ビリヤード

ホリデイ イン ブリュッセル シュマン IHG ホテルの口コミ

3 out of 5

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 630 件の口コミ中 233 件が非常に良い" "
評価 8 - 630 件の口コミ中 308 件が良い" "
評価 6 - 630 件の口コミ中 63 件が普通" "
評価 4 - 630 件の口コミ中 15 件が不満" "
評価 2 - 630 件の口コミ中 11 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

8.4/10

スタッフとサービス

8.8/10

設備とサービス

8.6/10

施設のコンディションと設備

9.0/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Koichi

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very close to Brussels Schuman station, and easy to access to the Airport.
2024 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Naoki

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
また宿泊したいホテルです。
フランクフルトから旅行でブリュッセルを訪れました。車での訪問だったので、地下駐車場を備えたこちらのホテルを選びました。一泊15ユーロで駐車でき、王宮やEU本部のすぐ近くに建つ、静かで落ち着いたホテルでした。中央駅までは地下鉄で4駅ほどでした。観光の拠点にとても便利でした。中心地は渋滞や治安が心配だったので、少し離れたところに宿泊したのは正解でした。ホテルのスタッフも親切でフレンドリーでした。
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Angelo De Coen, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 2 日)
Naoki 様この度は、Holiday Inn Brussels Schuman をご利用いただき、誠にありがとうございました。地下駐車場を備え、観光にも便利な当ホテルの立地が、お客様のご旅行の拠点としてお役に立てた様で、何よりでございます。また、当ホテルの静かで落ち着いたところや、スタッフのフレンドリーな対応に喜んでいただき、また宿泊したいといって下さり、大変嬉しく思います。またのお越しをお待ちしております。Angelo De Coen, General Manager

8/10 (良い)

UEDA

家族旅行
良かった点 : 設備とサービス
スタッフの対応、朝食どちらも素晴らしかったです。405号室を利用しました。ただ.シャワーブースは排水が悪く、使用不可でした。浴槽は問題なく使えました。
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Angelo De Coen, General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 16 日)
お客様この度は、Holiday Inn Brussels Schumanにご宿泊いただき、またご感想をお寄せいただき、誠にありがとうございました。当スタッフの対応に喜んでいただけた様で、大変嬉しく思います。一方、シャワーブースの排水につきましては、ご迷惑をおかけしまして誠に申し訳ございませんでした。より快適にご利用いただける様、改善に努めて参ります。また、朝食をお楽しみいただけた様で、何よりでございます。またのお越しをお待ちしております。Angelo De Coen, General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
とても親切なスタッフさん
深夜のチェックインでしたが、翌日のタクシーの手配等 親身になって親切に手配して頂き大変助かりました。 とても親切なスタッフさんです。 お部屋も清潔で広さも快適でした。
2023 年 4 月に 1 泊滞在
Angelo De Coen, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 8 日)
様。この度はHoliday Inn Brussels Schumanにご宿泊いただき、またご感想をお寄せいただき、誠にありがとうございました深夜のチェックインにも関わらず、スタッフがタクシーの手配など親切に対応してくれたことに感謝しています。私たちのスタッフはいつでもお客様のお手伝いをさせていただくことを楽しみにしています。お部屋の清潔さと広さについてもお褒めいただき、ありがとうございます。私たちの目標は、お客様にできるだけ快適な滞在を提供することです。またのお越しを心よりお待ちしております。Angelo De Coen, General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても良かったです。バスタブがある部屋に変更してくれました。タオルがすこし臭かったのが残念です。
2019 年 8 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 12 月に 2 泊滞在
Dominique Verniers, General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 3 日)
Dear guest, Thank you for rating your recent stay. We're sorry your experience hasn't been fully satisfying. Best regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
オートワールド至近
深夜の到着でしたが、ちゃんと待っていてくれました。空港から路線バスで行けます。24時間チケットだと次の日の移動にも使えて、お得です。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
フロントは若い女性でしたが,とても対応よく,満足でした. シューマンの駅に近く,空港にはバスで行けるし,街中には地下鉄で行けて,少し歩けば周りに食事するところもあり,便利でいうことなしです.

8/10 (良い)

Mee

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Metroに近くて
日本代表のサッカー観戦の時に、利用しました。レンタカー利用だったので駐車場があって、出来るだけ中心地に近い場所で探したらココでした。部屋も想像していたよりも広く清潔感もあり良かったです。iPhoneの充電器を忘れてしまったんですが、ホテルに貸出用がなかったけど、スタッフが個人用の物で充電してくれました。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

8/10 (良い)

田邊 禎明、北海道 札幌市

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
中心部のグランプラスには少し遠いものの、交通の便利な場所にあり、ちょっとした買い物も近くで出来るので快適でした。レンタカーでしたので駐車料金が高いのと駐車スペースが狭いのが難点かな。

8/10 (良い)

Isabel Regina

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Angelo De Coen, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 24 日)
Beste Isabel Regina,Hartelijk bedankt voor uw fijne review.We lezen met plezier dat u een fijn verblijf had bij ons en tevreden was met de service.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Hartelijke groet,Angelo De Coen, General Manager

10/10 (非常に良い)

Thomas

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Angelo De Coen, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 5 日)
Dear Thomas,Thank you for this positive review of your stay.We are pleased that we were able to meet your expectations.Thank you again; we look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Angelo De Coen, General Manager

8/10 (良い)

RobertoI

2023 年 10 月に 3 泊滞在
Angelo De Coen, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 5 日)
Cher Robert.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous revoir très prochainement,Angelo De Coen, General Manager

8/10 (良い)

Peter

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Goed hotel en ik kom zeker terug.
2023 年 9 月に 2 泊滞在
Angelo De Coen, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 2 日)
Beste Peter,Hartelijk dank voor deze uitstekende score.Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en dat uw verblijf bij ons naar wens was.Met warme groeten en graag tot een volgende keer,Angelo De Coen, General Manager

10/10 (非常に良い)

Tracy

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Angelo De Coen, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 2 日)
Dear Tracy.Thank you very much for sharing your positive review.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.It would be a pleasure to welcome you back.Best wishes,Angelo De Coen, General Manager

8/10 (良い)

GIOVANNI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ciao
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Angelo De Coen, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 15 日)
Gentile Giovanni,Grazie per averci fatto conoscere la sua opinione.Siamo molto felici di sapere che la sua permanenza nel nostro albergo sia stata in generale molto positiva. Lavoriamo quotidianamente per poter garantire a ciascun ospite un'esperienza di soggiorno piacevole e rilassante e le sue parole, oltre ad essere una grande gratificazione, ci incoraggiano a proseguire su questa strada.Speriamo di avere molto presto il piacere di ospitarla di nuovo. Cordiali Saluti,Angelo De Coen, General Manager

10/10 (非常に良い)

Thierry

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
.
2023 年 9 月に 2 泊滞在
Angelo De Coen, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 13 日)
Cher Thierry,Tous nos remerciements pour ce commentaire positif.Nous sommes ravis de lire que notre hôtel a répondu à toutes vos attentes et que vous ayez particulièrement apprécié la qualité du service que vous avez reçu chez nous.Nous transmettons votre compliment à notre équipe.Ce sera un plaisir de de vous recevoir une fois de plus. Bien à vous,Angelo De Coen, General Manager

6/10 (普通)

Samantha、Hamburg

気になった点 : スタッフとサービス
2023 年 9 月に 4 泊滞在
A. De Coenからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 14 日)
Dear Samantha,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at Holiday Inn Brussels - Schuman. We value all guest comments as they help us improve our services and provide a better experience for future guests.We're genuinely sorry to hear that your stay did not meet your expectations, and we apologize for any inconvenience you may have encountered during your visit. We take all guest feedback seriously, and we would appreciate it if you could provide more specific details about your experience so that we can address any issues you encountered and work towards improving in those areas.We would like to invite you to contact our team directly to discuss your concerns in more detail. Your insights will be instrumental in enhancing our services and ensuring that future guests have a more pleasant stay.Once again, we apologize for any inconvenience you experienced, and we sincerely hope to have the opportunity to welcome you back in the future to demonstrate the improvements we have made based on your feedback.Thank you for choosing Holiday Inn Brussels - Schuman, and we appreciate your feedback as it allows us to strive for excellence in serving our guests.Warm regards,Angelo De CoenGeneral Manager

8/10 (良い)

Claudia

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 4 泊滞在
A. De Coenからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 11 日)
Dear Claudia,Thank you for your glowing review of your recent stay at Holiday Inn Brussels - Schuman. We're thrilled to hear that your experience was excellent. Your feedback inspires us to keep delivering outstanding service, and we can't wait to welcome you back.Warm regards,Angelo De CoenGeneral Manager

8/10 (良い)

Claudia

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 3 泊滞在
A. De Coenからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 10 日)
Dear Claudia,Thank you very much for taking the time to share your wonderful review of your recent stay at Holiday Inn Brussels - Schuman. We're delighted to hear that our staff provided you with excellent service and made you feel welcome throughout your stay.Kindest regards,Angelo De CoenGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

akshay

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Nice location and great staff
2023 年 8 月に 5 泊滞在
Angelo De Coen, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 30 日)
Dear Akshay,It's a real reward to receive such a great review.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and appreciate your kind comments about our team who work hard to meet your expectations.We look forward to seeing you on your next visit to our hotel. Best wishes,Angelo De Coen, General Manager

10/10 (非常に良い)

David

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice and clean, staff very helpful indeed would stay again
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Angelo De Coen, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 26 日)
Dear David,Please accept our sincere thanks for this kind feedback.We're thrilled to hear that you found our hotel clean and our staff helpful during your stay. Our team always strives to provide the best possible service and create a comfortable atmosphere for our guests. We're glad that you enjoyed your time with us and would consider staying again.We hope to see you again in the future.Kind regards,Angelo De Coen, General Manager

10/10 (非常に良い)

Lisa

2023 年 8 月に 2 泊滞在
Angelo De Coen, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 22 日)
Dear Lisa,Thank you for taking the time to let us know your opinion of your recent stay.We are pleased that we were able to meet your expectations.Thank you again; we hope to welcome you back soon.Kind regards,Angelo De Coen, General Manager

8/10 (良い)

Teoman

2023 年 8 月に 2 泊滞在
A. De Coenからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 16 日)
Dear Teoman,Thank you for choosing to stay at Holiday Inn Brussels - Schuman and for sharing your feedback with us. We're delighted to hear that you had an overall positive experience during your visit, and we appreciate you taking the time to provide us with a rating of 8 out of 10.It's wonderful to know that you enjoyed your time at our hotel. We are pleased that you found several aspects of your stay to your liking. Your feedback about the positive elements of your experience is encouraging and motivates us to continue delivering excellent service to all our guests.However, we also want to learn from your feedback to make your future stays even better. If there were specific areas where we fell short of perfection or if you have any suggestions for improvement, please feel free to share them with us. Your insights are invaluable in our ongoing efforts to enhance the quality of our services and facilities.Thank you once again for choosing Holiday Inn Brussels - Schuman, and we hope to welcome you back in the future for an even more enjoyable stay.Warm regards,Angelo De CoenGeneral ManagerHoliday Inn Brussels - Schuman

10/10 (非常に良い)

Hasnat

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff was really helpful and welcoming and accommodating to all of our requests. If I visit Brussels again I would book the same hotel. Hilda and the team was excellent!
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Angelo De Coen, General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 16 日)
Dear Hasna,Thank you for sharing this review.Knowing our team were attentive to your needs is very rewarding and will motivate us to continue doing our utmost to ensure our guests enjoy their stay.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Angelo De Coen, General Manager

10/10 (非常に良い)

Franziska Adelheid

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Schönes und sauberes Hotel in der Nähe von Bahn/Metro. Sehr nettes Personal
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Angelo De Coen, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 12 日)
Sehr geehrte Franziska Adelheid,vielen Dank für Ihr positives Feedback!Wir freuen uns sehr, dass Ihnen unser Hotel gefallen hat und Sie mit Ihrem Aufenthalt sehr zufrieden waren.Unser gesamtes Team dankt Ihnen für Ihr Kompliment zu unserer Sauberkeit und unserem freundlichen Service.Hoffentlich können wir Sie auch in der Zukunft wieder bei uns begrüßen.Freundliche Grüße,Angelo De Coen, General Manager

8/10 (良い)

Michael

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Check-In hat super funktioniert, schnell und einfach. Leider hat die Tiefgarage nur 7 Parkplätze, daher wird es schnell knapp - leider auch zu eng gebaut, mit großem Auto könnte die Ein- und Ausfahrt sehr schwierig werden. Hotel gut gelegen, zentral und nah an der Metro - Verbindug sehr gut. Sehenswürdigkeiten zu Fuß gut erreichbar.
2023 年 8 月に 1 泊滞在
A. De Coenからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 8 日)
Dear Michael,Thank you for sharing your experience with us at Holiday Inn Brussels - Schuman. We're delighted to hear that your check-in process went smoothly and efficiently. We appreciate your feedback regarding the underground car park. We apologize for any inconvenience you faced due to limited parking spaces and the tight layout.We're pleased that you found our hotel's location convenient, with its central position and proximity to the metro, providing excellent connectivity. It's great to know that you were able to explore the city's attractions easily on foot from our hotel. We hope you had a wonderful time exploring Brussels and that you enjoyed your stay overall. Your feedback helps us enhance our guest experience, and we look forward to welcoming you back in the future.Kindest regards,Angelo De CoenGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Jake

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Property staff were super helpfull and friendly helping track down my lost suit case, and knew all the good spots to go, if i ever come back to brussells it will be this hotel, breakfast was great too
2023 年 7 月に 7 泊滞在
A. De Coenからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 2 日)
Dear Jake,Thank you for sharing your fantastic experience at Holiday Inn Brussels - Schuman! We are absolutely delighted to hear that you had a wonderful stay and that our property staff went above and beyond to assist you in locating your lost suitcase. We understand how stressful it can be to lose belongings while traveling, and it is truly heartening to know that our team was able to help ease your worries.Our staff takes immense pride in providing exceptional service, and they are always ready to offer valuable insights and recommendations to ensure our guests have a memorable time exploring Brussels. We're thrilled that you found their knowledge of the city's hotspots beneficial and that you enjoyed your time exploring the local attractions.Moreover, we're glad to learn that you had a pleasant breakfast experience during your stay. Our team puts in considerable effort to ensure a delightful dining experience, and your compliments will undoubtedly motivate them to maintain this high standard.Your kind words and endorsement mean the world to us, and we genuinely appreciate your intention to return to our hotel on your future trips to Brussels. We eagerly await your next visit and promise to deliver another exceptional stay.Once again, thank you for choosing to stay with us and taking the time to share your feedback. We wish you safe and happy travels and look forward to welcoming you back soon.Best regards,Angelo De CoenGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Caroline

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 7 月に 2 泊滞在
Angelo De Coen, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 14 日)
Kære Caroline.Tusinde tak for din fine anmeldelse af dit ophold på Holiday Inn Brussels Schuman.Vi er glade for at høre, at du nød dit ophold her på Holiday Inn Brussels Schuman og at servicen var tilfredsstillende.Vi takker for rosen, og minder dig om, at vi altid vil være glade for at se dig igen.Angelo De Coen, General Manager

10/10 (非常に良い)

Maja

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great staff and lovely quiet hotel in a nice area!
2023 年 6 月に 1 泊滞在
Angelo De Coen, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 4 日)
Dear Maja, Thank you for this positive review of your stay.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and appreciate your kind comments about our team who work hard to meet your expectations.We look forward to welcoming you back. Best wishes,Angelo De Coen, General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 6 月に 5 泊滞在
Angelo De Coen, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 30 日)
Dear Guest,Thank you for letting us know that you had a pleasant stay.We regret we were not able to meet all your requirements.We would certainly like to learn more about that in a private message.We look forward to welcoming you back on your next visit.With our kindest regards,Angelo De Coen, General Manager

10/10 (非常に良い)

Chantel

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
We would definitely stay here again. The breakfast was phenomenal - one of the best hotel breakfasts I’ve ever had! The room was cool and the bed was comfortable. The location was SO central.
Angelo De Coen, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 29 日)
Dear Chantel,Thank you for positively reviewing your stay.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and appreciate your kind comments about our team who work hard to meet your expectations.We look forward to seeing you again soon, Kind regards,Angelo De Coen, General Manager

10/10 (非常に良い)

Janet

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 6 月に 1 泊滞在
Angelo De Coen, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 26 日)
Dear Janet,Thank you for your kind review.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.We hope to see you again. Kind regards,Angelo De Coen, General Manager

10/10 (非常に良い)

Najla、Baabda

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
location next to my meeting all walkable and size of the room very spacious
2023 年 6 月に 5 泊滞在
Angelo De Coen, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 18 日)
Dear Najla,Thank you for sharing this lovely review.We are delighted to know that you had a pleasant stay and appreciated our spacious rooms.We look forward to welcoming you again. Best regards,Angelo De Coen, General Manager

8/10 (良い)

HON TING

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
So far so good
In general, this hotel condition good and is very close the underground rail and convenience to travel other area in Brussels but no view from the hotel room. However, the parking bay only 7 available and unable provide me in the first day. Suggest arrive in hotel before 10:00 see if there is any visitor check-out or later than 20:00 as free parking outside of hotel.
2023 年 5 月に 2 泊滞在
Angelo De Coen, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 4 日)
Dear Hon,Thank you for reviewing your recent stay.We are thrilled that you enjoyed your stay with us and appreciated our convenient location as well as our team members who strive to ensure you have the best experience possible. However, we regret that our parking didn't meet your expectations. Nevertheless, we have noted your comments and will consider them for future improvements.We hope that we have the pleasure of seeing you again in the future. Take care,Angelo De Coen, General Manager

8/10 (良い)

Päivi

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 5 月に 4 泊滞在
Angelo De Coen, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 28 日)
Kära Päivi,tack för att ni recenserade er vistelse hos oss.Vi är glada att din vistelse hos oss var till er belåtenhet.Vi önskar er varmt välkommen åter!Med vänliga hälsningar,Angelo De Coen, General Manager

10/10 (非常に良い)

Chris

2023 年 5 月に 1 泊滞在
Angelo De Coen, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 24 日)
Dear Chris,Thank you for sharing your rating.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Angelo De Coen, General Manager

10/10 (非常に良い)

Marcel

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 4 月に 3 泊滞在
Angelo De Coen, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 24 日)
Dear Marcel,Thank you for sharing your kind review.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to seeing you on your next visit.Kindest regards,Angelo De Coen, General Manager

10/10 (非常に良い)

Paola

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Comodo, pulito, silenzioso, personale cortese e attento
2023 年 5 月に 1 泊滞在
Angelo De Coen, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 5 日)
Gentile Paola,Grazie per aver averci fatto conoscere la sua opinione.È con grande piacere che leggiamo il suo commento e siamo felici di apprendere che abbia gradito il suo soggiorno presso la nostra struttura.La ringraziamo inoltre per aver menzionato la pulizia della struttura e la cordialità del nostro staff, che sarà felice di sapere di aver fatto un buon lavoro.Speriamo di avere presto il piacere di ospitarla di nuovo. Nel frattempo, le porgiamo i nostri cordiali saluti.Angelo De Coen, General Manager

10/10 (非常に良い)

Shalva

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Alles war einfach wunderschön
2023 年 4 月に 1 泊滞在
Maya Adriaensens, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 17 日)
Sehr geehrter Gast,Ihre Zufriedenheit ist für uns, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung.Wir bedanken uns recht herzlich für Ihren Besuch und freuen uns über Ihre Höchstbewertung!Wir freuen uns, dass wir Sie auch in der Zukunft wieder als Gast bei uns begrüßen zu können. Herzliche GrüßeMaya Adriaensens, General Manager

4/10 (不満)

Megan、Lakewood

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
The young man at reception was nice enough to let us check in several hours early, however he didn’t actually check us in!! So at 10 pm someone tried to get into our room, they had a key and was able to open our door (lucky we had the lock bar on). When we went down to reception to see why this happened we just were told that their computer said we never arrived. We didn’t get an apology or any other sort of compensation. I get it mistakes happen, but a sorry would have been nice. I also opted to pay for breakfast at the hotel as we had an early flight and were tired, again the young man on reception was kind enough to book this for us, and again, there’s a downside! Because of the language barrier I couldn’t quite understand what he said, and we were charged €42 for a simple breakfast. He handed us the receipt and that was all, we later found out he charged a fee on top of the normal breakfast, which was not reflected in the receipt given. We had already paid €50 for the room, and an additional €42 for an unknown fee/breakfast. My advice to anyone checking in is to know French or make sure you ask enough questions. We weren’t given any clarity and it made the stay quite uncomfortable and scary, but truly what made our stay the worst was not a single staff member talked to us about their mistakes or apologised.
2023 年 3 月に 1 泊滞在
Maya Adriaensens, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 27 日)
Dear Megan,Thank you for taking the time to share your feedback with us.We are very sorry to hear that you felt our service fell below the standards expected of us. Please accept our sincere apologies, we can assure you that your comments will be shared with our team for review.We hope to welcome you back for a return visit.Best regards,Maya Adriaensens, General Manager

8/10 (良い)

MR G C

2023 年 3 月に 1 泊滞在
Maya Adriaensens, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 27 日)
Dear Guest,Thank you for taking the time to rate your stay with us.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to welcoming you back. Best regards,Maya Adriaensens, General Manager

6/10 (普通)

Holger

2022 年 12 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Lubica

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 12 月に 1 泊滞在
Dominique Verniers, General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 8 日)
Dear Guest,This is a great rating. Thank you!We are glad we met your requirements.Again, thank you very much.We look forward to the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards,Dominique Verniers, General Manager

10/10 (非常に良い)

Martin

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
The late check in service was excellent. The receptionist was very friendly and professional, even as our arrival time was at 1:30 am. Room is comfortable, breakfast was good.
2022 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Sayaka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 10 月に 1 泊滞在
Dominique Verniers, General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 20 日)
Dear Sayaka,Thank you for rating your recent stay.We're glad your experience has been to your satisfaction.We would certainly like to learn more about that in a private message.We hope to have the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards,Dominique Verniers, General Manager

6/10 (普通)

Henrik

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
Kaffaskinen fick jag inte att fungera och när jag påpekade det vid utcheckning tidigt så erbjöds inte kaffe från frukostbuffén. Lite snålt tycker jag.
2022 年 10 月に 1 泊滞在
Dominique Verniers, General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 20 日)
Bäste Henrik, tack för att ni ville lämna ett omdöme efter er vistelse hos oss.Vi beklagar att servicen inte levde upp till er förväntan den här gången. Vi uppskattar dock att ni har valt att dela med er av era tankar. All feedback vi får från våra gäster är mycket värdefull för oss, och vi ska självklart göra vårt bästa för att se till att detta inte händer igen. På återseende,Dominique Verniers, General Manager

8/10 (良い)

Albert

2022 年 10 月に 1 泊滞在
Dominique Verniers, General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 12 日)
Dear Albert,We acknowledge with thanks your rating about your recent stay.We are happy to have met your requirements.We would certainly like to learn more about that in a private message.We look forward to the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards,Dominique Verniers, General Manager

10/10 (非常に良い)

Michael

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Sehr freundliches Personal, extrem positiv bemüht. Gutes Frühstücksbuffet. Das Hotel hat eine gute Lage zur Erkundung der Stadt.
2022 年 8 月に 3 泊滞在
Dominique Verniers, Hoteldirektorからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 29 日)
Sehr geehrter Michael,vielen Dank für die Bewertung unseres Hotels.Wir freuen uns zu lesen, dass Sie mit der Ausstattung unseres Hotels, unserer zentralen Lage und unserem freundlichen Team zufrieden waren.Schön wäre es wenn wir Sie in der Zukunft nochmal begrüssen dürfen, mit freundlichen Grüßen.Dominique Verniers, Hoteldirektor