So, I booked 2 night Stay with 2 double bed option. Upon reaching they say they are out of 2 beds and can only offer 1 bed room. They say it's Expedia's fault and they can offer me a refund. Upon contacting Expedia the team says the hotel declined the request for full/partial refund. I mean this is so unprofessional. On our face the staff was apologetic and a couple of days later we receive notification from Expedia that they decline the refund.
Aman
2024 年 5 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Darwin
2024 年 5 月 5 日
Darwin
2024 年 5 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
mushtaq
出張
2024 年 4 月 5 日
良かった点 : スタッフとサービス
Bedsheets and room was smelly
mushtaq
2024 年 3 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Ernesto
2024 年 4 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Al llegar me pidieron un depósito de 60$ que aún no me lo an devuelto