屋外プール、サンラウンジャー

プルマン ニューデリー エアロシティ ホテルの口コミ

5 out of 5
プルマン ニューデリー エアロシティ ホテル
Asset No 2, Aerocity Hospitality District, New Delhi, Delhi N.C.R

口コミ

8.6

非常に良い

評価 10 - 409 件の口コミ中 241 件が非常に良い" "
評価 8 - 409 件の口コミ中 90 件が良い" "
評価 6 - 409 件の口コミ中 35 件が普通" "
評価 4 - 409 件の口コミ中 15 件が不満" "
評価 2 - 409 件の口コミ中 28 件が非常に不満" "

9.0/10

清潔度

8.6/10

スタッフとサービス

9.0/10

設備とサービス

8.8/10

施設のコンディションと設備

8.4/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Yoshinori

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

masami

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
エアロシティという空港界隈の便利なホテルの一つ 大きいバスタブがあるし空港からすぐだし 送迎車(有料)もあるので便利。スタッフも親切です
2022 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Yako、Japan

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
事前リクエストにも柔軟に対応いただき、レイトチェックアウトにも応じてもらえてもらえました。 細かなサービスが素晴らしかったです。
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Meenakshiからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
このフォーラムで素晴らしいフィードバックを共有していただきありがとうございます。 専任のチームによる最高のサービスで当ホテルでのご滞在をお楽しみいただけたことを嬉しく思います。 あなたの肯定的なコメントが共有されました。これは、チーム全体が最高のサービスと施設を提供する大きな動機の源です。 まもなくお迎えできることを楽しみにしております。 宜しくお願いします、 ミーナクシ・チェトリ ゲストエクスペリエンスディレクター

10/10 (非常に良い)

Nobu、大阪

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋・ジム・朝食と全て良かったです。
2019 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Nobu、大阪

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
日曜日ということもあり朝食時、バタバタとしていた。
2019 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
チェックインがスムーズだった
2019 年 7 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

2019 年 5 月に 3 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 24 日)
Dear Valued guest, Thank you for reviewing our hotel on this forum and sincere apologies if we could not meet your expectations during your recent visit. However, I would appreciate if you can share the details of your concern with us on our hotel's reservation ID which can be obtained from the website to help us to identify the areas of improvement and take appropriate measures in addressing the issues to avoid future occurrence to any of our guests. We regret that due to right restrictions on this portal, we are unable to provide you with our email contact directly here. We hope that you will give us another opportunity to serve you better. Best regards, Meenakshi Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

Y

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
部屋はとてもきれい。立地も申し分なし。
2019 年 2 月に 1 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 13 日)
Y様 このフォーラムに対する素晴らしい評価とあなたの感謝のフィードバックをありがとう、私たちはそれを大切にします。 あなたが私たちを訪問して下さったことをとても嬉しく思います。 宜しくお願いします、 ミーナクシ ゲストエクスペリエンスマネージャー

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2018 年 9 月に 1 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 11 日)
Dear Valued guest, Thank you for the excellent rating of our hotel on this forum, we appreciate it. It was a pleasure to have you visit us and we look forward to welcome you back soon. Best regards, Meenakshi Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

Akira

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
きれいなホテル
きれいなホテルだった。

10/10 (非常に良い)

FH

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
サービスが良かった
どのホテルも満室で、たまたま入ったホテルでしたが、サービスが良くて満足しました。忘れ物をしてチェックアウトしたのですが、帰る直前に戻って聞いてみるときちんと取っておいてくれました。

6/10 (普通)

Inna

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
The advertising for executive room with lounge access is misleading. In the room description it is very clear that t executive privileges to include full buffet breakfast, launch access ect this is why it is called executive room. We been asked to pay extra for breakfast. The outside wundows had some plastic from outside, which was half gone and made quite a noise. Also we have been given the price for airport transfer before arrival, and on check out the price was much higher and we had to provide the email to prove otherwise. Very unfriendly staff on check in and check out.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Pullman New Delhiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 23 日)
Dear Ms. Inna, Greetings of the day!Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for the confusion regarding the executive room privileges. Rest assured, we will review our room descriptions to ensure clarity for all our guests. Regarding the noise from the windows, we will promptly address this with our maintenance team. We are sorry for the inconvenience caused by the discrepancies in the airport transfer price. Your comments about the staff's attitude are concerning, and we will provide additional training to ensure a more welcoming experience for all guests. We appreciate your valuable input, which helps us improve our services. Warm regards, Neha Sharma Yadav Rooms Division Manager Pullman Novotel New Delhi Aerocity

4/10 (不満)

Alexandra

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Pullman New Delhiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 23 日)
Dear Guest,Greetings of the day!Thank you for taking the time to leave your feedback about your stay at our hotel. We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. We would appreciate if you could share the more details to understand your feedback better. You may connect on hotel broadline number. Sincerely,Neha Sharma Yadav Rooms Division Manager Pullman Novotel New Delhi Aerocity

10/10 (非常に良い)

Florian

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Pullman New Delhiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 23 日)
Dear Guest,Greetings of the day!Thank you for taking the time to share this positive rating! We will make sure to share this with the team to let them know to keep up the amazing work.We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience! Have a beautiful day!Sincerely,Vineet MishraCluster General ManagerPullman and Novotel New Delhi Aerocity

4/10 (不満)

Bernard、Decatur

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Playing club level music in the lobby and in the elevator is not welcoming for transient travelers who need to rest.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Pullman New Delhiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 23 日)
Dear Mr. Bernard, Greetings of the day!Thank you for your time to review us. We apologize for the inconvenience caused by the club level music in the lobby and elevator. Your feedback is valuable to us as we strive to create a peaceful environment for all our guests. Sincerely,Neha Sharma YadavRooms Division ManagerPullman Novotel New Delhi Aerocity

10/10 (非常に良い)

Sharon

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Room was impeccable.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Pullman New Delhiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 23 日)
Dear Guest,Greetings of the day!Thank you for your wonderful review about your recent stay at our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed the services and found our rooms impeccable. We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience! Have a beautiful day!Sincerely,Vineet MishraCluster General ManagerPullman and Novotel New Delhi Aerocity

6/10 (普通)

Gurbani

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Pullman New Delhiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 23 日)
Dear Guest,Greetings of the day!Thank you for taking the time to leave your feedback about your stay at our hotel. We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. We would appreciate if you could share the more details to understand your feedback better. You may connect on hotel broadline number. Sincerely,Neha Sharma YadavRooms Division ManagerPullman Novotel New Delhi Aerocity

10/10 (非常に良い)

Suzanne

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I always look forward to staying at the Pullman and being looked after by the attentive staff! From the concierge group to the wait staff in the dining room, they are all very friendly and helpful. The rooms are soundproof so that when you feel jet lagged you can sleep soundly. The breakfast buffet is extraordinary in its scope with so much variety. Don’t hesitate!
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Pullman New Delhiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 23 日)
Dear Guest,Greetings of the day!Thank you for taking the time to review your stay with us. We're delighted to hear that you always look forward to staying with us and that you enjoy being looked after by our attentive staff. Your compliments for our concierge team, dining staff, and soundproof rooms are greatly appreciated.We're especially glad that you found our breakfast buffet to be extraordinary in its variety.We can't wait to welcome you back for another fantastic stay! Sincerely,Vineet MishraCluster General ManagerPullman and Novotel New Delhi Aerocity

10/10 (非常に良い)

Jorge

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great stay
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Pullman New Delhiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 23 日)
Dear Guest,Greetings of the day!Thank you for your feedback! We are pleased to know that you had a great experience at our hotel. Your feedback is invaluable to us, and it inspires us to continue providing exceptional service. We look forward to welcoming you back soon for another memorable stay.Sincerely,Vineet MishraCluster General ManagerPullman and Novotel New Delhi Aerocity

10/10 (非常に良い)

Anurag、Sachse

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good people and good quality for the price.
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Pullman New Delhiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 23 日)
Dear Guest,Greetings of the day!Thank you for taking the time to review your stay with us. We're glad to hear that you found our hotel to offer good quality for the price and appreciated our team's hospitality.We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay!Sincerely,Vineet MishraCluster General ManagerPullman and Novotel New Delhi Aerocity

10/10 (非常に良い)

Krystal

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I checked out of a hotel and made a reservation at the Pullman and it exceed my expectations in terms of cleanliness, soundproofing and service.
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Pullman New Delhiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 23 日)
Dear Guest,Greetings of the day!Thank you for taking the time to review your stay with us. We're glad to learn that we exceeded your expectations in terms of cleanliness, soundproofing, and service.It was our pleasure to provide you with a comfortable and enjoyable experience. We look forward to welcoming you back for another exceptional stay in the future! Sincerely,Vineet MishraCluster General ManagerPullman and Novotel New Delhi Aerocity

2/10 (非常に不満)

Ajay

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Pullman New Delhiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 23 日)
Dear Guest,Greetings of the day!Thank you for taking the time to leave your feedback about your stay at our hotel. We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. We would appreciate if you could share the more details to understand your feedback better. You may connect on hotel broadline number. Sincerely,Neha Sharma YadavRooms Division ManagerPullman Novotel New Delhi Aerocity

6/10 (普通)

Singh

The fact that i wasnt alowd to take my Bose speaker into my room to listen to my music. I would not book this hotel again. They should have that on there website that you are not allowed to bring the speaker to the room. also thay want you to pay for room service everytime you ordered anything cannot charge it to the room.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Pullman New Delhiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 24 日)
Dear Mr. Singh,Greetings of the day!Thank you for sharing your feedback. I apologize for the inconvenience you experienced regarding our speaker policy and room service charges. We understand your frustration and will improve our communication about these policies.We hope you'll consider staying with us again for a better experience.

6/10 (普通)

Maninder

Was an average experience nothing great about the hotel or the room.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Pullman New Delhiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 24 日)
Dear Guest,Greetings of the day!Thank you for taking the time to review your stay with us. Kindly accept my sincere apologies for the inconvenience caused to you. I would like to connect further with you in order to understand your feedback better. Kindly advise your preferred credentials and a convenient time to enable the same.Sincerely,Neha Sharma YadavRoom Division ManagerPullman and Novotel New Delhi Aerocity

8/10 (良い)

Kamal

2024 年 3 月に 3 泊滞在
Pullman New Delhiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 23 日)
Dear Mr. Kamal,Greetings of the day!Thank you for taking the time to share this positive rating! We will make sure to share this with the team to let them know to keep up the amazing work.We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience! Have a beautiful day!Sincerely,Vineet MishraCluster General ManagerPullman and Novotel New Delhi Aerocity

10/10 (非常に良い)

Pam

2024 年 3 月に 1 泊滞在
Pullman New Delhiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 23 日)
Dear Guest,Greetings of the day!Thank you for taking the time to share this positive rating! We will make sure to share this with the team to let them know to keep up the amazing work.We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience! Have a beautiful day!Sincerely,Vineet MishraCluster General ManagerPullman and Novotel New Delhi Aerocity

10/10 (非常に良い)

Raj

2024 年 3 月に 1 泊滞在
Pullman New Delhiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 23 日)
Dear Guest,Greetings of the day!Thank you for taking the time to share this positive rating! We will make sure to share this with the team to let them know to keep up the amazing work.We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience! Have a beautiful day!Sincerely,Vineet MishraCluster General ManagerPullman and Novotel New Delhi Aerocity

10/10 (非常に良い)

Sidney Darrow

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Pullman New Delhiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 24 日)
Dear Ms. Darrow,Greetings of the day!Thank you for taking the time to share this positive rating! We will make sure to share this with the team to let them know to keep up the amazing work.We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience! Have a beautiful day!Sincerely,Vineet MishraCluster General ManagerPullman and Novotel New Delhi Aerocity

10/10 (非常に良い)

Inga

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Pullman New Delhiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 24 日)
Dear Guest,Greetings of the day!Thank you for taking the time to share this positive rating! We will make sure to share this with the team to let them know to keep up the amazing work.We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience! Have a beautiful day!Sincerely,Vineet MishraCluster General ManagerPullman and Novotel New Delhi Aerocity

10/10 (非常に良い)

Douglas

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Pullman New Delhiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 24 日)
Dear Guest,Greetings of the day!Thank you for taking the time to share this positive rating! We will make sure to share this with the team to let them know to keep up the amazing work.We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience! Have a beautiful day!Sincerely,Vineet MishraCluster General ManagerPullman and Novotel New Delhi Aerocity

10/10 (非常に良い)

Sanmeet

良かった点 : 施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Pullman New Delhiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 24 日)
Dear Guest,Greetings of the day!Thank you for your positive rating! We are pleased to know that you had a great experience at our hotel. Your feedback is invaluable to us, and it inspires us to continue providing exceptional service. We look forward to welcoming you back soon for another memorable stay.Sincerely,Vineet MishraCluster General ManagerPullman and Novotel New Delhi Aerocity

2/10 (非常に不満)

Sujib

気になった点 : スタッフとサービス
Terrible
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Pullman New Delhiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 24 日)
Dear Guest,Greetings of the day!Thank you for taking the time to leave your feedback about your stay at our hotel. We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. I would like to connect further with you in order to understand your feedback better. Kindly advise your preferred credentials and a convenient time to enable the same.Sincerely,Neha Sharma YadavRooms Division ManagerPullman Novotel New Delhi Aerocity

10/10 (非常に良い)

Vishal、Caledon

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Awesome property to stay around in Aerocity
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Pullman New Delhiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 24 日)
Dear Guest,Greetings of the day!Thank you for taking the time to review your stay with us. We are very pleased to hear that you found our hotel awesome in Aerocity and had a comfortable stay.We look forward to seeing you again soon.Sincerely,Vineet MishraCluster General ManagerPullman and Novotel New Delhi Aerocity

10/10 (非常に良い)

Shamik

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great well appointed properties with modern amenities. They employe hearing impaired staff as well, who was outstanding and courteous and helpful. That gives this property 7 stars in my opinion
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Pullman New Delhiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 24 日)
Dear Guest,Greetings of the day!Thank you for your fantastic feedback! We're glad to hear you enjoyed our modern amenities and well-appointed properties. We're especially proud of our outstanding and courteous staff, including our hearing-impaired team members.Your kind words mean a lot to us, and we look forward to welcoming you back for another exceptional stay.Sincerely,Vineet MishraCluster General ManagerPullman and Novotel New Delhi Aerocity

10/10 (非常に良い)

mark

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Pullman New Delhiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 24 日)
Dear Mr. Mark,Greetings of the day!Thank you for taking the time to share this positive rating! We will make sure to share this with the team to let them know to keep up the amazing work.We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience! Have a beautiful day!Sincerely,Vineet MishraCluster General ManagerPullman and Novotel New Delhi Aerocity

10/10 (非常に良い)

Manuel

2024 年 1 月に 2 泊滞在
Pullman New Delhiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 24 日)
Dear Guest,Greetings of the day!Thank you for taking the time to share this positive rating! We will make sure to share this with the team to let them know to keep up the amazing work.We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience! Have a beautiful day!Sincerely,Vineet MishraCluster General ManagerPullman and Novotel New Delhi Aerocity

8/10 (良い)

fraser

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Pullman New Delhiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 24 日)
Dear Guest,Greetings of the day!Thank you for taking the time to share this positive rating! We will make sure to share this with the team to let them know to keep up the amazing work.We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience! Have a beautiful day!Sincerely,Vineet MishraCluster General ManagerPullman and Novotel New Delhi Aerocity

8/10 (良い)

amisha

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The decoration was beautiful and pleasing. The rooms could be more spacious
2024 年 1 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Mei Ling

2023 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ruchika

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Alison

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Pullman New Delhiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 24 日)
Dear Guest,Greetings of the day!Thank you for taking the time to share this positive rating! We will make sure to share this with the team to let them know to keep up the amazing work.We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience! Have a beautiful day!Sincerely,Vineet MishraCluster General ManagerPullman and Novotel New Delhi Aerocity

10/10 (非常に良い)

Lalitha

家族旅行
I accidentally left my pants and shirt 3 weeks earlier and when I came back they had it for me!!!
2024 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Trine Susanne

2023 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jami

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
5 Star hotel
We just got a room there waiting for our flight that left early in the morning 3:40am. Thy gave us 2 free drink vouchers for taking a few minuets longer than it was suppose to be, It only to 3-7 minuets to check in .Very nice hotel defiantly would stay there again.
2023 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Laura

2023 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Van

2023 年 12 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Rishika

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Wow place
Superb stay
2023 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Excellent hotel, very close to the airport
2023 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Manny

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Sarabjeet

家族旅行
良かった点 : 清潔度
2023 年 11 月に 1 泊滞在