外観

シュタイゲンベルガー アイコン フランクフルター ホフの口コミ

5 out of 5

口コミ

9.2

とても素晴らしい

評価 10 - 1006 件の口コミ中 709 件が非常に良い" "
評価 8 - 1006 件の口コミ中 191 件が良い" "
評価 6 - 1006 件の口コミ中 56 件が普通" "
評価 4 - 1006 件の口コミ中 27 件が不満" "
評価 2 - 1006 件の口コミ中 23 件が非常に不満" "

9.4/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

9.0/10

設備とサービス

9.0/10

施設のコンディションと設備

9.2/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Yutaka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Florian Woitheからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 2 日)
thank you very much for your kind review!Best regards,Florian WoitheHotel Manager

10/10 (非常に良い)

Eri

2023 年 11 月に 1 泊滞在
Florian Woitheからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 23 日)
Thank you for taking the time to review your experience at the Steigenberger Icon Frankfurter Hof. We are pleased that you were satisfied with our service and hope to welcome you back in the near future. Your satisfaction is our top priority and we strive to provide an enjoyable experience for all our guests. If there is anything else we can do to make your next visit with us even better, please do not hesitate to let us know.Yours sincerely,Florian WoitheHotel Manager

4/10 (不満)

Shigehisa

2023 年 9 月に 2 泊滞在
Florian Woitheからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 17 日)
We are sorry to hear that your experience at the Steigenberger Icon Frankfurter Hof was not satisfactory. We strive to provide our guests with excellent service and comfort during their stay with us. We are sorry that in this case we could not meet your expectations. Your feedback is very important to us and we take it seriously to make improvements wherever possible.If you have any other comments or experiences about your stay, please do not hesitate to share them with us as we would greatly appreciate it. We hope that you will give us another chance in the future so that we can make up for this experience.Yours sincerely,Florian WoitheHotel Manager

10/10 (非常に良い)

Eiko

2023 年 9 月に 1 泊滞在
Florian Woitheからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 1 日)
Thank you for staying with us at the Hotel Steigenberger Icon Frankfurter Hof and for taking the time to share your experience with us. We are very pleased that you enjoyed your stay and were satisfied with our service. Our goal is always to ensure that all of our guests have unforgettable experiences. We hope that your pleasant stay will bring you back to us in the future and we look forward to welcoming you back!Sincerely yours,Florian WoitheHotel Manager

10/10 (非常に良い)

MASAYOSHI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Vivian Mae Kanneからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 9 日)
Dear Masayoshi, Thank you so much for your feedback as well as for rating your stay with us with a 5 out of 5. We are more than happy that you enjoyed your time in Frankfurt. Looking forward welcoming you back in the future. Best wishes, Vivian Mae Kanne, Guest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

MASAYOSHI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Florian Woitheからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 11 日)
We are pleased to hear that you had a positive impression of your stay at the Hotel Steigenberger Icon Frankfurter Hof. We strive to provide our guests with the highest level of service and quality and are pleased that we were able to meet your expectations. Our primary goal is to ensure that our guests have an unforgettable stay at our hotel. It is great to hear that we were able to make your stay so enjoyable. We hope that you will come back soon.Sincerely yours,Florian WoitheHotel Manager

10/10 (非常に良い)

MATSUE

2023 年 6 月に 1 泊滞在
Florian Woitheからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 6 日)
We are delighted to hear that you had a great experience. We strive to provide the best customer service possible and it's rewarding to receive such positive feedback.Kind regards,Florian WoitheHotel Manager

10/10 (非常に良い)

Noriko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 5 月に 1 泊滞在
Florian Woitheからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 25 日)
Thank you for staying with us at Hotel Steigenberger Icon Frankfurter Hof. We are glad to hear that you had a pleasant stay with us! Our mission is to ensure each of our guests has an enjoyable experience, and we are delighted that yours was a success. We look forward to welcoming you back soon.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
安心して滞在できる素晴らしいホテル
三度目の滞在ですが、落ち着いた雰囲気のしっかりしたホテルで安心して滞在できるのが魅力です。清潔で、スタッフの方たももとても親切で、大ホテルでありながら心遣いは細やかなホテルです。朝ごはんも素晴らしい。メインのフレンチレストランがクローズしていてちょっと残念でしたが、ぜひまた泊まりたいと思います。
2023 年 5 月に 3 泊滞在
Florian Woitheからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 12 日)
この度はレビューをお寄せいただき、誠にありがとうございます。3回目のご滞在で、当ホテルにご満足いただけたようで、大変嬉しく思います。当ホテルの快適さと安全性、そしてスタッフの親切さについてご評価いただき、誠にありがとうございます。朝食もご満足いただけたようで何よりでございます!ご滞在中、メインのフレンチレストランがお休みだったのは残念でしたが、またのご利用を心よりお待ちしております。またのお越しをお待ちしております。Kind regards,Florian WoitheHotel Manager

10/10 (非常に良い)

Hideo

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
伝統を感じるホテル
2023 年 3 月に 1 泊滞在
Florian Woitheからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 13 日)
ご来店と嬉しい口コミありがとうございます

10/10 (非常に良い)

Tomoko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 3 月に 2 泊滞在
Vivian Mae Kanneからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 1 日)
Dear Tomoko, Thank you very much for staying with us as well as for leaving such a great review. We are more than happy that you enjoyed your time with us and we hope that we can welcome you back very soon. Best wishes, Vivian Mae Kanne, Guest Relations Manager

4/10 (不満)

Yuzo

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
掃除が行き届いていなく、ホコリが溜まっているところがあった。タオルがかび臭く、髪の毛がついていたほか、ヘアドライヤーがひどく汚れていた。一方でスタッフの対応は良かった。
Florian Woitheからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 31 日)
レビューと率直で建設的な言葉をありがとう。 正式にお詫び申し上げるとともに、次回のご滞在時に当ホテルの品質をご納得いただけることを願っております。敬具Florian WoitheExecutive Assistant Manager

10/10 (非常に良い)

NOBORU、Oizumigakuencho

2022 年 6 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

NOBORU、Oizumigakuencho

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
何度も泊まっているのでリラックスできます。
2022 年 6 月に 1 泊滞在
Florian Krauseからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 22 日)
Thank you very much for your kind and great feedback! Best regards, Florian Krause Executive Assistant Manager

10/10 (非常に良い)

masuhiro

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 10 月に 1 泊滞在
Steigenberger Frankfurter Hofからの返信 (投稿日 : 2020 年 11 月 9 日)
Dear guest, Thank you very much for taking the time to give an account of your visit. Kind regards, Spiridon Sarantopoulos General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 10 月に 1 泊滞在
Steigenberger Frankfurter Hofからの返信 (投稿日 : 2020 年 11 月 1 日)
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre tolle Berücksichtigung unseres Hauses. Mit freundlichen Grüßen Spiridon Sarantopoulos General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
外見・値段にふさわしい素晴らしいホテル
Hauptwacheに近く、空港からSバーンの直通があるのは非常に便利。立派な外観に劣らず設備も素晴らしい。受付スタッフの対応も良い。 コロナウィルスへの対応も、入り口でのアルコールの備え付け、受付でのガラス板の設置等、しっかりされていた。朝食はビュッフェではなくなり、アラカルトになっていたため、スタッフは大変そうだった。
2020 年 8 月に 3 泊滞在
Steigenberger Frankfurter Hofからの返信 (投稿日 : 2020 年 9 月 22 日)
Dear guest, We would like to thank you for taking the time to write us this very nice review. Kind regards Spiridon Sarantopoulos General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 3 月に 2 泊滞在
Steigenberger Frankfurter Hofからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 23 日)
Sehr geehrter Gast, vielen lieben Dank für Ihre freundliche Weiterempfehlung. Mit freundlichen Grüßen Spiridon Sarantopoulos General Manager

10/10 (非常に良い)

HIROSHI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 3 月に 1 泊滞在
Steigenberger Frankfurter Hofからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 21 日)
Sehr geehrter Gast, vielen lieben Dank für Ihre freundliche Weiterempfehlung. Mit freundlichen Grüßen Spiridon Sarantopoulos General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2020 年 3 月に 2 泊滞在
Steigenberger Frankfurter Hofからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 16 日)
Sehr geehrter Gast, Ihre Bewertung freut mich sehr. 5 von 5 Punkten- vielen Dank dafür! Mit freundlichen Grüßen Spiridon Sarantopoulos General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
エアコンがうまくきいていなかった。バスタブの温度調整がうまくできていなかった。バスルームの消耗品が不十分だった(バスジェルが2つ、シャンプーが0、ボディローションと思われる洗面台にあったのはコンディショナーだった。)
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Steigenberger Frankfurter Hofからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 28 日)
Dear guest, Thank you for your kind and constructive review. Kind regards, Spiridon Sarantopoulos General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Steigenberger Frankfurter Hofからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 30 日)
Dear guest, thank you for taking the time to leave us a review. Kind regards, Spiridon Sarantopoulos General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、設備とサービス
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Steigenberger Frankfurter Hofからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 30 日)
Dear guest, thank you for taking the time to leave us a review. Kind regards, Spiridon Sarantopoulos General Manager

10/10 (非常に良い)

Chio

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Steigenberger Frankfurter Hofからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 30 日)
Dear guest, we thank you for this posting. Kind regards, Spiridon Sarantopoulos General Manager

10/10 (非常に良い)

Yasuhiko

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
安心快適
安心して泊まれるホテルで食事も申し分無いと思います。駅から近く利便性も高いので便利です。
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Steigenberger Frankfurter Hofからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 3 日)
Dear guest, thank you for taking the opportunity to write a review of your recent visit. I was pleased to read your kind comments. Kind regards, Spiridon Sarantopoulos General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Steigenberger Frankfurter Hofからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 8 日)
Dear guest, please allow me to thank you for Rating us. Kind regards, Spiridon Sarantopoulos General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
お風呂のお湯の操作がタッチセンサー式で、なかなか反応しなくて困りました。それ以外はすごく良かったです。
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Steigenberger Frankfurter Hofからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 3 日)
Dear guest, thank you for your kind and constructive review. Kind regards, Spiridon Sarantopoulos General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
おじさんに優しい
ここに来ると静かでとても落ち着けるのが素晴らしいです。食事も美味しいし素晴らしいです。また来たいと思います。
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Steigenberger Frankfurter Hofからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 3 日)
Dear guest, it was a pleasure to welcome you as a guest to Steigenberger Frankfurter Hof. I greatly appreciate you taking the time to send us your feedback following your stay. Kind regards, Spiridon Sarantopoulos General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Steigenberger Frankfurter Hofからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 30 日)
Dear guest, thank you for taking your time to post a review on your recent stay at the Steigenberger Frankfurter Hof. We appreciate your feedback. Kind regards, Spiridon Sarantopoulos General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
想像以上に大きなホテル。内装は新しく、洗面台、シャワーとも新しく清潔で気持ちよく使えた。ただ、ドアの覗き穴が壊れていてレンズが抜けてしまうことがあり、外から覗かれる心配があったのがマイナス点
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Steigenberger Frankfurter Hofからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 3 日)
Dear guest, Thank you for your kind and constructive review. Kind regards, Spiridon Sarantopoulos General Manager

10/10 (非常に良い)

あっくん、名古屋

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
今まで宿泊したホテルの中でトップクラスのランクで格式高いホテルです。クリスマスマーケットや駅にも徒歩圏内で便利です。
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Steigenberger Frankfurter Hofからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 30 日)
Dear guest, my team and I are happy to know that you have liked the Steigenberger Frankfurter Hof and we all hope that you will be returning soon. Kind regards, Spiridon Sarantopoulos General Manager

10/10 (非常に良い)

KUNIHIKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Steigenberger Frankfurter Hofからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 30 日)
Dear guest, thank you for taking your time to post a review on your recent stay at the Steigenberger Frankfurter Hof. We appreciate your feedback. Kind regards, Spiridon Sarantopoulos General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Steigenberger Frankfurter Hofからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 20 日)
Dear guest, thanks for your review. I am already looking forward to welcoming you again. Kind regards, Spiridon Sarantopoulos General Manager

8/10 (良い)

KUNIHIKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適でした
ホテルの部屋、サービスなど価格相応で、申し分無いと思います。 徒歩圏内に路面店のブランドショップ、デパートなどが有り便利でした。また、コンビニ、薬局、パン屋、コーヒー店なども有り、過ごしやすい場所だと思います。
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Steigenberger Frankfurter Hofからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 20 日)
Dear guest, thank you for taking your time to post a review on your recent stay at the Steigenberger Frankfurter Hof. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back soon. Kind regards, Spiridon Sarantopoulos General Manager

10/10 (非常に良い)

Masahiko

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Steigenberger Frankfurter Hofからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 20 日)
Dear guest, thanks for your review. I am already looking forward to welcoming you again. Kind regards, Spiridon Sarantopoulos General Manager

10/10 (非常に良い)

K.A、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
歴史あるホテルで、有意義な休暇を楽しむことが出来ました。 わからないことを聞くと親切に答えてくれるフロント、アメニティ不足等部屋の不備がないか、宿泊客側から尋ねなくても聞きに来てくれるハウスキーパーの方々、ドイツ料理を堪能することの出来る朝食ビュッフェ、全てが良い思い出です。 日本からフランクフルトへは中々訪れる機会はないですが、また訪れた際は是非利用したいです。 (写真に写っているポーターの方は、気さくな感じで、とても笑顔の素晴らしいダンディな方でした)
2019 年 11 月に 2 泊滞在
Steigenberger Frankfurter Hofからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 29 日)
Dear guest, it was a pleasure to welcome you as a guest. I greatly appreciate you taking the time to send us your feedback following your stay. Kind regards, Spiridon Sarantopoulos General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
very good.so cool.
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Steigenberger Frankfurter Hofからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 21 日)
Dear guest, thank you for taking the time to leave us a review. Kind regards, Spiridon Sarantopoulos General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 10 月に 1 泊滞在
Steigenberger Frankfurter Hofからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 23 日)
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre Bewertung und dass Sie uns die volle Punktzahl zuschreiben. Mit freundlichen Grüßen, Spiridon Sarantopoulos General Manager

4/10 (不満)

MUNENORI

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
中国人のホテル??
部屋は広くてよいが水まわり、エアコンの古さを露呈している。 エアコンの音がうるさい。 洗面台の排水の流れが悪い。 風呂の給水のパッキンが悪いのかポタポタ漏れる。その為、ハウスキーピングが馬鹿力で栓を閉めたので開けるのに人を呼ばなければならなかった。督促しても中々来ない。 新聞は ドイツ語と中国語の新聞だけ!!
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Steigenberger Frankfurter Hofからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 9 日)
Dear guest, I am deeply sorry that your experience at our hotel will not remain in good memory – thank you for sharing this and please do accept my apologies. Kind regards, Spiridon Sarantopoulos General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
2019 年 9 月に 4 泊滞在
Steigenberger Frankfurter Hofからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 8 日)
Dear guest, thank you for your great review. Kind regards, Spiridon Sarantopoulos General Manager

4/10 (不満)

ATSUHIKO

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
残念!
ルームサービスのメニューがなかった!このホテルには20回以上宿泊していて、帰国前日にゆっくりとしたいと思い予約したけど、フロントに言ってもわからない!持ってきたのはドリンクメニューのみ!朝から食事もしないで運転してきたのに、あまりの対応にガッカリしました!
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Steigenberger Frankfurter Hofからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 30 日)
Dear guest, thank you very much for your detailed remarks. We are deeply sorry that your experience at our hotel will not remain in good memory. We apologize for the issues that you have encountered and like to add that we have discuss your feedback with our managment team. Kind regards, Spiridon Sarantopoulos General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Steigenberger Frankfurter Hofからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 17 日)
Dear guest, thank you for your posting on this site. Your feedback is much appreciated and we look forward to welcoming you back soon. Kind regards, Spiridon Sarantopoulos General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Steigenberger Frankfurter Hofからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 17 日)
Dear guest, we are glad to read that you have enjoyed your stay and we thank you for this posting. Please do return soon. Kind regards, Spiridon Sarantopoulos General Manager

10/10 (非常に良い)

MK、東京

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ジュニアスイートに宿泊した。部屋は十分な広さがあり、清潔感があった。歴史的なホテルであるが、改装されており、部屋は古さを感じない。バストイレが別であったのが日本人には嬉しいポイント。カフェの雰囲気がよく何度か利用した。楽しみにしていたフランセが滞在中の日月が休みで残念だった。
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Steigenberger Frankfurter Hofからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 17 日)
Dear MK, thank you very much for your detailed remarks. Please rest assured that our guests’ feedback is of highest importance to us and that we can be grateful for any attentive guest. Kind regards, Spiridon Sarantopoulos General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Steigenberger Frankfurter Hofからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 21 日)
Dear guest, thank you very much for the feedback you sent to us after your recent stay. Best regards, Spiridon Sarantopoulos General Manager

10/10 (非常に良い)

Takahiro

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
品格と優しさを感じるホテル
スイート1室とダブル2室を利用しましたがダブルの部屋はアップグレートして頂きました。朝食は時間の都合でつけていなかったのですが各部屋にクレジットをつけて頂きましたので美味しく朝食を頂き、タクシーで出かけました。スタッフはフレンドリーでまた泊まりたいホテルです。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Steigenberger Frankfurter Hofからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 21 日)
Dear Takahiro, please allow me to truly thank you for rating us. Kind regards, Spiridon Sarantopoulos General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Steigenberger Frankfurter Hofからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 19 日)
Dear guest, thank you for your posting on this site. Kind regards, Spiridon Sarantopoulos General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地が良く、街の中心にあるので、何をするにも便利。スタッフもとても親切。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Steigenberger Frankfurter Hofからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 15 日)
Dear guest, we hope to see you return soon and until then remain. Kind regards, Spiridon Sarantopoulos General Manager

8/10 (良い)

Yasuyuki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Steigenberger Frankfurter Hofからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 15 日)
Dear Yasuyuki, we thank you for this beautiful posting. Kind regards, Spiridon Sarantopoulos General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 7 月に 5 泊滞在
Steigenberger Frankfurter Hofからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 15 日)
Dear guest, we thank you for this beautiful posting. Kind regards, Spiridon Sarantopoulos General Manager