フロント

ワンホテルカサブランカの口コミ

5 out of 5
ワンホテルカサブランカ
22 Bd du 11janvier, Casablanca, Casablanca-Settat

口コミ

8.0

とても良い

評価 10 - 37 件の口コミ中 18 件が非常に良い" "
評価 8 - 37 件の口コミ中 10 件が良い" "
評価 6 - 37 件の口コミ中 2 件が普通" "
評価 4 - 37 件の口コミ中 3 件が不満" "
評価 2 - 37 件の口コミ中 4 件が非常に不満" "

7.6/10

清潔度

8.4/10

スタッフとサービス

7.2/10

設備とサービス

7.2/10

施設のコンディションと設備

7.4/10

環境への配慮

口コミ

2/10 (非常に不満)

Eiko

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
チェックインの際フロント係は私のパスポートのページを指を舐めてめくろうとしてゾッとした。バスタブを希望して事前にバスタブのある部屋をお願いしますとメールするもバスタブはない。エアコンから水漏れし、対応に来たスタッフは終始ガムを噛みながらタオルを靴のまま足で蹴って床を拭いていた。部屋は汚いし、最悪。良かった点は水がサービスなことくらい。
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Lurelle GUEST RELATIONSからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 23 日)
親愛的英子,卡薩布蘭卡 ONE 酒店感謝您選擇並花時間透過 EXPEDIA 與我們分享您的體驗。對於您入住期間遇到的不便,我們深表歉意。請注意,我們將記錄您的意見並尋求補救措施,以便在您下次造訪時以更舒適的條件歡迎您。非常熱情,一號飯店

10/10 (非常に良い)

nosheen、Brooklyn

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Staff is very accommodating and spa is wonderful.
2024 年 5 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

abdelhak

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Hotel molto sporco con scarafaggi vivo in camera malgrado ho preso un suit famigliare con Aqua del doccia che arriva fino alla camera è con asciugamani tutti macchiato del sporco e prima collazione scarsa
2024 年 4 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Quonisha

カップルで旅行
気になった点 : スタッフとサービス
I would not stay here ever again disgusting, staff at front desk were amazing. Breakfast staff was nasty and had attitudes. Also so many men hanging around front of hotel to harass customers and try to get money from you. This is not a 5 star hotel
2024 年 4 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Fabio、Modena

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Buona
2024 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Delcho、Hoboken

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Lurelle GUEST RELATIONSからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 23 日)
Dear Delcho,We would like to thank you for choosing ONE HOTEL Casablanca for your recent stay and thank you for the time you took to share your contribution with us.Know that it will be a real pleasure for us to have you back in Family 1 for even more convivial moments.Very warmly,1 HOTEL

8/10 (良い)

SAMIR、MILWAUKE

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great stuff but the rooms need renovations and new furniture
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Lurelle GUEST RELATIONSからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 23 日)
ONE HOTEL Casablanca thanks you very much for your contribution relating your experience with us.We are happy to read that you appreciated our staff, know that our priority is to satisfy our guests.We take note of your criticism and will try to improve so that your next visit to us is more comfortable and friendly.Very warmly,ONE HOTEL Casablanca

10/10 (非常に良い)

Analia

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Lurelle GUEST RELATIONSからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 15 日)
Dear Mrs Analia,The ONE HOTEL Casablanca warmly thanks you for your interest in it.It is a pleasure to have counted you among our guests. We would like to thank you for this nice note and know that our staff will always be happy to be at your service for your next visit to Casablanca.Warmly,1 TEAM

10/10 (非常に良い)

Madhat

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Lurelle GUEST RELATIONSからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 13 日)
Dear Sir Mahmat,First of all, we would like to thank you for taking the time to leave us this nice comment about your last experience at ONE HOTEL Casablanca.Also, please note that your satisfaction is always a priority for us.Finally, we sincerely hope that you will give us the opportunity to welcome you again during your next visit to Casablanca.Very warmly1 HOTEL

8/10 (良い)

FLORIANE

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Merci Amar
Amar à l'accueil est formidable. Merci pour son service !!
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Lurelle GUEST RELATIONSからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 10 日)
Chère Mme Floriane,Nous vous remercions chaleureusement pour votre commentaire suite à votre précédent séjour au ONE HOTEL Casablanca.Nous sommes heureux que le service de Omar vous a satisfait, c'est toujours un plaisir d'être au service de nos hôtes car c'est important pour nous. Nous espérons vous compter parmi nos invités pour votre prochaine visite à Casablanca.Sincèrement,ONE HOTEL Casablanca

8/10 (良い)

Redda

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2024 年 1 月に 6 泊滞在
Lurelle GUEST RELATIONSからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 10 日)
Cher Redda,Nous vous remercions pour votre chaleureuse participation en nous partageant cette belle note. Nous serons ravis de vous compter parmi nous pour votre prochaine expérience.Sincèrement,1 HOTEL

10/10 (非常に良い)

Richard

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Happy
Clean, friendly staff, relaxing nice room
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Lurelle GUEST RELATIONSからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 10 日)
Dear Sir Richard,We would like to thank you for taking the time to share your experience with us through this comment. Thank you also for choosing the ONE HOTEL.We are happy to read that our staff during your stay was friendly and clean as well as the proposed room that you found relaxing. It is a priority for us that our guests are satisfied at the end of their stay. Very sincerely,1 TEAM

10/10 (非常に良い)

Khalid

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Clean and tidy
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Lurelle GUEST RELATIONSからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 11 日)
Dear Sir Khalid,We are grateful that you chose the ONE HOTEL Casablanca and that you trusted us by staying there.We are happy to read that your stay was greatly appreciated by the cleanliness and the layout of the premises, it is always a real pleasure for us to see our guests satisfied. We hope to see you again very soon for even warmer moments.Best regards,1 HOTEL Casablanca

10/10 (非常に良い)

Martine

Personnel accueillant souriant et à l’écoute Service impeccable Chambre propre et spacieuse Nous avons passé un séjour très agréable
2023 年 12 月に 5 泊滞在
Lurelle GUEST RELATIONSからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 11 日)
Cher Mme Martine,Le ONE HOTEL Casablanca vous est très reconnaissant pour ce BEAU commentaire relatant votre séjour et vous remercie aussi pour cette belle note.Notre personnel est très heureux d'avoir été à votre écoute, nous lisons également que la chambre attribuée était à votre convenance tant par son état que par sa taille. Sachez que notre priorité est de permettre à nos hôtes de se sentir comme à la maison. Ce sera un plaisir de vous compter de nouveau parmi nous.Amicalement,ONE HOTEL CASABLANCA

4/10 (不満)

Azhar

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I was charged city tax at check in despite being paid to via Expedia. When I questioned I was told to check with Expedia. I contacted Expedia and was told that someone will get back to me. Which they never did. Overall bad experience. The only good part was the buffet breakfast.
2023 年 12 月に 6 泊滞在
Lurelle GUEST RELATIONSからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 10 日)
Dear Azhar,We would like to thank you for taking the time to share your experience with us through this comment. Thank you also for choosing the ONE HOTEL.We are glad that the breakfast buffet we offer has satisfied you, it is important to us.We would like to inform you that this misunderstanding has been resolved because the information has been reported, hoping to see you again during your next visit with us for more comfortable moments.Very sincerely,1 TEAM

10/10 (非常に良い)

Liudmila

2023 年 12 月に 2 泊滞在
Lurelle GUEST RELATIONSからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 11 日)
Dear Liudmila,We are glad that you shared this nice note reflecting your previous stay and thank you again for trusting us by choosing to stay at ONE HOTEL Casablanca.We were happy to welcome you and to have shared good moments within the 1 family. For your next visit we will be delighted to welcome you among us.Warmly,1 TEAM

4/10 (不満)

Sarf

家族旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
While the staffs are trying to mitigate the shortcomings of the management, the management is doing little to improve the experience for the guests. Our room 105 had roaches that we had to squat in the bathroom and ask the bell boy to remove it. One of the bed sheets had hair and the other had stain on the side and in the middle. The TV was so dusty that it wasn't clear when the last clean was for that room. The location of the hotel is in a shady street. If you are looking to get good experience in Casablanca, you are better off with a different hotel as the pictures here are misleading.
Lurelle GUEST RELATIONSからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 5 日)
Dear Sarf,We thank you for taking your time to tell us about your experience at ONE HOTEL Casablanca in the comments.We would like to sincerely apologize for these unfortunate incidents during your stay in the room you occupied. After your visit we intervened radically in this situation so that it does not happen again in the future. We hope to be able to offer you services that meet your expectations in order to increase your esteem.Very sincerelyONE HOTEL Casablanca

8/10 (良い)

Omar

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Hassan at the front desk, zakaria and all the staff are 5 stars. I have yet to meet hotel staff as nice as they are. They went out of their way to make sure we're comfortable and taught us how to call and use taxis without being ripped off. Frankly, they were the highlight of this stay. The hotel itself is decent but nowhere close to 5 stars, maybe more like 3 stars. The location is not touristic. It's safe but not the best location. I would certainly consider staying here again if i were visiting for business purposes and mostly for how nice all the staff were. No exceptions.
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Lurelle GUEST RELATIONSからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 23 日)
Dear Omar,Thank you again for choosing the ONE HOTEL Casablanca and for making it your second home, it always makes us very happy for the interest you show us. As you have described in comments, all the staff will be very happy to count you among their hosts and we will not fail to share with them your excellent appreciations following your stay with us because our staff is very proud to provide a first-rate service, and to know that their kindness made a difference in your stay and sorry again for all these remarks.We hope to have the pleasure of welcoming you again in the near future for even more warm moments. Our team will always be delighted to see you again and to spend fabulous moments together.Very sincerely,Lurelle GUEST RELATIONS1 HOTEL

10/10 (非常に良い)

Jose Carlos

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Lurelle GUEST RELATIONSからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 15 日)
Estimado Sr. Jose Carlos,Gracias por compartir esta linda nota con ustedes, leONE HOTEL estuvo muy feliz de verlos nuevamente y de haber podido pasar momentos maravillosos.Esperamos verte de nuevo muy pronto para más momentos de convivencia.Con todas nuestras consideraciones,RELACIONES CON LOS HUÉSPEDES DE Lurelle1 HOTEL

10/10 (非常に良い)

Thierry

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Hôtel très bien situé avec un personnel très accueillant et à l’écoute. Chambre spacieuse et très propre
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Lurelle GUEST RELATIONSからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 28 日)
Cher Mr Thierry,Ce fût un immense plaisir de vous avoir reçu et d'avoir partagé de merveilleux instants. Merci d'avoir apprécié l'emplacement de notre établissement, l'état et la taille de la chambre 431 que vous occupiez ainsi que notre personnel qui était ravi d'être à votre service.Nous espérons vous compter de nouveau parmi nous très bientôt pour des moments plus conviviaux!!!Toutes nos considérations

6/10 (普通)

Saida

2023 年 6 月に 1 泊滞在
Lurelle GUEST RELATIONSからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 28 日)
Dear Mrs Saida,We were honored by your presence at ONE HOTEL and we were happy to share pleasant moments with you. Thank you for your kind comment. We will be happy to see you again very soon for more comfortable and enjoyable moments.Warm greetings

2/10 (非常に不満)

Maria Theresa

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Needs a lot of improvement. To expensive, breakfast horrible.
2023 年 5 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Kamal

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 5 月に 2 泊滞在