3 か所のレストラン、朝食、ランチ、ディナーに営業 (多国籍料理)

W 広州の口コミ

5 out of 5
W 広州
26 Xian Cun Road, Pearl River New Town, Tianhe District, Guangzhou, Guangdong

口コミ

8.8

非常に良い

評価 10 - 264 件の口コミ中 151 件が非常に良い" "
評価 8 - 264 件の口コミ中 73 件が良い" "
評価 6 - 264 件の口コミ中 20 件が普通" "
評価 4 - 264 件の口コミ中 10 件が不満" "
評価 2 - 264 件の口コミ中 10 件が非常に不満" "

9.0/10

清潔度

8.8/10

スタッフとサービス

9.0/10

設備とサービス

8.8/10

施設のコンディションと設備

8.6/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 8 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

n.almond、Tokyo

出張
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
ドアマン・CHECK INの際のスタッフは親切で良かったですが、CHECK OUTの際の女性はTHANK YOUの一言も言えない人でした。ホテルに入った時の匂いは好き嫌いあるかと思いますが、強くて下品な印象です。クラブっぽくするとしてももう少し別の香りはあります。部屋の中は全体的に清潔感がありません。バスルームは特に汚く、チョウバエが何匹も飛んでいました。タオルもかなり使用感があるもので匂いもあり、このクラスにわざわざ泊まった意味が全くありません。ベッドの枕もかなり使用感があり毛玉があり、綺麗な白ではなく匂いもありました。評価が良かったので泊まりましたが、価格の価値は全くないです。
2019 年 11 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 9 月に 1 泊滞在
W Guangzhouからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 17 日)
Thank you for staying with us and we will be here when you are ready to come back again. Visit anytime. W Best Regards.

6/10 (普通)

nm、tokyo

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
夜の為のホテル。
FEI BAR目当てでの宿泊。貸切だったのだけど、事情を説明したら、スタッフが見せてくれた。商店建築に掲載されていた空間と多少差異はあり、期待が高かった分、少し残念。。エントランスの高い天井、ガラス製の仕切りはアルドロッシーのイルパラッツォを思わせるものが有った。外資系のホテルは中国においても、大きな空間を作る事が多いのですが、ここはそのような特有広さではなく、建築的手法で空間を形成している。照明は通常のホテルよりも暗く、昼間でも夜を思わせる。静かな空間ではなく、賑わいを感じる暗さであるのが絶妙。上海のPuli Hotelの様な上品さではく、軽快な上品さのあるホテルである。

8/10 (良い)

Vladimir

Everything was great. Occasionally some issues with the WiFi.
2024 年 5 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Sarah

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great hotel. Recommend for western foreigners. Food was very good. Club level includes happy hour menu and food that changes daily. Would definitely stay again.
2024 年 4 月に 4 泊滞在

4/10 (不満)

Gurinder

2024 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Hua Xin

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
excellent service
2024 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jesse、Harlingen

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
My recent stay at W Guangzhou was an absolute delight, defined by its gorgeous lobby, chic environment, and exceptionally attentive staff. From the moment I walked in, I was struck by the stunning design of the lobby, which sets a luxurious and modern tone that extends throughout the hotel. The overall ambiance of the hotel is very chic, with sophisticated decor and a vibrant atmosphere that appeals to both business and leisure travelers. The staff at W Guangzhou deserves a special mention for their dedication to guest satisfaction. They were always on hand, ready to assist with a smile, ensuring that every aspect of our stay was seamless. Another significant advantage of staying at W Guangzhou is its location. The hotel is surrounded by a variety of dining options, from upscale restaurants to casual coffee shops and lively bars, all within walking distance. This made it incredibly convenient to explore different culinary experiences without the need for transport. The combination of its prime location, stunning aesthetics, and outstanding service makes W Guangzhou an ideal choice for anyone looking to immerse themselves in the dynamic vibe of the city while enjoying the comforts of a luxurious hotel setting. Highly recommended for an unforgettable experience.
2024 年 4 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

LUIS

Nada
2024 年 4 月に 5 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Cheung Chin Wa

気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Windows face residential building, bad service, need wear goggles and swimming hat in pool…
2024 年 4 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

JENN WEI

2024 年 3 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mardo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Clean modern property walking distance from big shopping malls and restaurants Clean rooms and bathrooms Staff very helpfull and friendly
2024 年 2 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Hein

2023 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

CHUN HONG

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Tigran

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備

4/10 (不満)

Sahil

2023 年 11 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Sahil

2023 年 11 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Antonios

Razoavel
Pelo o que cobra esperava mais decepção
2023 年 11 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jean

2023 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Tigran

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

daeho

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 7 泊滞在

8/10 (良い)

Fang

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
overall good.
The environment is good, the service is good, and the water cups are placed in a position that is easy to knock over. This should be rearranged.
2023 年 10 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Eric

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
2023 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

HANG CHIT

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent experience
2023 年 9 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Ka wai

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 8 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

YIN SAU

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
星期日早上酒店內部有人做工程
地點容易找。床褥枕頭舒服,但是星期日的早上8點,酒店內部有人做工程,有人鑽墻敲打地台,根本訓唔到。。這個需要留意下時間,會造成滋擾。
2023 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Chi ming

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Wai Chin

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Excellent hotel design and staff service
From the moment I arrived, checkin and checkout, staff are extremely helpful. I really thankful for the counter staff who provided me the information on nearest place got dim sum. He advised that in my next stay, I can tell them to put something on that the mattress as it is too soft for me.
2023 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

MOHAMMAD

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Every thing was great. However, you can’t close the bathroom doors perfectly as it has a considerable gap that affects your privacy. Don’t share the room with someone.
2023 年 6 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kong Wing

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
nice experience
2023 年 6 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

HO WAI

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Chun wa

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 4 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Camille

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

MUSTAFA

出張
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 4 月に 10 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Yuxin

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
awesome!
2022 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Carl

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Every time I visit Guangzhou I stay at the W. The staff is excellent. They are high quality professionals. The tall German director is especially helpful and very professional. I cant say enough about the staff. The hotel is very clean and quiet. I will always look for the W wherever I stay.
2022 年 7 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Andrew

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Excellent staff support
Overall stay was good ~ I did have an accident during my stay at the hotel which resulted in a visit to the hospital emergency department and the staff at the hotel could not have been anymore helpful ~ excellent.
2022 年 6 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Norman

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Super clean. Amazing amenities and amazing customer service. Without a doubt I would stay here again if back in Guangzhou
2022 年 4 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Liza

2022 年 3 月に 1 泊滞在
W Guangzhouからの返信 (投稿日 : 2022 年 4 月 15 日)
It's pleased for us to receive your review about recently living experience in W Guangzhou with us. We are extremely delighted that you stratified with our staff and service, we will convey your praise to our colleague. Wish you come again. Best Regards, W Guangzhou

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
住过最差的万豪系酒店
订单是两成人一儿童,也备注了万豪会员信息,入住前一天电话跟酒店说明沟通过,19:30去到却给了一间吸烟双床房,并且前台并未告知,也未问钛金会员是否需要附送的早餐,欢迎礼遇,回到房间想起来自己电话去问(万豪会员在其非官方平台预定仍然享有会员待遇)。房间有异味,面盆被烟烫了很多印。第一次换房不知道是否是吸烟房,房间仍有异味,非烟味或下水道异味,有点像发霉的味道。第二次换房仍然是吸烟房,洗手间面盆仍然被烟烫过(这家w的某些客人素质堪忧),马桶间有点异味,两个浴室面盆左边龙头都是松散的,已经很晚不想再折腾将就住吧。进过的三间房都有不同程度损坏,洗脸盆视觉上总觉得脏脏的。枕头差,因孩子已经睡了不想吵到她没叫送其他枕头。淋雨设计也不合理,头顶的出水小不均水温还会偏低,手持的花洒座如图靠墙太近,冲凉时身体易贴墙或碰到开关。早餐尚可,其他就真的是我住过最差的万豪系酒店了,国内品牌亚朵都能胜它。无比怀念西安和布里斯班W Hotel。
2021 年 12 月に 1 泊滞在
广州W酒店からの返信 (投稿日 : 2021 年 12 月 7 日)
感谢您分享在广州W酒店的居停体验。 致力为宾客提供优质的W体验是我们的服务宗旨,对于此次未能带给阁下愉快的入住体验,我们深感抱歉。 关于阁下提及的服务问题对我们十分重要,获悉您提及的情况后,我们第一时间将您的点评分享至酒店管理团队。相关部门同事已展开自查和加强对员工的培训。 再次感谢您的意见反馈,我们相信,正是因为有您这样以诚相待的客人,告知我们需要提升的地方,协助酒店更好的成长。希望此次不慎愉快的体验不会影响到您对广州W酒店的信任与支持,在此我们衷心期盼您给予酒店再次为您服务的机会,我们一定不会让您失望。

8/10 (良い)

Gary

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Shenghua

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
遇到意外的溫馨服務!
酒店依然如幾年前一樣乾淨,現代,豪華,舒適! 房間衛生非常乾淨,還遇到特別溫馨的一件事。房間attendant看到我有泡茶,居然多留幾瓶水和茶葉和零食給我,突然有一種在家的感覺,非常感動,我是萬豪會員,住了這多年酒店,第一次遇到如此細心體貼的attendant,不知道她名字,但是下次出差廣州,一定會再住W酒店!謝謝她給我的旅程增加了驚喜!
2021 年 10 月に 2 泊滞在
广州W酒店からの返信 (投稿日 : 2021 年 12 月 7 日)
感谢阁下选择广州W酒店并分享入住感受。很高兴了解到英才的贴心服务为您创造了愉快的入住体验,也很荣幸听到您对我们服务的肯定。相信您在入住期间一定拥有一段快乐的W时光,您的评论为我们团队的专业用心点了赞。能够为您提供独特高品质的产品及服务,我们深感荣幸。再次感谢您对我们酒店的信任和喜爱,期待您常回“家”看看!

4/10 (不満)

huiwan

グループ旅行
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
国内最差的w
没有提前告知游泳池被包场,而且是整整两天,就是说入住的两天都没得去泳池。办理入住都不说,到问几点开放再说。酒店住客的基本权益一点保障都没有。酒店比较老旧,很多设备的不行,连电话机的听筒都是坏的,服务硬件都是这么多w里面最差的,没有之一!
2021 年 9 月に 1 泊滞在
广州W酒店からの返信 (投稿日 : 2021 年 10 月 15 日)
广州W酒店向您表示最诚挚的问候!感谢您花费宝贵的时间对您本次入住提出反馈意见。 在您的意见中,我了解到您遇到了种种不理想的入住体验,请相信这并非我们真正的待客之道!对此向您表达最诚挚的歉意。我们已将您的点评分享至酒店管理团队。相关部门同事已展开自查和加强对员工的培训。广州W酒店致力于为宾客打造舒适贴心的入住环境,让客人始终享受良好的住店体验。希望能有幸再次为您服务,并看到我们服务的提升。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Fuqi

2021 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Really delicious breakfast. Good customer service. Recommend! Excellent
2021 年 5 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2018 年 11 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Hiu Hung

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2021 年 3 月に 2 泊滞在