外観

リラックス ホテルエアポート ヌアセールの口コミ

3 out of 5

口コミ

6.6
評価 10 - 1001 件の口コミ中 183 件が非常に良い" "
評価 8 - 1001 件の口コミ中 304 件が良い" "
評価 6 - 1001 件の口コミ中 252 件が普通" "
評価 4 - 1001 件の口コミ中 147 件が不満" "
評価 2 - 1001 件の口コミ中 115 件が非常に不満" "

7.2/10

清潔度

6.6/10

スタッフとサービス

7.2/10

設備とサービス

6.8/10

施設のコンディションと設備

7.4/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Ruri

良かった点 : 清潔度
シャワーが温まらない
2024 年 3 月に 1 泊滞在
équipe relaxからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 23 日)
Dear customer I'm sorry to hear about the negative experience you had during your stay. We take such feedback very seriously. I will relay your comments to the hotel management for investigation and necessary actions. We appreciate your communication and hope to better serve you in the future.

10/10 (非常に良い)

Ruri

良かった点 : 設備とサービス
I have a enjoying time in this hotel almost everyday help me to stay here Thank you so much.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Guest relation からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 20 日)
Dear Ruri,We're thrilled to hear that you've been enjoying your time at our hotel! Your satisfaction is our top priority, and we're glad to have been able to assist you during your stay. Thank you so much for your kind words.

8/10 (良い)

Yuriko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても綺麗でよかった。
2022 年 11 月に 1 泊滞在
Relax teamからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 21 日)
Dear Yuriko ,We thank you for this return, following your recent stay in our hotel. We are very happy to know that our team delivered an experience that met your expectations. Do not hesitate to sponsor one of your relatives, and to come back to us to benefit from advantages on your next stay.It's a pleasure to see you again,Best regards.

6/10 (普通)

kazunori

出張
良かった点 : 清潔度
便利で安心出来るが、レストランなどは近所を利用した方が安くて美味しいかと思う。シャトルバスは30分毎に動いているので空港からのアクセスは良い。
2022 年 6 月に 1 泊滞在
Relax teamからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 22 日)
Dear Kazunori, Greetings from Relax Airport! Thank you for taking the time to share your impressions of your recent stay with us. We sincerely hope to have a pleasure of welcoming you again soon. Sincerely yours, Guest Relation Service

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
relax hotel自体は新しく清潔感もあり、私は満足でした。シャトルバスの乗り場が分かりづらく、なんとか見つけられましたが、これはホテルの問題なのか?カサブランカの空港の問題なのか?は分かりません。
2019 年 9 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス
写真の雰囲気は良いが、オススメ出来ない。
ドライヤーがない。タオルが足りない。
2019 年 6 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

E

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
In the hotel, there are small shop. So you can buy water bottle, swimming wear, Moroccan cosmetics and sweets etc.
2019 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2019 年 5 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Kenji

気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
2019 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Hikaru

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
早朝のフライトに適したホテル
空港へのアクセスは抜群に良い 部屋も基本的に必要十分であるが、枕がボコボコで寝心地が悪いのが最大の欠点
2019 年 1 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

空港から近く、空港までの無料シャトルが30分おきに出ていて便利でした。ホテル内は隅々まで掃除が行き届いており、清潔でした。スタッフも礼儀正しく、ちゃんとしていてビジネスマンの方も多く宿泊されているようでした。注意点としては、まわりに何もないので、買い物は事前に街で済ませた方が良いと思います。また、タクシーで行く場合は、必ずホテルまで行ってもらって下さい。私の場合は、目の前の道路で降ろされたのですが、線路に遮られ回り道を強いられたうえ、道に迷って1時間ほど歩きました。
2018 年 11 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2018 年 8 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

2018 年 8 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

だいすけだいすき、ガンビア共和国

空港に近い便利なホテル
フライトの関係で早朝に到着し、昼過ぎから空港で予定があったので、このホテルを選びました。設備は最低限揃っており、泊まるだけと考えるからまあまあ快適に過ごせます。 ホテルにプールもあり泳いでいる人もいました。空港に近いというのが一番のメリットだと思います。
2018 年 7 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
eメールアドレスがなく、電話連絡しかできないホテルですが、電話をしても切られる。 英語の出来る従業員がいない時間だったのかと思い、時間帯を変えて電話するが、何度電話してもやっぱり切られる。 従業員がお客を遮ってエレベーターに乗り込む。 wifiがロビーでしか使えない。 部屋のドアがきちんと閉まらない。
2018 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

ritsuko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Emmy

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
24時間30分ごとに空港行きのシャトルバスあり
レビューを見ると評価が低いのであまり期待していませんでしたが、部屋が広く、とてもきれいで快適でした。熱いお湯が出るのもありがたかったです。電気ケトルとインスタントコーヒー、紅茶、クッキーもありました。チェックインに少し時間がかかりましたが、モロッコの他のホテルに比べるとスピーディーな対応でした。City Taxに一人2ユーロかかると受付で言われ、たまたまユーロを持っていたので良かったです。空港行きのシャトルバスは24時間30分ごとに出ています。時間も正確でした。朝早いフライトだったので本当に助かりました。

6/10 (普通)

tamocy、夙川

良かった点 : スタッフとサービス
空港に近いホテル
シャトルバスもあるので、空港間の移動は便利かと思います。どのバスかわからなかったので往路は片道100DHとられました。復路は8時頃の出発でしたが30分に一本という感じでバスが出ていました。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
空港からのシャトルバスで便利なホテル
カサブランカ空港から近いホテルです。価格はモロッコにしては安くないですが、ヨーロッパ風な雰囲気と清潔感を考えれば納得です。 Wi-fiは部屋で繋がりにくいですが、レストランやフロントで隣のホテルのWi-fiをひろうと快適です。

6/10 (普通)

sinobu、Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
空港に近くて便利
翌日早朝のフライトのため選びました。空港からはシャトルバスで10分程と便利。幹線道路、鉄道のすぐ横だけど騒音は感じなかったです

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス
空港へのアクセスは便利!
このホテルに泊まるくらいなら、建物隣(というか連なっている)Atlas Sky Hotelのほうが断然良さそうだった。まず、フロントの対応が最悪・・・フライトキャンセルにより空港で予約してタクシーで向かったのだが、まだ予約ができていない?!と言われて、しばらく待たされた。また1階、レストランのディナーは注文してから一体いつまでかかるのか?というくらい遅い。隣にあるAtlas Sky HotelとPool Barなどを共有しているのだが、そちらのほうが全体的に良さそうだった。

8/10 (良い)

N.A.、Tokyo

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
空港近くに泊まる必要があればお勧め
カサブランカ空港近くに宿泊したい場合は便利なホテルなのでお勧めします(そもそも、カサブランカ空港近くに宿泊したい場合、こちらのホテルか隣接したAtlas Sky Airport Hotelぐらいしかほぼ選択肢はないのですが)。 空港とホテルの間は30分おきにシャトルバスが出ているのが便利で、ホテル内もそれなりに清潔です。wifiは公共スペースでしか繋がらないとフロントで言われましたが、部屋の中でも繋がりました。スタッフの対応はまぁまぁという感じで、空港ホテルとしては独占状態なのであまりサービス向上の努力をしていないと推測しています(とはいえ、スタッフが失礼な態度を取るといったことはありませんでした)。朝食はあまり期待しない方が良いです。 フライトの関係で近くに泊まる必要があるのであれば悪くない宿泊先だと思います。

6/10 (普通)

KENICHIRO、JAPAN

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
トランジットにはいいホテル
部屋がタバコ臭かった バスルームはトイレ臭かった 空港に近いのでトランジットには便利

4/10 (不満)

Ajo

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
寝るだけのホテルです
ホテルの設備は普通。WiFiは速度が遅く最低。ホテル内の売店で1.5lの水とポテトチップを買ったらなんと60DH(約900円)、レストランは高くてまずい。

4/10 (不満)

はな

空港につながっているわけではない
日本からのフライトが長いため、着いてすぐ休めるようにと取りましたがバスが30分後とに来るとはいえ、タイムテーブルがあるわけではないため日差しの強い中いつ来るかわからないバスを待たなくてはいけませんでした。次の日朝早くマラケシュにいけるようにと取りましたが今思うとカーサボヤージュまで先に移動して徒歩圏内のホテルにしたほうが楽だった気がします。ホテルは普通のビジネスホテルといった感じでした。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
快適。でもサービスは微妙
空港から近いホテルはここのみなので利用しました。次の日はマラケシュへ移動する予定で、市内へ出て宿泊するか悩みましたが、女一人旅でモロッコがはじめてだったこともあり安全策として空港近くのこのホテルを選びました。部屋は広く清潔で、シングルベッドを予約しましたがダブルベッドくらいの大きさがありました。お湯も十分出ます。このように施設はすばらしいのですが、サービスはあまりよくありませんでした。レセプションはぶっきらぼうで、部屋に入ってすぐ掃除係の女性がドアをノックし「タオルはある?」と聞きに来たり、朝は8時ごろにまたノックがあり目が覚め、部屋の中から返事をすると立ち去ったようでした。すべての部屋をノックする音が聞こえたので、推測ですが、キーピングの管理がずさんで、部屋にまだ客がいるかどうかノックして確認していたのではと思います。(タオルのことで聞きに来たことも、チェック不足のせいかと。)それに加えて、カードキーの接触が悪く部屋のドアがなかなか開かないのと、カードキーに手書きで書いてある部屋番号が読みとりにくく、他の口コミにもあるように他の宿泊客が間違えて私の部屋を開けようとしていました。ドアをいきなり開けられたりすることはないと思いましたが、用心のためチェーンをかけて寝ました。無料のシャトルバスがありますが、空港からホテルへ向かうときは見つけられずタクシーで行ったので高くつきました。あと、ホテルの周りはなにもないので、食事などは空港で買っていくか、ホテルのレストランでとるしかありません。空港周辺は水ひとつ取っても値段が高いので、結局一晩でかかった金額は結構なものになってしまいました。モロッコは夏なら夜10時ごろまで明るいので、多少到着が遅くなっても、市内に出て宿泊して大丈夫だったかな、と思いました。でも部屋や建物はきれいで快適なので、細かいことがあまり気にならない方や英語かフランス語ができる方ならゆっくり過ごせると思います。値段に見合うサービスとは言えませんが、立地や施設を鑑みれば妥当な値段だと思います。

6/10 (普通)

n、nagoya

気になった点 : 清潔度
宿全体は、清潔な感じでよかったのですがユニットバスにチャバネゴキブリによく似た虫が5匹程度いたので、残念でした。その他はお湯がきちんと出たことが良かった。

6/10 (普通)

ブランカ、日本

以前より良くなった?
ホテル名が変わり、以前より、部屋の状態が少し良くなった気がしました。このホテルの優位性は、やはり、空港から近いことです。カサブランカへの到着は、夜のため、いつもこのホテルを利用しています。

6/10 (普通)

blanca、Japan

気になった点 : 施設のコンディションと設備
空港からの利便性だけは良い。
空港から近く、日本からパリ経由でカサブランカに向かうと、夜の到着になるため、このホテルを利用しました。送迎サービスもあり、確かに便利です。しかし、チェックインの際、ホテルで予約の確認ができず、時間を要し、また、部屋の鍵は、カードキーなのに、なぜだか、他の客が部屋のドアを開ける始末。チェーンキーが破損していて利用できず、ドアの前にスーツケースを置いて寝ました。

4/10 (不満)

Chap

気になった点 : スタッフとサービス
とにかく空港が近い!
空港からの無料のシャトルバスについて、到着が深夜だったのでわかりづらかった。電話も何度かしたが、人によって英語が出来ない人間がおり、会話の途中で勝手に電話を切られた。それは大いに不満。

6/10 (普通)

gonta

気になった点 : スタッフとサービス
フロントの対応は最悪
翌日早朝便のため利用しました。 フロントの男性の対応は最悪です。ジョークなのか知ってる日本語なのか、広島広島と何度も言わ不快な気分になりました。 空港周辺にはこのホテルしかなく、仕方なく泊まったのですが、空港で寝たほうがよかったです。 そのほかの方の対応はよかったです。

4/10 (不満)

TI、Japan

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
悪くはなかったが
風呂がないのは辛かった。WIFIがフリーだったが全然つながらない。有料でもいいから質のいいものがほしい。レストランは良かった。空港から距離がありタクシーで1000円程度。市街へは結構遠かった。タクシーで5000円程度。Casa Voyageまで出て宿泊する方が良かった。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 客室の快適度

10/10 (非常に良い)

Rola Le

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Good location.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
équipe relaxからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 23 日)
Dear Rola, Thank you so much for your positive feedback! It's great to know that the airport is very close, and you found the room beautiful and well-equipped. We take pride in our well-organized hotel-to-airport transfer. We appreciate your kind words and look forward to welcoming you back for another excellent stay in the future.

10/10 (非常に良い)

Hélène

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
J ai eu un surclassement a l Hôtel sky casa airport. Excellent. Tout etait parfait, la navette, le restaurant, les membres du personnel. Je vais sûrement y retourner
2024 年 4 月に 1 泊滞在
relax teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 19 日)
Chère Helene , Merci beaucoup d'avoir pris le temps de nous faire part de vos impressions concernant votre récent séjour parmi nous. Nous sommes ravis de lire que votre séjour fût à la hauteur de vos espérances. Nos équipes travaillent chaque jour avec la passion de leur métier et seront heureuses de lire vos compliments. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement. Cordialement, Guest Relation Service

10/10 (非常に良い)

Ginette

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在
relax teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 4 日)
Dear ginette, Thank you for taking the time to share your impressions of your recent stay with us. We are delighted to read that your stay with us was everything you hoped it would be . We sincerely hope to have the pleasure of welcoming you again soon. Sincerely yours, Guest Relations Service

10/10 (非常に良い)

Mike

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
This was a really nice place to stay before my flight next day. Clean, convenient, and nice restaurants. Free airport transportation. Certain check-in-staff could brush up on customer service, but generally the majority of staff enjoy their jobs and are welcoming. I still gave it 5 stars.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Guest relation からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 4 日)
Dear Mike,Thank you for your feedback! We're glad to hear that you had a pleasant stay with us before your flight. We appreciate your compliments about the cleanliness, convenience, and dining options at our hotel, as well as the complimentary airport transportation. We apologize for any shortcomings in customer service from certain check-in staff, and we will address this internally to ensure better experiences for our guests in the future. However, we're happy to hear that the majority of our staff enjoy their jobs and are welcoming. Thank you for still giving us a 5-star rating despite the minor issue. Your satisfaction is important to us, and we hope to welcome you back for another enjoyable stay in the future!

8/10 (良い)

Gary

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
Check in again not good.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Guest relation からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 22 日)
Dear Gary,We're sorry to hear that your check-in experience was not up to your expectations. Your feedback is valuable, and we apologize for any inconvenience you may have encountered

8/10 (良い)

AGHA

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
See above
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Guest relation からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 18 日)
Dear Agha,Thank you very much for this beautifull review

8/10 (良い)

Samir

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 1 泊滞在
relax teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 17 日)
Dear Samir, We are delighted to hear that you enjoyed your stay. Customer satisfaction is our priority, and we are grateful for your positive feedback.Best Regards

8/10 (良い)

Tidjani

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 1 泊滞在
relax teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 17 日)
Dear TIDJANI, We are delighted to hear that you enjoyed your stay. Customer satisfaction is our priority, and we are grateful for your positive feedback.

8/10 (良い)

Anke

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Insgesamt ok
Wie schon vor einem Monat bewertet, war alles soweit ok. Den Preis finde ich für Marokko zu hoch. Nach wie vor ist die Tourismusabgebe intransparent: Bei Hotels.com wird sie mit 3 DH, im Zimmeraushang mit 11 DH beschrieben, die Dame an der Rezeption verlangte erst 20 DH, auf Reklamation hin dann 12,10 DH. An der Rezeption gibt es keinen Aushang dazu.
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Guest relation からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 7 日)
Dear Anke,Thank you for your feedback and your review. We are glad to hear that everything was okay, although you find the price high for Morocco.We apologize for any confusion regarding the tourist tax and the resulting lack of clarity. We will ensure that information about fees is communicated more clearly to avoid such confusion in the future.

6/10 (普通)

Corinne

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : 設備とサービス
Of the 10 people in our group some had water and biscuits in their rooms and some did not- in consistent. Some twin rooms had only 1 towel, once I personally alerted the cleaning staff it was rectified. Front desk staff was good.
2023 年 11 月に 1 泊滞在
relax teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 27 日)
Dear CORINNE,We would like to thank you for your comment following your recent stay at RELAX AIRPORT. We are sorry for the difficulties you encountered with the reception and the room, and we sincerely apologize for not having fulfilled your expectations during your stay. We will take all your comments into account to make your future stay with us as pleasant as possible. Sincerely

10/10 (非常に良い)

Yousri

2023 年 11 月に 1 泊滞在
relax teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 17 日)
Dear YOUSRI, Thank you for your positive feedback on your stay with us. We are delighted to hear that you enjoyed your stay . We always strive to provide the best services and a comfortable environment for our guests. Thanks again for sharing your opinion, and we look forward to welcoming you again in a future stay.

2/10 (非常に不満)

Rana

2023 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Eva

2023 年 11 月に 1 泊滞在
relax teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 20 日)
Dear EVA,Thank you for taking the time to rate us on EXPEDIA.COMWe are happy to know that you are completely satisfied. We look forward to welcoming you back to our premises. We are always at your disposal

6/10 (普通)

Antonella Carolina

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
2023 年 11 月に 1 泊滞在
relax teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 17 日)
Hello Mrs ANTONELLA ,First of all we would like to thank you for taking the time to rate us on HOTELS.COM . We are sorry not to have completely satisfied you. We hope to have the opportunity in the near future to make you satisfied. If you have any questions, please do not hesitate to contact us. Remaining at your disposal

8/10 (良い)

Kaan

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Located in a peaceful area of nouaceur the hotel has nice decor and beautiful adjacent garden and pool area. The restaurant has delicious traditional meals to choose from. The rooms are spacious but are little cold in winter. Tea and coffee in the rooms and cable tv are definitely a bonus The only problem is noise from the hallways and adjacent rooms people talking loudly until 1 am disrupts sleep
2023 年 11 月に 1 泊滞在
relax teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 17 日)
Hello Mr KAAN,First of all, we would like to thank you for taking the time to rate us on EXPEDIA.COM . It's a great pleasure to know that you appreciated the location, which is close to Mohammed 5 airport, the decoration, the garden, the swimming pool, the restaurant, especially the choice of traditional dishes, the tea and coffee in the rooms and the cable TV. We apologize for the noise incident in the other rooms. Please note that customer satisfaction is our top priority. We look forward to welcoming you back to re-satisfy you. We look forward to hearing from you. Please accept our best regards

10/10 (非常に良い)

Imane

2023 年 11 月に 1 泊滞在
relax teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 13 日)
Hello dear imane Thank you for taking the time to let us know what you think of our establishment. We are pleased to know that you have appreciated the services offered at our establishment and we look forward to receiving you again to continue to satisfy you. Your satisfaction is our priority. We look forward to hearing from you. Please accept our best regards Yours faithfully

8/10 (良い)

Alexandre

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Just excellent for a long stopover!
Excellent for the purpose. I had a long stop over in Casablanca (flight arrived 9:00 AM and connection was 10:00 PM. I spent the day at the hotel. Clean, comfortable, good swimming pool, good bar, close to the airport (shuttle to-from). It worked just fine.
2023 年 11 月に 1 泊滞在
relax teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 13 日)
Hello dear ALEXANDREWe thank you for taking the time to share your impressions of our hotel with us. We are delighted to know that you appreciated the services offered by our hotel, such as cleanliness, comfort, swimming pool, bar, free shuttle available every half hour, 24 hours a day, 7 days a week, as well as the location of the hotel which is close to Mohammed 5 airport. We look forward to welcoming you again and continuing to satisfy you. Your satisfaction is our priority. We look forward to hearing from you.Please accept our best regards.