ロビー

北京ホテル ヌオ 紫禁城の口コミ

5 out of 5
北京ホテル ヌオ 紫禁城
33 Chang An Avenue, Dongcheng District, Beijing, Beijing

口コミ

9.0

とても素晴らしい

評価 10 - 1003 件の口コミ中 616 件が非常に良い" "
評価 8 - 1003 件の口コミ中 265 件が良い" "
評価 6 - 1003 件の口コミ中 85 件が普通" "
評価 4 - 1003 件の口コミ中 20 件が不満" "
評価 2 - 1003 件の口コミ中 17 件が非常に不満" "

9.2/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

8.6/10

設備とサービス

8.6/10

施設のコンディションと設備

8.8/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Hayato

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

XIAOHUA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 12 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Michiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Gavin Quからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 10 日)
Dear Michiko,Thank you for choosing Beijing Hotel NUO and feedback after your recent stay with us.It is a pleasure to know you enjoyed at the hotel. We hope to welcome you back soon again.Best Regards,Gavin Qu

10/10 (非常に良い)

WANG

2023 年 7 月に 1 泊滞在
Gavin Quからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 10 日)
Dear Wang,Thank you for choosing Beijing Hotel NUO and feedback after your recent stay with us.It is a pleasure to know you enjoyed at the hotel. We hope to welcome you back soon again.Best Regards,Gavin Qu

8/10 (良い)

Yoshimasa

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 5 月に 1 泊滞在
Gavin Quからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 10 日)
Dear Yoshimasa,Thank you for choosing Beijing Hotel NUO and feedback after your recent stay with us.It is a pleasure to know you enjoyed at the hotel. We hope to welcome you back soon again.Best Regards,Gavin Qu

10/10 (非常に良い)

Hitoshi

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
豪華で便利な5星ホテル
2回目の滞在です。王府井や天安門広場にすぐ近くの豪華なホテルです。2泊しましたがチェックインは非常にスムーズで部屋のアップグレードもしてもらえました。費用以上の満足が得られる滞在でした。
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Arefからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 25 日)
Dear Hitoshi, Thank you for taking the time to write a review about our hotel while in Beijing and also for your loyalty. It is always a pleasure to read a very positive feedback, especially when our Ladies and Gentlemen deliver a exceptional experience to our guest. I am thrilled that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcome you back when your travel includes Beijing. Sincerely, Aref Sayegh General Manager

6/10 (普通)

huyijia、日本

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度
部屋中の絨毯は汚れシミが結構残ってます。見た目が汚い。8才の子供を含めて3人が一部屋に泊まるのを予約したのにタオルや歯ブラシ、スリッパは2人分しか用意されてない。フロントに連絡したらすぐ持ってくるけど、高級ホテルの基本サービスに合わないと思います。
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Arefからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 23 日)
Dear huyijia, Thank you for your review and I apologize for the opportunities you faced while in our hotel. I will speak to the Executive Housekeeper to ensure we review and ensure our processes are in place. I am happy we were able to respond to your request right away. Hope to see you again and deliver you the service you expected. Sincerely, Aref Sayegh General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 12 月に 4 泊滞在
Arefからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 4 日)
Dear Anonymous, I am glad our Ladies and Gentlemen were able to deliver the service you expected. Looking to welcome you back when you have Beijing as a destination. Sincerely, Aref Sayegh General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Arefからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 10 日)
Dear Anonymous, Thank you for having chosen our hotel while in Beijing. I apologize that we were unable to fulfill your expectations and would have wished to know where we could have delivered a better experience. Hope we will have the pleasure to welcome you back and regain your trust in our services. Sincerely, Aref Sayegh General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ゆったりとした時間を過ごす事ができました。
2019 年 11 月に 2 泊滞在
Arefからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 23 日)
Dear Anonymous, It was a pleasure having you in our hotel. I am happy that we were able to deliver you a restful experience. Looking forward to welcome you back in our hotel. Sincerely, Aref Sayegh General Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Arefからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 9 日)
Dear Anonymous, I apologize for not meeting your expectations, but unfortunately without knowing where we did not meet your needs, I cannot respond to you. I hope you will give us another chance to regain your faith in our services. Sincerely, Aref Sayegh General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
洗面台の排水が悪い。朝から工事のドリルの音がうるさい。
2019 年 10 月に 4 泊滞在
Arefからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 23 日)
Dear Anonymous, I apologize for the renovation noise as we are working hard to ensure we minimize the noise and inconvenience for our guests. I will speak to our housekeeping and engineering managers to ensure they go through their check list when they release the rooms so everything in the room work to our guest satisfaction. Looking forward to see you again in our hotel on your next visit to Beijing. Sincerely, Aref Sayegh General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
コンシェルジュ、レセプション全てが完璧の対応でした。また、細やかな気遣い素晴らしかったです。
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Arefからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 23 日)
Dear Anonymous, It is a pleasure to read that you enjoyed your experience with us and that the concierge was able to anticipate your needs. Looking forward welcoming you again in our hotel when you pass by Beijing. Sincerely, Aref Sayegh General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 10 月に 1 泊滞在
Arefからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 10 日)
Dear Anonymous, It was a pleasure to deliver you an outstanding experience and looking forward welcoming you when your travel takes you back in Beijing. Thank you for taking the time to give us a great rating. Sincerely, Aref Sayegh General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

部屋は広くて快適できた。 部屋キー
2019 年 8 月に 7 泊滞在
Arefからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 3 日)
Dear Anonymous, Thank you for your comments and wish we could have anticipated your needs. Hope we will see you again next time you travel back in Beijing. Sincerely, Aref Sayegh General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Arefからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 22 日)
Dear Anonymous, Thank you for having chosen our hotel while in Beijing. I wish we could have known what missed in your stay for making your experience great. Hope to welcome you again when your travels takes you back in China's capital city, Sincerely, Aref Sayegh General Manager

10/10 (非常に良い)

cocoa

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
グレードアップいただきました。ありがとうございます。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Arefからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 23 日)
Dear cocoa, Thank you so much for choosing our hotel while in Beijing. I appreciate your great comment and glad that we were able to go above and beyond your expectations. I am looking forward to welcome you back in our hotel your next time in China's capital city. Sincerely, Aref Sayegh General Manager

10/10 (非常に良い)

TOMOKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
大人なホテル
クラシックで落ち着いた感じが素敵なホテル。 チェックインで待っているときに冷たいお茶(変わった味、でもおいしかった) をいただき、とても暑苦しい日中を歩いてきたところにとてもうれしかったです。スタッフも親切で感じよかったです。部屋の温度が入った時21度になっていてとても涼しく暑さが吹っ飛びましたが、その後寒くなって少しづつあげていったのに、30度でも寝るときは少し寒いような気がして驚きました。 でもベッドの硬さが 自分好みでぐっすり眠れました。 ミネラルウオーターも1日3本ついていて助かりました。なにしろ暑いですから(36度) 場所は王府井でとても便利、初めての方にはおすすめかも。(北京は2度目ですが)
2019 年 7 月に 2 泊滞在
Arefからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 1 日)
Dear TOMOKO, Thank you for having chosen our hotel for your fist visit in Beijing! I was very happy to read that we were able to genuinely welcome you and you appreciated our welcome tea drink. I will speak to our director of engineering about the air conditioning opportunity. Looking forward to welcome you again when your travel plan takes you back to Beijing. Sincerely, Aref Sayegh General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 4 月に 2 泊滞在
Arefからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 19 日)
Dear Anonymous, I am thankful for your rating and glad that you had a memorable experience where we were able to fulfill your expectations. Best Regards, Aref Sayegh General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
2019 年 3 月に 2 泊滞在
Arefからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 4 日)
Dear Anonymous, Thank you for choosing Beijing Hotel NUO and for your rating. We hope to see you again in Beijing when your travel takes you back to China's capital city. Sincerely, Aref Sayegh General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度
重厚感のある建物で、お部屋も写真通りでした。 短い滞在だったのでサービス等はあまりわかりませんでした。立地も最高でした。コスパは最高だと思います。
2019 年 2 月に 1 泊滞在
Arefからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 27 日)
Dear Anonymous, Thank you for your review and it was a pleasure having you in our hotel. We are delighted that we were able to fulfill your expectation and hope next time you can stay a little longer. Sincerely, Aref Sayegh General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 2 月に 3 泊滞在
Arefからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 1 日)
Dear Anonymous, Thank you for having chosen the Beijing Hotel NUO and glad you had a good experience with us. Hope to see you again in our hotel when your travels take you back in Beijing. Sincerely, Aref Sayegh General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 1 月に 3 泊滞在
Arefからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 17 日)
Dear Anonymous, Thank you for having chosen Beijing Hotel NUO while in China's capital city. We hope to see you again and trust you had an enjoyable experience with us. Sincerely, Aref General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ホテルは素晴らしいです。それ以上に良かったのはexpediaの予約して頂いたBen(ベン)さんでした。英語が出来ない私に大変親切におしえてくれて本当に嬉しいです。「出来るだけ良い部屋を」ホテルにリクエストしてもらい、景色も良かったです。海外のホテル予約は今後Benさんにお願いしたいので☎つながるようにしてください。Ben本当に本当に有難うございました。パソコン写真未だ上手に出来ません。ごめんなさい。
2018 年 12 月に 2 泊滞在
Arefからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 23 日)
Dear Anonymous, Thank you for having stayed at Beijing Hotel NUO. It was our pleasure to ensure we fulfill your expectations and anticipate your needs with your experience with us. Unfortunately, I am unable to find who is Ben, but I am thrilled that someone was able to empower himself to make your stay even better. Hope to see again when your travel takes you back to Beijing. Sincerely, Aref General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2018 年 11 月に 1 泊滞在
Arefからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 3 日)
Dear Anonymous, We are delighted you enjoyed your experience with us while in Beijing. We hope to see you back at the Beijing Hotel NUO! Sincerely, Aref General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
いいホテルでした。 王府井に近いですが夜は早くどこも終わってしまうので寂しかった。
2018 年 11 月に 3 泊滞在
Arefからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 4 日)
Dear Anonymous, Thank you for your comments, and I apologize not being able to respond in Japanese. From what I understood, we are thrilled you like the hotel and the location. Hope to see you again at Beijing Hotel NUO when your travels take you back to China's capital city. Kindest Regards, Aref General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 11 月に 2 泊滞在
Arefからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 7 日)
Dear Anonymous, Thank you for having chosen Beijing Hotel NUO while in the capital city. We are happy we fulfilled your expectations. Hope to see you again when in Beijing! Aref General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 10 月に 3 泊滞在
Arefからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 28 日)
Dear Anonymous, It was a pleasure having you with us and thank you for giving us a high rating. We trust we were then able to fulfill your expectations. Hope to see you back when you are in Beijing. Sincerely, Aref General Manager

10/10 (非常に良い)

shonan、tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 9 月に 5 泊滞在
Arefからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 15 日)
Dear Shonan, Thank you for having chosen Beijing Hotel NUO! We are thrilled that you gave us high marks and happy we were able to fulfill your expectations. Hope to see you again when your travel takes you to Beijing. Sincerely,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 8 月に 2 泊滞在
Beijing Hotel NUOからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 10 日)
Dear Anonymous, Thank you for choosing Beijing Hotel NUO and feedback after your recent stay with us. The feedback provided by you is used to identify the areas in need of improvement and to better train our employees, all of which will help to continuously enhance the satisfaction levels when you return. Thank you for your time and we hope to welcome you back soon again.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 8 月に 2 泊滞在
Beijing Hotel NUOからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 10 日)
Dear Anonymous, Thank you for choosing Beijing Hotel NUO and feedback after your recent stay with us. The feedback provided by you is used to identify the areas in need of improvement and to better train our employees, all of which will help to continuously enhance the satisfaction levels when you return. Thank you for your time and we hope to welcome you back soon again.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2018 年 8 月に 3 泊滞在
Beijing Hotel NUOからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 10 日)
Dear Anonymous, Thank you for choosing Beijing Hotel NUO and feedback after your recent stay with us. The feedback provided by you is used to identify the areas in need of improvement and to better train our employees, all of which will help to continuously enhance the satisfaction levels when you return. Thank you for your time and we hope to welcome you back soon again.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
nice hotel close to the station
2018 年 8 月に 3 泊滞在
Beijing Hotel NUOからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 10 日)
Dear Anonymous, Thank you for choosing Beijing Hotel NUO and feedback after your recent stay with us. It is a pleasure to know you enjoyed the location of the hotel. The feedback provided by you is used to identify the areas in need of improvement and to better train our employees, all of which will help to continuously enhance the satisfaction levels when you return. Thank you for your time and we hope to welcome you back soon again.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 8 月に 3 泊滞在
Beijing Hotel NUOからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 27 日)
Dear Anonymous, Thank you for choosing Beijing Hotel NUO and feedback after your recent stay with us. Thank you for your support and efforts, and we truly hope to have a second chance to welcome you and your family back in the near future.

6/10 (普通)

Takahashi、Tokyo

良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 8 月に 3 泊滞在
Sebastian Dからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 26 日)
Dear Takahashi-san, We apologies for not meeting your expectations as a VIP guest. Please allow us to identify the issue internally to be well prepared for your future visits. If there is anything else we can improve on, please do let us know at any time. Kind regards, Sebastian

10/10 (非常に良い)

Matsu、日本大阪

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
服務員も親切で高級感を満喫。セルフの朝食ながら、積極的にサーブしてくれた。王府井の駅前で移動に便利。
小さめのミネラルウォーターを豊富に補充してくれて、観光時の携帯に便利。スーツケースの鍵が壊れた時、丁寧に開けてもらえて助かった。部屋も生活動線への配慮が尽くされていた。
2018 年 8 月に 3 泊滞在
Beijing Hotel NUOからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 27 日)
Dear Matsu, ホテル選びに感謝。Thank you for choosing Beijing Hotel NUO and feedback after your recent stay with us. It is a pleasure to know you enjoyed the location and environment of the hotel. The feedback provided by you is used to identify the areas in need of improvement and to better train our employees, all of which will help to continuously enhance the satisfaction levels when you return. Thank you for your support and efforts, and we truly hope to welcome you and your family back in the near future.

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

2018 年 8 月に 1 泊滞在
Beijing Hotel NUOからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 17 日)
Dear Anonymous, Thank you for choosing Beijing Hotel NUO and feedback after your recent stay with us. We regret to learn about the issue you encountered during your stay and we will address this with our relevant department immediately. We certainly understand your disappointment and we genuinely regret the inconvenience caused to you. The feedback provided by you is used to identify the areas in need of improvement and to better train our employees, all of which will help to continuously enhance the satisfaction levels when you return. Thank you for your support and efforts, and we truly hope to have a second chance to welcome you back in the near future.

4/10 (不満)

Bo

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 7 月に 3 泊滞在
Beijing Hotel NUOからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 17 日)
Dear Bo, Thank you for choosing Beijing Hotel NUO and feedback after your recent stay with us. We regret to learn about the issue you encountered during your stay and we will address this with our relevant department immediately. We certainly understand your disappointment and we genuinely regret the inconvenience caused to you. The feedback provided by you is used to identify the areas in need of improvement and to better train our employees, all of which will help to continuously enhance the satisfaction levels when you return. Thank you for your support and efforts, and we truly hope to have a second chance to welcome you back in the near future.

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2018 年 8 月に 1 泊滞在
Beijing Hotel NUOからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 17 日)
Dear Anonymous, Thank you for choosing Beijing Hotel NUO and feedback after your recent stay with us. We regret to learn about the issue you encountered during your stay and we will address this with our relevant department immediately. We certainly understand your disappointment and we genuinely regret the inconvenience caused to you. The feedback provided by you is used to identify the areas in need of improvement and to better train our employees, all of which will help to continuously enhance the satisfaction levels when you return. Thank you for your support and efforts, and we truly hope to have a second chance to welcome you back in the near future.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
観光に便利
場所は観光には便利。隣の北京飯店と中でつながっているが、NUO側は非常に静か。建物や部屋は古いが、老舗だけあって古いなりの良さはある。アメニティ類は一通りのものあるが、特にブランドものではありません。空調の効きなども悪くなく、全体としては満足でした。
2018 年 5 月に 3 泊滞在
Beijing Hotel NUOからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 28 日)
Dear Anonymous, Thank you for choosing Beijing Hotel NUO and feedback after your recent stay with us. It is a pleasure to know you enjoyed the location and environment of the hotel. At the same time, We regret to learn about the amenities issue you encountered during your stay. The feedback provided by you is used to identify the areas in need of improvement and to better train our employees, all of which will help to continuously enhance the satisfaction levels when you return. Thank you for your time to provide these improvement areas to us and we hope to welcome you back soon again.

6/10 (普通)

ken、Tokyo

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
天安門広場目の前
隣の北京ホテルと間違えないよう注意。 深夜のチェックインも、丁寧に対応してくれました。 初日にWi-Fiが壊れていたのが、少し残念だったかな。 でも、拙い英語ながら、皆さん頑張って対応して下さいました。
2018 年 2 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適なホテルです。
北京在住ですが、日本から来た友人と一緒に歴史あるホテルに泊まろうということで北京飯店にしました。口コミを見てNUOの方にしました。王府井から近く、部屋も広くて清潔、朝食の種類が豊富で美味しかったです。りんご三個のウェルカムフルーツも美味しかったです。 ただチェックインの時に受付カウンターに一人しかおらず待たされました。荷物預かりの係に言うと電話をしてくれ、直ぐにドアが開きもう一人出てきました。居るのなら始めの受付者が直ぐに呼んで対応してくれたらいいのにと思いましたが、残念ながら中国で気を利かせた対応が出来るのは、まだまだのようです。それから春節初日、中国の元旦でしたので周辺のお店が閉まっていて、夕飯と朝食は、ホテルでとなりました。
2018 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good
Very good Hotel.We enjoyed time.But breakfast box is poor.
2018 年 1 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

george、shanghai

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
従業員が親切
北京では想定していなかったホスピタリティーを受けることができました。 ルームキーパーによる細かい気遣いがありがたかったです。 ホテルの立地も駅前にあり、申し分ないです。どこ行くのにも地下鉄で便利に簡単に移動できます。 北京では想定していなかったホスピタリティーを受けることができました。 ルームキーパーによる細かい気遣いがありがたかったです。 ホテルの立地も駅前にあり、申し分ないです。どこ行くのにも地下鉄で便利に簡単に移動できます。
2018 年 1 月に 6 泊滞在

8/10 (良い)

Hitoshi

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適でした
王府井の直ぐ近くで故宮などの観光にも便利でした。部屋も広く清潔です。
2018 年 1 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Nick、横滨

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
天安门,王府井周围最方便的酒店
这次回国陪80岁的老母亲,她因为腿脚不方便,很久没去逛商店了,所以特意选了离王府井近的这家酒店。无论是门童还是餐厅服务员,咖啡厅服务员都非常热心,服务周到!唯一美中不足的是北门不能使用,去小吃一条街要绕一个大圈,希望以后有所改进,门就是为人进出方便设计的,有门不开与五星级酒店身份不太符合。
2018 年 1 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Kozo

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
2017 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

checky、東京都

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
大会中の王府井
滞在が共産党大会と重なってしまい、かつVIP宿泊の北京飯店の隣ということもあり、厳重な警備の中宿泊しました。正面から入ることもできず、毎回セキュリティチェックがあり少々面倒でした。 ただ、これは時期的なこと。ホテル自体とスタッフ対応には全く問題ありませんでした。宿泊客も極めて少なかったようで、静かに快適に過ごせました。 低層のホテルなので、窓からの景色は期待できません。
2017 年 10 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

kyon、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
便利で快適なホテル
一人でしたが贅沢なお部屋でした。設備やアメニティも申し分ありませんでした。ただドライヤーが見当たりませんでした。
2017 年 6 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Jackie

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
格式高い雰囲気のあるホテルだが従業員の質に疑問
ゴールデンウィークの旅行で利用しました。天安門まで歩いて10分、地下鉄駅まで3分程度で旅行に便利の場所だと思います。ロビーも客室も格式高い雰囲気でした。部屋も清潔で快適に滞在できました。 ですが、客がいるのにもかかわらず、ベルマンなどがスマートフォンで暇そうにゲームで遊んでいて不愉快でした。このランクのホテルでは普通無いと思います。