yours sincerely, Ms. Le My Nga Ecommerce Sales Department Ramana Saigon Hotel

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
電気のスイッチの反応が悪い
早く着きましたが30分待ちくらいでチェックインさせてくれました。 綺麗で快適なホテルでしたが、電気のスイッチの反応が悪く消したりつけたりが大変でした。
2017 年 11 月に 1 泊滞在
Dear Customer, Thank you so much for your review of our hotel. We trust you had a comfortable stay with us. We are truly glad to hear that you had a nice stay and that you enjoyed your room from check in to check out. We promise to keep delivering excellent services for your future visits. Many thanks again, we look forward to welcoming you back very soon. Sincerely, Le My Nga Sales Department

8/10 (良い)

Tiger、Tokyo

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
Reasonable hotel near to my favorite che shop
Front desk staffs were not good and not reliable for the check-out prosedure in early morning.
2017 年 7 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

ジョイス

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
従業員が良い。
従業員は親切丁寧で好感が持てます。しかしシャワーが弱い。水温も上がらない。テレビも使いにくい。朝食は普通。

8/10 (良い)

Tiger、東京、日本

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
ホーチミン市の繁華街と空港とのほぼ中間にあるリーゾナブルな国際ホテル
地元の人々に人気のチェー屋さんも徒歩圏にあり、朝晩には列車の汽笛も聞こえる駅にも近いホテルです。 バスルームにはウォシュレットが付いていますが、残念ながら、泊まった部屋のは作動しませんでした。 早朝のチェックアウトであったため、チェックイン時にデポジットとして取られたクレジットカードの記録を目の前で破棄して貰うのを失念してしまいました。変な請求が為されない事を祈っています。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

空港から比較的近くのホテル
レイトチェックアウトに関して依頼をしたのですが、残念ながら全く融通を利かせてもらえませんでした。 例え1時間であろうとも正規料金の50%の支払いを要求され、その金額がエクスペディアで予約をした場合の1泊料金より高い旨説明しましたが、それならエクスペディアで1泊予約を入れてください、と取り付く島無し。 コンセントがミニバーのところの一つしか日本のものに対応してなかったので、接続プラグの持参をお勧めします。 部屋はスーペリアでした。

8/10 (良い)

ken fukuya、福島県郡山市

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
カジノのあるホテル
3区にあるホテルだが、コンビニやレストランも周辺にあるので便利。 ロビーや客室も広々している。 カジノはパスポートを持参してエントリーカードをもらい100ドルを 両替して入金。 楽しめます。 朝食も種類が豊富なビュッフェ。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
空港から近くとても便利。 トレーニング設備は古いけど、十分使えるレベル。 ブレックファーストのビュッフェもおいしい。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
空港に近くて便利
ホテルは市中心部に行くのにも便利です。エントランスは車が駐車されていて解りずらいが 部屋は綺麗にして有りました。

10/10 (非常に良い)

ゆうい、千葉県柏市

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
地元の人が使う市場から近い
何度か利用した事の有るホテルでしたが、今回初めて最上階でバルコニーの有るホテルは初めてでした。 しかもトイレにTOTO製のウォシュレットがあり、とても快適に宿泊が出来ました。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 施設のコンディションと設備
空港から近いホテル
空港から近く便利は良かった。仕事用の冷凍食品のサンプルがあり、部屋の冷蔵後では保管できないため、ホテルの厨房で1晩保管をお願いし、快諾してくれ助かった。フロントの対応も親切だった。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、客室の快適度

8/10 (良い)

ユウイ、ちば

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ホーチミン市内のホテルより半分の近さ
ホーチミン市内の外れなので、渋滞を避け他に移動するのに便利なホテルです。空港からもホーチミン市内のホテルに滞在も時間も距離も半分ですみます。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
中心地から少し離れてますが、4星の中ではいいホテルです!
ホーチミン出張は2回目でした。 ホテルの場所は中心地からタクシーで10分~15分くらい離れてましたが、 居心地はいいホテルです。 お部屋は広めで、ベットもキングサイズ+シングルと、お子様もいらっしゃるご家族にもOK。 タオルやアメニティーも何度も変えてくれるなどのサービスも充実してました。 お値段がキャンペーン中とのこともあり、このような機会がありましたらまた利用させて頂きますね。

6/10 (普通)

laci

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
男性フロント
男性フロントが自分達の名前や個人的な情報を聞き笑いながら何回も中傷的な事や差別的な事を言ってくる。 女性スタッフがとても優しく対応してくれたので余計に残念です。

8/10 (良い)

yuuki、千葉県

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
プールで遊べるホテル
いつも1区のホテルを利用していますが、このホテルは空港から近く、1区に用事がなければ部屋も広く価格も手ごろで、利用しやすいと思います。

6/10 (普通)

ko、鹿児島

気になった点 : スタッフとサービス
アクセスが不便
個人旅行で行きましたが、スタッフは英語が余り通じない。人柄はよさげでしたが… 周りはコンビニやら、レストラン、屋台、市場まで揃っていて全て徒歩圏内です。 しかし、観光地と呼ばれるところからは少し離れていました。

8/10 (良い)

Laura

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
また泊まりたいです。
空港から15分程で着くラマナホテル、市街地から少し離れているので歩いて行くのは無理ですが、その分騒音は全く聞こえません。 ホテル目の前にサークルKがありとても便利でした。 スタッフも親切で、一人日本語が少し話せる女性も居ました。 朝食は少し高かったかな...という印象がありました。(私は食べていない) プールは私たちが行った時は韓国人観光客に占領されてましたが、これはもう運ですね... 4日間泊まりましたが、とても快適でした。お勧めします。

8/10 (良い)

Nori、Japan

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
いいホテル
泊まるにはいいホテルです。だだ、ホテルの前は余り環境がよくないです。市内中心部まではタクシー利用がベターです。

8/10 (良い)

J、カリフォルニア州

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
空港近くのホテル
空港から近いため宿泊。プール付きでしたが、前日の雨であまり綺麗でなかったので使用しませんでした。部屋は古いためベッド脇などの電源コンセントが日本仕様の製品が使えませんでした。湯沸かし用の棚にあるコンセントが使用できます。部屋のwifiは受信感度が悪くつながりにくかったです。フロントスタッフはフレンドリーで英語が喋れる人は快適でしょう。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
中心地からは若干遠いが安く泊まれる高級ホテル
中央郵便局や大聖堂のある中心部からは、結構離れています。ただ、中心部までタクシーで100,000VND(500円)くらいだったので、不自由には感じませんでした。 逆に空港までは近い位置にあるので、便利です。 中心部から遠い代わりに、かなり安い値段で綺麗なホテルに泊まれます。日本人の方も多くいらっしゃいました。 フロントの方も優しく、サービスも良いです。高級ホテルなので当たり前なのですが、ここはベトナムということを考えると、当たり前のサービスをしてもらえることが嬉しく感じます。 カジノもあります。私が行った夜の時間帯は10人ほどお客さんがいらっしゃったと思います。 すべて機械式ですが、逆にディーラーがおらずミニマムベットも低いため、初心者のかたでもゆっくりとカジノを楽しむことができました。 ちなみに、カジノではドルしか使えません。メインはルーレットです。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
空港に近くて深夜の帰国にも楽
出張者にとっては良いと思うが 観光客には立地的に不利。・・・・・…・…・・…・…・・…・…・・…・…・・…・…・・…・…・・…・…・・…・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・

4/10 (不満)

ベベちゃん、東京

気になった点 : 客室の快適度
キレイだけど、うるさくて眠れなくて残念・・・
場所や室内やプール設備など、値段と比較すると、まぁまぁです。 但し、とにもかくにも、うるさいです。 隣室の声は、全て聞こえますし、廊下を歩く人の声も全部筒抜け。 夜、寝ようとしても、うるささに悩まされます。 朝は朝で、たまたま、隣室も日本人の年配女性(っぽい声と話の内容)だったのですが、 朝の5時から起床、ずっと話しているので、その声で起こされてしまいました。 プールは屋上にあって、ホーチミンの空をぼーっと見るには、良いかと思います。 それから、空港まで行く際は、レセプションで頼むと、ホテル専用?のタクシーとなってしまうようで、ちょっと高めになります。 ホテルの外の駐車場に行けば、すぐにタクシーが居るので、それに乗ることをおすすめします。 韓国系のホテルなので、韓国人旅行客が多かったです。 ホテル内に、垢すりやマッサージをやってくれるお店があります。 (お店に行ってみたら、料金表に、チップ5ドル、10ドル、15ドルというコースがあったので、抵抗感があって、そのまま帰って来てしまいましたが) 値段の割に設備は良いのですが、安眠を求めるのであれば、おすすめできません。 うるさくても寝れる、起きない、という方であれば、キレイですし、良いかと思います。

10/10 (非常に良い)

vu、San jose

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good
2024 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

vu、San jose

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good
2024 年 4 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

vu、San jose

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very good
2024 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

vu、San jose

家族旅行
良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very good for the reasonable price. I like the swiming pool
2024 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

vu

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This 4 star hotel provides good service including buffet breakfast, free parking for a very reasonable price. I like the swiming pool since this us during hot season.

8/10 (良い)

Youngseob

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
부담없는 가격에 조식메뉴도 무란함
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Phuong Nguyenからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Dear Guest,On the behalf of Raman Saigon’s Management, we would like to send to you our sincere thanks for your spending time to review your stay with us and it’s such a great pleasure to us to know that you have a comfortable stay in our hotel. With the purpose of giving our guests the best services, Ramana Team always tries to improve our qualities as well as facilities and your good feedback is a motivation that remind us always try our best to make the guest satisfy with our services. Once again, we would like to extend our deepest thank you for staying with us. We hope that we can have chances to welcome you back at Ramana hotel. Thank you & best regards.

8/10 (良い)

Karim

家族旅行
良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good hôtel
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Phuong Nguyenからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Dear Guest,On the behalf of Raman Saigon’s Management, we would like to send to you our sincere thanks for your spending time to review your stay with us and it’s such a great pleasure to us to know that you have a comfortable stay in our hotel. With the purpose of giving our guests the best services, Ramana Team always tries to improve our qualities as well as facilities and your good feedback is a motivation that remind us always try our best to make the guest satisfy with our services. Once again, we would like to extend our deepest thank you for staying with us. We hope that we can have chances to welcome you back at Ramana hotel. Thank you & best regards.

10/10 (非常に良い)

CAMTU

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice decorating
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Phuong Nguyenからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Dear Guest,On the behalf of Raman Saigon’s Management, we would like to send to you our sincere thanks for your spending time to review your stay with us and it’s such a great pleasure to us to know that you have a comfortable stay in our hotel. With the purpose of giving our guests the best services, Ramana Team always tries to improve our qualities as well as facilities and your good feedback is a motivation that remind us always try our best to make the guest satisfy with our services. Once again, we would like to extend our deepest thank you for staying with us. We hope that we can have chances to welcome you back at Ramana hotel. Thank you & best regards.

10/10 (非常に良い)

gerard

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Spacious rooms and a balcony - nice restaurant with great buffet breakfast Staff excellent- friendly and professional Lovely pool area too
2024 年 4 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Laura

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The area around the hotel seems a little deserted. The pool is lovely to relax before a flight home. Staff are friendly and the areas and rooms are clean and well maintained . The breakfast is a little basic but ok - noodles, rice, eggs, sausages, toast with condiments, fried eggs, a couple of cereal options, pineapple or watermelon. Very close to the airport, you can actually see it from the hotel. The rooms are VERY hot when you enter, the aircon does cool it down though. A few things in walking distance.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Phuong Nguyenからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Dear Guest,On the behalf of Raman Saigon’s Management, we would like to send to you our sincere thanks for your spending time to review your stay with us and it’s such a great pleasure to us to know that you have a comfortable stay in our hotel. With the purpose of giving our guests the best services, Ramana Team always tries to improve our qualities as well as facilities and your good feedback is a motivation that remind us always try our best to make the guest satisfy with our services. Once again, we would like to extend our deepest thank you for staying with us. We hope that we can have chances to welcome you back at Ramana hotel. Thank you & best regards.

8/10 (良い)

HARVEY

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great breakfast, pool, gym. There wasn't any negative. Very suitable for price and convienience.
2024 年 3 月に 13 泊滞在
Phuong Nguyenからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Dear Guest,On the behalf of Raman Saigon’s Management, we would like to send to you our sincere thanks for your spending time to review your stay with us and it’s such a great pleasure to us to know that you have a comfortable stay in our hotel. With the purpose of giving our guests the best services, Ramana Team always tries to improve our qualities as well as facilities and your good feedback is a motivation that remind us always try our best to make the guest satisfy with our services. Once again, we would like to extend our deepest thank you for staying with us. We hope that we can have chances to welcome you back at Ramana hotel. Thank you & best regards.