施設の正面 (日没後)

ノボテル ニューデリー アエロシティ ホテルの口コミ

4 out of 5
ノボテル ニューデリー アエロシティ ホテル
Asset 2, Aerocity Hospitality District, IGI Airport New Delhi, New Delhi, Delhi N.C.R

口コミ

8.2

とても良い

評価 10 - 1001 件の口コミ中 474 件が非常に良い" "
評価 8 - 1001 件の口コミ中 274 件が良い" "
評価 6 - 1001 件の口コミ中 106 件が普通" "
評価 4 - 1001 件の口コミ中 74 件が不満" "
評価 2 - 1001 件の口コミ中 73 件が非常に不満" "

8.6/10

清潔度

8.4/10

スタッフとサービス

8.6/10

設備とサービス

8.4/10

施設のコンディションと設備

8.4/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Tk

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
部屋のクーラー止めたら排水匂が強く耐えられないので,朝部屋を交換して頂きました。 電話後早々に対応頂き助かりました。
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Novotel New Delhiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 3 日)
Dear Guest,Greetings of the day!Thank you for sharing your feedback. We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. However, I'm glad to hear that our team promptly assisted you with the room change request. Your comfort is our priority. We value your feedback, and it will help us in our continuous efforts to enhance our services.Sincerely, Vineet MishraCluster General ManagerPullman and Novotel New Delhi Aerocity

10/10 (非常に良い)

SADAYUKI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The price is reasonable. Room and the whole building are clean. Restaurant is nice. Around this hotel, I could see only other hotels, and no nice places to visit, however it is no problem as a transit hotel. This hotel is your stable choice to wait another flight at New Delhi.
2024 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good eough
2023 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Hiroki

2023 年 10 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

chikako

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Novotel New Delhi Aerocityからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 22 日)
Dear Guest,Greetings of the day!Thank you for taking the time to leave your feedback about your stay at our hotel. We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. We would appreciate if you could share the more details to understand your feedback better. You may connect on hotel broadline number. Sincerely,Ishita MakhijaGuest Experience Manager Pullman and Novotel New Delhi Aerocity

8/10 (良い)

yukio

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
The hotel is good enough. But, 2 points are things they should improve. 1: Staff When I check out, they did not give me the bill till I requested. Basically, the staff at reception service is poor. 2: There is only 1 restaurant which is high price.
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Novotel New Delhi Aerocityからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 22 日)
Dear Guest,Greetings of the day!Thank you for your feedback. We apologize for the inconvenience during check-out, and we will address this issue with our reception team. We also understand your concern about our restaurant pricing, and we will review our options to provide more choices for our guests.We appreciate your input and hope to have the chance to enhance your experience in the future.Sincerely,Vineet MishraCluster General ManagerPullman and Novotel New Delhi Aerocity

10/10 (非常に良い)

yukio

2023 年 7 月に 1 泊滞在
Novotel New Delhi Aerocityからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 13 日)
Dear Guest,Greetings from Pullman & Novotel New Delhi Aerocity!!Thank you for your positive rating! We are pleased to know that you had a great experience at our hotel. Your feedback is invaluable to us, and it inspires us to continue providing exceptional service. We look forward to welcoming you back soon for another memorable stay.Sincerely,Vineet MishraCluster General ManagerPullman and Novotel New Delhi Aerocity

8/10 (良い)

Hiroyuki

2023 年 6 月に 1 泊滞在
Novotel New Delhi Aerocityからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 27 日)
Dear Guest,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel New Delhi Aerocity. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Vineet MishraCluster General ManagerPullman and Novotel New Delhi Aerocity

10/10 (非常に良い)

Takuhiro

2023 年 2 月に 7 泊滞在
Novotel New Delhi Aerocityからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 27 日)
Dear Guest,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel New Delhi Aerocity. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Vineet MishraCluster General ManagerPullman and Novotel New Delhi Aerocity

8/10 (良い)

TAKUYA

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
よかったです。ありがとうございました

6/10 (普通)

Koh

10/10 (非常に良い)

YOSUKE

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Masato

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
空港近所で便利だが空港送迎が有料で高い
2022 年 9 月に 1 泊滞在
.からの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 6 日)
お客様、ノボテル ニューデリーにご滞在いただきありがとうございます。また、トリップアドバイザーにあなたの経験についてのフィードバックを投稿していただきありがとうございます。素晴らしい滞在をお楽しみいただき、お食事、サービス、お飲み物にご満足いただけたご様子を拝読し、大変嬉しく存じます。あなたのフィードバックは非常に励みになり、やる気を起こさせます。チームと私はあなたの継続的な訪問を楽しみにしています.ありがとうございました。敬具、ビニート・ミシュラクラスターゼネラルマネージャー

10/10 (非常に良い)

Akihiro

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

akihiko

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 10 月に 1 泊滞在
Ashuliからの返信 (投稿日 : 2021 年 12 月 1 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback. We look forward to welcoming you again.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
満足
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Director – Guest Experienceからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 27 日)
Dear Valued Guest, Thank you for the excellent rating and appreciative feedback of our hotel on this forum, we appreciate it. It was a pleasure to have you visit us and we look forward to welcome you back soon. Best regards, Meenakshi Director – Guest Experience

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
レストランスタッフのサービス精神が素晴らしい
2019 年 11 月に 3 泊滞在
ディレクター-ゲストエクスペリエンスからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 9 日)
親愛なるゲスト、 このフォーラムで当ホテルの素晴らしいレビューをありがとうございます。 大切なお客様からこのような素晴らしいコメントをいただき、あなたがこの体験を楽しんだことを嬉しく思います。 あなたが私たちを訪問することは喜びであり、私たちはあなたを歓迎することを楽しみにしています! 宜しくお願いします、 ミーナクシ ディレクター-ゲストエクスペリエンス

8/10 (良い)

MANTA、日本

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
シャワー室が完全に仕切られてなく、アコーグループはこういった感じなのか不明ですが、個人的には不満でした。
2019 年 11 月に 3 泊滞在
Director – Guest Experienceからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 29 日)
Dear Manta, We are delighted to see that you enjoyed your time at the hotel and rest assured that we have made a note of your valuable feedback to work upon the setbacks. On behalf of our entire team members at Pullman New Delhi Aerocity, we thank you for your review and hope to serve you again! Best regards, Meenakshi Director – Guest Experience

8/10 (良い)

Masahiro

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Director – Guest Experienceからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 30 日)
Dear Masahiro, Thank you for the excellent rating of our hotel on this forum, we appreciate it. It was a pleasure to have you visit us and we look forward to welcome you back soon. Best regards, Meenakshi Director – Guest Experience

8/10 (良い)

A.S、japan

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
very good!
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Director – Guest Experienceからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 11 日)
Dear A.S, Thank you for the excellent rating and appreciative feedback of our hotel on this forum, we appreciate it. It was a pleasure to have you visit us and we look forward to welcome you back soon. Best regards, Meenakshi Director – Guest Experience

4/10 (不満)

UG

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
Front desk, restaurant staff, they are not nice.
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Meenakshiからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 25 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel New Delhi Aerocity. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. I would appreciate if you could please share more details of your dissatisfaction as it will help us in identifying the areas of concern in our strive to continuously improve the quality of our services. Thank you for sharing your experience and we look forward to welcome you back with renewed services. Sincerely, Meenakshi Director – Guest Experience

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2019 年 8 月に 1 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 6 日)
Dear Valued guest, Thank you for reviewing our hotel on this forum and sincere apologies if we could not meet your expectations during your recent visit to us. We hope that you will give us another opportunity to serve you better in the near future. We look forward to having you back soon with our renewed services assuring you of a better experience. Sincerely, Meenakshi Guest Experience Manager

8/10 (良い)

keita

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地環境、サービス、価格のバランスのとれたホテルです。
2019 年 6 月に 2 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 19 日)
Keita様、 このフォーラムについての素晴らしい評価とあなたの感謝のフィードバックをありがとう、私たちはそれを大切にします。 あなたが私たちを訪問して下さったことをとても嬉しく思います。 宜しくお願いします、 ミーナクシ ゲストエクスペリエンスマネージャー

8/10 (良い)

Hiroki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 3 月に 1 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 25 日)
Dear Hiroki, Thank you for the excellent rating of our hotel on this forum, we appreciate it. It was a pleasure to have you visit us and we look forward to welcome you back soon. Best regards, Meenakshi Guest Experience Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 3 月に 3 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 13 日)
Dear Valued guest, Thank you for the excellent rating of our hotel on this forum, we appreciate it. It was a pleasure to have you visit us and we look forward to welcome you back soon. Best regards, Meenakshi Guest Experience Manager

8/10 (良い)

sGUCCI、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 10 月に 1 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 19 日)
Dear Valued guest, Thank you for the excellent rating of our hotel on this forum, we appreciate it. It was a pleasure to have you visit us and we look forward to welcome you back soon. Best regards, Meenakshi Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

KATS

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
デリー空港近くで部屋も清潔で快適でした。レストランも美味しいものばかりで快適に過ごすことができました。
2018 年 5 月に 1 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 8 日)
親愛なるカッツ、 あなたのすばらしいレビューを読んだことを大変うれしく思っています。そして、このような美しい言葉のためにチーム全体のためにあなたに感謝します。 誠にありがとうございました。お返事いただきありがとうございました。 私たちはあなたを再び歓迎することを楽しみにしている。 宜しくお願いします、 ミーナックシ ゲストエクスペリエンスマネージャー

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 5 月に 1 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 25 日)
Dear Valued guest, Thank you for the excellent rating of our hotel on this forum, we appreciate it. It was a pleasure to have you visit us and we look forward to welcome you back soon. Best regards, Meenakshi Guest Experience Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 4 月 27 日)
Dear Valued guest, Thank you for the excellent rating of our hotel on this forum, we appreciate it. It was a pleasure to have you visit us and we look forward to welcome you back soon. Best regards, Meenakshi Guest Experience Manager

8/10 (良い)

MARIO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
立地が良く清潔
立地としては、空港から15分程度で非常に便利です。あと、高速道路から一定距離があるので、アルコールも出ます。部屋も十分に清潔で、おすすめできます。
2017 年 6 月に 1 泊滞在
meenakshiからの返信 (投稿日 : 2017 年 7 月 12 日)
Dear Mario, Thank you for the great review of our hotel on this forum.It is always a pleasure to receive positive comments from our guests as we strive to maintain high standards of hospitality.I will surely share your comments with the team who will be thrilled. It was a pleasure to have you stay with us and we look forward to welcome you back soon. Sincerely, Meenakshi Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

kobamayu、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
空港近くの快適なホテル。
出張で利用しました。 快適なホテルです。お部屋もきれいで、ホットシャワーの圧力も問題ありません。 ただ、EVホールから客室までかなり通り部屋に当たると、大変です。 朝食はビュッフェスタイルで、どれを食べてもおいしいです。 次回も利用したいホテルです。
meenakshiからの返信 (投稿日 : 2017 年 5 月 22 日)
Dear Kobamayu, Thank you for the wonderful review of our hotel on this forum. It is always a pleasure to receive such encouraging comments from our guests and I will surely share it with the team who will be thrilled and motivated. It was a pleasure to have you stay with us and we look forward to welcome you back soon. Sincerely, Meenakshi Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

Nandanee

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Friendly staff
2024 年 5 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

KAVITHA

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very good
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

MARGARET

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
I must say the staff are excellent, very polite n prompt .
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

rohan

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
One of the besthotels i have stayed in .
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Meghna

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I absolutely loved the way their reservation staff accommodated my request
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Bharat、Bellevue

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Business hotel with excellent service
2024 年 5 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Bhupendra

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 設備とサービス
I stayed here for one night. Room was clean and property is decent. Food was okay, I found it little salty. Overall worth the price.
2024 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Bruce

出張
良かった点 : 設備とサービス
All good
2024 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Madhur

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The dinner buffet was not as per the expectations. Not much options and food was cold . Have stayed around the area at hyatt andaz , aloft and others . Buffet was not good as per there level
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Novotel New Delhiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 15 日)
Dear Mr. Madhur,Greetings of the day!Thank you for sharing your feedback. We apologize that the dinner buffet did not meet your expectations in terms of options and temperature. We appreciate your comparison with other hotels in the area. Sincerely, Vineet Mishra Cluster General Manager Pullman and Novotel New Delhi Aerocity

6/10 (普通)

Biak

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Novotel New Delhiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 15 日)
Dear Guest,Greetings of the day!Thank you for taking the time to leave your feedback about your stay at our hotel. We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. We would appreciate if you could share the more details to understand your feedback better. You may connect on hotel broadline number. Sincerely,Vineet MishraCluster General ManagerPullman and Novotel New Delhi Aerocity

6/10 (普通)

Vaheeda

出張, カップルで旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Not proper clean. Breakfast is gut. Front personal are gut.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Novotel New Delhiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 9 日)
Dear Ms. Vaheeda, Greetings of the day!Thank you for your feedback. We apologize for the cleanliness issue. We will address the cleanliness matter promptly. We would appreciate if you could share the more details to understand your feedback better. You may connect on hotel broadline number. Sincerely, Vineet Mishra Cluster General Manager Pullman and Novotel New Delhi Aerocity

10/10 (非常に良い)

Renu

2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

TASHI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Had to make changes to dates due to flight cancellations which they did and am much appreciated. Hotel / rooms was clean.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Novotel New Delhiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
Dear Guest, Greetings of the day!Thank you for sharing your experience. We are glad we could accommodate your date changes smoothly. We take pride in our clean rooms and hotel facilities. We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience! Have a beautiful day!Sincerely, Vineet Mishra Cluster General Manager Pullman and Novotel New Delhi Aerocity

10/10 (非常に良い)

Kristina

良かった点 : 施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Novotel New Delhiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 3 日)
Dear Ms. Kristina,Greetings of the day!Thank you for taking the time to share this positive rating! We will make sure to share this with the team to let them know to keep up the amazing work.We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience! Have a beautiful day!Sincerely,Vineet MishraCluster General ManagerPullman and Novotel New Delhi Aerocity

4/10 (不満)

Suryaganesh

2024 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Apurva

2024 年 4 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Meenu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Novotel New Delhiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 3 日)
Dear Ms. Meenu,Greetings of the day!Thank you for taking the time to share this positive rating! We will make sure to share this with the team to let them know to keep up the amazing work.We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience! Have a beautiful day!Sincerely,Vineet MishraCluster General ManagerPullman and Novotel New Delhi Aerocity

10/10 (非常に良い)

Iqbal

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Got a pick up from the airport late at night. Very efficient. When arrived at hotel check in staff where very good. Got a good night's sleep in a large comfortable twin room. Got a late dinner at 1am through room service. Was very tasty. Got breakfast too and could not fault. Will be staying again before I fly back to the UK.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Novotel New Delhiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 3 日)
Dear Mr. Iqbal, Greetings of the day!Thank you for sharing your positive experience with us. We are delighted to hear that you enjoyed a comfortable stay with efficient airport pick-up, friendly check-in staff, delicious room service, and breakfast. We look forward to welcoming you back before your flight to the UK. Sincerely, Vineet MishraCluster General ManagerPullman and Novotel New Delhi Aerocity