高級寝具、羽毛の掛け布団、ピロートップベッド、ミニバー

ザ リッツ カールトン、広州 (広州富力麗思嘉爾頓酒店)の口コミ

5 out of 5
ザ リッツ カールトン、広州 (広州富力麗思嘉爾頓酒店)
3 Xing An Road, Pearl River New City, Tianhe District, Guangzhou, Guangdong

口コミ

9.0

とても素晴らしい

評価 10 - 252 件の口コミ中 172 件が非常に良い" "
評価 8 - 252 件の口コミ中 49 件が良い" "
評価 6 - 252 件の口コミ中 13 件が普通" "
評価 4 - 252 件の口コミ中 11 件が不満" "
評価 2 - 252 件の口コミ中 7 件が非常に不満" "

9.2/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

9.4/10

設備とサービス

9.0/10

施設のコンディションと設備

9.2/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

SHUHEI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2023 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
総合的に満足
サービスは最高。ベッドの寝心地は良くない。
2021 年 1 月に 3 泊滞在
Matthias Vogtからの返信 (投稿日 : 2021 年 2 月 10 日)
Dear Valued Guest, Thank you for choosing us as your home away from home in Guangzhou and taking the time to share your feedback. We are very appreciated to learn that our attentive service delighted your stay with us, which is what The Ritz-Carlton brand working towards and we will also surely share your compliments with the team. Regarding your comments on the bed, I sincerely apologize for not meeting your expectation. We could prepare a harder bed for you in your future stay. Please feel free to contact us whenever you need it to be prepared. We appreciate your patronage to our hotels and once again, appreciate your letting us know your expectations. I look forward to welcoming you back in the not too distant future. Best regards, Matthias Vogt General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 3 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Masahiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
クラシック風を漂うホテル
クラブルーム階のクラブランジーの景色は最高でした!食べ物も豊富美味しかった!
2018 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
クラブラウンジ泊まるべし!
クラブフロアに泊まりましたが、これまで泊まってきたホテルのクラブフロアの中でも最高なところです。特にお酒が好きな方には、ハッピーアワーでなくても基本的に1日中ワインやビールが飲めるようになっているので、広州タワーを眺めながら昼酒も楽しめます。1日5回(朝食、ライトランチ、アフタヌーンティー、ハッピーアワー、寝酒&チョコ)も用意されており、しかもハッピーアワーは充分夕食になるメニュー(例えば日によってローストダック)があるため、私たちは結局全食ホテルで済ませられました。部屋は向きによっては隣のビルしか見えませんが、クラブラウンジは広州タワー側にあるので、ラウンジへ行けば眺望が楽しめます。
2018 年 5 月に 2 泊滞在
Matthias Vogtからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 23 日)
Dear Valued Guest, Thank you very much for choosing to stay with us! As you already experience, our club lounge is definitely a good choice to elevate your stay with 5 times food presentation every day and nice river view. Our Ladies and Gentlemen feels more than to create a wonderful stay for you. Having said so, we all look forward to your next visit in the near future. Regards, Matthias Vogt General Manager

10/10 (非常に良い)

NAOMI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
満足でした!
クラブルームに宿泊しましたが、ランチ、アフタヌーンティー、ディナーレセプションとても良かったです。 朝食は、1Fのレストランでとりましたが、品数が多く楽しめました。 部屋からの眺めもとても良く、満足でした。
2018 年 2 月に 2 泊滞在
Matthias Vogtからの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 12 日)
Dear NAOMI, Thank you very much for choosing to stay with us at The Ritz-Carlton, Guangzhou! We are glad that you had a wonderful stay her with us. Having said that we look forward to your next visit in the near future. Regards, Matthias Vogt General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
広州のリッツ
広いスイートルームが比較的手頃な価格だったので宿泊しました。全体としてとても良いホテルだが、クラブラウンジが少々難ありか。ラウンジの食事のクオリティーのほうが勿論高いのだが、お酒以外に魅力がなかった。クラブラウンジで朝食をとるより、一階の方が朝食の選択肢が豊富で楽しかった。
Matthias Vogtからの返信 (投稿日 : 2017 年 5 月 9 日)
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay with us! We are glad that you like our food in buffet restaurant. Besides, FOODs, next time you are here, please do not miss the chance to try Limoni and Lai Heen. You will be able to have a taste of the most authentic Italian and Cantonese cuisine in town. Look forward to your next visit in the near future. Regards, Matthias Vogt General Manager

8/10 (良い)

ALEX、SAITAMA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
二回目の滞在でしたが
前回はリッツ・カールトンのマークの入った水やスリッパやランドリーバッグが無印のものになってて過ごしがっかり。ただ、リッツ・カールトンのWi-Fiを使うと、何故か中国では見れないTwitterやインスタやGoogleが全部使えて快適でした。とても助かりました。
Matthias Vogtからの返信 (投稿日 : 2017 年 1 月 27 日)
Dear ALEX, Thank you for giving us comment after your recent stay with us. We are happy that you like our service, our food and the overall stay experience is very satisfying to you. We look forward to your next visit in the near future. Regards, Matthias Vogt General Manager

10/10 (非常に良い)

HARUMI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
スタッフの対応が大変良かった。特にレストランにいる人たちはとてもフレンドリーで心地よかったです。
General Managerからの返信 (投稿日 : 2017 年 1 月 27 日)
Dear Harumi, Thank you very much for your compliment on our employees. We will pass on your comment to the team while also look forward to welcoming you back for your next visit. Regards, Matthias Vogt General Manager

4/10 (不満)

ERI、日本

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
日本のリッツカールトンとは大違い!
エクスペディアで予約した時点で 朝食の予約をして料金も払っていたのにも関わらずチェックアウト時に請求されました。 予約時に支払い済みだという事をいくら説明しても分かってもらえず最終的にエクスディアに問い合わせてもらい、やっと分かってもらいました。 ホテルに私宛ての郵便が届く事を何日も前にエクスペディアに伝えてもらっていた筈なのに コンシェルジュは充分な確認もせず届いていないと言い張る始末! それでも食い下がると、やっとまともに調べ始め届いている事が分かりました。 当日のコンサートチケットだったので本当に焦りました。 日本語対応と記載されてますが、挨拶程度しか分かる人はいません。 日本のリッツの感覚で行くと大やけどしますよ。 2度と宿泊しないと思います。 朝食は値段に見合ってなかったですね。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度

10/10 (非常に良い)

Thomas

2024 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Alicia

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Beautiful stay. The staff is super friendly and helpful in every way. Service is excellent. Breakfast was a wide range of delicious foods around the world.
2024 年 4 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Alejandro

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Bello hotel ubicado en la mejor zona de Cantón, muy conveniente y con transporte a la feria
2024 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jesse、Harlingen

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Our stay at The Ritz-Carlton, Guangzhou was absolutely superb, highlighted by their wonderful staff, top-notch facilities, and an incredibly caring management team. From the moment we checked in, the staff was attentive and went above and beyond to ensure our comfort and satisfaction. Their genuine warmth made our experience truly special. The fitness center at the hotel is excellent. It's well-equipped with modern machines and maintained to the highest standards, offering everything needed for a comprehensive workout. The space is clean, spacious, and provides a great environment for both a quick exercise session or an extended workout. Additionally, the integrity and efficiency of the management were clearly demonstrated when we accidentally left behind a watch and headphones in our room. Not only did the hotel management promptly contact us about the forgotten items, but they also arranged a convenient way for us to retrieve them. This thoughtful action by the hotel staff was greatly appreciated and speaks volumes about their commitment to guest service. Overall, our experience at The Ritz-Carlton, Guangzhou was exceptional. With its combination of professional service, excellent amenities, and attentive care, it stands out as a top choice for anyone visiting the city. Highly recommended for anyone looking for a stay that prioritizes guest experience and satisfaction.
2024 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

JOSE

2024 年 3 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

Fianna

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Roma

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
What an amazing hotel! The manager Rocky was fabulous . The food, the room, the spa and the whole stuff was amazing. It’s highly recommended. I love my stay in Ritz Carlton.
2024 年 3 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Simon

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Hotel staff are polite and helpful. They are willing to deal with customer’s needs and issues.
2024 年 2 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

David

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
First class hotel and service
2024 年 2 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Shelley

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Best facility in newer part of Guangzhou, right across from Cantor tower. Very attentive service with good gym and restaurant inside. We appreciate Freya, assistant guest relationship manager for her pleasant assistance.
2024 年 2 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Moises

2024 年 1 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Maggie

2024 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mohammed

2024 年 1 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Kenneth

2023 年 12 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Carlton

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

David

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Truly an awesome experience with friendly staff willing to ensure confort and service with a smile.
2023 年 10 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Raymond

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

michael

2023 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Eduardo

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very good service and Bar!
2023 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Eduardo

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice room, awesome bar, nice dinning, goo WiFi service.
2023 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Eduardo

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very nice located, very comfortable rooms, good WiFi connection, awesome bar.
2023 年 10 月に 7 泊滞在

8/10 (良い)

SZE WAH

2023 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

SHUK YEE

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Excellent service
2023 年 9 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

wing

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
avoid buffet restaurant on ground fland breakfast.
had diarrhoea and stomach upset after consuming some oysters and the breakfast was not much better for Ritz's standard.
2023 年 9 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

nai chung

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Impeccable serice! I was check in by the staff Noah and got a very good impression of their highest standard of services immediately.
2023 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

WAI SHAN

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
服務很貼心
2023 年 3 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Xiangzhi

2022 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

YIQUAN

2022 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

GG

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Above and Beyond
I told the hotel in advance that it was my wife's birthday. When we entered the suite, there were balloons, "happy birthday" banners, birthday cake, strawberries and cream, chocolates and a personal hand-written birthday note. in the living room. It was just wonderful. The staff were all absolutely wonderful for the entire one-night stay. And of course, the suite was just stunning. It reminded me of some of the top-end apartments in Manhatten. I could easily live there. Japanese toilet, huge tub, all the amenities. Brilliant.
2022 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Shuting

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Andrew

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Birthday staycation
Celebrating a friend’s birthday and they we well beyond expectation to make it a special stat
2022 年 1 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Doris yuet Ching

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 1 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

yin

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 8 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Not bad but could improve
Our stay was good! The pool was overcrowded and we didn’t get to enjoy it which is a huge disappointment. I did enjoy staff’s service as they were courteous and polite. Please change the layout of the room so I don’t have to watch TV in a 90 degree angle.
2021 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
we had dinner at their award winning Italian restaurant and was fantastic.
2021 年 7 月に 1 泊滞在
Matthias Vogtからの返信 (投稿日 : 2021 年 7 月 20 日)
Dear Valued Guest, Thank you for choosing The Ritz-Carlton, Guangzhou, and taking the time to share with us your feedback. I am delighted to hear that you enjoyed the dining experience and I am proud to know that Chef Michele at Limoni restaurant did a great job in providing the outstanding products to you, which once again enhanced the Ritz-Carlton Culture of delivering personal experience to our guests. Once again, thank you for your comments and we look forward to welcome you back in the not too distant future. Best regards, Matthias Vogt General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 5 月に 1 泊滞在
Matthias Vogtからの返信 (投稿日 : 2021 年 7 月 20 日)
尊敬的宾客, Dear Valued Guest, 感谢您选择广州富力丽思卡尔顿酒店并向我们分享您的入住体验。 Thank you for choosing The Ritz-Carlton, Guangzhou and taking the time to share with us your stay experience. 非常高兴得知您对我们的服务感到满意。我们的团队为您提供的真切关怀,是我们酒店最为重视的。酒店一直以来坚持花费大量的时间和资源组织培训,以保证我们的绅士淑女们都能得到相关的技能。 I am delighted to hear that you enjoyed the stay with us. The genuine care delivered from our team to you is what our hotel values most while we have been spending much time and efforts to provide the training to all our Ladies and Gentlemen. 诚挚期待能够在不久的将来再次欢迎您的到来。 We sincerely look forward to welcoming you back in the near future. 顺祝商祺, Best regards, 傅戈 Matthias Vogt 总经理 General Manager

10/10 (非常に良い)

Andrew

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 4 月に 1 泊滞在
Matthias Vogtからの返信 (投稿日 : 2021 年 5 月 17 日)
Dear Valued Guest, Thank you for choosing The Ritz-Carlton, Guangzhou and taking the time to share with us your stay experience. We are pleased to know that you enjoyed the stay in the hotel. We are proud of our Ladies and Gentlemen and truly believe they are the finest in Guangzhou. We sincerely look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Matthias Vogt General Manager