部屋からの景観

インペリアル ホテル ゴールド コーストの口コミ

5 out of 5

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 1001 件の口コミ中 560 件が非常に良い" "
評価 8 - 1001 件の口コミ中 211 件が良い" "
評価 6 - 1001 件の口コミ中 112 件が普通" "
評価 4 - 1001 件の口コミ中 73 件が不満" "
評価 2 - 1001 件の口コミ中 45 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

8.6/10

スタッフとサービス

8.4/10

設備とサービス

8.0/10

施設のコンディションと設備

8.4/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Mai

2024 年 4 月に 1 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 15 日)
Hi Mai, Thank you for taking the time to review your recent experience with us and leaving such a positive review. It was our pleasure hosting you and we look forward to welcoming you back again soon.

10/10 (非常に良い)

Kazunori

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 11 日)
Hi, Thank you for taking the time to share your positive feedback with us. We are delighted to hear that you had a great experience during your stay. It was our pleasure to host you, and we look forward to the opportunity of welcoming you back for another enjoyable stay in the future.Kind Regards, Imperial Hotel Gold Coast

10/10 (非常に良い)

HIKARI

2023 年 9 月に 1 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 19 日)
Hi Hikari, Thank you for leaving such a favourable review and we look forward to welcoming you back again soon. Kind Regards, Imperial Hotel Gold Coast

4/10 (不満)

NISHI

2023 年 8 月に 2 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 31 日)
Thank you for your review !

10/10 (非常に良い)

TANABE

2023 年 7 月に 1 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 31 日)
Thank you for your review !

10/10 (非常に良い)

SHIN

2023 年 7 月に 1 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 31 日)
Thank you for your review !

10/10 (非常に良い)

RYUJI

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
のんびりとリラックスできました。
2023 年 2 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mahiro

2023 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ikumi

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
部屋も広くてハウスキーピングも1日2度行ってくれるのでとても清潔で快適に過ごせました。3度目の滞在でしたがまたゴールドコースト来た際は利用したいです。
2020 年 2 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Saki、東京

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
想像していたとおりの素晴らしいホテルでした。 車寄せ、エントランス、ロビーがすごく豪華でリッチになった気分になれます。
2020 年 1 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ヴェルサーチは港に面してとても素敵な場所でショッピングセンターもすぐでとても便利でした。 ホテルの周り素敵な景色の散歩道になってました。 バスはジェットバスで快適でした。 プールも素敵でした。 お部屋もヴェルサーチに包まれすごく良かったです。 ビュッフェも素敵な場所見ながら 美味しかったです。 夕陽を見ながら食事できる場所もすぐ近くにありとても良かったです。
2019 年 12 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
部屋によっては隣接するモールのゴミ集積所を見下ろす部屋や地下駐車場の入り口真上の部屋があるため事前にそういった部屋にしないようにリクエストしてメールで確認することを強くお勧めします。フロントのサービスは過去に宿泊したどのホテルよりも悪いです。ベッドガードを理解していなかったり、デポジットとも違う金額の請求がカードに来たり、問い合わせても回答せずまたは適当に回答して対応されませんでした。結局不明な請求に対する回答はなく返金も今のところなされておらずエクスペディアを通じて何度も問い合わせています。
2019 年 11 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : 清潔度
ホテルの従業員のサービスはとても良かったです。とても親切だし、フレンドリーな対応もしてくれて、不満はありません。一点、室内のバスタブの掃除がいまいちでした。ジェットバスを使用した際、中から毛などのごみが多く出てきたのが残念でした。
2019 年 3 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
豪華絢爛なホテル。
プールが人口の砂浜になっていて、子供が夢中で砂遊びをしていた。意外とファミリー層が多く、子連れでも気兼ねなく宿泊できた!設備時代は古い感じがしたが、ロビーなどは豪華絢爛。ヴェルサーチの世界観を堪能できる。
2018 年 12 月に 3 泊滞在
Hari Varierからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 14 日)
Dear Valued Guest, Thank you for a glowing review. We are delighted to hear that you have enjoyed Versace's view of the world. Thank you again for staying with us, we look forward to welcoming you back in the near future. Regards Hari Varier Guest Relations Manager

2/10 (非常に不満)

rd

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
コンドミニアムへ泊まったのですが フリーwifi繋がらず、フロントに何度電話してもパスワードが分からないとか、コンドミニアムだけ使えないとか、今日だけ使えないとか、全く対応する気なし、結果使えなかった チェックアウト時にエントランスにバックを持ってきて貰う際に連絡して40分以上エントランスまで持って来ず、タクシーの運転手も怒りをあらわにして、名ばかりの最悪なホテルと怒ってました 二度と泊まらないです
2018 年 12 月に 2 泊滞在
Hari Varierからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 14 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your review. We are truly sorry for your less than satisfactory stay with us. Please accept our apologies for the WIFI not working too. We do hope you would return and allow us the opportunity to rebuild your trust in the brand. Regards Hari Varier Guest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
マリーナミラージュのすぐ隣です。 プールがとても素敵でした。なので暖かい季節に訪れることを特におすすめします。 バス停もすぐ近くにあるので、サーファーズパラダイスまでバスで向かうことが出来ます。
2018 年 8 月に 2 泊滞在
Hari Varierからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 7 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your positive review. We are delighted to hear that you have enjoyed your stay with us. Thank you again for staying with us, we look forward to welcoming you back in the near future. Regards Hari Varier Guest Relations Manager

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
サービスが最悪
初日夜9時半になっても、ベットメイクが出来てないので、電話してやっと10時に来た。3日目、午後4時外出から帰って、まだ部屋掃除もしてなくて、マネージャに話したら、掃除のボタンを押しましたかと言われ、ひどい話ではないでしょうか?またアジア人に対して、ヨーロッパ人とすごく差別があると感じました。
2017 年 11 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Barry

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Natasha

良かった点 : 清潔度
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Hi, Thank you for choosing to stay with us on your recent getaway, we are pleased to hear that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back again soon.

6/10 (普通)

DANIEL

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
5 star building with 3 staff service. Bar was closed at 9:30pm, 24 hour room service only offered a cheese platter. No atmosphere, maybe it’s better if you stay on a weekend. It’s not worth the money, JW Marriott or the Langham are more value for money.
2024 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Inez

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Beautiful place, furniture in room abit old, wood on cupboards broken
2024 年 4 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Brinley Paul

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Very hard to locate guest parking Actually designated Condominium!! Should have proactively requested a room in proximity to the lifts but despite looking for one front desk could not assist Minor aggravation was I preferred a side with my steak bit it didn’t arrived I asked the waitress to check if it was ready and if not to cancel the order By the time it arrived the supervisor proudly announced they were freshly cooked .. which was true .. but by that time I had finished the mains!! It should not have been charged imo.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 10 日)
Hi Brinley, Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us. Your feedback is invaluable to us as it helps identify areas requiring attention and improvement. We are committed to enhancing our services and hope to have the chance to welcome you back in the future, providing a stay that not only meets but exceeds your expectations.

10/10 (非常に良い)

Kirsty

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
We had a lovely stay here, thank you!
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 8 日)
Hi Kirsty, Thank you for choosing to stay with us and leaving such a positive review. We look forward to welcoming you back again soon!

2/10 (非常に不満)

Jeff

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Poor service from check in forwards. No attention or information at check in. Terrible first room. Rude and condescending manager when approached about issues. A/C in 2nd room faulty and switched at 3am. This used to be a great hotel! And whilst it still looks the part, the service is a shadow of it’s glory days! Do yourself a favour. Stay at the Sheraton across the road!
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 3 日)
Hi Jeff, Thank you for choosing to stay with us! Your feedback is invaluable to us, and we will address these concerns with our team to ensure that similar incidents do not happen in the future. We strive to maintain the high standards that our guests expect and deserve, and we regret that we did not meet those standards during your visit. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and restore your faith in our hotel.

10/10 (非常に良い)

Ruslana

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
A grand entrance and a hall with excellent breakfast buffet . Rooms seeing a sign of wear and tear and hotel needs some touch up paint etc . Beach is 5 min away and if you drive - it’s a nice place to stay . My room included a jetted tub and I enjoyed my stay . Would likely come back .
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 2 日)
Hi Ruslana, Thank you for taking the time to review your recent experience with us and we look forward to welcoming you back again soon!

4/10 (不満)

Mikaela

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Room was water damaged/cracking on the ceiling. Furniture was rough and damaged. We were party of four and only received two towels. Sadly did not feel like a luxury stay.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 2 日)
Hi Mikaela, Thank you for taking the time to review your recent experience with us! We are sincerely sorry to hear that your recent stay did not meet your expectations, and we apologise for any inconvenience you experienced regarding the condition of your room and the lack of sufficient towels. e hope you will give us another opportunity to exceed your expectations and provide you with the exceptional stay you deserve.

10/10 (非常に良い)

Hedley

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Magnificent satff at breakfast....
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
Hi Hedley, Thank you for the glowing review and we look forward to welcoming you back again soon!

10/10 (非常に良い)

Tyne

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Romantic spot for couples
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
Hi Tyne, Thank you for the glowing review and we look forward to welcoming you back again soon!

4/10 (不満)

Alana

家族旅行
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Property needs a lot of maintenance and care. Limited F&B options. King bed terrible. Two beds put together but one bed was lower than the other and on a slant not a great sleep.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
Hi Alana, Thank you for sharing your feedback with us. We regret to hear that your experience did not meet your expectations during your recent stay. Please know that we take your comments seriously, and we will address these concerns with our team to ensure improvements are made. We appreciate your valuable feedback, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a much-improved experience.

10/10 (非常に良い)

Tony

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This was an amazing experience from the entrance of this spectacular hotel and from the incredible food! The staff were very friendly and gave myself and my wife a great feel and energy . Keep up the good work Also forgot to mention the early check-in With out any dramas . Our room wasnt ready but the man in concierge said ill give you the room next door . What a champion. Thank you tony and paula
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 12 日)
Hi Tony & Paula, Thank you so much for your glowing review! We're thrilled to hear that you had an amazing experience from the moment you arrived at our hotel. We truly appreciate your feedback and look forward to welcoming you back for another fantastic stay in the future!

10/10 (非常に良い)

Danni

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Classic Italian style that offers everything nearby
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 13 日)
Hi Danni, Thank you for taking the time to review your recent experience so favourable. We look forward to welcoming you back to the hotel again soon in the near future.

10/10 (非常に良い)

Winston

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Great property for a romantic getaway. Only negative is parking. We have to drive around twice in the evening to get a park. Maybe because there was a function on. But just be aware. We got a free upgrade to a suite which was excellent.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 29 日)
Hi Winston, Thank you for taking the time to share your experience with us. We are thrilled to hear that you found our property to be ideal for a romantic getaway and that you enjoyed your free upgrade to a suite. Thank you for choosing to stay with us, and we look forward to welcoming you back for another romantic getaway in the future.

10/10 (非常に良い)

jorge

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 29 日)
Hi Jorge, Thank you for taking the time to review your recent experience and we look forward to welcoming you back again soon!

2/10 (非常に不満)

lee、Oak Park

気になった点 : スタッフとサービス
2024 年 2 月に 5 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 19 日)
Hi Lee, Thank you for taking the time to review your recent experience with us. We would like to learn more about how to better enhance your future experiences. We hope to welcome you back again soon.

10/10 (非常に良い)

Paul

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 19 日)
Hi Paul, Thank you for taking the time to review your recent experience with us at Imperial Hotel and we look forward to welcoming you back again soon.

10/10 (非常に良い)

Dr Joseph

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Check in process a bit cumbersome
I think the hotel needs to improve check in/check out arrangements. It took us half an hour wait in the queue to check in, and then we were told our room was not yet ready and they would give us a call. Nobody called whilst we waited by the pool and we had to go back to the reception to get our suite keys. A must improve area
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 19 日)
Hi Joseph, Thank you for taking the time to share your feedback with us regarding your recent check-in and check-out experience. We sincerely apologise for the inconvenience and delay you encountered during this process. We hope that you will give us another opportunity to provide you with the exceptional service and experience you deserve during your next visit.

4/10 (不満)

Maryanne

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Overall extremely disappointed, we had been looking forward to the stay, however they are charging for five star hotel of what it used to be it’s now old doors peeling holes in walls. Nothing is maintained it’s dirty and we couldn’t even use a microwave to warm up our babies milk without a $50 charge
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 19 日)
Hi Maryanne, Thank you for sharing your feedback with us. We're deeply disappointed that your recent stay did not meet your expectations. Please accept our sincerest apologies for any inconvenience or disappointment you experienced during your time with us. We hope that you will consider giving us another chance to provide you with the exceptional stay you deserve. If you would like to discuss your experience further or if there is anything else we can do to make amends, please don't hesitate to reach out to us directly.

10/10 (非常に良い)

Stefano

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Tolles Hotel
Wir hatten einen anfangs etwas holprigen Start, danach jedoch einen wunderbaren Aufenthalt. Das Personal ist sehr aufmerksam und freundlich. RTL mit Ich bin ein Star, holt mich hier raus, war auch vor Ort. Cooles Erlebnis.
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
Hi Stefano, Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We appreciate your honesty and are glad to hear that despite a bumpy start, your overall experience turned out to be a wonderful one. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future and ensuring an even smoother and more enjoyable stay from the moment you arrive.

6/10 (普通)

Janne

家族旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Beautiful property but unfortunately starting to get run down. Would in shower, chips in floors, shower door wouldn’t close flooding bathroom, bath pug didn’t work so couldn’t use spa bath, staff vacuuming outside 0800 Hrs… endless others , for price, expected more. Food though amazing
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
Hi Janne, Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at our property. We appreciate your comments, as they help us identify areas that require improvement. We are delighted to hear that you found our property beautiful, and we appreciate your kind words about the food, which we take great pride in. However, we deeply regret that you encountered several issues during your stay, such as the condition of the room and bathroom and noise disturbances. Your feedback is important, and we sincerely apologise for any inconvenience and disappointment these issues may have caused. Thank you for choosing us, and we look forward to the chance to serve you better in the future.

10/10 (非常に良い)

Ali

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great hotel and also beautiful pool The furnitures are quiet old and can have refreshments but overall a great hotel
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 21 日)
Hi Ali, Thank you so much for taking the time to share your fantastic review of our hotel! We're thrilled to hear that you had a great experience during your stay. Thank you for choosing our hotel, and we look forward to welcoming you back soon.

2/10 (非常に不満)

Rebecca、Melbourne

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The staff were rude and didn’t honour the Expedia gold reward programme and their was screaming kids in the pool everyday from 530am so no sleep in … the lifts were constantly out of service and my husband sat in someone’s urine who had peed on the seat at breakfast and the staff had not cleaned it up !!! The hotel has gone to absolute disgrace
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
Hi Rebecca, Thank you for taking the time to provide your feedback about your recent stay with us. We sincerely apologise for the numerous issues you encountered during your visit. Your comments are of great concern to us, and we are committed to addressing these matters promptly to ensure a better experience for our guests. Your feedback is invaluable to us, and we are committed to making the necessary improvements to regain your trust and provide you with a more enjoyable and comfortable stay in the future.

8/10 (良い)

youn kyoung

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 21 日)
Hi Youn, Thank you for the 5-Star review and we look forward to welcoming you back again in the near future.

6/10 (普通)

Marina

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Customer service was really good and the general cleanliness was good. Breakfast buffet had a great range and was well done, but some plates had very small food stuck to it and I understand it was hard for the kitchen hand to see them. Some child high chairs were put together incorrectly so the straps didn't fit my baby. The general condition of the building, including pool, is old and needs to be renovated. The pool in particular had a lot of broken tiles in and around it. Most of the pool lounger cushions were mostly torn. During peak times at the pool, there weren't enough pool loungers or towels for everyone. We stayed in two superior king rooms and the furniture wasn't consistant with the photos online. Both were missing a sofa and the one room was also missing the arm chair. The rooms were next to each other and were the same size. The location of the lifts could have been imrpoved. Our rooms were facing the Marina Mirage shopping centre, which meant they were at the end of the building and far away from the lifts. The basement carpark had enough spots, but it was stuffy and sometimes had visible garbage bags or other things that should have been hidden.
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 18 日)
Hi Marina, Thank you for taking the time to share your detailed feedback about your recent stay with us. We are pleased to hear that you found our customer service commendable and appreciated the general cleanliness along with the breakfast buffet variety. Your comments regarding the condition of the building, pool area, and the issues with the pool loungers have been duly noted. Rest assured, we will address these concerns promptly to ensure a more pleasant experience for our guests. We are committed to making necessary improvements, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay in the future.

8/10 (良い)

V8 VW

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 19 日)
Hi Bo, Thank you for taking the time to review your recent experience with us and we look forward to welcoming you back again in the near future.

10/10 (非常に良い)

Christopher

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Lovely stay and staff were very friendly. Could use a bit of a refurbishment. Hasn’t changed since it opened 20 years ago
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 18 日)
Hi Christopher, Thank you for choosing to stay with us and for sharing your feedback. We're delighted to hear that you had a lovely stay and found our staff to be very friendly. We are constantly striving to enhance our guests' experience, and your insights will certainly be considered as we plan for future improvements.

8/10 (良い)

Rita

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
2024 年 1 月に 5 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 11 日)
Hi, Thank you for taking the time to share your positive feedback with us. We are delighted to hear that you had a great experience during your stay. It was our pleasure to host you, and we look forward to the opportunity of welcoming you back for another enjoyable stay in the future.Kind Regards, Imperial Hotel Gold Coast

8/10 (良い)

lotto

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 11 日)
Hi, Thank you for taking the time to share your positive feedback with us. We are delighted to hear that you had a great experience during your stay. It was our pleasure to host you, and we look forward to the opportunity of welcoming you back for another enjoyable stay in the future.Kind Regards, Imperial Hotel Gold Coast

6/10 (普通)

Stephen

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Stil waiting for my deposit
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 11 日)
Hi Stephen, Thank you for choosing Imperial Hotel, please reach out for further assistance.

6/10 (普通)

Wayne

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Front line staff were terrible. They had no people or communication skills and ruined our initial reception with the hotel. We stayed in a 3 bedroom condo which u would expect to be at full functional level. However, we couldn't even use the private plunge pool due to its condition. It had broken tiles everywhere mould and algi growing through the pool tiles, i couldn't understand how such a condo can be presented to a customer in this state, considering the price paid for a 7 night stay. Very dissapointing
2023 年 12 月に 7 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 2 日)
Hi Wayne, Thank you for bringing your concerns to our attention, and we sincerely apologise for the disappointment you experienced during your stay. We appreciate your honesty, and we assure you that your comments will be used to address the communication and maintenance issues you've highlighted. If there are any further details you'd like to share or if there's anything we can do to make amends, please feel free to contact our guest relations team directly. we hope to have the opportunity to welcome you back for a vastly improved experience in the future.