スポーツ設備

ヒルトン 北京 (北京希爾頓酒店)の口コミ

5 out of 5
ヒルトン 北京 (北京希爾頓酒店)
1 Dong Fang Rd, North Dong Sanhuan Rd, Chaoyang District, Beijing, Beijing

口コミ

8.2

とても良い

評価 10 - 358 件の口コミ中 136 件が非常に良い" "
評価 8 - 358 件の口コミ中 155 件が良い" "
評価 6 - 358 件の口コミ中 34 件が普通" "
評価 4 - 358 件の口コミ中 19 件が不満" "
評価 2 - 358 件の口コミ中 14 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

8.4/10

スタッフとサービス

8.8/10

設備とサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

9.2/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great stay
2023 年 11 月に 3 泊滞在
Hilton Beijingからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 6 日)
Greetings from Hilton Beijing! Thank you for choosing Hilton Beijing for your trip and sharing your comments with us during your busy schedule. We are glad to know that you are very satisfied with our environment. We are relentless in our efforts to provide our guests with the best possible service and experience. Thank you again for your comments and feedback, and we look forward to welcoming you back to Hilton Beijing.

10/10 (非常に良い)

KENJI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Hilton Beijingからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 31 日)
Greetings from Hilton Beijing! Thank you very much for choosing Hilton Beijing and sharing your valuable feedback with us during your busy schedule. We are happy to hear that you had a satisfied experience, which means a lot to us and make us more confident to better serve our guests. We are relentless in our efforts to provide the best service and experience for our guests. Thank you again for your comments and feedback, and we sincerely look forward to having you back to Hilton Beijing again.

10/10 (非常に良い)

Lin-Yu

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
全体的にとても良いが、スタッフがこちらの予約した宿泊プランについて完全に把握しきれていないところがあり、ちょっと戸惑いました。
2023 年 3 月に 4 泊滞在
Hilton Beijingからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 20 日)
Greetings from Hilton Beijing! Thank you for choosing to stay at Hilton Beijing recently and taking the time to share your feedback with us. We are so happy to know that you enjoyed your stay with us. I have passed on your feedback to the relevant department head for further investigation, training and improvement to ensure that guests can have a more comfortable stay experience. We are relentless in our efforts to provide our guests with the best possible service and stay experience. Thank you again for your comments and feedback, and we sincerely look forward to having you back to Hilton Beijing again.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2020 年 5 月に 1 泊滞在
Hilton Beijingからの返信 (投稿日 : 2020 年 6 月 8 日)
Dear guest,Greetings from Hilton Beijing! We appreciate you taking time during your busy schedule to share your recent experience of your stay with us, we are pleased to know that you enjoyed your stay with Hilton Beijing. We thank you again for your valuable insights and look forward to welcoming you back on your next return to Beijing. Yours sincerely,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 1 月に 3 泊滞在
Stefan Schmid からの返信 (投稿日 : 2020 年 5 月 27 日)
Dear Anonymous, Thank you for choosing to stay at Hilton Beijing and I sincerely hope that you are enjoying your stay! We look forward to welcoming you back in the not so distant future and we will continue our best effort to you. Yours Sincerely

10/10 (非常に良い)

Jhony、大阪

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋が広くて良かった。スタッフの接客も良い。ロビーにクリスマスツリーが飾っていたので良かった。部屋の掃除も問題なし。
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Hilton Beijingからの返信 (投稿日 : 2020 年 6 月 24 日)
Dear Jhony, Greetings from Hilton Beijing and thank you for taking time to share your experience with us. I have already shared your feedback to our team especially Concierge and Housekeeping team and they are delighted to hear that you enjoy our room and service. Looking forward to welcoming you back to Hilton Beijing soon. Yours sincerely,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 12 月に 1 泊滞在
Stefan Schmid からの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 23 日)
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at Hilton Beijing and I sincerely hope that you are enjoying your stay! We look forward to welcoming you back in the not so distant future and we will continue our best effort to you. Yours Sincerely

8/10 (良い)

TAKAYA

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 11 月に 2 泊滞在
Stefan Schmid からの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 23 日)
Dear TAKAYA, Thank you for choosing to stay at Hilton Beijing and I sincerely hope that you are enjoying your stay! We look forward to welcoming you back in the not so distant future and we will continue our best effort to you. Yours Sincerely

10/10 (非常に良い)

Hiro、Shanghai

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very beautiful, cleaned, and comfortable hotel. Breakfast is also good.
2019 年 11 月に 2 泊滞在
Hilton Beijingからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 30 日)
Dear Hiro, Greetings from Hilton Beijing and thank you for sharing your experience on Expedia. We are delighted that you enjoyed your stay. I have shared your feedback about breakfast with our culinary team and they were delighted. We look forward to having you back to Hilton Beijing soon and wish you all the best for 2020. Yours sincerely,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
エアコンがあまり効かない
2019 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 9 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2019 年 7 月に 2 泊滞在
Hilton Beijingからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 5 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share with us your experience during your recent stay. However we do not fully understand your feedback. I do apologize if we were not able to meet your expectations but you have not given us enough information to address any issues. Unfortunately, we do not have your personal information on hand, therefore it is difficult for us to investigate in detail. I would appreciate it, if you could send us more detailed information to our email. It is our mission to consistently deliver the highest possible service and stay experience to you and this is only possible with your valuable feedback. Once again, I do apologize and do hope you will give us another opportunity and we will show you the true Hilton Beijing service. If I can be of any assistance please don’t hesitate to let me know. The team and I are looking forward to welcome you back. Kind regards Hilton Beijing

8/10 (良い)

Terunori Aoki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊
いつも利用しており、快適だった。
2019 年 6 月に 3 泊滞在
Hilton Beijingからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 3 日)
Dear Terunori Aoki, We appreciate you for taking the time to write your heartfelt review and share with your fellow traveler on Hotels.Com. It is delighted to know that you are a returen guest and have enjoyed your stay at our hotel. I have shared your comments with our team and it gave them a great motivation that the little things made a difference to you. We are always glad to hear comments from our valuable guests, which is allowing us to continually improve our services and offerings. Thank you again for choosing Hilton Beijing and we are looking forward to welcome you back on your next trip to Beijing. Yours sincerely, Hilton Beijing

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
まずまずのヒルトン
数年前はよく利用していましたが、料金が高くなり最近は利用していませんでした。今回はたまたま料金が安く、久しぶりの宿泊でした。 ここは建物の古さもあいまってゴージャス感はありません。部屋で言うと3.5星クラスでしょうか。ただヒルトンなので、サービスレベルはそこそこ安心感はあります。 空港に近く、また日本食レストランも多い地域なので立地的には良いです。 また料金が安いときには泊まると思います。
2019 年 5 月に 3 泊滞在
Hilton Beijingからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 10 日)
Dear Guest Greetings from Hilton Beijing! It is our pleasure to know that you are a returnn guest and we are delighted that you enjoyed your stay at our location. Indeed, our facility need a lift and we have completed our first phase renovation of rooms & suites, all elegantly transformed into our new “Diplomats Mansion” theme, reminiscent of the past but with an eye to the future. We have not made any structural changes to our rooms, therefore we have to re-measure them, and will update our website if needed. Once again, thank you again for your valuable insights and we will continue our effort to enhance ourselves as the return to our guest who give the trust to us to choose to stay at Hilton Beijing. The team and I are passionate about hospitality and we hope to see you again soon. Yours sincerely, Hilton Beijing

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
フロントでのクレジットカード決済に関する、取扱い、安全、スキミング対策、セキュリティー 対策が問題。改善すべき。 シャワーの水圧、水量不足 3.5星レベルのホテル
2019 年 4 月に 1 泊滞在
Hilton Beijingからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 5 日)
Dear Guest, We appreciate you for taking the time to write your review during your busy schedule to share your experience. First of all I apologize that we didn’t exceed your expectations during your recent stay in our hotel. Indeed some of our rooms are in need of a face lift.I am delighted to inform you that we started our long-awaited room renovation project. We have competed our phase 1 and our new rooms and suites all elegantly transformed into our new “Diplomats Mansion”. We are convinced by bringing every guest the opportunity to feel like a visitor to a "Diplomat's Mansion" will make your future stay with us even more enjoyable. Once again, thank you for your insight and we are looking forward to welcome you back on your next trip to Beijing soon. Yours sincerely, Hilton Beijing

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
空港から便利で、快適・清潔なホテル
2019 年 3 月に 3 泊滞在
Hilton Beijingからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 30 日)
Greetings from Hilton Beijing, thank you for sharing your feedback about your recent stay at our Hotel and highlighting our location with your fellow travelers. We are pleased that you were able to experience our authentic Hilton hospitality, which I have shared with our team, especially our housekeeping team. Feedback from our guests is essential to us as they assist us to deliver a most comfortable stay and best service possible. Once again, we thank you for choosing to stay with us and we are looking forward to welcome you back soon. Yours sincerely, Hilton Beijing

8/10 (良い)

Tei

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
良かったです!交通が便利でした。
2019 年 3 月に 1 泊滞在
Hilton Beijingからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 1 日)
Dear Tei. Greetings from Hilton Beijing! Thank you for taking your valuable time to write us such motivated comments about your recent stay with us. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us and you liked our culinary team, which I have shared with them. Indeed, we are very centrally located in Beijing’s Chaoyang business and diplomatic district and not far away from the Sanlitun and Solana Shopping and Entertainment area. We thank you again for your valuable insights, your positive feedback is big encouragement to us to keep improving and we are looking forward to welcome you back soon. Yours sincerely, Hilton Beijing

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 2 月に 1 泊滞在
Hilton Beijingからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 2 日)
Greetings from Hilton Beijing! I enjoyed reading your comments and want to sincerely thank you for your compliments to our services on offer, especially for our breakfast and SPA. I have shared your comment with our team and they all had a big smile in their face. It is big encouragement to us to know you have enjoyed your stay with us. We will continue our effort to enhance ourselves as the return of our guest who gives the trust to us to choose to stay at Hilton Beijing. Once again, thank you for staying with us and we hope that we will see you again soon. Yours sincerely, Hilton Beijing

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 2 月に 2 泊滞在
Hilton Beijingからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 2 日)
Greetings from Hilton Beijing! Thank you for taking your time and sharing feedback with us. Your comments about your stay make us smile and we know it’s the little things that make your stay more comfortable. I have shared your comments with our team and let them know their contribution to your one-of-a-kind experience. Regarding the lighting in bathroom I will review with the team and see what we can do to enhance. We are looking forward to welcome you back on your next trip to Beijing and do hope to meet you in person. Yours sincerely, Hilton Beijing

6/10 (普通)

A、JAPAN

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
ありがちではあるが、トイレが詰まっていたのが残念。
2019 年 1 月に 2 泊滞在
Hilton Beijingからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 28 日)
Dear Guest, Greetings from Hilton Beijing! Thank you so much for taking time to share your recent stay experience in Hilton Beijing. we do apologize that we didn’t meet your expectations. In order to serve you better, we conduct regular refurbishment and amenities maintenance. Indeed some of our rooms need a face lift. We started our long-awaited room renovation project renovations in July and it will be completed in the first quarter of 2019. We are convinced that our new transformed guest rooms with modern elegance and unique offerings, will make your future stays with us even more enjoyable. Once again, thank you for your positive feedback which is big encouragement for us and it gave our team a great motivation that the little things made a difference to you. We are looking forward to welcome you back in 2019 and wish you a prosperous new year. Yours sincerely, Hilton Beijing

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
英語が話せるスタッフが少ないですが、お互いの単語とジェスチャーで通じます。
2018 年 12 月に 3 泊滞在
Hilton Beijingからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 24 日)
Dear Guest, Greetings from Hilton Beijing! Thank you for taking your time and sharing such a motivate feedback with us. It is our aim to consistently deliver quality service to our guests and we are pleased that we were able to make your stay enjoyable and you liked your services on offer. Your positive feedback is big encouragement for us and it gave our team a great motivation that the little things made a difference to you. The team & I wish you a joyful festive season and we are looking forward to welcome you back in 2019. Yours sincerely,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
日本人居住エリアのヒルトン
ビジネスで一週間宿泊しました。総合的には満足ですが、一点、最初の部屋のバスルームの匂いが気になり、部屋の変更をして頂きました。ただ、次の部屋も同じでしたので、部屋の問題というよりは建物の古さが原因ではないかと思います。ホテルスタッフについては、ルームチェンジも快く受けて頂いて気持ちよかったです。 空港からも比較的近くにあり、また日本人エリアにも近いので、日本人にとっては立地は良い方だと思います。
2018 年 6 月に 6 泊滞在
Stefan Schmidからの返信 (投稿日 : 2018 年 7 月 30 日)
Dear guest, Thank you for taking the time and sharing your recent experience on booking.com. I sincerely apologize that we didn’t meet your expectations during your recent stay. Regards our rooms facility I am pleased to share with you that over the past couple of years we have completed facelifts in the Spa, The Terrace, the Meeting rooms and opened Makan Kitchen – our South East Asian dining experience. I am also delighted to share that we have commenced our long-awaited room renovation project, which will transform our main tower guest rooms with modern elegance and unique offerings. On the other hand, I’m glad that you’ve enjoyed our location as it is indeed strategically located in Beijing's Chaoyang business and embassy area, a 20-minute drive from Beijing Capital Airport. Hilton Beijing is 2-minute stroll from Liangmaqiao Subway Station (Line 10). Our guests’ feedback, either positive or negative, is essential to us as it is allowing us to continually improve on our services and offerings. Once again please accept our profound apologies for the inconvenience caused. We do hope that you will give us another opportunity to show you are true Hilton Beijing Service. All of us here look forward to welcoming you back. Yours sincerely, Stefan Schmid General Manager

10/10 (非常に良い)

ちよっぴー、上海

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地が良く、歩いて近くのショッピングモールにも行け、タクシーでも動きやすいです。 朝食は中華と洋食のみなのが少し残念です。
2018 年 4 月に 2 泊滞在
Hilton Beijingからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 12 日)
Sunny greetings from Hilton Beijing! Thank you for staying with us and sharing your experience with your fellow tripadvisor travelers. The team and I are pleased that you have enjoyed our services on offer. Your comments made us smile and we know it’s the little things that make your stay more comfortable. Hilton Beijing is indeed situated in a very central location within the city and I am pleased to hear that you have found the surrounding is convenient for you to reach anywhere. All of us at Hilton are passionate about hospitality and we are looking forward to see you again soon on your next return to Beijing. Yours sincerely, Hilton Beijing

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
よく利用するホテルです。北京中心街からは離れてますが、空港からは近いし、静かなので気に入ってます。 ただ、今回色々細かいところが変わっていて、少しサービス悪くなったような気がします。
2018 年 4 月に 2 泊滞在
Hilton Beijingからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 12 日)
Sunny greetings from Hilton Beijing! Thank you for staying with us and sharing your experience with your fellow travelers. The team and I are pleased that you have enjoyed our services on offer. Your comments made us smile and we know it’s the little things that make your stay more comfortable. Hilton Beijing is indeed situated in a very central location within the city and I am pleased to hear that you have found the surrounding is convenient for you to reach anywhere. All of us at Hilton are passionate about hospitality and we are looking forward to see you again soon on your next return to Beijing. Yours sincerely, Hilton Beijing

2/10 (非常に不満)

Dai、Tokyo

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
過去最悪のヒルトンホテル
新宿、名古屋、大阪、福岡、沖縄、 グアム、オハフ のヒルトンをたまに利用する者です。 (沖縄、グアム、オハフは一度のみ、それ以外は複数回) 今回、慣れない北京出張ということもあり、 インターナショナルブランドのヒルトンをチョイスしました。 結論、過去最低、二度と宿泊しないと思います。 接客→過去最低 └ハイフロアリクエスト出したにも関わらず、満室とのことで、もっともローフロア。 └その後、部屋のあまりにも強烈な香水?アロマ?臭に耐えられず、部屋の交換を依頼。すぐに対応してもらえず、二度声掛けするハメに。 └結果、部屋は変えてもらったが、「変えてあげた感」満載 └「物を申さぬ日本人向け中国式接客」が普通なのだと思いました 客室、設備 └水漏れ、水回り、壁、電気備品の作り、全てが従来のヒルトンとは比較になりませんでした。 いやー、これで2〜300ドルはありえません。 おそるべし、北京ヒルトン。
2018 年 3 月に 1 泊滞在
Hilton Beijingからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 12 日)
Sunny greetings from Hilton Beijing! Thank you for staying with us and sharing your experience with your fellow travelers. The team and I are pleased that you have enjoyed our services on offer. Your comments made us smile and we know it’s the little things that make your stay more comfortable. Hilton Beijing is indeed situated in a very central location within the city and I am pleased to hear that you have found the surrounding is convenient for you to reach anywhere. All of us at Hilton are passionate about hospitality and we are looking forward to see you again soon on your next return to Beijing. Yours sincerely, Hilton Beijing

8/10 (良い)

wasuke

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
基本的に全て揃っています。少し駅から歩きますが、北京だったら普通だったのかなと思います。また、シャワー室完備でした。バスにカーテンがついてればなお良かったと思います。
2018 年 2 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
ヒルトンホテルですよね?
だとしたら、どうでしょうか? 朝食も? コストパフォーマンスがいいとは思えませんが。 部屋は広くていいですが、少し寒い感じが。
2017 年 12 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Tomoko

良かった点 : スタッフとサービス
バスルームは、、、
シャワーの排水口から少し匂いがあった
2017 年 10 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2017 年 7 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
ヒルトンでこのクオリティーにがっかり
ヒルトンといえば世界的に泊まりたいと思うが北京は驚き、メンテナンスが良くない。 価格的に見てこの評価となります。翌日の上海のマリオットの方が良かったです。
2017 年 7 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

YUSHUN、TOKYO.JAPAN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
さすが、ヒルトン
会社に近いので、行く度に利用してます。 部屋はまあまあ広いし、清潔です。シャワーの水圧も問題ありません。残念ながら、時間の関係上、朝食を食べた事がないので、次回のお楽しみにしておきます。
Stefan Schmidからの返信 (投稿日 : 2017 年 5 月 25 日)
お客様へ 先日はヒルトン北京にご滞在頂き誠にありがとうございました。ご滞在をお楽しみ頂けたようで幸甚に存じます。お時間の都合上ご朝食をお楽しみいただけなかった事を残念に思います。次回ご滞在の際は、ぜひお楽しみいただければと存じます。改めて貴重なご意見をお寄せ頂きましてありがとうございます。また北京へお越しの際は、ヒルトン北京でお出迎えできればと存じます。 Stefan Schmid

10/10 (非常に良い)

ぐりぐら、Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
モーニングブッフェの種類が多い
フロントのスタッフが親切で感じが良いです。 北京というと日本人にとっては笑顔の少ない都市というイメージがありますが、さすがヒルトン。部屋も素敵で綺麗でした。
Stefan Schmidからの返信 (投稿日 : 2017 年 5 月 27 日)
お客様へ 先日はヒルトン北京をご利用頂きまして誠にありがとうございました。またお忙しい所ご滞在に関しましてご意見をお寄せ頂き重ねてお礼申し上げます。ご滞在及びご朝食をお楽しみ頂けた様で幸甚に存じます。さらには私どもフロントスタッフへのあたたかいお言葉ありがとうございます。フロントスタッフに報告したところとても喜んでおりました。お客様の貴重なご意見はより良いサービスを提供するために必要不可欠でございます。改めてお礼をお礼を申し上げます。また北京にお越しの際は、ヒルトン北京でお出迎えできればと存じます。 Stefan Schmid

6/10 (普通)

yushun、東京都

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
外資らしくて綺麗だが…
今時、Wifiが有料ってどう?会員になれば、フリーだけど…この辺りは料金込みにしてもらいたいです。
Stefan Schmid からの返信 (投稿日 : 2016 年 12 月 15 日)
お客様へ この度はヒルトン北京のご滞在に関しましてご意見をお送り頂き誠にありがとうございます。 ホテル周辺でございますが、コンビニエンスストアーが徒歩圏内にございます。 またWifiに関しましてヒルトンオーナーズの会員にご登録なさいますと無料でご利用頂けます。 ご登録に関しましてこちらのリンクをご参照下さいませ。http://hiltonhotels.jp/hhonors/ 改めてましてこの度は貴重なご意見をお寄せ頂きお礼申し上げます。 次回北京にいらっしゃる際はまたヒルトン北京でお迎えできればと存じます。 Stefan Schmid General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

10/10 (非常に良い)

Yang、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
全聚德に近いホテルです。
北京ダックに有名なお店まで3分くらい近いです。 セキュリティはとってもいいと思います。エレベーターでも各フロアのカードを通さないと、ボダンが押せないです。

8/10 (良い)

fan、yokohama

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
合格点
総合的に悪くないし出張者である日本人にとっては立地が良い。日系企業の多い地域であるし、食事や打合せする場所などにも困らない。ホテル自体は機能的で無駄がなく、仕事しやすい。ただ、若干古い。毎日ランドリーの見回りで9:30頃に部屋に来られるのも面倒。総合的に悪い部分はほとんどない。
Stefan Schmid からの返信 (投稿日 : 2016 年 7 月 5 日)
親愛なるゲスト、 ヒルトン北京からの挨拶!私達があなたの真価を認めること あなたの忙しいスケジュールの間の取っている時間 、およびヒルトン北京とのあなたの滞在のシェアあなたの最近の経験。ヒルトン北京のあなたの親切な推薦をあなたに感謝し、私達は、あなたの最近のビジネス滞在の間に私達とポジティブな経験をあなたに提供したことがうれしい。私達の洗濯屋サービスから割込みが残念である。あなたの次の訪問のために、私達は、あなたが、私達のレセプションに、あなたが、それに応じて洗濯屋サービスと私達があなたのプロフィールをアップデートすることを必要としないと知らせるように勧める。もう一度、私達は再びあなたの貴重な洞察をあなたに感謝し、あなたを北京へのあなたの次のリターンに歓迎することを楽しみにする。 敬具、 Stefan Schmid 事業部長

10/10 (非常に良い)

スピーカー、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
仕事で宿泊
ヒルトン系列のホテルをいつも使います。どこの国で宿泊しても同じサービスを受けられて安心して宿泊できます。出張者にとってはとても助かります。
Stefan Schmidからの返信 (投稿日 : 2016 年 5 月 17 日)
親愛なるゲスト ヒルトン北京からの挨拶!私たちはあなたを評価するのに時間がかかることあなたの忙しいスケジュールの間と共有のヒルトン北京であなたの滞在のあなたの最近の経験をします。我々は、あなたがヒルトン北京であなたの滞在を楽しんだとヒルトンブランドの忠誠心をありがとうございましたということを知っていてうれしいです。そこは「市」は、スーパーマーケットと同様に「7eleven「コンビニエンスストアはちょうど角を曲がった。我々のフレンドリーなスタッフが滞在時間は米国で再びあなたをそこに連れて十二分に満足です。我々は、ありがとうございます、あなたの貴重な洞察力と北京へのあなたの次の復帰の上で後ろにあなたを歓迎することを楽しみにしています。 敬具、 ステファン・シュミット Dear Guest, Greetings from Hilton Beijing! We appreciate you taking time during your busy schedule and share your recent experience of your stay with Hilton Beijing. We are pleased to know that you enjoyed your stay with Hilton Beijing and thank you for your loyalty of Hilton brand. There is a “City” supermarket as well as “7Eleven” convenience store just around the corner. Our friendly staff will be more than happy to take you there when the time you stay with us again. We thank you again for your valuable insights and look forward to welcoming you back on your next return to Beijing. Yours sincerely, Stefan Schmid General Manager

10/10 (非常に良い)

M、つくば

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
ビジネスマン向けのホテル
徒歩圏内にコンビニがあります。レストランもあります。ココイチも近いです。 スタッフも親切です。設備が少し古めですが問題ないと思います。
Stefan Schmidからの返信 (投稿日 : 2016 年 3 月 2 日)
ツクバ様 過日はヒルトン北京をご利用頂き誠にありがとうございました。またお忙しい所、貴重なご意見をお寄せいただき重ねてお礼申し上げます。 当ホテルフロントスタッフの対応及び、立地が良いとのご感想幸甚に存じます。またホテルの施設に関しましてご迷惑をお掛けしてしまい申し訳ございませんでした。 定期的な点検を行い、お客様が快適にお過ごしいただけるよう努めて参ります。次回北京にいらっしゃる際は、また当ホテルでお迎えできればと存じます。 ステファン シュミッド 総支配人

8/10 (良い)

カナディアンサーモン、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
空港から近いので、便利!ウェスティンも近い。
北京国際空港から近いし、亮馬橋の駅からも5分程度なので、便利。亮馬橋は日本レストランも多い。 ホテルは清潔で、毎日ミネラルウォーターのボトルが補充してあった。アメニティも品質が良い。枕も低いので、私にはよかった。フロント係の英語が微妙にわかりにくいのが難点。
Stefan Schmidからの返信 (投稿日 : 2016 年 2 月 15 日)
お客様へ 過日はヒルトン北京をご利用いただきまして誠にありがとうございました。またお忙しい所私どもホテルに関しまして貴重なご意見をありがとうございます。 ご滞在中快適にお過ごし頂けたようで、スタッフ一同幸甚に存じます。Wi-Fiでございますが、ヒルトンオーナーズという会員制度がございましてそちらにご登録 なさいますと無料でご利用いただけます。ご登録ご希望の場合https://hhonors.com.cn/hilton_hhonors/inf/index.cfm.にアクセスお願い致します。また私どもスタッフの 英語力についてのご意見ありがとうございます。今後英語力向上のためのトレーニングに重点をおき更なるより良いサービスをご提供できるよう努めて参ります。 また北京にいらっしゃる際はヒルトン北京をご愛顧賜りますようお願い申し上げます。 ステファン シュミッド 総支配人

8/10 (良い)

Soichiro

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
安心して泊まれるホテル
ビジネスで宿泊しましたが、空港からの高速道路近くでアクセスも良く、最新ではないが設備も綺麗でスタッフの対応も問題なかった。
Stefan Schmidからの返信 (投稿日 : 2016 年 2 月 15 日)
お客様へ 過日はヒルトン北京をご利用いただきまして誠にありがとうございました。ご滞在を快適にお過ごしいただけたようで幸甚に存じます。 ビジネスエリアや三里屯ショッピング街、798アートゾーン、万里の長城などのアクセスが好立地であるとコメントをいただきありがとうございます。 また北京にいらっしゃる際はヒルトン北京をご愛顧賜りますようお願い申し上げます。 ステファン シュミッド 総支配人

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Stefan Schmidからの返信 (投稿日 : 2016 年 2 月 4 日)
Dear Guest, Greetings from Hilton Beijing! We are pleased to know that you enjoyed your stay with Hilton Beijing. We thank you again for your feedback and look forward to welcoming you back on your next return to Beijing. Yours sincerely, Stefan Schmid General Manager

8/10 (良い)

Eishiro

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Stefan Schmidからの返信 (投稿日 : 2016 年 1 月 27 日)
Dear Guest, Happy New Year! Greetings from Hilton Beijing! We are pleased to know that you enjoyed your stay with Hilton Beijing. We thank you again for your feedback and look forward to welcoming you back on your next return to Beijing. Yours sincerely, Stefan Schmid General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
コンビニなどは遠いので、ちょっと不便ですね
Stefan Schmidからの返信 (投稿日 : 2016 年 1 月 20 日)
お客様へ この度はヒルトン北京でのご滞在に関しまして貴重なご意見をいただき誠にありがとうございます。スーパーマーケットの場所でございますが、当ホテルより徒歩5-10分ほどのDRCビル隣にございますグランドサミットと言うところにございます。また通りを挟んだ場所に2つのショッピングモールもございます。当ホテルのスタッフがご案内せず誠に申し訳ございません。次回北京にお越しの際にもヒルトン北京をご利用いただけば幸甚に存じます。 ステェファン シュミッド 総支配人

8/10 (良い)

MASAMI、滋賀県

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ホテル総括
宿泊した部屋の遮音性が悪かったのか、外部の音(車の騒音)がうるさく感じました。
Stefan Schmidからの返信 (投稿日 : 2015 年 9 月 12 日)
お客様、こんにちは。あなたに感謝します、出かける時に選択北京ヒルトンホテル、そして貴重な時間を割いてを評価.殘念ながらご入居体験を達成できずあなたの予想。部屋の窓ガラスの防音の問題について、いただき誠に申し訳ありません。私たちは、次回ホテル設備復旧に注意。私たちは再びあなたに感謝の意見と評価し、期待してあなたは次回北京を訪れた時、私たちはチャンスをあなたのよりよいサービスを提供。北京ヒルトンホテルの社長舒迪凡

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
楽しい北京滞在になりました。
このホテルからタクシーで向かう別のホテルの詳細を持参するのを忘れたのですが、コンシェルジュの方がすぐにPCで調べて、プリントアウトしてくださいました。おかげでタクシーで行き先を告げる時にとても助かりました。外のドアマンの方は、タクシーが待機していない時には、通りまで出て呼んでくれました。夜でも徒歩圏内に食事ができるお店もたくさんあります。見つけにくいかもしれませんが、小さなエレベーターの入り口が一番近くの地下鉄の駅になり、ホテルからまっすぐ歩いて7、8分で着きます。便利です。
Stefan Schmidからの返信 (投稿日 : 2015 年 8 月 8 日)
尊敬するのお客様、 いつもお世話になっております ヒルトン北京へご宿泊頂きまして誠にありがとうございます。お客様のご滞在が快適でございますよう、努めます。またご来店をお待ちしております。最後に、再びご意見に感謝を申し上げます。またご来訪を心よりお待ちいたしております。 敬具 Stefan Schmid

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
北京のオフィス街の良いホテル
北京空港から地下鉄を乗り継いで約1時間ほどで到着する。ホテルから400mぐらいのところにスターバックス、1kmぐらいのところにセブンイレブンが有り便利、地下鉄の駅も600mと移動にも便利。ホテルのロビーでは無料の無線LANが使用でき、メールのチェックや調べ物をするのに重宝する。フロントの対応は大変丁寧で良いが、ツアーディスクの中国人の若い男の担当者が英語があまりできないようで判らないことがあった場合にする諦めるようなそぶりをしていた。このホテルに限らず、中国ではGoogleやLINEが繋がらないため予めVPNを調べていくと良い。

2/10 (非常に不満)

Yui、東京

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
コスパ悪い
評価がよいのが信じられないくらいコスパが悪かった。この金額払うなら他に良いところが山ほどある。高いだけで何のスペシャル感も無い。部屋は狭いし古い。アメニティーの種類は少なく質も悪い。フロントに電話しても英語が中々通じない。おまけに朝食ルームサービスを頼んだがあり得ない不味さ。2度と泊まりたくない。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
そこそこのホテル
値段の割には、そこそこのホテル。 日本式のコンセントが使えるジャックが複数あったりするのはプラスだが、WIFIの電波は弱く、エアコンの温度調整は全くできないなどの不満は残る。

8/10 (良い)

AKY

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
北京空港に比較的近い高級ホテル
ホテルとしての基本要素を満足しています.ロビーも広く吹き抜けの天井で気持ちがいいです.部屋は清潔で大変快適です.私の部屋だけかもしれませんが,暖房を最大にしても少し寒く感じました(12月利用).

8/10 (良い)

Fiat500C、YOKOHAMA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
日系企業も多い地域なので安心感があります。
静かでリラックスできました。よい部屋でした。レストランのメニューがもう少しバラエティーだとありがたいと感じました。