ビーチパラソル、ビーチタオル

メリア ダナン ビーチ リゾートの口コミ

5 out of 5
メリア ダナン ビーチ リゾート
19 Truong Sa, Hoa Hai Ward, Ngu Hanh Son District, Da Nang

口コミ

8.6

非常に良い

評価 10 - 804 件の口コミ中 405 件が非常に良い" "
評価 8 - 804 件の口コミ中 286 件が良い" "
評価 6 - 804 件の口コミ中 68 件が普通" "
評価 4 - 804 件の口コミ中 28 件が不満" "
評価 2 - 804 件の口コミ中 17 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

9.0/10

スタッフとサービス

8.4/10

設備とサービス

8.6/10

施設のコンディションと設備

8.6/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Masaya

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
素晴らしいホテルだった
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Linh Le - Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 15 日)
Xin chào Masaya,Thank you very much for taking your precious time to share the review of your recent stay at our resort.I am delighted to know you had a wonderful stay with us.I do hope you find the time to return to us in the near future.Best Regards,Linh LeGuest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

ERINA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Linh Le Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 9 日)
Xin chao ERINA,Thank you for taking the time to review of your stay at our resort! We are thrilled to hear that you had a great stay with us. It would be our pleasure to welcome you back to Meliá Danang Beach Resort in the future for another memorable experience.Best Regards,Linh LeGuest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

Shinobu

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
プールを取り囲む建物の方に泊まったので、なかなかにいい感じの非日常感の中でゆるりと過ごせた。天気が悪かったのが残念
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Linh Le Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 11 日)
Xin chào Shinobu,What can I say, except thank you very much for spending your time to share with us such a complete review of your stay.We are delighted to know overall you enjoyed your stay with us. Despite I would not be able to change "the ugly" - the weather, I promise you that "the good" will be shared with the team and "the bad" will definitely be focused with related managers for immediate actions to rectify.We do hope to have the opportunity to welcome you back to the Resort in the future.Best Regards,

10/10 (非常に良い)

Haruna、Setagaya

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
少し街からは遠いですが、ここを選んで本当に正解でした。9月中旬に利用しましたが、オフシーズンなのか人も多くなくプールも非常に空いていて綺麗で気持ちよかったです。レベルルームの宿泊で無料で利用できるアフタヌーンティー(アルコールも飲める)もよかったし、レベルルーム宿泊者専用プールもほぼ貸切。専用も含めてプールは5つあり、どれも大きめで空いてました。メインプールにはバーもあり、そこでドリンクやフードを頼むこともできます。プライベートビーチも使いやすく、無料で使えるベッドとパラソル、タオルがあるのも最高。また泊まりたいです。リゾートでゆっくり過ごしたい方には本当におすすめです。
2023 年 9 月に 2 泊滞在
Linh Le - Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 23 日)
Xin chào Haruna,We absolutely love hearing from our guests! We're thrilled to hear that you had an amazing stay with us and enjoyed the peaceful atmosphere during the off-season. It's fantastic to know that you enjoyed our pools as well as the pool bar and our afternoon tea service for the Level guest. We are pleased to hear that you enjoyed the convenient beach access and the amenities we have on offer. Your satisfaction is our priority, and we strive to provide a comfortable and enjoyable experience for all of our guests. Thank you for considering visiting us again and especially for recommending us. We can't wait to have you back again soon!Best Regards,Linh LeGuest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

Yurie

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
海やビーチを堪能できる素敵なリゾートホテルでした。 プールサイドにあるビーチタオルは大きさも質も使いやすいもので、ビーチチェアも台数が多いので必ず空きがありました。 9月半ばという時期もあるかもしれませんが、どの時間帯に行ってもプールや海が混んでいることはなく穏やかに過ごすことができました。 個人的な体調の影響もありますが、ホテルのお部屋にいると咳が止まらなくなってしまうことがあったためその点が残念でした。 お部屋自体はベッドも寝心地が良く寝具も肌触りの良いものでした。大きなソファは海水浴後の午睡にとても重宝しました。 シャワーの水圧も十分でバスルームも綺麗でした。しかし、シャワールームのドアが外開きなのでシャワー後にドアを開けるとバスマットが引きずられてしまう使用になっており、バスマットの位置を工夫しなければいけないことが難点でした。設計上改善は難しいかもしれません。 モーニングのブュッフェは品数がとても多く、様々な国の料理があるのも魅力的でした。サラダも新鮮で野菜料理も多く嬉しかったです。スイカやパイナップルをしぼった果汁が毎日置いてあり、甘味を加えていないフレッシュジュースをいただけたのも嬉しかったです。 ブュッフェのスタッフさんたちはいつもにこやかに対応してくださり、話しかけてくださいました。 広い敷地内で多くのスタッフさんがいらっしゃいますが、みなさん必ず笑顔で挨拶してくださり気持ちよく滞在することができました。 ホイアンにも近く、五行山もあるので観光と静かなステイを両立できるホテルだと思います。
2023 年 9 月に 4 泊滞在
Linh Le - Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 23 日)
Xin chào Yurie,We greatly appreciate your feedback regarding your recent stay at our resort. We're absolutely overjoyed to hear that you had an incredible time embracing the sea and beach and found our towels' size and quality to be convenient; and that the pool and beach area provided a serene setting for complete relaxation. We're thrilled that you found the bed and the sofa to be exceptionally comfortable, allowing you to fully unwind. Your kind note about the shower room door has been duly noted, we appreciate the courtesy shown in your kind feedback. It brings us immense joy to know that you thoroughly enjoyed our morning buffet, particularly the vibrant vegetable options and refreshing fresh juice. Your kind words about our staff mean everything to us as we continuously aim to provide unparalleled service. And, thank you for highlighting our location, which allows for effortless exploration of nearby attractions while maintaining an atmosphere of tranquility. Once again, thank you so much for sharing your feedback with us, and we eagerly await your return in the future with open arms.Best Regards,Linh LeGuest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

Takayuki

2023 年 9 月に 1 泊滞在
Limhからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 16 日)
Dear Takayuki,Warmest greetings from Melia Danang !Thanks very much for taking the time to share with us your comments, we are delighted to heard that you have a great stay.We hope to welcoming you again in the near future.Sincerely, LimhGuest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

Riku

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ダナン近辺のプライベートビーチ、プール付きのリゾートホテルでは随一のコスパの良さだと思います。 朝食も美味しかったです。
2023 年 8 月に 4 泊滞在
Fran Ruanoからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 14 日)
Dear RikuThanks very much to stay with us and taking the time to share with others your experience. We are delighted that you find our resort the best value hotel in your trip to Vietnam. We can not wait to welcoming you back to Melia Danang Beach Resort. Kind regardsFran Ruano, Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

RYOHSUKE

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 4 泊滞在
Linh Le - Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 29 日)
Xin chào RYOHSUKE, Thank you so much for your positive review! We are absolutely delighted to see that you enjoyed your stay and please rest assured we look forward to welcoming you back to Meliá Danang Beach Resort soon. Best Regards, Linh Le Guest Experience Manager

4/10 (不満)

NAHO

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度
checkinの窓口を団体と個人で分けるべきだと思いました。団体客の対応で受付の人たちはかなり忙しそうでした。 また、エレベーターの調子が悪かったようで、多少怖い思いをしたのと、階段を使用する不便さがありました。
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Linh Le - Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 19 日)
Dear NAHO,Thank you very much for taking your time to review our resort.We would like to thank you for sharing your feedback about the check-in process and the elevator situation. We apologize for any inconvenience caused during your stay.Regarding the check-in process, we appreciate your suggestion of dividing it between groups and individuals. We understand how this would enhance the efficiency of our reception staff and ensure a smoother experience for all guests. We will certainly take this into consideration and explore ways to improve the check-in process in the future.As for the elevator situation, we apologize for the inconvenience and understand how it may have caused discomfort. We strive to provide a hassle-free stay for our guests, and technical issues like these are not the norm. Please rest assured, we have alerted our maintenance team to address the situation promptly, ensuring that our elevator is fully operational to prevent future inconveniences.Your feedback is valuable to us, and we appreciate you bringing these matters to our attention. We constantly strive to enhance our guests' experiences, and your comments will certainly assist us in doing so. Thank you for choosing our resort, and we hope to welcome you back soon to provide you with an improved and enjoyable stay.Warmest Regards,Linh LeGuest Experience Manager

8/10 (良い)

Ma

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
We really enjoyed the stay.The staff were so helpful.Some customers were so noisy at night,it made us uncomfortable.
2023 年 7 月に 3 泊滞在
Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 18 日)
Xin chào Ma,We would like to express our appreciation for choosing to stay in Meliã Danang Beach Resort.It is a great pleasure for us to read such a detail and magnificent review from you!Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay.We are filled with happiness that you enjoyed your trip and that our team was able to offer you our usual hospitality. Thank you for your beautiful compliments about our staff great service. We shall proudly share your kind words to our entire team, a great way to celebrate their passion in work.We look forward to welcoming you back very soon for another exquisite journey with us.We wish you good health and happiness.Best regards,Guest Experience Team

4/10 (不満)

TATSUHIRO

2023 年 6 月に 2 泊滞在
Lauraからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 14 日)
Dear TATSUHIROThanks very much for taking the time to score our hotel, we are sorry to heard that in this occasion it did not meet your expectationsKind regardsLauraFront Office Manager

10/10 (非常に良い)

NAOKI、Kawasaki-city

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
スタッフ良し、プール良し、ビーチ良し、食事良し、部屋良し!!😁🙌
2023 年 5 月に 3 泊滞在
Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 6 日)
Xin chào Naoki,Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay.We are filled with happiness that you enjoyed your trip and that our team was able to offer you our usual hospitality. Thank you for your compliments about our staff great service and room. We shall proudly share your kind words to our entire team, a great way to celebrate their passion in work.We look forward to welcoming you back very soon for another exquisite journey with us.We wish you good health and happiness.Best regards,Guest Experience Team

8/10 (良い)

MASUMI

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
GW中の4泊しました。部屋は普通のベランダ付きの部屋でしたが。LEVEL棟に変更してくれました。すぐ前に専用のプールが見え、その先にはインフィニティプールがありプライベートビーチに繋がっていて、ロケーション的には最高でした。 ただ一つ残念だったのが、浴槽の湯量がチョロチョロと少なくいっぱいにするのに時間がかかり、結局諦めてぬるい水風呂で我慢しました。 なお、注意ですが、洗面所と浴室(?)とそれにつがる通路には一切扉がありません。従って、通路から洗面所浴槽が見えてしまいます。それでも浴槽は二人で入ってもゆったり出来るほど広いので、カップルやご夫婦には最高かもしれません。 そうそう、日中はプールの水も生暖かく、長く入るとのぼせそうでした。朝夕の方がこんでましたね。
2023 年 5 月に 4 泊滞在
Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 13 日)
Xin chào Masumi,Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay.We are filled with happiness that you enjoyed your trip and that our team was able to offer you our usual hospitality. Thank you for your compliments about our great service and room. We shall proudly share your kind words to our entire team, a great way to celebrate their passion in work.We look forward to welcoming you back very soon for another exquisite journey with us.We wish you good health and happiness.Best regards,Guest Experience Team

10/10 (非常に良い)

AKIFUMI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 4 月に 5 泊滞在
Fran Ruanoからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 6 日)
Thanks very much for staying with us and for your great rating of our property. Looking forward to have the opportunity to welcoming you back at the resort in the near future

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ベトナムリゾート満喫
プールでのんびりとした時間を過ごせてリフレッシュできた
2023 年 4 月に 3 泊滞在
Fran Ruanoからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 6 日)
Thanks very much for staying with us at Melia Danang Beach Resort.We are delighted to learn you have a wonderful stay with us and we looking forward to welcoming you back in the near future.Cordially, Fran RuanoGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

KEISUKE

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても素敵なホテルでした! お部屋も広く綺麗で、お風呂のお湯がすぐ出る事とトイレに日本と形式は違いますが手動ウォシュレットがある事が感動です!!プールは沢山ありますがどれも綺麗でインフィニティは素晴らしかったです!プライベートビーチの砂も綺麗で裸足で歩けます。早朝の散歩からプールでリラックスがとても最高です。 朝食のビュッフェは種類は程よく美味しかったです! ホテルの周りは本当に何も無いです。プライベートビーチ付きで考えるとしょうがないかと…基本Grabかタクシーが必要です。 また夜の外観は暗いですが、通路等は普通なので私はあまり気にしませんでした。 コスパ等も考えるととても良いホテルだったので大満足です!!
2023 年 4 月に 4 泊滞在
Fran Ruanoからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 6 日)
ダナナグからの温かいご挨拶!!ベトナムでの休暇に当リゾートをお選びいただきありがとうございます。ご滞在をホストしていただき、光栄でした。素敵な時間をお過ごしいただけたようで嬉しく思います。

10/10 (非常に良い)

?

2023 年 4 月に 3 泊滞在
Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 10 日)
Xin chào Sho,Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay.We are filled with happiness that you enjoyed your trip and that our team was able to offer you our usual hospitality.We look forward to welcoming you back very soon for another exquisite journey with us.We wish you good health and happiness.Best regards,Guest Experience Team

10/10 (非常に良い)

TATSUHIRO

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2回目の宿泊でした。全体的に利用しやすい点が多く、ダナンにいく時は毎回利用させて頂きます。
2023 年 4 月に 2 泊滞在
Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 15 日)
Xin chào TATSUHIRO,Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay.We are filled with happiness that you enjoyed your trip and that our team was able to offer you our usual hospitality. Thank you for your compliments about our great service and room. We shall proudly share your kind words to our entire team, a great way to celebrate their passion in work.We look forward to welcoming you back very soon for another exquisite journey with us.We wish you good health and happiness.Best regards,Guest Experience Team

6/10 (普通)

Minoru

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
多数のレストランやショップがあるが、開いていない。開いているレストランは1つ、ショップはゼロ。ホテル周辺に何もないリゾートホテルでは基本的にホテル内で過ごせるようにして欲しい。無料レンタサイクルがないリゾートホテルも初めて。
2023 年 4 月に 4 泊滞在
Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 20 日)
Xin chao Minoru, First of all, we would like to say thank you very much for choosing to stay at our hotel and also your comments posted on Expedia. However, it is regretful for us to know that you have experienced an uncomfortable moment staying at our hotel that we would like to deeply apologize for. Your feedback is extremely valuable to us as we strive to improve with each and every stay of our respected guests. The shops are currently relocated to the new lobby. We also run room service with a variety of dish including local food. We provide bicycles for rent but guests staying in the Level villa rooms are offered for free (with helmets attached). In taking great care of our charming hotel, our main priority is to be able to offer a very well-maintained and comfortable atmosphere. We hope that we can convince you to change your mind about another visit to our property. It would be such a pleasure to personally welcome you back again to our hotel! Best Regards,Guest Experience Team

8/10 (良い)

YUKI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
2023 年 2 月に 6 泊滞在
Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 30 日)
Xin chào Yuki ,Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay.We are filled with happiness that you enjoyed your trip and that our team was able to offer you our usual hospitality. Thank you for your compliments about our great service and room. We shall proudly share your kind words to our entire team, a great way to celebrate their passion in work.We look forward to welcoming you back very soon for another exquisite journey with us.We wish you good health and happiness.Best regards,Guest Experience Team

10/10 (非常に良い)

Yuki

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテルマンや庭師など笑顔で挨拶していただき素敵だった。
2023 年 2 月に 3 泊滞在
Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 2 日)
Xin chao Yuki,We would like to express our appreciation for choosing to stay in our hotel and thank you so much for your wonderful review of the hotel. It was a pleasure for us to be at your service and so glad to read that you had a great trip and our staff provided you great service. We shall proudly share your kind words to our entire team, a great way to celebrate their passion in work.We look forward to welcoming you back in a few more months so that we may continue to pamper you with our Melia Danang service and smiles.We wish you good health and happiness.Warm regards,Guest Experience Team

4/10 (不満)

Masato

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
室内は清潔でカートなどのサービスも良好です スタッフも好感でした しかし、楽しみにしていたビーチ前の2つのプールは底の見えない泥水 青藻が浮いている始末 他のプールは水も入っていません 朝食は寂しいもので先月宿泊したメリアサムイと同じメリアかとビックリ コロナの影響とはいえ残念でした
2022 年 7 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

LONG、Hanoi

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
チェックイン時、少しトラブルがありましたが、スタッフの迅速な対応があり3日間を快適に過ごす事が出来ました。 市街地から少し離れた静かな場所にあり、ビーチやプールでも人混みも無くゆっくりと穏やかな時間があります。 朝食やレストランも美味しくお勧めのホテルです。
2020 年 7 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 8 月 5 日)
Dear Mr./Ms LONG, Warm greetings from Melia Danang Beach Resort! First of all, thank you for choosing our resort as well as for sharing your feedback. It is great for us to know that you were satisfied with our service at Meliá Danang Beach Resort. Our goal is always to make sure that all our guests have a very nice stay; all the details and comments that our guests share with us are crucial to keep improving. We hope to see you again on your next visiting. Best Regards, Dong Won Chung General Manager

6/10 (普通)

KOJI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 6 月に 4 泊滞在
General Manager - Dong Won Chungからの返信 (投稿日 : 2020 年 7 月 1 日)
Dear KOJI, Warm greetings from Melia Danang Beach Resort! First of all, thank you for choosing our resort as well as for sharing your feedback. It is great for us to know that you were satisfied with our service at Meliá Danang Beach Resort. Our goal is always to make sure that all our guests have a very nice stay; all the details and comments that our guests share with us are crucial to keep improving. We hope to see you again on your next visiting. Best Regards, Dong Won Chung General Manager

8/10 (良い)

peach、Yokohama

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋の洗面所の水の流れが悪く、歯磨きや洗顔の時に困った。それ以外はとても過ごしやすく、居心地良かった。
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Chung Dongwon - General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 18 日)
Dear valued guest, Warm greetings from Melia Danang Beach Resort! First of all, thank you for choosing our resort as well as for sharing your feedback. It is great for us to know that you were satisfied with our service at Meliá Danang Beach Resort. Besides, we would like to apologies for any inconvenience regarding to the water system. We have shared your concerns with all of relate to department to be aware of these things and avoid any inconvenience in the future. Our goal is always to make sure that all our guests have a very nice stay; all the details and comments that our guests share with us are crucial to keep improving. We hope to see you again on your next visiting. Thanks and Regards, Chung Dongwon General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
従業員の対応がとても親切で気持良く滞在できました。
2020 年 1 月に 7 泊滞在
Chung Dongwon - General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 8 日)
Dear Valued guest, Warm greetings from Melia Danang Beach Resort! First of all, thank you for choosing our resort as well as for sharing your feedback. It is great for us to know that you were satisfied with our service at Meliá Danang Beach Resort. Our goal is always to make sure that all our guests have a very nice stay; all the details and comments that our guests share with us are crucial to keep improving. We hope to see you again on your next visiting. Thanks and Regards, Chung Dongwon General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 1 月に 3 泊滞在
General Manager - Dong Won Chungからの返信 (投稿日 : 2020 年 7 月 1 日)
Dear Valued Guest, Warm greetings from Melia Danang Beach Resort! First of all, thank you for choosing our resort as well as for sharing your feedback. It is great for us to know that you were satisfied with our service at Meliá Danang Beach Resort. Our goal is always to make sure that all our guests have a very nice stay; all the details and comments that our guests share with us are crucial to keep improving. We hope to see you again on your next visiting. Best Regards, Dong Won Chung General Manager

8/10 (良い)

Mm、Jp

グループ旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 1 月に 2 泊滞在
General Manager - Dong Won Chungからの返信 (投稿日 : 2020 年 7 月 1 日)
Dear Valued Guest, Warm greetings from Melia Danang Beach Resort! First of all, thank you for choosing our resort as well as for sharing your feedback. It is great for us to know that you were satisfied with our service at Meliá Danang Beach Resort. Our goal is always to make sure that all our guests have a very nice stay; all the details and comments that our guests share with us are crucial to keep improving. We hope to see you again on your next visiting. Best Regards, Dong Won Chung General Manager

6/10 (普通)

hone、tokyo

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
2019 年 12 月に 2 泊滞在
General Manager - Dong Won Chungからの返信 (投稿日 : 2020 年 7 月 1 日)
Dear Valued Guest, Warm greetings from Melia Danang Beach Resort! First of all, thank you for choosing our resort as well as for sharing your feedback. It is great for us to know that you were satisfied with our service at Meliá Danang Beach Resort. Our goal is always to make sure that all our guests have a very nice stay; all the details and comments that our guests share with us are crucial to keep improving. We hope to see you again on your next visiting. Best Regards, Dong Won Chung General Manager

6/10 (普通)

Japanjin、日本

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度
カプセル式のコーヒーメーカーが部屋に設置されていましたが、そのコーヒーメーカーにいつの時のものかわからない水が残っており、さらに虫まで入っていた。滞在中一度も交換もされませんでした。 部屋には守り神?ヤモリのような動物が一匹居ましたが、私は気にせずに寝ましたが、爬虫類が嫌いな方はご用心。
2019 年 12 月に 5 泊滞在
Chung Dongwon - General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 8 日)
Dear Japanjin, Warm greetings from Melia Danang Beach Resort! First of all, thank you for choosing us as well as for sharing your feedback. We would like to express our most sincere apologies for any inconvenience that you could have experienced as well as for those aspects of our service which did not reach your expectations. I have shared your concerns with all of relate to department to be aware of these things and avoid any inconvenience in the future. We hope to have another chance to serve better service. Thanks and Regards, Chung Dongwon General Manager

10/10 (非常に良い)

KK、横浜市

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
家族4人で宿泊しました。部屋は広くて清潔、スタッフの対応も迅速、丁寧でした。ダナンの中心からは少し離れていますが、その分騒々しさはなく、ホイアンにも行きやすいので、総合的に非常に良いホテルでした。
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Chung Dongwon - General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 29 日)
Dear KK , Warm greetings from Melia Danang Beach Resort! First of all, thank you for choosing our resort as well as for sharing your feedback. It is great for us to know that you were satisfied with our service and staff attitude at Meliá Danang Beach Resort. Our goal is always to make sure that all our guests have a very nice stay; all the details and comments that our guests share with us are crucial to keep improving. We hope to see you again on your next visiting. Thanks and Regards, Chung Dongwon General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
ステキな施設でした。また行きたい。
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Chung Dongwon - General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 31 日)
Dear Sir or Madame, Warm greetings from Melia Danang Beach Resort! First of all, thank you for choosing our resort as well as for sharing your feedback. It is great for us to know that you were satisfied with our service at Meliá Danang Beach Resort. Our goal is always to make sure that all our guests have a very nice stay; all the details and comments that our guests share with us are crucial to keep improving. We hope to see you again on your next visiting. Thanks and Regards,

8/10 (良い)

k.oka、JAPANノンヌオック

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
シャワー室の排水が悪く洗面所まで濡れてしまい使いにくい。また、ハンドシャワーとの切り替えがうまくいかず設備チェックの不備を感じた。
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Chung Dongwon - General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 25 日)
Dear valued guest, Warm greetings from Melia Danang Beach Resort! First of all, thank you for choosing us as well as for sharing your feedback. We would like to express our most sincere apologies for any inconvenience that you could have experienced as well as for those aspects of our service which did not reach your expectations. I have shared your concerns with all of relate to department to be aware of these things and avoid any inconvenience in the future. We hope to have another chance to serve better service. Thanks and Regards,

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
隣の部屋のシャワー音がうるさい。AM3:00頃うるさくて眠れなかった。
2019 年 10 月に 4 泊滞在
Chung Dongwon - General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 29 日)
Dear Valued Guest, Warm greetings from Melia Danang Beach Resort! First of all, thank you for choosing us as well as for sharing your feedback. We would like to express our most sincere apologies for any inconvenience that you could have experienced as well as for those aspects of our service which did not reach your expectations. I have shared your concerns with all of relate to department to be aware of these things and avoid any inconvenience in the future. We hope to have another chance to serve better service. Thanks and Regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
フロントの方も優しく、朝ごはんのビュッフェも美味しかったです!水回りなども清潔で良かったです。
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Chung Dongwon - General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 28 日)
Dear Valued Guest, Warm greetings from Melia Danang Beach Resort! First of all, thank you for choosing our resort as well as for sharing your feedback. It is great for us to know that you were satisfied with our service at Meliá Danang Beach Resort. Our goal is always to make sure that all our guests have a very nice stay; all the details and comments that our guests share with us are crucial to keep improving. We hope to see you again on your next visiting. Thanks and Regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
小さなお子さんがいる家族にオススメ
レベルルームを2部屋利用しました。アフタヌーンティー、カクテルタイムでかなりお得な感じがしました。レベル専用ラウンジでチェックイン、アウトなんですがスタッフ不足?のせいかな…かなり待たされた。 部屋からフロントにカートに乗せてくれるんだがそれもなかなかこない。チェックアウト後スーツケース預けたが、ただ置いてあるだけでベルボーイも不在だった。全体位的に受付系のスタッフ不足を感じた。 部屋はきれいで快適だし水は沢山もらえるので買う必要無しだった。インフィニティプールも最高だった。ホテルで色々イベントがあるが部屋に置いてあるそれを示すものの字が小さすぎて見逃していた。毎日参加できていたらもっと充実した毎日だったな。 バスルームのコップが拭きムラあったりエコの為使い回しのものの汚れが気になった。 部屋のグラス、コーヒーマシンにも埃がかかっていたのが少し残念だった。 ホテル全体ではのんびりできて海もプールも楽しめて良かった。小さなお子さんがいる家族にオススメです!
2019 年 9 月に 3 泊滞在
Arturo Reguero Gomez - Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 1 日)
Dear Valued Guest, Greetings from Melia Danang Beach Resort! We would like to express our appreciation for having chosen us and we would like to thank you for taking the time to feedback us following your recent stay. First of all, let me offer you my sincere apologies for the inconveniences that you have experienced during your stay. We highly appreciate your comments, thanks to them we continuously strive to strengthen the points that need to be improved. We hope to have another chance to serve better service. Best wishes,

4/10 (不満)

IA、Tokyo

カップルで旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
電話で氷を依頼したところ、少し待つように言われたが、いつまでも部屋に来なかったので電話を改めてすると、氷は使い果たしたからない、と言われました。掃除も5時まで入ってもらえず、電話しても対応が遅かった。
2019 年 9 月に 4 泊滞在
Arturo Reguero Gomez - Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 1 日)
Dear IA, Greetings from Melia Danang Beach Resort! We would like to express our appreciation for having chosen us and we would like to thank you for taking the time to feedback us following your recent stay. First of all, let me offer you my sincere apologies for the inconveniences that you have experienced during your stay. We highly appreciate your comments, thanks to them we continuously strive to strengthen the points that need to be improved. We hope to have another chance to serve better service. Best wishes,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
お酒好きにはグッド!!
レベルルーム滞在がおススメです。モーニングの時にスパークリングワインが頂けます。夕方のカクテルタイムは15時30分から17時迄と少し早い時間帯ですが赤白ワイン&ビール スパークリングワインやカクテルが頂けてお酒好きにはかなり良かったデス。 プールも5カ所あり雰囲気も良いデス。部屋は少し小さ目。お掃除が我々の滞在中は夕方の4時頃だったので少し遅めかな~。料金もリーズナブルなので満足感は高いと思います。
2019 年 9 月に 3 泊滞在
Arturo Reguero Gomez - Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 22 日)
Dear Valued Guest, Warm greetings from Melia Danang Beach Resort! First of all, thank you for choosing our resort as well as for sharing your feedback. It is great for us to know that you were satisfied with our service at Meliá Danang Beach Resort. Our goal is always to make sure that all our guests have a very nice stay; all the details and comments that our guests share with us are crucial to keep improving. We hope to see you again on your next visiting. Thanks and Regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
いい点 プール、ロケーションはとても良かったです。 悪い点 部屋の場所によるが、室外機の音が少しうるさかった。
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Arturo Reguero Gomez - Director of Operations からの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 22 日)
Dear Valued Guest, Warm greetings from Melia Danang Beach Resort! Thank you for taking the time to give us your feedback. We are so sorry to hear that your stay with us did not meet with your expectations we do however understand that you did meet with our team during your stay to try and resolve the above issues. Rest assured that we take all our guest comments seriously and we have shared yours with our team as we strive to improve our guests experience with us. We would like to apologies for any inconvenience caused during your stay. Thanks and Regards,

10/10 (非常に良い)

Takatoshi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
大満足の家族旅行
今回、ダナン旅行は3回目。 5歳と7歳の子供、妻4人の家族旅行 メリアダナンのLevel villaに3泊4日で、とても楽しい旅行でした。 雨季の季節に入ったという事で、毎日午後は雨で天気に恵まれなかったけど、ホテルでの生活は大満足でした。 Level villaの宿泊は少しプラスの値段で泊まれる為、絶対おすすめ!専用のチェックインカウンターでのもてなしに始まり、専用プール有り!専用の朝食ラウンジが用意されており、海の見えるロケーション! 9月のベトナム連休で、混んでいるかと思ったけど、意外と空いてて、日本人と韓国人がほとんどで、うるさくなくホテルは静かでとてものんびりする事が出来ました。 プライベートビーチも直ぐ近くで、毎日海とプールで楽しんでいました。 海ではサーフボードと、ボディボードの無料レンタルもあり、海も満喫! 雨のせいでホイアンにも行かなかった為、毎日ホテルでのディナーでしたが、kidsメニューもあり美味しかったです。オススメはホイアン3大名物の食べ物が意外に美味しかった! プールはvilla専用プールは空いてて子供達と本当にのんびり楽しむ事が出来ました。 これまで3回来たダナンの中ではおすすめのホテルです
2019 年 8 月に 3 泊滞在
AGNALDO GARIBALDI - General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 10 日)
Dear Mr./Ms. Takatoshi, Warm greetings from Melia Danang Beach Resort! First of all, thank you for choosing our resort as well as for sharing your feedback. It is great for us to know that you were satisfied with our service at Meliá Danang Beach Resort. Our goal is always to make sure that all our guests have a very nice stay; all the details and comments that our guests share with us are crucial to keep improving. We hope to see you again on your next visiting. Thanks and Regards,

8/10 (良い)

MIHO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2019 年 8 月に 2 泊滞在
General Manager - Dong Won Chungからの返信 (投稿日 : 2020 年 7 月 1 日)
MIHO고객님께, 안녕하십니까? 멜리아 다낭 비치 리조트에서 인사드립니다. 저희 멜리아 다낭 비치 리조트를 선택해주시고 방문해 주셔서 대단히 감사드립니다. 먼저, 고객님의 소중한 시간을 할애하시어 저희 호텔 이용 후기를 작성해 주셔서 대단히 감사드립니다. 고객님의 투수 기간동안 저희 서비스가 고객님의 만족도에 도달하셨기를 바랍니다. 투숙 기간동안 잊지 못한 좋은 추억 많이 만드셨기를 바라며, 저희 멜리아 다낭 모든 직원들은 고객님께 최고의 서비스를 제공해드리기위해 항상 노력하고있습니다. 고객님의 다음 여정시에도 최고의 서비스로 모실 수 있는 기회를 고대합니다. 감사합니다, General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
各種サービスはとても充実していました。特にLEVELビラに宿泊した際には、朝食だけでなく、昼食、アフタヌーンティータイムも軽食と飲み物が無料で提供されるなど、ホテル内でゆっくり過ごせるサービスが満載でした。また、目下建物を増設中ですが、現状は部屋数も多くなく、混雑もしておらず、快適です。ただ、部屋の冷房、冷蔵庫の効きが悪い点、スタッフの皆さんの教育が今一歩の点は残念でした。 全体としては、とても素敵なリゾート施設だと思います。
2019 年 8 月に 4 泊滞在
Yoonie Le - Guest Experience Officerからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 2 日)
Dear Valued Guest, Warm greetings from Melia Danang Beach Resort! Thank you for taking the time to give us your feedback. We are so sorry to hear that your stay with us did not meet with your expectations we do however understand that you did meet with our team during your stay to try and resolve the above issues. Rest assured that we take all our guest comments seriously and we have shared yours with our team as we strive to improve our guests experience with us. We would like to apologies for any inconvenience caused during your stay. Thanks and Regards,

10/10 (非常に良い)

Ken、Tokyo

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
毎朝朝食ブッフェがあったのは嬉しかったです。いろんな種類があり、美味しかったです。敷地内にプールやスパ、レストラン、プールバーがあり、ホテルの中で満喫出来ました。白砂浜オーシャンビューの景色は最高で、時間を忘れて過ごすことができました。1日だけ、部屋に蟻が湧いたのが残念でした。虫除けスプレーをかけたら、湧かなくなりましたが、対策が必要だと思います。 スタッフは皆さん親切で、タクシーを頼むと2分足らずで来てくれるので非常に便利でした。
2019 年 8 月に 4 泊滞在
Yoonie Le - Guest Experience Officerからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 2 日)
Dear Mr./Ms. Ken, Warm greetings from Melia Danang Beach Resort! First of all, thank you for choosing our resort as well as for sharing your feedback. It is great for us to know that you were satisfied with our service at Meliá Danang Beach Resort. Our goal is always to make sure that all our guests have a very nice stay; all the details and comments that our guests share with us are crucial to keep improving. We hope to see you again on your next visiting. Thanks and Regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
最高のバカンスを楽しませていただきました
2019 年 8 月に 4 泊滞在
Yoonie Le - Guest Experience Officerからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 2 日)
Dear Valued Guest, Warm greetings from Melia Danang Beach Resort! First of all, thank you for choosing our resort as well as for sharing your feedback. It is great for us to know that you were satisfied with our service at Meliá Danang Beach Resort. Our goal is always to make sure that all our guests have a very nice stay; all the details and comments that our guests share with us are crucial to keep improving. We hope to see you again on your next visiting. Thanks and Regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
レベルルーム専用のラウンジでの食事、飲み物のサービスが素晴らしかった。朝食、アフタヌーンティータイム、カクテルタイムと、海やプールの合間に一息つけるのが毎日楽しみだった。
2019 年 7 月に 4 泊滞在
Yoonie Le - Guest Experience Officerからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 19 日)
Dear Valued Guest, Warm greetings from Melia Danang Beach Resort! First of all, thank you for choosing our resort as well as for sharing your feedback. It is great for us to know that you were satisfied with our service at Meliá Danang Beach Resort. Our goal is always to make sure that all our guests have a very nice stay; all the details and comments that our guests share with us are crucial to keep improving. We hope to see you again on your next visiting. Thanks and Regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフがみなさん笑顔で親切だった。
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Yoonie Le - Guest Experience Officerからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 19 日)
Dear Valued Guest, Warm greetings from Melia Danang Beach Resort! First of all, thank you for choosing our resort as well as for sharing your feedback. It is great for us to know that you were satisfied with our service at Meliá Danang Beach Resort. Our goal is always to make sure that all our guests have a very nice stay; all the details and comments that our guests share with us are crucial to keep improving. We hope to see you again on your next visiting. Thanks and Regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 8 月に 5 泊滞在
Yoonie Le - Guest Experience Officerからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 16 日)
Dear Valued Guest, Warm greetings from Melia Danang Beach Resort! First of all, thank you for choosing our resort as well as for sharing your feedback. It is great for us to know that you were satisfied with our service at Meliá Danang Beach Resort. Our goal is always to make sure that all our guests have a very nice stay; all the details and comments that our guests share with us are crucial to keep improving. We hope to see you again on your next visiting. Thanks and Regards,

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 施設のコンディションと設備
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Yoonie Le - Guest Experience Officerからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 13 日)
Dear Anonymous, Warm greetings from Melia Danang Beach Resort! Thank you for taking the time for rating us. We are so sorry to hear that your stay did not meet with your expectations. We would like to apologies for any inconvenience caused during your stay. Thanks and Regards, Yoonie Le - Guest Experience Officer

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
冷蔵庫が冷えない。部屋の清掃時間がバラバラで終わっていると思う時間(16時)に終わっていない
2019 年 7 月に 4 泊滞在
Yoonie Le - Guest Experience からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 13 日)
Dear Anonymous, Warm greetings from Melia Danang Beach Resort! Thank you for taking the time to give us your feedback. We are so sorry to hear that your stay did not meet with your expectations. We take all our guest comments seriously and we have shared yours with our team as we strive to improve our guests experience with us. We would like to apologies for any inconvenience caused during your stay. Thanks and Regards, Yoonie Le - Guest Experience Officer

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
のんびり過ごすのにおすすめ
台風の影響で到着が遅れ、3泊の予定が1泊になってしまったのだが、支配人のはからいで2泊泊まることができました!ただ、チェックアウトの時にうまく話が伝わっていなかったようで、少し問題があったのが残念でしたが。。レベルに泊まりましたがレベル宿泊者のみが受けれるサービス、アフタヌーンやカクテルタイムの無料の軽食はおやつにちょうど良かったです。プールも貸切のように空いていて楽しめました。ルームサービスのお料理も美味しかったです。施設やサービスとしてはちょうどいい感じ。強いて言うなら水着を干すロープがあるとパーフェクト。到着が遅れたせいか、部屋にウェルカムフルーツ、ドライヤー、メニューなど色々なかったけど、金額的にはバランスがとれたホテルです。沢山のサービスと高級感を望むなら他をおすすめしますが、まだまだ拡張するようで、絶賛工事中でした。次はもっと長く泊まりたいなー。
2019 年 7 月に 3 泊滞在
Yoonie Le - Guest Experience Officerからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 8 日)
Dear Guest, Warm greetings from Melia Danang Beach Resort! First of all, thank you for choosing our resort as well as for sharing your feedback. It is great for us to know that you were satisfied with our service at Meliá Danang Beach Resort. Our goal is always to make sure that all our guests have a very nice stay; all the details and comments that our guests share with us are crucial to keep improving. We hope to see you again on your next visiting. Thanks and Regards,