屋外プール、サンラウンジャー

ホイアナ ホテル & スイーツの口コミ

5 out of 5
ホイアナ ホテル & スイーツ
Tay Son Tay Hamlet, Duy Hai Commune, Duy Xuyen, Quang Nam

口コミ

9.0

とても素晴らしい

評価 10 - 12 件の口コミ中 8 件が非常に良い" "
評価 8 - 12 件の口コミ中 2 件が良い" "
評価 6 - 12 件の口コミ中 2 件が普通" "
評価 4 - 12 件の口コミ中 0 件が不満" "
評価 2 - 12 件の口コミ中 0 件が非常に不満" "

9.4/10

清潔度

8.8/10

スタッフとサービス

10/10

設備とサービス

9.4/10

施設のコンディションと設備

9.8/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

YUJIRO

2023 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

SATOSHI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
大満足
観光再開前でゴルフもホテルもとても空いていました。ダナンのリゾートに幾つか泊まりましたが、その中でもオススメです。部屋も凄く綺麗で食事の種類も多く良かったです。
2022 年 3 月に 1 泊滞在
hiepleからの返信 (投稿日 : 2022 年 4 月 4 日)
Dear SATOSHI, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Hoiana Hotel & Suites. Your feedback is extremely valuable to us. We will use feedback, such as yours, to continuously make changes to our service and improve our guest experience. We hope to see you again very soon in the future. Sincerely, Hiep Le Training & Quality Manager

10/10 (非常に良い)

wonyoung

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
완벽한 숙소 및 부대시설 꼭한번 방문해보시길 추천드려요
2024 年 5 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Rodrigo

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This place was probably the best hotel I have had the pleasure of staying in. The staff were super helpful and treated us like part of the family. Would definitely recommend for a stunning relaxing holiday.
2024 年 1 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

rick

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 11 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Jong Oh

2023 年 3 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

JinYoung

2023 年 1 月に 2 泊滞在
Hiep Leからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 9 日)
고객님께,저희 호텔에 대해 좋은 평가를 해주셔서 감사합니다. 머무시는 동안 즐거운 시간이 되셨다니 저희도 기쁘게 생각하며, 조만간 다시 뵐 수 있기를 바랍니다.감사합니다.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
침구류 세탁 후 완전히 건조가 안된 듯한 냄새가 났어요. 습한곳에서 수건 말리면 이상한 냄새 나는데 그런 냄새였어요. 정도가 아주 심한건 아닌데 호텔 침구류에서 처음 맡아보는 냄새였어요 ㅠㅠ 다른 서비스들은 매우 친절했고 부대시설도 좋았어요.
2022 年 8 月に 2 泊滞在
Hiep Leからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 10 日)
Dear Koh Taeveon, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Best regards, Hiep Le Quality Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Fühlt sich noch wie ein Testbetrieb an
Das Hotel ist neu und noch nicht 100% fertig. Der Service ist gut, entspricht aber meist noch nicht einem 5*-Sterne Level. Zu viele Fehler passieren noch (falscher Hinweis bezüglich Check-In, Essen / Getränke kommt nicht / zu spät / falsch). Lage und zukünftiger / vollständiger Ausbaustandard werden wohl sehr gut sein. Verbesserungen sind aber notwendig.
2022 年 7 月に 1 泊滞在
Hiep Leからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 10 日)
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Hiep Le Quality Manager

6/10 (普通)

Thanh Tung

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Every thing in here were very good except the staffs. Very bad attitude from them! Never come back again!
2022 年 7 月に 2 泊滞在
Hiep Leからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 26 日)
Dear Thanh Tung, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Hiep Le Quality Manager

10/10 (非常に良い)

lam

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 5 月に 2 泊滞在
Hiep Leからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 8 日)
Dear Mr/Ms. Lam, Thank you for taking the time to tell us about your experiences at Hoiana Hotel & Suites, especially with a kind compliment for the team which will be passed down. Your feedback is extremely valuable to us. We will use feedback, such as yours, to continuously make changes to our service and improve our guest experience. We hope to see you again very soon in the future. Sincerely, Hiep Le Quality Manager